Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AFDELINGSCHEF TIL ET STÆRKERE BØRNE- OG FAMILIEOMRÅDE

Du brænder for at gøre en positiv forskel som chef på ét af de kommunale kerneområder. Du kan finde målrettede løsninger, der retter sig mod sårbare børn og deres familier. Du kender hverdagens praksis som leder eller chef på det kommunale børne- og familieområde. Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.
 
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.
 
Som chef får du en central rolle i opbygning og udvikling af en ny børne- og familieafdeling. Du bliver omdrejningspunkt for implementering og opfølgning på en række vigtige initiativer, der samlet skal højne kvalitet og styring. Parallelt med styrkelsen af børne og familieområdet etableres en voksen-socialafdeling med en ny chef.
 
I job- og personprofilen kan du læse mere om begge stillinger, kommunen, rammer og forventninger. Stillingen genopslås for at tiltrække et bredere ansøgerfelt.
 
Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, Thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.
 
Vi glæder os til at læse din ansøgning!
 
Ansøgningsfristen er den 7. august 2019
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043123Phoenix-ca1e728012019-06-13T17:03:39.687AFDELINGSCHEF TIL ET STÆRKERE BØRNE- OG FAMILIEOMRÅDEDu brænder for at gøre en positiv forskel som chef på ét af de kommunale kerneområder. Du kan finde målrettede løsninger, der retter sig mod sårbare børn og deres familier. Du kender hverdagens praksis som leder eller chef på det kommunale børne- og familieområde. Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.
 
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.
 
Som chef får du en central rolle i opbygning og udvikling af en ny børne- og familieafdeling. Du bliver omdrejningspunkt for implementering og opfølgning på en række vigtige initiativer, der samlet skal højne kvalitet og styring. Parallelt med styrkelsen af børne og familieområdet etableres en voksen-socialafdeling med en ny chef.
 
I job- og personprofilen kan du læse mere om begge stillinger, kommunen, rammer og forventninger. Stillingen genopslås for at tiltrække et bredere ansøgerfelt.
 
Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, Thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.
 
Vi glæder os til at læse din ansøgning!
 
Ansøgningsfristen er den 7. august 2019
 

2019-08-08T00:53:03.203 Du brænder for at gøre en positiv forskel som chef på t af de kommunale kerneområder. Du kan finde målrettede løsninger, der retter sig mod sårbare børn og deres familier. Du kender hverdagens praksis som leder eller chef på det kommunale børne- og familieområde. Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt. Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund. Som chef får du en central rolle i opbygning og udvikling af en ny børne- og familieafdeling. Du bliver omdrejningspunkt for implementering og opfølgning på en række vigtige initiativer, der samlet skal højne kvalitet og styring. Parallelt med styrkelsen af børne og familieområdet etableres en voksen-socialafdeling med en ny chef. I job- og personprofilen kan du læse mere om begge stillinger, kommunen, rammer og forventninger. Stillingen genopslås for at tiltrække et bredere ansøgerfelt. Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, Thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101. Vi glæder os til at læse din ansøgning! Ansøgningsfristen er den 7. august 201910Phoenixca1e7280101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-07T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d32965ea-7e03-4848-a3ab-a58b8cd747c20EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3546877Børn, Sundhed og Velfærd11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/ca1e7280_logo.gifORS/Small/ca1e7280_logo.gif0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent778150EmplyPremium pakken - 60 dageebd3ad9e-e235-4231-92a3-5e4a875aff0c_352501113-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca1e7280https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca1e7280https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca1e7280&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ca1e7280&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgAFDELINGSCHEF TIL ET STÆRKERE BØRNE- OG FAMILIEOMRÅDE12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse362083291dorthe.de.la.motte@albertslund.dkDanmarkDanmark330118470Sektionsleder til Operative Processer - vær med til at sætte præg på vores nye sektionRobot Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Rigspolitiets Koncern IT er i konstant udvikling, og vores arbejde med at optimere vores operative processer er ingen undtagelse. For at styrke procesarbejdet yderligere, søger vi nu en sektionsleder til den nyoprettede Sektion for Operative Processer. Det er stillingen til dig, der ønsker at sætte dit præg på en ny sektion, og som er stærk i ITIL-processer, forandringsledelse, kommunikation og relationer. Hvad skal du som sektionsleder i vores nye sektion? I Rigspolitiets Koncern IT arbejder vi hele tiden for at udvikle os, så vi fortsat kan styrke en sikker og proaktiv it-drift. Derfor samler og etablerer vi Sektion for Operative Processer, hvis opgave er at sikre en proaktiv, professionel og sikker håndtering af de operationelle processer. Det betyder, at vi i sektionen varetager arbejdsopgaver relateret til god it-driftsforvaltning med fokus på Change og Transition Management, Incident og Problem Management, Patch og Release Management, Knowledge Management og Configuration Management. Endvidere er det her, at arbejdet med Årshjul og ISO 27K-struktur er forankret. Derudover er der en analysefunktion i sektionen, som varetager trendanalyser, KPI-rapportering, Operational Level Agreements mm.Som sektionsleder sikrer du professionel og struktureret håndtering og udvikling af ovenstående processer. Du formidler med høj faglighed vigtigheden af processerne og sikrer derved at Koncern IT s operative processer er i overensstemmelse med Koncern IT s strategi og relevante delstrategier.Du er sektionsleder for 10 dedikerede medarbejdere. Du har med din ledelsesstil fokus på en proaktiv tilgang, således at vi i sektionen er på forkant med opgaveløsningen. Du involverer og motiverer medarbejderne, når der opstår udfordringer og støtter dem i det, de har brug for, hvad enten der er tale om faglig eller personlig sparring. Du refererer til centerchefen i Center for Drift og indgår i centerets ledergruppe. Du bidrager til et frugtbart og konstruktivt samarbejde i centerledelsen, ligesom du har et tæt samarbejde med andre sektioner og centre. Desuden bidrager din sektion til udviklingen af kulturen i Koncern IT, således, at vores værdier om udleves i det daglige virke.Den strukturerede menneskekenderVi forventer, at du har flere års dokumenteret erfaring med ledelse af medarbejdere og ledelse af processer. Vi forventer ligeledes, at du har en stærk værktøjskasse inden for ITIL og ISO27001, så du kan rammesætte faglige og professionelle retningslinjer for Operative Processer, samtidig med at du sikrer et højt fagligt og socialt funderet miljø for dine medarbejdere. Det er en absolut fordel, hvis du har været med til at opbygge nye afdelinger eller har arbejdet med forandringsledelse i dit tidligere virke. Det er vigtigt, at du er struktureret anlagt, idet sektionen skal etableres samtidig med, at vi er i rivende udvikling omkring årshjulskontroller. Det er derfor nødvendigt at sikre struktur på såvel arbejdsopgaver, sektionens udvikling og det længere, strategiske perspektiv. Med din veludviklede formidlingsevne, sørger du for, at budskabet om professionelle og proaktive operationelle processer bliver implementer og eksekveret i Koncern IT. Med dine menneskelig egenskaber hjælper og guider du medarbejderne i de situationer, hvor der er behov for det. Du står derfor til rådighed for, at de kan udføre deres arbejde med de bedst mulige forudsætninger. Udfordringer håndterer du på en fornuftig og konstruktiv måde, hvilket falder dig naturligt ind, da du har flere års erfaring med ledelse af forandringer og medarbejdere. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som chefkonsulent med ledelsesansvar på baggrund af kvalifikationer.Har du en anden relevant baggrundsuddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiets Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef Per Skovgaard Rosen på 2127 3261. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer at afholde 1. samtaler: Tirsdag d. 26. november 2019. Om RigspolitietI politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse og politiet i Grønland og på Færøerne. Vi udvikler strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, indkøb af politiets udstyr og køretøjer, personale og uddannelse, internationalt samarbejde, kriminalteknik og efterforskningsopgaver.Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT

Rigspolitiets Koncern IT er i konstant udvikling, og vores arbejde med at optimere vores operative processer er ingen undtagelse. For at styrke procesarbejdet yderligere, søger vi nu en sektionsleder til den nyoprettede Sektion for Operative Processer. Det er stillingen til dig, der ønsker at sætte dit præg på en ny sektion, og som er stærk i ITIL-processer, forandringsledelse, kommunikation og relationer.

Hvad skal du som sektionsleder i vores nye sektion?
I Rigspolitiets Koncern IT arbejder vi hele tiden for at udvikle os, så vi fortsat kan styrke en sikker og proaktiv it-drift. Derfor samler og etablerer vi Sektion for Operative Processer, hvis opgave er at sikre en proaktiv, professionel og sikker håndtering af de operationelle processer. Det betyder, at vi i sektionen varetager arbejdsopgaver relateret til god it-driftsforvaltning med fokus på Change og Transition Management, Incident og Problem Management, Patch og Release Management, Knowledge Management og Configuration Management. Endvidere er det her, at arbejdet med Årshjul og ISO 27K-struktur er forankret. Derudover er der en analysefunktion i sektionen, som varetager trendanalyser, KPI-rapportering, Operational Level Agreements mm.

Som sektionsleder sikrer du professionel og struktureret håndtering og udvikling af ovenstående processer. Du formidler med høj faglighed vigtigheden af processerne og sikrer derved at Koncern IT’s operative processer er i overensstemmelse med Koncern IT’s strategi og relevante delstrategier.

Du er sektionsleder for 10 dedikerede medarbejdere. Du har med din ledelsesstil fokus på en proaktiv tilgang, således at vi i sektionen er på forkant med opgaveløsningen. Du involverer og motiverer medarbejderne, når der opstår udfordringer og støtter dem i det, de har brug for, hvad enten der er tale om faglig eller personlig sparring.

Du refererer til centerchefen i Center for Drift og indgår i centerets ledergruppe. Du bidrager til et frugtbart og konstruktivt samarbejde i centerledelsen, ligesom du har et tæt samarbejde med andre sektioner og centre. Desuden bidrager din sektion til udviklingen af kulturen i Koncern IT, således, at vores værdier om udleves i det daglige virke.

Den strukturerede menneskekender
Vi forventer, at du har flere års dokumenteret erfaring med ledelse af medarbejdere og ledelse af processer. Vi forventer ligeledes, at du har en stærk værktøjskasse inden for ITIL og ISO27001, så du kan rammesætte faglige og professionelle retningslinjer for Operative Processer, samtidig med at du sikrer et højt fagligt og socialt funderet miljø for dine medarbejdere. Det er en absolut fordel, hvis du har været med til at opbygge nye afdelinger eller har arbejdet med forandringsledelse i dit tidligere virke.

Det er vigtigt, at du er struktureret anlagt, idet sektionen skal etableres samtidig med, at vi er i rivende udvikling omkring årshjulskontroller. Det er derfor nødvendigt at sikre struktur på såvel arbejdsopgaver, sektionens udvikling og det længere, strategiske perspektiv.

Med din veludviklede formidlingsevne, sørger du for, at budskabet om professionelle og proaktive operationelle processer bliver implementer og eksekveret i Koncern IT.

Med dine menneskelig egenskaber hjælper og guider du medarbejderne i de situationer, hvor der er behov for det. Du står derfor til rådighed for, at de kan udføre deres arbejde med de bedst mulige forudsætninger.

Udfordringer håndterer du på en fornuftig og konstruktiv måde, hvilket falder dig naturligt ind, da du har flere års erfaring med ledelse af forandringer og medarbejdere.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som chefkonsulent med ledelsesansvar på baggrund af kvalifikationer.

Har du en anden relevant baggrundsuddannelse, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiets Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef Per Skovgaard Rosen på 2127 3261. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde 1. samtaler: Tirsdag d. 26. november 2019.

 

Om Rigspolitiet
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.


Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse og politiet i Grønland og på Færøerne. Vi udvikler strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, indkøb af politiets udstyr og køretøjer, personale og uddannelse, internationalt samarbejde, kriminalteknik og efterforskningsopgaver.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Koncern ITHvidovre2019-11-05T00:00:002019-11-21T00:00:00
330120483Centerchef til Center for PolitiuddannelserRobot Brøndby, Rigspolitiet, Politiskolen På Politiskolen uddanner vi Danmarks kommende politifolk, ligesom vi varetager efter- og videreuddannelse samt lederuddannelser i politiet. Som centerchef for vores nye center, Center for Politiuddannelser, bliver du ansvarlig for at etablere og opbygge det nye center, hvor ambitionen er, at vi på den samlede uddannelsesportefølje skal bygge bro mellem strategi, policy, udvikling og drift. JobbetEtableringen af centeret sker som led i vores ambition om at skabe de bedst mulige betingelser for vores samlede uddannelser. Som centerchef for Center for Politiuddannelser står du i spidsen for etableringen af centeret, og det bliver din primære opgave at sikre, at centret opfylder de opstillede mål. Du får ledelsesansvaret for forventeligt tre sektioner, som hver ledes af en sektionsleder, der referer til dig. I sektionerne varetages opgaver inden for uddannelsesadministration vedrørende grunduddannelser, efter- og videreuddannelser samt lederuddannelser, ligesom sektionerne bl.a. arbejder med ressourcestyring og understøttelse af Politiskolens ledelse og medarbejdere. Politiskolen er organiseret i Rigspolitiets Koncern HR. Du refererer til rektoren for Politiskolen.Som centerchef leverer du input til det strategiske arbejde i den øverste ledelse og udarbejder aktivitetsplaner for dit center, der både bidrager til Politiskolens samlede aktiviteter og sikrer, at derleveres resultater af høj faglig kvalitet på dit område.Du har stærke ledelseskompetencer og evner at lede gennem ledere. Dit ansvarsområde spænder vidt og omfatter komplekse faglige problemstillinger, der kræver en høj grad af politisk tæft. Du formår at understøtte dine sektionsledere i at prioritere opgaver og ressourcer, samtidig med at der sikres en kontinuerlig udvikling og optimering. Du har desuden fagligheden og det strategiske udsyn til at skabe resultater, der understøtter politiets kerneopgaver. Du forstår at balancere god arbejdsgiveradfærd og økonomiske hensyn med helhedsorienteret organisationsforståelse.Du bidrager aktivt til det gode, tværgående samarbejde, som kendetegner Koncern HR, hvor vi prioriterer en helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen. Her er du en kvalificeret og relevant sparringspartner for dine medledere.Din profilDu har en relevant videregående uddannelse på kandidatniveau eventuelt suppleret med relevant videreuddannelse inden for eksempelvis ledelse eller uddannelsesadministration. Derudover har du betydelig ledelseserfaring gerne fra en større forsknings- og eller uddannelsesinstitution. Det anses desuden som en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde som leder i en kompleks og politisk styret organisation.Som leder bidrager du med åben kommunikation ikke mindst i din rolle som sparringspartner for dine sektionsledere. Du har desuden forståelse for og fokus på et effektivt samarbejde med sektionens eksterne brugere og samarbejdspartnere.Som person orienterer du dig fremadrettet, hvor du besidder den nødvendige handle- og gennemslagskraft til at skabe resultater på dit område og sikre rammerne for fortsat udvikling. Du har politisk tæft og håndterer effektivt faglige, økonomiske og ledelsesmæssige udfordringer. Du har forståelse for, at dit center understøtter politiets kerneopgaver og brænder for at bidrage med den bedst mulige service. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som chefkonsulent med ledelsesansvar med mulighed for at aftale tillæg afhængigt af kvalifikationer.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Politiskolen med adresse på Brøndbyøster Boulevard 30, 2605 Brøndby.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-direktør Ina Eliasen på telefon 7255 4120. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer at afholde samtaler den 28.-29. november samt den 5.-6. december 2019. Om RigspolitietI politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse og politiet i Grønland og på Færøerne. Vi udvikler strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, indkøb af politiets udstyr og køretøjer, personale og uddannelse, internationalt samarbejde, kriminalteknik og efterforskningsopgaver.Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Brøndby, Rigspolitiet, Politiskolen

På Politiskolen uddanner vi Danmarks kommende politifolk, ligesom vi varetager efter- og videreuddannelse samt lederuddannelser i politiet. Som centerchef for vores nye center, Center for Politiuddannelser, bliver du ansvarlig for at etablere og opbygge det nye center, hvor ambitionen er, at vi på den samlede uddannelsesportefølje skal bygge bro mellem strategi, policy, udvikling og drift.

Jobbet
Etableringen af centeret sker som led i vores ambition om at skabe de bedst mulige betingelser for vores samlede uddannelser. Som centerchef for Center for Politiuddannelser står du i spidsen for etableringen af centeret, og det bliver din primære opgave at sikre, at centret opfylder de opstillede mål. Du får ledelsesansvaret for forventeligt tre sektioner, som hver ledes af en sektionsleder, der referer til dig. I sektionerne varetages opgaver inden for uddannelsesadministration vedrørende grunduddannelser, efter- og videreuddannelser samt lederuddannelser, ligesom sektionerne bl.a. arbejder med ressourcestyring og understøttelse af Politiskolens ledelse og medarbejdere. Politiskolen er organiseret i Rigspolitiets Koncern HR. Du refererer til rektoren for Politiskolen.

Som centerchef leverer du input til det strategiske arbejde i den øverste ledelse og udarbejder aktivitetsplaner for dit center, der både bidrager til Politiskolens samlede aktiviteter og sikrer, at der
leveres resultater af høj faglig kvalitet på dit område.

Du har stærke ledelseskompetencer og evner at lede gennem ledere. Dit ansvarsområde spænder vidt og omfatter komplekse faglige problemstillinger, der kræver en høj grad af politisk tæft. Du formår at understøtte dine sektionsledere i at prioritere opgaver og ressourcer, samtidig med at der sikres en kontinuerlig udvikling og optimering. Du har desuden fagligheden og det strategiske udsyn til at skabe resultater, der understøtter politiets kerneopgaver. Du forstår at balancere god arbejdsgiveradfærd og økonomiske hensyn med helhedsorienteret organisationsforståelse.

Du bidrager aktivt til det gode, tværgående samarbejde, som kendetegner Koncern HR, hvor vi prioriterer en helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen. Her er du en kvalificeret og relevant sparringspartner for dine medledere.

Din profil
Du har en relevant videregående uddannelse på kandidatniveau eventuelt suppleret med relevant videreuddannelse inden for eksempelvis ledelse eller uddannelsesadministration. Derudover har du betydelig ledelseserfaring gerne fra en større forsknings- og/eller uddannelsesinstitution. Det anses desuden som en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde som leder i en kompleks og politisk styret organisation.

Som leder bidrager du med åben kommunikation – ikke mindst i din rolle som sparringspartner for dine sektionsledere. Du har desuden forståelse for og fokus på et effektivt samarbejde med sektionens eksterne brugere og samarbejdspartnere.

Som person orienterer du dig fremadrettet, hvor du besidder den nødvendige handle- og gennemslagskraft til at skabe resultater på dit område og sikre rammerne for fortsat udvikling. Du har politisk tæft og håndterer effektivt faglige, økonomiske og ledelsesmæssige udfordringer. Du har forståelse for, at dit center understøtter politiets kerneopgaver og brænder for at bidrage med den bedst mulige service.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som chefkonsulent med ledelsesansvar med mulighed for at aftale tillæg afhængigt af kvalifikationer.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Politiskolen med adresse på Brøndbyøster Boulevard 30, 2605 Brøndby.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-direktør Ina Eliasen på telefon 7255 4120. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler den 28.-29. november samt den 5.-6. december 2019.

 

Om Rigspolitiet
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.


Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse og politiet i Grønland og på Færøerne. Vi udvikler strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, indkøb af politiets udstyr og køretøjer, personale og uddannelse, internationalt samarbejde, kriminalteknik og efterforskningsopgaver.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

POLITISKOLENBrøndby2019-11-07T00:00:002019-11-21T00:00:00
330110680Team Leader til Legal CollectionRobot Vi søger en leder til et team på 11 medarbejdere, som er fordelt på vores kontorer i Høje Taastrup og i Horsens. Lederens primære arbejdsplads vil være i Høje Taastrup, men der vil, et par gange i måneden, være arbejdsdage i Horsens. Teamet indgår i vores samlede Legal Special Collection på ca. 50 medarbejdere. Det daglige arbejde i teamet består primært i afholdelse af foged og civilretslige møder. Der er tale om både telefoniske møder, fysiske møder i retten samt udekørende fogedforretninger. Derudover vil der være diverse postbehandling, herunder udarbejdelse af processkrifter. Dine opgaver vil bl.a. være: Sikre god og effektiv sagsbehandling i dit team Udvikle dit team, deres processer og deres kompetencer Følge op på mål og performance Sparringspartner for medarbejderne i det daglige arbejde Bidrage til den samlede udvikling af virksomheden sammen med den øvrige ledelse i Legal Special Collection Deltage i interne projekter på tværs af organisationen Du bliver leder af et team med erfarne specialister, og du skal kunne give dem faglig sparring. Derfor er det en forudsætning, at du har stor erfaring med de retslige processer, der vedrører inkasso, og du sandsynligvis er uddannet jurist eller lignende. Vi forventer, at du har erfaring med de foged og civilretslige processer, herunder tvistede sager, identitetstyveri og lignende. er dygtig til at kommunikere med et team af medarbejdere kan coache og træne medarbejdere bliver motiveret af at få stillet udfordrende opgaver har erfaring med at optimere procedurer og processer er ærgerrig og ambitiøs og gerne vil vise, hvad du kan har kendskab til kundeservice, rykkerprocedurer og inkasso Vi tilbyder Et spændende job i en velkonsolideret virksomhed i vækst, hvor du selv kan være med til at sætte dagsordenen og udvikle arbejdsopgaverne. Vi har en uformel omgangstone og et stærkt samarbejde mellem kolleger og afdelinger, og der lægges vægt på, at performance og trivsel er to sider af samme sag. Derudover får du et karrierejob i en international virksomhed et direkte ansvar og klare mål en plads i ledergruppen for Legal Special Collection sparring med ledere, der har stor erfaring fra vores branche Send din ansøgning og CV hurtigst muligt og senest d. 15 11 2019 via dette link: https: lowell.wd3.myworkdayjobs.com en-US LowellGroup_Careers2 job Lowell-Taastrup Team-Leader_R005058 Vi afholder samtaler løbende og stiler efter snarlig tiltrædelse. Ønsker du at vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Head of Legal Special Collection Kristine Dahl på 22 78 72 43.

Vi søger en leder til et team på 11 medarbejdere, som er fordelt på vores kontorer i Høje Taastrup og i Horsens. Lederens primære arbejdsplads vil være i Høje Taastrup, men der vil, et par gange i måneden, være arbejdsdage i Horsens.

Teamet indgår i vores samlede Legal & Special Collection på ca. 50 medarbejdere. Det daglige arbejde i teamet består primært i afholdelse af foged – og civilretslige møder. Der er tale om både telefoniske møder, fysiske møder i retten samt udekørende fogedforretninger. Derudover vil der være diverse postbehandling, herunder udarbejdelse af processkrifter.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Sikre god og effektiv sagsbehandling i dit team
  • Udvikle dit team, deres processer og deres kompetencer
  • Følge op på mål og performance
  • Sparringspartner for medarbejderne i det daglige arbejde
  • Bidrage til den samlede udvikling af virksomheden sammen med den øvrige ledelse i Legal & Special Collection
  • Deltage i interne projekter på tværs af organisationen

 

Du bliver leder af et team med erfarne specialister, og du skal kunne give dem faglig sparring. Derfor er det en forudsætning, at du har stor erfaring med de retslige processer, der vedrører inkasso, og du sandsynligvis er uddannet jurist eller lignende.

Vi forventer, at du

  • har erfaring med de foged – og civilretslige processer, herunder tvistede sager, identitetstyveri og lignende. 
  • er dygtig til at kommunikere med et team af medarbejdere
  • kan coache og træne medarbejdere
  • bliver motiveret af at få stillet udfordrende opgaver
  • har erfaring med at optimere procedurer og processer
  • er ærgerrig og ambitiøs og gerne vil vise, hvad du kan
  • har kendskab til kundeservice, rykkerprocedurer og inkasso

Vi tilbyder

Et spændende job i en velkonsolideret virksomhed i vækst, hvor du selv kan være med til at sætte dagsordenen og udvikle arbejdsopgaverne. Vi har en uformel omgangstone og et stærkt samarbejde mellem kolleger og afdelinger, og der lægges vægt på, at performance og trivsel er to sider af samme sag.

Derudover får du

  • et karrierejob i en international virksomhed
  • et direkte ansvar og klare mål
  • en plads i ledergruppen for Legal & Special Collection
  • sparring med ledere, der har stor erfaring fra vores branche

 

Send din ansøgning og CV hurtigst muligt og senest d. 15/11 2019 via dette link: https://lowell.wd3.myworkdayjobs.com/en-US/LowellGroup_Careers2/job/Lowell-Taastrup/Team-Leader_R005058

Vi afholder samtaler løbende og stiler efter snarlig tiltrædelse. Ønsker du at vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Head of Legal & Special Collection Kristine Dahl på 22 78 72 43.

Lowell Danmark A/STaastrup2019-10-23T00:00:002019-11-20T00:00:00
330118980Head of IAM Engineering in TISO, GlobalRobot IAM Engineering Cybersecurity TISO Would you like to drive change initiatives with high priority and focus cross country borders? Do you have solid and strong management capabilities and experience from IT or IT security in different positions? We are now looking for a Head of IAM Engineering to Nordea s Technology Information Security Office and support us in implementing the Cyber Security Strategy. This is an opportunity for you to work with strengthening of IT Security related to identity and access management. High level security requirements need to be turned into IAM processes and solutions protecting our data as one of the most important challenges the bank is facing. We are building the future digital bank to be the bank where the personal and digital relationship makes Nordea a safe and trusted partner. You have now a chance to be part of our journey! At Nordea, we know our customers needs are changing and we re deeply committed to meeting them with the financial solutions of tomorrow. We re creating an agile environment where we re harnessing the power of technology one where you can make an impact. So bring your skills, ideas and unique background. With us, you ll find plenty of opportunities to grow and make your mark on something bigger. About this opportunity Welcome to the Technology Information Security Office. As Head of IAM Engineering, you will play a valuable role in leading a unit of approximately 27 people across the Nordics and Poland and take on a central role in further building and developing the IAM Engineering unit. The unit currently consists of three teams, the IAM Service Engineering, Digital Identity Engineering and IAM Solution Engineering team. Each of the teams has a leader that will report to you. What you will be doing: You will ensure that your team cooperates and perform at the highest possible level, and it is important that you can operate on different levels of the organisation and handle any tactical and operational issues effectively. You communicate clearly and effectively to the unit about the strategic and tactical plans. You are involved in technical dialogues about IAM solutions, maintenance and operational issues both inside and outside the team. To succeed in this journey, you need to build the capabilities of the unit on the existing people, processes and tools while firmly and inspirationally leading to another level of performance and to successfully attracting new talent needed. You need to partner with other units across IT in the bank and being able to operate fluidly in highly complex, matrix organizations. You design and implement operational plans and set targets for the unit as well as for your direct reporting managers. You ensure that your direct reports understand how their targets and plans are linked to the strategy and you will also keep your organisation well informed. It s an advantage if you come from a technical background and holds knowledge of IT security solutions in the identity and access management areas. It is important that you have the ability to translate risk and information security topics into business language and vice versa. As such, you have a pragmatic approach to problem solving as well as analytical skills and strong communication and stakeholder management skills. The role is based in one of our offices in the Nordics capitals in Sweden, Denmark, Finland, Norway or in Tri-city in Poland. Ability to travel is expected. Who you are Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the values that guide us in being at our best- and that we imagine you share with us. You have solid leadership experience, preferably from a similar area or a team with a similar size. You have superior people management skills, and knowledge of value-based leadership and cross-border experience is also advantages. You have good technical knowledge and business orientation and are able to challenge your surroundings with focus on achieving efficiency and professional security levels. Experience from the identity and access management area in the financial services industry is highly valued. To summarise we expect that you have: Leadership experience with proven track record of team development Experience in leading IT Security in a complex IT environment Strong ability to perform even under high pressure Documented ability to work and lead cross-border with different cultures Ability to drive improvements in identity and access management area Strong communication skills as a leader Experience of project governance Ability to identify risks and drive compliance You will report to the Head of Identity and Access Management and at times act as Deputy Head. If it sounds like you, get in touch! Next steps Submit your application in English no later than 27 November 2019. For more information, you are welcome to contact Michael Brixtofte, michael.brixtofte@nordea.com At Nordea, we know that an inclusive workplace is a sustainable workplace. We deeply believe that our diverse backgrounds, experiences, characteristics and traits make us better at serving customers and communities. So please come as you are.

#IAM #Engineering #Cybersecurity #TISO

Would you like to drive change initiatives with high priority and focus cross country borders? Do you have solid and strong management capabilities and experience from IT or IT security in different positions? 

We are now looking for a Head of IAM Engineering to Nordea’s Technology Information Security Office and support us in implementing the Cyber Security Strategy.

This is an opportunity for you to work with strengthening of IT Security related to identity and access management. High level security requirements need to be turned into IAM processes and solutions protecting our data as one of the most important challenges the bank is facing. We are building the future digital bank to be the bank where the personal and digital relationship makes Nordea a safe and trusted partner. You have now a chance to be part of our journey!

At Nordea, we know our customers’ needs are changing – and we’re deeply committed to meeting them with the financial solutions of tomorrow. We’re creating an agile environment where we’re harnessing the power of technology – one where you can make an impact. So bring your skills, ideas and unique background. With us, you’ll find plenty of opportunities to grow and make your mark on something bigger.

About this opportunity

Welcome to the Technology Information Security Office. As Head of IAM Engineering, you will play a valuable role in leading a unit of approximately 27 people across the Nordics and Poland and take on a central role in further building and developing the IAM Engineering unit. The unit currently consists of three teams, the IAM Service Engineering, Digital Identity Engineering and IAM Solution Engineering team. Each of the teams has a leader that will report to you. 

What you will be doing:

You will ensure that your team cooperates and perform at the highest possible level, and it is important that you can operate on different levels of the organisation and handle any tactical and operational issues effectively. You communicate clearly and effectively to the unit about the strategic and tactical plans. You are involved in technical dialogues about IAM solutions, maintenance and operational issues both inside and outside the team.

To succeed in this journey, you need to build the capabilities of the unit on the existing people, processes and tools while firmly and inspirationally leading to another level of performance and to successfully attracting new talent needed. You need to partner with other units across IT in the bank and being able to operate fluidly in highly complex, matrix organizations.
 
You design and implement operational plans and set targets for the unit as well as for your direct reporting managers. You ensure that your direct reports understand how their targets and plans are linked to the strategy and you will also keep your organisation well informed.
It’s an advantage if you come from a technical background and holds knowledge of IT security solutions in the identity and access management areas. 

It is important that you have the ability to translate risk and information security topics into business language and vice versa. As such, you have a pragmatic approach to problem solving as well as analytical skills and strong communication and stakeholder management skills. 

The role is based in one of our offices in the Nordics capitals in Sweden, Denmark, Finland, Norway or in Tri-city in Poland. Ability to travel is expected. 

Who you are

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the values that guide us in being at our best- and that we imagine you share with us.

You have solid leadership experience, preferably from a similar area or a team with a similar size. You have superior people management skills, and knowledge of value-based leadership and cross-border experience is also advantages.

You have good technical knowledge and business orientation and are able to challenge your surroundings with focus on achieving efficiency and professional security levels. Experience from the identity and access management area in the financial services industry is highly valued.

To summarise we expect that you have:

  • Leadership experience with proven track record of team development
  • Experience in leading IT Security in a complex IT environment
  • Strong ability to perform even under high pressure
  • Documented ability to work and lead cross-border with different cultures
  • Ability to drive improvements in identity and access management area
  • Strong communication skills as a leader 
  • Experience of project governance
  • Ability to identify risks and drive compliance 

You will report to the Head of Identity and Access Management and at times act as Deputy Head.    
 
If it sounds like you, get in touch!

Next steps

Submit your application in English no later than 27 November 2019.

For more information, you are welcome to contact Michael Brixtofte, michael.brixtofte@nordea.com 

At Nordea, we know that an inclusive workplace is a sustainable workplace. We deeply believe that our diverse backgrounds, experiences, characteristics and traits make us better at serving customers and communities. So please come as you are.

NORDEA FINANS DANMARK A/STaastrup2019-11-06T00:00:002019-12-27T00:00:00
330098055Principal Characterization ManagerRobot Microsoft Quantum has assembled a talented and diverse international team to create the world s first scalable quantum computing system. Microsoft s full-stack approach involves exciting innovations at every level, from the physics at the quantum plane all the way up to global services. Microsoft Quantum program has opportunities to change the world of computing and help solve some of humankind s currently unsolvable problems. Responsibilities The Quantum team based in is seeking a passionate and driven Characterization Lead to support the integration of metrology and characterization techniques across multiple sites. You will help manage team of interdisciplinary engineers and work directly with our internal network of Quantum sites and our external network of scientists and academic collaboration institutions around the world. In this role you will be responsible for creating an effective collaboration framework both for individuals and teams to share and debate new ideas and concepts as well as establishing effective methods for sharing and leveraging technical process information and methods across multiple sites. One of your key deliverables will be guiding a new characterization infrastructure, ranging from standardized to innovative, and from structural and morphological to electrical transport, providing feedback to our materials growth and fabrication teams to support the development of new materials and devices to meet the Quantum qubit program design and schedule requirements. As part of the global hardware team you will be representing the Lab networks in all local and cross-group planning communication activities including local budget, lab infrastructure and 3 party engagements. Key Responsibilities include: Managing a team of geographically dispersed characterization engineers and creating a collaborative culture and engagement framework for effective co-development activities across multiple sites. Deploying standardized metrology and characterization methods, identifying opportunities for unique development Driving process integration activities using structured and statistical methods to understand and optimize process feedback against specific technical performance and yield criteria Leading the coordination of information data flow across various teams device designers, material growers, and measurement teams to develop and evolve an effective end to end device fabrication to device performance feedback improvement loop Be willing to travel, within Europe and Internationally (~ 25 - 50 ) between collaboration sites to effectively coordinate and manage geographically distributed teams and activities A successful first year in this position will feature: Leveraging your interpersonal and collaboration skills to deliver results across a global team. Knowledge and experience working with fabrication and characterization engineers, materials scientists, quantum researchers, and device and failure analysis experts. Solid technical depth and analytical problem solving. Ability to manage ambiguity and uncertainty, while driving clarity. High personal maturity and accountability for self and others, modeling Microsoft s values. Note that given the global scope of our team, travel may be required as needed. Qualifications Requirements: 8 years of experience with material and or device characterization, including but not limited to structural, compositional and electronic properties. 5 years Engineering Management, including managing a team of geographically dispersed characterization engineers and creating a collaborative culture and engagement framework for effective co-development activities across multiple sites Broad knowledge and experience with a variety of characterization methods, including but not limited to electron microscopy, surface probe spectroscopy, low temperature device characterization and synchrotron characterization methods. Proven track record of solving complex problems with an array of metrology and characterization methods Understanding of mesoscopic physics, thermal-mechanical instrumentation, and material characterization a plus. Ability to clearly synthesize a vision for future success, clearly communicate that vision and work with key stakeholders and collaborators to develop a plan to make that vision a reality. Ability to quickly integrate and work within a multi-disciplinary, international team and effectively manage and collaborate to deliver against program goals AzureHardware Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. We also consider qualified applicants regardless of criminal histories, consistent with legal requirements. If you need assistance and or a reasonable accommodation due to a disability during the application or the recruiting process, please send a request via the Accommodation request form.

Microsoft Quantum has assembled a talented and diverse international team to create the world’s first scalable quantum computing system.  Microsoft’s full-stack approach involves exciting innovations at every level, from the physics at the quantum plane all the way up to global services.  Microsoft Quantum program has opportunities to change the world of computing and help solve some of humankind’s currently unsolvable problems. 

Responsibilities

The Quantum team based in is seeking a passionate and driven Characterization Lead to support the integration of metrology and characterization techniques across multiple sites.    You will help manage team of interdisciplinary engineers and work directly with our internal network of Quantum sites and our external network of scientists and academic collaboration institutions around the world.  In this role you will be responsible for creating an effective collaboration framework; both for individuals and teams to share and debate new ideas and concepts as well as establishing effective methods for sharing and leveraging technical process information and methods across multiple sites.  One of your key deliverables will be guiding a new characterization infrastructure, ranging from standardized to innovative, and from structural and morphological to electrical transport, providing feedback to our materials growth and fabrication teams to support the development of new materials and devices to meet the Quantum qubit program design and schedule requirements.  As part of the global hardware team you will be representing the Lab networks in all local and cross-group planning & communication activities including local budget, lab infrastructure and 3 party engagements. 

 

Key Responsibilities include: 

  • Managing a team of geographically dispersed characterization engineers and creating a collaborative culture and engagement framework for effective co-development activities across multiple sites. 
  • Deploying standardized metrology and characterization methods, identifying opportunities for unique development 
  • Driving process integration activities using structured and statistical methods to understand and optimize process feedback against specific technical performance and yield criteria 
  • Leading the coordination of information / data flow across various teams; device designers, material growers, and measurement teams to develop and evolve an effective end to end “device fabrication to device performance” feedback improvement loop 
  • Be willing to travel, within Europe and Internationally (~ 25% - 50%) between collaboration sites to effectively coordinate and manage geographically distributed teams and activities 

 

A successful first year in this position will feature: 

  • Leveraging your interpersonal and collaboration skills to deliver results across a global team. 
  • Knowledge and experience working with fabrication and characterization engineers, materials scientists, quantum researchers, and device and failure analysis experts. 
  • Solid technical depth and analytical/problem solving. 
  • Ability to manage ambiguity and uncertainty, while driving clarity. 
  • High personal maturity and accountability for self and others, modeling Microsoft’s values. 
  • Note that given the global scope of our team, travel may be required as needed.

Qualifications

Requirements: 

  • 8 + years of experience with material and/or device characterization, including but not limited to structural, compositional and electronic properties.  
  • 5+ years Engineering Management, including managing a team of geographically dispersed characterization engineers and creating a collaborative culture and engagement framework for effective co-development activities across multiple sites
  • Broad knowledge and experience with a variety of characterization methods, including but not limited to electron microscopy, surface probe spectroscopy, low temperature device characterization and synchrotron characterization methods. 
  • Proven track record of solving complex problems with an array of metrology and characterization methods 
  • Understanding of mesoscopic physics, thermal-mechanical instrumentation, and material characterization a plus. 
  • Ability to clearly synthesize a vision for future success, clearly communicate that vision and work with key stakeholders and collaborators to develop a plan to make that vision a reality. 
  • Ability to quickly integrate and work within a multi-disciplinary, international team and effectively manage and collaborate to deliver against program goals 

#AzureHardware 

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.  We also consider qualified applicants regardless of criminal histories, consistent with legal requirements. If you need assistance and/or a reasonable accommodation due to a disability during the application or the recruiting process, please send a request via the Accommodation request form.

 

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-10-23T00:00:002019-11-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sektionsleder til Operative Processer - vær med til at sætte præg på vores nye sektion

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Rigspolitiets Koncern IT er i konstant udvikling, og vores arbejde med at optimere vores operative processer er ingen undtagelse. For at styrke procesarbejdet yderligere, søger vi nu en sektionsleder til den nyopre...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Centerchef til Center for Politiuddannelser

POLITISKOLEN

Brøndby
Brøndby, Rigspolitiet, Politiskolen På Politiskolen uddanner vi Danmarks kommende politifolk, ligesom vi varetager efter- og videreuddannelse samt lederuddannelser i politiet. Som centerchef for vores nye center, Center for Politiuddannelser, bliver...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Team Leader til Legal Collection

Lowell Danmark A/S

Taastrup
Vi søger en leder til et team på 11 medarbejdere, som er fordelt på vores kontorer i Høje Taastrup og i Horsens. Lederens primære arbejdsplads vil være i Høje Taastrup, men der vil, et par gange i måneden, være arbejdsdage i Horsens. Teamet indgår i...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Head of IAM Engineering in TISO, Global

NORDEA FINANS DANMARK A/S

Taastrup
IAM Engineering Cybersecurity TISO Would you like to drive change initiatives with high priority and focus cross country borders? Do you have solid and strong management capabilities and experience from IT or IT security in different positions? We a...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019

Principal Characterization Manager

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Microsoft Quantum has assembled a talented and diverse international team to create the world s first scalable quantum computing system. Microsoft s full-stack approach involves exciting innovations at every level, from the physics at the quantum pl...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019