Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder for UCN Servicecenter

En fuldtidsstilling som afdelingsleder for UCN Servicecenter er ledig til besættelse pr. 1. august 2019. Vi søger en afdelingsleder, der brænder for at lede den fortsatte udvikling af UCN Servicecenter. Arbejdsopgaverne i UCN Servicecenter udvikles og løses i et tæt samarbejde med medarbejderne, interne og eksterne brugere, studerende og Bygnings- og servicechefen.

UCN Servicecenter yder service indenfor reception/administration, bygningsservice og IT support. Afdelingen er fysisk placeret på UCN’s 6 adresser i Hjørring, Thisted og Aalborg med en medarbejderstab på 27 medarbejdere. Afdelingen er organisatorisk placeret i UCN’s fælles administration. Afdelingslederen referer til Bygnings- og servicechefen.

Vi forventer, at du har:

  • Erfaring og kendskab til en eller flere af følgende områder: reception/administration, bygningsservice, Helpdesk og IT support
  • Erfaring med at lede og udvikle service hvor brugeren er i centrum
  • Erfaring og flair for personaleledelse
  • Formel lederuddannelse som f.eks. akademi- eller diplomuddannelse i ledelse eller interesse i at tage en lederuddannelse
  • Veludviklede samarbejdskompetencer og evne til at indgå i konstruktive relationer med forskellige samarbejdspartnere på alle niveauer på tværs af UCN
  • Erfaring med projektledelse i forhold til implementering af nye arbejdsopgaver og arbejdsprocesser specielt indenfor digitalisering, da afdelingens opgaveportefølje løbende vil skulle udvikles
  • Erfaring med og interesse for at indgå i udviklings- og forandringsprocesser specielt med fokus på udvikling af digitale løsninger
Primære arbejdsopgaver er:

  • At lede de strategiske indsatser med henblik på at sikre den fortsatte udvikling af UCN Servicecenter
  • At varetage personaleledelse af medarbejdere i afdelingen i tæt samarbejde med bygnings- og servicechefen og koordinatorerne for Servicecentrene, Helpdesk og support
  • At varetage den faglige udvikling af UCN Servicecenter i samarbejde med koordinatorerne
  • At indgå i ledelsen af projekter i forhold til implementering af nye arbejdsopgaver og arbejdsprocesser, da afdelingens opgaveportefølje løbende vil skulle udvikles, hvilket især gælder indenfor det digitale område
Vi tilbyder dig:

  • Et spændende job som afdelingsleder i en afdeling på tværs af UCN’s adresser, hvor der leveres en høj kvalitet af service
  • Konkrete udfordringer og ansvar for den fortsatte udvikling af UCN Servicecenter
  • Samarbejde med kompetente og engagerede kolleger og medarbejdere
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker enten i henhold til organisationsaftale for kontorfunktionærer eller overenskomst for akademikere i staten. Stillingens basisløn svarer til lønramme 35. Derudover vil der være mulighed for at forhandle tillæg. Stillingen vil være omfattet af UCN’s resultatlønskoncept for ledere og chefer.

Yderligere oplysninger:
Yderligere oplysninger omkring stillingen kan fås ved henvendelse til Bygnings- og servicechef Peder Normann Pedersen på telefon 72 69 01 50, mail: pnp@ucn.dk.

Afdelingslederens ansættelsessted er Campus Skolevangen i Hjørring og med medarbejdere fordelt på UCN’s adresser i Hjørring, Thisted og Aalborg er det en forudsætning, at afdelingslederen kan stille egen bil til rådighed.

Ansættelsessamtalerne afholdes den 27. juni 2019.

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034136Phoenix-c375fbc412019-05-29T00:00:00Afdelingsleder for UCN ServicecenterEn fuldtidsstilling som afdelingsleder for UCN Servicecenter er ledig til besættelse pr. 1. august 2019. Vi søger en afdelingsleder, der brænder for at lede den fortsatte udvikling af UCN Servicecenter. Arbejdsopgaverne i UCN Servicecenter udvikles og løses i et tæt samarbejde med medarbejderne, interne og eksterne brugere, studerende og Bygnings- og servicechefen.

UCN Servicecenter yder service indenfor reception/administration, bygningsservice og IT support. Afdelingen er fysisk placeret på UCN’s 6 adresser i Hjørring, Thisted og Aalborg med en medarbejderstab på 27 medarbejdere. Afdelingen er organisatorisk placeret i UCN’s fælles administration. Afdelingslederen referer til Bygnings- og servicechefen.

Vi forventer, at du har:

  • Erfaring og kendskab til en eller flere af følgende områder: reception/administration, bygningsservice, Helpdesk og IT support
  • Erfaring med at lede og udvikle service hvor brugeren er i centrum
  • Erfaring og flair for personaleledelse
  • Formel lederuddannelse som f.eks. akademi- eller diplomuddannelse i ledelse eller interesse i at tage en lederuddannelse
  • Veludviklede samarbejdskompetencer og evne til at indgå i konstruktive relationer med forskellige samarbejdspartnere på alle niveauer på tværs af UCN
  • Erfaring med projektledelse i forhold til implementering af nye arbejdsopgaver og arbejdsprocesser specielt indenfor digitalisering, da afdelingens opgaveportefølje løbende vil skulle udvikles
  • Erfaring med og interesse for at indgå i udviklings- og forandringsprocesser specielt med fokus på udvikling af digitale løsninger
Primære arbejdsopgaver er:

  • At lede de strategiske indsatser med henblik på at sikre den fortsatte udvikling af UCN Servicecenter
  • At varetage personaleledelse af medarbejdere i afdelingen i tæt samarbejde med bygnings- og servicechefen og koordinatorerne for Servicecentrene, Helpdesk og support
  • At varetage den faglige udvikling af UCN Servicecenter i samarbejde med koordinatorerne
  • At indgå i ledelsen af projekter i forhold til implementering af nye arbejdsopgaver og arbejdsprocesser, da afdelingens opgaveportefølje løbende vil skulle udvikles, hvilket især gælder indenfor det digitale område
Vi tilbyder dig:

  • Et spændende job som afdelingsleder i en afdeling på tværs af UCN’s adresser, hvor der leveres en høj kvalitet af service
  • Konkrete udfordringer og ansvar for den fortsatte udvikling af UCN Servicecenter
  • Samarbejde med kompetente og engagerede kolleger og medarbejdere
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker enten i henhold til organisationsaftale for kontorfunktionærer eller overenskomst for akademikere i staten. Stillingens basisløn svarer til lønramme 35. Derudover vil der være mulighed for at forhandle tillæg. Stillingen vil være omfattet af UCN’s resultatlønskoncept for ledere og chefer.

Yderligere oplysninger:
Yderligere oplysninger omkring stillingen kan fås ved henvendelse til Bygnings- og servicechef Peder Normann Pedersen på telefon 72 69 01 50, mail: pnp@ucn.dk.

Afdelingslederens ansættelsessted er Campus Skolevangen i Hjørring og med medarbejdere fordelt på UCN’s adresser i Hjørring, Thisted og Aalborg er det en forudsætning, at afdelingslederen kan stille egen bil til rådighed.

Ansættelsessamtalerne afholdes den 27. juni 2019.

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig.

Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.

2019-06-15T01:00:46.187 En fuldtidsstilling som afdelingsleder for UCN Servicecenter er ledig til besættelse pr. 1. august 2019. Vi søger en afdelingsleder, der brænder for at lede den fortsatte udvikling af UCN Servicecenter. Arbejdsopgaverne i UCN Servicecenter udvikles og løses i et tæt samarbejde med medarbejderne, interne og eksterne brugere, studerende og Bygnings- og servicechefen. UCN Servicecenter yder service indenfor reception administration, bygningsservice og IT support. Afdelingen er fysisk placeret på UCN s 6 adresser i Hjørring, Thisted og Aalborg med en medarbejderstab på 27 medarbejdere. Afdelingen er organisatorisk placeret i UCN s fælles administration. Afdelingslederen referer til Bygnings- og servicechefen. Vi forventer, at du har: Erfaring og kendskab til en eller flere af følgende områder: reception administration, bygningsservice, Helpdesk og IT support Erfaring med at lede og udvikle service hvor brugeren er i centrum Erfaring og flair for personaleledelse Formel lederuddannelse som f.eks. akademi- eller diplomuddannelse i ledelse eller interesse i at tage en lederuddannelse Veludviklede samarbejdskompetencer og evne til at indgå i konstruktive relationer med forskellige samarbejdspartnere på alle niveauer på tværs af UCN Erfaring med projektledelse i forhold til implementering af nye arbejdsopgaver og arbejdsprocesser specielt indenfor digitalisering, da afdelingens opgaveportefølje løbende vil skulle udvikles Erfaring med og interesse for at indgå i udviklings- og forandringsprocesser specielt med fokus på udvikling af digitale løsninger Primære arbejdsopgaver er: At lede de strategiske indsatser med henblik på at sikre den fortsatte udvikling af UCN Servicecenter At varetage personaleledelse af medarbejdere i afdelingen i tæt samarbejde med bygnings- og servicechefen og koordinatorerne for Servicecentrene, Helpdesk og support At varetage den faglige udvikling af UCN Servicecenter i samarbejde med koordinatorerne At indgå i ledelsen af projekter i forhold til implementering af nye arbejdsopgaver og arbejdsprocesser, da afdelingens opgaveportefølje løbende vil skulle udvikles, hvilket især gælder indenfor det digitale område Vi tilbyder dig: Et spændende job som afdelingsleder i en afdeling på tværs af UCN s adresser, hvor der leveres en høj kvalitet af service Konkrete udfordringer og ansvar for den fortsatte udvikling af UCN Servicecenter Samarbejde med kompetente og engagerede kolleger og medarbejdere Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelse sker enten i henhold til organisationsaftale for kontorfunktionærer eller overenskomst for akademikere i staten. Stillingens basisløn svarer til lønramme 35. Derudover vil der være mulighed for at forhandle tillæg. Stillingen vil være omfattet af UCN s resultatlønskoncept for ledere og chefer. Yderligere oplysninger: Yderligere oplysninger omkring stillingen kan fås ved henvendelse til Bygnings- og servicechef Peder Normann Pedersen på telefon 72 69 01 50, mail: pnp@ucn.dk. Afdelingslederens ansættelsessted er Campus Skolevangen i Hjørring og med medarbejdere fordelt på UCN s adresser i Hjørring, Thisted og Aalborg er det en forudsætning, at afdelingslederen kan stille egen bil til rådighed. Ansættelsessamtalerne afholdes den 27. juni 2019. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig. Professionshøjskolen UCN arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har ca. 9.500 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 8.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og ca. 950 ansatte. UCN s aktiviteter er fordelt på en række adresser i Aalborg, Hjørring og Thisted.11jobnetc375fbc4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123193&DepartmentId=8134&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3537241University College Nordjylland - Skolevangen11Skolevangen 459800Hjørring72690150DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769895JobNet4997311499731110029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c375fbc4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c375fbc4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c375fbc4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c375fbc4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAfdelingsleder for UCN Servicecenter1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361950836noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330078176Afdelingsleder til Botilbud Feddet.Robot Afdelingsleder til Botilbud Feddet i Centrum i Saltum pr. 01.10. 2019 eller efter aftale. Botilbud Feddet er en selvejende institution med plads til 16 beboere fordelt i 2 huse. Feddet er et botilbud for unge med psykiske lidelser, efter SEL. 107. I 2018 udvidede Botilbud Feddet med 5 pladser som ligger i det hus vi i daglig tale kalder Feddet i Centrum. Det er i Centrum vi nu har behov for en afdelingsleder, som udover afdelingslederrollen vil indgå i den daglige vagtplan. Opgaven vil bestå i at være med til at kvalitetssikre afdelingen og være i tæt dialog med socialrådgiver og leder, for a sikre os ensartethed og pædagogisk arbejde af høj kvalitet. På Feddet er vi 25 fastansatte. Af faggrupper er der, pædagoger, socialrådgiver, SSA er, pædagogiske assistenter og en enkelt sygeplejerske som hver dag gør vores bedste og sætter en ære i, at medvirke til det bedst mulige liv for vores beboere. Vores hovedopgave er at få den enkelte borger klædt på til et liv med mere livskvalitet og væsentlig mindre støtte i hverdagen. Vi forventer At du har ledelseserfaring Kan arbejde 37 timer Har en pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund. Gerne have taget en lederuddannelse. Er energisk, nytænkende og har et godt overblik. At du er kvalitetsbevidst og ansvarlig. Fagligt opsøgende og nysgerrig. Du kan forvente Et tæt samarbejde med Feddets daglige leder En fantastisk arbejdsplads med gode kollegaer En arbejdsplads med stort fokus på kvalitet, udvikling og faglighed. At få indflydelse på virksomhedens vægts og faglig udvikling. Det praktiske Vil du gerne vide mere om Botilbud Feddet: http: botilbud-feddet.dk Vil du gerne have mere info om stillingen, kan du kontakte daglig leder Kasper Iversen på mail: info@botilbud-feddet.dk Din ansøgning samt CV og relevante bilag skal sendes til Kasper Iversen på info@botilbud-feddet.dk senest den 28 8-2019 Er der udfordringer pga. den korte ansøgningsfrist, send mail med detaljer om dette.

Afdelingsleder til Botilbud Feddet i Centrum i Saltum pr. 01.10. 2019 eller efter aftale.

 

Botilbud Feddet er en selvejende institution med plads til 16 beboere fordelt i 2 huse. Feddet er et botilbud for unge med psykiske lidelser, efter SEL. § 107. I 2018 udvidede Botilbud Feddet med 5 pladser som ligger i det hus vi i daglig tale kalder Feddet i Centrum. Det er i Centrum vi nu har behov for en afdelingsleder, som udover afdelingslederrollen vil indgå i den daglige vagtplan.

Opgaven vil bestå i at være med til at kvalitetssikre afdelingen og være i tæt dialog med socialrådgiver og leder, for a sikre os ensartethed og pædagogisk arbejde af høj kvalitet.

 

På Feddet er vi 25 fastansatte. Af faggrupper er der, pædagoger, socialrådgiver, SSA’er, pædagogiske assistenter og en enkelt sygeplejerske som hver dag gør vores bedste og sætter en ære i, at medvirke til det bedst mulige liv for vores beboere. Vores hovedopgave er at få den enkelte borger klædt på til et liv med mere livskvalitet og væsentlig mindre støtte i hverdagen.

 

Vi forventer

  • At du har ledelseserfaring
  • Kan arbejde 37 timer
  • Har en pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund.
  • Gerne have taget en lederuddannelse.
  • Er energisk, nytænkende og har et godt overblik.
  • At du er kvalitetsbevidst og ansvarlig.
  • Fagligt opsøgende og nysgerrig.

 

Du kan forvente

  • Et tæt samarbejde med Feddets daglige leder
  • En fantastisk arbejdsplads med gode kollegaer
  • En arbejdsplads med stort fokus på kvalitet, udvikling og faglighed.
  • At få indflydelse på virksomhedens vægts og faglig udvikling.

 

 

 

 

Det praktiske

  • Vil du gerne vide mere om Botilbud Feddet: http://botilbud-feddet.dk
  • Vil du gerne have mere info om stillingen, kan du kontakte daglig leder Kasper Iversen på mail: info@botilbud-feddet.dk
  • Din ansøgning samt CV og relevante bilag skal sendes til Kasper Iversen på info@botilbud-feddet.dk senest den 28/8-2019
  • Er der udfordringer pga. den korte ansøgningsfrist, send mail med detaljer om dette.

 

 

 

 

Bo- og behandlingstilbudet FEDDETSaltum2019-08-26T00:00:002019-09-29T00:00:00
330086657Chef for Vækst JammerbugtRobot - Kan du få mere i gang og flere i gang?Hvis ja, kan du blive chef i en autentisk landdistriktskommune, der arbejder målrettet med udvikling af erhverv, turisme, og landdistrikter. Det er afgørende for os, at både vores borgere, virksomheder og gæster oplever, at Jammerbugt Kommune er levende og attraktiv et godt sted at leve, bo og virke.Vækst Jammerbugt er i dag den centrale aktør i realiseringen af kommunens ambitiøse udviklingsdagsorden. Området er organisatorisk forankret i Vækst- og udviklingsforvaltningen, som også varetager de tekniske, plan- og miljømæssige opgaver, samt opgaverne inden for kultur og fritid. Ambitionen med denne organisering er bl.a. at fortsætte den helhedsorienterede sagsbehandling for vores borgere og virksomheder og det er vi rigtigt gode til.Det er afgørende, at Vækst Jammerbugt er en aktiv samarbejdspartner for alle kommunens virksomheder store som små - og at du som chef kan sætte de særlige jammerbugtske vilkår på de strategiske dagsordener. Med udgangspunkt i en sikker styring af den daglige drift og driftsorganisation, vil en af dine væsentligste opgaver blive at sikre et frugtbart samarbejde med det nyetablerede Erhvervshus Nordjylland. Ligesom du får travlt med at medvirke til etablere det nye turismedestinationsselskab mellem Jammerbugt og 4 andre kystkommuner. En ny landdistriktsorganisering er netop politisk godkendt, og aktuelt styrker vi også arbejdet med bosætning. Du får med garanti travlt, men får også et godt afsæt for at lykkes.Om digKommunen har et nyt ledelsesgrundlag, baseret på en ledelseskultur, hvor vi har styr på butikken, og hvor vi mestrer det professionelle samarbejde.Det afspejler sig i vores krav til den rigtige kandidat. Du har en solid og veldokumenteret ledelseserfaring, sandsynligvis en længere videregående uddannelse, og du har erfaring fra arbejdet med erhvervsudvikling. Det er desuden afgørende, at du forstår og kan agere i en politisk styret organisation. Vækst Jammerbugt har et nært samarbejde med vores politikere, og området vægtes højt på den politiske dagsorden. Kommunens borgmester er bl.a. bestyrelsesformand for Erhvervshus Nordjylland.Derudover lægger vi vægt på, at du er dialogsøgende og har stærke relationelle kompetencer. Forudsætninger, der er afgørende for at du kan lykkes i samspillet med dine medarbejdere, kolleger og dine mange samarbejdspartnere i og uden for kommunen. Som chef er du tilgængelig, i stand til at navigere, skabe følgeskab, uddelegere og lede, så tingene sker.Om arbejdsstedetVækst Jammerbugts kerneopgaver er centreret omkring tre store områder erhverv, turisme og landdistrikter. Din base er administrationsbygningen i Pandrup.Sammen med direktøren, dine nærmeste chefkolleger og forvaltningens øvrige ledere mødes I ugentligt i forvaltningens ledergruppe. Der er en positiv og fagligt udviklende kultur både i ledergruppen og i huset som helhed.Yderligere oplysningerDu er meget velkommen til at kontakte direktør Thomas Krarup på 4191 2006, hvis du har spørgsmål. Alle henvendelser behandles fortroligt.Vi ønsker stillingen besat på overenskomstvilkår efter Aftale om aflønning af chefer.Lønniveauet udgør ca. 675.000 kr. plus pension (aktuelt niveau).Første samtale er planlagt til den 3. oktober 2019, og anden samtale er planlagt til den den 28. oktober 2019.Der stilles en opgave, og der indgår test for kandidater, der går videre til 2. samtale.Tilbagemelding på test foregår den 22. oktober i Aabybro.AnsøgningsfristVi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 29. september 2019.Uddybende notat om jobbet, kommunen og rekrutteringsprocessen findes her.- Kan du få mere i gang og flere i gang?

Hvis ja, kan du blive chef i en autentisk landdistriktskommune, der arbejder målrettet med udvikling af erhverv, turisme, og landdistrikter. Det er afgørende for os, at både vores borgere, virksomheder og gæster oplever, at Jammerbugt Kommune er levende og attraktiv – et godt sted at leve, bo og virke.

Vækst Jammerbugt er i dag den centrale aktør i realiseringen af kommunens ambitiøse udviklingsdagsorden. Området er organisatorisk forankret i Vækst- og udviklingsforvaltningen, som også varetager de tekniske, plan- og miljømæssige opgaver, samt opgaverne inden for kultur og fritid. Ambitionen med denne organisering er bl.a. at fortsætte den helhedsorienterede sagsbehandling for vores borgere og virksomheder – og det er vi rigtigt gode til.

Det er afgørende, at Vækst Jammerbugt er en aktiv samarbejdspartner for alle kommunens virksomheder – store som små - og at du som chef kan sætte de særlige jammerbugtske vilkår på de strategiske dagsordener. Med udgangspunkt i en sikker styring af den daglige drift og driftsorganisation, vil en af dine væsentligste opgaver blive at sikre et frugtbart samarbejde med det nyetablerede Erhvervshus Nordjylland. Ligesom du får travlt med at medvirke til etablere det nye turismedestinationsselskab mellem Jammerbugt og 4 andre kystkommuner. En ny landdistriktsorganisering er netop politisk godkendt, og aktuelt styrker vi også arbejdet med bosætning. Du får med garanti travlt, men får også et godt afsæt for at lykkes.

Om dig
Kommunen har et nyt ledelsesgrundlag, baseret på en ledelseskultur, hvor vi har styr på butikken, og hvor vi mestrer det professionelle samarbejde.

Det afspejler sig i vores krav til den rigtige kandidat. Du har en solid og veldokumenteret ledelseserfaring, sandsynligvis en længere videregående uddannelse, og du har erfaring fra arbejdet med erhvervsudvikling. Det er desuden afgørende, at du forstår og kan agere i en politisk styret organisation. Vækst Jammerbugt har et nært samarbejde med vores politikere, og området vægtes højt på den politiske dagsorden. Kommunens borgmester er bl.a. bestyrelsesformand for Erhvervshus Nordjylland.

Derudover lægger vi vægt på, at du er dialogsøgende og har stærke relationelle kompetencer. Forudsætninger, der er afgørende for at du kan lykkes i samspillet med dine medarbejdere, kolleger og dine mange samarbejdspartnere i og uden for kommunen. Som chef er du tilgængelig, i stand til at navigere, skabe følgeskab, uddelegere og lede, så tingene sker.

Om arbejdsstedet
Vækst Jammerbugts kerneopgaver er centreret omkring tre store områder – erhverv, turisme og landdistrikter. Din base er administrationsbygningen i Pandrup.

Sammen med direktøren, dine nærmeste chefkolleger og forvaltningens øvrige ledere mødes I ugentligt i forvaltningens ledergruppe. Der er en positiv og fagligt udviklende kultur både i ledergruppen og i ”huset” som helhed.

Yderligere oplysninger
Du er meget velkommen til at kontakte direktør Thomas Krarup på 4191 2006, hvis du har spørgsmål. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi ønsker stillingen besat på overenskomstvilkår efter Aftale om aflønning af chefer.
Lønniveauet udgør ca. 675.000 kr. plus pension (aktuelt niveau).

Første samtale er planlagt til den 3. oktober 2019, og anden samtale er planlagt til den den 28. oktober 2019.

Der stilles en opgave, og der indgår test for kandidater, der går videre til 2. samtale.
Tilbagemelding på test foregår den 22. oktober i Aabybro.

Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 29. september 2019.

Uddybende notat om jobbet, kommunen og rekrutteringsprocessen findes her.

 

Jammerbugt KommunePandrup2019-09-09T00:00:002019-09-29T00:00:00
330085094Afdelingsleder til Østre SkoleRobot Brænder du for ledelse og pædagogisk udvikling af en skole, hvor hvert barn gennem læring og trivsel, udvikler sig i et trygt og mangfoldigt fællesskab, og hvor barnet får de bedst mulige forudsætninger for den videre uddannelse og sin aktive deltagelse i samfundet?Vi søger en ambitiøs afdelingsleder med faglige visioner og stort engagement til mellemtrinnet, erhvervsklassen og Flex Østre på Østre Skole.Østre Skole er en velfungerende skole, som gerne vil være kendt for høj grad af læring, og hvor mangfoldigheden er en styrke for elevernes læring og trivsel. Skolen er beliggende i Thisted by, har gode fysiske rammer, både inden- og udendørs, og et godt samarbejde med skolens samarbejdspartnere. Skolen har 555 elever fra 0. til 9. klasse samt 20 elever i Flex Østre, som er et specialklassetilbud for elever på 7. 10. årgang med generelle indlæringsvanskeligheder. Der er desuden SFO med 100 børn og Juniorklub med 70 børn. Til at skabe en god skole er der ca. 80 medarbejdere.Vi forventer, at du:er læreruddannet, har koordinator- og eller ledelseserfaringer energisk, konkret og løsningsorienteret i forhold til de mange forskellige opgaver, en afdelingsleder løser i hverdagenhar pædagogisk og didaktisk indsigt og kan engagere, vejlede, inspirere og skabe rammer for udvikling af læring og trivselhar fokus på at facilitere medarbejdernes løsning af kerneopgaven, så vi kan spille hinanden gode, til gavn for den enkelte elever lyttende og inddragende i forhold til forældre, medarbejdere og eleverer dygtig til udvidet og tæt skole-hjemsamarbejde med forældreer handlekraftig, har overblik og er tydelig i kommunikationenkan skabe tillid og motivation gennem det at give andre ansvar og medindflydelse.kan deltage i et velfungerende ledelsesteam, der arbejder strategisk med skolens mål, resultater og indsatserhar et godt humør og udstråler ordentlighed, styrke og troværdighed.Vi tilbyderat blive en del af skolens ledelsesteam, som består af skolens leder, en viceskoleleder med ledelse af overbygningen, afdelingsleder med ledelse af indskolingen, SFO og Juniorklub og dig som afdelingsleder for mellemtrinnet, erhvervsklassen og Flex afdelingen.et godt samarbejde i ledelsesteamet, hvor vi sammen sætter retning og sparrer med hinanden omkring vores fælles opgaver og de enkelte afdelinger, og hvor vi har en professionel og humoristisk tilgang til samarbejdet med plads til og forventning om forskellige holdningeren lederrolle, hvor der er plads til forskellighed, de gode idéer og hvor der er fokus på videreudviklingen af en kultur med professionelle læringsfællesskaber i både teams, men også i forhold til organisationens øvrige samarbejdsrelationermuligheden for, at du kan udvikle dig og trives som lederen indsats i forhold til at fastholde og udvikle et godt arbejdsmiljøen god skole med mange dygtige og dejlige elever og ansatte.Lidt mere om skolenØstre Skole er afdelingsopdelt såvel pædagogisk som fysisk. I flere år har vi haft fokus på udvikling af et stærkt teamsamarbejde, der understøtter elevernes læring og udgør et inspirerende og støttende kollegialt netværk.Østre Skoles virke bygger på værdierne tolerance, ansvarlighed og respekt for andre. I forlængelse heraf er humor og imødekommenhed en nødvendighed for at skabe et godt læringsmiljø for eleverne og et godt arbejdsmiljø for alle medarbejdere.Skolen er, i lighed med de øvrige skoler i kommunen, i gang med 4. og sidste år af Program for Læringsledelse . Her har skolen særligt haft fokus på de professionelle læringsfællesskaber og læringsmiljøets betydning for elevernes læring og trivsel. I dette skoleår introduceres Den Professionelle Læringscirkel - et redskab til at fastholde det professionelle læringsfællesskab. Der er stor fokus på den åbne skole og de mange muligheder for læring det omgivende samfund tilbyder skolen.Ansættelsesvilkår:Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i Ny løn. Der vil blive indhentet børneattest, og der skal fremvises straffeattest forud for ansættelse.Yderligere oplysninger:Du er velkommen til at kontakte skoleleder Brian Nielsen på tlf. 99 17 35 24 21 38 82 18, hvis du vil høre mere om stillingen eller besøge skolen.Ansøgningsfrist: mandag den 23. september 2019 kl. 10.00.Der forventes afholdt samtaler:1. samtalerunde tirsdag den 24. september fra kl. 16.00.2. samtalerunde torsdag den 26. september fra kl. 16.00.Brænder du for ledelse og pædagogisk udvikling af en skole, hvor hvert barn gennem læring og trivsel, udvikler sig i et trygt og mangfoldigt fællesskab, og hvor barnet får de bedst mulige forudsætninger for den videre uddannelse og sin aktive deltagelse i samfundet?

Vi søger en ambitiøs afdelingsleder med faglige visioner og stort engagement til mellemtrinnet, erhvervsklassen og Flex Østre på Østre Skole.

Østre Skole er en velfungerende skole, som gerne vil være kendt for høj grad af læring, og hvor mangfoldigheden er en styrke for elevernes læring og trivsel. Skolen er beliggende i Thisted by, har gode fysiske rammer, både inden- og udendørs, og et godt samarbejde med skolens samarbejdspartnere. Skolen har 555 elever fra 0. til 9. klasse samt 20 elever i Flex Østre, som er et specialklassetilbud for elever på 7. – 10. årgang med generelle indlæringsvanskeligheder. Der er desuden SFO med 100 børn og Juniorklub med 70 børn. Til at skabe en god skole er der ca. 80 medarbejdere.

Vi forventer, at du:
  • er læreruddannet, har koordinator- og/eller ledelseserfaring
  • er energisk, konkret og løsningsorienteret i forhold til de mange forskellige opgaver, en afdelingsleder løser i hverdagen
  • har pædagogisk og didaktisk indsigt og kan engagere, vejlede, inspirere og skabe rammer for udvikling af læring og trivsel
  • har fokus på at facilitere medarbejdernes løsning af kerneopgaven, så vi kan spille hinanden gode, til gavn for den enkelte elev
  • er lyttende og inddragende i forhold til forældre, medarbejdere og elever
  • er dygtig til udvidet og tæt skole-hjemsamarbejde med forældre
  • er handlekraftig, har overblik og er tydelig i kommunikationen
  • kan skabe tillid og motivation gennem det at give andre ansvar og medindflydelse.
  • kan deltage i et velfungerende ledelsesteam, der arbejder strategisk med skolens mål, resultater og indsatser
  • har et godt humør og udstråler ordentlighed, styrke og troværdighed.

Vi tilbyder
  • at blive en del af skolens ledelsesteam, som består af skolens leder, en viceskoleleder med ledelse af overbygningen, afdelingsleder med ledelse af indskolingen, SFO og Juniorklub og dig som afdelingsleder for mellemtrinnet, erhvervsklassen og Flex afdelingen.
  • et godt samarbejde i ledelsesteamet, hvor vi sammen sætter retning og sparrer med hinanden omkring vores fælles opgaver og de enkelte afdelinger, og hvor vi har en professionel og humoristisk tilgang til samarbejdet med plads til og forventning om forskellige holdninger
  • en lederrolle, hvor der er plads til forskellighed, de gode idéer og hvor der er fokus på videreudviklingen af en kultur med professionelle læringsfællesskaber i både teams, men også i forhold til organisationens øvrige samarbejdsrelationer
  • muligheden for, at du kan udvikle dig og trives som leder
  • en indsats i forhold til at fastholde og udvikle et godt arbejdsmiljø
  • en god skole med mange dygtige og dejlige elever og ansatte.

Lidt mere om skolen
Østre Skole er afdelingsopdelt såvel pædagogisk som fysisk. I flere år har vi haft fokus på udvikling af et stærkt teamsamarbejde, der understøtter elevernes læring og udgør et inspirerende og støttende kollegialt netværk.

Østre Skoles virke bygger på værdierne tolerance, ansvarlighed og respekt for andre. I forlængelse heraf er humor og imødekommenhed en nødvendighed for at skabe et godt læringsmiljø for eleverne og et godt arbejdsmiljø for alle medarbejdere.

Skolen er, i lighed med de øvrige skoler i kommunen, i gang med 4. og sidste år af ”Program for Læringsledelse”. Her har skolen særligt haft fokus på de professionelle læringsfællesskaber og læringsmiljøets betydning for elevernes læring og trivsel. I dette skoleår introduceres ”Den Professionelle Læringscirkel” - et redskab til at fastholde det professionelle læringsfællesskab. Der er stor fokus på den åbne skole og de mange muligheder for læring det omgivende samfund tilbyder skolen.

Ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i Ny løn. Der vil blive indhentet børneattest, og der skal fremvises straffeattest forud for ansættelse.

Yderligere oplysninger:
Du er velkommen til at kontakte skoleleder Brian Nielsen på tlf. 99 17 35 24 / 21 38 82 18, hvis du vil høre mere om stillingen eller besøge skolen.

Ansøgningsfrist: mandag den 23. september 2019 kl. 10.00.

Der forventes afholdt samtaler:
1. samtalerunde tirsdag den 24. september fra kl. 16.00.
2. samtalerunde torsdag den 26. september fra kl. 16.00.

 

Thisted KommuneThisted2019-09-05T00:00:002019-09-23T00:00:00
330076939Afdelingsleder til maskinstation søges!Robot Vi søger en afdelingsleder til maskinstation. Hvis du har erfaring med ledelse samt vedligeholdelse og service af landbrugsmaskiner vil det være en fordel. Arbejdstiden kan aftales nærmere. Hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte Christian på tlf. 30135527

Vi søger en afdelingsleder til maskinstation.

Hvis du har erfaring med ledelse samt vedligeholdelse og service af landbrugsmaskiner vil det være en fordel.

Arbejdstiden kan aftales nærmere.

Hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte Christian på tlf. 30135527

PM MARKSERVICE ApSBedsted Thy2019-09-13T00:00:002019-10-19T00:00:00
330073568Teamleder Telesalg B2B - AalborgRobot PersonaleBørsen søger for vores kunde, en teamleder til markedsledende virksomhed. Drives du af at få succes sammen med dit team, og kunne du tænke dig at lede, træne og coache nogle af Danmarks stærkeste erhvervssælgere, så er det måske dig vi søger. Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for ledelse og salg. Jobbet Jobbet der tilbydes er et udfordrende job i en dynamisk og energifyldt afdeling med fokus på en struktureret tilgang til kunderne og markedet. Kundesegmentet der arbejdes med er mindre - og mellemstore virksomheder, og der er tale om både eksisterende og nye kunder. Du vil komme til at skulle lede et team på 10 personer, der i dag kontakter virksomhedens mange nuværende og kommende kunder. Dine primære ansvarsområder er at sikre, at teamet leverer salg af højeste kvalitet. Det betyder, at du i det daglige er i tæt dialog med dine medarbejdere, som du løbende og aktivt motiverer og træner - både gennem individuelle samtaler og teammøder. Kandidaten Vi tænker at du i dag, har nogle års erfaring med at skabe resultater gennem dit personale og nu er på udkig efter din næste udfordring. Du har i dag allerede erfaring med at lede et team af dygtige erhvervssælgere og stærke kompetencer i at oplære, udvikle og coache et salgsteam. Du kendetegnes ved synlig - og kommunikerende lederskab og går gerne forrest når det kræves. Samtidig formår du at arbejde på tværs i organisationen, og repræsentere afdelingens succeser. Det som kendetegner dig er: Dine evner i at udvikle dygtige sælgere, som kan levere kontinuerlige resultater. At du er i besiddelse af en høj arbejdsmoral, har masser af energi og evner at skabe god stemning. Du har en solid dataforståelse, er struktureret og analytisk stærk. Du er resultatorienteret og konkurrenceminded. Du er typen, der kan og vil lære salgsmetoderne fra dig. Samtidig er du god til at forme og holde sammen på dit team, så humøret og tilfredsheden altid er i top. Løn Du vil blive tilbudt en attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du pensions- og, sundhedsordning. Tiltrædelse Løbende Sprog Dansk i skrift og tale.

PersonaleBørsen søger for vores kunde, en teamleder til markedsledende virksomhed.

Drives du af at få succes sammen med dit team, og kunne du tænke dig at lede, træne og coache nogle af Danmarks stærkeste erhvervssælgere, så er det måske dig vi søger.

Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for ledelse og salg.

Jobbet

Jobbet der tilbydes er et udfordrende job i en dynamisk og energifyldt afdeling med fokus på en struktureret tilgang til kunderne og markedet. Kundesegmentet der arbejdes med er mindre - og mellemstore virksomheder, og der er tale om både eksisterende og nye kunder.

Du vil komme til at skulle lede et team på 10 personer, der i dag kontakter virksomhedens mange nuværende og kommende kunder.

Dine primære ansvarsområder er at sikre, at teamet leverer salg af højeste kvalitet. Det betyder, at du i det daglige er i tæt dialog med dine medarbejdere, som du løbende og aktivt motiverer og træner - både gennem individuelle samtaler og teammøder.

Kandidaten

Vi tænker at du i dag, har nogle års erfaring med at skabe resultater gennem dit personale og nu er på udkig efter din næste udfordring.

Du har i dag allerede erfaring med at lede et team af dygtige erhvervssælgere og stærke kompetencer i at oplære, udvikle og coache et salgsteam.

Du kendetegnes ved synlig - og kommunikerende lederskab og går gerne forrest når det kræves. Samtidig formår du at arbejde på tværs i organisationen, og repræsentere afdelingens succeser.

Det som kendetegner dig er:

  • Dine evner i at udvikle dygtige sælgere, som kan levere kontinuerlige resultater.
  • At du er i besiddelse af en høj arbejdsmoral, har masser af energi og evner at skabe god stemning.
  • Du har en solid dataforståelse, er struktureret og analytisk stærk.
  • Du er resultatorienteret og konkurrenceminded.

Du er typen, der kan og vil lære salgsmetoderne fra dig. Samtidig er du god til at forme og holde sammen på dit team, så humøret og tilfredsheden altid er i top.

Løn

Du vil blive tilbudt en attraktiv lønpakke bestående af fast grundløn og bonus. Derudover får du pensions- og, sundhedsordning.

Tiltrædelse

Løbende

Sprog

Dansk i skrift og tale.

PersonaleBørsenAalborg2019-08-15T00:00:002019-10-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til Botilbud Feddet.

Bo- og behandlingstilbudet FEDDET

Saltum
Afdelingsleder til Botilbud Feddet i Centrum i Saltum pr. 01.10. 2019 eller efter aftale. Botilbud Feddet er en selvejende institution med plads til 16 beboere fordelt i 2 huse. Feddet er et botilbud for unge med psykiske lidelser, efter SEL. 107. I...
Indrykket:26. august 2019
Udløbsdato:29. september 2019

Chef for Vækst Jammerbugt

Jammerbugt Kommune

Pandrup
- Kan du få mere i gang og flere i gang?Hvis ja, kan du blive chef i en autentisk landdistriktskommune, der arbejder målrettet med udvikling af erhverv, turisme, og landdistrikter. Det er afgørende for os, at både vores borgere, virksomheder og gæst...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

Afdelingsleder til Østre Skole

Thisted Kommune

Thisted
Brænder du for ledelse og pædagogisk udvikling af en skole, hvor hvert barn gennem læring og trivsel, udvikler sig i et trygt og mangfoldigt fællesskab, og hvor barnet får de bedst mulige forudsætninger for den videre uddannelse og sin aktive deltag...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Afdelingsleder til maskinstation søges!

PM MARKSERVICE ApS

Bedsted Thy
Vi søger en afdelingsleder til maskinstation. Hvis du har erfaring med ledelse samt vedligeholdelse og service af landbrugsmaskiner vil det være en fordel. Arbejdstiden kan aftales nærmere. Hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte Chr...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:19. oktober 2019

Teamleder Telesalg B2B - Aalborg

PersonaleBørsen

Aalborg
PersonaleBørsen søger for vores kunde, en teamleder til markedsledende virksomhed. Drives du af at få succes sammen med dit team, og kunne du tænke dig at lede, træne og coache nogle af Danmarks stærkeste erhvervssælgere, så er det måske dig vi søge...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019