Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrator

Ejendomsadministrator eller administrator trainee søges

 

Har du en baggrund som uddannet advokatsekretær, kontor, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som ejendomsadministrator, hvor du vil få ansvaret for din egne foreninger.

 

Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på

god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service

i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores

kunder til gode.

 

Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale

arbejdstid.

 

Jobbeskrivelse:

 

  • Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger – herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse
  • Styring af salgssager fra start til slut
  • Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter
  • Korrekturlæsning

 

Kvalifikationer:

 

  • Stærk personlighed med stort drive
  • Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger
  • God til grammatik og sans for detaljen
  • Stort kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken

 

Vi lægger stor vægt på, at du:

 

  • Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral
  • Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af
  • Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder
  • Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften
  • Har drive og er selvstændigt tænkende
  • Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning
  • Får mange opgaver fra hånden
  • Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl

 

Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt.

 

Løn efter kvalifikationer

 

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56.

 

Send din ansøgning mærket ”Administrator” med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 20 juni 2019.

 

Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034298Phoenix-3be9d9aa12019-05-29T00:00:00Administrator

Ejendomsadministrator eller administrator trainee søges

 

Har du en baggrund som uddannet advokatsekretær, kontor, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som ejendomsadministrator, hvor du vil få ansvaret for din egne foreninger.

 

Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på

god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service

i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores

kunder til gode.

 

Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale

arbejdstid.

 

Jobbeskrivelse:

 

  • Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger – herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse
  • Styring af salgssager fra start til slut
  • Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter
  • Korrekturlæsning

 

Kvalifikationer:

 

  • Stærk personlighed med stort drive
  • Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger
  • God til grammatik og sans for detaljen
  • Stort kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken

 

Vi lægger stor vægt på, at du:

 

  • Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral
  • Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af
  • Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder
  • Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften
  • Har drive og er selvstændigt tænkende
  • Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning
  • Får mange opgaver fra hånden
  • Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl

 

Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt.

 

Løn efter kvalifikationer

 

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56.

 

Send din ansøgning mærket ”Administrator” med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 20 juni 2019.

 

Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.

 

 

2019-07-08T18:50:46.190 Ejendomsadministrator eller administrator trainee søges Har du en baggrund som uddannet advokatsekretær, kontor, eller kandidat fra universitetet. så tilbyder vi et job eller uddannelse som ejendomsadministrator, hvor du vil få ansvaret for din egne foreninger. Administration Danmark er et moderne administrationsfirma med fokus på god service. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service i branchen dette kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores kunder til gode. Hos os er det vigtigt, at man som medarbejder har stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag, og vi skal være på forkant med opgaverne således, at arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale arbejdstid. Jobbeskrivelse: Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger herunder koordinering af generalforsamlinger, kontakt til beboere og bestyrelse Styring af salgssager fra start til slut Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter Korrekturlæsning Kvalifikationer: Stærk personlighed med stort drive Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største boligforeninger God til grammatik og sans for detaljen Stort kendskab til C5 og Microsoft Office-pakken Vi lægger stor vægt på, at du: Har den rette indstilling til jobbet og en høj arbejdsmoral Formår at tale med mennesker på alle niveauer og ser det som dit ansvar altid at levere et korrekt stykke arbejde til tiden, som du kan være stolt af Er serviceminded - vi skal passe godt på vores kunder Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften Har drive og er selvstændigt tænkende Er stærk i dansk, stavning samt grammatisk kommasætning Får mange opgaver fra hånden Sætter en ære i høj kvalitet og næsten ingen fejl Stillingen er fuld tid (37 timer ekskl. frokost) og forventes besat hurtigst muligt. Løn efter kvalifikationer Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Bang på tlf.nr. 70 20 59 56. Send din ansøgning mærket Administrator med relevante eksamenspapirer og CV pr. mail til lbs@admdk.dk. Ansøgningsfrist 20 juni 2019. Vi holder ansættelsessamtaler løbende og opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen lukkes, når den relevante kandidat er fundet.11jobnet3be9d9aa100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3537362ADMINISTRATION DANMARK ApS11Gammelsø 45000Odense CDKDanmark0lbs@admdk.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent770064JobNet4997848499784810029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3be9d9aahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3be9d9aahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3be9d9aa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3be9d9aa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAdministrator1Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361951006Lars Banglbs@admdk.dkDKDanmarkDKDanmark330136220Academic employeeRobot A position as Academic staff is available in the group of Associate professor Jonathan Brewer, Department of Biochemistry and Molecular Biology, University of Southern Denmark, Odense, Denmark. The position is to be filled by February 1, 2020. The position is for one year, with the possibility for continuation into a permanent employment after one year. The position includes scientific, administrative, and teaching training duties in the area of bioimaging as well as the management of the Danish Molecular Biomedical Imaging Center (DaMBIC). The Danish Molecular Biomedical Imaging Center (DaMBIC) is a Bioimaging core facility at University of Southern Denmark. This microscopy facility provides scientists access to an advanced microscopy infrastructure for top-level research. The job will include managing the facility and providing support and training for technical staff, graduate and undergraduate students, postdoctoral researchers and visiting scientists, as well as participating in courses and workshops on microscopy and image analysis. The successful candidate will also be a part of the Advanced bioimaging group and will participate in the groups research projects. The research group makes extensive use of advanced optical microscopy for studying biological systems as well as developing new bioimaging methods. Work description: The position involves support for research in the area of bioimaging, training users in advanced microscopy techniques, organization of lab facilities, equipment and supplies, research support for the group and analyse of experimental data. As the manager of DaMBIC you will be responsible for the training and support of the students, researchers and visitors of the microscopy facility. Furthermore you will monitor and maintain the quality of the instruments in the microscopy facility and will, maintain and repair the instrumentation in collaboration with the instrument manufacturers and SDU technique supporting team. Also an active participation in the further development of the microscopy facility and research is expected. The applicant will be involved in outreach activities including presentation of the facility to the public, participates in conferences and involvement in Danish and international bioimaging networks. Duties and responsibilities include: The primary activities of the position include, but are not limited to: • Support for ongoing research projects • Training of users in advanced microscopy • Microscopy Lab maintenance • Project management and coordination • Development of image analysis solutions, methods and protocols • Maintenance of the microscopes • Administrative activities of the core facility • Preparation and participation in teaching courses The applicant is also expected to help support with the teaching and general function and infrastructure of the institute. Requirements: The applicant is expected to have: • A Master s degree with a strong background in natural sciences, preferably in Physics, Biophysics or a closely related subject • Good written and oral communication skills in English are essential since we offer an international working atmosphere and participating in international projects • Be self-motivated and able to take responsibility and plan and perform you work independently. • Experience with project management. • Several years of experience with high-end light microscopy methods • Experience with several of the following techniques is expected: Confocal microscopy, live cell imaging, multiphoton microscopy, FLIM, STED, SIM, STORM, CARS and FCS. • Experience with image analysis tools such as ImageJ, Matlab,, Huygens and NIS elements is expected. • Be highly motivated to support the work of all facility users and to contribute to the development of a high-quality state-of-the-art microscopy facility It would be advantageous for the applicant to have: • International work experience. • Web design knowledge. • Experience in multiple research environments. • Experience in microscopy core facility management. • A list of publications. • Letters of recommendation. For more information contact associate professor Jonathan Brewer (brewer@bmb.sdu.dk). The successful applicant will be employed in accordance with the agreement between the Ministry of Finance and AC (the Danish Confederation of Professional Associations). Incomplete applications and applications received after the deadline will neither be considered nor evaluated. Applications must be submitted electronically using the link Apply online . Attached files must be in Adobe PDF or Word format. Each box can only contain a single file of max. 10 Mb. We recommend that you read how to apply before you apply. The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.A position as Academic staff is available in the group of Associate professor Jonathan Brewer, Department of Biochemistry and Molecular Biology, University of Southern Denmark, Odense, Denmark. The position is to be filled by February 1, 2020. The position is for one year, with the possibility for continuation into a permanent employment after one year. 

The position includes scientific, administrative, and teaching/training duties in the area of bioimaging as well as the management of the Danish Molecular Biomedical Imaging Center (DaMBIC).  The Danish Molecular Biomedical Imaging Center (DaMBIC) is a Bioimaging core facility at University of Southern Denmark. This microscopy facility provides scientists access to an advanced microscopy infrastructure for top-level research. The job will include managing the facility and providing support and training for technical staff, graduate and undergraduate students, postdoctoral researchers and visiting scientists, as well as participating in courses and workshops on microscopy and image analysis.
The successful candidate will also be a part of the Advanced bioimaging group and will participate in the groups research projects. The research group makes extensive use of advanced optical microscopy for studying biological systems as well as developing new bioimaging methods.

Work description:
The position involves support for research in the area of bioimaging, training users in advanced microscopy techniques, organization of lab facilities, equipment and supplies, research support for the group and analyse of experimental data. As the manager of DaMBIC you will be responsible for the training and support of the students, researchers and visitors of the microscopy facility. Furthermore you will monitor and maintain the quality of the instruments in the microscopy facility and will, maintain and repair the instrumentation in collaboration with the instrument manufacturers and SDU technique supporting team. Also an active participation in the further development of the microscopy facility and research is expected. The applicant will be involved in outreach activities including presentation of the facility to the public, participates in conferences and involvement in Danish and international bioimaging networks.
 
Duties and responsibilities include:
The primary activities of the position include, but are not limited to:
• Support for ongoing research projects
• Training of users in advanced microscopy
• Microscopy Lab maintenance
• Project management and coordination
• Development of image analysis solutions, methods and protocols
• Maintenance of the microscopes
• Administrative activities of the core facility
• Preparation and participation in teaching courses

The applicant is also expected to help support with the teaching and general function and infrastructure of the institute.
 
Requirements: 
The applicant is expected to have:
• A Master's degree with a strong background in natural sciences, preferably in Physics, Biophysics or a closely related subject 
• Good written and oral communication skills in English are essential since we offer an international working atmosphere and participating in international projects
• Be self-motivated and able to take responsibility and plan and perform you work independently.
• Experience with project management. 
• Several years of experience with high-end light microscopy methods
• Experience with several of the following techniques is expected:  Confocal microscopy, live cell imaging, multiphoton microscopy, FLIM, STED, SIM, STORM, CARS and FCS.
• Experience with image analysis tools such as ImageJ, Matlab,, Huygens and NIS elements is expected.
• Be highly motivated to support the work of all facility users and to contribute to the development of a high-quality state-of-the-art microscopy facility

It would be advantageous for the applicant to have:
• International work experience.
• Web design knowledge. 
• Experience in multiple research environments.
• Experience in microscopy core facility management. • A list of publications. • Letters of recommendation.

For more information contact associate professor Jonathan Brewer (brewer@bmb.sdu.dk).
The successful applicant will be employed in accordance with the agreement between the Ministry of Finance and AC (the Danish Confederation of Professional Associations).

Incomplete applications and applications received after the deadline will neither be considered nor evaluated.

Applications must be submitted electronically using the link "Apply online". Attached files must be in Adobe PDF or Word format. Each box can only contain a single file of max. 10 Mb. We recommend that you read how to apply before you apply.

The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.

Syddansk UniversitetOdense M2019-12-05T00:00:002020-01-02T00:00:00
330135197Specialkonsulent til pædagogisk udvikling og e-læring til Det Tekniske FakultetRobot Motiveres du af at arbejde i krydsfeltet mellem pædagogik, e-læring og IT i et ansvarsfuldt job med selvstændige opgaver? Har du lyst til at indgå i et tæt samarbejde med vores pædagogiske konsulent, undervisere på Det Tekniske Fakultet samt medarbejdere på SDU s pædagogiske enhed SDU-UP, så er du måske vores kommende kollega.Som pædagogisk konsulent har du fokus på udvikling af fakultetets undervisningsmetoder og arbejder med udviklingsprojekter, afholdelse af kurser og workshops, personlig vejledning af undervisere, etc. Du har et specielt fokus på teknologistøttet undervisning og brug af vores e-læringsplatform. Samtidig vil du være ansvarlig for at udbrede og understøtte denne undervisningsform blandt underviserne.Dit arbejde vil udfolde sig i en kompleks vidensorganisation med mange forskellige aktører og interesser. Du kommer til at samarbejde med forskellige faggrupper, interne såvel som eksterne.Stillingen er på 37 timer om ugen og er placeret i afdelingen TEK Uddannelse på SDU i Odense.Dine arbejdsopgaver er at: Være på forkant med nyeste udvikling inden for teknologistøttet undervisning, pædagogik og e-læring. Udvikle og implementere nye koncepter for e-læring, pædagogik og teknologistøttet undervisning samt drive projekter der sikrer fortsat udvikling af undervisningsmetoder. Udvikle og afholde kurser og workshops for undervisere. Introducere nye undervisere for SDUs bærende principper for uddannelse og Det Tekniske Fakultets model for undervisning (DSMI). Yde support og rådgivning til undervisere om hvilke IT-værktøjer, der bedst understøtter den konkrete undervisning. Udarbejde instruktioner til underviserne i brugen af teknologistøttet undervisningsmetoder ved hjælp af forskellige teknologier, fx video. Indgå i SDUs netværk af e-læringskoordinatorer. Drive udrulningen af den nye e-læringsplatform i forhold til underviserne, og hvordan de kan skal anvende den. Du kan finde mere information om SDUs bærende principper for uddannelse på SDU og TEKs model for undervisning (DSMI) gennem nedenstående links: SDUs bærende principper DSMI - Den syddanske model for Ingeniøruddannelserne Den ideelle kandidat: Har erfaring med teknologistøttet undervisning og informations- og kommunikationsteknologiens anvendelse i læreprocessen. Har en relevant akademisk uddannelse og undervisningserfaring. Er god til at sætte sig ind i undervisernes behov og kan anvise effektive og gode løsninger i en travl hverdag. Har gode koordinerings- og samarbejdsevner og kan komme i mål med opgaverne i en kompleks organisation med mange tværgående interesser. Kan selvstændigt drive udviklingsprojekter og implementere løsninger i organisationen. Har viden og erfaring, som kan understøtte en fortsat udvikling af vores pædagogiske didaktiske metoder og har et skarpt blik for hvilke muligheder der er for anvendelse e-læringsplatforme i forbindelse med undervisning. Behersker dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale. TEK Uddannelse Afdelingen TEK Uddannelse på Det Tekniske Fakultet består af 38 medarbejdere og varetager den overordnede administration og support af diplomingeniør- og civilingeniøruddannelserne såvel som ph.d.-uddannelsen. Det Tekniske Fakultet har 4 institutter, ca. 600 medarbejdere og ca. 3500 studerende. TEK Uddannelse indtager en central rolle i administrativ og pædagogisk udvikling af fakultetets uddannelser og varetager blandt andet administration af studienævnet, studievejledning og internationalisering. Læs mere om Det Tekniske Fakultet, der har afdelinger i Odense og Sønderborg. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Jørgen Breier Henriksen tlf.: 6550 7352 eller e-mail jbh@tek.sdu.dk. Samtaler forventes afholdt medio januar 2020. Der vil i forbindelse med samtalen være afsat tid til en test i engelsk.Forventet jobstart hurtigst muligt eller efter aftale.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap.Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Motiveres du af at arbejde i krydsfeltet mellem pædagogik, e-læring og IT i et ansvarsfuldt job med selvstændige opgaver? Har du lyst til at indgå i et tæt samarbejde med vores pædagogiske konsulent, undervisere på Det Tekniske Fakultet samt medarbejdere på SDU’s pædagogiske enhed SDU-UP, så er du måske vores kommende kollega.

Som pædagogisk konsulent har du fokus på udvikling af fakultetets undervisningsmetoder og arbejder med udviklingsprojekter, afholdelse af kurser og workshops, personlig vejledning af undervisere, etc. Du har et specielt fokus på teknologistøttet undervisning og brug af vores e-læringsplatform. Samtidig vil du være ansvarlig for at udbrede og understøtte denne undervisningsform blandt underviserne.

Dit arbejde vil udfolde sig i en kompleks vidensorganisation med mange forskellige aktører og interesser. Du kommer til at samarbejde med forskellige faggrupper, interne såvel som eksterne.
Stillingen er på 37 timer om ugen og er placeret i afdelingen TEK Uddannelse på SDU i Odense.

Dine arbejdsopgaver er at:
  • Være på forkant med nyeste udvikling inden for teknologistøttet undervisning, pædagogik og e-læring.
  • Udvikle og implementere nye koncepter for e-læring, pædagogik og teknologistøttet undervisning samt drive projekter der sikrer fortsat udvikling af undervisningsmetoder.
  • Udvikle og afholde kurser og workshops for undervisere.
  • Introducere nye undervisere for SDUs bærende principper for uddannelse og Det Tekniske Fakultets model for undervisning (DSMI).
  • Yde support og rådgivning til undervisere om hvilke IT-værktøjer, der bedst understøtter den konkrete undervisning.
  • Udarbejde instruktioner til underviserne i brugen af teknologistøttet undervisningsmetoder ved hjælp af forskellige teknologier, fx video.
  • Indgå i SDUs netværk af e-læringskoordinatorer.
  • Drive udrulningen af den nye e-læringsplatform i forhold til underviserne, og hvordan de kan/skal anvende den.
Du kan finde mere information om SDUs bærende principper for uddannelse på SDU og TEKs model for undervisning (DSMI) gennem nedenstående links:
  • SDUs bærende principper 
  • DSMI - Den syddanske model for Ingeniøruddannelserne 
Den ideelle kandidat:
  • Har erfaring med teknologistøttet undervisning og informations- og kommunikationsteknologiens anvendelse i læreprocessen.
  • Har en relevant akademisk uddannelse og undervisningserfaring.
  • Er god til at sætte sig ind i undervisernes behov og kan anvise effektive og gode løsninger i en travl hverdag.
  • Har gode koordinerings- og samarbejdsevner og kan komme i mål med opgaverne i en kompleks organisation med mange tværgående interesser.
  • Kan selvstændigt drive udviklingsprojekter og implementere løsninger i organisationen.
  • Har viden og erfaring, som kan understøtte en fortsat udvikling af vores pædagogiske/didaktiske metoder og har et skarpt blik for hvilke muligheder der er for anvendelse e-læringsplatforme i forbindelse med undervisning.
  • Behersker dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale.
TEK Uddannelse 

Afdelingen TEK Uddannelse på Det Tekniske Fakultet består af 38 medarbejdere og varetager den overordnede administration og support af diplomingeniør- og civilingeniøruddannelserne såvel som ph.d.-uddannelsen. Det Tekniske Fakultet har 4 institutter, ca. 600 medarbejdere og ca. 3500 studerende. 

TEK Uddannelse indtager en central rolle i administrativ og pædagogisk udvikling af fakultetets uddannelser og varetager blandt andet administration af studienævnet, studievejledning og internationalisering.

Læs mere om Det Tekniske Fakultet, der har afdelinger i Odense og Sønderborg. 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Jørgen Breier Henriksen tlf.: 6550 7352 eller e-mail jbh@tek.sdu.dk.  

Samtaler forventes afholdt medio januar 2020. Der vil i forbindelse med samtalen være afsat tid til en test i engelsk.

Forventet jobstart hurtigst muligt eller efter aftale.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside – 
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-12-04T00:00:002020-01-06T00:00:00
330133999Ambitiøs og faglig stærk direktør med netværkskompetencer til Interdisciplinary Center on Population Dynamics (CPop)Robot Ambitiøs og faglig stærk direktør med netværkskompetencer søges til det innovative Interdisciplinary Center on Population Dynamics (CPop) ved Syddansk Universitet (SDU), som med afsæt i et verdensførende videnskabeligt miljø er optaget af demografi og aldring Hvad er årsagerne til og konsekvenserne af de betydelige demografiske ændringer, som Danmark og næsten alle andre samfund i verden står over for som en følge af aldrende befolkninger? Det er det centrale forskningsspørgsmål for CPop, som søger en direktør. CPop har en stærk tværfaglig profil og er organisatorisk placeret på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, SDU. SDU har store ambitioner vedrørende CPop, og direktøren skal være drivkraft i et styrket tværfakutært samarbejde på universitetet. Målet er banebrydende forskning af højeste kvalitet med en høj grad af relevans og værdi for det omgivende samfund nationalt og internationalt. En første vigtig opgave for direktøren er at udarbejde en stærk vision for CPop og en målrettet plan for at sikre CPop betydningsfulde og prestigiøse eksterne bevillinger, der skal bidrage til centrets vækst og udvikling og sætte centret på offentlighedens og de politiske beslutningstageres landkort. Vi forventer at den kommende direktør: er international anerkendt forsker på professorniveau har strategisk ledelseserfaring på højt niveau har erfaring med samarbejde i forhold til danske myndigheder har klare visioner for udviklingen af CPop har dokumenteret viden og erfaring med netværksdannelse og kan medbringe et betydningsfuldt netværk har dokumenteret erfaring med hjemtagning af eksterne midler i betydeligt omfang og kender til det danske fundinglandskab har kendskab til dansk sundhedsøkonomi, sundhedsforskning og sundhedspolitik har stærke samarbejdsevner og er en dygtig kommunikator på skrift og i tale SDU kan tilbyde den kommende direktør en central lederstilling med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder i et stærk tværfagligt og internationalt forskningsmiljø. Et miljø, der beskæftiger sig med centrale samfundsudfordringer, og som derfor har et stort vækst-, og udviklingspotentiale og en unik mulighed for at skabe værdi for det omgivende samfund nationalt og internationalt. Ansøgere anmodes om sammen med ansøgning at medsende forslag til vision for CPop s udvikling (1- 2 sider). Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2020 eller snarest muligt.Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Dekanen for Det Samfundsvidenskabelige Fakultet Jens Ringsmose på telefon 6550 3295 eller mail jri@sdu.dk. Første samtalerunde forventes afholdt den 7. januar 2020Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online .Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. SDU ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ambitiøs og faglig stærk direktør med netværkskompetencer søges til det innovative Interdisciplinary Center on Population Dynamics (CPop) ved Syddansk Universitet (SDU), som med afsæt i et verdensførende videnskabeligt miljø er optaget af demografi og aldring

Hvad er årsagerne til og konsekvenserne af de betydelige demografiske ændringer, som Danmark og næsten alle andre samfund i verden står over for som en følge af aldrende befolkninger? Det er det centrale forskningsspørgsmål for CPop, som søger en direktør.

CPop har en stærk tværfaglig profil og er organisatorisk placeret på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, SDU.

SDU har store ambitioner vedrørende CPop, og direktøren skal være drivkraft i et styrket tværfakutært samarbejde på universitetet. Målet er banebrydende forskning af højeste kvalitet med en høj grad af relevans og værdi for det omgivende samfund –  nationalt og internationalt.

En første vigtig opgave for direktøren er at udarbejde en stærk vision for CPop og en målrettet plan for at sikre CPop betydningsfulde og prestigiøse eksterne bevillinger, der skal bidrage til centrets vækst og udvikling og sætte centret på offentlighedens og de politiske beslutningstageres landkort.

Vi forventer at den kommende direktør: 

  • er international anerkendt forsker på professorniveau
  • har strategisk ledelseserfaring på højt niveau
  • har erfaring med samarbejde i forhold til danske myndigheder
  • har klare visioner for udviklingen af CPop
  • har dokumenteret viden og erfaring med netværksdannelse og kan medbringe et betydningsfuldt netværk
  • har dokumenteret erfaring med hjemtagning af eksterne midler i betydeligt omfang og kender til det danske fundinglandskab
  • har kendskab til dansk sundhedsøkonomi, sundhedsforskning og sundhedspolitik
  • har stærke samarbejdsevner og er en dygtig kommunikator på skrift og i tale

SDU kan tilbyde den kommende direktør en central lederstilling med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder i et stærk tværfagligt og internationalt forskningsmiljø. Et miljø, der beskæftiger sig med centrale samfundsudfordringer, og som derfor har et stort vækst-, og udviklingspotentiale og en unik mulighed for at skabe værdi for det omgivende samfund – nationalt og internationalt.

Ansøgere anmodes om sammen med ansøgning at medsende forslag til vision for CPop’s udvikling (1- 2 sider).

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2020 eller snarest muligt.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Dekanen for Det Samfundsvidenskabelige Fakultet Jens Ringsmose på telefon 6550 3295 eller mail jri@sdu.dk.

Første samtalerunde forventes afholdt den 7. januar 2020

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
SDU ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. 

Syddansk UniversitetOdense M2019-12-02T00:00:002019-12-19T00:00:00
330133395Løntilskudsstilling - Akademiker til det beskæftigelsespolitiske områdeRobot Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale Jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af Jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, som du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af Jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud. Vil du medvirke til at understøtte en effektiv implementering af beskæftigelsespolitiske reformer og metodeudviklingsprojekter i Syddanmark? Så har vi en spændende løntilskudsstilling i Arbejdsmarkedskontor Syd i Odense. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere. Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vi-densgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dialog med vores mange samarbejdspartnere. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder og evidensbaseret viden, der på en gang skal forankre og inspirere de politiske beslutninger og omsætningen af dem til administrerbar dagligdag med betydning for millioner af mennesker. Du kan læse mere om os på www.star.dk. Bliv en del af teamet i Arbejdsmarkedskontor Syd Arbejdsmarkedskontoret Syd har udover implementeringsopgaverne løbende dialog med 21 jobcentre f.eks. i form af møder med jobcentrene og gennem netværksaktiviteter. Derudover betjener vi to regionale arbejdsmarkedsråd, og har relationer til mange samarbejdspartnere som uddannelsesinstitutioner, a-kasser, virksomheder m.fl. Endelig tilvejebringer og bearbejder vi data og viden om arbejdsmarkedet, som vi formidler til relevante interessenter. I din løntilskudsstilling vil du komme til at få kendskab til en bred vifte af de arbejdsopgaver, som Arbejdsmarkedskontor Syd varetager. Du vil primært komme til at få en understøttende funktion ift. de opgaver som dine kollegaer har, men du også få selvstændige opgaver. Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: • har en akademisk uddannelse, f.eks. cand.scient.pol. el.lign. • har viden om eller interesse for beskæftigelsesområdet • er god til kommunikation, og er i stand til selvstændigt at tilrettelægge og afholde møder, seminarer og lign. • hurtigt kan sætte dig ind i nye fagområder og andre organisationers vilkår for at løse en op-gave • har politisk tæft • har personlig gennemslagskraft, gode samarbejdsevner og er fagligt metodisk dygtig. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er en løntilskudsstilling. Ansættelse med løntilskud er for ledige med ret til at blive aktiveret ifølge lovbekendtgørelse nr. 1342 af 21. november 2016 om en aktiv beskæftigelsesindsat. Tal eventuelt med dit jobcenter eller anden aktør for at afklare, om du er berettiget til at blive ansat med løntilskud. Du ansættes som fuldmægtig i henhold til overenskomsten for akademikere i staten, indgået mellem Finansministeriet og en række organisationer på akademikerområdet. Lønnen fastsættes i henhold til lovbekendtgørelse nr. 1342 af 21. november 2016 om en aktiv be-skæftigelsesindsats med senere ændringer, du oppebærer din nuværende ydelse mens du er i løntilskud, samt arbejdsgiversbetalt pension. Din ugentlige arbejdstid fastsættes med udgangspunkt i din ydelse. Dit daglige arbejdssted er Arbejdsmarkedskontor Syd, Dannebrogsgade 3, 5000 Odense C. Vi vil gerne have, at du starter den 6. januar 2020. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte Arbejdsmarkedschef Anja Toxværd Poulsen på tlf.nr. 7222 3839. Har du spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Christina Bertolis i Koncern HR på tlf.nr. 2046 2459. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest mandag 16. december 2019, kl. 12.00.

Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale Jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af Jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, som du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af Jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.


Vil du medvirke til at understøtte en effektiv implementering af beskæftigelsespolitiske reformer og metodeudviklingsprojekter i Syddanmark? Så har vi en spændende løntilskudsstilling i Arbejdsmarkedskontor Syd i Odense.
 
Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.
 
Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vi-densgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dialog med vores mange samarbejdspartnere. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder og evidensbaseret viden, der på en gang skal forankre og inspirere de politiske beslutninger og omsætningen af dem til administrerbar dagligdag med betydning for millioner af mennesker.
 
Du kan læse mere om os på www.star.dk.
 
Bliv en del af teamet i Arbejdsmarkedskontor Syd
Arbejdsmarkedskontoret Syd har udover implementeringsopgaverne løbende dialog med 21 jobcentre f.eks. i form af møder med jobcentrene og gennem netværksaktiviteter. Derudover betjener vi to regionale arbejdsmarkedsråd, og har relationer til mange samarbejdspartnere som uddannelsesinstitutioner, a-kasser, virksomheder m.fl. Endelig tilvejebringer og bearbejder vi data og viden om arbejdsmarkedet, som vi formidler til relevante interessenter.
 
I din løntilskudsstilling vil du komme til at få kendskab til en bred vifte af de arbejdsopgaver, som Arbejdsmarkedskontor Syd varetager. Du vil primært komme til at få en understøttende funktion ift. de opgaver som dine kollegaer har, men du også få selvstændige opgaver.
 
Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:
• har en akademisk uddannelse, f.eks. cand.scient.pol. el.lign.
• har viden om eller interesse for beskæftigelsesområdet
• er god til kommunikation, og er i stand til selvstændigt at tilrettelægge og afholde møder, seminarer og lign.
• hurtigt kan sætte dig ind i nye fagområder og andre organisationers vilkår for at løse en op-gave
• har politisk tæft
• har personlig gennemslagskraft, gode samarbejdsevner og er fagligt/metodisk dygtig.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.
 
Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en løntilskudsstilling. Ansættelse med løntilskud er for ledige med ret til at blive aktiveret ifølge lovbekendtgørelse nr. 1342 af 21. november 2016 om en aktiv beskæftigelsesindsat. Tal eventuelt med dit jobcenter eller anden aktør for at afklare, om du er berettiget til at blive ansat med løntilskud.
 
Du ansættes som fuldmægtig i henhold til overenskomsten for akademikere i staten, indgået mellem Finansministeriet og en række organisationer på akademikerområdet.
 
Lønnen fastsættes i henhold til lovbekendtgørelse nr. 1342 af 21. november 2016 om en aktiv be-skæftigelsesindsats med senere ændringer, du oppebærer din nuværende ydelse mens du er i løntilskud, samt arbejdsgiversbetalt pension.
 
Din ugentlige arbejdstid fastsættes med udgangspunkt i din ydelse.
 
Dit daglige arbejdssted er Arbejdsmarkedskontor Syd, Dannebrogsgade 3, 5000 Odense C.

Vi vil gerne have, at du starter den 6. januar 2020.
 
Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte Arbejdsmarkedschef Anja Toxværd Poulsen på tlf.nr. 7222 3839.
 
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Christina Bertolis i Koncern HR på tlf.nr. 2046 2459.
 
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
 
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest mandag 16. december 2019, kl. 12.00.

Arbejdsmarkedskontor SydOdense C2019-12-02T00:00:002019-12-16T00:00:00
330116486AC-TAP stilling ved Institut for Psykologi til projektledelse samt projektmanagementRobot Institut for Psykologi, Syddansk Universitet, opslår en stilling som AC-TAP til understøttelse af projektledelse og projektmanagement på to nationale multi-center studier til ansættelse pr. 1. marts 2020 og for en 2-årig periode. Stillingen er på 37 timer om ugen. Arbejdsstedet: Institut for Psykologi hører på Syddansk Universitet under det Sundhedsvidenskabelige Fakultet. Instituttet er over de seneste 9 år blevet opbygget som den forskningsmæssige basis for bachelor- og kandidatuddannelserne i psykologi ved Syddansk Universitet. Bacheloruddannelsen er fuldt udbygget, og de første kandidater har afsluttet deres uddannelse i sommeren 2015. Der optages 150 studerende på både bachelor- og kandidatuddannelsen og omkring 26 studerende på sidefag. På bacheloruddannelsen optages 50 af de studerende på Kvote 2. Forskning på instituttet drives fortrinsvis via 5 forskningsgrupper. Yderligere information om instituttet findes her: Ansvarsområder samt opgaver: Stillingen er knyttet til to projekter, som begge er eHealth projekter og har fokus på intervention mod bl.a. depression og angst hos patienter med hjertekarsygdom. Som AC-TAP vil du indgå i begge projektteams, som er inter-disciplinære og består af kardiologer, psykologer, software ingeniører, og eHealth eksperter. Arbejdsopgaverne vil være alsidige, herunder projektledelse, projektmanagement samt administrative opgaver og du vil have kontakt til mange af samarbejdspartnerne på projektet. Du kan finde mere information om de to projekter her: ACQUIRE-ICD eMindYourHart Kvalifikationskrav: • Vi søger en kandidat, som er omhyggelig og grundig, interesseret i projektledelse, er en teamplayer, som kan tage eget initiativ og være en støtte for principal investigator (PI) (Professor og Institutleder Susanne S. Pedersen), som også har mange andre opgaver. • Vi forventer, at du har en relevant sundhedsvidenskabelig eller samfundsfaglig kandidatuddannelse gerne kombineret med IT eller flair herfor. • Det vil være en fordel, hvis du kender til data management og brug af data management systemer (fx REDCap), udarbejdelse af databehandleraftaler mv. og selv har indsamlet data (såsom at have haft studenterjob i en forskningsenhed eller have inddraget empiriske data i dit speciale). • Kendskab til eller interesse for IT-løsninger, hjertesygdomme og hospitalsvæsenet vil være en fordel. Ansættelsen og arbejdsopgaverne vil primært finde sted ved Institut for Psykologi, Syddansk Universitet. Kontaktoplysninger: Har du spørgsmål til projektet, kontakt venligst Institutleder, Professor Susanne S. Pedersen, som er projektansvarlig for begge projekter på tlf.nr.: 65 50 79 92 eller e-mail: sspedersen@health.sdu.dk] Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Bemærk: Ved ansættelse som studentermedhjælp eller faglig vejleder er det en forudsætning, at den valgte kandidat er indskrevet som studerende på SDU. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Institut for Psykologi, Syddansk Universitet, opslår en stilling som AC-TAP til understøttelse af projektledelse og projektmanagement på to nationale multi-center studier til ansættelse pr. 1. marts 2020 og for en 2-årig periode. Stillingen er på 37 timer om ugen.

Arbejdsstedet:

Institut for Psykologi hører på Syddansk Universitet under det Sundhedsvidenskabelige Fakultet. Instituttet er over de seneste 9 år blevet opbygget som den forskningsmæssige basis for bachelor- og kandidatuddannelserne i psykologi ved Syddansk Universitet. Bacheloruddannelsen er fuldt udbygget, og de første kandidater har afsluttet deres uddannelse i sommeren 2015.  Der optages 150 studerende på både bachelor- og kandidatuddannelsen og omkring 26 studerende på sidefag. På bacheloruddannelsen optages 50% af de studerende på Kvote 2. Forskning på instituttet drives fortrinsvis via 5 forskningsgrupper.

Yderligere information om instituttet findes her:

Ansvarsområder samt opgaver:

Stillingen er knyttet til to projekter, som begge er eHealth projekter og har fokus på intervention mod bl.a. depression og angst hos patienter med hjertekarsygdom. Som AC-TAP vil du indgå i begge projektteams, som er inter-disciplinære og består af kardiologer, psykologer, software ingeniører, og eHealth eksperter. Arbejdsopgaverne vil være alsidige, herunder projektledelse, projektmanagement samt administrative opgaver og du vil have kontakt til mange af samarbejdspartnerne på projektet. 

Du kan finde mere information om de to projekter her:

ACQUIRE-ICD

eMindYourHart

Kvalifikationskrav:

• Vi søger en kandidat, som er omhyggelig og grundig, interesseret i projektledelse, er en teamplayer, som kan tage eget initiativ og være en støtte for principal investigator (PI) (Professor og Institutleder Susanne S. Pedersen), som også har mange andre opgaver. 
• Vi forventer, at du har en relevant sundhedsvidenskabelig eller samfundsfaglig kandidatuddannelse gerne kombineret med IT eller flair herfor. 
• Det vil være en fordel, hvis du kender til data management og brug af data management systemer (fx REDCap), udarbejdelse af databehandleraftaler mv. og selv har indsamlet data (såsom at have haft studenterjob i en forskningsenhed eller have inddraget empiriske data i dit speciale).
• Kendskab til eller interesse for IT-løsninger, hjertesygdomme og hospitalsvæsenet vil være en fordel.

Ansættelsen og arbejdsopgaverne vil primært finde sted ved Institut for Psykologi, Syddansk Universitet. 

Kontaktoplysninger:

Har du spørgsmål til projektet, kontakt venligst Institutleder, Professor Susanne S. Pedersen, som er projektansvarlig for begge projekter på tlf.nr.: 65 50 79 92 eller e-mail: sspedersen@health.sdu.dk]

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Bemærk: Ved ansættelse som studentermedhjælp eller faglig vejleder er det en forudsætning, at den valgte kandidat er indskrevet som studerende på SDU.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-11-01T00:00:002019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Academic employee

Syddansk Universitet

Odense M
A position as Academic staff is available in the group of Associate professor Jonathan Brewer, Department of Biochemistry and Molecular Biology, University of Southern Denmark, Odense, Denmark. The position is to be filled by February 1, 2020. The p...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:2. januar 2020

Specialkonsulent til pædagogisk udvikling og e-læring til Det Tekniske Fakultet

Syddansk Universitet

Odense M
Motiveres du af at arbejde i krydsfeltet mellem pædagogik, e-læring og IT i et ansvarsfuldt job med selvstændige opgaver? Har du lyst til at indgå i et tæt samarbejde med vores pædagogiske konsulent, undervisere på Det Tekniske Fakultet samt medarbe...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:6. januar 2020

Ambitiøs og faglig stærk direktør med netværkskompetencer til Interdisciplinary Center on Population Dynamics (CPop)

Syddansk Universitet

Odense M
Ambitiøs og faglig stærk direktør med netværkskompetencer søges til det innovative Interdisciplinary Center on Population Dynamics (CPop) ved Syddansk Universitet (SDU), som med afsæt i et verdensførende videnskabeligt miljø er optaget af demografi ...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:19. december 2019

Løntilskudsstilling - Akademiker til det beskæftigelsespolitiske område

Arbejdsmarkedskontor Syd

Odense C
Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale Jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af Jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, som du skal ...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019

AC-TAP stilling ved Institut for Psykologi til projektledelse samt projektmanagement

Syddansk Universitet

Odense M
Institut for Psykologi, Syddansk Universitet, opslår en stilling som AC-TAP til understøttelse af projektledelse og projektmanagement på to nationale multi-center studier til ansættelse pr. 1. marts 2020 og for en 2-årig periode. Stillingen er på 37...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019