Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder med gode samarbejdsevner

Er du fagligt dygtig og skarp på ledelse, så er stillingen som afdelingsleder for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgere i ressourceforløb i Jobcenter Svendborg måske noget for dig

Har du fagligheden og lysten til at skabe resultater sammen med dine medarbejdere og sætter du en ære i at omsætte de strategiske målsætninger til handling, så har vi en ledig stilling som afdelingsleder i Jobcenter Svendborg.
 
Beskæftigelsesområdet og ikke mindst udmøntningen af LAB forenklingen inden for området, stiller store krav til en organisation. Som konsekvens heraf har vi i Svendborg kommune valgt at opslå en lederstilling.
 
I Jobcenter Svendborg er der gennem de seneste år blevet arbejdet målrettet på at levere en faglig kompetent indsats over for borgerne og virksomhederne i området.  Du vil overtage et team af fagligt dygtige medarbejdere og en indsats, der understøtter de politiske intentioner i lovgivningen, og den fastlagte strategi for indsatsen.
 
Vi sætter en ære i at arbejde ud fra en anerkendende tilgang med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og muligheder.

Resultaterne kommer ikke af sig selv, og derfor har vi i Jobcenter Svendborg hele tiden fokus på, hvad der skal til for at kunne løfte morgendagens udfordringer, og hvordan vi løbende kan blive bedre til at videreudvikle vores indsatser. Vi ønsker at skabe resultater og helhed i opgaveløsningen både for vores borgere og vores virksomheder.


Du vil indgå i et velfungerende og erfarent ledelsesteam for Borger og Arbejdsmarkedsområdet i Svendborg, der sammen med dig skal sørge for, at vi hele tiden har fokus på at øge det tværfaglige samarbejde og blive bedre til at arbejde på tværs af indsatserne så borgerne opnår den størst mulige tilknytning til arbejdsmarkedet.
 
Der er netop igangsat et arbejde for at styrke det rehabiliterende arbejde og sikre kvalitet i ressourceforløb. Dette arbejde vil du naturligt indgå i og vil også i den forbindelse få samarbejdsrelationer på tværs af den kommunale organisation.

Afdelingen består af cirka 20 medarbejdere og en faglig koordinator, der varetager indsatsen over for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgerne i ressourceforløb.

Du får det daglige personale- og ledelsesmæssige ansvar. Det er dit ansvar sammen med dit team, at sikre en stabil drift i en hverdag under konstante forandringer.


Forventninger til dig

  • Du er gerne en erfaren leder, der ved hvad jobbet kræver.
  • Du har erfaring med beskæftigelsesområdet, gerne inden for fagområdet, og du kan dokumentere dine tidligere resultater.
  • Du har mod på at bruge dine kompetencer, personlighed og erfaringer for at indfri mål og resultater.
  • Du ser dine kollegaer som sparringspartnere i en travl hverdag, og er med til at søge løsninger på tværs.
  • Du forstår at holde dig fagligt og lovgivningsmæssigt opdateret inden for beskæftigelsesområdet.
Vi forventer ikke, at du kan alt, men vi vil vægte, at du er god personaleleder, der:
  • kan sætte klare mål og skabe tydelig retning
  • kan kommunikere tydeligt, både mundtligt og skriftligt
  • handlings-, løsnings- og resultatorienteret
  • åben, tillidsskabende og anerkendende i din tilgang til andre mennesker
  • den, der skaber overblik og ro, når der er mange bolde i luften
  • ordentlig og troværdig, så der er sammenhæng mellem ord og handlinge
Vi kan tilbyde
En attraktiv lederstilling i en enhed med mange dygtige og engagerede medarbejdere. Du kommer til at indgå i et velfungerende ledelsesteam, hvor vi vægter samarbejde og god synergi højt.

Løn og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.

Hør mere om stillingen
Er du nysgerrig for at vide mere om stillingen, så kontakt Borger og Arbejdsmarkedschef Louise Berg på tlf.: 30175753. (Træffes i uge 26. 27 og delvist i uge 31)
 
Ansættelsesprocedure:
Ansøgningsfristen er den 4. august 2019 og første samtale med ansættelsesudvalget afholdes den 7 august 2019. Anden samtalerunde afholdes den 9. august 2019

Der vil blive indhentet referencer efter 2. samtale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050596Phoenix-1dfe6b3112019-06-28T11:00:17.623Afdelingsleder med gode samarbejdsevnerEr du fagligt dygtig og skarp på ledelse, så er stillingen som afdelingsleder for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgere i ressourceforløb i Jobcenter Svendborg måske noget for dig

Har du fagligheden og lysten til at skabe resultater sammen med dine medarbejdere og sætter du en ære i at omsætte de strategiske målsætninger til handling, så har vi en ledig stilling som afdelingsleder i Jobcenter Svendborg.
 
Beskæftigelsesområdet og ikke mindst udmøntningen af LAB forenklingen inden for området, stiller store krav til en organisation. Som konsekvens heraf har vi i Svendborg kommune valgt at opslå en lederstilling.
 
I Jobcenter Svendborg er der gennem de seneste år blevet arbejdet målrettet på at levere en faglig kompetent indsats over for borgerne og virksomhederne i området.  Du vil overtage et team af fagligt dygtige medarbejdere og en indsats, der understøtter de politiske intentioner i lovgivningen, og den fastlagte strategi for indsatsen.
 
Vi sætter en ære i at arbejde ud fra en anerkendende tilgang med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og muligheder.

Resultaterne kommer ikke af sig selv, og derfor har vi i Jobcenter Svendborg hele tiden fokus på, hvad der skal til for at kunne løfte morgendagens udfordringer, og hvordan vi løbende kan blive bedre til at videreudvikle vores indsatser. Vi ønsker at skabe resultater og helhed i opgaveløsningen både for vores borgere og vores virksomheder.


Du vil indgå i et velfungerende og erfarent ledelsesteam for Borger og Arbejdsmarkedsområdet i Svendborg, der sammen med dig skal sørge for, at vi hele tiden har fokus på at øge det tværfaglige samarbejde og blive bedre til at arbejde på tværs af indsatserne så borgerne opnår den størst mulige tilknytning til arbejdsmarkedet.
 
Der er netop igangsat et arbejde for at styrke det rehabiliterende arbejde og sikre kvalitet i ressourceforløb. Dette arbejde vil du naturligt indgå i og vil også i den forbindelse få samarbejdsrelationer på tværs af den kommunale organisation.

Afdelingen består af cirka 20 medarbejdere og en faglig koordinator, der varetager indsatsen over for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgerne i ressourceforløb.

Du får det daglige personale- og ledelsesmæssige ansvar. Det er dit ansvar sammen med dit team, at sikre en stabil drift i en hverdag under konstante forandringer.


Forventninger til dig
  • Du er gerne en erfaren leder, der ved hvad jobbet kræver.
  • Du har erfaring med beskæftigelsesområdet, gerne inden for fagområdet, og du kan dokumentere dine tidligere resultater.
  • Du har mod på at bruge dine kompetencer, personlighed og erfaringer for at indfri mål og resultater.
  • Du ser dine kollegaer som sparringspartnere i en travl hverdag, og er med til at søge løsninger på tværs.
  • Du forstår at holde dig fagligt og lovgivningsmæssigt opdateret inden for beskæftigelsesområdet.
Vi forventer ikke, at du kan alt, men vi vil vægte, at du er god personaleleder, der:
  • kan sætte klare mål og skabe tydelig retning
  • kan kommunikere tydeligt, både mundtligt og skriftligt
  • handlings-, løsnings- og resultatorienteret
  • åben, tillidsskabende og anerkendende i din tilgang til andre mennesker
  • den, der skaber overblik og ro, når der er mange bolde i luften
  • ordentlig og troværdig, så der er sammenhæng mellem ord og handlinge
Vi kan tilbyde
En attraktiv lederstilling i en enhed med mange dygtige og engagerede medarbejdere. Du kommer til at indgå i et velfungerende ledelsesteam, hvor vi vægter samarbejde og god synergi højt.

Løn og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.

Hør mere om stillingen
Er du nysgerrig for at vide mere om stillingen, så kontakt Borger og Arbejdsmarkedschef Louise Berg på tlf.: 30175753. (Træffes i uge 26. 27 og delvist i uge 31)
 
Ansættelsesprocedure:
Ansøgningsfristen er den 4. august 2019 og første samtale med ansættelsesudvalget afholdes den 7 august 2019. Anden samtalerunde afholdes den 9. august 2019

Der vil blive indhentet referencer efter 2. samtale.

2019-08-05T01:50:36.930 Er du fagligt dygtig og skarp på ledelse, så er stillingen som afdelingsleder for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgere i ressourceforløb i Jobcenter Svendborg måske noget for dig Har du fagligheden og lysten til at skabe resultater sammen med dine medarbejdere og sætter du en ære i at omsætte de strategiske målsætninger til handling, så har vi en ledig stilling som afdelingsleder i Jobcenter Svendborg. Beskæftigelsesområdet og ikke mindst udmøntningen af LAB forenklingen inden for området, stiller store krav til en organisation. Som konsekvens heraf har vi i Svendborg kommune valgt at opslå en lederstilling. I Jobcenter Svendborg er der gennem de seneste år blevet arbejdet målrettet på at levere en faglig kompetent indsats over for borgerne og virksomhederne i området. Du vil overtage et team af fagligt dygtige medarbejdere og en indsats, der understøtter de politiske intentioner i lovgivningen, og den fastlagte strategi for indsatsen. Vi sætter en ære i at arbejde ud fra en anerkendende tilgang med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og muligheder.Resultaterne kommer ikke af sig selv, og derfor har vi i Jobcenter Svendborg hele tiden fokus på, hvad der skal til for at kunne løfte morgendagens udfordringer, og hvordan vi løbende kan blive bedre til at videreudvikle vores indsatser. Vi ønsker at skabe resultater og helhed i opgaveløsningen både for vores borgere og vores virksomheder.Du vil indgå i et velfungerende og erfarent ledelsesteam for Borger og Arbejdsmarkedsområdet i Svendborg, der sammen med dig skal sørge for, at vi hele tiden har fokus på at øge det tværfaglige samarbejde og blive bedre til at arbejde på tværs af indsatserne så borgerne opnår den størst mulige tilknytning til arbejdsmarkedet. Der er netop igangsat et arbejde for at styrke det rehabiliterende arbejde og sikre kvalitet i ressourceforløb. Dette arbejde vil du naturligt indgå i og vil også i den forbindelse få samarbejdsrelationer på tværs af den kommunale organisation.Afdelingen består af cirka 20 medarbejdere og en faglig koordinator, der varetager indsatsen over for de aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgerne i ressourceforløb.Du får det daglige personale- og ledelsesmæssige ansvar. Det er dit ansvar sammen med dit team, at sikre en stabil drift i en hverdag under konstante forandringer.Forventninger til dig Du er gerne en erfaren leder, der ved hvad jobbet kræver. Du har erfaring med beskæftigelsesområdet, gerne inden for fagområdet, og du kan dokumentere dine tidligere resultater. Du har mod på at bruge dine kompetencer, personlighed og erfaringer for at indfri mål og resultater. Du ser dine kollegaer som sparringspartnere i en travl hverdag, og er med til at søge løsninger på tværs. Du forstår at holde dig fagligt og lovgivningsmæssigt opdateret inden for beskæftigelsesområdet. Vi forventer ikke, at du kan alt, men vi vil vægte, at du er god personaleleder, der: kan sætte klare mål og skabe tydelig retning kan kommunikere tydeligt, både mundtligt og skriftligt handlings-, løsnings- og resultatorienteret åben, tillidsskabende og anerkendende i din tilgang til andre mennesker den, der skaber overblik og ro, når der er mange bolde i luften ordentlig og troværdig, så der er sammenhæng mellem ord og handlinge Vi kan tilbyde En attraktiv lederstilling i en enhed med mange dygtige og engagerede medarbejdere. Du kommer til at indgå i et velfungerende ledelsesteam, hvor vi vægter samarbejde og god synergi højt.Løn og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.Hør mere om stillingen Er du nysgerrig for at vide mere om stillingen, så kontakt Borger og Arbejdsmarkedschef Louise Berg på tlf.: 30175753. (Træffes i uge 26. 27 og delvist i uge 31) Ansættelsesprocedure:Ansøgningsfristen er den 4. august 2019 og første samtale med ansættelsesudvalget afholdes den 7 august 2019. Anden samtalerunde afholdes den 9. august 2019Der vil blive indhentet referencer efter 2. samtale.10Phoenix1dfe6b31101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000010https://svendborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=dda8dd09-1427-4a7d-8ac3-e26cf88a7dc30EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynSvendborg3553953Borger og Arbejdsmarked11Ramsherred 55700SvendborgDKDanmarkORS/1dfe6b31_logo.jpegORS/Small/1dfe6b31_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent785158EmplyPremium+ pakken - 60 dage1a5e5149-fcd9-4827-9b6b-d9ab57d88c86_704701128-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dfe6b31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dfe6b31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dfe6b31&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1dfe6b31&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgAfdelingsleder med gode samarbejdsevner12008011Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse362149318anja.conny.jorgensen@svendborg.dkDanmarkDanmarkda-DK