Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til autoriseret BMW værksted i Horsens

Til vores kommende autoriserede BMW-værksted i Horsens, søger vi en person, der kan være med til at starte dette nye værksted godt op, lede afdelingen, og potentielt blive partner/medejer.

Vores nye kollega skal være en, der kan stå for den daglige styring af et værksted, herunder økonomi, personaleledelse, og effektiv løbende drift. Profilen vi søger skal derfor ikke være er bange for at byde ind, eller at række hånden op, når der skal tages ansvar for opgaver.

Personen skal være spydspids i vores fortsatte ambition om, at kombinere høj kvalitet til konkurrencedygtige priser, med ordholdenhed og uovertruffen kundeservice, og dermed at sikre, at endnu flere BMW’er holdes godt kørende hos KOED BMW service.

 

Arbejdsopgaver

Dine primære opgaver er, at sikre effektiv drift af værkstedet, daglig ledelse og styring, og naturligvis sikre, at alle aftaler overholdes – især aftalerne med kunderne. Du vil også være meget Hands-on i dagligdagen med kundebetjening, dialog med leverandører og samarbejdspartnere, samt alle de store og små opgaver en arbejdsdag på et autoværksted indeholder.

Stillingen vil have en direkte reference til direktionen, og du vil i starten blive en aktiv del af værkstedets etablering. På den måde får du også mulighed for, at være med til, at sætte dit eget personlige præg og aftryk. Dette skal også ses i forhold til ansættelse af nye medarbejdere til virksomheden.

 

Vi søger en ny kollega, der;

  • Har erfaring med drift af et autoværksted
  • Er ambitiøs, selvkørende og løsningsorienteret, og vil være en del af en koncern med lignende værdier
  • Har gode kommunikationsevner og nyder at tale med kunder
  • Er udadvendt og positiv med gode samarbejdsevner
  • Evner at bidrage positivt til processen med etableringen at et helt nyt værksted
  • Arbejder effektivt, selv under spidsbelastninger
  • Mestrer dansk og engelsk i skrift og tale
  • Bor i Horsens eller omegn, eller er er klar til at flytte dertil

 

Hvad tilbyder vi?

  • Spændende og udfordrende arbejdsopgaver
  • Åben og inkluderende virksomhedskultur?
  • Udviklingsmuligheder?
  • God løn
  • Attraktiv pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Mulighed for partnerskab

 

KOED er en dynamisk virksomhed, hvor initiativ, idérighed og proaktivitet belønnes, så hvis du har et stort nok drive, får du rigelig plads til udvikling af dig selv og dit arbejdsområde.

Dine kommende kolleger er utrolig hjælpsomme, og vi er alle som en klar over, at vi i fællesskab kan klare mere, end vi kan hver for sig.

 

Vil du med på holdet?

Er du den stærke profil, der formår at hjælpe KOED A/S til det næste niveau, skal du ikke tøve med at sende os din motiverede ansøgning + et cv der viser, at det er dig vi har brug for.

Ansøgning og CV skal sendes til jobs@bmw-service-horsens.dk snarest muligt, da vi afholder samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du endelig tage fat i Johnny Vinther på 40477117 eller johnny@koed.dk

 

Om KOED

KOED tjener BMW-folket i bred forstand, og det ligger dybt forankret i vores kultur, at både kunder og medarbejdere trives og har det godt.

Vi har siden virksomhedens start valgt at specialisere os dybt i ét bilmærke, og vi tror på, at vores fokuserede viden, erfaring og kompetence, er det kunderne vil have – i dag og fremover.

Virksomheden blev etableret i 1993, og vi sælger i dag reservedele til både privat og erhverv og har 2 autoriserede BMW-værksteder i Kolind og Lystrup.

KOED beskæftiger 35 medarbejdere, og har kunder i hele Danmark, men også eksport til flere lande i Europa. KOED er en røgfri virksomhed.

Se mere på www.KOED.dk og på vores BMW service side. https://bmw-service-koed.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330005708Phoenix-da4947d612019-04-11T00:00:00Afdelingsleder til autoriseret BMW værksted i Horsens

Til vores kommende autoriserede BMW-værksted i Horsens, søger vi en person, der kan være med til at starte dette nye værksted godt op, lede afdelingen, og potentielt blive partner/medejer.

Vores nye kollega skal være en, der kan stå for den daglige styring af et værksted, herunder økonomi, personaleledelse, og effektiv løbende drift. Profilen vi søger skal derfor ikke være er bange for at byde ind, eller at række hånden op, når der skal tages ansvar for opgaver.

Personen skal være spydspids i vores fortsatte ambition om, at kombinere høj kvalitet til konkurrencedygtige priser, med ordholdenhed og uovertruffen kundeservice, og dermed at sikre, at endnu flere BMW’er holdes godt kørende hos KOED BMW service.

 

Arbejdsopgaver

Dine primære opgaver er, at sikre effektiv drift af værkstedet, daglig ledelse og styring, og naturligvis sikre, at alle aftaler overholdes – især aftalerne med kunderne. Du vil også være meget Hands-on i dagligdagen med kundebetjening, dialog med leverandører og samarbejdspartnere, samt alle de store og små opgaver en arbejdsdag på et autoværksted indeholder.

Stillingen vil have en direkte reference til direktionen, og du vil i starten blive en aktiv del af værkstedets etablering. På den måde får du også mulighed for, at være med til, at sætte dit eget personlige præg og aftryk. Dette skal også ses i forhold til ansættelse af nye medarbejdere til virksomheden.

 

Vi søger en ny kollega, der;

  • Har erfaring med drift af et autoværksted
  • Er ambitiøs, selvkørende og løsningsorienteret, og vil være en del af en koncern med lignende værdier
  • Har gode kommunikationsevner og nyder at tale med kunder
  • Er udadvendt og positiv med gode samarbejdsevner
  • Evner at bidrage positivt til processen med etableringen at et helt nyt værksted
  • Arbejder effektivt, selv under spidsbelastninger
  • Mestrer dansk og engelsk i skrift og tale
  • Bor i Horsens eller omegn, eller er er klar til at flytte dertil

 

Hvad tilbyder vi?

  • Spændende og udfordrende arbejdsopgaver
  • Åben og inkluderende virksomhedskultur?
  • Udviklingsmuligheder?
  • God løn
  • Attraktiv pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Mulighed for partnerskab

 

KOED er en dynamisk virksomhed, hvor initiativ, idérighed og proaktivitet belønnes, så hvis du har et stort nok drive, får du rigelig plads til udvikling af dig selv og dit arbejdsområde.

Dine kommende kolleger er utrolig hjælpsomme, og vi er alle som en klar over, at vi i fællesskab kan klare mere, end vi kan hver for sig.

 

Vil du med på holdet?

Er du den stærke profil, der formår at hjælpe KOED A/S til det næste niveau, skal du ikke tøve med at sende os din motiverede ansøgning + et cv der viser, at det er dig vi har brug for.

Ansøgning og CV skal sendes til jobs@bmw-service-horsens.dk snarest muligt, da vi afholder samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du endelig tage fat i Johnny Vinther på 40477117 eller johnny@koed.dk

 

Om KOED

KOED tjener BMW-folket i bred forstand, og det ligger dybt forankret i vores kultur, at både kunder og medarbejdere trives og har det godt.

Vi har siden virksomhedens start valgt at specialisere os dybt i ét bilmærke, og vi tror på, at vores fokuserede viden, erfaring og kompetence, er det kunderne vil have – i dag og fremover.

Virksomheden blev etableret i 1993, og vi sælger i dag reservedele til både privat og erhverv og har 2 autoriserede BMW-værksteder i Kolind og Lystrup.

KOED beskæftiger 35 medarbejdere, og har kunder i hele Danmark, men også eksport til flere lande i Europa. KOED er en røgfri virksomhed.

Se mere på www.KOED.dk og på vores BMW service side. https://bmw-service-koed.dk

 

2019-06-07T00:51:23.790 Til vores kommende autoriserede BMW-værksted i Horsens, søger vi en person, der kan være med til at starte dette nye værksted godt op, lede afdelingen, og potentielt blive partner medejer. Vores nye kollega skal være en, der kan stå for den daglige styring af et værksted, herunder økonomi, personaleledelse, og effektiv løbende drift. Profilen vi søger skal derfor ikke være er bange for at byde ind, eller at række hånden op, når der skal tages ansvar for opgaver. Personen skal være spydspids i vores fortsatte ambition om, at kombinere høj kvalitet til konkurrencedygtige priser, med ordholdenhed og uovertruffen kundeservice, og dermed at sikre, at endnu flere BMW er holdes godt kørende hos KOED BMW service. Arbejdsopgaver Dine primære opgaver er, at sikre effektiv drift af værkstedet, daglig ledelse og styring, og naturligvis sikre, at alle aftaler overholdes især aftalerne med kunderne. Du vil også være meget Hands-on i dagligdagen med kundebetjening, dialog med leverandører og samarbejdspartnere, samt alle de store og små opgaver en arbejdsdag på et autoværksted indeholder. Stillingen vil have en direkte reference til direktionen, og du vil i starten blive en aktiv del af værkstedets etablering. På den måde får du også mulighed for, at være med til, at sætte dit eget personlige præg og aftryk. Dette skal også ses i forhold til ansættelse af nye medarbejdere til virksomheden. Vi søger en ny kollega, der Har erfaring med drift af et autoværksted Er ambitiøs, selvkørende og løsningsorienteret, og vil være en del af en koncern med lignende værdier Har gode kommunikationsevner og nyder at tale med kunder Er udadvendt og positiv med gode samarbejdsevner Evner at bidrage positivt til processen med etableringen at et helt nyt værksted Arbejder effektivt, selv under spidsbelastninger Mestrer dansk og engelsk i skrift og tale Bor i Horsens eller omegn, eller er er klar til at flytte dertil Hvad tilbyder vi? Spændende og udfordrende arbejdsopgaver Åben og inkluderende virksomhedskultur? Udviklingsmuligheder? God løn Attraktiv pensionsordning Sundhedsforsikring Mulighed for partnerskab KOED er en dynamisk virksomhed, hvor initiativ, id righed og proaktivitet belønnes, så hvis du har et stort nok drive, får du rigelig plads til udvikling af dig selv og dit arbejdsområde. Dine kommende kolleger er utrolig hjælpsomme, og vi er alle som en klar over, at vi i fællesskab kan klare mere, end vi kan hver for sig. Vil du med på holdet? Er du den stærke profil, der formår at hjælpe KOED A S til det næste niveau, skal du ikke tøve med at sende os din motiverede ansøgning et cv der viser, at det er dig vi har brug for. Ansøgning og CV skal sendes til jobs@bmw-service-horsens.dk snarest muligt, da vi afholder samtaler løbende. Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du endelig tage fat i Johnny Vinther på 40477117 eller johnny@koed.dk Om KOED KOED tjener BMW-folket i bred forstand, og det ligger dybt forankret i vores kultur, at både kunder og medarbejdere trives og har det godt. Vi har siden virksomhedens start valgt at specialisere os dybt i t bilmærke, og vi tror på, at vores fokuserede viden, erfaring og kompetence, er det kunderne vil have i dag og fremover. Virksomheden blev etableret i 1993, og vi sælger i dag reservedele til både privat og erhverv og har 2 autoriserede BMW-værksteder i Kolind og Lystrup. KOED beskæftiger 35 medarbejdere, og har kunder i hele Danmark, men også eksport til flere lande i Europa. KOED er en røgfri virksomhed. Se mere på www.KOED.dk og på vores BMW service side. https: bmw-service-koed.dk11jobnetda4947d6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-06T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3506815Koed Aarhus Nord A/S11Rokhøj 188520LystrupDKDanmark0jobs@bmw-service-horsens.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent744139JobNet4974377497437710011-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da4947d6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=da4947d6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da4947d6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=da4947d6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361436521Johnny Vintherjobs@bmw-service-horsens.dkDKDanmarkDKDanmark330061350Afdelingsleder til Urban Water, Aarhus eller AalborgRobot Kom og bring din ekspertise indenfor vand-infrastruktur, herunder klima, afløbs- og vandledningsprojekter samt passion for ledelse i spil, når du er med til at definere og udvikle Rambølls ydelser på området.For at blive en succes i jobbet er det afgørende, at du har et strategisk mindset samt en bred viden indenfor vandområdet, som gør dig i stand til at spotte trends på markedet og dermed agere proaktivt.Er du vores nye afdelingsleder? Klik på ansøg-knappen og start ansøgningsprocessen.Inviting bright mindsVil du flytte grænserne for dit fag, mens du udvikler dig i et miljø, hvor vi værdsætter samarbejde og tillid? Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden.Du bliver en del af et fagligt stærkt holdSom vores nye afdelingsleder vil du stå i spidsen for en stærk og kompetent afdeling bestående af 21 eksperter, der løser et bredt spekter af opgaver inden for afløbs- og afvandingssystemer, klimatilpasning, LAR samt ledningssystemer generelt. Vi har en bred projektportefølje og løser projekter for forsyninger, kommuner, Banedanmark, Vejdirektoratet, industrier og developere, typisk i tæt samarbejde med kolleger på tværs af Rambøll. Vi er fordelt på Rambølls kontorer i Viborg, Herning, Aarhus og Aalborg. Vi arbejder meget på tværs mellem fagdisciplinerne på vores projekter og har mange samarbejder i hele organisationen i Rambøll, hvorfor der altid vil være spændende udfordringer at arbejde med lokalt, nationalt og globalt.Som afdelingsleder har du ansvaret for medarbejdere, økonomi, forretningsudvikling og markedsrettede aktiviteter. Du vil blive involveret i tilbudsprocesser, projektigangsættelser og deadlines, projektøkonomi og ressourceoverblik i afdelingens projekter. Du vil ligeledes få ansvar for at opbygge og videreudvikle kunderelationer, så Rambølls projekter fortsætter med at være de bedste på markedet, ligesom det sikrer mer- og gensalg.En gennemgående værdi i Rambøll og et af nøgleordene for ledelse er uddelegering af ansvar. Som leder vil du skulle agere sparringspartner for hele holdet og sørge for, at medarbejderne har de rette værktøjer for både personlig og faglig udvikling samt føler sig som en del af et stærkt team. En anden gennemgående værdi i Rambøll er samarbejde, og du vil i høj grad deltage i samarbejder med andre ledere og medarbejdere i Rambøll både i og uden for Danmark.Dit udgangspunkt for konstant udviklingDen personlige og faglige udvikling er ikke kun helliget medarbejderne i dit team, men er også vigtig for dig som leder. Derfor vil du fra din første dag i Rambøll blive støttet i din videre udvikling.Vi regner med, at dit udgangspunkt er: En ingeniøruddannelse med speciale inden for vand Anseelig erfaring med afløbsprojekter Et stort netværk i og god markedsforståelse for det danske vandmarked med specielt fokus på forsyningsselskaber og kommuner. Ledelseserfaring som enten team lead, afdelingsleder eller lignende Stærke sproglige og skriftlige evner på både dansk og engelsk Afdelingen, som du bliver leder for, består af flere stærke specialister på deres felt. Vi forventer derfor, at du har en bred faglig viden, som vil hjælpe dig i den faglige sparring med medarbejderne. Det vil være med til at sikre trivsel, vidensdeling og den høje faglighed, vi kræver af hinanden og som kunderne kræver af os.Du forstår vigtigheden af godt samarbejde i projekterne både internt og eksternt og kommunikerer med lethed med både medarbejdere, kunder og andre samarbejdspartnere. Du kan prioritere opgaver og fordele ressourcerne i en dynamisk hverdag, hvor tingene ofte ændrer sig. Til trods for den til tider omskiftelige hverdag, formår du at have et strategisk blik på både afdeling og marked, så du kan drive forretningsudvikling samt implementere en forretningsplan med øje for vækst.Velkommen til vores Vand-division I Rambøll har vi et globalt team med flere end 1.000 af nogle af verdens bedste vandrådgivere, der sikrer bæredygtig udvikling af vores samfund. Vi hjælper vores kunder med deres største udfordringer i forhold til at håndtere vand med løsninger, der skaber værdi for mennesker og natur. Vores kerneområder omfatter klimatilpasning og landskabsudvikling, håndtering af spildevand og industrielt vand, vandforsyning og -ressourcer samt vand-infrastruktur.Som afdelingsleder i Vand-divisionen vil du både indgå i et stærkt lederteam i Danmark og i et international lederteam. Hermed har du også en vigtig rolle i at bistå med at bringe dansk vand-know- how ud til internationale kunder samt at sætte det bedste hold af nationale og internationale eksperter til vores kunder i Danmark.Rambøll i DanmarkRambøll er Danmarks førende ingeniør-, design- og rådgivningsvirksomhed. Vi er flere end 3.500 eksperter på 13 kontorer i hele landet, der arbejder passioneret for at skabe løsninger inden for byggeri, transport, arkitektur byudvikling, vand, miljø, energi og management consulting. Hos os kan du være med til at skabe innovative og bæredygtige løsninger for vores kunder, borgere og samfundet.Sådan ansøger duAnsøg online. Vedhæft dit CV, motiveret ansøgning og relevante dokumenter, der viser, hvorfor du er den bedste kandidat til jobbet.Vil du vide mere om stillingen, kontakt direktør Annette Raben på anr@ramboll.dk eller 45 5161 8327.Vi glæder os til at læse din ansøgning. Ansøg: https: ramboll.wd3.myworkdayjobs.com en-US Experienced_Professionals job Aarhus Afdelingsleder-til-Urban-Water--Aarhus-eller-Aalborg_JR6654 apply

Kom og bring din ekspertise indenfor vand-infrastruktur, herunder klima, afløbs- og vandledningsprojekter samt passion for ledelse i spil, når du er med til at definere og udvikle Rambølls ydelser på området.

For at blive en succes i jobbet er det afgørende, at du har et strategisk mindset samt en bred viden indenfor vandområdet, som gør dig i stand til at spotte trends på markedet og dermed agere proaktivt.

Er du vores nye afdelingsleder? Klik på ansøg-knappen og start ansøgningsprocessen.

Inviting bright minds
Vil du flytte grænserne for dit fag, mens du udvikler dig i et miljø, hvor vi værdsætter samarbejde og tillid? Vi arbejder for at skabe en bæredygtig fremtid, og vi gør os umage for at sætte standarden for vores branche med inspirerende projekter og innovative løsninger. Hos os bliver du en del af en global virksomhed, der har haft succes siden 1945. Sammen går vi forrest og sætter positive aftryk på samfund, virksomheder og mennesker over hele verden.

Du bliver en del af et fagligt stærkt hold
Som vores nye afdelingsleder vil du stå i spidsen for en stærk og kompetent afdeling bestående af 21 eksperter, der løser et bredt spekter af opgaver inden for afløbs- og afvandingssystemer, klimatilpasning, LAR samt ledningssystemer generelt. Vi har en bred projektportefølje og løser projekter for forsyninger, kommuner, Banedanmark, Vejdirektoratet, industrier og developere, typisk i tæt samarbejde med kolleger på tværs af Rambøll. Vi er fordelt på Rambølls kontorer i Viborg, Herning, Aarhus og Aalborg. Vi arbejder meget på tværs mellem fagdisciplinerne på vores projekter og har mange samarbejder i hele organisationen i Rambøll, hvorfor der altid vil være spændende udfordringer at arbejde med lokalt, nationalt og globalt.

Som afdelingsleder har du ansvaret for medarbejdere, økonomi, forretningsudvikling og markedsrettede aktiviteter. Du vil blive involveret i tilbudsprocesser, projektigangsættelser og deadlines, projektøkonomi og ressourceoverblik i afdelingens projekter. Du vil ligeledes få ansvar for at opbygge og videreudvikle kunderelationer, så Rambølls projekter fortsætter med at være de bedste på markedet, ligesom det sikrer mer- og gensalg.

En gennemgående værdi i Rambøll og et af nøgleordene for ledelse er uddelegering af ansvar. Som leder vil du skulle agere sparringspartner for hele holdet og sørge for, at medarbejderne har de rette værktøjer for både personlig og faglig udvikling samt føler sig som en del af et stærkt team. En anden gennemgående værdi i Rambøll er samarbejde, og du vil i høj grad deltage i samarbejder med andre ledere og medarbejdere i Rambøll både i og uden for Danmark.

Dit udgangspunkt for konstant udvikling
Den personlige og faglige udvikling er ikke kun helliget medarbejderne i dit team, men er også vigtig for dig som leder. Derfor vil du fra din første dag i Rambøll blive støttet i din videre udvikling.

Vi regner med, at dit udgangspunkt er:

  • En ingeniøruddannelse med speciale inden for vand
  • Anseelig erfaring med afløbsprojekter
  • Et stort netværk i og god markedsforståelse for det danske vandmarked med specielt fokus på forsyningsselskaber og kommuner.
  • Ledelseserfaring som enten team lead, afdelingsleder eller lignende
  • Stærke sproglige og skriftlige evner på både dansk og engelsk

Afdelingen, som du bliver leder for, består af flere stærke specialister på deres felt. Vi forventer derfor, at du har en bred faglig viden, som vil hjælpe dig i den faglige sparring med medarbejderne. Det vil være med til at sikre trivsel, vidensdeling og den høje faglighed, vi kræver af hinanden og som kunderne kræver af os.

Du forstår vigtigheden af godt samarbejde i projekterne både internt og eksternt og kommunikerer med lethed med både medarbejdere, kunder og andre samarbejdspartnere. Du kan prioritere opgaver og fordele ressourcerne i en dynamisk hverdag, hvor tingene ofte ændrer sig. Til trods for den til tider omskiftelige hverdag, formår du at have et strategisk blik på både afdeling og marked, så du kan drive forretningsudvikling samt implementere en forretningsplan med øje for vækst.

Velkommen til vores Vand-division 
I Rambøll har vi et globalt team med flere end 1.000 af nogle af verdens bedste vandrådgivere, der sikrer bæredygtig udvikling af vores samfund. Vi hjælper vores kunder med deres største udfordringer i forhold til at håndtere vand med løsninger, der skaber værdi for mennesker og natur. Vores kerneområder omfatter klimatilpasning og landskabsudvikling, håndtering af spildevand og industrielt vand, vandforsyning og -ressourcer samt vand-infrastruktur.

Som afdelingsleder i Vand-divisionen vil du både indgå i et stærkt lederteam i Danmark og i et international lederteam. Hermed har du også en vigtig rolle i at bistå med at bringe dansk vand-know- how ud til internationale kunder samt at sætte det bedste hold af nationale og internationale eksperter til vores kunder i Danmark.

Rambøll i Danmark
Rambøll er Danmarks førende ingeniør-, design- og rådgivningsvirksomhed. Vi er flere end 3.500 eksperter på 13 kontorer i hele landet, der arbejder passioneret for at skabe løsninger inden for byggeri, transport, arkitektur & byudvikling, vand, miljø, energi og management consulting. Hos os kan du være med til at skabe innovative og bæredygtige løsninger for vores kunder, borgere og samfundet.

Sådan ansøger du
Ansøg online. Vedhæft dit CV, motiveret ansøgning og relevante dokumenter, der viser, hvorfor du er den bedste kandidat til jobbet.

Vil du vide mere om stillingen, kontakt direktør Annette Raben på anr@ramboll.dk eller +45 5161 8327.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Ansøg:

https://ramboll.wd3.myworkdayjobs.com/en-US/Experienced_Professionals/job/Aarhus/Afdelingsleder-til-Urban-Water--Aarhus-eller-Aalborg_JR6654/apply

RAMBØLL DANMARK A/S, Århus NAarhus N2019-07-17T00:00:002019-08-28T00:00:00
330070108Driftsleder til spændende produktionsvirksomhed på DjurslandRobot HR-Industries søger en energisk, struktureret og erfaren driftsleder med et godt overblik, pondus og en dokumenteret ledererfaring med en personlig tilgang til ledelse der gør, at alle i teamet er bevidste omkring retning og mål i arbejdet, trækker på samme hammel og får sat flueben ved dagens opgaver, inden arbejdsdagen er slut. De dokumenterede ledelseserfaringer kan med fordel være understøttet af en lederuddannelse. Der vil være fast job for den rette leder, i halen på projektansættelsen, som jobbet starter med. Virksomheden er en del af en større international koncern, der siden overtagelsen for nogle år siden, har investeret millioner - og fortsat gør det - i optimering af produktionen. Virksomheden har et dynamisk og uformelt miljø præget af en god og afslappet omgangstone, hvor man er gode til at hjælpe hinanden. Virksomheden er samtidig meget udviklingsorienteret og udviklingsparat med højt til loftet og har et værdisæt, der afspejler sig i personalepolitikken, der understøtter udviklingen af den gode arbejdsplads. Virksomheden har derfor en lav medarbejderomsætning. Løn er altid efter kvalifikationer. Den ideelle kandidats uddannelsesmæssige baggrund kan være mangeartet, men tænkes umiddelbart teknisk og produktionsorienteret på et vist niveau. Herudover forudsættes kandidaten at have IT-flair, mestre MS Office-pakken og i øvrigt være åben for nye måder at gøre tingene på, samtidigt med, at der holdes fast i, at hverdagens opgaver skal løses med den kendte høje kvalitet for øje. Du søger jobbetved at oprette dig i vores database, hvor du kan vedhæfte dit CV og ansøgning til din profil. Skriv lidt om dig selv, hvilke forventninger du har til jobbet og hvorfor du er den rette netop til dette job. Vi regner med, at dit CV indeholder oplysninger om hvor du har arbejdet, i hvilke perioder, hvad du har beskæftiget dig med og hvad du har haft ansvar for. Vi arbejder allerede med opgaven og stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb. Søg opret dig derfor hurtigst muligt. Databasen finder du her: http: www.hr-industries.axp.dk Husk at anføre referencenummer: 48017. Så kommer du direkte i betragtning. Har du spørgsmål, kan du kontakte HR-konsulent Lars Hedelund på tlf.: 86 42 35 40 hverdage imellem 08.00 til 16.00. HR-Industries arbejder for dig - både med direkte rekruttering til faste jobs og med projektansættelser hos kunder. Det er vigtigt for os, at du er tryg i samarbejdet og oplever, at vi tager hånd om dig og dit arbejdsliv. Vi er kendte for vores gode jobmatch. Det er vi stolte af. Det sker fordi vi gør arbejdet ordentligt og kender arbejdsområderne, virksomhederne og vores medarbejdere. Vores speciale er Smede, maskinarbejdere og elektrikere. Teknikere, montage- og lagermedarbejdere. Tekniske Designere, ingeniører og ledere. Følg os på Facebook... og modtag alle vores jobopslag.

HR-Industries søger en energisk, struktureret og erfaren driftsleder med et godt overblik, pondus og en dokumenteret ledererfaring med en personlig tilgang til ledelse der gør, at alle i teamet er bevidste omkring retning og mål i arbejdet, trækker på samme hammel og får sat flueben ved dagens opgaver, inden arbejdsdagen er slut. De dokumenterede ledelseserfaringer kan med fordel være understøttet af en lederuddannelse. 

Der vil være fast job for den rette leder, i halen på projektansættelsen, som jobbet starter med.

Virksomheden er en del af en større international koncern, der siden overtagelsen for nogle år siden, har investeret millioner - og fortsat gør det - i optimering af produktionen. Virksomheden har et dynamisk og uformelt miljø præget af en god og afslappet omgangstone, hvor man er gode til at hjælpe hinanden. Virksomheden er samtidig meget udviklingsorienteret og udviklingsparat med højt til loftet og har et værdisæt, der afspejler sig i personalepolitikken, der understøtter udviklingen af den gode arbejdsplads. Virksomheden har derfor en lav medarbejderomsætning. Løn er altid efter kvalifikationer.

Den ideelle kandidats uddannelsesmæssige baggrund kan være mangeartet, men tænkes umiddelbart teknisk og produktionsorienteret på et vist niveau. Herudover forudsættes kandidaten at have IT-flair, mestre MS Office-pakken og i øvrigt være åben for nye måder at gøre tingene på, samtidigt med, at der holdes fast i, at hverdagens opgaver skal løses med den kendte høje kvalitet for øje.

Du søger jobbetved at oprette dig i vores database, hvor du kan vedhæfte dit CV og ansøgning til din profil. Skriv lidt om dig selv, hvilke forventninger du har til jobbet og hvorfor du er den rette netop til dette job. Vi regner med, at dit CV indeholder oplysninger om hvor du har arbejdet, i hvilke perioder, hvad du har beskæftiget dig med og hvad du har haft ansvar for. 

Vi arbejder allerede med opgaven og stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb. Søg/opret dig derfor hurtigst muligt.

Databasen finder du her: http://www.hr-industries.axp.dk/ Husk at anføre referencenummer: 48017. Så kommer du direkte i betragtning. 

Har du spørgsmål, kan du kontakte HR-konsulent Lars Hedelund på tlf.: 86 42 35 40 hverdage imellem 08.00 til 16.00. 

HR-Industries arbejder for dig - både med direkte rekruttering til faste jobs og med projektansættelser hos kunder. Det er vigtigt for os, at du er tryg i samarbejdet og oplever, at vi tager hånd om dig og dit arbejdsliv. Vi er kendte for vores gode jobmatch. Det er vi stolte af. Det sker fordi vi gør arbejdet ordentligt og kender arbejdsområderne, virksomhederne og vores medarbejdere.     

Vores speciale er Smede, maskinarbejdere og elektrikere. Teknikere, montage- og lagermedarbejdere. Tekniske Designere, ingeniører og ledere.  

Følg os på Facebook... og modtag alle vores jobopslag.

HR-INDUSTRIES A/SHornslet2019-08-08T00:00:002019-08-25T00:00:00
330075934Sektionsleder til Ungdomskriminalitetsnævnets sekretariat i vestRobot Aarhus, Rigspolitiet, Koncernstyring Vil du være med til at videreudvikle et nyt og landsdækkende sekretariat, som er en vigtig brik i indsatsen for at få kriminalitetstruede unge på ret køl? Kan du lede både jurister og administrativt personale i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sektionsleder i Ungdomskriminalitetsnævnets sekretariat i vest (Aarhus). I vores nyetablerede sekretariat er vi 20 jurister og otte administrative kolleger samt fire studenter. Tilsammen betjener vi Ungdomskriminalitetsnævnet i hele landet. Vi har kontorer i henholdsvis København, Næstved, Aarhus og Fredericia. Som vores nye sektionsleder går du forrest i videreudviklingen af sekretariatet og agerer fagligt fyrtårn på mange forskelligartede opgaver. Du er en væsentlig brik i implementeringen af ungdomskriminalitetsreformen, der skal forebygge kriminalitet blandt 10-17-årige. Du bliver en del af et juridisk miljø og har sammen med sekretariatschefen og sektionslederen i sekretariatet i øst ansvar for at udvikle sekretariatet og det kollegiale og faglige fællesskab på tværs af sekretariatets lokationer. Din rolle og arbejdsopgaver Din rolle er bl.a. at være personaleleder i Aarhus og Fredericia for otte jurister, fire administrative medarbejdere og to jurastuderende. Personaleledelsen sker i et tæt samarbejde med sekretariatschefen og sektionslederen i øst. Du er ansvarlig for, at opgaverne i sekretariat løses effektivt og professionelt. Du sikrer den nødvendige prioritering og visitation af opgaverne. Du yder faglig sparring og foretager kvalitetssikring af sekretariatets arbejde og leverancer. Du er fagligt ansvarlig for en række fagområder og understøtter den samlede opgavevaretagelse i hele sekretariatet, herunder ved kvalitetssikring af forhandlingsprotokoller og afgørelser, udarbejdelse af årsberetning, deltagelse i arbejdsgrupper og projekter, besvarelse af folketingsspørgsmål, udarbejdelse af retningslinjer, undervisning og understøttelse af nævnets behov for juridisk bistand gennem et tæt tværgående samarbejde. Du vil i det daglige bl.a. samarbejde med forebyggelsesenhederne i politiet, kommunerne og den nye ungekriminalforsorg. Du vil også ved behov skulle indtræde i rollen som sagsbehandler og møde som sekretær i nævnsmøder. Vores kultur og struktur understøtter et stærkt fagligt miljø og lægger op til faglig sparring og tæt samarbejde i et positivt arbejdsmiljø. Heri er det vigtigt, at du bidrager til et frugtbart og konstruktivt samarbejde i ledelsen på tværs af de fire lokationer, så vi sammen opfylder ambitionerne om udviklingen af hele sekretariatet. Vores forventninger Vi forventer, at du er uddannet jurist kombineret med flere års erfaring med behandling af konkrete og generelle sager samt med deltagelse i projekter. Din faglighed og dine forvaltningsretlige kompetencer er i top, og du evner hurtigt at sætte dig ind i komplicerede sager og identificere relevante problemstillinger. Har du direkte kendskab til og erfaring med nævnsbetjening, besvarelse af folketingsspørgsmål, udarbejdelse af juridiske notater, behandling af sociale sager eller klagesagsbehandling i sager om udsatte børn og unge el.lign., er det en fordel. Det vil være en klar fordel, at du har erfaring fra politi- eller anklagemyndighed. Det er afgørende, at du har ambitioner om at være en god personaleleder og løbende at udvikle dig som leder. Vigtigst er det, at du har personlig integritet og faglig gennemslagskraft samt lyst til at lære fra dig og er god til at motivere dine medarbejdere. Du er som person kendetegnet ved at koordinere, skabe overblik og arbejde struktureret og løsningsorienteret også når det går stærkt. Du får mange forskellige samarbejdsflader, både internt og eksternt, og det kræver, at du er god til at skabe netværk og generelt trives med tværfagligt samarbejde, herunder løbende skriftlig og mundtlig dialog med samarbejdspartnerne. Du har særdeles gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner. Samtidig har du flair for og lyst til at bidrage til udvikling af gode processer og er i stand til at få dem til at fungere i praksis. Du trives med at arbejde i en organisation, der har stor politisk bevågenhed, og du har en veludviklet politisk forståelse. Det er vigtigt, at du ønsker at virke på en landsdækkende arbejdsplads, der er etableret på flere adresser, og hvor fleksibilitet, kommunikation over afstande og rejseaktivitet er en del af den daglige opgaveløsning. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation og bliver indplaceret som chefkonsulent. Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med tjenestested i Aarhus. Det forventes dog, at du også møder jævnligt i Fredericia, og at du også efter behov deltager i møder og opgaver på lokationerne i København og Næstved. Du løser til tider opgaver, der kræver rejseaktivitet med kort varsel, ligesom der generelt må forventes en del rejseaktivitet i forbindelse med arbejdet, hvorfor det vil være en fordel med et kørekort. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Marianne Schmidt på tlf. 2124 3281. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du oploade dit eksamensbevis. Du skal oploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle interesserede ansøgere til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold. Vi forventer at afholde samtaler i uge 38. Samtalerne afvikles i Aarhus. Politisk fokus på ungdomskriminalitet Regeringen indgik i juni 2018 en aftale om en reform af indsatsen mod ungdomskriminalitet, og lov om bekæmpelse af ungdomskriminalitet trådte i kraft den 1. januar 2019. Som led i aftalen er oprettet et Ungdomskriminalitetsnævn, som skal træffe afgørelse i sager om børn og unge, som er mistænkt eller dømt for at have begået alvorlig eller personfarlig kriminalitet. Nævnet skal sikre en helhedsorienteret og målrettet kriminalitetsforebyggende indsats i forhold til den unge i form af både forbedringsforløb og straksreaktioner, som er af opdragende og så vidt muligt også genoprettende karakter. Det er bestemt i lov om bekæmpelse af ungdomskriminalitet, at politiet skal stille sekretariatsbistand til rådighed for nævnet. Du kan læse mere om Ungdomskriminalitetsnævnet og sekretariatet i lov om bekæmpelse af ungdomskriminalitet samt på nævnets hjemmeside, www.ungdomskriminalitetsnaevnet.dk. Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

Aarhus, Rigspolitiet, Koncernstyring

Vil du være med til at videreudvikle et nyt og landsdækkende sekretariat, som er en vigtig brik i indsatsen for at få kriminalitetstruede unge på ret køl? Kan du lede både jurister og administrativt personale i en travl hverdag? Så er du måske vores nye sektionsleder i Ungdomskriminalitetsnævnets sekretariat i vest (Aarhus).

I vores nyetablerede sekretariat er vi 20 jurister og otte administrative kolleger samt fire studenter. Tilsammen betjener vi Ungdomskriminalitetsnævnet i hele landet. Vi har kontorer i henholdsvis København, Næstved, Aarhus og Fredericia.

Som vores nye sektionsleder går du forrest i videreudviklingen af sekretariatet og agerer fagligt fyrtårn på mange forskelligartede opgaver. Du er en væsentlig brik i implementeringen af ungdomskriminalitetsreformen, der skal forebygge kriminalitet blandt 10-17-årige. Du bliver en del af et juridisk miljø og har sammen med sekretariatschefen og sektionslederen i sekretariatet i øst ansvar for at udvikle sekretariatet og det kollegiale og faglige fællesskab på tværs af sekretariatets lokationer.

Din rolle og arbejdsopgaver
Din rolle er bl.a. at være personaleleder i Aarhus og Fredericia for otte jurister, fire administrative medarbejdere og to jurastuderende. Personaleledelsen sker i et tæt samarbejde med sekretariatschefen og sektionslederen i øst. Du er ansvarlig for, at opgaverne i sekretariat løses effektivt og professionelt. Du sikrer den nødvendige prioritering og visitation af opgaverne. Du yder faglig sparring og foretager kvalitetssikring af sekretariatets arbejde og leverancer.

Du er fagligt ansvarlig for en række fagområder og understøtter den samlede opgavevaretagelse i hele sekretariatet, herunder ved kvalitetssikring af forhandlingsprotokoller og afgørelser, udarbejdelse af årsberetning, deltagelse i arbejdsgrupper og projekter, besvarelse af folketingsspørgsmål, udarbejdelse af retningslinjer, undervisning og understøttelse af nævnets behov for juridisk bistand gennem et tæt tværgående samarbejde. Du vil i det daglige bl.a. samarbejde med forebyggelsesenhederne i politiet, kommunerne og den nye ungekriminalforsorg. Du vil også ved behov skulle indtræde i rollen som sagsbehandler og møde som sekretær i nævnsmøder.

Vores kultur og struktur understøtter et stærkt fagligt miljø og lægger op til faglig sparring og tæt samarbejde i et positivt arbejdsmiljø. Heri er det vigtigt, at du bidrager til et frugtbart og konstruktivt samarbejde i ledelsen på tværs af de fire lokationer, så vi sammen opfylder ambitionerne om udviklingen af hele sekretariatet.

Vores forventninger
Vi forventer, at du er uddannet jurist kombineret med flere års erfaring med behandling af konkrete og generelle sager samt med deltagelse i projekter. Din faglighed og dine forvaltningsretlige kompetencer er i top, og du evner hurtigt at sætte dig ind i komplicerede sager og identificere relevante problemstillinger. Har du direkte kendskab til og erfaring med nævnsbetjening, besvarelse af folketingsspørgsmål, udarbejdelse af juridiske notater, behandling af sociale sager eller klagesagsbehandling i sager om udsatte børn og unge el.lign., er det en fordel. Det vil være en klar fordel, at du har erfaring fra politi- eller anklagemyndighed.

Det er afgørende, at du har ambitioner om at være en god personaleleder og løbende at udvikle dig som leder. Vigtigst er det, at du har personlig integritet og faglig gennemslagskraft samt lyst til at lære fra dig og er god til at motivere dine medarbejdere.

Du er som person kendetegnet ved at koordinere, skabe overblik og arbejde struktureret og løsningsorienteret – også når det går stærkt. Du får mange forskellige samarbejdsflader, både internt og eksternt, og det kræver, at du er god til at skabe netværk og generelt trives med tværfagligt samarbejde, herunder løbende skriftlig og mundtlig dialog med samarbejdspartnerne.
Du har særdeles gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner. Samtidig har du flair for og lyst til at bidrage til udvikling af gode processer og er i stand til at få dem til at fungere i praksis.

Du trives med at arbejde i en organisation, der har stor politisk bevågenhed, og du har en veludviklet politisk forståelse. Det er vigtigt, at du ønsker at virke på en landsdækkende arbejdsplads, der er etableret på flere adresser, og hvor fleksibilitet, kommunikation over afstande og rejseaktivitet er en del af den daglige opgaveløsning.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation og bliver indplaceret som chefkonsulent.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med tjenestested i Aarhus. Det forventes dog, at du også møder jævnligt i Fredericia, og at du også efter behov deltager i møder og opgaver på lokationerne i København og Næstved.

Du løser til tider opgaver, der kræver rejseaktivitet med kort varsel, ligesom der generelt må forventes en del rejseaktivitet i forbindelse med arbejdet, hvorfor det vil være en fordel med et kørekort.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Marianne Schmidt på tlf. 2124 3281. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du oploade dit eksamensbevis. Du skal oploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede ansøgere til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 38. Samtalerne afvikles i Aarhus.

 

Politisk fokus på ungdomskriminalitet
Regeringen indgik i juni 2018 en aftale om en reform af indsatsen mod ungdomskriminalitet, og lov om bekæmpelse af ungdomskriminalitet trådte i kraft den 1. januar 2019. Som led i aftalen er oprettet et Ungdomskriminalitetsnævn, som skal træffe afgørelse i sager om børn og unge, som er mistænkt eller dømt for at have begået alvorlig eller personfarlig kriminalitet. Nævnet skal sikre en helhedsorienteret og målrettet kriminalitetsforebyggende indsats i forhold til den unge i form af både forbedringsforløb og straksreaktioner, som er af opdragende og så vidt muligt også genoprettende karakter. Det er bestemt i lov om bekæmpelse af ungdomskriminalitet, at politiet skal stille sekretariatsbistand til rådighed for nævnet.


Du kan læse mere om Ungdomskriminalitetsnævnet og sekretariatet i lov om bekæmpelse af ungdomskriminalitet samt på nævnets hjemmeside, www.ungdomskriminalitetsnaevnet.dk.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet.

KOS - UNSEK - AARHUSAarhus C2019-08-20T00:00:002019-09-02T00:00:00
330071094SFO- og Indskolingsleder ved Østervangskolen i HadstenRobot Vil du være med til at lede en skole, der sætter det hele menneske og dannelse til fællesskab i centrum?Østervangskolen i Hadsten søger en engageret, nysgerrig og pædagogisk bredt favnende SFO-, Klub- og indskolingsleder fra d. 1. november 2019 eller tidligere.Østervangskolen lægger vægt på et arbejds- og undervisningsmiljø, hvor samarbejde, dialog, fleksibilitet, venlighed, humor og inddragende processer er centrale i både skolens daglige drift samt pædagogiske udvikling. Skolen er optaget af at danne eleverne som hele mennesker med vægt på både akademiske, praksisfaglige, dramatiske, kropslige og musiske lærerprocesser. Grundlaget for skolens pædagogiske praksis er velkvalificeret faglighed til nutiden og fremtiden, trivsel og dannelse til fællesskab.Østervangskolen har ca. 500 elever, og skolen er afdelingsopdelt i indskoling (0. 3. årgang), mellemtrin (3.-6. årgang) og udskoling med modtagerklasse (7.-9.årgang). Godt 90 af indskolingseleverne går i SFO, og en relativt nyetableret juniorklub (4. 6. årgang) har ca. 60 elever indskrevet. Skolen har en engageret og interesseret forældregruppe og et tæt samarbejde med skolebestyrelsen.Du får ansvaret for den personalemæssige, budgetmæssige og pædagogiske ledelsesopgave i vores indskoling, i vores skolefritidsordning (SFO) og juniorklub (Klub Mega). Du skal kunne lede på tværs af fagområder og kompetencer og skabe sammenhæng mellem undervisning og fritid til gavn for børnenes trivsel, dannelse og læring. Du skal være en beslutningsdygtig teamplayer, der kan være med til at drive og videreudvikle den pædagogiske udvikling på hele skolen i et tæt samarbejde med medarbejdere, elever, forældre og ledelsesteamet.Dine faglige kvalifikationerVi forventer, at du som udgangspunkt har følgende kvalifikationer:En relevant uddannelsesmæssig baggrund (lærer- og eller pædagoguddannelse)Erfaringer fra arbejde i skole, SFO og klubLedererfaring eller erfaring der kan sidestilles hermedLederuddannelse eller vilje til at påbegynde enDine personlige og ledelsesmæssige kvalifikationerDu er nærværende, empatisk og har nemt ved at være i givende relationer til andre menneskerDu er en samarbejdsorienteret og beslutningsdygtig leder, der stikker en finger i jorden og både kan lytte, byde ind med nyt og sætte retningDu evner, med overblik og nærvær på praksis, at skabe de bedste betingelser for at lærere og pædagoger kan lykkes i deres undervisning og dannelse af skolens eleverDu er åben, engageret, pædagogisk og didaktisk velfunderet og stærkt optaget af børns læring, dannelse og trivsel - både nu og til fremtidenDu er rolig, behersket, selvstændig, robust og evner at bevare overblikket også i pressede situationerDu er en ledelsesmæssig teamplayer, der både har lyst, vilje og kapacitet til at indgå i et tæt lederteamsamarbejde om daglig drift, administration, personaleledelse, forældresamarbejde og fortsat løbende pædagogisk udviklingYderlige oplysningerDu bliver ansat i Favrskov Kommune efter gældende overenskomst. Du kan læse mere om stillingen og kommunen i job og personprofilen: https: favrskov.dk indskolingsleder-paa-oestervangskolen-i-hadsten På https: oestervangskolen.skoleporten.dk kan du læse mere om skolen, og du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at kontakte skoleleder Jens Damkjær, 89644603.Ansøgningsfristen er søndag d. 1. september 2019. 1. samtale foregår torsdag d. 5. september, og vi holder 2. samtale mandag d. 16. september.Mellem 1. og 2. samtalerunde udarbejder vi en personprofil, og tilbagemelding på personprofilen foregår d. 11. september.Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektroniskVil du være med til at lede en skole, der sætter det hele menneske og dannelse til fællesskab i centrum?Østervangskolen i Hadsten søger en engageret, nysgerrig og pædagogisk bredt favnende SFO-, Klub- og indskolingsleder fra d. 1. november 2019 eller tidligere.
Østervangskolen lægger vægt på et arbejds- og undervisningsmiljø, hvor samarbejde, dialog, fleksibilitet, venlighed, humor og inddragende processer er centrale i både skolens daglige drift samt pædagogiske udvikling. Skolen er optaget af at danne eleverne som hele mennesker med vægt på både akademiske, praksisfaglige, dramatiske, kropslige og musiske lærerprocesser. Grundlaget for skolens pædagogiske praksis er velkvalificeret faglighed til nutiden og fremtiden, trivsel og dannelse til fællesskab.
Østervangskolen har ca. 500 elever, og skolen er afdelingsopdelt i indskoling (0. – 3. årgang), mellemtrin (3.-6. årgang) og udskoling med modtagerklasse (7.-9.årgang). Godt 90% af indskolingseleverne går i SFO, og en relativt nyetableret juniorklub (4. – 6. årgang) har ca. 60 elever indskrevet. Skolen har en engageret og interesseret forældregruppe og et tæt samarbejde med skolebestyrelsen.
Du får ansvaret for den personalemæssige, budgetmæssige og pædagogiske ledelsesopgave i vores indskoling, i vores skolefritidsordning (SFO) og juniorklub (Klub Mega). Du skal kunne lede på tværs af fagområder og kompetencer og skabe sammenhæng mellem undervisning og fritid til gavn for børnenes trivsel, dannelse og læring. Du skal være en beslutningsdygtig teamplayer, der kan være med til at drive og videreudvikle den pædagogiske udvikling på hele skolen i et tæt samarbejde med medarbejdere, elever, forældre og ledelsesteamet.
Dine faglige kvalifikationer
Vi forventer, at du som udgangspunkt har følgende kvalifikationer:
  • En relevant uddannelsesmæssig baggrund (lærer- og/eller pædagoguddannelse)
  • Erfaringer fra arbejde i skole, SFO og klub
  • Ledererfaring eller erfaring der kan sidestilles hermed
  • Lederuddannelse – eller vilje til at påbegynde en
Dine personlige og ledelsesmæssige kvalifikationer
  • Du er nærværende, empatisk og har nemt ved at være i givende relationer til andre mennesker
  • Du er en samarbejdsorienteret og beslutningsdygtig leder, der ”stikker en finger i jorden” og både kan lytte, byde ind med nyt og sætte retning
  • Du evner, med overblik og nærvær på praksis, at skabe de bedste betingelser for at lærere og pædagoger kan lykkes i deres undervisning og dannelse af skolens elever
  • Du er åben, engageret, pædagogisk og didaktisk velfunderet og stærkt optaget af børns læring, dannelse og trivsel - både nu og til fremtiden
  • Du er rolig, behersket, selvstændig, robust og evner at bevare overblikket – også i pressede situationer
  • Du er en ledelsesmæssig teamplayer, der både har lyst, vilje og kapacitet til at indgå i et tæt lederteamsamarbejde om daglig drift, administration, personaleledelse, forældresamarbejde og fortsat løbende pædagogisk udvikling
Yderlige oplysninger
Du bliver ansat i Favrskov Kommune efter gældende overenskomst. Du kan læse mere om stillingen og kommunen i job og personprofilen: https://favrskov.dk/indskolingsleder-paa-oestervangskolen-i-hadsten
https://oestervangskolen.skoleporten.dk kan du læse mere om skolen, og du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at kontakte skoleleder Jens Damkjær, 89644603.
Ansøgningsfristen er søndag d. 1. september 2019. 1. samtale foregår torsdag d. 5. september, og vi holder 2. samtale mandag d. 16. september.
Mellem 1. og 2. samtalerunde udarbejder vi en personprofil, og tilbagemelding på personprofilen foregår d. 11. september.
Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.

Favrskov Kommune kan kun modtage ansøgninger sendt elektronisk

 

Favrskov KommuneHadsten2019-08-10T00:00:002019-09-01T00:00:00
330075509Afdelingsleder til Geodata, Vejdirektoratet i SkanderborgRobot Bliv ansvarlig for en afdeling med ca. 25 specialister i afdelingen for Geodata med udfordrende opgaver inden for kortgrundlag og landmålingsopgaver, GIS og CAD samt spændende ledelsesmæssige udfordringer. Vejdirektoratet tilbyder En spændende stilling som leder af afdelingen Geodata, hvor du er ansvarlig for ledelse af afdelingens engagerede og fagligt specialiserede medarbejdere. Arbejdsopgaverne løses i tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere. Du får arbejdssted i Skanderborg, hvor alle medarbejderne arbejder til dagligt. Dine ansvarsområder Personaleansvar for pt. 22 fastansatte specialistprofiler med forskellig uddannelsesmæssig baggrund samt 3-5 eksterne konsulenter. De opgaver der løses, er ansvaret for kortgrundlag og landmålingsopgaver, fremstilling af ekspropriationsmateriale, samt ansvarlig for implementering af GIS og CAD på tværs af Vejdirektoratets organisation Tæt samarbejde med projektledere ifm. med afdelingens opgaver, hvor der leveres Geodata til både anlægsprojekter og opgaver med drift- og vedligeholdelse af vejene. Styring af afdelingens økonomi og ressourceallokering, samt interne og eksterne kontrakt- og aftaleforhold inkl. indkøb af leverancer fra eksterne leverandører fx landinspektørfirmaer Medvirke til at udvikle og understøtte grundlaget for effektivisering gennem digitalisering, herunder anvendelse af BIM Indgå aktivt og engageret i områdeledelsen sammen med din områdechef og afdelingslederen for arealerhvervelser Ledelse af specialister kombineret med faglighed indenfor geodata Du har en uddannelse som landinspektør, ingeniør eller tilsvarende. Det er en fordel, hvis du har kendskab til geodata, GIS og CAD. Lige så vigtigt forventer vi, at du har stærke lederegenskaber og formår at skabe gode rammevilkår for en specialiseret medarbejdergruppe, hvor den enkelte har stort selvstændigt ansvar. Du har en synlig, anerkendende og tydelig lederstil. Du kan udvise beslutsomhed og formå at drive en forandringsproces. Du skal som leder kunne bevare overblikket i selv pressede situationer, og du skal være god til at kommunikere i både skrift og tale. Fx formidling af strategiske beslutninger og forankring af disse i organisationen. Du har fokus på at sikre leverancerne til aftalt kvalitet, økonomi og tid, og du skal være god til at samarbejde i en organisation der er præget af tværgående projektarbejde, hvorfor erfaring fra lignende projekt- matrixorganisation er en fordel. Den teknologiske udvikling indenfor afdelingens arbejdsfelt går hurtigt, og du skal have interesse og evner for at kunne udnytte denne til øget effektivisering, og bidrage til den igangværende digitaliseringsproces i Vejdirektoratet. Sidst men ikke mindst besidder du social intelligens og bidrager med positive energi i forhold til dine omgivelser. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret i lønramme 36, og ansættelse vil ske på overenskomstvilkår med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af kvalifikationer. Du vil være omfattet af cheftidsaftalen samt resultatløn. Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet, Areal og Geodata, Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg.38 Er du interesseret? Søg stillingen senest den 15. september 2019, ved at følge linket her, hvor du kan uploade CV samt din motiverede ansøgning. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivne samfund i medarbejdersammensætningen, og opfordre derfor alle uanset personlig baggrund til at søge. Forventet kontraktunderskrift i oktober 2019 og påbegyndelse snarest muligt herefter. Har du spørgsmål til stillingen og ønsker at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte områdechef i Vejdirektoratet Svend Kold Johansen på mobil 2223 7640 eller Senior Rekrutteringskonsulent hos Hartmanns Mads Jakobsen på mobil 4121 1326 mads.jakobsen@hartmanns.dk . Konsulenthuset Hartmanns bistår Vejdirektoratet undervejs i rekrutteringsforløbet. Alle henvendelser behandles fortroligt. Vi forventer at afholde samtalerunder hhv. d. 27. september samt d. 2. oktober. Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.Bliv ansvarlig for en afdeling med ca. 25 specialister i afdelingen for Geodata med udfordrende opgaver inden for kortgrundlag og landmålingsopgaver, GIS og CAD samt spændende ledelsesmæssige udfordringer.

Vejdirektoratet tilbyder En spændende stilling som leder af afdelingen Geodata, hvor du er ansvarlig for ledelse af afdelingens engagerede og fagligt specialiserede medarbejdere. Arbejdsopgaverne løses i tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere.

Du får arbejdssted i Skanderborg, hvor alle medarbejderne arbejder til dagligt.

Dine ansvarsområder
  • Personaleansvar for pt. 22 fastansatte specialistprofiler med forskellig uddannelsesmæssig baggrund samt 3-5 eksterne konsulenter. De opgaver der løses, er ansvaret for kortgrundlag og landmålingsopgaver, fremstilling af ekspropriationsmateriale, samt ansvarlig for implementering af GIS og CAD på tværs af Vejdirektoratets organisation
  • Tæt samarbejde med projektledere ifm. med afdelingens opgaver, hvor der leveres Geodata til både anlægsprojekter og opgaver med drift- og vedligeholdelse af vejene.
  • Styring af afdelingens økonomi og ressourceallokering, samt interne og eksterne kontrakt- og aftaleforhold inkl. indkøb af leverancer fra eksterne leverandører fx landinspektørfirmaer
  • Medvirke til at udvikle og understøtte grundlaget for effektivisering gennem digitalisering, herunder anvendelse af BIM
  • Indgå aktivt og engageret i områdeledelsen sammen med din områdechef og afdelingslederen for arealerhvervelser
Ledelse af specialister kombineret med faglighed indenfor geodata Du har en uddannelse som landinspektør, ingeniør eller tilsvarende. Det er en fordel, hvis du har kendskab til geodata, GIS og CAD.

Lige så vigtigt forventer vi, at du har stærke lederegenskaber og formår at skabe gode rammevilkår for en specialiseret medarbejdergruppe, hvor den enkelte har stort selvstændigt ansvar.

Du har en synlig, anerkendende og tydelig lederstil. Du kan udvise beslutsomhed og formå at drive en forandringsproces. Du skal som leder kunne bevare overblikket i selv pressede situationer, og du skal være god til at kommunikere i både skrift og tale. Fx formidling af strategiske beslutninger og forankring af disse i organisationen.

Du har fokus på at sikre leverancerne til aftalt kvalitet, økonomi og tid, og du skal være god til at samarbejde i en organisation der er præget af tværgående projektarbejde, hvorfor erfaring fra lignende projekt-/matrixorganisation er en fordel.

Den teknologiske udvikling indenfor afdelingens arbejdsfelt går hurtigt, og du skal have interesse og evner for at kunne udnytte denne til øget effektivisering, og bidrage til den igangværende digitaliseringsproces i Vejdirektoratet.

Sidst men ikke mindst besidder du social intelligens og bidrager med positive energi i forhold til dine omgivelser.

Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret i lønramme 36, og ansættelse vil ske på overenskomstvilkår med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af kvalifikationer. Du vil være omfattet af cheftidsaftalen samt resultatløn.

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet, Areal og Geodata, Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg.38

Er du interesseret? Søg stillingen senest den 15. september 2019, ved at følge linket her, hvor du kan uploade CV samt din motiverede ansøgning.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivne samfund i medarbejdersammensætningen, og opfordre derfor alle uanset personlig baggrund til at søge.

Forventet kontraktunderskrift i oktober 2019 og påbegyndelse snarest muligt herefter.

Har du spørgsmål til stillingen og ønsker at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte områdechef i Vejdirektoratet Svend Kold Johansen på mobil 2223 7640 eller Senior Rekrutteringskonsulent hos Hartmanns Mads Jakobsen på mobil 4121 1326 / mads.jakobsen@hartmanns.dk . Konsulenthuset Hartmanns bistår Vejdirektoratet undervejs i rekrutteringsforløbet.

Alle henvendelser behandles fortroligt. Vi forventer at afholde samtalerunder hhv. d. 27. september samt d. 2. oktober.

Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os, kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Vejdirektoratet – SkanderborgSkanderborg2019-08-20T00:00:002019-09-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til Urban Water, Aarhus eller Aalborg

RAMBØLL DANMARK A/S, Århus N

Aarhus N
Kom og bring din ekspertise indenfor vand-infrastruktur, herunder klima, afløbs- og vandledningsprojekter samt passion for ledelse i spil, når du er med til at definere og udvikle Rambølls ydelser på området.For at blive en succes i jobbet er det af...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Driftsleder til spændende produktionsvirksomhed på Djursland

HR-INDUSTRIES A/S

Hornslet
HR-Industries søger en energisk, struktureret og erfaren driftsleder med et godt overblik, pondus og en dokumenteret ledererfaring med en personlig tilgang til ledelse der gør, at alle i teamet er bevidste omkring retning og mål i arbejdet, trækker ...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019

Sektionsleder til Ungdomskriminalitetsnævnets sekretariat i vest

KOS - UNSEK - AARHUS

Aarhus C
Aarhus, Rigspolitiet, Koncernstyring Vil du være med til at videreudvikle et nyt og landsdækkende sekretariat, som er en vigtig brik i indsatsen for at få kriminalitetstruede unge på ret køl? Kan du lede både jurister og administrativt personale i e...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:2. september 2019

SFO- og Indskolingsleder ved Østervangskolen i Hadsten

Favrskov Kommune

Hadsten
Vil du være med til at lede en skole, der sætter det hele menneske og dannelse til fællesskab i centrum?Østervangskolen i Hadsten søger en engageret, nysgerrig og pædagogisk bredt favnende SFO-, Klub- og indskolingsleder fra d. 1. november 2019 elle...
Indrykket:10. august 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Afdelingsleder til Geodata, Vejdirektoratet i Skanderborg

Vejdirektoratet – Skanderborg

Skanderborg
Bliv ansvarlig for en afdeling med ca. 25 specialister i afdelingen for Geodata med udfordrende opgaver inden for kortgrundlag og landmålingsopgaver, GIS og CAD samt spændende ledelsesmæssige udfordringer. Vejdirektoratet tilbyder En spændende still...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:15. september 2019