Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingskoordinator til administrative opgaver og med interesse for tal og økonomi

Trafikledelsesafdelingen i København søger en medarbejder med flair for administration, koordinering og økonomi og med lyst til at blive en del af en afdeling med mange bolde i luften. Vores nuværende afdelingskoordinator har valgt at gå på pension efter mange år i Vejdirektoratet.

Vi tilbyder:
Vi tilbyder en stilling, hvor du skal arbejde med administrative opgaver på tværs af afdelingens to faggrupper samt understøtte vores søsterafdeling, Trafikcenterafdelingen, i udvalgte økonomisager. Du skal som afdelingskoordinator bistå afdelingens ledelse og medarbejdere efter behov. Samtidig skal du bistå afdelingslederen og de økonomiansvarlige med planlægning og budgetopfølgning, styring af tid, samt særlige administrative og økonomiske forhold i områdets EU-støttede projekter.

Dine ansvarsområder bliver således indenfor administrative opgaver som håndtering af forskellige økonomiske opgaver, planlægning og registrering af tid, fakturering og mødeplanlægning samt evt. bistå med referater og dagsorden. Vejdirektoratets sagsstyring foregår i journalsystemet ”360°” og vi styrer vores økonomi gennem SAP. Disse programmer vil blive dine primære og daglige arbejdsredskaber. Du skal opbygge det nødvendige indblik i Vejdirektoratets forskellige personalepolitikker og vejledninger, så du kan rådgive afdelingens medarbejdere om f.eks. tidsregistrering, afregning af udlæg, flekstidsregler osv.

Du vil også få mere selvstændige ansvarsområder, som eksempelvis administration og økonomi forbundet med områdets EU-støttede projekter, oprettelse og godkendelse af fakturaer, oprettelse af nye medarbejdere i diverse systemer, bestilling af it-udstyr mv., rejseafregninger, administration af kørselsordninger og overblik over telefoni og datalinjer.

Din profil:
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være en kontoruddannelse, administrationsbachelor eller lignende. Du har stærke it-administrative kompetencer og behersker dansk på højt niveau. Hvis du har engelsk kompetencer vil det være en fordel, men det er ikke et krav.

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra andre offentlige arbejdspladser, tidligere har arbejdet med EU-støttede projekter, kan trives med distancesamarbejde og er indstillet på, at rejseaktivitet kan forekomme lejlighedsvist. Det er også en fordel, hvis du har gyldigt kørekort til bil.

Medarbejderne i Trafikledelsesafdelingen har tjenestested på 4 forskellige lokaliteter i Danmark. Du skal i princippet kunne yde den samme support på tværs af hele afdelingen.

Som person er du kvalitetsbevidst og har en struktureret tilgang til dine opgaver. Du har et godt overblik og kan lide at tage initiativ og dyrker både det selvstændige arbejde og samarbejdet på tværs og i grupper. Du respekterer andre menneskers holdninger og er nysgerrig og opsøgende i dit arbejde samt god til at lytte og give tydelig og klar feedback.

Sidst, men ikke mindst, lægger vi vægt på, at du har en positiv tilgang til nye opgaver og forandringer. Vi forventer, at du er en god kollega, en holdspiller, er udadvendt og trives i en travl hverdag. Vi tager hånd om hinanden i afdelingen og sætter en ære i, at hverdagen også skal kunne byde på smil – så godt humør er et plus.

Om os:
Vi er 20 medarbejdere i Trafikledelsesafdelingen, der har ansvaret for en masse vejudstyr på statens veje, f.eks. trafiksignalanlæg og ITS-systemer som variable tavler, kamera mv. Vi har et tæt samarbejde med Trafikcenterafdelingen, som du også skal løse nogle opgaver for. Afdelingens to faggrupper omfatter signalfaggruppen og trafikledelsesfaggruppen.

Du vil få din daglige gang i Trafiktårnet i København, hvor vi bor side om side med Banedanmark og DSB S-tog. Trafiktårnet er et operativt sted, der er bemandet 24/7.

Dine løn- og ansættelsesvilkår:
Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i Trafiktårnet, Carsten Niebuhrs Gade 49, 1577 København V.

Læs mere:
Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Krull på tlf. 5060 1292 eller afdelingskoordinator Helle Lind Nilsson på tlf. 7244 3116.

Er du interesseret?
Send din ansøgning senest fredag den 20. april 2018, kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler mandag den 23. april 2018.
Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her