Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrator

Ejendomsadministrator eller administrator trainee søges

 

Har du en baggrund som uddannet advokatsekretær, kontor, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som ejendomsadministrator, hvor du vil få ansvaret for din egne foreninger.

 

Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på

god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service

i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores

kunder til gode.

 

Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale

arbejdstid.

 

Jobbeskrivelse:

 

  • Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger – herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse
  • Styring af salgssager fra start til slut
  • Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter
  • Korrekturlæsning

 

Kvalifikationer:

 

  • Stærk personlighed med stort drive
  • Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger
  • God til grammatik og sans for detaljen
  • Stort kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken

 

Vi lægger stor vægt på, at du:

 

  • Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral
  • Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af
  • Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder
  • Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften
  • Har drive og er selvstændigt tænkende
  • Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning
  • Får mange opgaver fra hånden
  • Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl

 

Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt.

 

Løn efter kvalifikationer

 

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56.

 

Send din ansøgning mærket ”Administrator” med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 20 juni 2019.

 

Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034298Phoenix-3be9d9aa12019-05-29T00:00:00Administrator

Ejendomsadministrator eller administrator trainee søges

 

Har du en baggrund som uddannet advokatsekretær, kontor, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som ejendomsadministrator, hvor du vil få ansvaret for din egne foreninger.

 

Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på

god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service

i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores

kunder til gode.

 

Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale

arbejdstid.

 

Jobbeskrivelse:

 

  • Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger – herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse
  • Styring af salgssager fra start til slut
  • Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter
  • Korrekturlæsning

 

Kvalifikationer:

 

  • Stærk personlighed med stort drive
  • Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger
  • God til grammatik og sans for detaljen
  • Stort kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken

 

Vi lægger stor vægt på, at du:

 

  • Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral
  • Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af
  • Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder
  • Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften
  • Har drive og er selvstændigt tænkende
  • Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning
  • Får mange opgaver fra hånden
  • Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl

 

Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt.

 

Løn efter kvalifikationer

 

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56.

 

Send din ansøgning mærket ”Administrator” med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 20 juni 2019.

 

Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.

 

 

2019-07-08T18:50:46.190 Ejendomsadministrator eller administrator trainee søges Har du en baggrund som uddannet advokatsekretær, kontor, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som ejendomsadministrator, hvor du vil få ansvaret for din egne foreninger. Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores kunder til gode. Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale arbejdstid. Jobbeskrivelse: Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse Styring af salgssager fra start til slut Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter Korrekturlæsning Kvalifikationer: Stærk personlighed med stort drive Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger God til grammatik og sans for detaljen Stort kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken Vi lægger stor vægt på, at du: Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften Har drive og er selvstændigt tænkende Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning Får mange opgaver fra hånden Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt. Løn efter kvalifikationer Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56. Send din ansøgning mærket Administrator med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 20 juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.11jobnet3be9d9aa100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3537362ADMINISTRATION DANMARK ApS11Gammelsø 45000Odense CDKDanmark0lbs@admdk.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent770064JobNet4997848499784810029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3be9d9aahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3be9d9aahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3be9d9aa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3be9d9aa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAdministrator1Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361951006Lars Banglbs@admdk.dkDKDanmarkDKDanmark330162241Spillemyndigheden søger en medarbejder med stærke kompetencer indenfor struktur og opbygning af IT-systemerRobot I Spillemyndigheden administrerer vi spillelovgivningen og arbejder for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked. Et vigtigt led i udførslen af vores opgaver er vores sagsbehandlingssystem. Vi er derfor ved at opbygge et nyt ESDH-system og har brug for dygtige kompetencer til at skabe strukturen og en sikker implementering af systemet. Skarp til struktur og IT Vi søger en medarbejder til det vigtige arbejde med at udvikle strukturen og opbygge Spillemyndighedens nye ESDH-system. Det kræver et skarpt blik for struktur, systematisering og sagsgange samt et indgående kendskab til IT-systemer. For at lykkes med opgaverne, er der brug for stærkt samarbejde både på tværs af faggrupper i styrelsen og IT system -teamet hos os, samt ikke mindst i vores ESDH-projektgruppe. Dine primære arbejdsopgaver vil være: at deltage i projektgruppen for opbygningen, implementeringen og udviklingen af det nye ESDH-system at udarbejde og vedligeholde journalinstruksen for systemet med henblik på at skabe den rette struktur, systematik og kategorisering af sager at bygge og videreudvikle workflows og oprette automatiske funktioner med udgangspunkt i sagsgange Afhængig af dine kompetencer og interesser vil der desuden være mulighed for at blive inkluderet i forskellige projekter som fx at have en drifts- og administratorrolle for Spillemyndighedens onlineblanketter. Spillemyndigheden er en dynamisk styrelse med højt til loftet, hvor vi tilgår arbejdsopgaverne med en konstruktiv indstilling, og vi sætter en ære i at lykkes med vores opgaver på en fleksibel og uhøjtidelig måde. Du bliver en del af kontoret Spilleautomater og Systemer, som bl.a. er ansvarlige for at vejlede tilladelsesindehavere, udstede tilladelser, arbejde med Spillemyndighedens private cloud og IT-systemer for spilområdet, overvåge det ulovlige spilmarked og foretage lovfortolkende arbejde. Stærke samarbejds- og kommunikationsevner For at kunne løse opgaverne forestiller vi os, at du har en baggrund inden for biblioteksvidenskab, informationsvidenskab eller har tilsvarende erfaring og forståelse for opgaverne. Vi lægger vægt på, at du kan kommunikere tydeligt og konstruktivt også til kolleger med mindre IT-forståelse. Det er desuden en forudsætning, at du er velformuleret skriftligt og mundtligt både på dansk og engelsk, da vi samarbejder med eksterne interessenter i ind- og udland. Du har desuden erfaring med at samarbejde bredt med forskellige faggrupper og trives med både at være en del af en projektgruppe og løse selvstændige opgaver. Som person er du fleksibel, og med dit gode humør og din positive indstilling til dine kolleger, vores interessenter og opgaver, kommer du til at passe godt ind i Spillemyndigheden. Ambitiøs styrelse med højt til loftet I Spillemyndigheden arbejder vi for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnende for den måde, vi arbejder på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement. Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet. Ansøgning og ansættelse Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, og senest den 3. februar 2020, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Spilleautomater og Systemer, Richard Nørgaard, på tlf. 72371557 eller på mail rn@spillemyndigheden.dk. Vi afholder ansættelsessamtaler i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til 2. samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren. Forud for ansættelse kan der blive indhentet referencer. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt og senest 1. april 2020. Tjenestestedet vil være Finlandgade 1, 5000 Odense C. Ansættelsesområde Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk, Rofus.nu og på LinkedIn.com.I Spillemyndigheden administrerer vi spillelovgivningen og arbejder for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked. Et vigtigt led i udførslen af vores opgaver er vores sagsbehandlingssystem. Vi er derfor ved at opbygge et nyt ESDH-system og har brug for dygtige kompetencer til at skabe strukturen og en sikker implementering af systemet.

Skarp til struktur og IT
Vi søger en medarbejder til det vigtige arbejde med at udvikle strukturen og opbygge Spillemyndighedens nye ESDH-system. Det kræver et skarpt blik for struktur, systematisering og sagsgange samt et indgående kendskab til IT-systemer. For at lykkes med opgaverne, er der brug for stærkt samarbejde både på tværs af faggrupper i styrelsen og ”IT/system”-teamet hos os, samt ikke mindst i vores ESDH-projektgruppe.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • at deltage i projektgruppen for opbygningen, implementeringen og udviklingen af det nye ESDH-system
  • at udarbejde og vedligeholde journalinstruksen for systemet med henblik på at skabe den rette struktur, systematik og kategorisering af sager
  • at bygge og videreudvikle workflows og oprette automatiske funktioner med udgangspunkt i sagsgange
Afhængig af dine kompetencer og interesser vil der desuden være mulighed for at blive inkluderet i forskellige projekter som fx at have en drifts- og administratorrolle for Spillemyndighedens onlineblanketter.

Spillemyndigheden er en dynamisk styrelse med højt til loftet, hvor vi tilgår arbejdsopgaverne med en konstruktiv indstilling, og vi sætter en ære i at lykkes med vores opgaver på en fleksibel og uhøjtidelig måde.

Du bliver en del af kontoret Spilleautomater og Systemer, som bl.a. er ansvarlige for at vejlede tilladelsesindehavere, udstede tilladelser, arbejde med Spillemyndighedens private cloud og IT-systemer for spilområdet, overvåge det ulovlige spilmarked og foretage lovfortolkende arbejde.

Stærke samarbejds- og kommunikationsevner
For at kunne løse opgaverne forestiller vi os, at du har en baggrund inden for biblioteksvidenskab, informationsvidenskab eller har tilsvarende erfaring og forståelse for opgaverne.

Vi lægger vægt på, at du kan kommunikere tydeligt og konstruktivt – også til kolleger med mindre IT-forståelse. Det er desuden en forudsætning, at du er velformuleret skriftligt og mundtligt – både på dansk og engelsk, da vi samarbejder med eksterne interessenter i ind- og udland.

Du har desuden erfaring med at samarbejde bredt med forskellige faggrupper og trives med både at være en del af en projektgruppe og løse selvstændige opgaver.

Som person er du fleksibel, og med dit gode humør og din positive indstilling til dine kolleger, vores interessenter og opgaver, kommer du til at passe godt ind i Spillemyndigheden.

Ambitiøs styrelse med højt til loftet
I Spillemyndigheden arbejder vi for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnende for den måde, vi arbejder på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement.

Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet.

Ansøgning og ansættelse
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, og senest den 3. februar 2020, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Spilleautomater og Systemer, Richard Nørgaard, på tlf. 72371557 eller på mail rn@spillemyndigheden.dk.

Vi afholder ansættelsessamtaler i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til 2. samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren. Forud for ansættelse kan der blive indhentet referencer.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt og senest 1. april 2020. Tjenestestedet vil være Finlandgade 1, 5000 Odense C.

Ansættelsesområde
Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk, Rofus.nu og på LinkedIn.com.

SpillemyndighedenOdense C2020-01-22T00:00:002020-02-03T00:00:00
330160451Grant officer in health scienceRobot Would you like to join a successful research team within health sciences? And help us expand our activities? The pharmacoepidemiological research group at Clinical Pharmacology and Pharmacy, the Department of Public Health, University of Southern Denmark, Odense is looking for a new employee to help us expand on current activities, primarily with support for grant applications. The position is full time with start May 1st 2020 (or as soon as possible) and will run for two years. Importantly, this position is new and will therefore be shaped by and around the successful applicant. Over the recent years, we have built a research group comprising approximately 15-20 individuals, primarily physicians, pharmacists and data managers. We focus on register-based studies, primarily studies of unintended effects of drugs but also development or refinement of methods and descriptive studies of drug patterns of drug use. We are heavily involved in numerous smaller and larger collaborations with researchers from all over the world. Lastly, we are working closely with nearby research groups, in particular within drug metabolism and clinical research. With our increasing size and productivity, many new opportunities arise, not all of which we currently have the capacity to pursue. We hope to engage you as a grant officer to help facilitate larger grant applications and support and expand our many already established collaborations. The main responsibility of this position will be maintaining an overview of funding opportunities and writing and structuring applications, of course in close collaboration with your scientific colleagues. Depending on your specific profile and interest, other responsibilities might also be established, which could include establishing a Social Media presence and other ways of communicating our research findings more broadly.Research experience (e.g. a PhD) and or experience specifically with grant applications will be considered a plus. We further expect you to have a proven record and or relevant education regarding writing and dissemination. Due to the nature of the work, experience with handling of complex portfolios with concurrent deadlines will also be important. You should be capable of working independently and take responsibility for this subdomain of the group s activities, you should be highly proficient in written and spoken English, and you should be interested in contributing to our collegial culture. You will in your daily work refer to professor Anton Pottegård and professor Jesper Hallas, but also engage in a very active collaboration with the full research group.Interviews can be performed online if needed. If you will need to relocate to Denmark for the position, both the University and the research group will provide ample support.Additional information about the position can be obtained from professor Anton Pottegård (apottegaard@health.sdu.dk 45 65503024). The successful applicant will be employed in accordance with the agreement between the Ministry of Finance and the Danish Confederation of Professional Associations.Applications must be submitted electronically using the link Apply online . Attached files must be in Adobe PDF or Word format. Each box can only contain a single file of max. 10 Mb. We recommend that you read how to apply before you apply. The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.Would you like to join a successful research team within health sciences? And help us expand our activities?
The pharmacoepidemiological research group at Clinical Pharmacology and Pharmacy, the Department of Public Health, University of Southern Denmark, Odense is looking for a new employee to help us expand on current activities, primarily with support for grant applications.
The position is full time with start May 1st 2020 (or as soon as possible) and will run for two years. 
Importantly, this position is new and will therefore be shaped by and around the successful applicant. 

Over the recent years, we have built a research group comprising approximately 15-20 individuals, primarily physicians, pharmacists and data managers. We focus on register-based studies, primarily studies of unintended effects of drugs but also development or refinement of methods and descriptive studies of drug patterns of drug use. We are heavily involved in numerous smaller and larger collaborations with researchers from all over the world. Lastly, we are working closely with nearby research groups, in particular within drug metabolism and clinical research. 
With our increasing size and productivity, many new opportunities arise, not all of which we currently have the capacity to pursue. We hope to engage you as a grant officer to help facilitate larger grant applications and support and expand our many already established collaborations. 

The main responsibility of this position will be maintaining an overview of funding opportunities and writing and structuring applications, of course in close collaboration with your scientific colleagues.
Depending on your specific profile and interest, other responsibilities might also be established, which could include establishing a Social Media presence and other ways of communicating our research findings more broadly.

Research experience (e.g. a PhD) and/or experience specifically with grant applications will be considered a plus.
We further expect you to have a proven record and/or relevant education regarding writing and dissemination.
Due to the nature of the work, experience with handling of complex portfolios with concurrent deadlines will also be important.
You should be capable of working independently and take responsibility for this subdomain of the group’s activities, you should be highly proficient in written and spoken English, and you should be interested in contributing to our collegial culture. 

You will in your daily work refer to professor Anton Pottegård and professor Jesper Hallas, but also engage in a very active collaboration with the full research group.

Interviews can be performed online if needed. If you will need to relocate to Denmark for the position, both the University and the research group will provide ample support.
Additional information about the position can be obtained from professor Anton Pottegård (apottegaard@health.sdu.dk; +45 65503024).


The successful applicant will be employed in accordance with the agreement between the Ministry of Finance and the Danish Confederation of Professional Associations.

Applications must be submitted electronically using the link "Apply online". Attached files must be in Adobe PDF or Word format. Each box can only contain a single file of max. 10 Mb. We recommend that you read how to apply before you apply.

The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.

Syddansk UniversitetOdense C2020-01-20T00:00:002020-02-20T00:00:00
330159877Akademisk medarbejder med erfaring inden for litteraturforskning og formidlingRobot Ved Institut for Kulturvidenskabers H.C. Andersen Center søges en akademisk medarbejder med erfaring fra forskning i og formidling af dansk litteratur. Den pågældende skal i nært samarbejde med projektets leder opbygge og udfolde Danske Digterruter , der finansieres af Nordea-fondet. Danske Digterruter er et forskningsnært formidlings- og samarbejdsprojekt, der skal etablere møder mellem landskaber natur og danske digteres skildringer af natur. I projektet ligger desuden et krav om opbygning af et netværk af og et samspil med en række museer, foreninger, digterhjem.Den pågældende skal derfor dels kunne dokumentere viden og stærke kvalifikationer inden for dansk litteraturforskning, dels evnen til at formidle viden om litteratur. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ved Institut for Kulturvidenskabers H.C. Andersen Center søges en akademisk medarbejder med erfaring fra forskning i og formidling af dansk litteratur. Den pågældende skal i nært samarbejde med projektets leder opbygge og udfolde ”Danske Digterruter”, der finansieres af Nordea-fondet.

”Danske Digterruter” er et forskningsnært formidlings- og samarbejdsprojekt, der skal etablere møder mellem landskaber/natur og danske digteres skildringer af natur. I projektet ligger desuden et krav om opbygning af et netværk af og et samspil med en række museer, foreninger, digterhjem.

Den pågældende skal derfor dels kunne dokumentere viden og stærke kvalifikationer inden for dansk litteraturforskning, dels evnen til at formidle viden om litteratur.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2020-01-17T00:00:002020-01-31T00:00:00
330159080Projektøkonom med teamledelseRobot Sidder du I en stilling og arbejder med økonomi og eller budgetstyring og trænger til nye udfordringer, kan du blive vores nye kollega og teamleder.Det Naturvidenskabelige Fakultet søger en engageret og dygtig teamleder, der har erfaring inden for administration af økonomien i projekter, til vores Science Post Award team. På fakultetet har vi en stor portefølje af eksterne forskningsprojekter, der varierer bredt med forskellige bevillingsgivere og donorer fra offentlige og private fonde, både nationale og internationale. Teamet har i dag den økonomiske administration af omkring 330 forskningsprojekter.Arbejdet med projektadministration kræver økonomisk styring i tæt dialog med projektledere og mange forskellige partnere både internt på SDU og med eksterne samarbejdspartnere, så der forventes stor grad af selvstændighed og gode samarbejdsevner på alle niveauer. Vi forventer en udadvendt teamleder, der sammen med teamets medarbejdere sætter en retning for Science Post Award aktiviteter i samarbejde med fakultetets ledelsesgruppe og forskningsmiljøer. Som teamleder er du the go to person i teamet, og du skal gennem involvering og dialog med en gruppe af dygtige kolleger bevare den allerede store kvalitet i opgaveløsningen samt være med til at udvikle teamet. Du vil blive arbejdende leder og få ansvar for din egen projektportefølje. Teamledelsen vil udgøre ca. en fjerdedel af din arbejdstid. Teamet består af syv medarbejdere, og du vil som leder af teamet få den faglige ledelse af teamet men ikke have personaleansvar. Science Post Award teamet er en del af fakultetssekretariatet, der består af 30 medarbejdere, der arbejder inden for uddannelser, forskerstøtte, økonomi og ledelsesbetjening. Den nye teamleder refererer til leder af økonomi Tine H. Kristiansen. Fakultetet har ca. 500 ansatte og 2000 studerende. Du vil blandt andet skulle følgende• Fungere som teamleder og være tovholder på diverse tværgående aktiviteter samt sikre optimal ressourceudnyttelse i teamet• Yde økonomisk vejledning og rådgivning til forskere, der har forskningsprojekter på Det Naturvidenskabelige Fakultet• Være teamets talerør internt i organisationen• Samarbejde med teamet Eksterne Relationer (pre-award opgaver)• Samarbejde med teamet Ordinær Økonomi • Medvirke til udarbejdelse af statistikker og ledelsesinformation• Sikre, at både interne og eksterne krav til økonomisk afrapportering imødekommes• Varetage budgetlægning, regnskabsaflæggelse og løbende opfølgning på egne projekter• Løbende holde teamet opdateret på nye regler og krav inden for området• Udvikle, forbedre og implementere nye procedurer og retningslinjer samt sikre, at afdelingen løbende udvikles• Medvirke til udarbejdelse af retningslinjer og procedurer for god økonomistyring på fakultetet.Dine kvalifikationerSom person er du struktureret og serviceminded, og gode samarbejdsevner er et must. Du har desuden flair for de økonomiske aspekter i forskningsprojekter og behersker dansk og engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt, samt har kendskab til gængse IT-værktøjer. Du er udadvendt og klar til at møde forskere og eksterne samarbejdspartnere i øjenhøjde og har lyst til og mod på at indgå i drøftelse på et højt kvalificeret niveau. Du skal som person besidde faglig stolthed og have lyst til at tage ansvar, og du evner at følge opgaverne til dørs. Hjemtag af EU-midler er en strategisk satsning for Det Naturvidenskabelige Fakultet, hvorfor det vil være en fordel, at vores nye teamleder har erfaring med og kendskab til EU s administrative regler og procedurer i forskellige typer af EU-projekter eller som minimum har lyst til at prøve kræfter med området.Vi tilbyderEt dynamisk arbejdsmiljø, hvor åbenhed, humor og godt kollegaskab betyder meget. En travl og fleksibel arbejdsplads med en uformel omgangstone. Selv om vi har mange bolde i luften, har vi tid til et godt grin, og vi sætter pris på et godt samarbejde i teamet og med dem, vi arbejder sammen med. Du vil få kolleger med høj faglighed samt gode muligheder for at udvikle dig gennem både opgaverne og kompetenceudvikling.Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til sekretariatschef Niels Kring: 6550 2276, e-mail nik@sdu.dk eller til leder af økonomi Tine H. Kristiansen 6550 7363, e-mail tihk@sdu.dk.Samtaler forventes afholdt i uge 8 2020. Forventet jobstart 1. april 2020 eller snarest muligt.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat eller overenskomst for Akademikere i staten afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund.Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online .Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Sidder du I en stilling og arbejder med økonomi og/eller budgetstyring og trænger til nye udfordringer, kan du blive vores nye kollega og teamleder.

Det Naturvidenskabelige Fakultet søger en engageret og dygtig teamleder, der har erfaring inden for administration af økonomien i projekter, til vores Science Post Award team. 

På fakultetet har vi en stor portefølje af eksterne forskningsprojekter, der varierer bredt med forskellige bevillingsgivere og donorer fra offentlige og private fonde, både nationale og internationale. Teamet har i dag den økonomiske administration af omkring 330 forskningsprojekter.

Arbejdet med projektadministration kræver økonomisk styring i tæt dialog med projektledere og mange forskellige partnere både internt på SDU og med eksterne samarbejdspartnere, så der forventes stor grad af selvstændighed og gode samarbejdsevner på alle niveauer. 

Vi forventer en udadvendt teamleder, der sammen med teamets medarbejdere sætter en retning for Science Post Award aktiviteter i samarbejde med fakultetets ledelsesgruppe og forskningsmiljøer. Som teamleder er du ”the go to” person i teamet, og du skal gennem involvering og dialog med en gruppe af dygtige kolleger bevare den allerede store kvalitet i opgaveløsningen samt være med til at udvikle teamet. 

Du vil blive arbejdende leder og få ansvar for din egen projektportefølje. Teamledelsen vil udgøre ca. en fjerdedel af din arbejdstid. Teamet består af syv medarbejdere, og du vil som leder af teamet få den faglige ledelse af teamet men ikke have personaleansvar. 

Science Post Award teamet er en del af fakultetssekretariatet, der består af 30 medarbejdere, der arbejder inden for uddannelser, forskerstøtte, økonomi og ledelsesbetjening. Den nye teamleder refererer til leder af økonomi Tine H. Kristiansen. 

Fakultetet har ca. 500 ansatte og 2000 studerende. 

Du vil blandt andet skulle følgende
• Fungere som teamleder og være tovholder på diverse tværgående aktiviteter samt sikre optimal ressourceudnyttelse i teamet
• Yde økonomisk vejledning og rådgivning til forskere, der har forskningsprojekter på Det Naturvidenskabelige Fakultet
• Være teamets talerør internt i organisationen
• Samarbejde med teamet Eksterne Relationer (pre-award opgaver)
• Samarbejde med teamet Ordinær Økonomi 
• Medvirke til udarbejdelse af statistikker og ledelsesinformation
• Sikre, at både interne og eksterne krav til økonomisk afrapportering imødekommes
• Varetage budgetlægning, regnskabsaflæggelse og løbende opfølgning på ”egne” projekter
• Løbende holde teamet opdateret på nye regler og krav inden for området
• Udvikle, forbedre og implementere nye procedurer og retningslinjer samt sikre, at afdelingen løbende udvikles
• Medvirke til udarbejdelse af retningslinjer og procedurer for god økonomistyring på fakultetet.

Dine kvalifikationer
Som person er du struktureret og serviceminded, og gode samarbejdsevner er et must. Du har desuden flair for de økonomiske aspekter i forskningsprojekter og behersker dansk og engelsk på højt niveau, både skriftligt og mundtligt, samt har kendskab til gængse IT-værktøjer. Du er udadvendt og klar til at møde forskere og eksterne samarbejdspartnere i øjenhøjde og har lyst til og mod på at indgå i drøftelse på et højt kvalificeret niveau. 

Du skal som person besidde faglig stolthed og have lyst til at tage ansvar, og du evner at følge opgaverne til dørs. 

Hjemtag af EU-midler er en strategisk satsning for Det Naturvidenskabelige Fakultet, hvorfor det vil være en fordel, at vores nye teamleder har erfaring med og kendskab til EU’s administrative regler og procedurer i forskellige typer af EU-projekter eller som minimum har lyst til at prøve kræfter med området.

Vi tilbyder
Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor åbenhed, humor og godt kollegaskab betyder meget. En travl og fleksibel arbejdsplads med en uformel omgangstone. Selv om vi har mange bolde i luften, har vi tid til et godt grin, og vi sætter pris på et godt samarbejde i teamet og med dem, vi arbejder sammen med. Du vil få kolleger med høj faglighed samt gode muligheder for at udvikle dig gennem både opgaverne og kompetenceudvikling.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til sekretariatschef Niels Kring:  6550 2276, e-mail nik@sdu.dk eller til leder af økonomi Tine H. Kristiansen 6550 7363, e-mail tihk@sdu.dk.

Samtaler forventes afholdt i uge 8 2020. Forventet jobstart 1. april 2020 eller snarest muligt.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat eller overenskomst for Akademikere i staten afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Syddansk UniversitetOdense M2020-01-16T00:00:002020-02-13T00:00:00
330157167Academic staff (ATAP) - Functional genomics and metabolismRobot A position as academic staff (ATAP) is available in the group of Associate Professor Lars Grøntved at the Department of Biochemistry and Molecular Biology, University of Southern Denmark. The position is for ca. 1½ years with an ideal start date 1 March 2020.The Grøntved group investigates molecular mechanisms controlling hepatic chromatin organization and transcriptional networks. We use different diet-regulated mouse models combined with various genomics-based technologies such as snRNA-seq, snATAC-seq and ChIP-seq to understand the connection between metabolism, genome-wide chromatin organization and transcriptional regulation. We seek a highly motivated person with a strong scientific background and track record in eukaryotic transcriptional regulation. The successful candidate should hold a master s degree in molecular biology, biochemistry and or cellular biology with specific interest in eukaryotic transcriptional regulation. Prior experience with mammalian cell cultures, RNA expression analysis, qPCR, ChIP as well as animal work is preferred. Candidates with experience in genome-wide technologies such as ChIP-seq and RNA-seq are encouraged to apply.The applicant is expected to contribute to the departmental teaching and to support the department s general functions and infrastructure. Moreover, the applicant will coordinate experiment with mouse cohorts at the biomedical laboratory, OUH, SDU and will administer next generation sequencing performed by the Grøntved group. For further information, please contact: Lars Grøntved (larsgr@bmb.sdu.dk).The successful applicant will be employed in accordance with the agreement between the Ministry of Finance and AC (the Danish Confederation of Professional Associations).Applications must be submitted electronically using the link Apply online . Attached files must be in Adobe PDF or Word format. Each box can only contain a single file of max. 10 Mb. We recommend that you read how to apply before you apply. The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.A position as academic staff (ATAP) is available in the group of Associate Professor Lars Grøntved at the Department of Biochemistry and Molecular Biology, University of Southern Denmark. The position is for ca. 1½ years with an ideal start date 1 March 2020.

The Grøntved group investigates molecular mechanisms controlling hepatic chromatin organization and transcriptional networks. We use different diet-regulated mouse models combined with various genomics-based technologies such as snRNA-seq, snATAC-seq and ChIP-seq to understand the connection between metabolism, genome-wide chromatin organization and transcriptional regulation. 

We seek a highly motivated person with a strong scientific background and track record in eukaryotic transcriptional regulation. The successful candidate should hold a master’s degree in molecular biology, biochemistry and/or cellular biology with specific interest in eukaryotic transcriptional regulation. Prior experience with mammalian cell cultures, RNA expression analysis, qPCR, ChIP as well as animal work is preferred. Candidates with experience in genome-wide technologies such as ChIP-seq and RNA-seq are encouraged to apply.

The applicant is expected to contribute to the departmental teaching and to support the department’s general functions and infrastructure. Moreover, the applicant will coordinate experiment with mouse cohorts at the biomedical laboratory, OUH, SDU and will administer next generation sequencing performed by the Grøntved group. 

For further information, please contact: Lars Grøntved (larsgr@bmb.sdu.dk).

The successful applicant will be employed in accordance with the agreement between the Ministry of Finance and AC (the Danish Confederation of Professional Associations).

Applications must be submitted electronically using the link "Apply online". Attached files must be in Adobe PDF or Word format. Each box can only contain a single file of max. 10 Mb. We recommend that you read how to apply before you apply.

The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.

Syddansk UniversitetOdense M2020-01-14T00:00:002020-02-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Spillemyndigheden søger en medarbejder med stærke kompetencer indenfor struktur og opbygning af IT-systemer

Spillemyndigheden

Odense C
I Spillemyndigheden administrerer vi spillelovgivningen og arbejder for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked. Et vigtigt led i udførslen af vores opgaver er vores sagsbehandlingssystem. Vi er derfor ved at opbygge...
Indrykket:22. januar 2020

Grant officer in health science

Syddansk Universitet

Odense C
Would you like to join a successful research team within health sciences? And help us expand our activities? The pharmacoepidemiological research group at Clinical Pharmacology and Pharmacy, the Department of Public Health, University of Southern De...
Indrykket:20. januar 2020

Akademisk medarbejder med erfaring inden for litteraturforskning og formidling

Syddansk Universitet

Odense M
Ved Institut for Kulturvidenskabers H.C. Andersen Center søges en akademisk medarbejder med erfaring fra forskning i og formidling af dansk litteratur. Den pågældende skal i nært samarbejde med projektets leder opbygge og udfolde Danske Digterruter ...
Indrykket:17. januar 2020

Projektøkonom med teamledelse

Syddansk Universitet

Odense M
Sidder du I en stilling og arbejder med økonomi og eller budgetstyring og trænger til nye udfordringer, kan du blive vores nye kollega og teamleder.Det Naturvidenskabelige Fakultet søger en engageret og dygtig teamleder, der har erfaring inden for a...
Indrykket:16. januar 2020

Academic staff (ATAP) - Functional genomics and metabolism

Syddansk Universitet

Odense M
A position as academic staff (ATAP) is available in the group of Associate Professor Lars Grøntved at the Department of Biochemistry and Molecular Biology, University of Southern Denmark. The position is for ca. 1½ years with an ideal start date 1 M...
Indrykket:14. januar 2020