Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingschef - AktivPersonale Nordjylland

AktivPersonale søger en ny afdelingschef til vores 4 kontorer i Nordjylland - du vil have din daglige gang på vores kontor i Hjørring. Herfra dækker vi mange brancher med løsninger indenfor vikarassistance og rekrutteringer til virksomheder i Nordjylland.

Som afdelingschef bliver du en del af et stærkt team af dygtige og motiverede medarbejdere, som dagligt brænder for at skabe de perfekte match, der giver resultater her og nu.

Du skal kunne håndtere at have mange bolde i luften i en uforudsigelig hverdag, hvor det ofte går stærkt og der skal præsteres. Vores ydelser har en høj kvalitet i et konkurrencepræget marked, hvor vi dyrker de langvarige kunderelationer og ikke går på kompromis med kvaliteten.


Du har forståelse af, at netværk og salg er vejen til vækst, du bruger i dag netværk i din dagligdag og du er en erfaren sælger med et kæmpe drive.


Du har ledermæssig erfaring fra tidligere job og genkender vigtigheden i synlig ledelse.
Du ved at salg ikke kommer af sig selv men, at det kræver vedholdenhed og dygtighed at få nye kunder i hus.  

Det er en fordel, at du bor i lokalområdet. Ligeledes vil det være en stor fordel, hvis du allerede har erfaring fra job indenfor vikar- eller rekrutteringsbranchen.

Vi tilbyder et spændende job med opgaver som:

  • Salg.
  • Netværk.
  • Servicebesøg.
  • Ledelse i samarbejde med vores souschef.
  • Deltagelse i ledermøde.
  • Udvikling af virksomheden.
  • Administrativ stærk.
  • Kompetencevurdering og afdækning af vikarprofiler.
  • Kundekontakt på flere plan.
  • Ordrehåndtering.
  • Matche jobsøgendes kvalifikationer med virksomhedernes ønsker.
  • Udarbejdelse af jobannoncer.
  • Udarbejdelse af tilbud og samarbejdsaftaler.
  • Kontakt til vores udenlandske kontorer.
  • Diverse ad-hoc administrative opgaver.

Som en del af jobbet er det et krav, at du indgår i vores vagtordning med fastlagte vagter.

Vi forventer at du:

  • Har en naturlig interesse i andre mennesker så du evner at tage en vurdering og skabe det rette match for vores kunder og medarbejder.
  • Er serviceminded og har et stort drive.
  • Kan sælge den gode historie.
  • Har salgserfaring fra tidligere job.
  • Vil deltage i diverse Netværk.
  • Er i besiddelse af et stort overblik og kan bevare roen – også når det går rigtig stærkt.
  • Har vilje, engagement og en positiv indstilling overfor kunder, kandidater og medarbejder.
  • Er proaktiv og løsningsorienteret af natur.
  • Er selvstændig og fleksibel.
  • Er lærenem og dygtig til IT.
  • Taler og skriver flydende dansk og engelsk.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job med en stor grad af frihed under ansvar.
  • Faglig og personlig udvikling i en dynamisk organisation med en flad struktur.
  • En høj grad af frihed til at planlægge din hverdag.
  • Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring. 

 

Har du interesse for dette job og har du den ønskede erfaring og baggrund, bedes du sende dit CV og ansøgning til direktør Eva Horne på mail eva@aktivpersonale.dk

Ansøgningsfrist er 09.02.2018. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Spørgsmål til stillingen kan stilles til direktør Eva Horne eller souschef Louise Andersen på telefon 96232020.

Du kan finde mere info om AktivPersonale på www.aktivpersonale.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329738985Phoenix-1aeb9c8c12018-01-11T06:21:18.980Afdelingschef - AktivPersonale Nordjylland

AktivPersonale søger en ny afdelingschef til vores 4 kontorer i Nordjylland - du vil have din daglige gang på vores kontor i Hjørring. Herfra dækker vi mange brancher med løsninger indenfor vikarassistance og rekrutteringer til virksomheder i Nordjylland.

Som afdelingschef bliver du en del af et stærkt team af dygtige og motiverede medarbejdere, som dagligt brænder for at skabe de perfekte match, der giver resultater her og nu.

Du skal kunne håndtere at have mange bolde i luften i en uforudsigelig hverdag, hvor det ofte går stærkt og der skal præsteres. Vores ydelser har en høj kvalitet i et konkurrencepræget marked, hvor vi dyrker de langvarige kunderelationer og ikke går på kompromis med kvaliteten.


Du har forståelse af, at netværk og salg er vejen til vækst, du bruger i dag netværk i din dagligdag og du er en erfaren sælger med et kæmpe drive.


Du har ledermæssig erfaring fra tidligere job og genkender vigtigheden i synlig ledelse.
Du ved at salg ikke kommer af sig selv men, at det kræver vedholdenhed og dygtighed at få nye kunder i hus.  

Det er en fordel, at du bor i lokalområdet. Ligeledes vil det være en stor fordel, hvis du allerede har erfaring fra job indenfor vikar- eller rekrutteringsbranchen.

Vi tilbyder et spændende job med opgaver som:

  • Salg.
  • Netværk.
  • Servicebesøg.
  • Ledelse i samarbejde med vores souschef.
  • Deltagelse i ledermøde.
  • Udvikling af virksomheden.
  • Administrativ stærk.
  • Kompetencevurdering og afdækning af vikarprofiler.
  • Kundekontakt på flere plan.
  • Ordrehåndtering.
  • Matche jobsøgendes kvalifikationer med virksomhedernes ønsker.
  • Udarbejdelse af jobannoncer.
  • Udarbejdelse af tilbud og samarbejdsaftaler.
  • Kontakt til vores udenlandske kontorer.
  • Diverse ad-hoc administrative opgaver.

Som en del af jobbet er det et krav, at du indgår i vores vagtordning med fastlagte vagter.

Vi forventer at du:

  • Har en naturlig interesse i andre mennesker så du evner at tage en vurdering og skabe det rette match for vores kunder og medarbejder.
  • Er serviceminded og har et stort drive.
  • Kan sælge den gode historie.
  • Har salgserfaring fra tidligere job.
  • Vil deltage i diverse Netværk.
  • Er i besiddelse af et stort overblik og kan bevare roen – også når det går rigtig stærkt.
  • Har vilje, engagement og en positiv indstilling overfor kunder, kandidater og medarbejder.
  • Er proaktiv og løsningsorienteret af natur.
  • Er selvstændig og fleksibel.
  • Er lærenem og dygtig til IT.
  • Taler og skriver flydende dansk og engelsk.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job med en stor grad af frihed under ansvar.
  • Faglig og personlig udvikling i en dynamisk organisation med en flad struktur.
  • En høj grad af frihed til at planlægge din hverdag.
  • Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring. 

 

Har du interesse for dette job og har du den ønskede erfaring og baggrund, bedes du sende dit CV og ansøgning til direktør Eva Horne på mail eva@aktivpersonale.dk

Ansøgningsfrist er 09.02.2018. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Spørgsmål til stillingen kan stilles til direktør Eva Horne eller souschef Louise Andersen på telefon 96232020.

Du kan finde mere info om AktivPersonale på www.aktivpersonale.dk

2018-02-10T02:00:39.323 AktivPersonale søger en ny afdelingschef til vores 4 kontorer i Nordjylland - du vil have din daglige gang på vores kontor i Hjørring. Herfra dækker vi mange brancher med løsninger indenfor vikarassistance og rekrutteringer til virksomheder i Nordjylland. Som afdelingschef bliver du en del af et stærkt team af dygtige og motiverede medarbejdere, som dagligt brænder for at skabe de perfekte match, der giver resultater her og nu. Du skal kunne håndtere at have mange bolde i luften i en uforudsigelig hverdag, hvor det ofte går stærkt og der skal præsteres. Vores ydelser har en høj kvalitet i et konkurrencepræget marked, hvor vi dyrker de langvarige kunderelationer og ikke går på kompromis med kvaliteten. Du har forståelse af, at netværk og salg er vejen til vækst, du bruger i dag netværk i din dagligdag og du er en erfaren sælger med et kæmpe drive. Du har ledermæssig erfaring fra tidligere job og genkender vigtigheden i synlig ledelse. Du ved at salg ikke kommer af sig selv men, at det kræver vedholdenhed og dygtighed at få nye kunder i hus. Det er en fordel, at du bor i lokalområdet. Ligeledes vil det være en stor fordel, hvis du allerede har erfaring fra job indenfor vikar- eller rekrutteringsbranchen. Vi tilbyder et spændende job med opgaver som: Salg. Netværk. Servicebesøg. Ledelse i samarbejde med vores souschef. Deltagelse i ledermøde. Udvikling af virksomheden. Administrativ stærk. Kompetencevurdering og afdækning af vikarprofiler. Kundekontakt på flere plan. Ordrehåndtering. Matche jobsøgendes kvalifikationer med virksomhedernes ønsker. Udarbejdelse af jobannoncer. Udarbejdelse af tilbud og samarbejdsaftaler. Kontakt til vores udenlandske kontorer. Diverse ad-hoc administrative opgaver. Som en del af jobbet er det et krav, at du indgår i vores vagtordning med fastlagte vagter. Vi forventer at du: Har en naturlig interesse i andre mennesker så du evner at tage en vurdering og skabe det rette match for vores kunder og medarbejder. Er serviceminded og har et stort drive. Kan sælge den gode historie. Har salgserfaring fra tidligere job. Vil deltage i diverse Netværk. Er i besiddelse af et stort overblik og kan bevare roen også når det går rigtig stærkt. Har vilje, engagement og en positiv indstilling overfor kunder, kandidater og medarbejder. Er proaktiv og løsningsorienteret af natur. Er selvstændig og fleksibel. Er lærenem og dygtig til IT. Taler og skriver flydende dansk og engelsk. Vi tilbyder: Et spændende og udfordrende job med en stor grad af frihed under ansvar. Faglig og personlig udvikling i en dynamisk organisation med en flad struktur. En høj grad af frihed til at planlægge din hverdag. Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring. Har du interesse for dette job og har du den ønskede erfaring og baggrund, bedes du sende dit CV og ansøgning til direktør Eva Horne på mail eva@aktivpersonale.dk Ansøgningsfrist er 09.02.2018. Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Spørgsmål til stillingen kan stilles til direktør Eva Horne eller souschef Louise Andersen på telefon 96232020. Du kan finde mere info om AktivPersonale på www.aktivpersonale.dk11Jobnet1aeb9c8c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-09T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3073990AktivPersonale A/S11Østergade 199800HjørringDKDanmarkORS/blank.png157.459002509.99060360
eva@aktivpersonale.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent507614JobNet47341281000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1aeb9c8chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1aeb9c8chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1aeb9c8c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1aeb9c8c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse352181857Eva Horneeva@aktivpersonale.dkDKDanmarkDKDanmark329936603Leder søges til fritidsområdet i Thisted KommuneRobot Vil du være med til at kvalificere en del af Thisted Kommunes DNA? Kan du motivere og involvere dine omgivelser, og altid stræbe lidt højere end målet? Er du eminent til at danne netværk og har øje for at vedligeholde skabte relationer på fritidsområdet? Hvis du nikker genkendende til ovenstående, så er det dig, vi søger til jobbet som leder af fritidsafdelingen under Kultur og Fritid. Fritidsområdet er et af de områder der de seneste 4 år, har været i en rivende udvikling i Thisted Kommune. Du skal derfor være klar til at vedligeholde de skabte relationer, og bære igangsatte projekter og titler, som Breddeidrætskommune og Eliteidrætskommune videre med stolthed. Samarbejde med interne og eksterne aktører, der sikrer at de syv udpegede strategiske spor på fritidsområdet fortsat er omdrejningspunktet for arbejdet med fritidslivet og folkeoplysningsområdet er essentielt for dig. Læs de syv strategiske spor og handleplan for fritidsområdet i Thisted Kommune her . For at opnå succes i stillingen skal du have: rutine i at søge fondsmidler kendskab til processer og procesledelse, så du kan overskue komplekse problemstillinger politisk tæft samt erfaring med at agere i samspil med det politiske niveau ledelseserfaring - erfaring med ledelse af både ledere og medarbejdere. Du skal derfor som person være god til at gå i dialog, skabe tillid og relationer, uanset om det er i professionelt regi, hvor du arbejder målrettet og bevidst ind i Thisted Kommune som en politisk styret organisation, eller når du over en kop kaffe skal drøfte problemstillinger med frivillige i foreningslivet. Derudover skal du som som leder af Fritidsafdelingen stå i spidsen for 230 godkendte folkeoplysende foreninger, 12 aftenskoler, tre kommunale haller, 13 selvejende haller samt være leder for to administrative medarbejdere og tre konsulenter. Som leder: refererer du til chefen for Kultur og Fritid leder du Fritidsafdelingens administrative medarbejdere, konsulenter og de tre kommunale hallers ledere, der refererer direkte til dig sikrer du sammenhæng i afdelingens opgaveløsning bærer du det faglige, økonomiske og personalemæssige ansvar for området igangsætter og vedligeholder du udvikling på Fritidsområdet. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. marts 2019. Første samtalerunde er onsdag den 23. januar 2019, anden runde er tirsdag den 29. januar 2019. Der indgår test i ansættelsesforløbet. Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til jobbet eller ansættelsesforløbet, er du velkommen til at kontakte konstitueret Kultur og Fritidschef Peder Hanghøj på telefon 9917 4145. Ansøgningsfrist er mandag den 21. januar 2018 kl. 8.00. Vil du være med til at kvalificere en del af Thisted Kommunes DNA?
Kan du motivere og involvere dine omgivelser, og altid stræbe lidt højere end målet?
Er du eminent til at danne netværk og har øje for at vedligeholde skabte relationer på fritidsområdet?


Hvis du nikker genkendende til ovenstående, så er det dig, vi søger til jobbet som leder af fritidsafdelingen under Kultur og Fritid.

Fritidsområdet er et af de områder der de seneste 4 år, har været i en rivende udvikling i Thisted Kommune. Du skal derfor være klar til at vedligeholde de skabte relationer, og bære igangsatte projekter og titler, som Breddeidrætskommune og Eliteidrætskommune videre med stolthed. Samarbejde med interne og eksterne aktører, der sikrer at de syv udpegede strategiske spor på fritidsområdet fortsat er omdrejningspunktet for arbejdet med fritidslivet og folkeoplysningsområdet er essentielt for dig.

Læs de syv strategiske spor og handleplan for fritidsområdet i Thisted Kommune her .

For at opnå succes i stillingen skal du have:
  • rutine i at søge fondsmidler
  • kendskab til processer og procesledelse, så du kan overskue komplekse problemstillinger
  • politisk tæft samt erfaring med at agere i samspil med det politiske niveau
  • ledelseserfaring - erfaring med ledelse af både ledere og medarbejdere.

Du skal derfor som person være god til at gå i dialog, skabe tillid og relationer, uanset om det er i professionelt regi, hvor du arbejder målrettet og bevidst ind i Thisted Kommune som en politisk styret organisation, eller når du over en kop kaffe skal drøfte problemstillinger med frivillige i foreningslivet.

Derudover skal du som som leder af Fritidsafdelingen stå i spidsen for 230 godkendte folkeoplysende foreninger, 12 aftenskoler, tre kommunale haller, 13 selvejende haller samt være leder for to administrative medarbejdere og tre konsulenter.

Som leder:
  • refererer du til chefen for Kultur og Fritid
  • leder du Fritidsafdelingens administrative medarbejdere, konsulenter og de tre kommunale hallers ledere, der refererer direkte til dig
  • sikrer du sammenhæng i afdelingens opgaveløsning
  • bærer du det faglige, økonomiske og personalemæssige ansvar for området
  • igangsætter og vedligeholder du udvikling på Fritidsområdet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.
Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. marts 2019.
Første samtalerunde er onsdag den 23. januar 2019, anden runde er tirsdag den 29. januar 2019.
Der indgår test i ansættelsesforløbet.

Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til jobbet eller ansættelsesforløbet, er du velkommen til at kontakte konstitueret Kultur og Fritidschef Peder Hanghøj på telefon 9917 4145.

Ansøgningsfrist er mandag den 21. januar 2018 kl. 8.00.

Rådhuset ThistedThisted2019-01-09T00:00:002019-01-21T00:00:00
329933320Lead ingeniør - offshore wind/stålkonstruktionerRobot Universal Foundation A S www.universal-foundation.com er en del af Fred. Olsen Ocean Group, som bl.a. også inkluderer Fred Olsen Windcarrier Global Wind Service, beliggende i Fredericia. Universal Foundation udvikler, producerer og leverer Mono Bucket fundamenter til vindindustrien offshore. Virksomheden arbejder på projekter i Tyskland, USA og Japan og har allerede nu sat et globalt fodaftryk, ligesom konceptet har bevist sin styrke internationalt. Alle sejl er nu sat for at kommercialisere Mono Bucket Fundamentet massivt på det internationale offshore vindmarked. Da Universal Foundation er en del af Fred Olsen Ocean Group, vil det være muligt at arbejde på kontoret i Aalborg eller Fredericia. Fundamenter til offshore vindmøller * Ledelse, design og konstruktion * Unik vækstvirksomhed Jobbet Med reference til Head of Engineering bliver du ansvarlig for konstruktionsafdelingen, der i dag består af et dedikeret team på 5 tekniske specialister. Ud over denne ledelsesopgave får du også en vigtig rolle i forhold til hele virksomhedens resultatkæde. Du bliver således en væsentlig nøgleressource og tværfaglig, teknisk sparringspartner i både salgsfasen, projekteringsfase og naturligvis også under selve projektgennemførelsen. Herudover får du også til opgave at: Være den drivende kraft i hele design- og konstruktionsfasen Yde en generel støtte i forbindelse med projektledelse og forretningsudvikling Drive koordinering, bl.a. i forhold til underleverandører, andre ingeniørvirksomheder og tekniske konsulenter Udarbejde og kontrollere diverse materialer og rapporter vedrørende betingelser og forudsætninger for de løbende projekter der arbejdes med Udarbejde diverse beregninger, både i forhold til interne retningslinjer og relevante offshore standarder Der er således tale om et bredt og spændende lederjob, hvor du både kommer til at udfordre dine tekniske og ingeniørmæssige kompetencer, men bestemt også dine menneskelige og ledelsesmæssige egenskaber. Kvalifikationer Du har en højere teknisk uddannelse på ingeniørniveau, eksempelvis som skibs- eller bygningsingeniør, suppleret med flere års erfaring med lignende opgaver inden for offshore, vind-, olie-, skibs- eller værftsindustri. Du har bevist, at du er en dygtig stålmand projektleder, der både kan håndtere ledelsesopgaven og udfordrende konstruktionsprojekter på samme tid. Herudover har du en løsningsorienteret indstilling til opgaverne, og det falder dig naturligt at samarbejde på tværs i organisationen. Du er en stærk og selvstændig personlighed med gennemslagskraft, overblik og god kommerciel forståelse, du arbejder systematisk og detaljeret og så er du motiverende og engageret. Det vil være et væsentligt aktiv, hvis du har kendskab til offshore guidelines standarder. Du har naturligvis et indgående kendskab til IT MATLAB MATCAD og behersker både dansk og engelsk på højt niveau både mundtligt og skriftligt. Du tilbydes Et særdeles spændende job i en innovativ vækstvirksomhed, der er præget af høj beslutningshastighed, professionalisme og et fagligt udviklende miljø. Som leder bliver du en del af en engageret projektorganisation, hvor fællesskab og frihed under ansvar er nøgleord. Du vil møde et uformelt miljø med engagerede kolleger og en bred, international kontaktflade, også på kundesiden. Der vil ligeledes være særdeles gode muligheder for både faglig og personlig udvikling. Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes 01.12.12 og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.

Universal Foundation A/S www.universal-foundation.com er en del af Fred. Olsen Ocean Group, som bl.a. også inkluderer Fred Olsen Windcarrier & Global Wind Service, beliggende i Fredericia. Universal Foundation udvikler, producerer og leverer Mono Bucket fundamenter til vindindustrien/offshore. Virksomheden arbejder på projekter i Tyskland, USA og Japan og har allerede nu sat et globalt fodaftryk, ligesom konceptet har bevist sin styrke internationalt. Alle sejl er nu sat for at kommercialisere Mono Bucket Fundamentet massivt på det internationale offshore vindmarked. Da Universal Foundation er en del af Fred Olsen Ocean Group, vil det være muligt at arbejde på kontoret i Aalborg eller Fredericia.

Fundamenter til offshore vindmøller * Ledelse, design og konstruktion * Unik vækstvirksomhed

Jobbet

Med reference til Head of Engineering bliver du ansvarlig for konstruktionsafdelingen, der i dag består af et dedikeret team på 5 tekniske specialister. Ud over denne ledelsesopgave får du også en vigtig rolle i forhold til hele virksomhedens resultatkæde. Du bliver således en væsentlig nøgleressource og tværfaglig, teknisk sparringspartner i både salgsfasen, projekteringsfase og naturligvis også under selve projektgennemførelsen.

Herudover får du også til opgave at:

· Være den drivende kraft i hele design- og konstruktionsfasen

· Yde en generel støtte i forbindelse med projektledelse og forretningsudvikling

· Drive koordinering, bl.a. i forhold til underleverandører, andre ingeniørvirksomheder og tekniske konsulenter

· Udarbejde og kontrollere diverse materialer og rapporter vedrørende betingelser og forudsætninger for de løbende projekter der arbejdes med

· Udarbejde diverse beregninger, både i forhold til interne retningslinjer og relevante offshore standarder

Der er således tale om et bredt og spændende lederjob, hvor du både kommer til at udfordre dine tekniske og ingeniørmæssige kompetencer, men bestemt også dine menneskelige og ledelsesmæssige egenskaber.

Kvalifikationer

Du har en højere teknisk uddannelse på ingeniørniveau, eksempelvis som skibs- eller bygningsingeniør, suppleret med flere års erfaring med lignende opgaver inden for offshore, vind-, olie-, skibs- eller værftsindustri. Du har bevist, at du er en dygtig ”stålmand”/projektleder, der både kan håndtere ledelsesopgaven og udfordrende konstruktionsprojekter på samme tid. Herudover har du en løsningsorienteret indstilling til opgaverne, og det falder dig naturligt at samarbejde på tværs i organisationen. Du er en stærk og selvstændig personlighed med gennemslagskraft, overblik og god kommerciel forståelse, du arbejder systematisk og detaljeret – og så er du motiverende og engageret. Det vil være et væsentligt aktiv, hvis du har kendskab til offshore guidelines/standarder. Du har naturligvis et indgående kendskab til IT/MATLAB/MATCAD og behersker både dansk og engelsk på højt niveau både mundtligt og skriftligt.

Du tilbydes

Et særdeles spændende job i en innovativ vækstvirksomhed, der er præget af høj beslutningshastighed, professionalisme og et fagligt udviklende miljø. Som leder bliver du en del af en engageret projektorganisation, hvor fællesskab og frihed under ansvar er nøgleord. Du vil møde et uformelt miljø med engagerede kolleger og en bred, international kontaktflade, også på kundesiden. Der vil ligeledes være særdeles gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.

Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt.

Din ansøgning og dit detaljerede CV mærkes ”01.12.12” og uploades på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.

erwin andersen a/sAalborg Øst2018-12-21T00:00:002019-02-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder søges til fritidsområdet i Thisted Kommune

Rådhuset Thisted

Thisted
Vil du være med til at kvalificere en del af Thisted Kommunes DNA? Kan du motivere og involvere dine omgivelser, og altid stræbe lidt højere end målet? Er du eminent til at danne netværk og har øje for at vedligeholde skabte relationer på fritidsomr...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:21. januar 2019

Lead ingeniør - offshore wind/stålkonstruktioner

erwin andersen a/s

Aalborg Øst
Universal Foundation A S www.universal-foundation.com er en del af Fred. Olsen Ocean Group, som bl.a. også inkluderer Fred Olsen Windcarrier Global Wind Service, beliggende i Fredericia. Universal Foundation udvikler, producerer og leverer Mono Buck...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:15. februar 2019