Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder med gode samarbejdsevner

Er du fagligt dygtig og skarp på ledelse, så er stillingen som afdelingsleder for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgere i ressourceforløb i Jobcenter Svendborg måske noget for dig

Har du fagligheden og lysten til at skabe resultater sammen med dine medarbejdere og sætter du en ære i at omsætte de strategiske målsætninger til handling, så har vi en ledig stilling som afdelingsleder i Jobcenter Svendborg.
 
Beskæftigelsesområdet og ikke mindst udmøntningen af LAB forenklingen inden for området, stiller store krav til en organisation. Som konsekvens heraf har vi i Svendborg kommune valgt at opslå en lederstilling.
 
I Jobcenter Svendborg er der gennem de seneste år blevet arbejdet målrettet på at levere en faglig kompetent indsats over for borgerne og virksomhederne i området.  Du vil overtage et team af fagligt dygtige medarbejdere og en indsats, der understøtter de politiske intentioner i lovgivningen, og den fastlagte strategi for indsatsen.
 
Vi sætter en ære i at arbejde ud fra en anerkendende tilgang med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og muligheder.

Resultaterne kommer ikke af sig selv, og derfor har vi i Jobcenter Svendborg hele tiden fokus på, hvad der skal til for at kunne løfte morgendagens udfordringer, og hvordan vi løbende kan blive bedre til at videreudvikle vores indsatser. Vi ønsker at skabe resultater og helhed i opgaveløsningen både for vores borgere og vores virksomheder.


Du vil indgå i et velfungerende og erfarent ledelsesteam for Borger og Arbejdsmarkedsområdet i Svendborg, der sammen med dig skal sørge for, at vi hele tiden har fokus på at øge det tværfaglige samarbejde og blive bedre til at arbejde på tværs af indsatserne så borgerne opnår den størst mulige tilknytning til arbejdsmarkedet.
 
Der er netop igangsat et arbejde for at styrke det rehabiliterende arbejde og sikre kvalitet i ressourceforløb. Dette arbejde vil du naturligt indgå i og vil også i den forbindelse få samarbejdsrelationer på tværs af den kommunale organisation.

Afdelingen består af cirka 20 medarbejdere og en faglig koordinator, der varetager indsatsen over for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgerne i ressourceforløb.

Du får det daglige personale- og ledelsesmæssige ansvar. Det er dit ansvar sammen med dit team, at sikre en stabil drift i en hverdag under konstante forandringer.


Forventninger til dig

  • Du er gerne en erfaren leder, der ved hvad jobbet kræver.
  • Du har erfaring med beskæftigelsesområdet, gerne inden for fagområdet, og du kan dokumentere dine tidligere resultater.
  • Du har mod på at bruge dine kompetencer, personlighed og erfaringer for at indfri mål og resultater.
  • Du ser dine kollegaer som sparringspartnere i en travl hverdag, og er med til at søge løsninger på tværs.
  • Du forstår at holde dig fagligt og lovgivningsmæssigt opdateret inden for beskæftigelsesområdet.
Vi forventer ikke, at du kan alt, men vi vil vægte, at du er god personaleleder, der:
  • kan sætte klare mål og skabe tydelig retning
  • kan kommunikere tydeligt, både mundtligt og skriftligt
  • handlings-, løsnings- og resultatorienteret
  • åben, tillidsskabende og anerkendende i din tilgang til andre mennesker
  • den, der skaber overblik og ro, når der er mange bolde i luften
  • ordentlig og troværdig, så der er sammenhæng mellem ord og handlinge
Vi kan tilbyde
En attraktiv lederstilling i en enhed med mange dygtige og engagerede medarbejdere. Du kommer til at indgå i et velfungerende ledelsesteam, hvor vi vægter samarbejde og god synergi højt.

Løn og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.

Hør mere om stillingen
Er du nysgerrig for at vide mere om stillingen, så kontakt Borger og Arbejdsmarkedschef Louise Berg på tlf.: 30175753. (Træffes i uge 26. 27 og delvist i uge 31)
 
Ansættelsesprocedure:
Ansøgningsfristen er den 4. august 2019 og første samtale med ansættelsesudvalget afholdes den 7 august 2019. Anden samtalerunde afholdes den 9. august 2019

Der vil blive indhentet referencer efter 2. samtale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050596Phoenix-1dfe6b3112019-06-28T11:00:17.623Afdelingsleder med gode samarbejdsevnerEr du fagligt dygtig og skarp på ledelse, så er stillingen som afdelingsleder for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgere i ressourceforløb i Jobcenter Svendborg måske noget for dig

Har du fagligheden og lysten til at skabe resultater sammen med dine medarbejdere og sætter du en ære i at omsætte de strategiske målsætninger til handling, så har vi en ledig stilling som afdelingsleder i Jobcenter Svendborg.
 
Beskæftigelsesområdet og ikke mindst udmøntningen af LAB forenklingen inden for området, stiller store krav til en organisation. Som konsekvens heraf har vi i Svendborg kommune valgt at opslå en lederstilling.
 
I Jobcenter Svendborg er der gennem de seneste år blevet arbejdet målrettet på at levere en faglig kompetent indsats over for borgerne og virksomhederne i området.  Du vil overtage et team af fagligt dygtige medarbejdere og en indsats, der understøtter de politiske intentioner i lovgivningen, og den fastlagte strategi for indsatsen.
 
Vi sætter en ære i at arbejde ud fra en anerkendende tilgang med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og muligheder.

Resultaterne kommer ikke af sig selv, og derfor har vi i Jobcenter Svendborg hele tiden fokus på, hvad der skal til for at kunne løfte morgendagens udfordringer, og hvordan vi løbende kan blive bedre til at videreudvikle vores indsatser. Vi ønsker at skabe resultater og helhed i opgaveløsningen både for vores borgere og vores virksomheder.


Du vil indgå i et velfungerende og erfarent ledelsesteam for Borger og Arbejdsmarkedsområdet i Svendborg, der sammen med dig skal sørge for, at vi hele tiden har fokus på at øge det tværfaglige samarbejde og blive bedre til at arbejde på tværs af indsatserne så borgerne opnår den størst mulige tilknytning til arbejdsmarkedet.
 
Der er netop igangsat et arbejde for at styrke det rehabiliterende arbejde og sikre kvalitet i ressourceforløb. Dette arbejde vil du naturligt indgå i og vil også i den forbindelse få samarbejdsrelationer på tværs af den kommunale organisation.

Afdelingen består af cirka 20 medarbejdere og en faglig koordinator, der varetager indsatsen over for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgerne i ressourceforløb.

Du får det daglige personale- og ledelsesmæssige ansvar. Det er dit ansvar sammen med dit team, at sikre en stabil drift i en hverdag under konstante forandringer.


Forventninger til dig
  • Du er gerne en erfaren leder, der ved hvad jobbet kræver.
  • Du har erfaring med beskæftigelsesområdet, gerne inden for fagområdet, og du kan dokumentere dine tidligere resultater.
  • Du har mod på at bruge dine kompetencer, personlighed og erfaringer for at indfri mål og resultater.
  • Du ser dine kollegaer som sparringspartnere i en travl hverdag, og er med til at søge løsninger på tværs.
  • Du forstår at holde dig fagligt og lovgivningsmæssigt opdateret inden for beskæftigelsesområdet.
Vi forventer ikke, at du kan alt, men vi vil vægte, at du er god personaleleder, der:
  • kan sætte klare mål og skabe tydelig retning
  • kan kommunikere tydeligt, både mundtligt og skriftligt
  • handlings-, løsnings- og resultatorienteret
  • åben, tillidsskabende og anerkendende i din tilgang til andre mennesker
  • den, der skaber overblik og ro, når der er mange bolde i luften
  • ordentlig og troværdig, så der er sammenhæng mellem ord og handlinge
Vi kan tilbyde
En attraktiv lederstilling i en enhed med mange dygtige og engagerede medarbejdere. Du kommer til at indgå i et velfungerende ledelsesteam, hvor vi vægter samarbejde og god synergi højt.

Løn og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.

Hør mere om stillingen
Er du nysgerrig for at vide mere om stillingen, så kontakt Borger og Arbejdsmarkedschef Louise Berg på tlf.: 30175753. (Træffes i uge 26. 27 og delvist i uge 31)
 
Ansættelsesprocedure:
Ansøgningsfristen er den 4. august 2019 og første samtale med ansættelsesudvalget afholdes den 7 august 2019. Anden samtalerunde afholdes den 9. august 2019

Der vil blive indhentet referencer efter 2. samtale.

2019-08-05T01:50:36.930 Er du fagligt dygtig og skarp på ledelse, så er stillingen som afdelingsleder for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgere i ressourceforløb i Jobcenter Svendborg måske noget for dig Har du fagligheden og lysten til at skabe resultater sammen med dine medarbejdere og sætter du en ære i at omsætte de strategiske målsætninger til handling, så har vi en ledig stilling som afdelingsleder i Jobcenter Svendborg. Beskæftigelsesområdet og ikke mindst udmøntningen af LAB forenklingen inden for området, stiller store krav til en organisation. Som konsekvens heraf har vi i Svendborg kommune valgt at opslå en lederstilling. I Jobcenter Svendborg er der gennem de seneste år blevet arbejdet målrettet på at levere en faglig kompetent indsats over for borgerne og virksomhederne i området. Du vil overtage et team af fagligt dygtige medarbejdere og en indsats, der understøtter de politiske intentioner i lovgivningen, og den fastlagte strategi for indsatsen. Vi sætter en ære i at arbejde ud fra en anerkendende tilgang med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og muligheder.Resultaterne kommer ikke af sig selv, og derfor har vi i Jobcenter Svendborg hele tiden fokus på, hvad der skal til for at kunne løfte morgendagens udfordringer, og hvordan vi løbende kan blive bedre til at videreudvikle vores indsatser. Vi ønsker at skabe resultater og helhed i opgaveløsningen både for vores borgere og vores virksomheder.Du vil indgå i et velfungerende og erfarent ledelsesteam for Borger og Arbejdsmarkedsområdet i Svendborg, der sammen med dig skal sørge for, at vi hele tiden har fokus på at øge det tværfaglige samarbejde og blive bedre til at arbejde på tværs af indsatserne så borgerne opnår den størst mulige tilknytning til arbejdsmarkedet. Der er netop igangsat et arbejde for at styrke det rehabiliterende arbejde og sikre kvalitet i ressourceforløb. Dette arbejde vil du naturligt indgå i og vil også i den forbindelse få samarbejdsrelationer på tværs af den kommunale organisation.Afdelingen består af cirka 20 medarbejdere og en faglig koordinator, der varetager indsatsen over for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgerne i ressourceforløb.Du får det daglige personale- og ledelsesmæssige ansvar. Det er dit ansvar sammen med dit team, at sikre en stabil drift i en hverdag under konstante forandringer.Forventninger til dig Du er gerne en erfaren leder, der ved hvad jobbet kræver. Du har erfaring med beskæftigelsesområdet, gerne inden for fagområdet, og du kan dokumentere dine tidligere resultater. Du har mod på at bruge dine kompetencer, personlighed og erfaringer for at indfri mål og resultater. Du ser dine kollegaer som sparringspartnere i en travl hverdag, og er med til at søge løsninger på tværs. Du forstår at holde dig fagligt og lovgivningsmæssigt opdateret inden for beskæftigelsesområdet. Vi forventer ikke, at du kan alt, men vi vil vægte, at du er god personaleleder, der: kan sætte klare mål og skabe tydelig retning kan kommunikere tydeligt, både mundtligt og skriftligt handlings-, løsnings- og resultatorienteret åben, tillidsskabende og anerkendende i din tilgang til andre mennesker den, der skaber overblik og ro, når der er mange bolde i luften ordentlig og troværdig, så der er sammenhæng mellem ord og handlinge Vi kan tilbyde En attraktiv lederstilling i en enhed med mange dygtige og engagerede medarbejdere. Du kommer til at indgå i et velfungerende ledelsesteam, hvor vi vægter samarbejde og god synergi højt.Løn og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.Hør mere om stillingen Er du nysgerrig for at vide mere om stillingen, så kontakt Borger og Arbejdsmarkedschef Louise Berg på tlf.: 30175753. (Træffes i uge 26. 27 og delvist i uge 31) Ansættelsesprocedure:Ansøgningsfristen er den 4. august 2019 og første samtale med ansættelsesudvalget afholdes den 7 august 2019. Anden samtalerunde afholdes den 9. august 2019Der vil blive indhentet referencer efter 2. samtale.10Phoenix1dfe6b31101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000010https://svendborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=dda8dd09-1427-4a7d-8ac3-e26cf88a7dc30EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynSvendborg3553953Borger og Arbejdsmarked11Ramsherred 55700SvendborgDKDanmarkORS/1dfe6b31_logo.jpegORS/Small/1dfe6b31_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent785158EmplyPremium+ pakken - 60 dage1a5e5149-fcd9-4827-9b6b-d9ab57d88c86_704701128-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dfe6b31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dfe6b31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dfe6b31&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dfe6b31&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgAfdelingsleder med gode samarbejdsevner12008011Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse362149318anja.conny.jorgensen@svendborg.dkDanmarkDanmark330125728Espe Skole & Børnehave søger afdelingsleder til børnehave og SFOBasic Espe Skole Børnehave søger afdelingsleder til børnehave og SFO Espe Skole Børnehave søger en ny afdelingsleder pr. 1.februar 2020.Espe Skole Børnehave er en landsbyordning, som i skoledelen har ca. 160 elever fra 0.- 6.klasse, ca. 70 børn i SFO, og der er ca. 45 børn i børnehaven. Børnehave og SFO er på to forskellige matrikler, men med meget kort gåafstand. Børnehaven benytter ofte skolens faciliteter, som gymnastiksal, skolekøkken m.m.Espe Skole Børnehave er en arbejdsplads, der er præget af humor, grin og glæde.Læs gerne mere om vores værdigrundlag på www.espeskole.dkVi forventer af dig: At du er uddannet pædagog og har godt kendskab til dagtilbudsområdet og den nye dagtilbudsreform At du gerne har erfaring som leder arbejder fokuseret og struktureret i en hektisk hverdag At du vil indgå i tæt samarbejde i ledelsesteam med skoleleder, som er den øverste leder i landsbyordningen At du er nytænkende og har pædagogiske ambitioner, som kan omsættes i praksis At du evner at skabe overblik, arbejde selvstændigt og kan træffe beslutninger At du har blik for medarbejdernes og børnenes trivsel og udvikling At du er en dygtig personaleleder, der fremmer motivation og arbejdsglæde At du er tydelig og synlig, både overfor personale og forældre At du som person: Har stærke kommunikative kompetencer både skriftligt og mundtligt Udviser rummelighed, empati og er god til det relationelle Vi kan tilbyde: En arbejdsplads med en positiv ånd, stor faglighed og hvor relationsarbejdet og social inklusion er i fokus En engageret og faglig dygtig personalegruppe i både børnehave, SFO og skole, hvor forskellighed er en ressource En hverdag med fokus på børns medbestemmelse og aktive deltagelse læring sker hele dagen En aktiv og engageret forældrekreds, der bakker op om børnehave, SFO og skole Et tæt samarbejde med skoleleder om personale-, pædagogisk- og strategisk ledelse samt tæt samarbejde med bestyrelsen. Vi håber, at du kan finde tid til at besøge os, inden du søger stillingen.Kontakt skoleleder Vibeke K. T. Munck på telefon 72 53 39 81 eller vibem@fmk.dk for yderligere information eller for at aftale et tidspunkt for besøg. Ansøgningsfrist 4.december 2019 klokken 12.00.Ansættelsessamtaler afholdes 10.december samt evt. anden runde 16.december 2019, begge dage fra klokken 16.30.Til besættelse 1.februar 2020. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse.Espe Skole & Børnehave søger afdelingsleder til børnehave og SFO 
 
Espe Skole & Børnehave søger en ny afdelingsleder pr. 1.februar 2020.
Espe Skole & Børnehave er en landsbyordning, som i skoledelen har ca. 160 elever fra 0.- 6.klasse, ca. 70 børn i SFO, og der er ca. 45 børn i børnehaven.  Børnehave og SFO er på to forskellige matrikler, men med meget kort gåafstand. Børnehaven benytter ofte skolens faciliteter, som gymnastiksal, skolekøkken m.m.
Espe Skole & Børnehave er en arbejdsplads, der er præget af humor, grin og glæde.
Læs gerne mere om vores værdigrundlag på www.espeskole.dk
Vi forventer af dig:
  • At du er uddannet pædagog og har godt kendskab til dagtilbudsområdet og den nye dagtilbudsreform
  • At du gerne har erfaring som leder; arbejder fokuseret og struktureret i en hektisk hverdag
  • At du vil indgå i tæt samarbejde i ledelsesteam med skoleleder, som er den øverste leder i landsbyordningen
  • At du er nytænkende og har pædagogiske ambitioner, som kan omsættes i praksis
  • At du evner at skabe overblik, arbejde selvstændigt og kan træffe beslutninger
  • At du har blik for medarbejdernes og børnenes trivsel og udvikling
  • At du er en dygtig personaleleder, der fremmer motivation og arbejdsglæde
  • At du er tydelig og synlig, både overfor personale og forældre
At du som person:
  • Har stærke kommunikative kompetencer både skriftligt og mundtligt
  • Udviser rummelighed, empati og er god til det relationelle
Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads med en positiv ånd, stor faglighed og hvor relationsarbejdet og social inklusion er i fokus
  • En engageret og faglig dygtig personalegruppe i både børnehave, SFO og skole, hvor forskellighed er en ressource
  • En hverdag med fokus på børns medbestemmelse og aktive deltagelse; læring sker hele dagen
  • En aktiv og engageret forældrekreds, der bakker op om børnehave, SFO og skole
  • Et tæt samarbejde med skoleleder om personale-, pædagogisk- og strategisk ledelse samt tæt samarbejde med bestyrelsen.
 
Vi håber, at du kan finde tid til at besøge os, inden du søger stillingen.
Kontakt skoleleder Vibeke K. T. Munck på telefon 72 53 39 81 eller vibem@fmk.dk for yderligere information eller for at aftale et tidspunkt for besøg.
 
Ansøgningsfrist 4.december 2019 klokken 12.00.
Ansættelsessamtaler afholdes 10.december samt evt. anden runde 16.december 2019, begge dage fra klokken 16.30.

Til besættelse 1.februar 2020.
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse.
 
 
 
 
 

ORS/Small/9558517d_logo.jpegEspe SkoleRinge2019-11-16T12:00:01.1902019-12-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Espe Skole & Børnehave søger afdelingsleder til børnehave og SFO

Espe Skole

Ringe
Espe Skole Børnehave søger afdelingsleder til børnehave og SFO Espe Skole Børnehave søger en ny afdelingsleder pr. 1.februar 2020.Espe Skole Børnehave er en landsbyordning, som i skoledelen har ca. 160 elever fra 0.- 6.klasse, ca. 70 børn i SFO, og ...
Indrykket:16. november 2019
Udløbsdato:4. december 2019