Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AFDELINGSLEDER TIL BACK-OFFICE, KEMP & LAURITZEN, ÅRHUS

Brænder du for at arbejde med bred vifte af administrationsopgaver, hvor fakturering er i fokus i spidsen for et team, hvor humor og højt tempo er en fast del af dagligdagen? Så har vi den helt rette stilling til dig hos Kemp & Lauritzen.

Du kommer til at blive en del af den spændende transformation, som Kemp & Lauritzen allerede har startet, hvor vi blandt andet ønsker at modernisere vores faktureringsproces ved at skabe tværgående teams og sætte fokus på digitalisering.

Du vil komme til at stå i spidsen for faktureringsteamet i Teknikhus Midtjylland i Århus. Teamet er nydannet og skabt med fokus på en forbedring i vores faktureringsprocessen. Medarbejderne i teamet har tidligere haft reference til hver sin afdelingschef. Vi samler nu referencen for disse medarbejdere hos dig.

Hvad består jobbet af

I rollen som Team leader Backoffice hos Kemp & Lauritzen, Teknikhus Midtjylland sikrer du en faktureringsproces, der fungerer på tværs af fagområder, ligesom du sikrer, at faktureringen ikke påvirkes af ferie eller sygdom.

Nogle af dine vigtigste og helt konkrete opgaver er:

  • Overordnet ansvar for fakturering/backoffice i Teknikhus Midtjylland
  • Ressourceplanlægning i Back-office, så der sikres en jævnt fordelt arbejdsbyrde. ligesom du vil skulle håndtere ferie, fridage og fravær
  • Sikre implementeringen af centrale procedurer i samarbejde med Kemp & Lauritzens centrale Økonomifunktion
  • Være en central feedback-giver til Kemp & Lauritzens centrale Økonomi-funktion-vedrørende procedurer
  • Ensrette faktureringsprocessen på tværs af Teknikhus Midtjylland jf. Kemp & Lauritzen Best Practice for strukturer og processer
  • Overvågning af Teknikhus Midtjyllands projekter, herunder løbende dialog med afdelingschefer og efterfølgende gennemgang med Regionschef og controller
  • Leder af back-office-team
  • Sparringspartner for Regionschefen vedr. Back-office og administrative emner
  • Teamleaderen indgår i Teknikhusets ledelse, og du vil referere direkte til den lokale regionschef

Hvad tilbyder vi

Du bliver en del af en dynamisk afdeling med et uformelt og humoristisk arbejdsklima med engagerede kolleger. Du vil få en dagligdag præget af afveksling, udfordringer samt ansvar. Dit team er nydannet, så din rolle overfor teamet bliver rigtig vigtig.

Med til stillingen hører også gode løn- og ansættelsesvilkår, samt forskellige medarbejderfordele, som f.eks. en aktiv personaleforening, personalerabat hos vores leverandører, firmabetalt pensionsordning med sundhedsforsikring, god kantineordning med lækker og varieret frokost som vores egne kokke tilbereder dagligt.

Hvad søger vi

Hvis du har interesse i denne stilling, har du

  • Minimum 3 års ledererfaring fra administrative fag
  • Erfaring med fakturering og optimering af administrative processer
  • Administrativ baggrund og uddannelse
  • Erfaring med Navision er en fordel, men ikke et krav
  • Kendskab til den tekniske installationsbranche er en fordel, men ikke et krav

Personligt er du i besiddelse af:

  • Et stort overblik, ligesom du er målrettet, resultatskabende og vedholdende
  • Evner til at håndtere en kompleks og detailorienteret hverdag
  • Empati & positivt sind
  • Gode kommunikations- og formidlingsevner
  • Detaljeorientering og struktur

Du er motiverende, inspirerende, skaber resultater gennem positiv attitude og håndterer uforudsete hændelser med et smil

Såfremt du finder ovenstående interessant og udfordrende, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen' snarest muligt. Vi behandler ansøgninger løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162044Phoenix-5b48062b12020-01-28T00:00:00AFDELINGSLEDER TIL BACK-OFFICE, KEMP & LAURITZEN, ÅRHUS

Brænder du for at arbejde med bred vifte af administrationsopgaver, hvor fakturering er i fokus i spidsen for et team, hvor humor og højt tempo er en fast del af dagligdagen? Så har vi den helt rette stilling til dig hos Kemp & Lauritzen.

Du kommer til at blive en del af den spændende transformation, som Kemp & Lauritzen allerede har startet, hvor vi blandt andet ønsker at modernisere vores faktureringsproces ved at skabe tværgående teams og sætte fokus på digitalisering.

Du vil komme til at stå i spidsen for faktureringsteamet i Teknikhus Midtjylland i Århus. Teamet er nydannet og skabt med fokus på en forbedring i vores faktureringsprocessen. Medarbejderne i teamet har tidligere haft reference til hver sin afdelingschef. Vi samler nu referencen for disse medarbejdere hos dig.

Hvad består jobbet af

I rollen som Team leader Backoffice hos Kemp & Lauritzen, Teknikhus Midtjylland sikrer du en faktureringsproces, der fungerer på tværs af fagområder, ligesom du sikrer, at faktureringen ikke påvirkes af ferie eller sygdom.

Nogle af dine vigtigste og helt konkrete opgaver er:

  • Overordnet ansvar for fakturering/backoffice i Teknikhus Midtjylland
  • Ressourceplanlægning i Back-office, så der sikres en jævnt fordelt arbejdsbyrde. ligesom du vil skulle håndtere ferie, fridage og fravær
  • Sikre implementeringen af centrale procedurer i samarbejde med Kemp & Lauritzens centrale Økonomifunktion
  • Være en central feedback-giver til Kemp & Lauritzens centrale Økonomi-funktion-vedrørende procedurer
  • Ensrette faktureringsprocessen på tværs af Teknikhus Midtjylland jf. Kemp & Lauritzen Best Practice for strukturer og processer
  • Overvågning af Teknikhus Midtjyllands projekter, herunder løbende dialog med afdelingschefer og efterfølgende gennemgang med Regionschef og controller
  • Leder af back-office-team
  • Sparringspartner for Regionschefen vedr. Back-office og administrative emner
  • Teamleaderen indgår i Teknikhusets ledelse, og du vil referere direkte til den lokale regionschef

Hvad tilbyder vi

Du bliver en del af en dynamisk afdeling med et uformelt og humoristisk arbejdsklima med engagerede kolleger. Du vil få en dagligdag præget af afveksling, udfordringer samt ansvar. Dit team er nydannet, så din rolle overfor teamet bliver rigtig vigtig.

Med til stillingen hører også gode løn- og ansættelsesvilkår, samt forskellige medarbejderfordele, som f.eks. en aktiv personaleforening, personalerabat hos vores leverandører, firmabetalt pensionsordning med sundhedsforsikring, god kantineordning med lækker og varieret frokost som vores egne kokke tilbereder dagligt.

Hvad søger vi

Hvis du har interesse i denne stilling, har du

  • Minimum 3 års ledererfaring fra administrative fag
  • Erfaring med fakturering og optimering af administrative processer
  • Administrativ baggrund og uddannelse
  • Erfaring med Navision er en fordel, men ikke et krav
  • Kendskab til den tekniske installationsbranche er en fordel, men ikke et krav

Personligt er du i besiddelse af:

  • Et stort overblik, ligesom du er målrettet, resultatskabende og vedholdende
  • Evner til at håndtere en kompleks og detailorienteret hverdag
  • Empati & positivt sind
  • Gode kommunikations- og formidlingsevner
  • Detaljeorientering og struktur

Du er motiverende, inspirerende, skaber resultater gennem positiv attitude og håndterer uforudsete hændelser med et smil

Såfremt du finder ovenstående interessant og udfordrende, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen' snarest muligt. Vi behandler ansøgninger løbende.

2020-02-17T20:50:03.747 Brænder du for at arbejde med bred vifte af administrationsopgaver, hvor fakturering er i fokus i spidsen for et team, hvor humor og højt tempo er en fast del af dagligdagen? Så har vi den helt rette stilling til dig hos Kemp Lauritzen. Du kommer til at blive en del af den spændende transformation, som Kemp Lauritzen allerede har startet, hvor vi blandt andet ønsker at modernisere vores faktureringsproces ved at skabe tværgående teams og sætte fokus på digitalisering. Du vil komme til at stå i spidsen for faktureringsteamet i Teknikhus Midtjylland i Århus. Teamet er nydannet og skabt med fokus på en forbedring i vores faktureringsprocessen. Medarbejderne i teamet har tidligere haft reference til hver sin afdelingschef. Vi samler nu referencen for disse medarbejdere hos dig. Hvad består jobbet af I rollen som Team leader Backoffice hos Kemp Lauritzen, Teknikhus Midtjylland sikrer du en faktureringsproces, der fungerer på tværs af fagområder, ligesom du sikrer, at faktureringen ikke påvirkes af ferie eller sygdom. Nogle af dine vigtigste og helt konkrete opgaver er: Overordnet ansvar for fakturering backoffice i Teknikhus Midtjylland Ressourceplanlægning i Back-office, så der sikres en jævnt fordelt arbejdsbyrde. ligesom du vil skulle håndtere ferie, fridage og fravær Sikre implementeringen af centrale procedurer i samarbejde med Kemp Lauritzens centrale Økonomifunktion Være en central feedback-giver til Kemp Lauritzens centrale Økonomi-funktion-vedrørende procedurer Ensrette faktureringsprocessen på tværs af Teknikhus Midtjylland jf. Kemp Lauritzen Best Practice for strukturer og processer Overvågning af Teknikhus Midtjyllands projekter, herunder løbende dialog med afdelingschefer og efterfølgende gennemgang med Regionschef og controller Leder af back-office-team Sparringspartner for Regionschefen vedr. Back-office og administrative emner Teamleaderen indgår i Teknikhusets ledelse, og du vil referere direkte til den lokale regionschef Hvad tilbyder vi Du bliver en del af en dynamisk afdeling med et uformelt og humoristisk arbejdsklima med engagerede kolleger. Du vil få en dagligdag præget af afveksling, udfordringer samt ansvar. Dit team er nydannet, så din rolle overfor teamet bliver rigtig vigtig. Med til stillingen hører også gode løn- og ansættelsesvilkår, samt forskellige medarbejderfordele, som f.eks. en aktiv personaleforening, personalerabat hos vores leverandører, firmabetalt pensionsordning med sundhedsforsikring, god kantineordning med lækker og varieret frokost som vores egne kokke tilbereder dagligt. Hvad søger vi Hvis du har interesse i denne stilling, har du Minimum 3 års ledererfaring fra administrative fag Erfaring med fakturering og optimering af administrative processer Administrativ baggrund og uddannelse Erfaring med Navision er en fordel, men ikke et krav Kendskab til den tekniske installationsbranche er en fordel, men ikke et krav Personligt er du i besiddelse af: Et stort overblik, ligesom du er målrettet, resultatskabende og vedholdende Evner til at håndtere en kompleks og detailorienteret hverdag Empati positivt sind Gode kommunikations- og formidlingsevner Detaljeorientering og struktur Du er motiverende, inspirerende, skaber resultater gennem positiv attitude og håndterer uforudsete hændelser med et smil Såfremt du finder ovenstående interessant og udfordrende, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning via & 39 Søg stillingen& 39 snarest muligt. Vi behandler ansøgninger løbende.11Jobnet5b48062b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-21T00:00:000000https://kempoglauritzen.hr-skyen.dk/show-job/537480EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3695845Kemp & Lauritzen11Roskildevej 122620AlbertslundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000889419JobNet5103743510374310021-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b48062bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b48062bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b48062b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b48062b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgAFDELINGSLEDER TIL BACK-OFFICE, KEMP & LAURITZEN, ÅRHUS12008001Dansk3Læse/ tale123101Administrationschef6Ledelse363969192Jespernoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK