Advokatsekretær med kendskab til ejendomsjuridiske forhold - Odense

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du erfaring med fast ejendom og ejendomsudvikling? Og vil du gerne være en del af vores landsdækkende team af advokatsekretærer, hvor I bl.a. fungerer som faglige projektsekretærer og indgår i tæt samarbejde med projektledere og erfarne specialister? Så er det dig, vi søger til vores nyoprettede stilling i teamet. Om jobbet Geografisk får du base på vores kontor i Odense, hvor du deler dagligdagen med 2 advokatsekretærer og 35 andre kolleger, der brænder for at etablere de bedste løsninger for vores kunder. Som vores nye advokatsekretær har du indgående kendskab til ejendomsjuridiske forhold, herunder fast ejendom og panteforhold, og du har lyst til at arbejde med bl.a.:

  • komplekse tinglysningsekspeditioner, herunder tinglysning af deklarationer og påtegninger hertil
  • udarbejdelse og tinglysning af adkomstdokumenter i forbindelse med arealoverførsler og udstykning
  • påtegninger på pant
  • Derudover er det naturligt for dig at:
  • varetage kontakten til kunder, samarbejdspartnere og kollegaer
  • arbejde selvstændigt med en bred vifte af arbejdsopgaver
  • samarbejde på tværs med forskellige faggrupper og projektledere
  • formulere dig klart og tydeligt på skrift og i tale.
I dagligdagen har vi stort fokus på et tværgående samarbejde mellem faggrupper, og du får bl.a. et tæt samarbejde med vores fem nuværende, dygtige advokatsekretærer på tværs af landet.

Dele af din arbejdsfunktion vil udspringe af din faglige baggrund og dine personlige interesseområder, og for den rette person vil opgaver kunne udvikle sig over tid alt efter kvalifikationer og interesser. Vi tilbyder gode fleksible arbejdsforhold, personaleforening og muligheder for faglig og personlig udvikling.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Ønsker du færre timer, så er vi åbne for dialog om timeantallet.

Om dig Vi forventer, at du har en naturlig evne til at skabe sammenhæng, struktur og flow i processer. Du er kvalitetsbevidst og har sans for detaljen, samt trives med at have en stor kontaktflade i et dynamisk miljø.

Vi forventer, at du:

  • har erfaring med fast ejendom og ejendomsudvikling.
  • motiveres af at samarbejde, og gå i dialog med kollegaer.
  • har gode kommunikationsevner i både skrift og tale, og kan kommunikere præcist og forståeligt.
  • er struktureret, tidsrealistisk samt har gode IT-kompetencer.
  • trives med at koordinere og samtidig evner at overholde skarpe tidsfrister.
  • har en naturlig og diplomatisk gennemslagskraft.
  • Derudover har du humor og bidrager til den gode stemning på arbejdspladsen.
Bliv en del af Geopartner Geopartner har 240 medarbejdere fordelt på 24 kontorer i hele Danmark. Uanset hvilket kontor der bliver dit ansættelsessted, vil du blive en del af et fagligt miljø i Geopartner, som har travlt med spændende projekter, og som hjælper hinanden og værdsætter et tæt fagligt samarbejde, også på tværs af kontorerne. Vores omgangstone er uformel, og vi lægger vægt på kollegialt sammenhold på tværs af faggrupper og alder. Vi tilbyder fleksibilitet og frihed til selv at planlægge dagen under hensyntagen til aktuelle opgaver og aftaler.

Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Thomas Brogaard på +45 2321 5750 eller advokatsekretær Lotte Skovbjerg på +45 6313 5052. Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette. Tiltrædelse snarest muligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Advokatsekretær med kendskab til ejendomsjuridiske forhold - Odense

Har du erfaring med fast ejendom og ejendomsudvikling? Og vil du gerne være en del af vores landsdækkende team af advokatsekretærer, hvor I bl.a. fungerer som faglige projektsekretærer og indgår i tæt samarbejde med projektledere og erfarne specialister? Så er det dig, vi søger til vores nyoprettede stilling i teamet. Om jobbet Geografisk får du base på vores kontor i Odense, hvor du deler dagligdagen med 2 advokatsekretærer og 35 andre kolleger, der brænder for at etablere de bedste løsninger for vores kunder. Som vores nye advokatsekretær har du indgående kendskab til ejendomsjuridiske forhold, herunder fast ejendom og panteforhold, og du har lyst til at arbejde med bl.a.:

  • komplekse tinglysningsekspeditioner, herunder tinglysning af deklarationer og påtegninger hertil
  • udarbejdelse og tinglysning af adkomstdokumenter i forbindelse med arealoverførsler og udstykning
  • påtegninger på pant
  • Derudover er det naturligt for dig at:
  • varetage kontakten til kunder, samarbejdspartnere og kollegaer
  • arbejde selvstændigt med en bred vifte af arbejdsopgaver
  • samarbejde på tværs med forskellige faggrupper og projektledere
  • formulere dig klart og tydeligt på skrift og i tale.
I dagligdagen har vi stort fokus på et tværgående samarbejde mellem faggrupper, og du får bl.a. et tæt samarbejde med vores fem nuværende, dygtige advokatsekretærer på tværs af landet.

Dele af din arbejdsfunktion vil udspringe af din faglige baggrund og dine personlige interesseområder, og for den rette person vil opgaver kunne udvikle sig over tid alt efter kvalifikationer og interesser. Vi tilbyder gode fleksible arbejdsforhold, personaleforening og muligheder for faglig og personlig udvikling.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Ønsker du færre timer, så er vi åbne for dialog om timeantallet.

Om dig Vi forventer, at du har en naturlig evne til at skabe sammenhæng, struktur og flow i processer. Du er kvalitetsbevidst og har sans for detaljen, samt trives med at have en stor kontaktflade i et dynamisk miljø.

Vi forventer, at du:

  • har erfaring med fast ejendom og ejendomsudvikling.
  • motiveres af at samarbejde, og gå i dialog med kollegaer.
  • har gode kommunikationsevner i både skrift og tale, og kan kommunikere præcist og forståeligt.
  • er struktureret, tidsrealistisk samt har gode IT-kompetencer.
  • trives med at koordinere og samtidig evner at overholde skarpe tidsfrister.
  • har en naturlig og diplomatisk gennemslagskraft.
  • Derudover har du humor og bidrager til den gode stemning på arbejdspladsen.
Bliv en del af Geopartner Geopartner har 240 medarbejdere fordelt på 24 kontorer i hele Danmark. Uanset hvilket kontor der bliver dit ansættelsessted, vil du blive en del af et fagligt miljø i Geopartner, som har travlt med spændende projekter, og som hjælper hinanden og værdsætter et tæt fagligt samarbejde, også på tværs af kontorerne. Vores omgangstone er uformel, og vi lægger vægt på kollegialt sammenhold på tværs af faggrupper og alder. Vi tilbyder fleksibilitet og frihed til selv at planlægge dagen under hensyntagen til aktuelle opgaver og aftaler.

Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Thomas Brogaard på +45 2321 5750 eller advokatsekretær Lotte Skovbjerg på +45 6313 5052. Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette. Tiltrædelse snarest muligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.