Afdelingsleder søges til LOXAM A/S Rental

Vil du være frontfiguren i vores afdeling og være den, der tager ansvaret både økonomisk og driftsmæssigt? Så er det måske dig, vi søger til en vigtig stilling med et stærkt team i ryggen.

 

Til LOXAM A/S Rental afdelingen i Herning søger vi en kompetent og engageret afdelingsleder, som kan sikre en effektiv drift og kommerciel videreudvikling af afdelingen.  

Med reference til regionschefen vil du få ledelsesansvaret for et team af erfarne, dygtige og engagerede medarbejdere med stor viden inden for entreprenørmateriel. Der er tilknyttet en salgskonsulent til afdelingen, og i fællesskab sikrer I omsætningen i afdelingen.

Det er vigtigt, at du kan skabe og bevare overblikket, samtidig med at du har sans for detaljen. Da LOXAM er ISO-certificeret, er det vigtigt, at du har fokus på kvalitet og procedurer i et travlt miljø. Du er endvidere parat til at deltage i den daglige drift på lige fod med teamet, når det er nødvendigt.  

Du kommer til at arbejde selvstændigt i hverdagen med fokus på afdelingens drift, udvikling og vækst. Det er derfor afgørende, at du har et godt købmandskab, kan prioritere dine opgaver og træffe effektive beslutninger. 

Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende

  • Løbende at arbejde tæt sammen med nuværende og potentielle kunder i dit område 
  • Prioritering, planlægning og gennemførelse af opgaverne for afdelingen  
  • Personaleledelse i stort og småt, herunder koordinering af arbejds- og ferieplaner, afdelingsmøder og kommunikation 
  • Ansvar for overholdelse af afdelingens KPI’er og budget 

Din baggrund
Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men det vigtigste for os er at finde den rigtige kandidat. Vi forestiller os, at du kommer fra entreprenør-, håndværkerbranchen el. lign., og at du har: 

  • Ledelseserfaring  
  • Erfaring med relationsbaseret salg  
  • En god økonomisk og kommerciel forståelse  
  • Erfaring med IT og er vant til at arbejde i et CRM-system og i MS Office - især Excel.    

Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft, du trives med at gå forrest, og du har en inspirerende og synlig ledelsesstil.  

LOXAM tilbyder
En spændende og velfungerende arbejdsplads i udvikling. Der lægges vægt på et godt arbejdsmiljø, sikkerhed og kvalitet samt en åben og tillidsvækkende dialog på tværs af organisationen. 

Løn i forhold til kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Afdelingens åbningstider er fra mandag-torsdag fra kl. 06.30-16.00 og fredag fra kl. 06.30-15.00.

Ansøgningsfrist
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen nedenfor.

Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon +45 30 851 331.

Om virksomheden
LOXAM er Europas største udlejer af maskiner, jordanlægsmateriel, lifte, liftvogne, moduler og skurvogne. Vi leverer til bygge-og anlægssektoren, industrien, den offentlige sektor, servicesektoren og til private. LOXAM har 29 afdelinger med ca. 300 medarbejdere og en materielporteføjle på mere end 20.000 enheder. LOXAM er til stede i 22 lande, og koncernen beskæftiger ca. 7.900 medarbejdere.

Læs mere på: www.loxam.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330164724Phoenix-7016292a12020-01-25T03:00:57.617Afdelingsleder søges til LOXAM A/S RentalVil du være frontfiguren i vores afdeling og være den, der tager ansvaret både økonomisk og driftsmæssigt? Så er det måske dig, vi søger til en vigtig stilling med et stærkt team i ryggen.

 

Til LOXAM A/S Rental afdelingen i Herning søger vi en kompetent og engageret afdelingsleder, som kan sikre en effektiv drift og kommerciel videreudvikling af afdelingen.  

Med reference til regionschefen vil du få ledelsesansvaret for et team af erfarne, dygtige og engagerede medarbejdere med stor viden inden for entreprenørmateriel. Der er tilknyttet en salgskonsulent til afdelingen, og i fællesskab sikrer I omsætningen i afdelingen.

Det er vigtigt, at du kan skabe og bevare overblikket, samtidig med at du har sans for detaljen. Da LOXAM er ISO-certificeret, er det vigtigt, at du har fokus på kvalitet og procedurer i et travlt miljø. Du er endvidere parat til at deltage i den daglige drift på lige fod med teamet, når det er nødvendigt.  

Du kommer til at arbejde selvstændigt i hverdagen med fokus på afdelingens drift, udvikling og vækst. Det er derfor afgørende, at du har et godt købmandskab, kan prioritere dine opgaver og træffe effektive beslutninger. 

Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende

  • Løbende at arbejde tæt sammen med nuværende og potentielle kunder i dit område 
  • Prioritering, planlægning og gennemførelse af opgaverne for afdelingen  
  • Personaleledelse i stort og småt, herunder koordinering af arbejds- og ferieplaner, afdelingsmøder og kommunikation 
  • Ansvar for overholdelse af afdelingens KPI’er og budget 

Din baggrund
Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men det vigtigste for os er at finde den rigtige kandidat. Vi forestiller os, at du kommer fra entreprenør-, håndværkerbranchen el. lign., og at du har: 

  • Ledelseserfaring  
  • Erfaring med relationsbaseret salg  
  • En god økonomisk og kommerciel forståelse  
  • Erfaring med IT og er vant til at arbejde i et CRM-system og i MS Office - især Excel.    

Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft, du trives med at gå forrest, og du har en inspirerende og synlig ledelsesstil.  

LOXAM tilbyder
En spændende og velfungerende arbejdsplads i udvikling. Der lægges vægt på et godt arbejdsmiljø, sikkerhed og kvalitet samt en åben og tillidsvækkende dialog på tværs af organisationen. 

Løn i forhold til kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Afdelingens åbningstider er fra mandag-torsdag fra kl. 06.30-16.00 og fredag fra kl. 06.30-15.00.

Ansøgningsfrist
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen nedenfor.

Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon +45 30 851 331.

Om virksomheden
LOXAM er Europas største udlejer af maskiner, jordanlægsmateriel, lifte, liftvogne, moduler og skurvogne. Vi leverer til bygge-og anlægssektoren, industrien, den offentlige sektor, servicesektoren og til private. LOXAM har 29 afdelinger med ca. 300 medarbejdere og en materielporteføjle på mere end 20.000 enheder. LOXAM er til stede i 22 lande, og koncernen beskæftiger ca. 7.900 medarbejdere.

Læs mere på: www.loxam.dk

Vil du være frontfiguren i vores afdeling og være den, der tager ansvaret både økonomisk og driftsmæssigt? Så er det måske dig, vi søger til en vigtig stilling med et stærkt team i ryggen. Til LOXAM A S Rental afdelingen i Herning søger vi en kompetent og engageret afdelingsleder, som kan sikre en effektiv drift og kommerciel videreudvikling af afdelingen. Med reference til regionschefen vil du få ledelsesansvaret for et team af erfarne, dygtige og engagerede medarbejdere med stor viden inden for entreprenørmateriel. Der er tilknyttet en salgskonsulent til afdelingen, og i fællesskab sikrer I omsætningen i afdelingen. Det er vigtigt, at du kan skabe og bevare overblikket, samtidig med at du har sans for detaljen. Da LOXAM er ISO-certificeret, er det vigtigt, at du har fokus på kvalitet og procedurer i et travlt miljø. Du er endvidere parat til at deltage i den daglige drift på lige fod med teamet, når det er nødvendigt. Du kommer til at arbejde selvstændigt i hverdagen med fokus på afdelingens drift, udvikling og vækst. Det er derfor afgørende, at du har et godt købmandskab, kan prioritere dine opgaver og træffe effektive beslutninger. Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende Løbende at arbejde tæt sammen med nuværende og potentielle kunder i dit område Prioritering, planlægning og gennemførelse af opgaverne for afdelingen Personaleledelse i stort og småt, herunder koordinering af arbejds- og ferieplaner, afdelingsmøder og kommunikation Ansvar for overholdelse af afdelingens KPI er og budget Din baggrund Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men det vigtigste for os er at finde den rigtige kandidat. Vi forestiller os, at du kommer fra entreprenør-, håndværkerbranchen el. lign., og at du har: Ledelseserfaring Erfaring med relationsbaseret salg En god økonomisk og kommerciel forståelse Erfaring med IT og er vant til at arbejde i et CRM-system og i MS Office - især Excel. Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft, du trives med at gå forrest, og du har en inspirerende og synlig ledelsesstil. LOXAM tilbyder En spændende og velfungerende arbejdsplads i udvikling. Der lægges vægt på et godt arbejdsmiljø, sikkerhed og kvalitet samt en åben og tillidsvækkende dialog på tværs af organisationen. Løn i forhold til kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Afdelingens åbningstider er fra mandag-torsdag fra kl. 06.30-16.00 og fredag fra kl. 06.30-15.00. Ansøgningsfrist JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon 45 30 851 331. Om virksomheden LOXAM er Europas største udlejer af maskiner, jordanlægsmateriel, lifte, liftvogne, moduler og skurvogne. Vi leverer til bygge-og anlægssektoren, industrien, den offentlige sektor, servicesektoren og til private. LOXAM har 29 afdelinger med ca. 300 medarbejdere og en materielporteføjle på mere end 20.000 enheder. LOXAM er til stede i 22 lande, og koncernen beskæftiger ca. 7.900 medarbejdere. Læs mere på: www.loxam.dk10Phoenix7016292a101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=146611&DepartmentId=18973&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3698302JKS A/S11Lillelundvej 107400HerningDKDanmarkORS/7016292a_logo.pngORS/Small/7016292a_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent10011891677JksHrManagerSpecialpakke 114661101025-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7016292ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7016292ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7016292a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7016292a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAfdelingsleder søges til LOXAM A/S Rental1Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse363999325tsa@jks.dkDanmarkDanmark330164153Bøgehusene søger en erfaren og handlekraftig TeamlederBasic Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer: Ledelse med handlekraft Ledelse på Tværs Ledelse med borgeren i Centrum Ledelse med HEDEKRAFTDesuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vores tre værdier: Dialog, Tillid og Ansvarlighed.Det betyder at du gennem Dialog afstemmer gensidige forventninger, skaber fælles forståelser og giver plads - også når det er svært, og der er uenighed.Tillid er et nødvendigt bindemiddel, som sikrer smidighed i opgaveløsningen uanset din rolle og position i organisationen. Du møder altid andre med positive forventninger, intentioner og handlinger.Ansvarlighed synliggøres af handlinger, som viser det gode eksempel. Du skal gå foran, være normsættende og kulturbærende for resten af organisationen. Du har som leder et særligt ansvar for økonomien og det vedvarende fokus på effektiv opgaveløsning inden for aftalte rammer.Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så læs videreBøgehusene er et af Ikast-Brande Kommunes bo- og aktivitetstilbud for 15 voksne mennesker med autisme og varigt betydeligt nedsat psykisk- og fysisk funktionsevne. Botilbuddet er opdelt i tre afdelinger, Bøgebo Åbo, Kastanjebo og Skovbo.For at imødekomme borgernes behov for støtte, er der ansat ca. 42 medarbejdere i forskellige funktioner. Vi har altid fokus på borgerne og vores kerneopgave er tydelighed i vores hverdag: Vi lykkes når mennesket med autismegives mulighed for et liv med mening, trivsel og udvikling Der arbejdes med neuropædagogik, KRAP, Sanseintegration, Marte Meo, PECS, struktur og kommunikation.Teamlederstillingen er for Skovbo og nattevagtsteamet. Skovbo er en afdeling med 6 borgere.Stillingen er på 37 timer ugentlig. Timerne er fordelt med pædagogisk arbejde og 16 timers ledelse. og det forventes at du indgår i tjeneste 1-2 vagter hver 4. weekend.Teamlederens opgaver vil være: At medvirke ved omsætning af områdets strategi, kultur og værdier At være ansvarlig for gennemførsel af pædagogiske handleplaner At være ansvarlig for daglig, effektiv arbejdstilrettelæggelse herunder vagtplanlægning og ferieplanlægning At samarbejde i et lederteam bestående af daglig leder og to teamledere Vikaradministration At være ansvarlig for udarbejdelse og gennemførelse af introduktionsplaner for nyansatte vikarer At forestå gennemførelse af personalemøder At gennemføre MUS-samtalerVi tilbyder: Et arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt Gode, fagligt velfunderede og inspirerende kolleger Et arbejde med udvikling og udfordringer En arbejdsplads hvor etik, respekt og anerkendelse er i højsædet Mulighed for at kombinere ledelse med pædagogisk arbejdeVi forventer at du: Har ledelseserfaring eller har mod på at få det - og er tydelig i dit ledelsesmæssige ståsted. Har en relevant uddannelse, eksempelvis som pædagog. Kan skabe sammenhæng mellem høj faglighed og effektiv økonomistyring. Har erfaring med udarbejdelse af tjenesteplaner og indberetning af løn på et døgntilbud. Har erfaring med det specialiserede fagområde og borgergruppen på Bøgehusene. Har en anerkendende tilgang til den enkelte Er god til at motivere og begejstre Kan holde fast i sine personlige grundværdier - også når de udfordres Kan håndtere konflikter konstruktivt Er skriftlig velformuleret Har et godt humør og er oprigtigLøn- og ansættelsesforhold:Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.For yderligere information om stillingen kontakt:Leder Lars S. Olesen på tlf.: 9960 5051, i uge 7 og 8 vil det være teamleder Anni B. jensen der kan kontaktes på 9960 5270.Ansøgningsfrist:Søndag den 23. februar 2020, kl. 12:00.Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer:
  • Ledelse med handlekraft
  • Ledelse på Tværs
  • Ledelse med borgeren i Centrum
  • Ledelse med HEDEKRAFT

    Desuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vores tre værdier: Dialog, Tillid og Ansvarlighed.

    Det betyder at du gennem Dialog afstemmer gensidige forventninger, skaber fælles forståelser og giver plads - også når det er svært, og der er uenighed.

    Tillid er et nødvendigt bindemiddel, som sikrer smidighed i opgaveløsningen uanset din rolle og position i organisationen. Du møder altid andre med positive forventninger, intentioner og handlinger.

    Ansvarlighed synliggøres af handlinger, som viser det gode eksempel. Du skal gå foran, være normsættende og kulturbærende for resten af organisationen. Du har som leder et særligt ansvar for økonomien og det vedvarende fokus på effektiv opgaveløsning inden for aftalte rammer.

    Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så læs videre

    Bøgehusene er et af Ikast-Brande Kommunes bo- og aktivitetstilbud for 15 voksne mennesker med autisme og varigt betydeligt nedsat psykisk- og fysisk funktionsevne. Botilbuddet er opdelt i tre afdelinger, Bøgebo/Åbo, Kastanjebo og Skovbo.
    For at imødekomme borgernes behov for støtte, er der ansat ca. 42 medarbejdere i forskellige funktioner. Vi har altid fokus på borgerne og vores kerneopgave er tydelighed i vores hverdag:

    ”Vi lykkes når mennesket med autismegives mulighed for et liv med mening, trivsel og udvikling

    Der arbejdes med neuropædagogik, KRAP, Sanseintegration, Marte Meo, PECS, struktur og kommunikation.

    Teamlederstillingen er for Skovbo og nattevagtsteamet. Skovbo er en afdeling med 6 borgere.

    Stillingen er på 37 timer ugentlig. Timerne er fordelt med pædagogisk arbejde og 16 timers ledelse. og det forventes at du indgår i tjeneste 1-2 vagter hver 4. weekend.

    Teamlederens opgaver vil være:
  • At medvirke ved omsætning af områdets strategi, kultur og værdier
  • At være ansvarlig for gennemførsel af pædagogiske handleplaner
  • At være ansvarlig for daglig, effektiv arbejdstilrettelæggelse herunder vagtplanlægning og ferieplanlægning
  • At samarbejde i et lederteam bestående af daglig leder og to teamledere
  • Vikaradministration
  • At være ansvarlig for udarbejdelse og gennemførelse af introduktionsplaner for nyansatte/vikarer
  • At forestå gennemførelse af personalemøder
  • At gennemføre MUS-samtaler

    Vi tilbyder:
  • Et arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt
  • Gode, fagligt velfunderede og inspirerende kolleger
  • Et arbejde med udvikling og udfordringer
  • En arbejdsplads hvor etik, respekt og anerkendelse er i højsædet
  • Mulighed for at kombinere ledelse med pædagogisk arbejde

    Vi forventer at du:
  • Har ledelseserfaring – eller har mod på at få det - og er tydelig i dit ledelsesmæssige ståsted.
  • Har en relevant uddannelse, eksempelvis som pædagog.
  • Kan skabe sammenhæng mellem høj faglighed og effektiv økonomistyring.
  • Har erfaring med udarbejdelse af tjenesteplaner og indberetning af løn på et døgntilbud.
  • Har erfaring med det specialiserede fagområde og borgergruppen på Bøgehusene.
  • Har en anerkendende tilgang til den enkelte
  • Er god til at motivere og begejstre
  • Kan holde fast i sine personlige grundværdier - også når de udfordres
  • Kan håndtere konflikter konstruktivt
  • Er skriftlig velformuleret
  • Har et godt humør og er oprigtig
    Løn- og ansættelsesforhold:
    Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.

    For yderligere information om stillingen kontakt:
    Leder Lars S. Olesen på tlf.: 9960 5051, i uge 7 og 8 vil det være teamleder Anni B. jensen der kan kontaktes på 9960 5270.

    Ansøgningsfrist:
    Søndag den 23. februar 2020, kl. 12:00.


ORS/Small/f02ceca3_logo.gifIkast-Brande kommuneIkast2020-02-03T00:00:002020-02-23T00:00:00
330173653Dagnæsskolen søger en engageret pædagogisk afdelingsleder til 0. - 4. kl.Basic Dagnæsskolen søger en faglig stærk team player !Dagnæsskolen søger pr. 1. maj 2020 en engageret pædagogisk afdelingsleder til 0. 4. kl. Dagnæsskolen kan tilbyde En veldrevet skole med ca. 600 skønne elever. Skolen er i en positiv udvikling og har et dygtigt personale, der er dedikerede i forhold til at skabe en skole med høj faglighed og trivsel. Vi er ambitiøse på alle børns vegne, hvor målet er at alle elever, uanset udgangspunkt, lykkes med at udnytte deres potentiale og blive livsduelige. En skole hvor vi spejder efter guldet i det enkelte barn, og hvor vi voksne opmuntrer børnene og de unge til at forfølge deres mål. En skole hvor vi tror på, at alt kan lade sig gøre til det modsatte er bevist , og hvor vi er stærkere i fællesskab end hver for sig - en skole hvor vi løfter i flok. En skole, hvor vi arbejder professionelt, satser på intern kompetenceudvikling af personalet og kapacitetsopbygning af et stærkt vejledernetværk. En skole hvor vi samarbejder tæt med personalet, eleverne, forældrene for at videreføre og videreudvikle den pædagogiske retning, så Dagnæsskolen fortsat udvikler sig positivt og er en rigtig god skole at gå og arbejde på. En skole med et stærkt ligeværdigt lederteam, der er værdistyret og hvor vi arbejder aktivt med De 7 Gode Vaner , og hvor vi med humor og glæde støtter og spiller hinanden stærke. En skole hvor du som ny medarbejder vil opleve en faglig og professionel arbejdsplads med fokus på opgaveløsningen. En skole med et godt arbejdsmiljø med fokus på arbejdsglæde og trivsel. En skole hvor der er gode muligheder for faglig sparring af dygtige kolleger. En skole hvor du får tilknyttet en mentor i opstartsperioden. Pædagogisk afdelingsleders opgaver. Du skal i samarbejde med afdelingskoordinatorerne og lederteamet lede og udvikle 0. - 4. kl. Du bliver ledelsesansvarlig for vores inklusionsindsatser samt DSA. Du bliver ledelsesansvarlig for lærere i 0. 4. kl. og pædagogerne i skoledelen. Du skal varetage forskellige administrative opgaver i samarbejde med lederteamet. Du vil sammen med vores SFO-leder være ansvarlig for samarbejdet med de børnehaver, som vi får børn fra herunder opstart af vores førskolegruppe. Du bliver en vigtig del af skolens ledelsesteam. Du er en synlig og tilgængelig leder for medarbejdere, elever og forældre. Du er en pædagogisk inspirator du skal i samarbejde med det øvrige lederteam være inspirator og tovholder på de mange processer som vi sætter i gang. Du er en dygtig og empatisk personaleleder du motiverer, inspirerer og anerkender personalets forskellige faglige kompetencer, samt fastholder og rammesætter et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave. Du fastholder og udbygger et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde, som vi ser som en forudsætning for et godt pædagogisk arbejde. Du tager ansvar og trives i et ledelsesfællesskab, hvor opgaver, roller, ansvar og administrative opgaver løbende fastlægges ud fra vores kompetencer, og hvor vi forventer at udvikle vores opgaveporteføljer løbende i takt med skolens behov og udvikling. Din profil: Du skal meget gerne have ledelseserfaring og er leder med stort L. Du hviler i din faglighed og måde at lede på. Du er en motiverende, involverende leder, som både lytter og tør stille krav til dine medarbejdere. Du har en coachende lederstil og evner at skabe følgeskab. Du er ambitiøs og har en læreruddannelse eller anden relevant faglig baggrund. Du lægger særlig vægt på personaleledelse, pædagogisk udvikling, samt samarbejdet med forældre og eksterne samarbejdspartnere. Du har færdiggjort en lederuddannelse, eller er indstillet på at tage en diplom i ledelse ved siden af en travl og spændende dagligdag. Du har faglig kompetencer inden for den almindelige undervisning samt inklusionsområdet. Du er engageret. Du er visionær og har højt humør og god energi. Du interesserer dig for elevernes og dine kollegaers trivsel. Du brænder for at gøre en positiv forskel også når det er svært. Du er arbejdsom og god til at få overblik. Du kan have mange bolde i luften på samme tid, og arbejder systematisk. Du er god til at skabe og bevare overblikket i en travl og kompleks hverdag. Du har gode kommunikative evner og fremstår dialogorienteret og inkluderende. Du er i stand til at interagere hensigtsmæssigt med de mange forskellige mennesker, der omgiver dig. I forhold til kommunikationen og interaktionen med elever, forældre og ansatte er det også vigtigt, at du kan skabe tryghed ved at stå fast, når det gælder. Du har blik for, hvad der skal til for at skabe de bedste rammer for medarbejdere og elever. Du kan arbejde selvstændigt og loyalt ud fra de rammer, værdier og beslutninger, der er truffet. Du er lyttende, uhøjtidelig, rummelig, kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn. Ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat fra den 1. maj 2020. Der vil blive afholdt 2 ansættelsesrunder. Den første den 19. marts 2020 fra kl. 8.30 og den anden runde den 27. marts 2020 kl. 8.30. Der vil blive indhentet reference. Ansøgning med bilag, hvor du har lagt tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer, fremsendes elektronisk senest den 10. marts 2020. Der indhentes børne- og straffeattest, og ansættelsen er betinget heraf. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst Vil du vide mere? Interesserede ansøgere opfordres til at kontakte skoleleder Lars M Hansen på tlf. 22617304 76293260 eller viceskoleleder Jeannette B. Nipper på tlf. 23299256 76293260 Ledelsesteamet på Dagnæsskolen glæder sig til at byde et nyt medlem velkommen i vores ledelsesfællesskab.Dagnæsskolen søger en faglig stærk team player !

Dagnæsskolen søger pr. 1. maj 2020 en engageret pædagogisk afdelingsleder til 0. – 4. kl.


Dagnæsskolen kan tilbyde
  • En veldrevet skole med ca. 600 skønne elever. Skolen er i en positiv udvikling og har et dygtigt personale, der er dedikerede i forhold til at skabe en skole med høj faglighed og trivsel. Vi er ambitiøse på alle børns vegne, hvor målet er at alle elever, uanset udgangspunkt, lykkes med at udnytte deres potentiale og blive livsduelige.
  • En skole hvor vi ” spejder efter guldet ” i det enkelte barn, og hvor vi voksne opmuntrer børnene og de unge til at forfølge deres mål.
  • En skole hvor vi tror på, at ”alt kan lade sig gøre til det modsatte er bevist”, og hvor vi er stærkere i fællesskab end hver for sig - en skole hvor vi løfter i flok.
  • En skole, hvor vi arbejder professionelt, satser på intern kompetenceudvikling af personalet og kapacitetsopbygning af et stærkt vejledernetværk.
  • En skole hvor vi samarbejder tæt med personalet, eleverne, forældrene for at videreføre og videreudvikle den pædagogiske retning, så Dagnæsskolen fortsat udvikler sig positivt og er en rigtig god skole at gå og arbejde på.
  • En skole med et stærkt ligeværdigt lederteam, der er værdistyret og hvor vi arbejder aktivt med ”De 7 Gode Vaner”, og hvor vi med humor og glæde støtter og spiller hinanden stærke.
  • En skole hvor du som ny medarbejder vil opleve en faglig og professionel arbejdsplads med fokus på opgaveløsningen.
  • En skole med et godt arbejdsmiljø med fokus på arbejdsglæde og trivsel.
  • En skole hvor der er gode muligheder for faglig sparring af dygtige kolleger.
  • En skole hvor du får tilknyttet en mentor i opstartsperioden.
     
Pædagogisk afdelingsleders opgaver.
  • Du skal i samarbejde med afdelingskoordinatorerne og lederteamet lede og udvikle 0. - 4. kl.
  • Du bliver ledelsesansvarlig for vores inklusionsindsatser samt DSA.
  • Du bliver ledelsesansvarlig for lærere i 0. – 4. kl. og pædagogerne i skoledelen.
  • Du skal varetage forskellige administrative opgaver i samarbejde med lederteamet.
  • Du vil sammen med vores SFO-leder være ansvarlig for samarbejdet med de børnehaver, som vi får børn fra – herunder opstart af vores førskolegruppe.
  • Du bliver en vigtig del af skolens ledelsesteam.
  • Du er en synlig og tilgængelig leder for medarbejdere, elever og forældre.
  • Du er en pædagogisk inspirator – du skal i samarbejde med det øvrige lederteam være inspirator og tovholder på de mange processer som vi sætter i gang.
  • Du er en dygtig og empatisk personaleleder – du motiverer, inspirerer og anerkender personalets forskellige faglige kompetencer, samt fastholder og rammesætter et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave.
  • Du fastholder og udbygger et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde, som vi ser som en forudsætning for et godt pædagogisk arbejde.
  • Du tager ansvar og trives i et ledelsesfællesskab, hvor opgaver, roller, ansvar og administrative opgaver løbende fastlægges ud fra vores kompetencer, og hvor vi forventer at udvikle vores opgaveporteføljer løbende i takt med skolens behov og udvikling.
  
Din profil:
  • Du skal meget gerne have ledelseserfaring og er leder med stort L. Du hviler i din faglighed og måde at lede på. Du er en motiverende, involverende leder, som både lytter og tør stille krav til dine medarbejdere. Du har en coachende lederstil og evner at skabe følgeskab.
  • Du er ambitiøs og har en læreruddannelse eller anden relevant faglig baggrund. Du lægger særlig vægt på personaleledelse, pædagogisk udvikling, samt samarbejdet med forældre og eksterne samarbejdspartnere.
  • Du har færdiggjort en lederuddannelse, eller er indstillet på at tage en diplom i ledelse ved siden af en travl og spændende dagligdag.
  • Du har faglig kompetencer inden for den almindelige undervisning samt inklusionsområdet.
  • Du er engageret. Du er visionær og har højt humør og god energi. Du interesserer dig for elevernes og dine kollegaers trivsel. Du brænder for at gøre en positiv forskel – også når det er svært.
  • Du er arbejdsom og god til at få overblik. Du kan have mange bolde i luften på samme tid, og arbejder systematisk. Du er god til at skabe og bevare overblikket i en travl og kompleks hverdag.
  • Du har gode kommunikative evner og fremstår dialogorienteret og inkluderende. Du er i stand til at interagere hensigtsmæssigt med de mange forskellige mennesker, der omgiver dig. I forhold til kommunikationen og interaktionen med elever, forældre og ansatte er det også vigtigt, at du kan skabe tryghed ved at stå fast, når det gælder.
  • Du har blik for, hvad der skal til for at skabe de bedste rammer for medarbejdere og elever.
  • Du kan arbejde selvstændigt og loyalt ud fra de rammer, værdier og beslutninger, der er truffet.
  • Du er lyttende, uhøjtidelig, rummelig, kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn.
  
Ansættelsesvilkår
  • Stillingen ønskes besat fra den 1. maj 2020.
  • Der vil blive afholdt 2 ansættelsesrunder. Den første den 19. marts 2020 fra kl. 8.30 og den anden runde den 27. marts 2020 kl. 8.30. Der vil blive indhentet reference.
  • Ansøgning med bilag, hvor du har lagt tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer, fremsendes elektronisk senest den 10. marts 2020.
  • Der indhentes børne- og straffeattest, og ansættelsen er betinget heraf.
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
  • Vil du vide mere? – Interesserede ansøgere opfordres til at kontakte skoleleder Lars M Hansen på tlf. 22617304 / 76293260 eller viceskoleleder Jeannette B. Nipper på tlf. 23299256  / 76293260
Ledelsesteamet på Dagnæsskolen glæder sig til at byde et nyt medlem velkommen i vores ledelsesfællesskab.
 

ORS/Small/b4c6c0e3_logo.jpegDagnæsskolenHorsens2020-02-07T11:08:27.5472020-03-10T00:00:00
330165419Afdelingsleder til Børne & Ungeforvaltningen - Uddannelse & LæringProfile Vejle kommune søger en afdelingsleder til Uddannelse & Læring med tiltrædelse pr. 1. maj 2020. Om jobbet Uddannelse & Læring er en afdeling under Børn & Unge forvaltningen. Den rummer en række uddannelsesinstitutioner og funktioner, hvor skoleområdet med 29 folkeskoler er det største område. CSV, Sprogcenter Vejle, Ungdomsskolen og SSP er som institutioner en del af afdelingen. Uddannelse & Lærings forvaltningsdel er organiseret i to enheder: Pædagogik & Læring og Sekretariat & Plan. Der er en afdelingsleder for hver enhed og i begge enheder 12 medarbejdere. Den ledige afdelingslederstilling indeholder afdelingsledelse for Pædagogik & Læring og daglig ledelse for lederne i CSV, Sprogcenter, Ungdomsskolen, SSP og projekt Tjansen. I Uddannelse & Læring er et tæt og professionelt samarbejde, fælles løft af kerneopgaven og høje forventninger fundamentet for, at vi lykkes med ambitiøse mål for vores skoler og institutioner. Vi arbejder i professionelle læringsfællesskaber, og er optagede af kontinuerligt og vedholdende, at forbedre vores praksis, således den skaber den bedst mulige værdi for børn, unge og voksnes læring, trivsel og dannelse. Som afdelingsleder for Pædagogik & Læring får du en enestående mulighed for, at være med til at tegne fremtiden for pædagogisk faglig udvikling og retning for skoler og institutioner i Vejle Kommune. Der er sat en strategisk retning for afdelingen som et støttesystem for skoler og institutioner. Den retning skal videreføres under din og ledelsesteamets ledelse. Derfor er du en leder, der tør og har vilje til at markere en forskel for pædagogisk og faglig indsats og udvikling. Du mestrer at balancere dygtig faglig ledelse med en personaleledelse, der spiller dine dygtige medarbejdere endnu bedre i deres løsning af kerneopgaven. For dig er samarbejde på tværs af afdelinger i Vejle Kommune og med mange forskellige professioner et aktiv og en nødvendighed, og du er i stand til at jonglere med mange bolde i luften i det tætte samarbejde med alle omkring dig. Du refererer til chefen for Uddannelse & Læring, og er en del af afdelingens ledelsesteam, der består af en afdelingsleder for Sekretariat & Plan, chefen for Uddannelse & Læring og dig. I ledelsesteamet er det en fælles opgave at omsætte politikker og strategier til konkrete mål og handlinger, og at sikre forankring og konsolidering af de fælles indsatser. Tiltrædelse 1. maj 2020. Vi forventer af dig Du mestrer en faglig og strategisk ledelse, der udfordrer, understøtter og sætter retning. Du har en relevant pædagogisk uddannelse og relevant efteruddannelse. Du er fagligt og pædagogisk velfunderet. Du har erfaring med ledelse, enten formelt eller gennem koordinerende ledende funktioner. Du er i stand til at kommunikere på flere niveauer. Du kan agere i en politisk ledet organisation, og lede i et organisatorisk forhold mellem central forvaltning og decentrale skoler og institutioner. Du vægter synlighed i ledelse og samarbejde. Du er i stand til at træffe selvstændige beslutninger, også når det er svært. Du leder medarbejdere med en høj grad af involvering og respekt for forskellige fagligheder. Det er vigtigt for dig, at alle medarbejdere oplever sig set og udfordret. Du har gerne erfaringer med at lede i professionelle læringsfællesskaber Du er troværdig og har stærke relationelle kompetencer. Din opgaveløsning og dit samarbejde er kendetegnet ved ordentlighed og respekt. Du har humor og gerne en lethed i din omgang med andre. Vi tilbyder dig En arbejdsplads i en forvaltning med høje ambitioner for børn og unge og voksnes læring, trivsel og dannelse. En platform for at gøre en helt særlig forskel for uddannelse og læring i Vejle. En miljø, hvor der er en høj grad af vilje til og professionalitet i at løse opgaver og udfordringer på tværs af afdelinger og fagligheder. En arbejdsplads med højt til loftet og gode muligheder for at udfordre og selv blive udfordret. Gode muligheder for kompetenceudvikling. En arbejdsplads, der er præget af lethed og humor. En arbejdsplads, hvor din trivsel og udvikling er vigtig. Et velfungerende ledelsesteam, hvor du får sparring og feedback på dine ledelsesopgaver. Gode kolleger, der værner om et godt arbejdsmiljø. Ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og relevant forhandlingsberettiget organisationer. Om os Vejle Kommune Vejle Kommune er med godt 112.000 indbyggere landets 6. største kommune. Vejle Kommunes folkeskoler varetager undervisningen af ca. 12.000 elever. Ledelse med Vilje er et fælles sæt værdier for alle ledere i Vejle Kommune. Du kan læse mere om disse på https: www.vejle.dk job job-hos-os vores-arbejdsplads ledelse-med-vilje Vejle Kommune har stort fokus på innovation, og de muligheder som opstår i en verden præget af digitalisering. Overvejer du at flytte til Vejle Kommune i forbindelse med et jobskifte, er du velkommen til at kontakte bosætningsguide Louise Nielsen via bosaetningsguide@vejle.dk , eller på tlf. 7681 1349. Vejle Kommunes skolevæsen Vejle Kommunes samlede Børn og Ungepolitik kan ses på https: www.vejle.dk om-kommunen fakta-om-os planer-politikker-og-strategier familie-boern-og-unge Flere oplysninger Vi ser frem til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være vores nye afdelingsleder. I den forbindelse er du velkommen til at kontakte Chef for Uddannelse & Læring Ulla Riisbjerg Thomsen på tlf. 2443 6041. Du kan også bruge et af de nedenstående links hvis du ønsker at vide mere om Vejle Kommunes skolevæsen og Vejle Kommune. Du kan læse mere om os og Vejle Kommune på: www.vejle.dk https: www.vejle.dk borger mit-liv skole-og-uddannelse skole-og-sfo om-folkeskoler https: www.vejle.dk om-kommunen udvikling-med-vilje vi-udvikler-velfaerden de-bedste-laeringsmiljoeer https: aabenskole.vejle.dk Om-Den-aabne-skole.aspx Ansøgningsfrist Der er ansøgningsfrist mandag 2. marts 2020. 1. ansættelsessamtale holdes onsdag 11. marts 2020 og 2. ansættelsessamtale holdes torsdag 19. marts 2020. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse i forbindelse med 2. ansættelsessamtale, og der benyttes ligeledes cases ved 2. samtale. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Vejle kommune søger en afdelingsleder til Uddannelse & Læring med tiltrædelse pr. 1. maj 2020. 

Om jobbet 
Uddannelse & Læring er en afdeling under Børn & Unge forvaltningen. Den rummer en række uddannelsesinstitutioner og funktioner, hvor skoleområdet med 29 folkeskoler er det største område. CSV, Sprogcenter Vejle, Ungdomsskolen og SSP er som institutioner en del af afdelingen.

Uddannelse & Lærings forvaltningsdel er organiseret i to enheder: Pædagogik & Læring og Sekretariat & Plan. Der er en afdelingsleder for hver enhed og i begge enheder 12 medarbejdere.

Den ledige afdelingslederstilling indeholder afdelingsledelse for Pædagogik & Læring og daglig ledelse for lederne i CSV, Sprogcenter, Ungdomsskolen, SSP og projekt Tjansen.

I Uddannelse & Læring er et tæt og professionelt samarbejde, fælles løft af kerneopgaven og høje forventninger fundamentet for, at vi lykkes med ambitiøse mål for vores skoler og institutioner. Vi arbejder i professionelle læringsfællesskaber, og er optagede af kontinuerligt og vedholdende, at forbedre vores praksis, således den skaber den bedst mulige værdi for børn, unge og voksnes læring, trivsel og dannelse.

Som afdelingsleder for Pædagogik & Læring får du en enestående mulighed for, at være med til at tegne fremtiden for pædagogisk faglig udvikling og retning for skoler og institutioner i Vejle Kommune. Der er sat en strategisk retning for afdelingen som et støttesystem for skoler og institutioner. Den retning skal videreføres under din og ledelsesteamets ledelse.

Derfor er du en leder, der tør og har vilje til at markere en forskel for pædagogisk og faglig indsats og udvikling. Du mestrer at balancere dygtig faglig ledelse med en personaleledelse, der spiller dine dygtige medarbejdere endnu bedre i deres løsning af kerneopgaven. For dig er samarbejde på tværs af afdelinger i Vejle Kommune og med mange forskellige professioner et aktiv og en nødvendighed, og du er i stand til at jonglere med mange bolde i luften i det tætte samarbejde med alle omkring dig.

Du refererer til chefen for Uddannelse & Læring, og er en del af afdelingens ledelsesteam, der består af en afdelingsleder for Sekretariat & Plan, chefen for Uddannelse & Læring og dig.  

I ledelsesteamet er det en fælles opgave at omsætte politikker og strategier til konkrete mål og handlinger, og at sikre forankring og konsolidering af de fælles indsatser. 

Tiltrædelse 1. maj 2020. 

Vi forventer af dig 

  • Du mestrer en faglig og strategisk ledelse, der udfordrer, understøtter og sætter retning. 
  • Du har en relevant pædagogisk uddannelse og relevant efteruddannelse.
  • Du er fagligt og pædagogisk velfunderet. 
  • Du har erfaring med ledelse, enten formelt eller gennem koordinerende/ledende funktioner. 
  • Du er i stand til at kommunikere på flere niveauer. 
  • Du kan agere i en politisk ledet organisation, og lede i et organisatorisk forhold mellem central forvaltning og decentrale skoler og institutioner.  
  • Du vægter synlighed i ledelse og samarbejde.
  • Du er i stand til at træffe selvstændige beslutninger, også når det er svært. 
  • Du leder medarbejdere med en høj grad af involvering og respekt for forskellige fagligheder. Det er vigtigt for dig, at alle medarbejdere oplever sig set og udfordret. 
  • Du har gerne erfaringer med at lede i professionelle læringsfællesskaber 
  • Du er troværdig og har stærke relationelle kompetencer.
  • Din opgaveløsning og dit samarbejde er kendetegnet ved ordentlighed og respekt. 
  • Du har humor og gerne en lethed i din omgang med andre. 

    Vi tilbyder dig 
     
  • En arbejdsplads i en forvaltning med høje ambitioner for børn og unge og voksnes læring, trivsel og dannelse. 
  • En platform for at gøre en helt særlig forskel for uddannelse og læring i Vejle. 
  • En miljø, hvor der er en høj grad af vilje til og professionalitet i at løse opgaver og udfordringer på tværs af afdelinger og fagligheder. 
  • En arbejdsplads med højt til loftet og gode muligheder for at udfordre og selv blive udfordret. 
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling.  
  • En arbejdsplads, der er præget af lethed og humor. 
  • En arbejdsplads, hvor din trivsel og udvikling er vigtig. 
  • Et velfungerende ledelsesteam, hvor du får sparring og feedback på dine ledelsesopgaver.
  • Gode kolleger, der værner om et godt arbejdsmiljø. 

    Ansættelsesvilkår 
    Ansættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og relevant forhandlingsberettiget organisationer. 


    Om os
    Vejle Kommune 
    Vejle Kommune er med godt 112.000 indbyggere landets 6. største kommune.  

    Vejle Kommunes folkeskoler varetager undervisningen af ca. 12.000 elever. 
    ”Ledelse med Vilje" er et fælles sæt værdier for alle ledere i Vejle Kommune. Du kan læse mere om disse på https://www.vejle.dk/job/job-hos-os/vores-arbejdsplads/ledelse-med-vilje/ 
    Vejle Kommune har stort fokus på innovation, og de muligheder som opstår i en verden præget af digitalisering. 
    Overvejer du at flytte til Vejle Kommune i forbindelse med et jobskifte, er du velkommen til at kontakte bosætningsguide Louise Nielsen via bosaetningsguide@vejle.dk , eller på tlf. 7681 1349. 

    Vejle Kommunes skolevæsen 
    Vejle Kommunes samlede Børn – og Ungepolitik kan ses på https://www.vejle.dk/om-kommunen/fakta-om-os/planer-politikker-og-strategier/familie-boern-og-unge/


    Flere oplysninger 
    Vi ser frem til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være vores nye afdelingsleder. I den forbindelse er du velkommen til at kontakte Chef for Uddannelse & Læring Ulla Riisbjerg Thomsen på tlf. 2443 6041. 

    Du kan også bruge et af de nedenstående links hvis du ønsker at vide mere om Vejle Kommunes skolevæsen og Vejle Kommune. 
    Du kan læse mere om os og Vejle Kommune på:


    www.vejle.dk  

    https://www.vejle.dk/borger/mit-liv/skole-og-uddannelse/skole-og-sfo/om-folkeskoler/  

    https://www.vejle.dk/om-kommunen/udvikling-med-vilje/vi-udvikler-velfaerden/de-bedste-laeringsmiljoeer/ 

    https://aabenskole.vejle.dk/Om-Den-aabne-skole.aspx 

    Ansøgningsfrist 
    Der er ansøgningsfrist mandag  2. marts 2020. 1. ansættelsessamtale holdes onsdag 11. marts 2020 og 2. ansættelsessamtale holdes torsdag 19. marts 2020. 


    Profilanalyse
    Vi benytter personprofilanalyse i forbindelse med 2. ansættelsessamtale, og der benyttes ligeledes cases ved 2. samtale.


    Børne- og straffeattest
    Vi indhenter børne- og straffeattest.   


    Send din ansøgning 
    Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 

    Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  

    Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

    Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

      

ORS/Small/92ad500d_logo.pngUddannelse & LæringVejle2020-01-27T16:08:19.0302020-03-02T00:00:00
330175345Afdelingsleder til støbeafdelingen, ThyregodProfile Har du ledelseserfaring, og er du klar til at sætte retningen for 20 medarbejdere i et spændende produktionsmiljø? Så er det måske dig, vi leder efter. Bliv en del af vores PU-kompetencecenter hos VELUX i Thyregod, hvor du indgår i en virksomhed, der sætter bæredygtigt byggeri og sundt indeklima på dagsordenen. Om jobbet Hos Thyregod Bygningsindustri er vi i alt 150 medarbejdere, der arbejder med nye produkter, teknologi, processer og produktion af VELUX-polyuretanovenlysvinduer. Her bliver du ansvarlig for støbeafdelingens ca. 20 medarbejdere, og med reference til fabrikschefen er det op til dig at sikre, at den daglige drift lever op til de fastsatte KPI´er og sikre en kultur, som understøtter løbende forbedringer. Helt konkret skal du: Lede, udvikle og motivere dine medarbejdere Sørge for, at driften kører optimalt Deltage aktivt i større udviklingsprojekter i afdelingen Sikre et godt arbejdsklima, hvor medarbejderne trives og kan udvikle sig Kvalifikationer Din ledelsesstil er respektfuld, involverende og tydelig. Du får ting til at ske, og samtidig ved du, at nøglen til din succes skal findes i dit tætte samarbejde med dit team. Derfor er det også vigtigt, at du forstår at skabe trivsel og kan få en vindermentalitet frem hos dine medarbejdere. Derudover er der flere indgangsvinkler til stillingen, men vi forestiller os, at du: Er uddannet produktionsteknolog eller produktionsingeniør, eventuelt med en efteruddannelse inden for ledelse Har minimum 3 års ledelseserfaring fra et produktionsmiljø Dine muligheder En attraktiv stilling med en høj grad af frihed under ansvar i en flad organisation. Du får stor indflydelse på processer og opgaver, og du vil få mulighed for at skabe stærke relationer og samarbejde i organisationen. Desuden er der gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i jobbet. Du bliver en aktiv del af virksomhedens ledergruppe, og du bliver derudover en nøglespiller i at sikre den globale vidensdeling inden for støbeområdet. Jeg giver en stor grad af frihed til medarbejdere, der kan og vil. Vi lægger vægt på en fælles indsats og investerer meget i vores medarbejdere, så hos os vil du opleve en ambitiøs og udviklende arbejdsplads, hvor engagerede medarbejdere trives. slutter Michael, som er fabrikschef. Lyder det som noget for dig? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Susanne Engkjær på tlf. 45 61 63 07 90. Vi glæder os til at høre fra dig, så send din ansøgning, dit CV og relevante bilag via Søg stillingen. Vi holder samtaler løbende, så søg gerne allerede i dag.Har du ledelseserfaring, og er du klar til at sætte retningen for 20 medarbejdere i et spændende produktionsmiljø?

 

Så er det måske dig, vi leder efter. Bliv en del af vores PU-kompetencecenter hos VELUX i Thyregod, hvor du indgår i en virksomhed, der sætter bæredygtigt byggeri og sundt indeklima på dagsordenen. 

 

Om jobbet 
Hos Thyregod Bygningsindustri er vi i alt 150 medarbejdere, der arbejder med nye produkter, teknologi, processer og produktion af VELUX-polyuretanovenlysvinduer. Her bliver du ansvarlig for støbeafdelingens ca. 20 medarbejdere, og med reference til fabrikschefen er det op til dig at sikre, at den daglige drift lever op til de fastsatte KPI´er og sikre en kultur, som understøtter løbende forbedringer. 

Helt konkret skal du:

  • Lede, udvikle og motivere dine medarbejdere
  • Sørge for, at driften kører optimalt
  • Deltage aktivt i større udviklingsprojekter i afdelingen
  • Sikre et godt arbejdsklima, hvor medarbejderne trives og kan udvikle sig 

 

Kvalifikationer
Din ledelsesstil er respektfuld, involverende og tydelig. Du får ting til at ske, og samtidig ved du, at nøglen til din succes skal findes i dit tætte samarbejde med dit team. Derfor er det også vigtigt, at du forstår at skabe trivsel og kan få en vindermentalitet frem hos dine medarbejdere.

Derudover er der flere indgangsvinkler til stillingen, men vi forestiller os, at du: 

  • Er uddannet produktionsteknolog eller produktionsingeniør, eventuelt med en efteruddannelse inden for ledelse
  • Har minimum 3 års ledelseserfaring fra et produktionsmiljø

 

Dine muligheder
En attraktiv stilling med en høj grad af frihed under ansvar i en flad organisation. Du får stor indflydelse på processer og opgaver, og du vil få mulighed for at skabe stærke relationer og samarbejde i organisationen. Desuden er der gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i jobbet. Du bliver en aktiv del af virksomhedens ledergruppe, og du bliver derudover en nøglespiller i at sikre den globale vidensdeling inden for støbeområdet. 

”Jeg giver en stor grad af frihed til medarbejdere, der kan og vil. Vi lægger vægt på en fælles indsats og investerer meget i vores medarbejdere, så hos os vil du opleve en ambitiøs og udviklende arbejdsplads, hvor engagerede medarbejdere trives.” slutter Michael, som er fabrikschef.

 

Lyder det som noget for dig? 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Susanne Engkjær på tlf. +45 61 63 07 90.

Vi glæder os til at høre fra dig, så send din ansøgning, dit CV og relevante bilag via Søg stillingen. Vi holder samtaler løbende, så søg gerne allerede i dag. 

ORS/Small/979d6d02_logo.pngJKS A/SVejle2020-02-10T17:57:49.3502020-03-09T00:00:00
330175003Afdelingsleder til Udviklingscenter SkansebakkenBasic Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. maj. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken. Derfor er det måske dig hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier: At skabe resultater Spille hinanden gode At tegne fremtiden At du vil noget Om jobbet Skansebakken er et botilbud, med et internt aktivitets- og Læringstilbud for 45 voksne borgere, med multiple handicaps. Skansebakken er delt op i 4 afdelinger, og et aktivitets og læringstilbud. Den ledige afdelingslederstilling er tilhørende afdeling Fjorden, hvor der bor 12 borgere. Der er 16 fastansatte medarbejdere, samt et antal vikarer. Det samlede ansvar omfatter personaleledelse, den løbende faglige udvikling, samt afdelingens daglige drift, og økonomistyring. Der er samlet ansat ca. 100 faste medarbejdere på Skansebakken. I ledelsen er vi 6 engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Skansebakken. Vi arbejder bl.a. med begrebet fælles ledelse, som betyder at vi tager et fælles ansvar i lederopgaven, og supplere hinanden, og byder ind med vores kompetencer. Skansebakkens kerneopgave er at facilitere aktive og selvstændige liv, i meningsfuldt samvær med andre. Dette sker som samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere. Skansebakken har udviklet en køreplan som viser de strategiske spor der arbejdes indenfor, og du vil som afdelingsleder skulle forholde dig aktivt til køreplanen, og være ansvarlig for at føre den ud i praksis. Hele personalegruppen er uddannet i KRAP, og som afdelingsleder skal dette understøttes i den daglige praksis. Derudover er den faglige indsats forankret i neuropædagogikken, med fokus på sansestimuli, og alternative kommunikationsveje. Endvidere er tværfaglighed, og teamarbejde et tema der er aktuelt på Skansebakken. Vi forventer af dig: At du kan lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder. At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål. At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte den videre udvikling i at være et fælles hus. At det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse. At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende. At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter. At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde. At du har en socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne suppleret med lederkurser eller lederuddannelse. Som person er du: En både tydelig og empatisk leder, der tør træde i karakter og kan strukturere, prioritere og følge op på opgaverne, samt være lyttende. Visionær og udviklingsorienteret og formår at se værdien i samarbejde og sikre de bedst mulige rammer til vores udfyldelse af de lovgivningsmæssige rammer Udstyret med et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til borgerne, medarbejderne, og samarbejdspartnere, med plads til humor. Dialogorienteret personaleleder der forstår at balancere værdier og faglighed med medarbejdernes behov for handlefrihed. Motiveret for samarbejdet i lederteamet, og kan balancere mellem helheden og afdelingens særlige udfordringer. Vi tilbyder dig: Vi er en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Skansebakkens kerneopgave.Der er et ledelses team, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer, hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring. Bagvagt hver 4. uge hvor du står til rådighed, primært via telefon. Om os: Vi er en arbejdsplads der er beliggende i smukke omgivelser, i Brejning, hvor der er højt til loftet, i mere end en forstand. Vi er også en arbejdsplads der prioriterer det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, hvor der er en anerkendende og positiv tilgang til borgerne, og hinanden. I 2020 har vi valgt at have særligt fokus på medarbejdernes trivsel, bl.a. via en trivselsgruppe, og en trivsels app, hvor vi dagligt scorer vores trivsel. Du vil møde en engageret medarbejdergruppe, som har kerneopgaven i fokus, og hvor fælles mål er drivkraften. Flere oplysninger Du er velkommen til at kontakte Centerleder Kim Madsen-Röschmann mobil 21 59 29 17. Du er også velkommen på mail kmima@vejle.dk. Vi giver ligeledes gerne en rundvisning, og en kop kaffe! Du kan se vores film om Skansebakken. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest d. 27.02.20 Der er 1. samtale den 06.03.2020 og 2. samtale den 11.03.2020. I mellem de 2 samtaler skal du forvente en test. V i forventer tiltrædelse den 1. maj, ellers snarest herefter. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. maj. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken.


Derfor er det måske dig – hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier:

  • At skabe resultater
  • Spille hinanden gode
  • At tegne fremtiden
  • At du vil noget

 
Om jobbet
Skansebakken er et botilbud, med et internt aktivitets- og Læringstilbud for 45 voksne borgere, med multiple handicaps.
Skansebakken er delt op i 4 afdelinger, og et aktivitets og læringstilbud. Den ledige afdelingslederstilling er tilhørende afdeling Fjorden, hvor der bor 12 borgere. Der er 16 fastansatte medarbejdere, samt et antal vikarer. Det samlede ansvar omfatter personaleledelse, den løbende faglige udvikling, samt afdelingens daglige drift, og økonomistyring. Der er samlet ansat ca. 100 faste medarbejdere på Skansebakken. I ledelsen er vi 6 engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Skansebakken. Vi arbejder bl.a. med begrebet fælles ledelse, som betyder at vi tager et fælles ansvar i lederopgaven, og supplere hinanden, og byder ind med vores kompetencer.

Skansebakkens kerneopgave er at facilitere aktive og selvstændige liv, i meningsfuldt samvær med andre. Dette sker som samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere. Skansebakken har udviklet en ”køreplan” som viser de strategiske spor der arbejdes indenfor, og du vil som afdelingsleder skulle forholde dig aktivt til køreplanen, og være ansvarlig for at føre den ud i praksis. Hele personalegruppen er uddannet i KRAP, og som afdelingsleder skal dette understøttes i den daglige praksis. Derudover er den faglige indsats forankret i neuropædagogikken, med fokus på sansestimuli, og alternative kommunikationsveje. Endvidere er tværfaglighed, og teamarbejde et tema der er aktuelt på Skansebakken.


Vi forventer af dig:

  • At du kan lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder.
  • At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål.
  • At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte den videre udvikling i at være et fælles hus.
  • At det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse.
  • At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende.
  • At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter.
  • At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde.
  • At du har en socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne suppleret med lederkurser eller lederuddannelse.

 

Som person er du:

  • En både tydelig og empatisk leder, der tør træde i karakter og kan strukturere, prioritere og følge op på opgaverne, samt være lyttende.
  • Visionær og udviklingsorienteret og formår at se værdien i samarbejde og sikre de bedst mulige rammer til vores udfyldelse af de lovgivningsmæssige rammer
  • Udstyret med et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til borgerne, medarbejderne, og samarbejdspartnere, med plads til humor.
  • Dialogorienteret personaleleder der forstår at balancere værdier og faglighed med medarbejdernes behov for handlefrihed.
  • Motiveret for samarbejdet i lederteamet, og kan balancere mellem helheden og afdelingens særlige udfordringer.

 

Vi tilbyder dig:
Vi er en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Skansebakkens kerneopgave.Der er et ledelses team, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer, hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring.
Bagvagt hver 4. uge hvor du står til rådighed, primært via telefon.

 

Om os:
Vi er en arbejdsplads der er beliggende i smukke omgivelser, i Brejning, hvor der er højt til loftet, i mere end en forstand. Vi er også en arbejdsplads der prioriterer det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, hvor der er en anerkendende og positiv tilgang til borgerne, og hinanden. I 2020 har vi valgt at have særligt fokus på medarbejdernes trivsel, bl.a. via en trivselsgruppe, og en trivsels app, hvor vi dagligt scorer vores trivsel.

Du vil møde en engageret medarbejdergruppe, som har kerneopgaven i fokus, og hvor fælles mål er drivkraften. 
 

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerleder Kim Madsen-Röschmann mobil 21 59 29 17.
Du er også velkommen på mail kmima@vejle.dk. Vi giver ligeledes gerne en rundvisning, og en kop kaffe! Du kan se vores film om Skansebakken.

 

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest d. 27.02.20
Der er 1. samtale den 06.03.2020 og
2. samtale den 11.03.2020. I mellem de 2 samtaler skal du forvente en test. V
i forventer tiltrædelse den 1. maj, ellers snarest herefter.


Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.

 
Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

 

 

ORS/Small/d184e969_logo.pngSkansebakkenBørkop2020-02-10T14:07:34.5732020-02-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bøgehusene søger en erfaren og handlekraftig Teamleder

Ikast-Brande kommune

Ikast
Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer: Ledelse med handlekraft Ledelse på Tværs Ledelse med borgeren i Centrum Ledelse med HEDEKRAFTDesuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vo...
Indrykket:3. februar 2020

Dagnæsskolen søger en engageret pædagogisk afdelingsleder til 0. - 4. kl.

Dagnæsskolen

Horsens
Dagnæsskolen søger en faglig stærk team player !Dagnæsskolen søger pr. 1. maj 2020 en engageret pædagogisk afdelingsleder til 0. 4. kl. Dagnæsskolen kan tilbyde En veldrevet skole med ca. 600 skønne elever. Skolen er i en positiv udvikling og har et...
Indrykket:7. februar 2020

Afdelingsleder til Børne & Ungeforvaltningen - Uddannelse & Læring

Uddannelse & Læring

Vejle
Vejle kommune søger en afdelingsleder til Uddannelse & Læring med tiltrædelse pr. 1. maj 2020. Om jobbet Uddannelse & Læring er en afdeling under Børn & Unge forvaltningen. Den rummer en række uddannelsesinstitutioner og funktioner, hvor skoleområde...
Indrykket:27. januar 2020

Afdelingsleder til støbeafdelingen, Thyregod

JKS A/S

Vejle
Har du ledelseserfaring, og er du klar til at sætte retningen for 20 medarbejdere i et spændende produktionsmiljø? Så er det måske dig, vi leder efter. Bliv en del af vores PU-kompetencecenter hos VELUX i Thyregod, hvor du indgår i en virksomhed, de...
Indrykket:10. februar 2020

Afdelingsleder til Udviklingscenter Skansebakken

Skansebakken

Børkop
Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. maj. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken. Derfor er det måske dig hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier: At skabe ...
Indrykket:10. februar 2020