Afdelingsdirektør for kontorfællesskaber

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Det falder dig helt naturligt at tænke kunden først. Og du har service helt inde under huden og ved, hvordan du skaber succes med fællesskaber i en servicevirksomhed. Samtidig brænder du for at skabe et helt unikt koncept med højt til loftet. Lyder det som dig? Så er du måske vores nye afdelingsdirektør til Jeudans kontorfællesskaber.

DU VIL STÅ BAG FREMTIDENS KONTORFÆLLESSKABER

Hver dag er der mere end 100.000 mennesker, der besøger, arbejder, handler eller bor i en af vores ejendomme. Med lejemål i forskellige størrelser har vi i vores ca. 200 ejendomme rammerne til alle typer af virksomheder. Små som store. Og her spiller Jeudans kontorfællesskaber en helt særlig rolle.

Jeudan ejer og drifter flere full-service kontorfællesskaber med kontorer, bistroer, kaffebarer og receptioner – både i København og i Vedbæk. Vi oplever stor succes i vores unikke fællesskaber, men ser samtidig et stort potentiale. Både etablerede små og mellemstore virksomheder finder plads i vores særlige kontorfællesskaber, men også de virksomheder, der vækster, og som på sigt har brug for nye udvidede rammer, hvor vores andre lejemål kan spille en rolle.

Det bliver din opgave at udvikle vores eksisterende kontorfællesskaber samt etablere nye koncepter, der imødekommer både vores kunders behov samt kriterierne for fremtidens kontorfællesskaber. Som afdelingsdirektør skal du være med til at udvikle en stærkere kunde- og serviceorganisation i Jeudan, hvor du får ansvaret for at udvikle Jeudans fremtidige koncept for kontorfællesskaber. Målet er at sikre et attraktivt koncept for vores kontorfælleskaber, der ikke kun giver høj kundetilfredshed, men også naturligt fastholder og tiltrækker kunder – og forlænger vores kunderelationer i eksempelvis nye rammer.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

Som ny afdelingsdirektør bliver du dermed ansvarlig for Jeudans kontorfællesskaber samt at sikre, at Jeudans unikke kontorfællesskaber har et stærkt kommercielt fokus, der medfører større kendskabsgrad, så Jeudan også på dette område er innovative og markedsledende.

  • Udvikle og formalisere Jeudans koncept vedr. kontorfællesskaber i henhold til den overordnede forretningsstrategi
  • Ansvarlig for områdets økonomi og budgetoverholdelse
  • Gennemføre udviklingsprojekter vedr. kontorfællesskaber
  • Beskrivelse af markedet i Danmark og internationalt samt løbende holde dig opdateret på markedssituationen
  • Udarbejde strategiplaner og konceptbeskrivelser for nye lokationer
  • Overordnet ledelse af kontorfællesskaber, receptioner og bistroer
  • Arbejde tæt sammen med koncernens andre afdelinger for opfyldelse af mål om bl.a. øget kendskabsgrad og stærke kunderelationer  
  • Indgå i Jeudans chefgruppe.

Du vil få ansvar for en afdeling bestående af i alt 33 medarbejdere fordelt på 6 kontorfællesskaber, hvor Jeudan også har 2 bistroer. Medarbejderne i afdelingen består derfor både af en Kunde- & receptionschef, receptionschefer, receptionister og piccoliner samt kokke og køkkenmedhjælpere. Du vil få Kunde- & salgschefen i reference. 

DIN PROFIL

Vi ser gerne, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling med kontorfællesskaber eller fra hotelbranchen, og at du har serviceerfaring på et strategisk og taktisk niveau – herunder med planlægning. Du har stærke forhandlingsmæssige kundskaber, er kommerciel- og innovativ tænkende, og så har du et skarpt øje for at forenkle processer. Du har derudover erfaring med personaleledelse og fremstår selv som en synlig og inspirerende leder.

Som person er du:

  • Kunde- og løsningsorienteret
  • Kommerciel tænkende
  • Talstærk og analytisk
  • Visionær og udviklingsorienteret
  • God til at holde det store overblik og i stand til at arbejde selvstændigt
  • Proaktiv og initiativrig – du kan lide at være kreativ men samtidig arbejde struktureret
  • Kommunikativ stærk

ANSØGNING OG REKRUTTERINGSFORLØB

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-Direktør Annemarie Lund Krumhardt eller Vicedirektør Signe Dybdal Knudsen på 7010 6070. Der er ingen ansøgningsfrist, da vi løbende indkalder kandidater til samtale.

Se mere om Jeudan her.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Afdelingsdirektør for kontorfællesskaber

Det falder dig helt naturligt at tænke kunden først. Og du har service helt inde under huden og ved, hvordan du skaber succes med fællesskaber i en servicevirksomhed. Samtidig brænder du for at skabe et helt unikt koncept med højt til loftet. Lyder det som dig? Så er du måske vores nye afdelingsdirektør til Jeudans kontorfællesskaber.

DU VIL STÅ BAG FREMTIDENS KONTORFÆLLESSKABER

Hver dag er der mere end 100.000 mennesker, der besøger, arbejder, handler eller bor i en af vores ejendomme. Med lejemål i forskellige størrelser har vi i vores ca. 200 ejendomme rammerne til alle typer af virksomheder. Små som store. Og her spiller Jeudans kontorfællesskaber en helt særlig rolle.

Jeudan ejer og drifter flere full-service kontorfællesskaber med kontorer, bistroer, kaffebarer og receptioner – både i København og i Vedbæk. Vi oplever stor succes i vores unikke fællesskaber, men ser samtidig et stort potentiale. Både etablerede små og mellemstore virksomheder finder plads i vores særlige kontorfællesskaber, men også de virksomheder, der vækster, og som på sigt har brug for nye udvidede rammer, hvor vores andre lejemål kan spille en rolle.

Det bliver din opgave at udvikle vores eksisterende kontorfællesskaber samt etablere nye koncepter, der imødekommer både vores kunders behov samt kriterierne for fremtidens kontorfællesskaber. Som afdelingsdirektør skal du være med til at udvikle en stærkere kunde- og serviceorganisation i Jeudan, hvor du får ansvaret for at udvikle Jeudans fremtidige koncept for kontorfællesskaber. Målet er at sikre et attraktivt koncept for vores kontorfælleskaber, der ikke kun giver høj kundetilfredshed, men også naturligt fastholder og tiltrækker kunder – og forlænger vores kunderelationer i eksempelvis nye rammer.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

Som ny afdelingsdirektør bliver du dermed ansvarlig for Jeudans kontorfællesskaber samt at sikre, at Jeudans unikke kontorfællesskaber har et stærkt kommercielt fokus, der medfører større kendskabsgrad, så Jeudan også på dette område er innovative og markedsledende.

  • Udvikle og formalisere Jeudans koncept vedr. kontorfællesskaber i henhold til den overordnede forretningsstrategi
  • Ansvarlig for områdets økonomi og budgetoverholdelse
  • Gennemføre udviklingsprojekter vedr. kontorfællesskaber
  • Beskrivelse af markedet i Danmark og internationalt samt løbende holde dig opdateret på markedssituationen
  • Udarbejde strategiplaner og konceptbeskrivelser for nye lokationer
  • Overordnet ledelse af kontorfællesskaber, receptioner og bistroer
  • Arbejde tæt sammen med koncernens andre afdelinger for opfyldelse af mål om bl.a. øget kendskabsgrad og stærke kunderelationer  
  • Indgå i Jeudans chefgruppe.

Du vil få ansvar for en afdeling bestående af i alt 33 medarbejdere fordelt på 6 kontorfællesskaber, hvor Jeudan også har 2 bistroer. Medarbejderne i afdelingen består derfor både af en Kunde- & receptionschef, receptionschefer, receptionister og piccoliner samt kokke og køkkenmedhjælpere. Du vil få Kunde- & salgschefen i reference. 

DIN PROFIL

Vi ser gerne, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling med kontorfællesskaber eller fra hotelbranchen, og at du har serviceerfaring på et strategisk og taktisk niveau – herunder med planlægning. Du har stærke forhandlingsmæssige kundskaber, er kommerciel- og innovativ tænkende, og så har du et skarpt øje for at forenkle processer. Du har derudover erfaring med personaleledelse og fremstår selv som en synlig og inspirerende leder.

Som person er du:

  • Kunde- og løsningsorienteret
  • Kommerciel tænkende
  • Talstærk og analytisk
  • Visionær og udviklingsorienteret
  • God til at holde det store overblik og i stand til at arbejde selvstændigt
  • Proaktiv og initiativrig – du kan lide at være kreativ men samtidig arbejde struktureret
  • Kommunikativ stærk

ANSØGNING OG REKRUTTERINGSFORLØB

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-Direktør Annemarie Lund Krumhardt eller Vicedirektør Signe Dybdal Knudsen på 7010 6070. Der er ingen ansøgningsfrist, da vi løbende indkalder kandidater til samtale.

Se mere om Jeudan her.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.