Afdelingschef søges til vores værksted i Herning

Bliv en del af en koncern i rivende udvikling

Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted.

Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice. Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få god teamånd frem hos teamet.

 

Jobbeskrivelse

Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder.

 

Du får mere end du forventer

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning.

 

Ansøgning

Søg stillingen via dette link

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Regionschef Niels Vang Nielsen (+45) 25989212

 

Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien.

Læs mere om afdelingen her


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330090198Phoenix-3452b9ce12019-09-16T00:00:00Afdelingschef søges til vores værksted i Herning

Bliv en del af en koncern i rivende udvikling

Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted.

Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice. Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få god teamånd frem hos teamet.

 

Jobbeskrivelse

Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder.

 

Du får mere end du forventer

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning.

 

Ansøgning

Søg stillingen via dette link

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Regionschef Niels Vang Nielsen (+45) 25989212

 

Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien.

Læs mere om afdelingen her

Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted. Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice. Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få god teamånd frem hos teamet. Jobbeskrivelse Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder. Du får mere end du forventer Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning. Ansøgning Søg stillingen via dette link Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Regionschef Niels Vang Nielsen ( 45) 25989212 Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien. Læs mere om afdelingen her11jobnet3452b9ce100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-07T00:00:000000https://skorstensgaard.dk/job/afdelingschef-herning0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3608447Skorstensgaard Herning A/S11Viborgvej 1037400HerningDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent822585JobNet5043801504380110012-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3452b9cehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3452b9cehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3452b9ce&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3452b9ce&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgAfdelingschef søges til vores værksted i Herning12008011Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse362731162noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330107702Vi søger ny sundhedsfaglig afdelingsleder på Social & SundhedsSkolen, HerningRobot Vores dygtige afdelingsleder for de sundhedsfaglige uddannelser i Herning har efter 18 år på skolen søgt nye udfordringer. Derfor søger vi en ny afdelingsleder, som også har: evnen til at få ting til at ske delegeringskraft og mod til at slippe kontrollen overblik og god retningssans Du bliver leder for ca. 20 undervisere, der med forskellig uddannelsesmæssig baggrund skaber god læring i en skolehverdag for vores mangfoldige elevgruppe på især social- og sundhedsuddannelserne. Samtidig vil du skulle vedligeholde vores gode relationer til arbejdsgiverne i Ringkøbing-Skjern, Ikast-Brande og Herning Kommuner, så vi kan fortsætte og udbygge det gode samarbejde. Når vi lykkes som skole, er det bl.a. fordi vores afdelingsledere - med et stærkt blik for den pædagogiske ledelse - bygger bro mellem hverdagen og ambitionerne. Og ambitionerne er høje! Vi søger en person, som både kan udstikke retning og give plads i samarbejdet om undervisningen, og som går foran i ønsket om en kultur, hvor vi udvikler os sammen, lærer af både succeser og fejl, og hvor alle trives med et stort medansvar for, at vi lykkes som skole. Med din sundhedsfaglige baggrund besidder du en høj faglighed. Sammen med din store indsigt og viden om pædagogik og didaktik vil du være en central person i forhold til afdelingens drift og udvikling. Endelig har du solid ledelseserfaring og meget gerne en relevant lederuddannelse. Vi er i gang med at sætte ny kurs på skolen, hvor Højskoletanken med meningsfulde, involverende fællesskaber mellem både elever og kolleger er omdrejningspunktet. Derfor er det vigtigt, at du lige som os tror på, at uddannelse gør en afgørende forskel, både fagligt og personligt. Vores elever og kursister skal løfte en stor opgave, og vi skal skabe den skole, der gør, at de lykkes i deres roller som social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter. Samtaler forventes afholdt mandag den 28. og onsdag den 30. oktober 2019. Ansøgningsfrist: fredag den 25. oktober 2019 klokken 12.00 via skolens hjemmeside: www.sosuherning.dk under Om skolen job ledigestillinger . Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt uddannelseschef Inge Dolmer på telefon: 25192401 eller mail: indo@sosuherning.dk. Løn og ansættelsesforhold i henhold til organisationsaftale for ledere og lærere ved institutioner for erhvervsrettet uddannelse, der udbyder de grundlæggende social- og sundhedsuddannelser. Afhængig af dine kvalifikationer kan du forvente et lønniveau på ml. kr. 575.000,- og kr. 630.000,- inkl. pension. I alt ca. 110 medarbejdere på adresser i både Herning og Holstebro bidrager hver dag til et levende, dynamisk og mangfoldigt uddannelsesmiljø, som giver vores elever gode rammer for at udvikle sig både fagligt, socialt og personligt.

Vores dygtige afdelingsleder for de sundhedsfaglige uddannelser i Herning har efter 18 år på skolen søgt nye udfordringer. Derfor søger vi en ny afdelingsleder, som også har:

  • evnen til at få ting til at ske
  • delegeringskraft og mod til at slippe kontrollen
  • overblik og god retningssans

Du bliver leder for ca. 20 undervisere, der med forskellig uddannelsesmæssig baggrund skaber god læring i en skolehverdag for vores mangfoldige elevgruppe på især social- og sundhedsuddannelserne. Samtidig vil du skulle vedligeholde vores gode relationer til arbejdsgiverne i Ringkøbing-Skjern, Ikast-Brande og Herning Kommuner, så vi kan fortsætte og udbygge det gode samarbejde. 

Når vi lykkes som skole, er det bl.a. fordi vores afdelingsledere - med et stærkt blik for den pædagogiske ledelse - bygger bro mellem hverdagen og ambitionerne. Og ambitionerne er høje!

Vi søger en person, som både kan udstikke retning og give plads i samarbejdet om undervisningen, og som går foran i ønsket om en kultur, hvor vi udvikler os sammen, lærer af både succeser og fejl, og hvor alle trives med et stort medansvar for, at vi lykkes som skole.

Med din sundhedsfaglige baggrund besidder du en høj faglighed. Sammen med din store indsigt og viden om pædagogik og didaktik vil du være en central person i forhold til afdelingens drift og udvikling. Endelig har du solid ledelseserfaring og meget gerne en relevant lederuddannelse.

Vi er i gang med at sætte ny kurs på skolen, hvor Højskoletanken med meningsfulde, involverende fællesskaber mellem både elever og kolleger er omdrejningspunktet. Derfor er det vigtigt, at du – lige som os – tror på, at uddannelse gør en afgørende forskel, både fagligt og personligt. Vores elever og kursister skal løfte en stor opgave, og vi skal skabe den skole, der gør, at de lykkes i deres roller som social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter.

Samtaler forventes afholdt mandag den 28. og onsdag den 30. oktober 2019.

Ansøgningsfrist: fredag den 25. oktober 2019 klokken 12.00 via skolens hjemmeside: www.sosuherning.dk under ”Om skolen/job/ledigestillinger”.

Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt uddannelseschef Inge Dolmer på telefon: 25192401 eller mail: indo@sosuherning.dk.  

 

Løn og ansættelsesforhold i henhold til organisationsaftale for ledere og lærere ved institutioner for erhvervsrettet uddannelse, der udbyder de grundlæggende social- og sundhedsuddannelser. Afhængig af dine kvalifikationer kan du forvente et lønniveau på ml. kr. 575.000,- og kr. 630.000,- inkl. pension. 

I alt ca. 110 medarbejdere på adresser i både Herning og Holstebro bidrager hver dag til et levende, dynamisk og mangfoldigt uddannelsesmiljø, som giver vores elever gode rammer for at udvikle sig både fagligt, socialt og personligt. 

 

 

SOCIAL-OG SUNDHEDSSKOLENHerning2019-10-16T00:00:002019-10-25T00:00:00
330105531Sektionsleder til virksomhedsservice og dagpengeområdet i Jobcenter SkiveRobot Jobcenter Skive søger en resultatorienteret sektionsleder til Job Kompetence, som er en sektion i Jobcenter Skive. Hovedopgaverne er den beskæftigelsesrettede indsats for dagpengemodtagere herunder særligt det daglige samarbejde med a-kasser. Derudover er opgaven at fastholde og udbygge et gensidigt samarbejde med de lokale virksomheder. Det gælder både rekruttering af ordinære jobs og etablering af virksomhedsrettet indsats som løntilskudsjob og virksomhedspraktik. Derudover er der opgaver inden for information og modtagelse af borgere i jobcenteret samt administration. I Skive Kommune tror vi på, at en tidlig og aktiv indsats virker for alle jobcentrets persongrupper, og at et tæt og bredt samarbejde med virksomhederne er afgørende for gode resultater. Opgaverne løses i følgende teamsDagpengeteamet med 4 sagsbehandlere og 6 jobkonsulenterVirksomhedsservice med 6 virksomhedskonsulenterSekretariat (administration, information og økonomi) med 6 medarbejdere, som også betjener sektionen Unge VoksneSom sektionsleder får du det overordnede ansvar for afdelingens opgaver, det ledelsesmæssige ansvar for 22 medarbejdere og det økonomiske ansvar for sektionens budget. Vi søger En engageret sektionsleder med ledelseserfaring fra en politisk styret organisation - og gerne fra en lignende stilling - samt et solidt kendskab til jobcentrets opgaver, lovgivning, styring og økonomi. Det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring med dagpengeområdet og servicering af virksomheder. Hvis du også har kendskab til virksomheder og arbejdsmarkedet på Skiveegnen, er det et plus. Du skal have personligt og fagligt drive til at videreudvikle afdelingen og fastholde de gode resultater. Som leder forventer vi, at du er god til at kommunikere og i stand til at skabe tillid og fordrer samarbejde om indsatsen - såvel internt i afdelingen og på tværs i jobcentret som med borgere, virksomheder samt samarbejdspartnere i og udenfor den kommunale organisation. Samtidig skal du være i stand til få organisationen og driften til at fungere i en kontekst præget af hyppige forandringer, hvor det vil være din opgave at sikre balancen imellem drift og udvikling. Vi forventer, at duhar viden om arbejdsmarkedsforhold og gerne kendskab til lokale forhold og aktørerhar en relevant uddannelsesmæssig baggrund - herunder lederuddannelsehar et godt indblik i de økonomiske vilkår for afdelingens drift og styringhar viden om relevant lovgivninger god til at prioritere og holde fokus på kerneydelsenhar evne til at samarbejde på tværshar erfaring med at delegere ansvar og opgaver til dine medarbejderehar en uformel ledelsesstil, er god til at lytte og er vant til at inddrage medarbejdernehar et positivt livssyn, godt humør og energi til at gå forrest Som sektionsleder får dureference til arbejdsmarkedschefenplads i ledelsesgruppen for Arbejdsmarkedsdelingen, som består af jobcentret, Borgerservice Ydelse, Ungdommens Uddannelsesvejledning, BOMI og Sprogcenter Skivekollegial sparring, udvikling og ledelse i samarbejde med arbejdsmarkedschefen, øvrige sektionsledere og konsulenter i Arbejdsmarkedsafdelingen Job Kompetence er én af fire sektioner i Jobcenter Skive. De tre andre er Unge Voksne, JobStart (integration) og Sygedagpenge. Du kan læse mere om beskæftigelsesindsatsen i Skive Kommune på www.jobcenterskive.dk og i Beskæftigelsesplan 2019. Du er også velkommen til at kontakte arbejdsmarkedschef Dorthe Hamrum på mob. 2064 1621, hvis du har spørgsmål. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse. Der er tale om en fuldtidsstilling. Tiltrædelse 1. januar 2020. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest torsdag den 14. november 2019 kl. 8.00. Ansættelsessamtalerne finder sted 19. november 2019 (evt. 2. samtale 22. november). Skive Kommune opfordrer alle interesserede - uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund - til at søge. Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem Skive - det er RENT LIV I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV. Læs mere på www.skive.dkJobcenter Skive søger en resultatorienteret sektionsleder til Job & Kompetence, som er en sektion i Jobcenter Skive. Hovedopgaverne er den beskæftigelsesrettede indsats for dagpengemodtagere – herunder særligt det daglige samarbejde med a-kasser. Derudover er opgaven at fastholde og udbygge et gensidigt samarbejde med de lokale virksomheder. Det gælder både rekruttering af ordinære jobs og etablering af virksomhedsrettet indsats som løntilskudsjob og virksomhedspraktik. Derudover er der opgaver inden for information og modtagelse af borgere i jobcenteret samt administration.

I Skive Kommune tror vi på, at en tidlig og aktiv indsats virker for alle jobcentrets persongrupper, og at et tæt og bredt samarbejde med virksomhederne er afgørende for gode resultater.

Opgaverne løses i følgende teams
  • Dagpengeteamet med 4 sagsbehandlere og 6 jobkonsulenter
  • Virksomhedsservice med 6 virksomhedskonsulenter
  • Sekretariat (administration, information og økonomi) med 6 medarbejdere, som også betjener sektionen Unge/Voksne
Som sektionsleder får du det overordnede ansvar for afdelingens opgaver, det ledelsesmæssige ansvar for 22 medarbejdere og det økonomiske ansvar for sektionens budget.

Vi søger
En engageret sektionsleder med ledelseserfaring fra en politisk styret organisation - og gerne fra en lignende stilling - samt et solidt kendskab til jobcentrets opgaver, lovgivning, styring og økonomi.

Det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring med dagpengeområdet og servicering af virksomheder. Hvis du også har kendskab til virksomheder og arbejdsmarkedet på Skiveegnen, er det et plus.

Du skal have personligt og fagligt drive til at videreudvikle afdelingen og fastholde de gode resultater. Som leder forventer vi, at du er god til at kommunikere og i stand til at skabe tillid og fordrer samarbejde om indsatsen - såvel internt i afdelingen og på tværs i jobcentret som med borgere, virksomheder samt samarbejdspartnere i og udenfor den kommunale organisation.

Samtidig skal du være i stand til få organisationen og driften til at fungere i en kontekst præget af hyppige forandringer, hvor det vil være din opgave at sikre balancen imellem drift og udvikling.

Vi forventer, at du
  • har viden om arbejdsmarkedsforhold og gerne kendskab til lokale forhold og aktører
  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund - herunder lederuddannelse
  • har et godt indblik i de økonomiske vilkår for afdelingens drift og styring
  • har viden om relevant lovgivning
  • er god til at prioritere og holde fokus på kerneydelsen
  • har evne til at samarbejde på tværs
  • har erfaring med at delegere ansvar og opgaver til dine medarbejdere
  • har en uformel ledelsesstil, er god til at lytte og er vant til at inddrage medarbejderne
  • har et positivt livssyn, godt humør og energi til at gå forrest

Som sektionsleder får du
  • reference til arbejdsmarkedschefen
  • plads i ledelsesgruppen for Arbejdsmarkedsdelingen, som består af jobcentret, Borgerservice & Ydelse, Ungdommens Uddannelsesvejledning, BOMI og Sprogcenter Skive
  • kollegial sparring, udvikling og ledelse i samarbejde med arbejdsmarkedschefen, øvrige sektionsledere og konsulenter i Arbejdsmarkedsafdelingen

Job & Kompetence er én af fire sektioner i Jobcenter Skive. De tre andre er Unge/Voksne, JobStart (integration) og Sygedagpenge.

Du kan læse mere om beskæftigelsesindsatsen i Skive Kommune på www.jobcenterskive.dk og i Beskæftigelsesplan 2019.

Du er også velkommen til at kontakte arbejdsmarkedschef Dorthe Hamrum på mob. 2064 1621, hvis du har spørgsmål.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse. Der er tale om en fuldtidsstilling.

Tiltrædelse 1. januar 2020.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest torsdag den 14. november 2019 kl. 8.00.

Ansættelsessamtalerne finder sted 19. november 2019 (evt. 2. samtale 22. november).

Skive Kommune opfordrer alle interesserede - uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund - til at søge.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-10-11T00:00:002019-11-14T00:00:00
330105368Gruppeleder til Plejecenter SøglimtRobot Vi søger en gruppeleder fra den 1 12-2019, så er du sygeplejerske eller social og sundhedsassistent gerne med erfaring som gruppeleder, så kan det være dig vi søger. Stillingen er på 30-34 timer pr uge eller efter aftale. Der er tale om dagarbejde og vagt hver 6. weekend.I stillingen er planlagte dage hvor du går med i plejenPlejecenter Søglimt ligger 10 km fra Herning med en skøn udsigt ud over Sunds sø.Plejecenter Søglimt har 48 plejeboliger og 2 midlertidige stuerDu bliver en del af det nære sundhedsvæsen, hvor kompleksitet og opgaveglidning er i konstant udvikling.Vi forventer at du har:Evnen til at gå foran og med stor fokus på samarbejde.En sundhedsfaglig uddannelse gerne med en bred erfaringGode pædagogiske og kommunikative evnerHar humor og vil medvirke til en god stemningViden om konfliktløsningLyst og interesse for at udvikle Plejecenter SøglimtVi forventer at du kan:Medvirke til at skabe ro samt bidrage til refleksion.Planlægge, koordinere samt skabe overblik over de daglige arbejdsopgaver, herunder øje for de samlede ressourcer på centret.Udarbejde tjenestetidsplaner.Være med til at introducere nyt personale, herunder også tage imod elever og støtte op om vejleder.Evne og har vilje til samarbejde på tværs af bo-enhederneSamarbejde og gå i dialog med beboer, pårørende samt de frivillige.Tage initiativ til nye tiltag og implementering af disseVi kan tilbyde:En god introduktionEn spændende arbejdsplads, hvor udvikling af kompetencer og trivsel er i højsædeHøj grad af kompetence og ansvar.Et gruppelederteam i tæt samarbejde med centerlederen.En kultur med ordentlighed, tillid, respekt og medinddragelseEt godt tværfagligt samarbejdeEn aktiv personaleforening du kan blive medlem af som arrangerer forskellige sociale arrangementer udenfor arbejdstid Vi forventer at du:Er imødekommende og god til at skabe relationer.Er lyttende og forståendeHar medmenneskelighed og værdighed i fokusHar respekt for forskellighederEr med til at give beboerne mulighed for indflydelse på eget livAnsøgningsfrist: 24. oktober 2019 kl. 12.00Samtaler afholdes mandag den 28. oktober 2019.For yderligere information kan du kontakte Gitte Houensgaard på tlf 21194548 eller mail: soggi@herning.dk.Du er også velkommen til at komme på besøg og se SøglimtFunktionsbeskrivelse kan rekvireres ved behov.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Vi søger en gruppeleder fra den 1/12-2019, så er du sygeplejerske eller social og sundhedsassistent gerne med erfaring som gruppeleder, så kan det være dig vi søger. Stillingen er på 30-34 timer pr uge eller efter aftale. Der er tale om dagarbejde og vagt hver 6. weekend.
I stillingen er planlagte dage hvor du går med i plejen

Plejecenter Søglimt ligger 10 km fra Herning med en skøn udsigt ud over Sunds sø.

Plejecenter Søglimt har 48 plejeboliger og 2 midlertidige stuer

Du bliver en del af det nære sundhedsvæsen, hvor kompleksitet og opgaveglidning er i konstant udvikling.

Vi forventer at du har:
  • Evnen til at gå foran og med stor fokus på samarbejde.
  • En sundhedsfaglig uddannelse gerne med en bred erfaring
  • Gode pædagogiske og kommunikative evner
  • Har humor og vil medvirke til en god stemning
  • Viden om konfliktløsning
  • Lyst og interesse for at udvikle Plejecenter Søglimt

Vi forventer at du kan:
  • Medvirke til at skabe ro samt bidrage til refleksion.
  • Planlægge, koordinere samt skabe overblik over de daglige arbejdsopgaver, herunder øje for de samlede ressourcer på centret.
  • Udarbejde tjenestetidsplaner.
  • Være med til at introducere nyt personale, herunder også tage imod elever og støtte op om vejleder.
  • Evne og har vilje til samarbejde på tværs af bo-enhederne
  • Samarbejde og gå i dialog med beboer, pårørende samt de frivillige.
  • Tage initiativ til nye tiltag og implementering af disse

Vi kan tilbyde:
  • En god introduktion
  • En spændende arbejdsplads, hvor udvikling af kompetencer og trivsel er i højsæde
  • Høj grad af kompetence og ansvar.
  • Et gruppelederteam i tæt samarbejde med centerlederen.
  • En kultur med ordentlighed, tillid, respekt og medinddragelse
  • Et godt tværfagligt samarbejde
  • En aktiv personaleforening du kan blive medlem af som arrangerer forskellige sociale arrangementer udenfor arbejdstid

Vi forventer at du:
  • Er imødekommende og god til at skabe relationer.
  • Er lyttende og forstående
  • Har medmenneskelighed og værdighed i fokus
  • Har respekt for forskelligheder
  • Er med til at give beboerne mulighed for indflydelse på eget liv

Ansøgningsfrist: 24. oktober 2019 kl. 12.00

Samtaler afholdes mandag den 28. oktober 2019.

For yderligere information kan du kontakte Gitte Houensgaard på tlf 21194548 eller mail: soggi@herning.dk.

Du er også velkommen til at komme på besøg og se Søglimt

Funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved behov.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

 

Herning KommuneSunds2019-10-11T00:00:002019-10-24T00:00:00
330100717Leder af Dagplejen i Silkeborg KommuneRobot Vi leder efter dig, som brænder for den særlige kvalitet ved dagplejeer en leder som kan skabe stærke fællesskaber for ledere og medarbejdere i Dagplejenkan definere morgendagens opgaver og fremtidssikre DagplejenDu skal være ambitiøs og visionær på vegne af dagplejen og meget gerne have blik for profilering og synlighed af dagplejens kvaliteter. Det er vigtigt, at du kan lede processer, som kan sikre, at dagplejen fastholdes og udvikles som et attraktivt og konkurrencedygtigt pasningstilbud. Dagplejen i Silkeborg Kommune har en tydelig pædagogisk profil med fokus på kvalitet og kompetenceudvikling af de enkelte dagplejere, ex. styrkede læreplaner, IT-kundskaber og lign. Herudover samarbejder vi om dagplejeuddannelsen med to andre kommuner. Vi har tradition for et velfungerende forældresamarbejde, med vægt på dialog og inddragelse. Som leder af Dagplejen, bliver du direkte leder for 12 pædagogiske ledere, to administrative medarbejdere og to frikøbte TR ere, dels overordnet leder for ca. 260 kommunale dagplejere. Herudover har du det overordnede ansvar for 45 private pasningsordninger. Silkeborg Kommune har over 93.000 borgere, og ligger midt i den smukkeste natur og har et sprudlende kulturliv, velfungerende by- og landsbysamfund og dynamiske erhvervsområder. Vi tilbyder:en spændende ledelsesopgave i en stor kommunal organisationen personalegruppe med stort engagement, mange kompetencer og høj faglighedet bredt spekter af samarbejdspartnere i opgaveløsningen, såvel internt som eksternt i organisationenat du bliver en del af det overordnede strategiske arbejde for dagtilbud i Silkeborg Kommunedeltagelse i ledernetværk, som faciliteres af HR konsulenterfaglige temadage og fælles lederkonferencer for lederegode muligheder for uddannelse og udviklingVi forventer, at du:er en tillidsfuld og tilgængelig personaleleder som kan videreføre en værdibaseret ledelsesstil, og bevare åbenhed og inddragelse omkring driften.kan sætte mål, rammer og retning, og skabe sammenhæng til overordnede mål og visionerhar erfaring med at lede ledere, såvel som medarbejdere, og har en relevant lederuddannelsehar interesse og flair for IThar økonomisk forståelse og kan tage ansvar for et budget på over 100 mio.kr.er fagligt velfunderet, har fokus på kvaliteten i kerneopgaven, og kan give kvalificeret sparring med pædagogisk viden og indsigtkommunikerer respektfuldt og tydeligt, både skriftligt og mundtligter åben, nysgerrig, initiativrig og har humorhar fokus på det gode arbejdsmiljø og vil bygge videre på det gode, der erTiltrædelse 1. januar 2020. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokale løndannelse. Lønniveau trin 47 35.000 kr. årligt (ca. 496.000 kr. pension). Vil du vide mere? Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af dagtilbud John Gejl på tlf. 20 35 41 42 eller pædagogisk udviklingsleder Jeannette Sloth Pedersen på tlf. 30 66 43 18. Du kan også læse mere på vores hjemmeside om dagplejen På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt job- og personprofil: Bliv leder hos os . Ansøgningsfrist søndag 27. oktober 2019. Første samtale forventes afholdt torsdag 7. november og anden samtale onsdag 13. november. Kandidater, som går videre til anden samtale, må påregne at skulle gennemføre en Garuda profilanalyse. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Vi leder efter dig, som
  • brænder for den særlige kvalitet ved dagpleje
  • er en leder som kan skabe stærke fællesskaber for ledere og medarbejdere i Dagplejen
  • kan definere ”morgendagens opgaver” og fremtidssikre Dagplejen
Du skal være ambitiøs og visionær på vegne af dagplejen og meget gerne have blik for profilering og synlighed af dagplejens kvaliteter. Det er vigtigt, at du kan lede processer, som kan sikre, at dagplejen fastholdes og udvikles som et attraktivt og konkurrencedygtigt pasningstilbud.
 
Dagplejen i Silkeborg Kommune har en tydelig pædagogisk profil med fokus på kvalitet og kompetenceudvikling af de enkelte dagplejere, ex. styrkede læreplaner, IT-kundskaber og lign. Herudover samarbejder vi om dagplejeuddannelsen med to andre kommuner. Vi har tradition for et velfungerende forældresamarbejde, med vægt på dialog og inddragelse.
 
Som leder af Dagplejen, bliver du direkte leder for 12 pædagogiske ledere, to administrative medarbejdere og to frikøbte TR’ere, dels overordnet leder for ca. 260 kommunale dagplejere. Herudover har du det overordnede ansvar for 45 private pasningsordninger.
 
Silkeborg Kommune har over 93.000 borgere, og ligger midt i den smukkeste natur og har et sprudlende kulturliv, velfungerende by- og landsbysamfund og dynamiske erhvervsområder.
 
Vi tilbyder:
  • en spændende ledelsesopgave i en stor kommunal organisation
  • en personalegruppe med stort engagement, mange kompetencer og høj faglighed
  • et bredt spekter af samarbejdspartnere i opgaveløsningen, såvel internt som eksternt i organisationen
  • at du bliver en del af det overordnede strategiske arbejde for dagtilbud i Silkeborg Kommune
  • deltagelse i ledernetværk, som faciliteres af HR konsulenter
  • faglige temadage og fælles lederkonferencer for ledere
  • gode muligheder for uddannelse og udvikling
Vi forventer, at du:
  • er en tillidsfuld og tilgængelig personaleleder som kan videreføre en værdibaseret ledelsesstil, og bevare åbenhed og inddragelse omkring driften.
  • kan sætte mål, rammer og retning, og skabe sammenhæng til overordnede mål og visioner
  • har erfaring med at lede ledere, såvel som medarbejdere, og har en relevant lederuddannelse
  • har interesse og flair for IT
  • har økonomisk forståelse og kan tage ansvar for et budget på over 100 mio.kr.
  • er fagligt velfunderet, har fokus på kvaliteten i kerneopgaven, og kan give kvalificeret sparring med pædagogisk viden og indsigt
  • kommunikerer respektfuldt og tydeligt, både skriftligt og mundtligt
  • er åben, nysgerrig, initiativrig og har humor
  • har fokus på det gode arbejdsmiljø og vil bygge videre på det gode, der er
Tiltrædelse 1. januar 2020.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokale løndannelse.
Lønniveau trin 47 + 35.000 kr. årligt (ca. 496.000 kr. + pension).
 
Vil du vide mere?
Nærmere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af dagtilbud John Gejl på tlf. 20 35 41 42 eller pædagogisk udviklingsleder Jeannette Sloth Pedersen på tlf. 30 66 43 18.
 
Du kan også læse mere på vores hjemmeside om dagplejen
 
På Silkeborg Kommunes hjemmeside kan du læse mere om kommunens strategiplan, ledelsesgrundlag samt job- og personprofil: "Bliv leder hos os". 
 
Ansøgningsfrist søndag 27. oktober 2019.
Første samtale forventes afholdt torsdag 7. november og anden samtale onsdag 13. november. Kandidater, som går videre til anden samtale, må påregne at skulle gennemføre en Garuda profilanalyse.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-10-04T00:00:002019-10-27T00:00:00
330100571Chef for Natur og MiljøRobot Har du visioner for natur- og miljøområdet i Favrskov? Brænder du for at skabe sammenhængende løsninger og har du øje for forskellige interessenter? Kan du gå forrest og engagere dine medarbejdere?Så er du måske vores nye chef for Natur og Miljø.Om osFavrskovs natur og miljøområde har i alt cirka 30 engagerede medarbejdere fordelt på to afdelinger med hver sin leder, der refererer til chefen for Natur og Miljø. Afdelingerne er Virksomheder og Grundvand og Landbrug og Natur .Som chef for Natur og Miljø får du det overordnede ansvar for at drive en sammenhængende strategisk udvikling på natur- og miljøområdet og understøttelse af det tværfaglige samarbejde i forvaltningen. Samtidig har du mulighed for at fremme initiativer i forbindelse med blandt andet etablering af vådområder, koordination af byudvikling og grundvandsinteresser, samarbejde med Gudenåkomiteen og erhvervsfremmende udvikling samt planlægning af strategier på tværs i hele organisationen.Nogle af de væsentligste fokusområder for Natur og Miljø er i fremtiden:Natur, friluftsliv og bosætningBalance mellem de forskellige interesser i natur og landskabKoordinering af den langsigtede grundvands- og byplanlægningDialog med eksterne organisationer, lokalområder m.v.Udarbejdelsen af en kommunal affaldsplanTæt, forpligtende dialog med Favrskov Forsyning, blandt andet om en ny spildevandsplanEtablering af vådområderUdarbejdelse og implementering af en biodiversitetsplanSkovrejsning af flere hundrede hektar ny skov i samarbejde med vandværker og NaturstyrelsenDu skal være visionær samt have viden om og indsigt i området, og du skal kunne sætte de overordnede rammer for helhedsorienterede løsninger.Hvem er du?Du har en relevant akademisk uddannelse, gerne suppleret med relevant lederuddannelse, og derudover har du erfaring, resultater og succes fra politisk styrede organisationer. Derudover har du erfaring med ledelse og at lede gennem ledere fra en politisk og administrativ organisation.Du udøver nærværende ledelse gennem klare rammer, tydelig kommunikation, involvering, feedback og sparring.Som person forventer vi, at du:Er løsningsorienteret og har fokus på at nå de politiske mål og overholde de økonomiske rammerEr god til at delegere opgaver og er tydelig i dine forventninger til andreHar analytiske evner og sætter dig hurtigt ind i komplekse problemstillingerEr en dygtig kommunikator såvel skriftligt som mundtligtSkaber og fastholder motivation og går forrest med begejstringGiver og modtager feedback på en konstruktiv og fremadrettet mådeHar humor, empati og selvindsigt, og tør reflektere over egne værdier og ledelsesstil.Læs mere om jobbet og vores ønsker til dig i job- og personprofilen her https: favrskov.dk natur-og-miljoechefYderligere oplysningerVil du vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Hans Minor Vedel, direktør for Teknik og Kultur, på hmv@favrskov.dk eller telefon 21 21 70 03.SamtalerFørste samtale er onsdag 6. november 2019 og anden samtale foregår torsdag 12. november 2019.Som led i ansættelsesprocessen bliver der mellem første og anden samtale udarbejdet en personprofil. Du skal herefter deltage i en tilbagemelding på personprofilen enten 8. november eller 11. november 2019.Søg jobbetVi beder dig sende din ansøgning senest 28. oktober 2019 til Favrskov Kommune via nedenstående link.Du kan se alle ledige stillinger på www.favrskov.dk jobFavrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektroniskHar du visioner for natur- og miljøområdet i Favrskov? Brænder du for at skabe sammenhængende løsninger og har du øje for forskellige interessenter? Kan du gå forrest og engagere dine medarbejdere?

Så er du måske vores nye chef for Natur og Miljø.

Om os
Favrskovs natur og miljøområde har i alt cirka 30 engagerede medarbejdere fordelt på to afdelinger med hver sin leder, der refererer til chefen for Natur og Miljø. Afdelingerne er ”Virksomheder og Grundvand” og ”Landbrug og Natur”.

Som chef for Natur og Miljø får du det overordnede ansvar for at drive en sammenhængende strategisk udvikling på natur- og miljøområdet og understøttelse af det tværfaglige samarbejde i forvaltningen. Samtidig har du mulighed for at fremme initiativer i forbindelse med blandt andet etablering af vådområder, koordination af byudvikling og grundvandsinteresser, samarbejde med Gudenåkomiteen og erhvervsfremmende udvikling samt planlægning af strategier på tværs i hele organisationen.

Nogle af de væsentligste fokusområder for Natur og Miljø er i fremtiden:
  • Natur, friluftsliv og bosætning
  • Balance mellem de forskellige interesser i natur og landskab
  • Koordinering af den langsigtede grundvands- og byplanlægning
  • Dialog med eksterne organisationer, lokalområder m.v.
  • Udarbejdelsen af en kommunal affaldsplan
  • Tæt, forpligtende dialog med Favrskov Forsyning, blandt andet om en ny spildevandsplan
  • Etablering af vådområder
  • Udarbejdelse og implementering af en biodiversitetsplan
  • Skovrejsning af flere hundrede hektar ny skov i samarbejde med vandværker og Naturstyrelsen

Du skal være visionær samt have viden om og indsigt i området, og du skal kunne sætte de overordnede rammer for helhedsorienterede løsninger.

Hvem er du?
Du har en relevant akademisk uddannelse, gerne suppleret med relevant lederuddannelse, og derudover har du erfaring, resultater og succes fra politisk styrede organisationer. Derudover har du erfaring med ledelse og at lede gennem ledere fra en politisk og administrativ organisation.

Du udøver nærværende ledelse gennem klare rammer, tydelig kommunikation, involvering, feedback og sparring.

Som person forventer vi, at du:
  • Er løsningsorienteret og har fokus på at nå de politiske mål og overholde de økonomiske rammer
  • Er god til at delegere opgaver og er tydelig i dine forventninger til andre
  • Har analytiske evner og sætter dig hurtigt ind i komplekse problemstillinger
  • Er en dygtig kommunikator – såvel skriftligt som mundtligt
  • Skaber og fastholder motivation og går forrest med begejstring
  • Giver og modtager feedback på en konstruktiv og fremadrettet måde
  • Har humor, empati og selvindsigt, og tør reflektere over egne værdier og ledelsesstil.

Læs mere om jobbet og vores ønsker til dig i job- og personprofilen her https://favrskov.dk/natur-og-miljoechef

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Hans Minor Vedel, direktør for Teknik og Kultur, på hmv@favrskov.dk eller telefon 21 21 70 03.

Samtaler
Første samtale er onsdag 6. november 2019 og anden samtale foregår torsdag 12. november 2019.

Som led i ansættelsesprocessen bliver der mellem første og anden samtale udarbejdet en personprofil. Du skal herefter deltage i en tilbagemelding på personprofilen enten 8. november eller 11. november 2019.

Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning senest 28. oktober 2019 til Favrskov Kommune via nedenstående link.
Du kan se alle ledige stillinger på www.favrskov.dk/job

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

Favrskov KommuneHammel2019-10-04T00:00:002019-10-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger ny sundhedsfaglig afdelingsleder på Social & SundhedsSkolen, Herning

SOCIAL-OG SUNDHEDSSKOLEN

Herning
Vores dygtige afdelingsleder for de sundhedsfaglige uddannelser i Herning har efter 18 år på skolen søgt nye udfordringer. Derfor søger vi en ny afdelingsleder, som også har: evnen til at få ting til at ske delegeringskraft og mod til at slippe kont...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Sektionsleder til virksomhedsservice og dagpengeområdet i Jobcenter Skive

Skive Kommune

Skive
Jobcenter Skive søger en resultatorienteret sektionsleder til Job Kompetence, som er en sektion i Jobcenter Skive. Hovedopgaverne er den beskæftigelsesrettede indsats for dagpengemodtagere herunder særligt det daglige samarbejde med a-kasser. Derudo...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:14. november 2019

Gruppeleder til Plejecenter Søglimt

Herning Kommune

Sunds
Vi søger en gruppeleder fra den 1 12-2019, så er du sygeplejerske eller social og sundhedsassistent gerne med erfaring som gruppeleder, så kan det være dig vi søger. Stillingen er på 30-34 timer pr uge eller efter aftale. Der er tale om dagarbejde o...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Leder af Dagplejen i Silkeborg Kommune

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Vi leder efter dig, som brænder for den særlige kvalitet ved dagplejeer en leder som kan skabe stærke fællesskaber for ledere og medarbejdere i Dagplejenkan definere morgendagens opgaver og fremtidssikre DagplejenDu skal være ambitiøs og visionær på...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Chef for Natur og Miljø

Favrskov Kommune

Hammel
Har du visioner for natur- og miljøområdet i Favrskov? Brænder du for at skabe sammenhængende løsninger og har du øje for forskellige interessenter? Kan du gå forrest og engagere dine medarbejdere?Så er du måske vores nye chef for Natur og Miljø.Om ...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019