Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Bifrost, afdeling Bygden

Bifrost er på udkig efter en ny afdelingsleder til afdeling Bygden.

Vi søger dig der kan se værdien og mulighederne i at arbejde tæt sammen med afdelingsleder- kollega i en delt ledelsesfunktion.

Du vil i tæt samarbejde med afdelingsleder- kollega skulle dele ledelsen mellem afdelingerne Mælkevejen og Storebjørn.

Vi søger en afdelingsleder som motiveres af, at inspirere og videreudvikle medarbejdernes kompetencer og derigennem sikre vores anbragte børn den bedst mulige hverdag.

Vi har i Bifrost fokus på autismepædagogik og neuropædagogik som metodisk tilgang og er pt i gang med at implementere dette i hele organisationen. Vi søger derfor en afdelingsleder med kendskab til autisme og neuropædagogik.

Vi søger en afdelingsleder der har fokus på et godt arbejdsmiljø. Én som kan videreføre det gode pædagogiske fundament, tænke langsigtet på organisationens vegne, og være med til at videreudvikle vores unikke tilbud.

Vi søger netop dig, som kender vigtigheden af at lytte og anerkende. Dig som med ordentlighed, faglig styrke og en naturlig autoritet, kan opnå følgeskab, få det bedste frem i medarbejderne, og skabe en positiv fællesfaglig kultur, der skal kendetegne de afdelinger, hvor du vil blive afdelingsleder.

Om jobbet

Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt. Du skal lede vores afdeling, som har fokus på at skabe gode bo-og aflastningsvilkår for børn med handicap. Opgaven er kompleks; børnenes unikke behov er mangeartede, forældrenes forventninger er store, og rådgiverne efterspørger individuelle løsninger. Til at løse denne opgave er en gruppe af pædagoger og medhjælpere, som har faglige ambitioner, som individuelt bidrager til det gode arbejdsmiljø, og som er loyale over for organisationen.

Tiltrædelse

Den 1. december 2019.

Vi forventer af dig

  • Du har fagligt fokus, kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på
  • Du har kendskab til autismepædagogik og neuropædagogik som metodisk tilgang
  • Du er parat til at gribe nye opgaver, og du kan holde fast i dem, indtil der er fundet gode løsninger
  • Du kender dine egne begrænsninger og kan bede om sparring i ledelsesteamet og blandt medarbejderne, når der er behov for det – du formår altså at forblive autentisk
  • Du er stærk i din kommunikation, og du er skarp på, hvad der kræver proces, og hvad der kræver beslutning
  • Du er udforsker, og tør lede på grundlag af kvalificerede fornemmelser og anelser frem for udelukkende på grundlag af manualer og retningslinjer. Du er ikke bange for at være tydelig om usikkerheden
  • Du udfordrer og udvikler forskellige greb og teknologier og får (midlertidig) styr på det ustyrlige

Dine primære opgaver vil være:

  • At bedrive faglig ledelse; herunder at udøve faglig ledelse ift. medarbejdere og teams gennem støtte og sparring, samt være ansvarlig for at personaleressourcerne udnyttes så effektivt og fleksibelt som muligt i afdelingen
  • Medansvarlig for at afdelingens budget overholdes
  • At udvikle eget lederskab ved at praktisere anerkendende, værdibaseret ledelse i overensstemmelse med kommunens værdigrundlag
  • At bidrage til godt samarbejde med alle relevante samarbejdspartnere

Vi tilbyder dig

  • At blive del af et velfungerende ledelsesteam i en udviklingsorienteret organisation
  • Et afvekslende job med gode udviklingsmuligheder
  • Engagerede medarbejdere, der tilskriver det faglige fællesskab og loyalitet stor betydning
  • En systemisk og anerkendende arbejdsplads
  • Administrative støttefunktioner til bl.a. arbejdsplanlægning o.a.
  • Kontinuerlig supervision; individuelt og i grupper

Det forventes at du indgår i en plan med 7 kollegaer, hvor du kan kontaktes; en akutfunktion for medarbejdere i tjeneste i weekender.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Om os

Bifrost – Fleksible tilbud til børn og unge med handicap, består af Kilden, Bygden og Gården.

Kilden er et bo- og aflastningstilbud til børn med multiple funktionsnedsættelser.

Bygden og Gården er aflastningstilbud til hjemmeboende børn med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser samt botilbud for børn og unge med autismespektrumforstyrrelser.

Flere oplysninger

Flere oplysninger kan fås hos Centerleder Lars Jarle Mikkelsen, tlf. 20 27 66 23 eller på mail: lajmi@vejle.dk.

Link til egen hjemmeside

Du kan læse mere om os på www.bifrost.vejle.dk

Ansøgningsfrist

Det skal oplyses at vi alene ønsker at modtage dit CV.

Vi skal have dit CV senest den 20. oktober 2019.

Vi har ansættelsessamtaler den 23. og 29. oktober 2019.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og offentlig straffeattest

Vi indhenter børne- og straffeattest. 
Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330090478Phoenix-f69c37a012019-09-16T13:00:20.823Afdelingsleder til Bifrost, afdeling Bygden

Bifrost er på udkig efter en ny afdelingsleder til afdeling Bygden.

Vi søger dig der kan se værdien og mulighederne i at arbejde tæt sammen med afdelingsleder- kollega i en delt ledelsesfunktion.

Du vil i tæt samarbejde med afdelingsleder- kollega skulle dele ledelsen mellem afdelingerne Mælkevejen og Storebjørn.

Vi søger en afdelingsleder som motiveres af, at inspirere og videreudvikle medarbejdernes kompetencer og derigennem sikre vores anbragte børn den bedst mulige hverdag.

Vi har i Bifrost fokus på autismepædagogik og neuropædagogik som metodisk tilgang og er pt i gang med at implementere dette i hele organisationen. Vi søger derfor en afdelingsleder med kendskab til autisme og neuropædagogik.

Vi søger en afdelingsleder der har fokus på et godt arbejdsmiljø. Én som kan videreføre det gode pædagogiske fundament, tænke langsigtet på organisationens vegne, og være med til at videreudvikle vores unikke tilbud.

Vi søger netop dig, som kender vigtigheden af at lytte og anerkende. Dig som med ordentlighed, faglig styrke og en naturlig autoritet, kan opnå følgeskab, få det bedste frem i medarbejderne, og skabe en positiv fællesfaglig kultur, der skal kendetegne de afdelinger, hvor du vil blive afdelingsleder.

Om jobbet

Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt. Du skal lede vores afdeling, som har fokus på at skabe gode bo-og aflastningsvilkår for børn med handicap. Opgaven er kompleks; børnenes unikke behov er mangeartede, forældrenes forventninger er store, og rådgiverne efterspørger individuelle løsninger. Til at løse denne opgave er en gruppe af pædagoger og medhjælpere, som har faglige ambitioner, som individuelt bidrager til det gode arbejdsmiljø, og som er loyale over for organisationen.

Tiltrædelse

Den 1. december 2019.

Vi forventer af dig

  • Du har fagligt fokus, kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på
  • Du har kendskab til autismepædagogik og neuropædagogik som metodisk tilgang
  • Du er parat til at gribe nye opgaver, og du kan holde fast i dem, indtil der er fundet gode løsninger
  • Du kender dine egne begrænsninger og kan bede om sparring i ledelsesteamet og blandt medarbejderne, når der er behov for det – du formår altså at forblive autentisk
  • Du er stærk i din kommunikation, og du er skarp på, hvad der kræver proces, og hvad der kræver beslutning
  • Du er udforsker, og tør lede på grundlag af kvalificerede fornemmelser og anelser frem for udelukkende på grundlag af manualer og retningslinjer. Du er ikke bange for at være tydelig om usikkerheden
  • Du udfordrer og udvikler forskellige greb og teknologier og får (midlertidig) styr på det ustyrlige

Dine primære opgaver vil være:

  • At bedrive faglig ledelse; herunder at udøve faglig ledelse ift. medarbejdere og teams gennem støtte og sparring, samt være ansvarlig for at personaleressourcerne udnyttes så effektivt og fleksibelt som muligt i afdelingen
  • Medansvarlig for at afdelingens budget overholdes
  • At udvikle eget lederskab ved at praktisere anerkendende, værdibaseret ledelse i overensstemmelse med kommunens værdigrundlag
  • At bidrage til godt samarbejde med alle relevante samarbejdspartnere

Vi tilbyder dig

  • At blive del af et velfungerende ledelsesteam i en udviklingsorienteret organisation
  • Et afvekslende job med gode udviklingsmuligheder
  • Engagerede medarbejdere, der tilskriver det faglige fællesskab og loyalitet stor betydning
  • En systemisk og anerkendende arbejdsplads
  • Administrative støttefunktioner til bl.a. arbejdsplanlægning o.a.
  • Kontinuerlig supervision; individuelt og i grupper

Det forventes at du indgår i en plan med 7 kollegaer, hvor du kan kontaktes; en akutfunktion for medarbejdere i tjeneste i weekender.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Om os

Bifrost – Fleksible tilbud til børn og unge med handicap, består af Kilden, Bygden og Gården.

Kilden er et bo- og aflastningstilbud til børn med multiple funktionsnedsættelser.

Bygden og Gården er aflastningstilbud til hjemmeboende børn med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser samt botilbud for børn og unge med autismespektrumforstyrrelser.

Flere oplysninger

Flere oplysninger kan fås hos Centerleder Lars Jarle Mikkelsen, tlf. 20 27 66 23 eller på mail: lajmi@vejle.dk.

Link til egen hjemmeside

Du kan læse mere om os på www.bifrost.vejle.dk

Ansøgningsfrist

Det skal oplyses at vi alene ønsker at modtage dit CV.

Vi skal have dit CV senest den 20. oktober 2019.

Vi har ansættelsessamtaler den 23. og 29. oktober 2019.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og offentlig straffeattest

Vi indhenter børne- og straffeattest. 
Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

 

 

2019-10-21T00:57:13.137 Bifrost er på udkig efter en ny afdelingsleder til afdeling Bygden. Vi søger dig der kan se værdien og mulighederne i at arbejde tæt sammen med afdelingsleder- kollega i en delt ledelsesfunktion. Du vil i tæt samarbejde med afdelingsleder- kollega skulle dele ledelsen mellem afdelingerne Mælkevejen og Storebjørn. Vi søger en afdelingsleder som motiveres af, at inspirere og videreudvikle medarbejdernes kompetencer og derigennem sikre vores anbragte børn den bedst mulige hverdag. Vi har i Bifrost fokus på autismepædagogik og neuropædagogik som metodisk tilgang og er pt i gang med at implementere dette i hele organisationen. Vi søger derfor en afdelingsleder med kendskab til autisme og neuropædagogik. Vi søger en afdelingsleder der har fokus på et godt arbejdsmiljø. Én som kan videreføre det gode pædagogiske fundament, tænke langsigtet på organisationens vegne, og være med til at videreudvikle vores unikke tilbud. Vi søger netop dig, som kender vigtigheden af at lytte og anerkende. Dig som med ordentlighed, faglig styrke og en naturlig autoritet, kan opnå følgeskab, få det bedste frem i medarbejderne, og skabe en positiv fællesfaglig kultur, der skal kendetegne de afdelinger, hvor du vil blive afdelingsleder. Om jobbet Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt. Du skal lede vores afdeling, som har fokus på at skabe gode bo-og aflastningsvilkår for børn med handicap. Opgaven er kompleks børnenes unikke behov er mangeartede, forældrenes forventninger er store, og rådgiverne efterspørger individuelle løsninger. Til at løse denne opgave er en gruppe af pædagoger og medhjælpere, som har faglige ambitioner, som individuelt bidrager til det gode arbejdsmiljø, og som er loyale over for organisationen. Tiltrædelse Den 1. december 2019. Vi forventer af dig Du har fagligt fokus, kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på Du har kendskab til autismepædagogik og neuropædagogik som metodisk tilgang Du er parat til at gribe nye opgaver, og du kan holde fast i dem, indtil der er fundet gode løsninger Du kender dine egne begrænsninger og kan bede om sparring i ledelsesteamet og blandt medarbejderne, når der er behov for det du formår altså at forblive autentisk Du er stærk i din kommunikation, og du er skarp på, hvad der kræver proces, og hvad der kræver beslutning Du er udforsker, og tør lede på grundlag af kvalificerede fornemmelser og anelser frem for udelukkende på grundlag af manualer og retningslinjer. Du er ikke bange for at være tydelig om usikkerheden Du udfordrer og udvikler forskellige greb og teknologier og får (midlertidig) styr på det ustyrlige Dine primære opgaver vil være: At bedrive faglig ledelse herunder at udøve faglig ledelse ift. medarbejdere og teams gennem støtte og sparring, samt være ansvarlig for at personaleressourcerne udnyttes så effektivt og fleksibelt som muligt i afdelingen Medansvarlig for at afdelingens budget overholdes At udvikle eget lederskab ved at praktisere anerkendende, værdibaseret ledelse i overensstemmelse med kommunens værdigrundlag At bidrage til godt samarbejde med alle relevante samarbejdspartnere Vi tilbyder dig At blive del af et velfungerende ledelsesteam i en udviklingsorienteret organisation Et afvekslende job med gode udviklingsmuligheder Engagerede medarbejdere, der tilskriver det faglige fællesskab og loyalitet stor betydning En systemisk og anerkendende arbejdsplads Administrative støttefunktioner til bl.a. arbejdsplanlægning o.a. Kontinuerlig supervision individuelt og i grupper Det forventes at du indgår i en plan med 7 kollegaer, hvor du kan kontaktes en akutfunktion for medarbejdere i tjeneste i weekender. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Om os Bifrost Fleksible tilbud til børn og unge med handicap, består af Kilden, Bygden og Gården. Kilden er et bo- og aflastningstilbud til børn med multiple funktionsnedsættelser. Bygden og Gården er aflastningstilbud til hjemmeboende børn med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser samt botilbud for børn og unge med autismespektrumforstyrrelser. Flere oplysninger Flere oplysninger kan fås hos Centerleder Lars Jarle Mikkelsen, tlf. 20 27 66 23 eller på mail: lajmi@vejle.dk. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.bifrost.vejle.dk Ansøgningsfrist Det skal oplyses at vi alene ønsker at modtage dit CV. Vi skal have dit CV senest den 20. oktober 2019. Vi har ansættelsessamtaler den 23. og 29. oktober 2019. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og offentlig straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenixf69c37a0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=146199&DepartmentId=20028&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejle3608771Bifrost11Overbyparken 307080BørkopDKDanmarkORS/f69c37a0_logo.pngORS/Small/f69c37a0_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent824132VejlePremium14619901116-09-2019111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f69c37a0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f69c37a0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f69c37a0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f69c37a0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgAfdelingsleder til Bifrost, afdeling Bygden12008011Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse362734539lajmi@vejle.dkDanmarkDanmark330175003Afdelingsleder til Udviklingscenter SkansebakkenBasic Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. maj. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken. Derfor er det måske dig hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier: At skabe resultater Spille hinanden gode At tegne fremtiden At du vil noget Om jobbet Skansebakken er et botilbud, med et internt aktivitets- og Læringstilbud for 45 voksne borgere, med multiple handicaps. Skansebakken er delt op i 4 afdelinger, og et aktivitets og læringstilbud. Den ledige afdelingslederstilling er tilhørende afdeling Fjorden, hvor der bor 12 borgere. Der er 16 fastansatte medarbejdere, samt et antal vikarer. Det samlede ansvar omfatter personaleledelse, den løbende faglige udvikling, samt afdelingens daglige drift, og økonomistyring. Der er samlet ansat ca. 100 faste medarbejdere på Skansebakken. I ledelsen er vi 6 engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Skansebakken. Vi arbejder bl.a. med begrebet fælles ledelse, som betyder at vi tager et fælles ansvar i lederopgaven, og supplere hinanden, og byder ind med vores kompetencer. Skansebakkens kerneopgave er at facilitere aktive og selvstændige liv, i meningsfuldt samvær med andre. Dette sker som samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere. Skansebakken har udviklet en køreplan som viser de strategiske spor der arbejdes indenfor, og du vil som afdelingsleder skulle forholde dig aktivt til køreplanen, og være ansvarlig for at føre den ud i praksis. Hele personalegruppen er uddannet i KRAP, og som afdelingsleder skal dette understøttes i den daglige praksis. Derudover er den faglige indsats forankret i neuropædagogikken, med fokus på sansestimuli, og alternative kommunikationsveje. Endvidere er tværfaglighed, og teamarbejde et tema der er aktuelt på Skansebakken. Vi forventer af dig: At du kan lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder. At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål. At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte den videre udvikling i at være et fælles hus. At det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse. At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende. At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter. At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde. At du har en socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne suppleret med lederkurser eller lederuddannelse. Som person er du: En både tydelig og empatisk leder, der tør træde i karakter og kan strukturere, prioritere og følge op på opgaverne, samt være lyttende. Visionær og udviklingsorienteret og formår at se værdien i samarbejde og sikre de bedst mulige rammer til vores udfyldelse af de lovgivningsmæssige rammer Udstyret med et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til borgerne, medarbejderne, og samarbejdspartnere, med plads til humor. Dialogorienteret personaleleder der forstår at balancere værdier og faglighed med medarbejdernes behov for handlefrihed. Motiveret for samarbejdet i lederteamet, og kan balancere mellem helheden og afdelingens særlige udfordringer. Vi tilbyder dig: Vi er en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Skansebakkens kerneopgave.Der er et ledelses team, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer, hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring. Bagvagt hver 4. uge hvor du står til rådighed, primært via telefon. Om os: Vi er en arbejdsplads der er beliggende i smukke omgivelser, i Brejning, hvor der er højt til loftet, i mere end en forstand. Vi er også en arbejdsplads der prioriterer det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, hvor der er en anerkendende og positiv tilgang til borgerne, og hinanden. I 2020 har vi valgt at have særligt fokus på medarbejdernes trivsel, bl.a. via en trivselsgruppe, og en trivsels app, hvor vi dagligt scorer vores trivsel. Du vil møde en engageret medarbejdergruppe, som har kerneopgaven i fokus, og hvor fælles mål er drivkraften. Flere oplysninger Du er velkommen til at kontakte Centerleder Kim Madsen-Röschmann mobil 21 59 29 17. Du er også velkommen på mail kmima@vejle.dk. Vi giver ligeledes gerne en rundvisning, og en kop kaffe! Du kan se vores film om Skansebakken. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest d. 27.02.20 Der er 1. samtale den 06.03.2020 og 2. samtale den 11.03.2020. I mellem de 2 samtaler skal du forvente en test. V i forventer tiltrædelse den 1. maj, ellers snarest herefter. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. maj. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken.


Derfor er det måske dig – hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier:

  • At skabe resultater
  • Spille hinanden gode
  • At tegne fremtiden
  • At du vil noget

 
Om jobbet
Skansebakken er et botilbud, med et internt aktivitets- og Læringstilbud for 45 voksne borgere, med multiple handicaps.
Skansebakken er delt op i 4 afdelinger, og et aktivitets og læringstilbud. Den ledige afdelingslederstilling er tilhørende afdeling Fjorden, hvor der bor 12 borgere. Der er 16 fastansatte medarbejdere, samt et antal vikarer. Det samlede ansvar omfatter personaleledelse, den løbende faglige udvikling, samt afdelingens daglige drift, og økonomistyring. Der er samlet ansat ca. 100 faste medarbejdere på Skansebakken. I ledelsen er vi 6 engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Skansebakken. Vi arbejder bl.a. med begrebet fælles ledelse, som betyder at vi tager et fælles ansvar i lederopgaven, og supplere hinanden, og byder ind med vores kompetencer.

Skansebakkens kerneopgave er at facilitere aktive og selvstændige liv, i meningsfuldt samvær med andre. Dette sker som samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere. Skansebakken har udviklet en ”køreplan” som viser de strategiske spor der arbejdes indenfor, og du vil som afdelingsleder skulle forholde dig aktivt til køreplanen, og være ansvarlig for at føre den ud i praksis. Hele personalegruppen er uddannet i KRAP, og som afdelingsleder skal dette understøttes i den daglige praksis. Derudover er den faglige indsats forankret i neuropædagogikken, med fokus på sansestimuli, og alternative kommunikationsveje. Endvidere er tværfaglighed, og teamarbejde et tema der er aktuelt på Skansebakken.


Vi forventer af dig:

  • At du kan lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder.
  • At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål.
  • At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte den videre udvikling i at være et fælles hus.
  • At det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse.
  • At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende.
  • At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter.
  • At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde.
  • At du har en socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne suppleret med lederkurser eller lederuddannelse.

 

Som person er du:

  • En både tydelig og empatisk leder, der tør træde i karakter og kan strukturere, prioritere og følge op på opgaverne, samt være lyttende.
  • Visionær og udviklingsorienteret og formår at se værdien i samarbejde og sikre de bedst mulige rammer til vores udfyldelse af de lovgivningsmæssige rammer
  • Udstyret med et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til borgerne, medarbejderne, og samarbejdspartnere, med plads til humor.
  • Dialogorienteret personaleleder der forstår at balancere værdier og faglighed med medarbejdernes behov for handlefrihed.
  • Motiveret for samarbejdet i lederteamet, og kan balancere mellem helheden og afdelingens særlige udfordringer.

 

Vi tilbyder dig:
Vi er en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Skansebakkens kerneopgave.Der er et ledelses team, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer, hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring.
Bagvagt hver 4. uge hvor du står til rådighed, primært via telefon.

 

Om os:
Vi er en arbejdsplads der er beliggende i smukke omgivelser, i Brejning, hvor der er højt til loftet, i mere end en forstand. Vi er også en arbejdsplads der prioriterer det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, hvor der er en anerkendende og positiv tilgang til borgerne, og hinanden. I 2020 har vi valgt at have særligt fokus på medarbejdernes trivsel, bl.a. via en trivselsgruppe, og en trivsels app, hvor vi dagligt scorer vores trivsel.

Du vil møde en engageret medarbejdergruppe, som har kerneopgaven i fokus, og hvor fælles mål er drivkraften. 
 

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerleder Kim Madsen-Röschmann mobil 21 59 29 17.
Du er også velkommen på mail kmima@vejle.dk. Vi giver ligeledes gerne en rundvisning, og en kop kaffe! Du kan se vores film om Skansebakken.

 

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest d. 27.02.20
Der er 1. samtale den 06.03.2020 og
2. samtale den 11.03.2020. I mellem de 2 samtaler skal du forvente en test. V
i forventer tiltrædelse den 1. maj, ellers snarest herefter.


Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.

 
Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

 

 

ORS/Small/d184e969_logo.pngSkansebakkenBørkop2020-02-10T14:07:34.5732020-02-27T00:00:00
330165419Afdelingsleder til Børne & Ungeforvaltningen - Uddannelse & LæringProfile Vejle kommune søger en afdelingsleder til Uddannelse & Læring med tiltrædelse pr. 1. maj 2020. Om jobbet Uddannelse & Læring er en afdeling under Børn & Unge forvaltningen. Den rummer en række uddannelsesinstitutioner og funktioner, hvor skoleområdet med 29 folkeskoler er det største område. CSV, Sprogcenter Vejle, Ungdomsskolen og SSP er som institutioner en del af afdelingen. Uddannelse & Lærings forvaltningsdel er organiseret i to enheder: Pædagogik & Læring og Sekretariat & Plan. Der er en afdelingsleder for hver enhed og i begge enheder 12 medarbejdere. Den ledige afdelingslederstilling indeholder afdelingsledelse for Pædagogik & Læring og daglig ledelse for lederne i CSV, Sprogcenter, Ungdomsskolen, SSP og projekt Tjansen. I Uddannelse & Læring er et tæt og professionelt samarbejde, fælles løft af kerneopgaven og høje forventninger fundamentet for, at vi lykkes med ambitiøse mål for vores skoler og institutioner. Vi arbejder i professionelle læringsfællesskaber, og er optagede af kontinuerligt og vedholdende, at forbedre vores praksis, således den skaber den bedst mulige værdi for børn, unge og voksnes læring, trivsel og dannelse. Som afdelingsleder for Pædagogik & Læring får du en enestående mulighed for, at være med til at tegne fremtiden for pædagogisk faglig udvikling og retning for skoler og institutioner i Vejle Kommune. Der er sat en strategisk retning for afdelingen som et støttesystem for skoler og institutioner. Den retning skal videreføres under din og ledelsesteamets ledelse. Derfor er du en leder, der tør og har vilje til at markere en forskel for pædagogisk og faglig indsats og udvikling. Du mestrer at balancere dygtig faglig ledelse med en personaleledelse, der spiller dine dygtige medarbejdere endnu bedre i deres løsning af kerneopgaven. For dig er samarbejde på tværs af afdelinger i Vejle Kommune og med mange forskellige professioner et aktiv og en nødvendighed, og du er i stand til at jonglere med mange bolde i luften i det tætte samarbejde med alle omkring dig. Du refererer til chefen for Uddannelse & Læring, og er en del af afdelingens ledelsesteam, der består af en afdelingsleder for Sekretariat & Plan, chefen for Uddannelse & Læring og dig. I ledelsesteamet er det en fælles opgave at omsætte politikker og strategier til konkrete mål og handlinger, og at sikre forankring og konsolidering af de fælles indsatser. Tiltrædelse 1. maj 2020. Vi forventer af dig Du mestrer en faglig og strategisk ledelse, der udfordrer, understøtter og sætter retning. Du har en relevant pædagogisk uddannelse og relevant efteruddannelse. Du er fagligt og pædagogisk velfunderet. Du har erfaring med ledelse, enten formelt eller gennem koordinerende ledende funktioner. Du er i stand til at kommunikere på flere niveauer. Du kan agere i en politisk ledet organisation, og lede i et organisatorisk forhold mellem central forvaltning og decentrale skoler og institutioner. Du vægter synlighed i ledelse og samarbejde. Du er i stand til at træffe selvstændige beslutninger, også når det er svært. Du leder medarbejdere med en høj grad af involvering og respekt for forskellige fagligheder. Det er vigtigt for dig, at alle medarbejdere oplever sig set og udfordret. Du har gerne erfaringer med at lede i professionelle læringsfællesskaber Du er troværdig og har stærke relationelle kompetencer. Din opgaveløsning og dit samarbejde er kendetegnet ved ordentlighed og respekt. Du har humor og gerne en lethed i din omgang med andre. Vi tilbyder dig En arbejdsplads i en forvaltning med høje ambitioner for børn og unge og voksnes læring, trivsel og dannelse. En platform for at gøre en helt særlig forskel for uddannelse og læring i Vejle. En miljø, hvor der er en høj grad af vilje til og professionalitet i at løse opgaver og udfordringer på tværs af afdelinger og fagligheder. En arbejdsplads med højt til loftet og gode muligheder for at udfordre og selv blive udfordret. Gode muligheder for kompetenceudvikling. En arbejdsplads, der er præget af lethed og humor. En arbejdsplads, hvor din trivsel og udvikling er vigtig. Et velfungerende ledelsesteam, hvor du får sparring og feedback på dine ledelsesopgaver. Gode kolleger, der værner om et godt arbejdsmiljø. Ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og relevant forhandlingsberettiget organisationer. Om os Vejle Kommune Vejle Kommune er med godt 112.000 indbyggere landets 6. største kommune. Vejle Kommunes folkeskoler varetager undervisningen af ca. 12.000 elever. Ledelse med Vilje er et fælles sæt værdier for alle ledere i Vejle Kommune. Du kan læse mere om disse på https: www.vejle.dk job job-hos-os vores-arbejdsplads ledelse-med-vilje Vejle Kommune har stort fokus på innovation, og de muligheder som opstår i en verden præget af digitalisering. Overvejer du at flytte til Vejle Kommune i forbindelse med et jobskifte, er du velkommen til at kontakte bosætningsguide Louise Nielsen via bosaetningsguide@vejle.dk , eller på tlf. 7681 1349. Vejle Kommunes skolevæsen Vejle Kommunes samlede Børn og Ungepolitik kan ses på https: www.vejle.dk om-kommunen fakta-om-os planer-politikker-og-strategier familie-boern-og-unge Flere oplysninger Vi ser frem til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være vores nye afdelingsleder. I den forbindelse er du velkommen til at kontakte Chef for Uddannelse & Læring Ulla Riisbjerg Thomsen på tlf. 2443 6041. Du kan også bruge et af de nedenstående links hvis du ønsker at vide mere om Vejle Kommunes skolevæsen og Vejle Kommune. Du kan læse mere om os og Vejle Kommune på: www.vejle.dk https: www.vejle.dk borger mit-liv skole-og-uddannelse skole-og-sfo om-folkeskoler https: www.vejle.dk om-kommunen udvikling-med-vilje vi-udvikler-velfaerden de-bedste-laeringsmiljoeer https: aabenskole.vejle.dk Om-Den-aabne-skole.aspx Ansøgningsfrist Der er ansøgningsfrist mandag 2. marts 2020. 1. ansættelsessamtale holdes onsdag 11. marts 2020 og 2. ansættelsessamtale holdes torsdag 19. marts 2020. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse i forbindelse med 2. ansættelsessamtale, og der benyttes ligeledes cases ved 2. samtale. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Vejle kommune søger en afdelingsleder til Uddannelse & Læring med tiltrædelse pr. 1. maj 2020. 

Om jobbet 
Uddannelse & Læring er en afdeling under Børn & Unge forvaltningen. Den rummer en række uddannelsesinstitutioner og funktioner, hvor skoleområdet med 29 folkeskoler er det største område. CSV, Sprogcenter Vejle, Ungdomsskolen og SSP er som institutioner en del af afdelingen.

Uddannelse & Lærings forvaltningsdel er organiseret i to enheder: Pædagogik & Læring og Sekretariat & Plan. Der er en afdelingsleder for hver enhed og i begge enheder 12 medarbejdere.

Den ledige afdelingslederstilling indeholder afdelingsledelse for Pædagogik & Læring og daglig ledelse for lederne i CSV, Sprogcenter, Ungdomsskolen, SSP og projekt Tjansen.

I Uddannelse & Læring er et tæt og professionelt samarbejde, fælles løft af kerneopgaven og høje forventninger fundamentet for, at vi lykkes med ambitiøse mål for vores skoler og institutioner. Vi arbejder i professionelle læringsfællesskaber, og er optagede af kontinuerligt og vedholdende, at forbedre vores praksis, således den skaber den bedst mulige værdi for børn, unge og voksnes læring, trivsel og dannelse.

Som afdelingsleder for Pædagogik & Læring får du en enestående mulighed for, at være med til at tegne fremtiden for pædagogisk faglig udvikling og retning for skoler og institutioner i Vejle Kommune. Der er sat en strategisk retning for afdelingen som et støttesystem for skoler og institutioner. Den retning skal videreføres under din og ledelsesteamets ledelse.

Derfor er du en leder, der tør og har vilje til at markere en forskel for pædagogisk og faglig indsats og udvikling. Du mestrer at balancere dygtig faglig ledelse med en personaleledelse, der spiller dine dygtige medarbejdere endnu bedre i deres løsning af kerneopgaven. For dig er samarbejde på tværs af afdelinger i Vejle Kommune og med mange forskellige professioner et aktiv og en nødvendighed, og du er i stand til at jonglere med mange bolde i luften i det tætte samarbejde med alle omkring dig.

Du refererer til chefen for Uddannelse & Læring, og er en del af afdelingens ledelsesteam, der består af en afdelingsleder for Sekretariat & Plan, chefen for Uddannelse & Læring og dig.  

I ledelsesteamet er det en fælles opgave at omsætte politikker og strategier til konkrete mål og handlinger, og at sikre forankring og konsolidering af de fælles indsatser. 

Tiltrædelse 1. maj 2020. 

Vi forventer af dig 

  • Du mestrer en faglig og strategisk ledelse, der udfordrer, understøtter og sætter retning. 
  • Du har en relevant pædagogisk uddannelse og relevant efteruddannelse.
  • Du er fagligt og pædagogisk velfunderet. 
  • Du har erfaring med ledelse, enten formelt eller gennem koordinerende/ledende funktioner. 
  • Du er i stand til at kommunikere på flere niveauer. 
  • Du kan agere i en politisk ledet organisation, og lede i et organisatorisk forhold mellem central forvaltning og decentrale skoler og institutioner.  
  • Du vægter synlighed i ledelse og samarbejde.
  • Du er i stand til at træffe selvstændige beslutninger, også når det er svært. 
  • Du leder medarbejdere med en høj grad af involvering og respekt for forskellige fagligheder. Det er vigtigt for dig, at alle medarbejdere oplever sig set og udfordret. 
  • Du har gerne erfaringer med at lede i professionelle læringsfællesskaber 
  • Du er troværdig og har stærke relationelle kompetencer.
  • Din opgaveløsning og dit samarbejde er kendetegnet ved ordentlighed og respekt. 
  • Du har humor og gerne en lethed i din omgang med andre. 

    Vi tilbyder dig 
     
  • En arbejdsplads i en forvaltning med høje ambitioner for børn og unge og voksnes læring, trivsel og dannelse. 
  • En platform for at gøre en helt særlig forskel for uddannelse og læring i Vejle. 
  • En miljø, hvor der er en høj grad af vilje til og professionalitet i at løse opgaver og udfordringer på tværs af afdelinger og fagligheder. 
  • En arbejdsplads med højt til loftet og gode muligheder for at udfordre og selv blive udfordret. 
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling.  
  • En arbejdsplads, der er præget af lethed og humor. 
  • En arbejdsplads, hvor din trivsel og udvikling er vigtig. 
  • Et velfungerende ledelsesteam, hvor du får sparring og feedback på dine ledelsesopgaver.
  • Gode kolleger, der værner om et godt arbejdsmiljø. 

    Ansættelsesvilkår 
    Ansættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og relevant forhandlingsberettiget organisationer. 


    Om os
    Vejle Kommune 
    Vejle Kommune er med godt 112.000 indbyggere landets 6. største kommune.  

    Vejle Kommunes folkeskoler varetager undervisningen af ca. 12.000 elever. 
    ”Ledelse med Vilje" er et fælles sæt værdier for alle ledere i Vejle Kommune. Du kan læse mere om disse på https://www.vejle.dk/job/job-hos-os/vores-arbejdsplads/ledelse-med-vilje/ 
    Vejle Kommune har stort fokus på innovation, og de muligheder som opstår i en verden præget af digitalisering. 
    Overvejer du at flytte til Vejle Kommune i forbindelse med et jobskifte, er du velkommen til at kontakte bosætningsguide Louise Nielsen via bosaetningsguide@vejle.dk , eller på tlf. 7681 1349. 

    Vejle Kommunes skolevæsen 
    Vejle Kommunes samlede Børn – og Ungepolitik kan ses på https://www.vejle.dk/om-kommunen/fakta-om-os/planer-politikker-og-strategier/familie-boern-og-unge/


    Flere oplysninger 
    Vi ser frem til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være vores nye afdelingsleder. I den forbindelse er du velkommen til at kontakte Chef for Uddannelse & Læring Ulla Riisbjerg Thomsen på tlf. 2443 6041. 

    Du kan også bruge et af de nedenstående links hvis du ønsker at vide mere om Vejle Kommunes skolevæsen og Vejle Kommune. 
    Du kan læse mere om os og Vejle Kommune på:


    www.vejle.dk  

    https://www.vejle.dk/borger/mit-liv/skole-og-uddannelse/skole-og-sfo/om-folkeskoler/  

    https://www.vejle.dk/om-kommunen/udvikling-med-vilje/vi-udvikler-velfaerden/de-bedste-laeringsmiljoeer/ 

    https://aabenskole.vejle.dk/Om-Den-aabne-skole.aspx 

    Ansøgningsfrist 
    Der er ansøgningsfrist mandag  2. marts 2020. 1. ansættelsessamtale holdes onsdag 11. marts 2020 og 2. ansættelsessamtale holdes torsdag 19. marts 2020. 


    Profilanalyse
    Vi benytter personprofilanalyse i forbindelse med 2. ansættelsessamtale, og der benyttes ligeledes cases ved 2. samtale.


    Børne- og straffeattest
    Vi indhenter børne- og straffeattest.   


    Send din ansøgning 
    Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 

    Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  

    Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

    Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

      

ORS/Small/92ad500d_logo.pngUddannelse & LæringVejle2020-01-27T16:08:19.0302020-03-02T00:00:00
330175345Afdelingsleder til støbeafdelingen, ThyregodProfile Har du ledelseserfaring, og er du klar til at sætte retningen for 20 medarbejdere i et spændende produktionsmiljø? Så er det måske dig, vi leder efter. Bliv en del af vores PU-kompetencecenter hos VELUX i Thyregod, hvor du indgår i en virksomhed, der sætter bæredygtigt byggeri og sundt indeklima på dagsordenen. Om jobbet Hos Thyregod Bygningsindustri er vi i alt 150 medarbejdere, der arbejder med nye produkter, teknologi, processer og produktion af VELUX-polyuretanovenlysvinduer. Her bliver du ansvarlig for støbeafdelingens ca. 20 medarbejdere, og med reference til fabrikschefen er det op til dig at sikre, at den daglige drift lever op til de fastsatte KPI´er og sikre en kultur, som understøtter løbende forbedringer. Helt konkret skal du: Lede, udvikle og motivere dine medarbejdere Sørge for, at driften kører optimalt Deltage aktivt i større udviklingsprojekter i afdelingen Sikre et godt arbejdsklima, hvor medarbejderne trives og kan udvikle sig Kvalifikationer Din ledelsesstil er respektfuld, involverende og tydelig. Du får ting til at ske, og samtidig ved du, at nøglen til din succes skal findes i dit tætte samarbejde med dit team. Derfor er det også vigtigt, at du forstår at skabe trivsel og kan få en vindermentalitet frem hos dine medarbejdere. Derudover er der flere indgangsvinkler til stillingen, men vi forestiller os, at du: Er uddannet produktionsteknolog eller produktionsingeniør, eventuelt med en efteruddannelse inden for ledelse Har minimum 3 års ledelseserfaring fra et produktionsmiljø Dine muligheder En attraktiv stilling med en høj grad af frihed under ansvar i en flad organisation. Du får stor indflydelse på processer og opgaver, og du vil få mulighed for at skabe stærke relationer og samarbejde i organisationen. Desuden er der gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i jobbet. Du bliver en aktiv del af virksomhedens ledergruppe, og du bliver derudover en nøglespiller i at sikre den globale vidensdeling inden for støbeområdet. Jeg giver en stor grad af frihed til medarbejdere, der kan og vil. Vi lægger vægt på en fælles indsats og investerer meget i vores medarbejdere, så hos os vil du opleve en ambitiøs og udviklende arbejdsplads, hvor engagerede medarbejdere trives. slutter Michael, som er fabrikschef. Lyder det som noget for dig? Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Susanne Engkjær på tlf. 45 61 63 07 90. Vi glæder os til at høre fra dig, så send din ansøgning, dit CV og relevante bilag via Søg stillingen. Vi holder samtaler løbende, så søg gerne allerede i dag.Har du ledelseserfaring, og er du klar til at sætte retningen for 20 medarbejdere i et spændende produktionsmiljø?

 

Så er det måske dig, vi leder efter. Bliv en del af vores PU-kompetencecenter hos VELUX i Thyregod, hvor du indgår i en virksomhed, der sætter bæredygtigt byggeri og sundt indeklima på dagsordenen. 

 

Om jobbet 
Hos Thyregod Bygningsindustri er vi i alt 150 medarbejdere, der arbejder med nye produkter, teknologi, processer og produktion af VELUX-polyuretanovenlysvinduer. Her bliver du ansvarlig for støbeafdelingens ca. 20 medarbejdere, og med reference til fabrikschefen er det op til dig at sikre, at den daglige drift lever op til de fastsatte KPI´er og sikre en kultur, som understøtter løbende forbedringer. 

Helt konkret skal du:

  • Lede, udvikle og motivere dine medarbejdere
  • Sørge for, at driften kører optimalt
  • Deltage aktivt i større udviklingsprojekter i afdelingen
  • Sikre et godt arbejdsklima, hvor medarbejderne trives og kan udvikle sig 

 

Kvalifikationer
Din ledelsesstil er respektfuld, involverende og tydelig. Du får ting til at ske, og samtidig ved du, at nøglen til din succes skal findes i dit tætte samarbejde med dit team. Derfor er det også vigtigt, at du forstår at skabe trivsel og kan få en vindermentalitet frem hos dine medarbejdere.

Derudover er der flere indgangsvinkler til stillingen, men vi forestiller os, at du: 

  • Er uddannet produktionsteknolog eller produktionsingeniør, eventuelt med en efteruddannelse inden for ledelse
  • Har minimum 3 års ledelseserfaring fra et produktionsmiljø

 

Dine muligheder
En attraktiv stilling med en høj grad af frihed under ansvar i en flad organisation. Du får stor indflydelse på processer og opgaver, og du vil få mulighed for at skabe stærke relationer og samarbejde i organisationen. Desuden er der gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i jobbet. Du bliver en aktiv del af virksomhedens ledergruppe, og du bliver derudover en nøglespiller i at sikre den globale vidensdeling inden for støbeområdet. 

”Jeg giver en stor grad af frihed til medarbejdere, der kan og vil. Vi lægger vægt på en fælles indsats og investerer meget i vores medarbejdere, så hos os vil du opleve en ambitiøs og udviklende arbejdsplads, hvor engagerede medarbejdere trives.” slutter Michael, som er fabrikschef.

 

Lyder det som noget for dig? 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Susanne Engkjær på tlf. +45 61 63 07 90.

Vi glæder os til at høre fra dig, så send din ansøgning, dit CV og relevante bilag via Søg stillingen. Vi holder samtaler løbende, så søg gerne allerede i dag. 

ORS/Small/979d6d02_logo.pngJKS A/SVejle2020-02-10T17:57:49.3502020-03-09T00:00:00
330159407Afdelingsleder til Bo Døgn, Ane Staunings Vej.Basic På Ane Staunings Vej ønsker vi er prioritere ledelse tættere på medarbejdere og borgere.Derfor søger vi endnu en afdelingsleder, som skal indgå i ledelsesteam med den nuværende afdelingsleder på Ane Staunings Vej.Afdelingslederen skal kunne starte 1. april 2020. Det er måske dig, hvis du kan se dig selv i vores 4 medarbejderkompetencer, hvor fokus er på at: Vi sætter retning - ved at skabe de bedste resultater Vi eksekverer - ved at vise ansvarlighed og tillid for at nå de aftalte mål Vi bygger bro - ved at tænke sammen med andre for at skabe endnu bedre løsninger Vi frigør energi - ved at være konstruktive kollegaer, der bidrager til et stærkt team Om os:Bo Døgn, Ane Staunings Vej, er en spændende arbejdsplads for dig, som brænder for at gøre en forskel for borgere med særlige behov. Vi er midt i en udviklingsproces, hvor fokus er på at forme fremtidens pædagogiske praksis, samtidigt med, at vi udvikler arbejdspladsen og det gode fælles arbejdsmiljø. Alt dette vil du som afdelingsleder blive en vigtig del af.Bo Døgn, Ane Staunings Vej, er en del af HPS Handicap, Psykiatri og Social udsatte i Horsens kommune.Der er en tydeligt formuleret strategi for HPS, som du kan læse mere om her: HPS Strategi 2019-2022Målgruppen for Ane Staunings Vej 6-10 er fysisk og psykisk udviklingshæmmede voksne med betydelig og varigt nedsat funktionsevne. Tilbuddet rummer 47 boliger fordelt på i 3 huse. Der er 70 dygtige ansatte vikarer, som består af pædagoger, SSA og pædagogmedhjælpere.I dag er der 1 afdelingsleder af tilbuddet på Ane Staunings Vej.Du kan finde mere om os på Horsens Kommunes hjemmeside her: Bo Døgn Vores kerneopgave i Bo Døgn er at bidrage til at forløse borgernes potentiale. Både som medarbejder og leder støtter du borgeren i at leve et så selvstændigt og aktivt et liv som muligt.Om stillingen:Stillingen er på Ane Staunings Vej og består af den daglige ledelse, i samarbejde med den eksisterende afdelingsleder. Opgaverne er delt mellem de to afdelingsledere, således man leder forskellige områder. Den afdelingsleder vi søger, får det overordnede ansvar for: personaleledelse, borgere og pårørende og hvad der hertil hører af opgaver.Du skal derfor kunne: Afholde p- og teammøder, MUS, sygefraværssamtaler mv. Samarbejde med de pårørende. Have en meningsskabende, inkluderende og tillidsfuld ledelsesstil. Have en solid faglig bagage. Være tydelig, synlig og nærværende i din ledelse. Både den fag-faglig ledelse og personaleledelse. Som afdelingsleder forventer vi: At du har en dialogisk, menings- og tillidsskabende lederstil. At du er direkte, tydelig og inspirerer til følgeskab. At du som leder går forrest i arbejdet med at udvikle og fastholde en tillidsfuld kultur. At du formår at skabe struktur og overblik, samtidigt med at du tør gå nye veje. At du har erfaring med at gå foran i forhold til at omsætte borgernes handleplaner til daglig praksis for den enkelte. At du er parat til at være teamplayer og indgå i et forpligtende fællesskab med den anden afdelingsleder, præget af samarbejde, tillid og videndeling Dine kompetencer og kvalifikationer: At du har erfaring med ledelse. At du er direkte, tydelig og inspirerer til følgeskab. At du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Du kan lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder. Sikre høj faglighed i dokumentationsarbejdet, samt at indsatserne af borgernes handleplaner omsættes. At du tilrettelægger ledelsesopgaverne, så du sikrer ledelse af alle medarbejderne i afdelingen, dag som aften. At du administrerer og overholder det økonomisk råderum i afdelingen. At du følger op på væsentlige områder eksempelvis UTH, Magtanvendelser og Status- opfølgningsmøder. At du formår at skabe struktur og overblik, samtidigt med at du tør gå nye veje. At du har teknologisk intuition og forståelse. Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling af den socialpædagogiske praksis og hvor der er et stort fokus på at løse vores kerneopgave. En arbejdsplads med en mangfoldighed af opgaver og en bred faglig sammensat personalegruppe. En arbejdsplads hvor der tilbydes faglig og personlig udvikling. Ledersparring både internt ved leder-kollegaer, samt af ekstern konsulent. Mulighed for at sætte dit præg på udvikling og fastholdelse af en tillidsfuld kultur. Forløb i 2020 og 2021, hvor Åben Dialog og Low Arrousal skal implementeres som det faglige fundament i organisationen. Ledelse i praksis i HPS Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Leder af Bo Døgn, Thilde Kristensen på tlf. 2497 6169 eller mail thkr@horsens.dk.Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomster indgået med faglige organisationer. Aflønning i henhold til Ny Løn. Ansøgningsfrist: 17.02.2020Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 24.02.2020På Ane Staunings Vej ønsker vi er prioritere ledelse tættere på medarbejdere og borgere.
Derfor søger vi endnu en afdelingsleder, som skal indgå i ledelsesteam med den nuværende afdelingsleder på Ane Staunings Vej.

Afdelingslederen skal kunne starte 1. april 2020.
 
Det er måske dig, hvis du kan se dig selv i vores 4 medarbejderkompetencer, hvor fokus er på at:
  • Vi sætter retning - ved at skabe de bedste resultater
  • Vi eksekverer - ved at vise ansvarlighed og tillid for at nå de aftalte mål 
  • Vi bygger bro - ved at tænke sammen med andre for at skabe endnu bedre løsninger
  • Vi frigør energi - ved at være konstruktive kollegaer, der bidrager til et stærkt team
Om os:

Bo Døgn, Ane Staunings Vej, er en spændende arbejdsplads for dig, som brænder for at gøre en forskel for borgere med særlige behov. Vi er midt i en udviklingsproces, hvor fokus er på at forme fremtidens pædagogiske praksis, samtidigt med, at vi udvikler arbejdspladsen og det gode fælles arbejdsmiljø. Alt dette vil du som afdelingsleder blive en vigtig del af.
Bo Døgn, Ane Staunings Vej, er en del af HPS – Handicap, Psykiatri og Social udsatte i Horsens kommune.

Der er en tydeligt formuleret strategi for HPS, som du kan læse mere om her: HPS Strategi 2019-2022

Målgruppen for Ane Staunings Vej 6-10 er fysisk og psykisk udviklingshæmmede voksne med betydelig og varigt nedsat funktionsevne. Tilbuddet rummer 47 boliger fordelt på i 3 huse. Der er 70 dygtige ansatte + vikarer, som består af pædagoger, SSA og pædagogmedhjælpere.
I dag er der 1 afdelingsleder af tilbuddet på Ane Staunings Vej.
Du kan finde mere om os på Horsens Kommunes hjemmeside her: Bo Døgn
 
Vores kerneopgave i Bo Døgn er at bidrage til at forløse borgernes potentiale. Både som medarbejder og leder støtter du borgeren i at leve et så selvstændigt og aktivt et liv som muligt.

Om stillingen:

Stillingen er på Ane Staunings Vej og består af den daglige ledelse, i samarbejde med den eksisterende afdelingsleder. Opgaverne er delt mellem de to afdelingsledere, således man leder forskellige områder. Den afdelingsleder vi søger, får det overordnede ansvar for: personaleledelse, borgere og pårørende og hvad der hertil hører af opgaver.

Du skal derfor kunne:
  • Afholde p- og teammøder, MUS, sygefraværssamtaler mv.
  • Samarbejde med de pårørende.
  • Have en meningsskabende, inkluderende og tillidsfuld ledelsesstil.
  • Have en solid faglig bagage.
  • Være tydelig, synlig og nærværende i din ledelse.
  • Både den fag-faglig ledelse og personaleledelse. 
Som afdelingsleder forventer vi:  
  • At du har en dialogisk, menings- og tillidsskabende lederstil.  
  • At du er direkte, tydelig og inspirerer til følgeskab. 
  • At du som leder går forrest i arbejdet med at udvikle og fastholde en tillidsfuld kultur. 
  • At du formår at skabe struktur og overblik, samtidigt med at du tør gå nye veje. 
  • At du har erfaring med at gå foran i forhold til at omsætte borgernes handleplaner til daglig praksis for den enkelte. 
  • At du er parat til at være teamplayer og indgå i et forpligtende fællesskab med den anden afdelingsleder, præget af samarbejde, tillid og videndeling
Dine kompetencer og kvalifikationer:
  • At du har erfaring med ledelse.
  • At du er direkte, tydelig og inspirerer til følgeskab. 
  • At du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • Du kan lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder.
  • Sikre høj faglighed i dokumentationsarbejdet, samt at indsatserne af borgernes handleplaner omsættes.
  • At du tilrettelægger ledelsesopgaverne, så du sikrer ledelse af alle medarbejderne i afdelingen, dag som aften.
  • At du administrerer og overholder det økonomisk råderum i afdelingen.
  • At du følger op på væsentlige områder eksempelvis UTH, Magtanvendelser og Status-/opfølgningsmøder.
  • At du formår at skabe struktur og overblik, samtidigt med at du tør gå nye veje. 
  • At du har teknologisk intuition og forståelse.
Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling af den socialpædagogiske praksis og hvor der er et stort fokus på at løse vores kerneopgave.
  • En arbejdsplads med en mangfoldighed af opgaver og en bred faglig sammensat personalegruppe.
  • En arbejdsplads hvor der tilbydes faglig og personlig udvikling.
  • Ledersparring både internt ved leder-kollegaer, samt af ekstern konsulent.
  • Mulighed for at sætte dit præg på udvikling og fastholdelse af en tillidsfuld kultur.
  • Forløb i 2020 og 2021, hvor Åben Dialog og Low Arrousal skal implementeres som det faglige fundament i organisationen.
  • Ledelse i praksis i HPS
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Leder af Bo Døgn, Thilde Kristensen på tlf. 2497 6169 eller mail thkr@horsens.dk.
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomster indgået med faglige organisationer. Aflønning i henhold til Ny Løn.
 Ansøgningsfrist: 17.02.2020
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 24.02.2020
 

ORS/Small/27a20a73_logo.jpegBo DøgnHorsens2020-01-17T09:00:16.2472020-02-17T00:00:00
330172720Afdelingsleder til 10. ved KløftenProfile En chance er noget man tar og ikke noget man får. Tør DU tage chancen og kaste dig ud i en spændende og udfordrende virkelighed?Tør DU tage chancen og sætte dig selv i spil og på spil?Tør DU tage chancen og være en del af ledelsen i en pædagogisk hverdag med ambitioner?Ta chancen og søg stillingen som afdelingsleder på 10. ved Kløften!Vi søger en afdelingsleder, der Er læreruddannet og har undervisningserfaring. Har et teenager-gen. Har viden om lærings- og undervisningsformer. Brænder for udvikling af den pædagogiske praksis. Er åben og god til at lytte, samarbejde og motivere. Er tydelig og god til at kommunikere. Er i besiddelse af en god portion humor. Har en forståelse for betydningen af relationer mellem unge og voksne. Er visionær, tænker strategisk og kan omsætte id er til handling. Er en robust person med overskud. Interesserer sig for mennesker. 10. ved Kløften er det kommunale 10. klassestilbud.Vi bor i samme hus som Haderslev Ungdomsskole og Haderslev Musikskole.Som ny afdelingsleder vil du være en vigtig medspiller i fællesskabet med fokus på 10. ved Kløften. Vi forventer ikke, at du kommer med den store lederuddannelse, men forventer, at du har lyst til ledelse og har modet til at afprøve og udfordre dig selv.Der vil i jobbet være indeholdt undervisning.Løn i henhold til gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat snarest mulig. Vil du vide mere?Har ovennævnte vakt din interesse, er du velkommen til at kontakte skolelederBo S. Vesterbye for yderligere oplysninger.Mail:bosv@haderslev.dkMobil:40 23 72 45 Ansøgningsfrist:Send din ansøgning, CV og relevante papirer via knappen Send ansøgning , senest fredag den 28. februar 2020.Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 10.Om Haderslev KommuneHaderslev Kommune er en værdibaseret organisation.Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.Fra januar 2020 indførte Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.”En chance er noget man tar og ikke noget man får.”      
                                      
Tør DU tage chancen og kaste dig ud i en spændende og udfordrende virkelighed?

Tør DU tage chancen og sætte dig selv i spil og på spil?

Tør DU tage chancen og være en del af ledelsen i en pædagogisk hverdag med ambitioner?

Ta’ chancen og søg stillingen som afdelingsleder på 10. ved Kløften!

Vi søger en afdelingsleder, der
  • Er læreruddannet og har undervisningserfaring.
  • Har et teenager-gen.
  • Har viden om lærings- og undervisningsformer.
  • Brænder for udvikling af den pædagogiske praksis.
  • Er åben og god til at lytte, samarbejde og motivere.
  • Er tydelig og god til at kommunikere.
  • Er i besiddelse af en god portion humor.
  • Har en forståelse for betydningen af relationer mellem unge og voksne.
  • Er visionær, tænker strategisk og kan omsætte idéer til handling.
  • Er en robust person med overskud.
  • Interesserer sig for mennesker.  
10. ved Kløften er det kommunale 10. klassestilbud.

Vi bor i samme hus som Haderslev Ungdomsskole og Haderslev Musikskole.

Som ny afdelingsleder vil du være en vigtig medspiller i fællesskabet med fokus på 10. ved Kløften. Vi forventer ikke, at du kommer med den store lederuddannelse, men forventer, at du har lyst til ledelse og har modet til at afprøve og udfordre dig selv.
Der vil i jobbet være indeholdt undervisning.

Løn i henhold til gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat snarest mulig.  
 
Vil du vide mere?
Har ovennævnte vakt din interesse, er du velkommen til at kontakte skoleleder
Bo S. Vesterbye for yderligere oplysninger.
Mail:bosv@haderslev.dk
Mobil:40 23 72 45
 
Ansøgningsfrist:
Send din ansøgning, CV og relevante papirer via knappen ”Send ansøgning”, senest fredag den 28. februar 2020.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 10.

Om Haderslev Kommune

Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Fra januar 2020 indførte Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen. 

ORS/Small/ee7d1954_logo.gif10. i KløftenHaderslev2020-02-11T00:00:002020-02-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til Udviklingscenter Skansebakken

Skansebakken

Børkop
Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. maj. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken. Derfor er det måske dig hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier: At skabe ...
Indrykket:10. februar 2020

Afdelingsleder til Børne & Ungeforvaltningen - Uddannelse & Læring

Uddannelse & Læring

Vejle
Vejle kommune søger en afdelingsleder til Uddannelse & Læring med tiltrædelse pr. 1. maj 2020. Om jobbet Uddannelse & Læring er en afdeling under Børn & Unge forvaltningen. Den rummer en række uddannelsesinstitutioner og funktioner, hvor skoleområde...
Indrykket:27. januar 2020

Afdelingsleder til støbeafdelingen, Thyregod

JKS A/S

Vejle
Har du ledelseserfaring, og er du klar til at sætte retningen for 20 medarbejdere i et spændende produktionsmiljø? Så er det måske dig, vi leder efter. Bliv en del af vores PU-kompetencecenter hos VELUX i Thyregod, hvor du indgår i en virksomhed, de...
Indrykket:10. februar 2020

Afdelingsleder til Bo Døgn, Ane Staunings Vej.

Bo Døgn

Horsens
På Ane Staunings Vej ønsker vi er prioritere ledelse tættere på medarbejdere og borgere.Derfor søger vi endnu en afdelingsleder, som skal indgå i ledelsesteam med den nuværende afdelingsleder på Ane Staunings Vej.Afdelingslederen skal kunne starte 1...
Indrykket:17. januar 2020

Afdelingsleder til 10. ved Kløften

10. i Kløften

Haderslev
En chance er noget man tar og ikke noget man får. Tør DU tage chancen og kaste dig ud i en spændende og udfordrende virkelighed?Tør DU tage chancen og sætte dig selv i spil og på spil?Tør DU tage chancen og være en del af ledelsen i en pædagogisk hv...
Indrykket:11. februar 2020