Afdelingschef søges til vores værksted i Randers

Bliv en del af koncern i rivende udvikling

Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted.

Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice. Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få god teamånd frem hos teamet.

 

Jobbeskrivelse

Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder.

 

Du får mere end du forventer

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning.

 

Ansøgning

Søg stillingen via dette link

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Eftermarkedschef Tommy Nordahn tn@skorstensgaard.dk

 

Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien.

Læs mere om afdelingen her

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330151824Phoenix-b26714bf12020-01-08T00:00:00Afdelingschef søges til vores værksted i Randers

Bliv en del af koncern i rivende udvikling

Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted.

Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice. Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få god teamånd frem hos teamet.

 

Jobbeskrivelse

Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder.

 

Du får mere end du forventer

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning.

 

Ansøgning

Søg stillingen via dette link

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Eftermarkedschef Tommy Nordahn tn@skorstensgaard.dk

 

Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien.

Læs mere om afdelingen her

 

Bliv en del af koncern i rivende udvikling Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted. Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice. Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få god teamånd frem hos teamet. Jobbeskrivelse Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder. Du får mere end du forventer Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning. Ansøgning Søg stillingen via dette link Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Eftermarkedschef Tommy Nordahn tn@skorstensgaard.dk Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien. Læs mere om afdelingen her11Jobnetb26714bf100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-02T00:00:000000https://skorstensgaard.dk/job/afdelingschef-randers0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3687798Skorstensgaard Randers Aps11Trianglen 136000KoldingDKDanmark0tn@skorstensgaard.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000879847JobNet5095157509515710006-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b26714bfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b26714bfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b26714bf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b26714bf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/123204-93-1.jpgAfdelingschef søges til vores værksted i Randers12007961Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse363884617Tommytn@skorstensgaard.dkDKDanmarkDKDanmark330179719Dock Chief for Base Maintenance, Sønderborg DenmarkRobot Skyways Technics A S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Sønderborg, Denmark, where you will work with motivated and energetic colleagues. You must expect varied working hours. We welcome EASA Part 66 Certified Engineers that are current on the following aircrafts: ATR 42-400 500 72-212A series, Applications are invited from candidates with the following skills and experience: Previous experience from base maintenance as a Supervisor Team Leader Dock Chief Can work structured, autonomous and good at decision making Quality conscious Excellent English knowledge Team player Remain calm in stressful situations You are energetic and flexible Applicants must have the right to live and work in Denmark. This means that you are an EU citizen or have already obtained a Danish work and residence permit. Your options When you join Skyways Technics A S, you sign up for an exciting and all-round job as permanent staff member in an international environment. An exciting and challenging opportunity for a highly motivated individual with a go-to attitude, prepared to work both autonomously and as a team player. Major changes and fast expansion within the organization provides great opportunities for both personal and professional development. You will be working within a young company where Competence, Co-operation, Respect and Responsibility are key values. Application If you have any questions regarding the job, please contact Base Maintenance Manager Wael Dayeh, phone 45 27 79 05 15 or WAD@skywaystechnics.com Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted. The position will be closed down once we have found the right candidate. Please send your application with relevant documentation to: WorkWithUs@skywaystechnics.com About us: With and more than 60 years of aircraft maintenance and spares support, Skyways Technics is well known, experienced and ready to bring forward the highest of standards in the services supplied. The company has its head office and hangar facility in Sonderborg Airport (SGD), Denmark, but has also inventory and hangar facilities in Billund Airport, Denmark. Furthermore, Skyways Technics has sales offices in Kuala Lumpur, Dubai and Florida. The global development is a continued process, ensuring presence close to ATR and CRJ operators and other customers. Learn more via www.skywaystechnics.com.

Skyways Technics A/S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Sønderborg, Denmark, where you will work with motivated and energetic colleagues. You must expect varied working hours.

We welcome EASA Part 66 Certified Engineers that are current on the following aircrafts: ATR 42-400/500/72-212A series,

Applications are invited from candidates with the following skills and experience:

  • Previous experience from base maintenance as a Supervisor/Team Leader/Dock Chief
  • Can work structured, autonomous and good at decision making
  • Quality conscious
  • Excellent English knowledge
  • Team player
  • Remain calm in stressful situations
  • You are energetic and flexible
  • Applicants must have the right to live and work in Denmark. This means that you are an EU citizen or have already obtained a Danish work and residence permit.

Your options

When you join Skyways Technics A/S, you sign up for an exciting and all-round job as permanent staff member in an international environment. An exciting and challenging opportunity for a highly motivated individual with a go-to attitude, prepared to work both autonomously and as a team player. Major changes and fast expansion within the organization provides great opportunities for both personal and professional development. You will be working within a young company where Competence, Co-operation, Respect and Responsibility are key values.

Application

If you have any questions regarding the job, please contact Base Maintenance Manager Wael Dayeh, phone +45 27 79 05 15 or WAD@skywaystechnics.com

Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted. The position will be closed down once we have found the right candidate. Please send your application with relevant documentation to: WorkWithUs@skywaystechnics.com

About us:

With and more than 60 years of aircraft maintenance and spares support, Skyways Technics is well known, experienced and ready to bring forward the highest of standards in the services supplied. The company has its head office and hangar facility in Sonderborg Airport (SGD), Denmark, but has also inventory and hangar facilities in Billund Airport, Denmark. Furthermore, Skyways Technics has sales offices in Kuala Lumpur, Dubai and Florida. The global development is a continued process, ensuring presence close to ATR and CRJ operators and other customers. Learn more via www.skywaystechnics.com.

SKYWAYS TECHNICS A/S, BLLBillund2020-02-18T00:00:002020-04-10T00:00:00
330179680Dock Chief for Base Maintenance, Billund DenmarkRobot Skyways Technics A S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Billund, Denmark, where you will work with motivated and energetic colleagues. You must expect varied working hours. We welcome EASA Part 66 Certified Engineers that are current on the following aircrafts: ATR 42-400 500 72-212A series, Applications are invited from candidates with the following skills and experience: Previous experience from base maintenance as a Supervisor Team Leader Dock Chief Can work structured, autonomous and good at decision making Quality conscious Excellent English knowledge Team player Remain calm in stressful situations You are energetic and flexible Applicants must have the right to live and work in Denmark. This means that you are an EU citizen or have already obtained a Danish work and residence permit. Your options When you join Skyways Technics A S, you sign up for an exciting and all-round job as permanent staff member in an international environment. An exciting and challenging opportunity for a highly motivated individual with a go-to attitude, prepared to work both autonomously and as a team player. Major changes and fast expansion within the organization provides great opportunities for both personal and professional development. You will be working within a young company where Competence, Co-operation, Respect and Responsibility are key values. Application If you have any questions regarding the job, please contact Base Maintenance Manager Wael Dayeh, phone 45 27 79 05 15 or wad@skywaystechnics.com Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted. The position will be closed down once we have found the right candidate. Please send your application with relevant documentation to: WorkWithUs@skywaystechnics.com About us: With and more than 60 years of aircraft maintenance and spares support, Skyways Technics is well known, experienced and ready to bring forward the highest of standards in the services supplied. The company has its head office and hangar facility in Sonderborg Airport (SGD), Denmark, but has also inventory and hangar facilities in Billund Airport, Denmark. Furthermore, Skyways Technics has sales offices in Kuala Lumpur, Dubai and Florida. The global development is a continued process, ensuring presence close to ATR and CRJ operators and other customers. Learn more via www.skywaystechnics.com.

Skyways Technics A/S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Billund, Denmark, where you will work with motivated and energetic colleagues. You must expect varied working hours.

We welcome EASA Part 66 Certified Engineers that are current on the following aircrafts: ATR 42-400/500/72-212A series,

Applications are invited from candidates with the following skills and experience:

  • Previous experience from base maintenance as a Supervisor/Team Leader/Dock Chief
  • Can work structured, autonomous and good at decision making
  • Quality conscious
  • Excellent English knowledge
  • Team player
  • Remain calm in stressful situations
  • You are energetic and flexible
  • Applicants must have the right to live and work in Denmark. This means that you are an EU citizen or have already obtained a Danish work and residence permit.

Your options

When you join Skyways Technics A/S, you sign up for an exciting and all-round job as permanent staff member in an international environment. An exciting and challenging opportunity for a highly motivated individual with a go-to attitude, prepared to work both autonomously and as a team player. Major changes and fast expansion within the organization provides great opportunities for both personal and professional development. You will be working within a young company where Competence, Co-operation, Respect and Responsibility are key values.

Application

If you have any questions regarding the job, please contact Base Maintenance Manager Wael Dayeh, phone +45 27 79 05 15 or wad@skywaystechnics.com

Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted. The position will be closed down once we have found the right candidate. Please send your application with relevant documentation to: WorkWithUs@skywaystechnics.com

About us:

With and more than 60 years of aircraft maintenance and spares support, Skyways Technics is well known, experienced and ready to bring forward the highest of standards in the services supplied. The company has its head office and hangar facility in Sonderborg Airport (SGD), Denmark, but has also inventory and hangar facilities in Billund Airport, Denmark. Furthermore, Skyways Technics has sales offices in Kuala Lumpur, Dubai and Florida. The global development is a continued process, ensuring presence close to ATR and CRJ operators and other customers. Learn more via www.skywaystechnics.com.

SKYWAYS TECHNICS A/S, BLLBillund2020-02-18T00:00:002020-03-25T00:00:00
330179055Administrationschef med digitalt mindsetRobot Kan du se på tværs af organisationen og have det overordnede ansvar for både økonomi, driftsstyring og strategiudvikling? Har du lyst til at understøtte styrelsens tværgående strategiske projekter, lede forandringer og samtidigt bruge din økonomiske faglighed? Så kan dette være stillingen for dig. Sikkerhedsstyrelsen udfører markedsovervågning og tilsyn på en lang række områder. Ambitionen er at blive mest effektiv på markedet samtidig med, at der skabes høj værdi for kunderne. Det er målet i samarbejde med andre myndigheder, forbrugere og virksomheder at skabe fælles og effektive serviceløsninger. Sikkerhedsstyrelsen er en ambitiøs og udviklingsfokuseret organisation, som er lykkedes med meget på kort tid, men som har appetit på mere. Digitalisering er en integreret del af styrelsens kerneforretning, og det er målet, at hele organisationen skal tænke og handle digitalt i alle henseender også i styrelsens administrative funktioner. Administrationschefen har ansvaret for styrelsens årshjul og planproces, hvor mål og aktiviteter planlægges og holdes ajour samt for Sikkerhedsstyrelsens digitale styringstavler, som styrelsen bruger aktivt til driftsstyring. Dette er vigtige opgaver, som sikrer transparens og en fælles forståelse for, hvad vi er sat i verden for. Vi arbejder eksplorativt og agilt, og det er afgørende, at du som Sikkerhedsstyrelsens administrationschef har et digitalt mindset og forståelse for, hvad det indebærer at være med på styrelsens digitale rejse. Som administrationschef får du det overordnede ansvar for økonomi, administration, betjening af direktion og chefgruppe, strategiudvikling, projektunderstøttelse, planproces samt mål- og resultatplaner. Du bliver leder for to meget velfungerende teams: Økonomi og Ledelsessekretariatet. Begge teams har en teamleder, som du skal understøtte i den daglige ledelse. Administrationschefen refererer til direktøren og indgår i chefgruppen. Du vil som administrationschef også indgå i kredsen af administrationschefer i Erhvervsministeriet. HR er forankret i Erhvervsministeriets Koncern HR med en HR-partner fysisk placeret i Sikkerhedsstyrelsen i Esbjerg. Stillingen tilbyder mulighed for at arbejde med en bred palet af ansvarsområder i en styrelse, der hele tiden udvikler sig og fokuserer på nye digitale løsninger. Ledelsesmæssigt får du mulighed for at prøve kræfter med ledelse af en alsidig gruppe af specialiserede medarbejdere og to dygtige teamledere. Med udgangspunkt i din økonomiske faglighed kommer du til at skabe sammenhæng og overblik over en række opgaver inden for økonomi, strategi, projekter og HR. Du kommer til at indgå i styregrupper og have selvstændigt projektejerskab, blandt andet i forhold til videreudvikling af anvendelsen af de digitale styringstavler. Med andre ord får du en central rolle i Sikkerhedsstyrelsen og en afvekslende hverdag med alsidige ansvarsområder. Forventningerne til administrationschefen er høje. Vi er på udkig efter en profil med ledelseserfaring og bred faglighed med hovedvægt inden for økonomiområdet. Ikke mindst vil det blive vægtet, at du: Har et digitalt mindset og erfaring med forandringsledelse, så du bl.a. kan drive en digital forandringsdagsorden i økonomifunktionen Har øje for vigtigheden af veldrevne HR-processer Har ledelseserfaring, gerne med ledelse af ledere Har din faglighed i økonomi med baggrund fra en lignende funktion, fx som økonomichef eller administrationschef Har en relevant akademisk uddannelse fx cand.merc., cand.polit. eller tilsvarende Sådan ansøger du Send din ansøgning og dit CV via link på www.sik.dk senest den 1. marts 2020 kl. 23.59. Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at ringe til Vicekontorchef Niels Ole Esbensen på tlf. 6171 3327. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-partner, Dan Escherich Morhorst på 9133 7047. På grund af ferie er Dan Escherich Morthorst ikke at træffe i uge 7.Kan du se på tværs af organisationen og have det overordnede ansvar for både økonomi, driftsstyring og strategiudvikling? Har du lyst til at understøtte styrelsens tværgående strategiske projekter, lede forandringer og samtidigt bruge din økonomiske faglighed? Så kan dette være stillingen for dig.

Sikkerhedsstyrelsen udfører markedsovervågning og tilsyn på en lang række områder. Ambitionen er at blive mest effektiv på markedet samtidig med, at der skabes høj værdi for kunderne. Det er målet i samarbejde med andre myndigheder, forbrugere og virksomheder at skabe fælles og effektive serviceløsninger. Sikkerhedsstyrelsen er en ambitiøs og udviklingsfokuseret organisation, som er lykkedes med meget på kort tid, men som har appetit på mere. Digitalisering er en integreret del af styrelsens kerneforretning, og det er målet, at hele organisationen skal tænke og handle digitalt i alle henseender – også i styrelsens administrative funktioner.

Administrationschefen har ansvaret for styrelsens årshjul og planproces, hvor mål og aktiviteter planlægges og holdes ajour samt for Sikkerhedsstyrelsens digitale styringstavler, som styrelsen bruger aktivt til driftsstyring. Dette er vigtige opgaver, som sikrer transparens og en fælles forståelse for, hvad vi er sat i verden for. Vi arbejder eksplorativt og agilt, og det er afgørende, at du som Sikkerhedsstyrelsens administrationschef har et digitalt mindset og forståelse for, hvad det indebærer at være med på styrelsens digitale rejse. Som administrationschef får du det overordnede ansvar for økonomi, administration, betjening af direktion og chefgruppe, strategiudvikling, projektunderstøttelse, planproces samt mål- og resultatplaner. Du bliver leder for to meget velfungerende teams: Økonomi og Ledelsessekretariatet. Begge teams har en teamleder, som du skal understøtte i den daglige ledelse. Administrationschefen refererer til direktøren og indgår i chefgruppen. Du vil som administrationschef også indgå i kredsen af administrationschefer i Erhvervsministeriet. HR er forankret i Erhvervsministeriets Koncern HR med en HR-partner fysisk placeret i Sikkerhedsstyrelsen i Esbjerg.

Stillingen tilbyder mulighed for at arbejde med en bred palet af ansvarsområder i en styrelse, der hele tiden udvikler sig og fokuserer på nye digitale løsninger. Ledelsesmæssigt får du mulighed for at prøve kræfter med ledelse af en alsidig gruppe af specialiserede medarbejdere og to dygtige teamledere. Med udgangspunkt i din økonomiske faglighed kommer du til at skabe sammenhæng og overblik over en række opgaver inden for økonomi, strategi, projekter og HR. Du kommer til at indgå i styregrupper og have selvstændigt projektejerskab, blandt andet i forhold til videreudvikling af anvendelsen af de digitale styringstavler. Med andre ord får du en central rolle i Sikkerhedsstyrelsen og en afvekslende hverdag med alsidige ansvarsområder.

Forventningerne til administrationschefen er høje. Vi er på udkig efter en profil med ledelseserfaring og bred faglighed med hovedvægt inden for økonomiområdet. Ikke mindst vil det blive vægtet, at du:

  • Har et digitalt mindset og erfaring med forandringsledelse, så du bl.a. kan drive en digital forandringsdagsorden i økonomifunktionen
  • Har øje for vigtigheden af veldrevne HR-processer
  • Har ledelseserfaring, gerne med ledelse af ledere
  • Har din faglighed i økonomi med baggrund fra en lignende funktion, fx som økonomichef eller administrationschef
  • Har en relevant akademisk uddannelse fx cand.merc., cand.polit. eller tilsvarende
Sådan ansøger du

Send din ansøgning og dit CV via link på www.sik.dk senest den 1. marts 2020 kl. 23.59.

Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at ringe til Vicekontorchef Niels Ole Esbensen på tlf. 6171 3327. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-partner, Dan Escherich Morhorst på 9133 7047. På grund af ferie er Dan Escherich Morthorst ikke at træffe i uge 7.

SikkerhedsstyrelsenEsbjerg2020-02-18T00:00:002020-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dock Chief for Base Maintenance, Sønderborg Denmark

SKYWAYS TECHNICS A/S, BLL

Billund
Skyways Technics A S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Sønderborg, Denmark, where you will work with...
Indrykket:18. februar 2020

Dock Chief for Base Maintenance, Billund Denmark

SKYWAYS TECHNICS A/S, BLL

Billund
Skyways Technics A S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Billund, Denmark, where you will work with mo...
Indrykket:18. februar 2020

Administrationschef med digitalt mindset

Sikkerhedsstyrelsen

Esbjerg
Kan du se på tværs af organisationen og have det overordnede ansvar for både økonomi, driftsstyring og strategiudvikling? Har du lyst til at understøtte styrelsens tværgående strategiske projekter, lede forandringer og samtidigt bruge din økonomiske...
Indrykket:18. februar 2020