Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder med solid forretningsforståelse og IT-kompetencer til Billetten A/S, Kolding

Du kan navigere i en omskiftelig og dynamisk hverdag, hvor dine tiltag og ideer til optimering skaber målbar værdi. Du kan give dine medarbejdere sparring og modspil i deres arbejdsopgaver og du trives i en travl hverdag i en kreativ branche. Selvom din opgave kredser meget om systematik og IT er du er en empatisk og erfaren leder, der har sans for både mennesker og forretning.

Fra gazellevirksomhed til moden driftsorganisation
Hos Billetten har vi gennem de sidste 20 år leveret digitale billetsystemer, og vi supporterer en farverig pallette af nationale og internationale kulturinstitutioner, der lister en lang række teatre, festivaler, spillesteder og musikhuse i hele landet.

I dag består vores medarbejderstab af omkring 33 ansatte fordelt på kontorer i Århus, Kolding og København, og vi har samarbejdspartnere i Norge og Tyskland. Koldingafdelingen fungerer som support- og eventkontor med 14 dygtige og erfarne medarbejdere, der varetager en række varierede opgaver for vores kunder.

En forståelse for kundernes forretning, et indgående IT-kendskab og ikke mindst evnen til at lede et team af selvstændigt arbejdende og dygtige medarbejdere i det daglige, er helt afgørende for at få succes i jobbet. Stillingen er nyoprettet, og derfor får du rig mulighed for at sætte et præg på fremadrettede arbejdsgange og skabe en mærkbar forskel i hverdagen på kontoret.

Vi har fart på, og de seneste år har vi modtaget fem gazellepriser og blev i 2018 og 19 kåret som én af de 20 mest inspirerende og dynamiske virksomheder i Danmark af London Stock Exchange Group – derfor søger vi en stærk og energisk profil, der kan bidrage til vores vækst og udvikling.

En leder, der kan sætte retning
Rollen som afdelingsleder er nyoprettet, og derfor vil du med fordel kunne trække på tidligere ledelseserfaring til at skabe retning og fælles kurs. Grundet teamets størrelse, vil du også varetage praktiske opgaver med kontakt og support til kunderne i det daglige, hvor der løbende er 6-10.000 events i salg.

Du vil fra dag 1 blive introduceret til vores digitale billetsystem og nuværende processer, og i drøftelse og sparring med direktionen, salgsdirektøren og CTO’en sætte rammerne for teamets arbejde. Du vil ligeledes få mulighed for at udarbejde nye arbejdsbeskrivelser og uddannelsesmål for alle ansatte.

Organisatorisk refererer du til direktionen og vil være det primære kontaktpunkt for ledelsen i Aarhus, samt være det informationsmæssige omdrejningspunkt for teamet i Kolding. Du skal som person kunne opsamle og processere en stor mængde information, samt få de mange data systematiseret og digitaliseret.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Daglig ledelse af 14 (fra august 16) ansatte
  • Formidling, dialog og problemløsning med arrangører om deres billetsalgsløsning
  • Strukturere og systematisere arbejdsgange og intern vidensdeling
  • Videreformidling og indhentning af information fra direktionen, medarbejdere m.m.
  • Styre ugentlige morgenmøder med Aarhus-teamet
  • Administration og ad hoc-opgaver
  • Sygedage, feriedage, uddannelse, overarbejde, osv. skal håndteres med overblik
Rejseaktivitet ifm. kundebesøg i ind- (og udland) kan forventes i nogen grad.

Din profil
Vi søger dig, som brænder for ledelse og for at se resultaterne af din indsats. Som daglige leder er det afgørende, at du forstår at navigere i et dynamisk miljø med hårde deadlines såvel som drive langsigtet systemimplementering og markante organisatoriske forandringer.
Der vil blive sat stor pris på kreativitet og ideer til effektivisering, men det er ligeså vigtigt at du kan skabe overblik og systematik i det nuværende setup - og eksekvere på det.

Du har en analytisk og empatisk sans, der gør dig i stand til at forstå medarbejdernes udfordringer såvel som arrangørernes behov i forhold til deres tekniske løsning. Du forstår at formidle tekniske emner på en jordnær facon, til kunder i en branche med mange kreative personligheder, hvor IT og indsigt i teknik og software varierer meget. Du er kort sagt både tålmodig og formidlende – men forstår at sætte tempo i det daglige og nå klart definerede mål. Det er en balance du mestrer med sikker forståelse i enhver situation.

Vi forventer, at du har mindst 2-3 års erfaring som leder for et mindre eller mellemstort team. Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi foretrækker en god teoretisk værktøjskasse, fx med en overbygning i IT eller ledelse.

Arbejdsmiljø og goder
Hos os vil du udvikle dig fagligt og personligt og få muligheden for relevant videreuddannelse. Vi er for nyligt flyttet til nye, flotte lokaler nord for Kolding med gode rammer for personalet, der er gode til at arrangere sociale events og skabe sammenhold. Vi tilbyder konkurrencedygtig løn indeholdende pension og sundhedsforsikring.

Søg i dag!
Billetten samarbejder med rekrutteringsvirksomheden WolterJohannsen på denne stilling. Upload ansøgning og CV via linket ”Søg her”. Har du spørgsmål til stillingen, kontakt da venligst research- og rekrutteringskonsulent Eva Haugaard Pedersen via informationerne på siden.
Ansættelse er hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Vi læser ansøgninger løbende, så søg med det samme.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010238Phoenix-28acfeda12019-04-23T00:00:00Afdelingsleder med solid forretningsforståelse og IT-kompetencer til Billetten A/S, KoldingDu kan navigere i en omskiftelig og dynamisk hverdag, hvor dine tiltag og ideer til optimering skaber målbar værdi. Du kan give dine medarbejdere sparring og modspil i deres arbejdsopgaver og du trives i en travl hverdag i en kreativ branche. Selvom din opgave kredser meget om systematik og IT er du er en empatisk og erfaren leder, der har sans for både mennesker og forretning.

Fra gazellevirksomhed til moden driftsorganisation
Hos Billetten har vi gennem de sidste 20 år leveret digitale billetsystemer, og vi supporterer en farverig pallette af nationale og internationale kulturinstitutioner, der lister en lang række teatre, festivaler, spillesteder og musikhuse i hele landet.

I dag består vores medarbejderstab af omkring 33 ansatte fordelt på kontorer i Århus, Kolding og København, og vi har samarbejdspartnere i Norge og Tyskland. Koldingafdelingen fungerer som support- og eventkontor med 14 dygtige og erfarne medarbejdere, der varetager en række varierede opgaver for vores kunder.

En forståelse for kundernes forretning, et indgående IT-kendskab og ikke mindst evnen til at lede et team af selvstændigt arbejdende og dygtige medarbejdere i det daglige, er helt afgørende for at få succes i jobbet. Stillingen er nyoprettet, og derfor får du rig mulighed for at sætte et præg på fremadrettede arbejdsgange og skabe en mærkbar forskel i hverdagen på kontoret.

Vi har fart på, og de seneste år har vi modtaget fem gazellepriser og blev i 2018 og 19 kåret som én af de 20 mest inspirerende og dynamiske virksomheder i Danmark af London Stock Exchange Group – derfor søger vi en stærk og energisk profil, der kan bidrage til vores vækst og udvikling.

En leder, der kan sætte retning
Rollen som afdelingsleder er nyoprettet, og derfor vil du med fordel kunne trække på tidligere ledelseserfaring til at skabe retning og fælles kurs. Grundet teamets størrelse, vil du også varetage praktiske opgaver med kontakt og support til kunderne i det daglige, hvor der løbende er 6-10.000 events i salg.

Du vil fra dag 1 blive introduceret til vores digitale billetsystem og nuværende processer, og i drøftelse og sparring med direktionen, salgsdirektøren og CTO’en sætte rammerne for teamets arbejde. Du vil ligeledes få mulighed for at udarbejde nye arbejdsbeskrivelser og uddannelsesmål for alle ansatte.

Organisatorisk refererer du til direktionen og vil være det primære kontaktpunkt for ledelsen i Aarhus, samt være det informationsmæssige omdrejningspunkt for teamet i Kolding. Du skal som person kunne opsamle og processere en stor mængde information, samt få de mange data systematiseret og digitaliseret.

Arbejdsopgaverne omfatter:
  • Daglig ledelse af 14 (fra august 16) ansatte
  • Formidling, dialog og problemløsning med arrangører om deres billetsalgsløsning
  • Strukturere og systematisere arbejdsgange og intern vidensdeling
  • Videreformidling og indhentning af information fra direktionen, medarbejdere m.m.
  • Styre ugentlige morgenmøder med Aarhus-teamet
  • Administration og ad hoc-opgaver
  • Sygedage, feriedage, uddannelse, overarbejde, osv. skal håndteres med overblik
Rejseaktivitet ifm. kundebesøg i ind- (og udland) kan forventes i nogen grad.

Din profil
Vi søger dig, som brænder for ledelse og for at se resultaterne af din indsats. Som daglige leder er det afgørende, at du forstår at navigere i et dynamisk miljø med hårde deadlines såvel som drive langsigtet systemimplementering og markante organisatoriske forandringer.
Der vil blive sat stor pris på kreativitet og ideer til effektivisering, men det er ligeså vigtigt at du kan skabe overblik og systematik i det nuværende setup - og eksekvere på det.

Du har en analytisk og empatisk sans, der gør dig i stand til at forstå medarbejdernes udfordringer såvel som arrangørernes behov i forhold til deres tekniske løsning. Du forstår at formidle tekniske emner på en jordnær facon, til kunder i en branche med mange kreative personligheder, hvor IT og indsigt i teknik og software varierer meget. Du er kort sagt både tålmodig og formidlende – men forstår at sætte tempo i det daglige og nå klart definerede mål. Det er en balance du mestrer med sikker forståelse i enhver situation.

Vi forventer, at du har mindst 2-3 års erfaring som leder for et mindre eller mellemstort team. Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi foretrækker en god teoretisk værktøjskasse, fx med en overbygning i IT eller ledelse.

Arbejdsmiljø og goder
Hos os vil du udvikle dig fagligt og personligt og få muligheden for relevant videreuddannelse. Vi er for nyligt flyttet til nye, flotte lokaler nord for Kolding med gode rammer for personalet, der er gode til at arrangere sociale events og skabe sammenhold. Vi tilbyder konkurrencedygtig løn indeholdende pension og sundhedsforsikring.

Søg i dag!
Billetten samarbejder med rekrutteringsvirksomheden WolterJohannsen på denne stilling. Upload ansøgning og CV via linket ”Søg her”. Har du spørgsmål til stillingen, kontakt da venligst research- og rekrutteringskonsulent Eva Haugaard Pedersen via informationerne på siden.
Ansættelse er hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Vi læser ansøgninger løbende, så søg med det samme.

Vi glæder os til at høre fra dig!
2019-06-06T00:51:42.493 Du kan navigere i en omskiftelig og dynamisk hverdag, hvor dine tiltag og ideer til optimering skaber målbar værdi. Du kan give dine medarbejdere sparring og modspil i deres arbejdsopgaver og du trives i en travl hverdag i en kreativ branche. Selvom din opgave kredser meget om systematik og IT er du er en empatisk og erfaren leder, der har sans for både mennesker og forretning. Fra gazellevirksomhed til moden driftsorganisation Hos Billetten har vi gennem de sidste 20 år leveret digitale billetsystemer, og vi supporterer en farverig pallette af nationale og internationale kulturinstitutioner, der lister en lang række teatre, festivaler, spillesteder og musikhuse i hele landet. I dag består vores medarbejderstab af omkring 33 ansatte fordelt på kontorer i Århus, Kolding og København, og vi har samarbejdspartnere i Norge og Tyskland. Koldingafdelingen fungerer som support- og eventkontor med 14 dygtige og erfarne medarbejdere, der varetager en række varierede opgaver for vores kunder. En forståelse for kundernes forretning, et indgående IT-kendskab og ikke mindst evnen til at lede et team af selvstændigt arbejdende og dygtige medarbejdere i det daglige, er helt afgørende for at få succes i jobbet. Stillingen er nyoprettet, og derfor får du rig mulighed for at sætte et præg på fremadrettede arbejdsgange og skabe en mærkbar forskel i hverdagen på kontoret. Vi har fart på, og de seneste år har vi modtaget fem gazellepriser og blev i 2018 og 19 kåret som én af de 20 mest inspirerende og dynamiske virksomheder i Danmark af London Stock Exchange Group derfor søger vi en stærk og energisk profil, der kan bidrage til vores vækst og udvikling. En leder, der kan sætte retning Rollen som afdelingsleder er nyoprettet, og derfor vil du med fordel kunne trække på tidligere ledelseserfaring til at skabe retning og fælles kurs. Grundet teamets størrelse, vil du også varetage praktiske opgaver med kontakt og support til kunderne i det daglige, hvor der løbende er 6-10.000 events i salg. Du vil fra dag 1 blive introduceret til vores digitale billetsystem og nuværende processer, og i drøftelse og sparring med direktionen, salgsdirektøren og CTO en sætte rammerne for teamets arbejde. Du vil ligeledes få mulighed for at udarbejde nye arbejdsbeskrivelser og uddannelsesmål for alle ansatte. Organisatorisk refererer du til direktionen og vil være det primære kontaktpunkt for ledelsen i Aarhus, samt være det informationsmæssige omdrejningspunkt for teamet i Kolding. Du skal som person kunne opsamle og processere en stor mængde information, samt få de mange data systematiseret og digitaliseret. Arbejdsopgaverne omfatter: Daglig ledelse af 14 (fra august 16) ansatte Formidling, dialog og problemløsning med arrangører om deres billetsalgsløsning Strukturere og systematisere arbejdsgange og intern vidensdeling Videreformidling og indhentning af information fra direktionen, medarbejdere m.m. Styre ugentlige morgenmøder med Aarhus-teamet Administration og ad hoc-opgaver Sygedage, feriedage, uddannelse, overarbejde, osv. skal håndteres med overblik Rejseaktivitet ifm. kundebesøg i ind- (og udland) kan forventes i nogen grad. Din profil Vi søger dig, som brænder for ledelse og for at se resultaterne af din indsats. Som daglige leder er det afgørende, at du forstår at navigere i et dynamisk miljø med hårde deadlines såvel som drive langsigtet systemimplementering og markante organisatoriske forandringer. Der vil blive sat stor pris på kreativitet og ideer til effektivisering, men det er ligeså vigtigt at du kan skabe overblik og systematik i det nuværende setup - og eksekvere på det. Du har en analytisk og empatisk sans, der gør dig i stand til at forstå medarbejdernes udfordringer såvel som arrangørernes behov i forhold til deres tekniske løsning. Du forstår at formidle tekniske emner på en jordnær facon, til kunder i en branche med mange kreative personligheder, hvor IT og indsigt i teknik og software varierer meget. Du er kort sagt både tålmodig og formidlende men forstår at sætte tempo i det daglige og nå klart definerede mål. Det er en balance du mestrer med sikker forståelse i enhver situation. Vi forventer, at du har mindst 2-3 års erfaring som leder for et mindre eller mellemstort team. Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi foretrækker en god teoretisk værktøjskasse, fx med en overbygning i IT eller ledelse. Arbejdsmiljø og goder Hos os vil du udvikle dig fagligt og personligt og få muligheden for relevant videreuddannelse. Vi er for nyligt flyttet til nye, flotte lokaler nord for Kolding med gode rammer for personalet, der er gode til at arrangere sociale events og skabe sammenhold. Vi tilbyder konkurrencedygtig løn indeholdende pension og sundhedsforsikring. Søg i dag! Billetten samarbejder med rekrutteringsvirksomheden WolterJohannsen på denne stilling. Upload ansøgning og CV via linket Søg her . Har du spørgsmål til stillingen, kontakt da venligst research- og rekrutteringskonsulent Eva Haugaard Pedersen via informationerne på siden. Ansættelse er hurtigst muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Vi læser ansøgninger løbende, så søg med det samme. Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnet28acfeda100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-05T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1441&ProjectId=143730&DepartmentId=19974&MediaId=4620&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3512275WolterJohannsen11Birkemosevej 7A6000Kolding71713418DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent748180JobNet4977868497786810023-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28acfedahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=28acfedahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28acfeda&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28acfeda&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361556140eh@wolterjohannsen.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK