Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingschef til Afdeling for Traume- og Torturoverlevere

Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT?

Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT? 
 
Vores leder gennem små 5 år har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi hendes afløser. ATT er en velfungerende afdeling med stabil drift, og god trivsel blandt medarbejderne. Vi kan tilbyde dig et både spændende og udfordrende lederjob, hvor du også bliver en del af den samlede ledergruppe i Psykiatrien i Region Syddanmark.  
 
Du skal skabe resultater gennem funktionslederne og i dialog med medarbejderne, og du vil indgå i frugtbare dialoger og samarbejdsrelationer på tværs af sygehuset og med verden udenom – f.eks. kommunerne.  
 
Om jobbet  
Din opgave i de kommende år er at videreudvikle afdelingen. Det er vigtigt at forsætte det gode arbejde med at sikre en fælles kultur på de to matrikler Odense og Vejle. Samtidig skal du bidrage til samarbejdet med de psykiatriske afdelinger. Der skal fortsat være fokus på at udvikle det tværsektorielle samarbejde og bygge bro til andre sektorer.  
 
Du skal være nysgerrig på den faglige platform i ATT, på tværfaglighed og på nye faglige metoder. Ligeledes skal forskning understøttes.  Vi lever op til udredning- og behandlingsgarantien i dag, og det skal fastholdes. 
 
Den Syddanske Forbedringsmodel, der er inspireret af LEAN-tankegangen, er under udrulning i Psykiatrisygehuset.  Forbedringsmodellen bidrager til at medarbejdere og ledere kontinuerligt kan gennemføre og lede forbedringer. Formålet er at skabe sammenhængende og gode patientforløb. Du har en vigtig opgave i at gå foran i denne proces. 
 
Sammen med dine medarbejdere og lederkolleger skal du desuden arbejde for, at Region Syddanmarks psykiatriplan samt psykiatrisygehusets udviklingsplan føres ud i livet.  
 
Din profil 
Vi forventer, at du har en solid erfaring som leder og ser gerne, at du både har erfaring og interesse med målgruppen (PTSD, flygtninge og veteraner). Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel, at du har erfaring med ledelse gennem ledere og erfaring med distanceledelse. Vi lægger vægt på, at du kan lede og udvikle tværfaglighed og ser endvidere gerne, at du har klinisk erfaring eller på anden vis erfaring med ledelse i sundhedsvæsnet. Du har fokus på det transkulturelle, og forstår vigtigheden af dette i behandlingsarbejdet. Det at samarbejde og inddrage medarbejdere og ledere ligger naturligt til dig. Udover at have flair for mål- og økonomisk styring har du også strategisk tæft. 
 
Om afdelingen 
Psykiatrien i Region Syddanmark har samlet udredning og behandling af mennesker med PTSD i Afdeling for Traume og Torturoverlevere (ATT).  ATT er en del af Psykiatrien i Region Syddanmark og er en af landets førende, når det gælder behandling af PTSD. Afdelingen har til huse i Vejle og Odense og beskæftiger i alt omkring 60 medarbejdere tværfagligt sammensat af psykologer, læger, fysioterapeuter, socialrådgivere, sygeplejersker og administrativt personale. Målgrupperne er flygtninge, indvandrere og danske krigsveteraner. Afdelingen har behandling af veteraner og flygtninge i Højt Specialiseret funktion. Kulturen i ATT er ikke-hierarkisk og tværfagligt orienteret, og afdelingen arbejder endvidere værdibaseret. Læs mere på www.traumeogtorturoverlevere.dk og på www.psykiatrienisyddanmark.dk.  
 
Det praktiske 
Søg jobbet på job.regionsyddanmark.dk, jobnr. 207069. Der er ansøgningsfrist fredag den 31. maj 2019. Vi holder første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 20. juni. Mellem første og anden samtalerunde vil der blive udarbejdet en personprofil. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte sygeplejefaglig direktør Ole Ryttov, tlf. 99444803.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Din løn og dine ansættelsesforhold tager afsæt i dine kvalifikationer og i gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016044Phoenix-575488e612019-05-03T10:03:45.053Afdelingschef til Afdeling for Traume- og TorturoverlevereHar du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT?
Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT? 
 
Vores leder gennem små 5 år har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi hendes afløser. ATT er en velfungerende afdeling med stabil drift, og god trivsel blandt medarbejderne. Vi kan tilbyde dig et både spændende og udfordrende lederjob, hvor du også bliver en del af den samlede ledergruppe i Psykiatrien i Region Syddanmark.  
 
Du skal skabe resultater gennem funktionslederne og i dialog med medarbejderne, og du vil indgå i frugtbare dialoger og samarbejdsrelationer på tværs af sygehuset og med verden udenom – f.eks. kommunerne.  
 
Om jobbet  
Din opgave i de kommende år er at videreudvikle afdelingen. Det er vigtigt at forsætte det gode arbejde med at sikre en fælles kultur på de to matrikler Odense og Vejle. Samtidig skal du bidrage til samarbejdet med de psykiatriske afdelinger. Der skal fortsat være fokus på at udvikle det tværsektorielle samarbejde og bygge bro til andre sektorer.  
 
Du skal være nysgerrig på den faglige platform i ATT, på tværfaglighed og på nye faglige metoder. Ligeledes skal forskning understøttes.  Vi lever op til udredning- og behandlingsgarantien i dag, og det skal fastholdes. 
 
Den Syddanske Forbedringsmodel, der er inspireret af LEAN-tankegangen, er under udrulning i Psykiatrisygehuset.  Forbedringsmodellen bidrager til at medarbejdere og ledere kontinuerligt kan gennemføre og lede forbedringer. Formålet er at skabe sammenhængende og gode patientforløb. Du har en vigtig opgave i at gå foran i denne proces. 
 
Sammen med dine medarbejdere og lederkolleger skal du desuden arbejde for, at Region Syddanmarks psykiatriplan samt psykiatrisygehusets udviklingsplan føres ud i livet.  
 
Din profil 
Vi forventer, at du har en solid erfaring som leder og ser gerne, at du både har erfaring og interesse med målgruppen (PTSD, flygtninge og veteraner). Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel, at du har erfaring med ledelse gennem ledere og erfaring med distanceledelse. Vi lægger vægt på, at du kan lede og udvikle tværfaglighed og ser endvidere gerne, at du har klinisk erfaring eller på anden vis erfaring med ledelse i sundhedsvæsnet. Du har fokus på det transkulturelle, og forstår vigtigheden af dette i behandlingsarbejdet. Det at samarbejde og inddrage medarbejdere og ledere ligger naturligt til dig. Udover at have flair for mål- og økonomisk styring har du også strategisk tæft. 
 
Om afdelingen 
Psykiatrien i Region Syddanmark har samlet udredning og behandling af mennesker med PTSD i Afdeling for Traume og Torturoverlevere (ATT).  ATT er en del af Psykiatrien i Region Syddanmark og er en af landets førende, når det gælder behandling af PTSD. Afdelingen har til huse i Vejle og Odense og beskæftiger i alt omkring 60 medarbejdere tværfagligt sammensat af psykologer, læger, fysioterapeuter, socialrådgivere, sygeplejersker og administrativt personale. Målgrupperne er flygtninge, indvandrere og danske krigsveteraner. Afdelingen har behandling af veteraner og flygtninge i Højt Specialiseret funktion. Kulturen i ATT er ikke-hierarkisk og tværfagligt orienteret, og afdelingen arbejder endvidere værdibaseret. Læs mere på www.traumeogtorturoverlevere.dk og på www.psykiatrienisyddanmark.dk.  
 
Det praktiske 
Søg jobbet på job.regionsyddanmark.dk, jobnr. 207069. Der er ansøgningsfrist fredag den 31. maj 2019. Vi holder første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 20. juni. Mellem første og anden samtalerunde vil der blive udarbejdet en personprofil. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte sygeplejefaglig direktør Ole Ryttov, tlf. 99444803.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Din løn og dine ansættelsesforhold tager afsæt i dine kvalifikationer og i gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation.
 

2019-06-01T00:52:06.117 Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT?Har du erfaring som leder, tænker tværfagligt, evner samarbejde på tværs af sektorer og har lyst til at præge udviklingen i en visionær organisation? Så er du måske vores nye afdelingschef til ATT? Vores leder gennem små 5 år har søgt nye udfordringer, og derfor søger vi hendes afløser. ATT er en velfungerende afdeling med stabil drift, og god trivsel blandt medarbejderne. Vi kan tilbyde dig et både spændende og udfordrende lederjob, hvor du også bliver en del af den samlede ledergruppe i Psykiatrien i Region Syddanmark. Du skal skabe resultater gennem funktionslederne og i dialog med medarbejderne, og du vil indgå i frugtbare dialoger og samarbejdsrelationer på tværs af sygehuset og med verden udenom f.eks. kommunerne. Om jobbet Din opgave i de kommende år er at videreudvikle afdelingen. Det er vigtigt at forsætte det gode arbejde med at sikre en fælles kultur på de to matrikler Odense og Vejle. Samtidig skal du bidrage til samarbejdet med de psykiatriske afdelinger. Der skal fortsat være fokus på at udvikle det tværsektorielle samarbejde og bygge bro til andre sektorer. Du skal være nysgerrig på den faglige platform i ATT, på tværfaglighed og på nye faglige metoder. Ligeledes skal forskning understøttes. Vi lever op til udredning- og behandlingsgarantien i dag, og det skal fastholdes. Den Syddanske Forbedringsmodel, der er inspireret af LEAN-tankegangen, er under udrulning i Psykiatrisygehuset. Forbedringsmodellen bidrager til at medarbejdere og ledere kontinuerligt kan gennemføre og lede forbedringer. Formålet er at skabe sammenhængende og gode patientforløb. Du har en vigtig opgave i at gå foran i denne proces. Sammen med dine medarbejdere og lederkolleger skal du desuden arbejde for, at Region Syddanmarks psykiatriplan samt psykiatrisygehusets udviklingsplan føres ud i livet. Din profil Vi forventer, at du har en solid erfaring som leder og ser gerne, at du både har erfaring og interesse med målgruppen (PTSD, flygtninge og veteraner). Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel, at du har erfaring med ledelse gennem ledere og erfaring med distanceledelse. Vi lægger vægt på, at du kan lede og udvikle tværfaglighed og ser endvidere gerne, at du har klinisk erfaring eller på anden vis erfaring med ledelse i sundhedsvæsnet. Du har fokus på det transkulturelle, og forstår vigtigheden af dette i behandlingsarbejdet. Det at samarbejde og inddrage medarbejdere og ledere ligger naturligt til dig. Udover at have flair for mål- og økonomisk styring har du også strategisk tæft. Om afdelingen Psykiatrien i Region Syddanmark har samlet udredning og behandling af mennesker med PTSD i Afdeling for Traume og Torturoverlevere (ATT). ATT er en del af Psykiatrien i Region Syddanmark og er en af landets førende, når det gælder behandling af PTSD. Afdelingen har til huse i Vejle og Odense og beskæftiger i alt omkring 60 medarbejdere tværfagligt sammensat af psykologer, læger, fysioterapeuter, socialrådgivere, sygeplejersker og administrativt personale. Målgrupperne er flygtninge, indvandrere og danske krigsveteraner. Afdelingen har behandling af veteraner og flygtninge i Højt Specialiseret funktion. Kulturen i ATT er ikke-hierarkisk og tværfagligt orienteret, og afdelingen arbejder endvidere værdibaseret. Læs mere på www.traumeogtorturoverlevere.dk og på www.psykiatrienisyddanmark.dk. Det praktiske Søg jobbet på job.regionsyddanmark.dk, jobnr. 207069. Der er ansøgningsfrist fredag den 31. maj 2019. Vi holder første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 20. juni. Mellem første og anden samtalerunde vil der blive udarbejdet en personprofil. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte sygeplejefaglig direktør Ole Ryttov, tlf. 99444803. Løn- og ansættelsesvilkår Din løn og dine ansættelsesforhold tager afsæt i dine kvalifikationer og i gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation.10Phoenix575488e6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207069&DepartmentId=7089&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3519258ATT Vejle11Vestre Engvej 51B7100VejleDKDanmarkORS/575488e6_logo.pngORS/Small/575488e6_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent753372RegionSyddanmarkMinimum20706900003-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=575488e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=575488e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=575488e6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=575488e6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgAfdelingschef til Afdeling for Traume- og Torturoverlevere12008011Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361672067mette.hersling@rsyd.dkDanmarkDanmark330086161Tofteskovens Børnehuse i Juelsminde søger en afdelingsleder til Tusindfryd pr. 1. november 2019Robot Om jobbetI perioden den 1. november 2017 og frem til den 31.oktober 2019 har Tofteskovens Børnehuse kørt forsøg omkring ledelsesstrukturen i vores to huse Tusindfryd og Tuen. Evalueringer under vejs har vist, at ledelsesstrukturen giver rigtig god mening. Med forventet godkendelse af forsøget med ændret ledelsesstruktur af institutioner med to huse på to matrikler, søger vi derfor en afdelingsleder til Tusindfryd, der har lyst til at træde til og være en aktiv del af Tofteskovens Børnehuse. Ledelsesteamet vil fremover bestå af en institutionsleder og 2 afdelingsledere. Afdelingslederne er tilknyttet hvert sit hus i dagligdagen med ansvar for fastholdelse af de tiltag, der allerede er besluttet, samt gå foran ved implementering af nye besluttede tiltag. Den daglige kontakt med børn, forældre og personale er samtidig en del af afdelingsledernes funktion. Din arbejdstid vil være fordelt mellem tid med børnene og administrativt pædagogisk arbejde. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Din profilVi forventer, at ansøgeren: Har en pædagogisk baggrund gerne erfaring med og viden om ledelse, men det er ikke et krav du skal have ledelse mere for øje end det at være kollega. Besidder kompetencer og et tydeligt fagligt, pædagogisk ståsted i forhold til 0-6 års området. Har øje for, hvornår der er behov for at gå foran, ved siden af og bag ved den resterende personalegruppe du skal kunne arbejde konsulentbaseret og ikke være tilknyttet en fast gruppe. Tager sit udgangspunkt i eksisterende praksis med engagement, vilje og loyalitet i samarbejdet med alle interessenter (forældre, personale, institutionsleder og øvrige samarbejdspartnere). Kan bevare overblikket organisere og strukturere dagligdagen i eget hus i tæt samarbejde med institutionsleder. Ser det som en af sine primære opgaver at byde ind, hvis det i en periode er nødvendigt at gøre en ekstraordinær indsats f.eks. i forhold til n bestemt gruppe børn. Kan være sparringspartner for institutionsleder, afdelingslederkollega og i de enkelte teams i eget hus med deltagelse på deres teammøder. Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn. Hvis du vil vide mereDu skal være indstillet på 2 samtalerunder ansøgere, der går videre til runde 2, skal ligeledes være indstillet på at gennemføre en JTI-profil analyse mellem samtalerunde 1 og 2. Samtalerunde 1 forventes afholdt tirsdag i uge 39 om eftermiddagen, mens samtalerunde 2 forventes afholdt mandag i uge 40 om eftermiddagen. For at finde ud af meget mere om os, og hvad vi kan tilbyde, henvises til Hedensted Kommunes hjemmeside www.hedensted.dk. Du er yderligere meget velkommen til at kontakte institutionsleder Tine Vinther Kjeldgaard på tlf. 2912 1329 for at høre mere om stillingen og eventuelt aftale tid for et besøg. AnsøgningAnsøgningsfrist torsdag den 19. september 2019.

Om jobbet
I perioden den 1. november 2017 og frem til den 31.oktober 2019 har Tofteskovens Børnehuse kørt forsøg omkring ledelsesstrukturen i vores to huse Tusindfryd og Tuen. Evalueringer under vejs har vist, at ledelsesstrukturen giver rigtig god mening.

Med forventet godkendelse af forsøget med ændret ledelsesstruktur af institutioner med to huse på to matrikler, søger vi derfor en afdelingsleder til Tusindfryd, der har lyst til at træde til og være en aktiv del af Tofteskovens Børnehuse.

Ledelsesteamet vil fremover bestå af en institutionsleder og 2 afdelingsledere. Afdelingslederne er tilknyttet hvert sit hus i dagligdagen med ansvar for fastholdelse af de tiltag, der allerede er besluttet, samt gå foran ved implementering af nye besluttede tiltag. Den daglige kontakt med børn, forældre og personale er samtidig en del af afdelingsledernes funktion. Din arbejdstid vil være fordelt mellem tid med børnene og administrativt pædagogisk arbejde. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

 

Din profil
Vi forventer, at ansøgeren:

  • Har en pædagogisk baggrund – gerne erfaring med og viden om ledelse, men det er ikke et krav – du skal have ledelse mere for øje end det at være kollega.
  • Besidder kompetencer og et tydeligt fagligt, pædagogisk ståsted i forhold til 0-6 års området.
  • Har øje for, hvornår der er behov for at gå foran, ved siden af og bag ved den resterende personalegruppe – du skal kunne arbejde konsulentbaseret og ikke være tilknyttet en fast gruppe.
  • Tager sit udgangspunkt i eksisterende praksis med engagement, vilje og loyalitet i samarbejdet med alle interessenter (forældre, personale, institutionsleder og øvrige samarbejdspartnere).
  • Kan bevare overblikket – organisere og strukturere dagligdagen i eget hus i tæt samarbejde med institutionsleder.
  • Ser det som en af sine primære opgaver at byde ind, hvis det i en periode er nødvendigt at gøre en ekstraordinær indsats f.eks. i forhold til én bestemt gruppe børn.
  • Kan være sparringspartner for institutionsleder, afdelingslederkollega og i de enkelte teams i eget hus med deltagelse på deres teammøder.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

 

Hvis du vil vide mere
Du skal være indstillet på 2 samtalerunder – ansøgere, der går videre til runde 2, skal ligeledes være indstillet på at gennemføre en JTI-profil analyse mellem samtalerunde 1 og 2.

Samtalerunde 1 forventes afholdt tirsdag i uge 39 om eftermiddagen, mens samtalerunde 2 forventes afholdt mandag i uge 40 om eftermiddagen.

For at finde ud af meget mere om os, og hvad vi kan tilbyde, henvises til Hedensted Kommunes hjemmeside www.hedensted.dk.

Du er yderligere meget velkommen til at kontakte institutionsleder Tine Vinther Kjeldgaard på tlf. 2912 1329 for at høre mere om stillingen og eventuelt aftale tid for et besøg.

 

Ansøgning
Ansøgningsfrist torsdag den 19. september 2019.

BØRNEHAVEN TUSINDFRYDJuelsminde2019-09-09T00:00:002019-09-19T00:00:00
330078066CPO - Chief Project ManagerRobot For kunde søges: Er du en stærk teknisk- og forretningsorienteret lederprofil, der med stort overblik sikrer internationale projektleverancer i verdensklasse? Og er integritet, kvalitet og passion værdier, som skinner igennem dine resultater? Så er her en unik mulighed. Du bliver overordnet ansvarlig for virksomhedens projekter, hvor du med din erfaring er garant for at få dine projektledere til at excellere i deres element, således afdelingen leverer projekter i rette tid og den høje kvalitet, der er kendetegnende for virksomheden. Det fordrer, at du går foran som en dygtig leder, der ved, at kommunikation, overblik og et stærkt tværorganisatorisk samarbejde er nogle af nøglerne til succes. Dine vigtigste opgaver bliver Ledelse af ca. 15 projektledere, herunder det fulde personaleansvar Validering og godkendelse af det fulde projektgrundlag - teknisk, juridisk og finansielt Videreudvikling, implementering og forankring af strategi i egen afdeling Synlighed overfor kunderne ved større projekter Særlig fokus på projekter med tværoganisatorisk eller teknisk høj kompleksitet Løbende opfølgning på projekter og sparring med projektlederne Løbende udvikling, optimering og effektivisering Du indgår i ledergruppen og får reference til virksomhedens COO. Din rolle giver dig en bred vifte af interessenter og samarbejdspartnere, hvorfor det er vigtigt, at du er kommunikativt stærk og en dygtig forhandler med stor gennemslagskraft. Din udadvendthed gør, at det er naturligt for dig med synlig rolle overfor såvel kunder som kolleger. Derudover bidrager du med stort overblik og finder effektivt løsninger på udfordringer. Du har solid erfaring fra lignende job i en ordreproducerende, international virksomhed. Det er afgørende med en kommerciel baggrund og en god teknisk forståelse. Ydermere vægtes et indgående kendskab til erhvervsjura og internationale kontrakter. Du skal beherske engelsk på forhandlingsnivau i skrift og tale, samt tysk på højt niveau. Virksomheden tilbyder en attraktiv stilling i en økonomisk solid virksomhed i vækst. Stillingen indebærer rejseaktivitet i niveauet 20-40 rejedage årligt. Løn forhandles efter kvalifikationer. Vores kunde er en dominerende spiller indenfor deres felt. Virksomhedskulturen er drevet af faglighed, kvalitet og lysten til at levere de bedste løsninger. Arbejdsplads vil være i Region Midtjylland. Send din ansøgning til pro co allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Der indkaldes til samtaler løbende.

For kunde søges:

Er du en stærk teknisk- og forretningsorienteret lederprofil, der med stort overblik sikrer internationale projektleverancer i verdensklasse? Og er integritet, kvalitet og passion værdier, som skinner igennem dine resultater? Så er her en unik mulighed.

Du bliver overordnet ansvarlig for virksomhedens projekter, hvor du med din erfaring er garant for at få dine projektledere til at excellere i deres element, således afdelingen leverer projekter i rette tid og den høje kvalitet, der er kendetegnende for virksomheden. Det fordrer, at du går foran som en dygtig leder, der ved, at kommunikation, overblik og et stærkt tværorganisatorisk samarbejde er nogle af nøglerne til succes.

Dine vigtigste opgaver bliver

  • Ledelse af ca. 15 projektledere, herunder det fulde personaleansvar
  • Validering og godkendelse af det fulde projektgrundlag - teknisk, juridisk og finansielt
  • Videreudvikling, implementering og forankring af strategi i egen afdeling
  • Synlighed overfor kunderne ved større projekter
  • Særlig fokus på projekter med tværoganisatorisk eller teknisk høj kompleksitet
  • Løbende opfølgning på projekter og sparring med projektlederne
  • Løbende udvikling, optimering og effektivisering

Du indgår i ledergruppen og får reference til virksomhedens COO. Din rolle giver dig en bred vifte af interessenter og samarbejdspartnere, hvorfor det er vigtigt, at du er kommunikativt stærk og en dygtig forhandler med stor gennemslagskraft. Din udadvendthed gør, at det er naturligt for dig med synlig rolle overfor såvel kunder som kolleger. Derudover bidrager du med stort overblik og finder effektivt løsninger på udfordringer.

Du har solid erfaring fra lignende job i en ordreproducerende, international virksomhed. Det er afgørende med en kommerciel baggrund og en god teknisk forståelse. Ydermere vægtes et indgående kendskab til erhvervsjura og internationale kontrakter. Du skal beherske engelsk på forhandlingsnivau i skrift og tale, samt tysk på højt niveau.

Virksomheden tilbyder en attraktiv stilling i en økonomisk solid virksomhed i vækst. Stillingen indebærer rejseaktivitet i niveauet 20-40 rejedage årligt. Løn forhandles efter kvalifikationer.

Vores kunde er en dominerende spiller indenfor deres felt. Virksomhedskulturen er drevet af faglighed, kvalitet og lysten til at levere de bedste løsninger. Arbejdsplads vil være i Region Midtjylland.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Der indkaldes til samtaler løbende.

PRO&CO A/SIkast2019-08-23T00:00:002019-10-18T00:00:00
330090866Risk ManagerRobot Use your risk management- and business expertise in an international organisation Do you have the skills, experience and motivation to be responsible for the overall risk management work in MHI Vestas? Then you may be the person we are looking for. Tasks responsibilities You will be responsible for the overall risk management work in MHI Vestas, including implementation of MHI Vestas risk policy and supporting and challenging the organisation in integrating risk management in business processes. You will also be responsible for: Facilitate the enterprise risk management process in MHI Vestas, including sparring with local risk advisors, evaluate risks and mitigation efforts, coordinate risk reporting to MHI Vestas Risk Committee and develop risk management tools Coordinate deep dives into selected risk areas Business continuity management Drive various risk management projects Depending on your qualifications, you may also work with insurance related tasks in addition to the risk management work. Skills experience To succeed in this position, we expect you to have a relevant education and at least 5 years of experience within risk management, strategy, consulting, business development, finance or project management. It is important that you have good people skills and are a strong communicator with good presentation capabilities. You must be able to challenge status quo, while acting reasonable with respect and stamina. We expect that you: Have a good understanding of what drives value and risk in a company Have experience with identifying, evaluating and mitigating company risks Have good project management skills Are a self-starter Have international business experience Can motivate people from various departments Have management experience (preferred, not required) What we offer You will join an international and ambitious company where our ambition is to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated Legal department in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. As our new Risk Manager, you will play a key role in developing and implementing our risk management procedures. Apply now If you have questions about the position, please contact Vice President, Head of Legal, Mads Bay Rasmussen, on 45 2026 4429. Your primary work location will be Aarhus, Denmark, and you should expect 30 travel days per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and USA.

Use your risk management- and business expertise in an international organisation

Do you have the skills, experience and motivation to be responsible for the overall risk management work in MHI Vestas? Then you may be the person we are looking for.

Tasks & responsibilities

You will be responsible for the overall risk management work in MHI Vestas, including implementation of MHI Vestas’ risk policy and supporting and challenging the organisation in integrating risk management in business processes. 

You will also be responsible for: 

  • Facilitate the enterprise risk management process in MHI Vestas, including sparring with local risk advisors, evaluate risks and mitigation efforts, coordinate risk reporting to MHI Vestas Risk Committee and develop risk management tools
  • Coordinate deep dives into selected risk areas
  • Business continuity management 
  • Drive various risk management projects 

Depending on your qualifications, you may also work with insurance related tasks in addition to the risk management work.

Skills & experience

To succeed in this position, we expect you to have a relevant education and at least 5 years of experience within risk management, strategy, consulting, business development, finance or project management. It is important that you have good people skills and are a strong communicator with good presentation capabilities. You must be able to challenge status quo, while acting reasonable with respect and stamina. 

We expect that you: 

  • Have a good understanding of what drives value and risk in a company
  • Have experience with identifying, evaluating and mitigating company risks
  • Have good project management skills
  • Are a self-starter
  • Have international business experience
  • Can motivate people from various departments
  • Have management experience (preferred, not required) 

What we offer

You will join an international and ambitious company where our ambition is to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated Legal department in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. As our new Risk Manager, you will play a key role in developing and implementing our risk management procedures. 

Apply now

If you have questions about the position, please contact Vice President, Head of Legal, Mads Bay Rasmussen, on +45 2026 4429. Your primary work location will be Aarhus, Denmark, and you should expect 30 travel days per year. 

Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. 

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and USA.

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-09-16T00:00:002019-11-11T00:00:00
330090847Team Leader, Construction Site ResourcesRobot Warehouse Supervisors Team Get the opportunity to create and motivate a high-performance team Are you an experienced leader ready to use your skills and develop, lead and train a team of Warehouse Supervisors? Would you like to join an international organisation in the middle of an exciting ramp-up phase? Skills experience: Our new colleague… …will hire, manage and coordinate the best in class Supervisors. The team will be a mix between internal and external Warehouse Supervisors with different warehousing backgrounds. You will develop your team deploying MHI Vestas Offshore culture and strategies You will allocate qualified and motivated competencies to construction sites according to project specifications You will be located in Aarhus, Denmark, therefore management from a distance will be a key ability requiring strong skills within communication and motivation Some of the main tasks as a Team Leader: Coordination and resource planning in a fast-changing environment People management, e.g. conducting regular 1:1 meetings and individual development plans with Warehouse Supervisors Execution of HR processes, e.g. People Review, Merit, Motivation Performance Dialogue You will play a key role in hiring, onboarding and preparing our new employees for future projects Drive knowledge sharing activities in the group Participate in and drive various projects together with internal Tools Warehouse department Various administrative tasks, e.g. approve allowance, approve travel expenses Skills experience: Our new colleague… …has shown great experience within leadership it is important that you are a natural leader who can take responsibility for an area with large potential. To succeed in this role, you need to: Have strong interpersonal skills making you able to navigate in an international cross-cultural environment Lead and support a dedicated team Coach and develop the individual team members constantly striving to improve their competences Ensure cross functional collaboration, knowledge sharing We expect you to have are: Experience form supply chain management or warehousing A high personal drive and a humble approach towards your stakeholders English language skills, verbal and written A persistent and independent work style A team player with a positive and flexible mind-set Experience with working across cultures Join us if you… ...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Construction Site Resources, we offer you: Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development The opportunity to develop and lead an excellent team Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Resource Manager, Jarno Friang Gamsgaard, on 45 2723 0605. Your primary work location will be Aarhus, DK, and you should expect 60 travel days per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

Warehouse Supervisors Team

Get the opportunity to create and motivate a high-performance team

Are you an experienced leader ready to use your skills and develop, lead and train a team of Warehouse Supervisors? Would you like to join an international organisation in the middle of an exciting ramp-up phase?

Skills & experience: Our new colleague… 

…will hire, manage and coordinate the best in class Supervisors. The team will be a mix between internal and external Warehouse Supervisors with different warehousing backgrounds.      

  • You will develop your team deploying MHI Vestas Offshore culture and strategies 
  • You will allocate qualified and motivated competencies to construction sites according to project specifications
  • You will be located in Aarhus, Denmark, therefore management from a distance will be a key ability requiring strong skills within communication and motivation    

Some of the main tasks as a Team Leader: 

  • Coordination and resource planning in a fast-changing environment 
  • People management, e.g. conducting regular 1:1 meetings and individual development plans with Warehouse Supervisors
  • Execution of HR processes, e.g. People Review, Merit, Motivation & Performance Dialogue
  • You will play a key role in hiring, onboarding and preparing our new employees for future projects
  • Drive knowledge sharing activities in the group 
  • Participate in and drive various projects together with internal Tools/Warehouse department
  • Various administrative tasks, e.g. approve allowance, approve travel expenses

Skills & experience: Our new colleague…  

…has shown great experience within leadership; it is important that you are a natural leader who can take responsibility for an area with large potential. 

To succeed in this role, you need to:

  • Have strong interpersonal skills making you able to navigate in an international cross-cultural environment
  • Lead and support a dedicated team   
  • Coach and develop the individual team members constantly striving to improve their competences
  • Ensure cross functional collaboration, knowledge sharing 

We expect you to have/are: 

  • Experience form supply chain management or warehousing
  • A high personal drive and a humble approach towards your stakeholders 
  • English language skills, verbal and written     
  • A persistent and independent work style 
  • A team player with a positive and flexible mind-set 
  • Experience with working across cultures   

Join us if you…

...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.

In Construction Site Resources, we offer you:

  • Great colleagues that support each other and work together
  • Excellent opportunities for professional and personal development
  • The opportunity to develop and lead an excellent team

Apply now

We’re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Resource Manager, Jarno Friang Gamsgaard, on +45 2723 0605. Your primary work location will be Aarhus, DK, and you should expect 60 travel days per year. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. 

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +3000 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan, Japan and the USA.

MHI Vestas Offshore Wind A/SAarhus N2019-09-16T00:00:002019-11-11T00:00:00
330084581Dock Chief for Base Maintenance, Sønderborg DenmarkRobot Skyways Technics A S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Sønderborg, Denmark, where you will work with motivated and energetic colleagues. You must expect varied working hours. We welcome EASA Part 66 Certified Engineers that are current on the following aircrafts: ATR 42-400 500 72-212A series, Applications are invited from candidates with the following skills and experience: Previous experience from base maintenance as a Supervisor Team Leader Dock Chief Can work structured, autonomous and good at decision making Quality conscious Excellent English knowledge Team player Remain calm in stressful situations You are energetic and flexible Applicants must have the right to live and work in Denmark. This means that you are an EU citizen or have already obtained a Danish work and residence permit. Your options When you join Skyways Technics A S, you sign up for an exciting and all-round job as permanent staff member in an international environment. An exciting and challenging opportunity for a highly motivated individual with a go-to attitude, prepared to work both autonomously and as a team player. Major changes and fast expansion within the organization provides great opportunities for both personal and professional development. You will be working within a young company where Competence, Co-operation, Respect and Responsibility are key values. Application If you have any questions regarding the job, please contact Base Maintenance Manager Wael Dayeh, phone 45 27 79 05 15 or WAD@skywaystechnics.com Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted. The position will be closed down once we have found the right candidate. Please send your application with relevant documentation to: WorkWithUs@skywaystechnics.com About us: With and more than 60 years of aircraft maintenance and spares support, Skyways Technics is well known, experienced and ready to bring forward the highest of standards in the services supplied. The company has its head office and hangar facility in Sonderborg Airport (SGD), Denmark, but has also inventory and hangar facilities in Billund Airport, Denmark. Furthermore, Skyways Technics has sales offices in Kuala Lumpur, Dubai and Florida. The global development is a continued process, ensuring presence close to ATR and CRJ operators and other customers. Learn more via www.skywaystechnics.com.

Skyways Technics A/S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Sønderborg, Denmark, where you will work with motivated and energetic colleagues. You must expect varied working hours.

We welcome EASA Part 66 Certified Engineers that are current on the following aircrafts: ATR 42-400/500/72-212A series,

Applications are invited from candidates with the following skills and experience:

  • Previous experience from base maintenance as a Supervisor/Team Leader/Dock Chief
  • Can work structured, autonomous and good at decision making
  • Quality conscious
  • Excellent English knowledge
  • Team player
  • Remain calm in stressful situations
  • You are energetic and flexible
  • Applicants must have the right to live and work in Denmark. This means that you are an EU citizen or have already obtained a Danish work and residence permit.

Your options

When you join Skyways Technics A/S, you sign up for an exciting and all-round job as permanent staff member in an international environment. An exciting and challenging opportunity for a highly motivated individual with a go-to attitude, prepared to work both autonomously and as a team player. Major changes and fast expansion within the organization provides great opportunities for both personal and professional development. You will be working within a young company where Competence, Co-operation, Respect and Responsibility are key values.

Application

If you have any questions regarding the job, please contact Base Maintenance Manager Wael Dayeh, phone +45 27 79 05 15 or WAD@skywaystechnics.com

Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted. The position will be closed down once we have found the right candidate. Please send your application with relevant documentation to: WorkWithUs@skywaystechnics.com

About us:

With and more than 60 years of aircraft maintenance and spares support, Skyways Technics is well known, experienced and ready to bring forward the highest of standards in the services supplied. The company has its head office and hangar facility in Sonderborg Airport (SGD), Denmark, but has also inventory and hangar facilities in Billund Airport, Denmark. Furthermore, Skyways Technics has sales offices in Kuala Lumpur, Dubai and Florida. The global development is a continued process, ensuring presence close to ATR and CRJ operators and other customers. Learn more via www.skywaystechnics.com.

SKYWAYS TECHNICS A/S, BLLBillund2019-09-05T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tofteskovens Børnehuse i Juelsminde søger en afdelingsleder til Tusindfryd pr. 1. november 2019

BØRNEHAVEN TUSINDFRYD

Juelsminde
Om jobbetI perioden den 1. november 2017 og frem til den 31.oktober 2019 har Tofteskovens Børnehuse kørt forsøg omkring ledelsesstrukturen i vores to huse Tusindfryd og Tuen. Evalueringer under vejs har vist, at ledelsesstrukturen giver rigtig god m...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019

CPO - Chief Project Manager

PRO&CO A/S

Ikast
For kunde søges: Er du en stærk teknisk- og forretningsorienteret lederprofil, der med stort overblik sikrer internationale projektleverancer i verdensklasse? Og er integritet, kvalitet og passion værdier, som skinner igennem dine resultater? Så er ...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Risk Manager

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Use your risk management- and business expertise in an international organisation Do you have the skills, experience and motivation to be responsible for the overall risk management work in MHI Vestas? Then you may be the person we are looking for. ...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:11. november 2019

Team Leader, Construction Site Resources

MHI Vestas Offshore Wind A/S

Aarhus N
Warehouse Supervisors Team Get the opportunity to create and motivate a high-performance team Are you an experienced leader ready to use your skills and develop, lead and train a team of Warehouse Supervisors? Would you like to join an international...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:11. november 2019

Dock Chief for Base Maintenance, Sønderborg Denmark

SKYWAYS TECHNICS A/S, BLL

Billund
Skyways Technics A S is looking for an experienced Dock Chief for a permanent position. You will join our existing team of highly experienced and qualified Dock Chiefs at our Base Maintenance facility in Sønderborg, Denmark, where you will work with...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019