Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingschef/Byggelederchef til Vestsjælland

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Afdelingschef/Byggelederchef til Vestsjælland.

 

Om jobbet:

Ledelsesmæssige ansvar for ca. 10-15 funktionærer samt 50-70 montører

Ansvarlig for gennemførelsen af byggerier i Danmark

Sags­ og omkostningsansvarlig

Ansvarlig for alle underentreprenører og leverandører

 

Om dig:

Relevant teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør

Mere end 5 års ledelseserfaring

Kommer fra en stilling som Afdelingschef/Byggelederchef

Vigtigt: 

Det er kun folk, der minimum har 5 års erfaring og har siddet som Afdelingschef/Byggelederchef, som vil blive taget i betragtningen til denne stilling. 

Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1800


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330041703Phoenix-b9e5c5bd12019-06-14T00:00:00Afdelingschef/Byggelederchef til Vestsjælland

Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Afdelingschef/Byggelederchef til Vestsjælland.

 

Om jobbet:

Ledelsesmæssige ansvar for ca. 10-15 funktionærer samt 50-70 montører

Ansvarlig for gennemførelsen af byggerier i Danmark

Sags­ og omkostningsansvarlig

Ansvarlig for alle underentreprenører og leverandører

 

Om dig:

Relevant teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør

Mere end 5 års ledelseserfaring

Kommer fra en stilling som Afdelingschef/Byggelederchef

Vigtigt: 

Det er kun folk, der minimum har 5 års erfaring og har siddet som Afdelingschef/Byggelederchef, som vil blive taget i betragtningen til denne stilling. 

Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1800

2019-08-08T00:52:51.657 Work Supply søger på vegne af vores kunde en erfaren Afdelingschef Byggelederchef til Vestsjælland. Om jobbet: Ledelsesmæssige ansvar for ca. 10-15 funktionærer samt 50-70 montører Ansvarlig for gennemførelsen af byggerier i Danmark Sags og omkostningsansvarlig Ansvarlig for alle underentreprenører og leverandører Om dig: Relevant teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør Mere end 5 års ledelseserfaring Kommer fra en stilling som Afdelingschef Byggelederchef Vigtigt: Det er kun folk, der minimum har 5 års erfaring og har siddet som Afdelingschef Byggelederchef, som vil blive taget i betragtningen til denne stilling. Stillingen er en fuldtidsstilling. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 180011jobnetb9e5c5bd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-07T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3545748Work Supply IVS11Høvedstensvej 224100RingstedDKDanmark0ak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent776952JobNet5003740500374010012-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b9e5c5bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b9e5c5bdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b9e5c5bd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b9e5c5bd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/8.jpgAfdelingschef/Byggelederchef til Vestsjælland12007991Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg362078362ak@worksupply.dkak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark330105204VVS-projektleder til renovering og ombygningRobot Peter Jahn Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme. Kunden i centrum Hos Peter Jahn Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder. Dygtig VVS-projektleder søges Som VVS-projektleder vil du være ansvarlig for det VVS-tekniske i vores byggesager. Du vil arbejde på tværs af projekter både i projekterings- og udførselsfasen og dine opgaver vil derfor være både projektering og tilsyn. Til daglig vil dit arbejde også være med til at give vores kunder den bedste rådgivning og service samt sikre en høj kundetilfredshed. Primære opgaver Du vil være ansvarlig for At VVS-installationerne bliver projekteret og installeret korrekt i vores byggesager At uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere At sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer Dine arbejdsopgaver Projektering og dimensionering af VVS-installationer Kvalitetssikre hele projekteringsfasen Kommunikere med alle relevante parter og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden Føre tilsyn, styring og opfølgning på byggepladsen Myndigheds- og kundekontakt Styre byggesagerne og sikre, at aftalerne bliver overholdt jf. aftale Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører Din baggrund og kvalifikationer Du har en videregående uddannelse inden for VVS-teknik, og du har erfaring med at projektere og udføre VVS-installationer. Du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år - enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed - eller du har erfaring med n eller flere af delprocesserne, og ønsker nu at tage det fulde ansvar som projektleder. Din teoretiske baggrund er enten: VVS-ingeniør VVS-installatør Bygningskonstruktør med en håndværksmæssig baggrund inden for VVS Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver. Som person skal du kunne: Bevare overblikket over flere projekter ad gangen og trives med at have mange bolde i luften Kommunikere med alle persontyper og faggrupper (skrift og tale) Planlægge og koordinere for at overholde deadlines Bevare både helikopterview og kunne dykke ned i detaljerne Have gennemslagskraft Evne at påtage dig ansvaret og være proaktiv Have stærke analytiske evner Vi tilbyder Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats. Hos Peter Jahn Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten. Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere. Rekrutteringsprocessen EXACTsearch EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på 45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Peter Jahn & Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme.

Kunden i centrum

Hos Peter Jahn & Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder.

Dygtig VVS-projektleder søges

Som VVS-projektleder vil du være ansvarlig for det VVS-tekniske i vores byggesager. Du vil arbejde på tværs af projekter – både i projekterings- og udførselsfasen – og dine opgaver vil derfor være både projektering og tilsyn.

Til daglig vil dit arbejde også være med til at give vores kunder den bedste rådgivning og service samt sikre en høj kundetilfredshed.

Primære opgaver

Du vil være ansvarlig for

  • At VVS-installationerne bliver projekteret og installeret korrekt i vores byggesager
  • At uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere
  • At sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav
  • Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer

Dine arbejdsopgaver

  • Projektering og dimensionering af VVS-installationer
  • Kvalitetssikre hele projekteringsfasen
  • Kommunikere med alle relevante parter og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper
  • Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden
  • Føre tilsyn, styring og opfølgning på byggepladsen
  • Myndigheds- og kundekontakt
  • Styre byggesagerne og sikre, at aftalerne bliver overholdt jf. aftale
  • Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører
Din baggrund og kvalifikationer

Du har en videregående uddannelse inden for VVS-teknik, og du har erfaring med at projektere og udføre VVS-installationer. Du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år - enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed - eller du har erfaring med én eller flere af delprocesserne, og ønsker nu at tage det fulde ansvar som projektleder.

Din teoretiske baggrund er enten:

  • VVS-ingeniør
  • VVS-installatør
  • Bygningskonstruktør med en håndværksmæssig baggrund inden for VVS

Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver.

Som person skal du kunne:

  • Bevare overblikket over flere projekter ad gangen og trives med at have mange bolde i luften
  • Kommunikere med alle persontyper og faggrupper (skrift og tale)
  • Planlægge og koordinere for at overholde deadlines
  • Bevare både helikopterview og kunne dykke ned i detaljerne
  • Have gennemslagskraft
  • Evne at påtage dig ansvaret og være proaktiv
  • Have stærke analytiske evner
Vi tilbyder

Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats.

Hos Peter Jahn & Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten.

Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere.

Rekrutteringsprocessen – EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 – 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

EXACTsearchKøbenhavn Ø2019-10-11T00:00:002019-12-04T00:00:00
330123533Vejdirektoratet søger ambitiøs bygningsingeniør til broer og tunnellerRobot Er du vild med broer og tunneller? Har du lyst til at være med til planlægning og opførelse af nye broer og tunneller, og til drift- og vedligeholdelse af mere end 3.300 bygværker? Så har vi jobbet til dig. Dine opgaver Vi tilbyder et job med mange facetter, hvor du dels involveres i planlægning og opførelse af nye bygværker, dels selvstændigt får ansvaret for planlægning og udførelse af den daglige drift og vedligeholdelse på flere af vores eksisterende bygværker, som bl.a. består diverse broer, tunneller, støttemure, støjskærme og skilteportaler. Du kommer til at arbejde i Bygværksafdelingen, som har ansvaret for forvaltning af den eksisterende bygværksmasse, for udbygning af såvel nyanlæg som udbygninger på de eksisterende statsveje og for andre infrastrukturprojekter. Afdelingens opgaver omfatter også en række sektoransvarsopgaver, som f.eks. samarbejde med andre myndigheder i ind- og udland, kommuner, udarbejdelse af vejregler mv. Din profil Du har gerne ca. 10 års relevant erhvervserfaring og er teoretisk velfunderet. Du har en uddannelse som bygningsingeniør, og gerne med erfaring indenfor et eller flere af områderne statik, brobygning, beton og stål. Herudover vil kendskab til- og erfaring med Asset Management være en fordel. Du har et stort engagement, gode samarbejdsevner og du kan kommunikere tydeligt både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og meget gerne også tysk. Du kan arbejde selvstændigt, har overblik og er systematisk og grundig. Det vil til tider være et hektisk job med mange samarbejdspartnere, som stiller store krav til dig og dine kvalifikationer. Til gengæld er der tale om et spændende og fagligt udfordrende job med gode muligheder for indflydelse på egen arbejdssituation. Om os Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads med høj medarbejdertrivsel, og du kommer til at arbejde i en dynamisk matrixorganisation med mulighed for videndeling i såvel interne, som nationale og internationale netværk. Bygværksafdelingen består af ca. 22 medarbejdere. Afdelingen er kendetegnet ved en åben og god dialog blandt mange gode kollegaer. De fleste af os arbejder på Vejdirektoratets kontor i Fløng, men vi har også medarbejdere i Skanderborg. Arbejdsstedet for denne stilling er i Fløng. Dine løn- og ansættelsesvilkår Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i Bygværksafdelingen på adressen Guldalderen 12, 2640 Hedehusene (Fløng), hvor du bliver du en del af Drift og Teknik Divisionen, Befæstelser, Bygværker & Måling. Læs mere Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Niels Højgaard Pedersen, på tlf. 2527 3456. Er du interesseret? Send din ansøgning senest mandag den 2. december 2019. Vi forventer at holde samtaler fredag den 6. december 2019. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Er du vild med broer og tunneller? Har du lyst til at være med til planlægning og opførelse af nye broer og tunneller, og til drift- og vedligeholdelse af mere end 3.300 bygværker? Så har vi jobbet til dig.

Dine opgaver Vi tilbyder et job med mange facetter, hvor du dels involveres i planlægning og opførelse af nye bygværker, dels selvstændigt får ansvaret for planlægning og udførelse af den daglige drift og vedligeholdelse på flere af vores eksisterende bygværker, som bl.a. består diverse broer, tunneller, støttemure, støjskærme og skilteportaler.

Du kommer til at arbejde i Bygværksafdelingen, som har ansvaret for forvaltning af den eksisterende bygværksmasse, for udbygning af såvel nyanlæg som udbygninger på de eksisterende statsveje og for andre infrastrukturprojekter. Afdelingens opgaver omfatter også en række sektoransvarsopgaver, som f.eks. samarbejde med andre myndigheder i ind- og udland, kommuner, udarbejdelse af vejregler mv.

Din profil
  • Du har gerne ca. 10 års relevant erhvervserfaring og er teoretisk velfunderet. Du har en uddannelse som bygningsingeniør, og gerne med erfaring indenfor et eller flere af områderne statik, brobygning, beton og stål. Herudover vil kendskab til- og erfaring med Asset Management være en fordel.
  • Du har et stort engagement, gode samarbejdsevner og du kan kommunikere tydeligt både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og meget gerne også tysk. Du kan arbejde selvstændigt, har overblik og er systematisk og grundig.
Det vil til tider være et hektisk job med mange samarbejdspartnere, som stiller store krav til dig og dine kvalifikationer. Til gengæld er der tale om et spændende og fagligt udfordrende job med gode muligheder for indflydelse på egen arbejdssituation.

Om os Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads med høj medarbejdertrivsel, og du kommer til at arbejde i en dynamisk matrixorganisation med mulighed for videndeling i såvel interne, som nationale og internationale netværk.

Bygværksafdelingen består af ca. 22 medarbejdere. Afdelingen er kendetegnet ved en åben og god dialog blandt mange gode kollegaer. De fleste af os arbejder på Vejdirektoratets kontor i Fløng, men vi har også medarbejdere i Skanderborg. Arbejdsstedet for denne stilling er i Fløng.

Dine løn- og ansættelsesvilkår Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i Bygværksafdelingen på adressen Guldalderen 12, 2640 Hedehusene (Fløng), hvor du bliver du en del af Drift og Teknik Divisionen, Befæstelser, Bygværker & Måling.

Læs mere Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Niels Højgaard Pedersen, på tlf. 2527 3456.

Er du interesseret? Send din ansøgning senest mandag den 2. december 2019. Vi forventer at holde samtaler fredag den 6. december 2019.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vejdirektoratet - FløngHedehusene2019-11-13T00:00:002019-12-02T00:00:00
330121814PlannerRobot Har du erfaring med at monitorere store anlægsprojekter, og vil du være med til at understøtte bygherreledelsen med projektstyring gennem alle faser i Metroselskabet og Hovedstadens Letbane. I øjeblikket bygger vi metroafgreninger til både Nord- og Sydhavnen. Derudover anlægger vi letbaneforbindelse fra Ishøj via Glostrup til Lyngby. Endelig er der iværksat et større investeringsprogram, der skal medvirke til at øge kapaciteten i metroen og levetidsforlænge de eksisterende tog. Alle store projekter som stiller krav til god planlægning, tæt monitorering og løbende forecast. Samlet set vil projekterne bidrage til at forandre og udvikle Hovedstadsområdet markant i de kommende år. Stillingen er organisatorisk placeret i enheden Digitalisering og Forretningssupport , der udover planlægning og projekt monitorering er ansvarlige for QA Compliance, Risk Management og Digitalisering. Vi søger en Planner, som kan indgå i projekterne med planlægning, projektstyring og forecasting som støtte til den overordnede kontraktstyring og opfølgning på entreprenørtidsplaner. Dine opgaver bliver: Planlægning, overvågning af design- og konstruktionsfremdrift og intern ledelsesrapportering Gennemgå og følge op på entreprenørers tidsplaner ift. kontraktkrav og interfaceaktiviteter Evaluering af konsekvenserne af forsinkelser og bidrage med optimeringsforslag Hjælp med evaluering af entreprenørkrav relateret til tidsplaner Periodisk vurdering af fysisk fremdrift ift. omkostninger- og materialeforbrug Foretage forecast og simulering af den forventede fremdrift i projekterne Implementering og vedligeholdelse af planlægningsværktøjer Indgå i samarbejdet med eksterne parter Det forventes endvidere, at du: er ingeniør på Master-eller bachelorniveau eller tilsvarende kvalifikationer har erfaring som Planner i større infrastruktur- eller byggeprojekter mestrer dansk og engelsk i skrift og tale er positiv af natur og god til samarbejde og kommunikerer på alle niveauer kan arbejde selvstændigt og ser muligheder frem for begrænsninger har omfattende erfaring med planlægningsværktøjer (Primavera, P6) og MS Project det er et plus, hvis du har erfaring med systemer som Tilos, Acumen mv. besidder gode analytiske evner og er opmærksom på detaljer Vi tilbyder: Vi tilbyder attraktive arbejdsforhold, gode kolleger og spændende opgaver - og en mulighed for at bidrage til den fortsatte udvikling af København. For yderligere oplysninger kan du kontakte HR-partner Anne-Louise Winther eller afdelingschef Maj Trige Andersen på tlf. 3311 1700. Ansøgningsfrist 24. november 2019. Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har fundet den rette til stillingen.

Har du erfaring med at monitorere store anlægsprojekter, og vil du være med til at understøtte bygherreledelsen med projektstyring gennem alle faser i Metroselskabet og Hovedstadens Letbane.

I øjeblikket bygger vi metroafgreninger til både Nord- og Sydhavnen. Derudover anlægger vi letbaneforbindelse fra Ishøj via Glostrup til Lyngby. Endelig er der iværksat et større investeringsprogram, der skal medvirke til at øge kapaciteten i metroen og levetidsforlænge de eksisterende tog. Alle store projekter som stiller krav til god planlægning, tæt monitorering og løbende forecast. Samlet set vil projekterne bidrage til at forandre og udvikle Hovedstadsområdet markant i de kommende år.

Stillingen er organisatorisk placeret i enheden "Digitalisering og Forretningssupport", der udover planlægning og projekt monitorering er ansvarlige for QA & Compliance, Risk Management og Digitalisering.

Vi søger en Planner, som kan indgå i projekterne med planlægning, projektstyring og forecasting som støtte til den overordnede kontraktstyring og opfølgning på entreprenørtidsplaner. Dine opgaver bliver:

  • Planlægning, overvågning af design- og konstruktionsfremdrift og intern ledelsesrapportering
  • Gennemgå og følge op på entreprenørers tidsplaner ift. kontraktkrav og interfaceaktiviteter
  • Evaluering af konsekvenserne af forsinkelser og bidrage med optimeringsforslag
  • Hjælp med evaluering af entreprenørkrav relateret til tidsplaner
  • Periodisk vurdering af fysisk fremdrift ift. omkostninger- og materialeforbrug
  • Foretage forecast og simulering af den forventede fremdrift i projekterne
  • Implementering og vedligeholdelse af planlægningsværktøjer
  • Indgå i samarbejdet med eksterne parter

Det forventes endvidere, at du:

  • er ingeniør på Master-eller bachelorniveau eller tilsvarende kvalifikationer
  • har erfaring som Planner i større infrastruktur- eller byggeprojekter
  • mestrer dansk og engelsk i skrift og tale
  • er positiv af natur og god til samarbejde og kommunikerer på alle niveauer
  • kan arbejde selvstændigt og ser muligheder frem for begrænsninger
  • har omfattende erfaring med planlægningsværktøjer (Primavera, P6) og MS Project
  • det er et plus, hvis du har erfaring med systemer som Tilos, Acumen mv.
  • besidder gode analytiske evner og er opmærksom på detaljer

Vi tilbyder:

Vi tilbyder attraktive arbejdsforhold, gode kolleger og spændende opgaver - og en mulighed for at bidrage til den fortsatte udvikling af København.

For yderligere oplysninger kan du kontakte HR-partner Anne-Louise Winther eller afdelingschef Maj Trige Andersen på tlf. 3311 1700.

Ansøgningsfrist 24. november 2019.

Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har fundet den rette til stillingen.

METROSELSKABET I/SKøbenhavn S2019-11-10T00:00:002019-11-24T00:00:00
330111297Vejingeniør til drift og vedligeholdelseRobot Vi er på udkig efter en ny kollega med stærke kompetencer inden for drift og vedligehold af veje, stier, pladser og grønne områder Til vores afdeling for Veje, Stier Pladser i København søger vi lige nu en erfaren og ambitiøs vejingeniør med fokus på drift og vedligehold. Du vil blive en del af en dynamisk afdeling med en bred projektportefølje inden for vej- og stianlæg. I det team af rådgivere, der beskæftiger sig med vejdrift, vedligehold og bæredygtighed, er der blevet ekstra travlt på det seneste, og vi søger derfor en skarp faglig profil til området. Dine arbejdsopgaver vil primært dreje sig om rådgivning og udbud af drift og vedligeholdelsesopgaver inden for asfalt, brolægning, grønne områder og vintertjeneste. Derudover forventes en del kundekontakt, og det vægtes højt, at du har et stærkt og bredt netværk. Vi hører til divisionen Infrastruktur, der i alt består af 7 afdelinger. Du vil derfor få kollegaer med solide kompetencer inden for trafikplanlægning, lufthavne, anlæg, geoteknik, broer, baner, natur, miljø og klima. Du kommer til at få din daglige gang på MOEs hovedkontor og hos vores kunder og projekter primært i Region Hovedstaden. Hovedkontoret ligger lige ved Buddinge Station med gode muligheder for offentlig transport og tæt på motorring M3. Vi har netop udvidet domicilet, så vi har god plads til mange flere gode kolleger. Din profil Du er uddannet ingeniør, skov- og landskabsingeniør eller forstkandidat med 10-15 års vejfaglig erfaring Du har arbejdet med drift og vedligeholdelse af veje, stier, pladser og grønne områder Du har kendskab til vintertjeneste og grøn pleje Du har erfaring med udbudsprocesser og udarbejdelse af udbudsmateriale Du har indgående kendskab til vejreglerne og erfaring med projektering Du har indgående kendskab til AB-, ABT- og ABR-systemet Du er interesseret i bæredygtig udvikling og kan se muligheder i nye tiltag Du arbejder selvstændigt, tager ansvar, er engageret og har ambitioner for faglig og personlig udvikling Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt Du har et godt humør og en positiv indstilling Dine primære arbejdsopgaver Rådgivning og udbud af drift og vedligeholdelsesopgaver Bæredygtighedsrådgivning Udarbejdelse af udbudsmateriale Kvalitetssikring af udbudsmateriale Gennemførelse udbudsprocesser Sparring til yngre ingeniører Mindre projekteringsopgaver af vejanlæg Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via www.MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Vi er på udkig efter en ny kollega med stærke kompetencer inden for drift og vedligehold af veje, stier, pladser og grønne områder

Til vores afdeling for Veje, Stier & Pladser i København søger vi lige nu en erfaren og ambitiøs vejingeniør med fokus på drift og vedligehold.

Du vil blive en del af en dynamisk afdeling med en bred projektportefølje inden for vej- og stianlæg. I det team af rådgivere, der beskæftiger sig med vejdrift, vedligehold og bæredygtighed, er der blevet ekstra travlt på det seneste, og vi søger derfor en skarp faglig profil til området.

Dine arbejdsopgaver vil primært dreje sig om rådgivning og udbud af drift og vedligeholdelsesopgaver inden for asfalt, brolægning, grønne områder og vintertjeneste. Derudover forventes en del kundekontakt, og det vægtes højt, at du har et stærkt og bredt netværk.

Vi hører til divisionen Infrastruktur, der i alt består af 7 afdelinger. Du vil derfor få kollegaer med solide kompetencer inden for trafikplanlægning, lufthavne, anlæg, geoteknik, broer, baner, natur, miljø og klima.

Du kommer til at få din daglige gang på MOEs hovedkontor og hos vores kunder og projekter primært i Region Hovedstaden. Hovedkontoret ligger lige ved Buddinge Station med gode muligheder for offentlig transport og tæt på motorring M3. Vi har netop udvidet domicilet, så vi har god plads til mange flere gode kolleger.

Din profil

  • Du er uddannet ingeniør, skov- og landskabsingeniør eller forstkandidat med 10-15 års vejfaglig erfaring
  • Du har arbejdet med drift og vedligeholdelse af veje, stier, pladser og grønne områder
  • Du har kendskab til vintertjeneste og grøn pleje
  • Du har erfaring med udbudsprocesser og udarbejdelse af udbudsmateriale
  • Du har indgående kendskab til vejreglerne og erfaring med projektering
  • Du har indgående kendskab til AB-, ABT- og ABR-systemet
  • Du er interesseret i bæredygtig udvikling og kan se muligheder i nye tiltag
  • Du arbejder selvstændigt, tager ansvar, er engageret og har ambitioner for faglig og personlig udvikling
  • Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
  • Du har et godt humør og en positiv indstilling

Dine primære arbejdsopgaver

  • Rådgivning og udbud af drift og vedligeholdelsesopgaver
  • Bæredygtighedsrådgivning
  • Udarbejdelse af udbudsmateriale
  • Kvalitetssikring af udbudsmateriale
  • Gennemførelse udbudsprocesser
  • Sparring til yngre ingeniører
  • Mindre projekteringsopgaver af vejanlæg

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via www.MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SSøborg2019-10-24T00:00:002019-11-17T00:00:00
330107960Tydelige karriereplaner, ansvarsfølelse og en 36 timers arbejdsuge…Robot Dette kan blive din hverdag som El-ingeniør (og projektleder) hos CWN, som er rådgivende ingeniør inden for EL-området. CWN har et motto: det eneste der er statisk er udvikling det er ikke blot tomme ord, men et stærkt personligt fundament, der gennemsyrer virksomheden og som CWN s ejer og medarbejdere efterlever hver eneste dag. Det betyder også, at du ikke kommer til at sidde fast i en bestemt kasse og sat til at projektere den ene dag efter den anden du kommer heller ikke til at opleve at dine udviklingsmuligheder udebliver eller virker begrænsede. Personlig udvikling, tilrettelæggelse af tydelige karriereplaner, ansvarsfølelse (og fik vi nævnt en 36 timers arbejdsuge?) er lig med arbejdsglæde og trivsel i det her job. Kan det nu også være sandt i en branche der er så hårdt spændt for? , spørger du måske dig selv. Bedøm selv ud fra nedenstående, hvor vi netop har skitseret, hvad du kan forvente at møde det første år, hvordan dine udviklingsmuligheder på længere sigt ser ud samt hvilken kultur der hersker i CWN. Inden for det første år i jobbet vil du kunne krydse nedenstående succeskriterier af: Projektering: Få kultur, arbejdsgange, procedurer, projekter og kunder under huden. Assist r dine kolleger med deres opgaver inden for projektering og tillær hurtigt CWN s projekteringsskabelon . Med andre ord: du behersker måden CWN arbejder på. Få, via din nysgerrige tilgang, hurtigt projekteringsopgaver som du driver selvstændigt. Spar med dine kolleger i det omfang der giver mening og påbegynd at udvide din faglige horisont inden for el-området. Find motivation i de varierende opgaver, herunder at arbejde med mindre opgaver såsom en tilstandsvurdering den ene dag og en større bolig-renoveringsopgave eller hotel- og konferenceopgave den næste. Projektledelse: Håndt r selvstændigt de tidligere faser i projekterne, herunder afdæk opgavens omfang, afstem muligheder (og evt. begrænsninger) med kunden samt dispon r opgaven såvel fagligt som økonomisk. Driv proaktivt mellem 3-4 sideløbende projekter sikkert igennem de forskellige faser, vær fremsynet på potentielle barrierer og overhold tid, økonomi og kvalitet på opgaverne. Kundekontakt: Kommunik r tydligt med kunderne og vær på forkant i projekterne. Du får af kunderne ros for din tilgang i projekterne. Øjn muligheden for at udvikle samarbejdet og hav fokus på mersalg gensalg i dit tætte samarbejde med kunden, som oplever din sparring som særdeles værdiskabende i processen. Indgå aftaler med kunderne på potentielle nye opgaver. Følg løbende op på dine samarbejdspartnere og vis en naturlig interesse for deres forretning og visioner. Din udvikling fortsætter i det spor, du finder mest motiverende: Fortsæt din udvikling via en målrettet og dynamisk karriere- og performanceplan, som du, sammen med Claus (CEO), definerer på jeres kvartalsvise udviklingsdialoger, hvor fokus er på dine motivationsfaktorer, indsatser, resultater og udviklingsområder i centrum (mere om det i den indledende dialog med dig). Hos CWN kan din karriere tage tre retninger: Udvikl dig yderligere i rollen som projektleder og eller bygherrerådgiver med det fulde ansvar for tid, økonomi, ressourcer og kvalitet. Arbejd tæt sammen med dine kunder og skab igennem din løsningsorienterede tilgang mersalg gensalg i samarbejdet. I så fald punkt 1 er opfyldt, kan du tage din karriere til næste skridt og blive projektchef. Som projektchef har du ansvaret for en portefølje af kunder og hvor du sidder for bordenden af projekterne. Ønsker du at udvikle dig i en mere faglig retning, er der også mulighed for det. Herunder dygtiggør du dig yderligere inden for projektering og eller el-specifikke områder som du fronter udviklingen på i CWN-regi (eksempelvis inden for CTS-området hvis motivationen er for det). Du sætter standarden for kvaliteten og udvikler fagligheden i teamet. Din baggrund er ikke så afgørende, det er din tilgang, indstilling og dine holdninger til gengæld: Vigtigst af alt er har du en god indstilling til udfordringer, du er proaktiv, nysgerrig og villig til at lære nyt, udvikle dig og ikke mindst har du lysten til at arbejde i et specialiseret miljø som generalist. Du er uddannet el-installatør eller el-ingeniør. Har du tilmed en praktisk baggrund som elektriker vil det bestemt været et plus (men ikke et must). Du har som udgangspunkt minimum et par års erfaring fra rådgiver-branchen. Vil du accelerere din karriere inden for el-området? Så kontakt Anne S. Andersen på 78 79 66 03 og asa@mindgroup.dk eller Jonas Fusager på 78 79 66 09 og jof@mindgroup.adk for at høre mere om jobbet. Vi glæder os til at høre fra dig.

…Dette kan blive din hverdag som El-ingeniør (og projektleder) hos CWN, som er rådgivende ingeniør inden for EL-området. CWN har et motto: ”det eneste der er statisk er udvikling” – det er ikke blot tomme ord, men et stærkt personligt fundament, der gennemsyrer virksomheden og som CWN’s ejer og medarbejdere efterlever hver eneste dag. Det betyder også, at du ikke kommer til at sidde fast i en bestemt ”kasse” og sat til at projektere den ene dag efter den anden – du kommer heller ikke til at opleve at dine udviklingsmuligheder udebliver eller virker begrænsede.

Personlig udvikling, tilrettelæggelse af tydelige karriereplaner, ansvarsfølelse (og fik vi nævnt en 36 timers arbejdsuge?) er lig med arbejdsglæde og trivsel i det her job.

”Kan det nu også være sandt i en branche der er så hårdt spændt for?”, spørger du måske dig selv. Bedøm selv ud fra nedenstående, hvor vi netop har skitseret, hvad du kan forvente at møde det første år, hvordan dine udviklingsmuligheder på længere sigt ser ud samt hvilken kultur der hersker i CWN.

Inden for det første år i jobbet vil du kunne krydse nedenstående succeskriterier af:

Projektering:

  • Få kultur, arbejdsgange, procedurer, projekter og kunder under huden. Assistér dine kolleger med deres opgaver inden for projektering og tillær hurtigt CWN’s ”projekteringsskabelon”. Med andre ord: du behersker måden CWN arbejder på.
  • Få, via din nysgerrige tilgang, hurtigt projekteringsopgaver som du driver selvstændigt. Spar med dine kolleger i det omfang der giver mening og påbegynd at udvide din faglige horisont inden for el-området.
  • Find motivation i de varierende opgaver, herunder at arbejde med mindre opgaver såsom en tilstandsvurdering den ene dag og en større bolig-renoveringsopgave eller hotel- og konferenceopgave den næste.

Projektledelse:

  • Håndtér selvstændigt de tidligere faser i projekterne, herunder afdæk opgavens omfang, afstem muligheder (og evt. begrænsninger) med kunden samt disponér opgaven såvel fagligt som økonomisk.
  • Driv proaktivt mellem 3-4 sideløbende projekter sikkert igennem de forskellige faser, vær fremsynet på potentielle barrierer og overhold tid, økonomi og kvalitet på opgaverne.

Kundekontakt:

  • Kommunikér tydligt med kunderne og vær på forkant i projekterne. Du får af kunderne ros for din tilgang i projekterne.
  • Øjn muligheden for at udvikle samarbejdet og hav fokus på mersalg/gensalg i dit tætte samarbejde med kunden, som oplever din sparring som særdeles værdiskabende i processen. Indgå aftaler med kunderne på potentielle nye opgaver.
  • Følg løbende op på dine samarbejdspartnere og vis en naturlig interesse for deres forretning og visioner.

Din udvikling fortsætter i det spor, du finder mest motiverende:

Fortsæt din udvikling via en målrettet og dynamisk karriere- og performanceplan, som du, sammen med Claus (CEO), definerer på jeres kvartalsvise udviklingsdialoger, hvor fokus er på dine motivationsfaktorer, indsatser, resultater og udviklingsområder i centrum (mere om det i den indledende dialog med dig).

Hos CWN kan din karriere tage tre retninger:

  1. Udvikl dig yderligere i rollen som projektleder og/eller bygherrerådgiver med det fulde ansvar for tid, økonomi, ressourcer og kvalitet. Arbejd tæt sammen med dine kunder og skab igennem din løsningsorienterede tilgang mersalg/gensalg i samarbejdet.
  2. I så fald punkt 1 er opfyldt, kan du tage din karriere til næste skridt og blive projektchef. Som projektchef har du ansvaret for en portefølje af kunder og hvor du sidder for bordenden af projekterne.
  3. Ønsker du at udvikle dig i en mere faglig retning, er der også mulighed for det. Herunder dygtiggør du dig yderligere inden for projektering og/eller el-specifikke områder som du fronter udviklingen på i CWN-regi (eksempelvis inden for CTS-området hvis motivationen er for det). Du sætter standarden for kvaliteten og udvikler fagligheden i teamet.

Din baggrund er ikke så afgørende, det er din tilgang, indstilling og dine holdninger til gengæld:

Vigtigst af alt er har du en god indstilling til udfordringer, du er proaktiv, nysgerrig og villig til at lære nyt, udvikle dig og ikke mindst har du lysten til at arbejde i et specialiseret miljø som generalist.

Du er uddannet el-installatør eller el-ingeniør. Har du tilmed en praktisk baggrund som elektriker vil det bestemt været et plus (men ikke et must). Du har som udgangspunkt minimum et par års erfaring fra rådgiver-branchen.

Vil du accelerere din karriere inden for el-området?

Så kontakt Anne S. Andersen på 78 79 66 03 og asa@mindgroup.dk eller Jonas Fusager på 78 79 66 09 og jof@mindgroup.adk for at høre mere om jobbet. Vi glæder os til at høre fra dig.

mindSøborg2019-10-16T00:00:002019-12-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VVS-projektleder til renovering og ombygning

EXACTsearch

København Ø
Peter Jahn Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme. Kunden i centrum Hos Pete...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Vejdirektoratet søger ambitiøs bygningsingeniør til broer og tunneller

Vejdirektoratet - Fløng

Hedehusene
Er du vild med broer og tunneller? Har du lyst til at være med til planlægning og opførelse af nye broer og tunneller, og til drift- og vedligeholdelse af mere end 3.300 bygværker? Så har vi jobbet til dig. Dine opgaver Vi tilbyder et job med mange ...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Planner

METROSELSKABET I/S

København S
Har du erfaring med at monitorere store anlægsprojekter, og vil du være med til at understøtte bygherreledelsen med projektstyring gennem alle faser i Metroselskabet og Hovedstadens Letbane. I øjeblikket bygger vi metroafgreninger til både Nord- og ...
Indrykket:10. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Vejingeniør til drift og vedligeholdelse

MOE A/S

Søborg
Vi er på udkig efter en ny kollega med stærke kompetencer inden for drift og vedligehold af veje, stier, pladser og grønne områder Til vores afdeling for Veje, Stier Pladser i København søger vi lige nu en erfaren og ambitiøs vejingeniør med fokus p...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Tydelige karriereplaner, ansvarsfølelse og en 36 timers arbejdsuge…

mind

Søborg
Dette kan blive din hverdag som El-ingeniør (og projektleder) hos CWN, som er rådgivende ingeniør inden for EL-området. CWN har et motto: det eneste der er statisk er udvikling det er ikke blot tomme ord, men et stærkt personligt fundament, der genn...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019