Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Bo Døgn, Ane Staunings Vej.

På Ane Staunings Vej ønsker vi er prioritere ledelse tættere på medarbejdere og borgere.
Derfor søger vi endnu en afdelingsleder, som skal indgå i ledelsesteam med den nuværende afdelingsleder på Ane Staunings Vej.

Afdelingslederen skal kunne starte 1. april 2020.
 
Det er måske dig, hvis du kan se dig selv i vores 4 medarbejderkompetencer, hvor fokus er på at:

  • Vi sætter retning - ved at skabe de bedste resultater
  • Vi eksekverer - ved at vise ansvarlighed og tillid for at nå de aftalte mål 
  • Vi bygger bro - ved at tænke sammen med andre for at skabe endnu bedre løsninger
  • Vi frigør energi - ved at være konstruktive kollegaer, der bidrager til et stærkt team
Om os:

Bo Døgn, Ane Staunings Vej, er en spændende arbejdsplads for dig, som brænder for at gøre en forskel for borgere med særlige behov. Vi er midt i en udviklingsproces, hvor fokus er på at forme fremtidens pædagogiske praksis, samtidigt med, at vi udvikler arbejdspladsen og det gode fælles arbejdsmiljø. Alt dette vil du som afdelingsleder blive en vigtig del af.
Bo Døgn, Ane Staunings Vej, er en del af HPS – Handicap, Psykiatri og Social udsatte i Horsens kommune.

Der er en tydeligt formuleret strategi for HPS, som du kan læse mere om her: HPS Strategi 2019-2022

Målgruppen for Ane Staunings Vej 6-10 er fysisk og psykisk udviklingshæmmede voksne med betydelig og varigt nedsat funktionsevne. Tilbuddet rummer 47 boliger fordelt på i 3 huse. Der er 70 dygtige ansatte + vikarer, som består af pædagoger, SSA og pædagogmedhjælpere.
I dag er der 1 afdelingsleder af tilbuddet på Ane Staunings Vej.
Du kan finde mere om os på Horsens Kommunes hjemmeside her: Bo Døgn
 
Vores kerneopgave i Bo Døgn er at bidrage til at forløse borgernes potentiale. Både som medarbejder og leder støtter du borgeren i at leve et så selvstændigt og aktivt et liv som muligt.

Om stillingen:

Stillingen er på Ane Staunings Vej og består af den daglige ledelse, i samarbejde med den eksisterende afdelingsleder. Opgaverne er delt mellem de to afdelingsledere, således man leder forskellige områder. Den afdelingsleder vi søger, får det overordnede ansvar for: personaleledelse, borgere og pårørende og hvad der hertil hører af opgaver.

Du skal derfor kunne:
  • Afholde p- og teammøder, MUS, sygefraværssamtaler mv.
  • Samarbejde med de pårørende.
  • Have en meningsskabende, inkluderende og tillidsfuld ledelsesstil.
  • Have en solid faglig bagage.
  • Være tydelig, synlig og nærværende i din ledelse.
  • Både den fag-faglig ledelse og personaleledelse. 
Som afdelingsleder forventer vi:  
  • At du har en dialogisk, menings- og tillidsskabende lederstil.  
  • At du er direkte, tydelig og inspirerer til følgeskab. 
  • At du som leder går forrest i arbejdet med at udvikle og fastholde en tillidsfuld kultur. 
  • At du formår at skabe struktur og overblik, samtidigt med at du tør gå nye veje. 
  • At du har erfaring med at gå foran i forhold til at omsætte borgernes handleplaner til daglig praksis for den enkelte. 
  • At du er parat til at være teamplayer og indgå i et forpligtende fællesskab med den anden afdelingsleder, præget af samarbejde, tillid og videndeling
Dine kompetencer og kvalifikationer:
  • At du har erfaring med ledelse.
  • At du er direkte, tydelig og inspirerer til følgeskab. 
  • At du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • Du kan lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder.
  • Sikre høj faglighed i dokumentationsarbejdet, samt at indsatserne af borgernes handleplaner omsættes.
  • At du tilrettelægger ledelsesopgaverne, så du sikrer ledelse af alle medarbejderne i afdelingen, dag som aften.
  • At du administrerer og overholder det økonomisk råderum i afdelingen.
  • At du følger op på væsentlige områder eksempelvis UTH, Magtanvendelser og Status-/opfølgningsmøder.
  • At du formår at skabe struktur og overblik, samtidigt med at du tør gå nye veje. 
  • At du har teknologisk intuition og forståelse.
Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling af den socialpædagogiske praksis og hvor der er et stort fokus på at løse vores kerneopgave.
  • En arbejdsplads med en mangfoldighed af opgaver og en bred faglig sammensat personalegruppe.
  • En arbejdsplads hvor der tilbydes faglig og personlig udvikling.
  • Ledersparring både internt ved leder-kollegaer, samt af ekstern konsulent.
  • Mulighed for at sætte dit præg på udvikling og fastholdelse af en tillidsfuld kultur.
  • Forløb i 2020 og 2021, hvor Åben Dialog og Low Arrousal skal implementeres som det faglige fundament i organisationen.
  • Ledelse i praksis i HPS
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Leder af Bo Døgn, Thilde Kristensen på tlf. 2497 6169 eller mail thkr@horsens.dk.
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomster indgået med faglige organisationer. Aflønning i henhold til Ny Løn.
 Ansøgningsfrist: 17.02.2020
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 24.02.2020
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330159407Phoenix-27a20a7312020-01-17T09:00:16.247Afdelingsleder til Bo Døgn, Ane Staunings Vej.På Ane Staunings Vej ønsker vi er prioritere ledelse tættere på medarbejdere og borgere.
Derfor søger vi endnu en afdelingsleder, som skal indgå i ledelsesteam med den nuværende afdelingsleder på Ane Staunings Vej.

Afdelingslederen skal kunne starte 1. april 2020.
 
Det er måske dig, hvis du kan se dig selv i vores 4 medarbejderkompetencer, hvor fokus er på at:
  • Vi sætter retning - ved at skabe de bedste resultater
  • Vi eksekverer - ved at vise ansvarlighed og tillid for at nå de aftalte mål 
  • Vi bygger bro - ved at tænke sammen med andre for at skabe endnu bedre løsninger
  • Vi frigør energi - ved at være konstruktive kollegaer, der bidrager til et stærkt team
Om os:

Bo Døgn, Ane Staunings Vej, er en spændende arbejdsplads for dig, som brænder for at gøre en forskel for borgere med særlige behov. Vi er midt i en udviklingsproces, hvor fokus er på at forme fremtidens pædagogiske praksis, samtidigt med, at vi udvikler arbejdspladsen og det gode fælles arbejdsmiljø. Alt dette vil du som afdelingsleder blive en vigtig del af.
Bo Døgn, Ane Staunings Vej, er en del af HPS – Handicap, Psykiatri og Social udsatte i Horsens kommune.

Der er en tydeligt formuleret strategi for HPS, som du kan læse mere om her: HPS Strategi 2019-2022

Målgruppen for Ane Staunings Vej 6-10 er fysisk og psykisk udviklingshæmmede voksne med betydelig og varigt nedsat funktionsevne. Tilbuddet rummer 47 boliger fordelt på i 3 huse. Der er 70 dygtige ansatte + vikarer, som består af pædagoger, SSA og pædagogmedhjælpere.
I dag er der 1 afdelingsleder af tilbuddet på Ane Staunings Vej.
Du kan finde mere om os på Horsens Kommunes hjemmeside her: Bo Døgn
 
Vores kerneopgave i Bo Døgn er at bidrage til at forløse borgernes potentiale. Både som medarbejder og leder støtter du borgeren i at leve et så selvstændigt og aktivt et liv som muligt.

Om stillingen:

Stillingen er på Ane Staunings Vej og består af den daglige ledelse, i samarbejde med den eksisterende afdelingsleder. Opgaverne er delt mellem de to afdelingsledere, således man leder forskellige områder. Den afdelingsleder vi søger, får det overordnede ansvar for: personaleledelse, borgere og pårørende og hvad der hertil hører af opgaver.

Du skal derfor kunne:
  • Afholde p- og teammøder, MUS, sygefraværssamtaler mv.
  • Samarbejde med de pårørende.
  • Have en meningsskabende, inkluderende og tillidsfuld ledelsesstil.
  • Have en solid faglig bagage.
  • Være tydelig, synlig og nærværende i din ledelse.
  • Både den fag-faglig ledelse og personaleledelse. 
Som afdelingsleder forventer vi:  
  • At du har en dialogisk, menings- og tillidsskabende lederstil.  
  • At du er direkte, tydelig og inspirerer til følgeskab. 
  • At du som leder går forrest i arbejdet med at udvikle og fastholde en tillidsfuld kultur. 
  • At du formår at skabe struktur og overblik, samtidigt med at du tør gå nye veje. 
  • At du har erfaring med at gå foran i forhold til at omsætte borgernes handleplaner til daglig praksis for den enkelte. 
  • At du er parat til at være teamplayer og indgå i et forpligtende fællesskab med den anden afdelingsleder, præget af samarbejde, tillid og videndeling
Dine kompetencer og kvalifikationer:
  • At du har erfaring med ledelse.
  • At du er direkte, tydelig og inspirerer til følgeskab. 
  • At du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.
  • Du kan lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder.
  • Sikre høj faglighed i dokumentationsarbejdet, samt at indsatserne af borgernes handleplaner omsættes.
  • At du tilrettelægger ledelsesopgaverne, så du sikrer ledelse af alle medarbejderne i afdelingen, dag som aften.
  • At du administrerer og overholder det økonomisk råderum i afdelingen.
  • At du følger op på væsentlige områder eksempelvis UTH, Magtanvendelser og Status-/opfølgningsmøder.
  • At du formår at skabe struktur og overblik, samtidigt med at du tør gå nye veje. 
  • At du har teknologisk intuition og forståelse.
Vi tilbyder:
  • En spændende arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling af den socialpædagogiske praksis og hvor der er et stort fokus på at løse vores kerneopgave.
  • En arbejdsplads med en mangfoldighed af opgaver og en bred faglig sammensat personalegruppe.
  • En arbejdsplads hvor der tilbydes faglig og personlig udvikling.
  • Ledersparring både internt ved leder-kollegaer, samt af ekstern konsulent.
  • Mulighed for at sætte dit præg på udvikling og fastholdelse af en tillidsfuld kultur.
  • Forløb i 2020 og 2021, hvor Åben Dialog og Low Arrousal skal implementeres som det faglige fundament i organisationen.
  • Ledelse i praksis i HPS
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Leder af Bo Døgn, Thilde Kristensen på tlf. 2497 6169 eller mail thkr@horsens.dk.
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomster indgået med faglige organisationer. Aflønning i henhold til Ny Løn.
 Ansøgningsfrist: 17.02.2020
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 24.02.2020
 

2020-02-18T00:50:25.227 På Ane Staunings Vej ønsker vi er prioritere ledelse tættere på medarbejdere og borgere.Derfor søger vi endnu en afdelingsleder, som skal indgå i ledelsesteam med den nuværende afdelingsleder på Ane Staunings Vej.Afdelingslederen skal kunne starte 1. april 2020. Det er måske dig, hvis du kan se dig selv i vores 4 medarbejderkompetencer, hvor fokus er på at: Vi sætter retning - ved at skabe de bedste resultater Vi eksekverer - ved at vise ansvarlighed og tillid for at nå de aftalte mål Vi bygger bro - ved at tænke sammen med andre for at skabe endnu bedre løsninger Vi frigør energi - ved at være konstruktive kollegaer, der bidrager til et stærkt team Om os:Bo Døgn, Ane Staunings Vej, er en spændende arbejdsplads for dig, som brænder for at gøre en forskel for borgere med særlige behov. Vi er midt i en udviklingsproces, hvor fokus er på at forme fremtidens pædagogiske praksis, samtidigt med, at vi udvikler arbejdspladsen og det gode fælles arbejdsmiljø. Alt dette vil du som afdelingsleder blive en vigtig del af.Bo Døgn, Ane Staunings Vej, er en del af HPS Handicap, Psykiatri og Social udsatte i Horsens kommune.Der er en tydeligt formuleret strategi for HPS, som du kan læse mere om her: HPS Strategi 2019-2022Målgruppen for Ane Staunings Vej 6-10 er fysisk og psykisk udviklingshæmmede voksne med betydelig og varigt nedsat funktionsevne. Tilbuddet rummer 47 boliger fordelt på i 3 huse. Der er 70 dygtige ansatte vikarer, som består af pædagoger, SSA og pædagogmedhjælpere.I dag er der 1 afdelingsleder af tilbuddet på Ane Staunings Vej.Du kan finde mere om os på Horsens Kommunes hjemmeside her: Bo Døgn Vores kerneopgave i Bo Døgn er at bidrage til at forløse borgernes potentiale. Både som medarbejder og leder støtter du borgeren i at leve et så selvstændigt og aktivt et liv som muligt.Om stillingen:Stillingen er på Ane Staunings Vej og består af den daglige ledelse, i samarbejde med den eksisterende afdelingsleder. Opgaverne er delt mellem de to afdelingsledere, således man leder forskellige områder. Den afdelingsleder vi søger, får det overordnede ansvar for: personaleledelse, borgere og pårørende og hvad der hertil hører af opgaver.Du skal derfor kunne: Afholde p- og teammøder, MUS, sygefraværssamtaler mv. Samarbejde med de pårørende. Have en meningsskabende, inkluderende og tillidsfuld ledelsesstil. Have en solid faglig bagage. Være tydelig, synlig og nærværende i din ledelse. Både den fag-faglig ledelse og personaleledelse. Som afdelingsleder forventer vi: At du har en dialogisk, menings- og tillidsskabende lederstil. At du er direkte, tydelig og inspirerer til følgeskab. At du som leder går forrest i arbejdet med at udvikle og fastholde en tillidsfuld kultur. At du formår at skabe struktur og overblik, samtidigt med at du tør gå nye veje. At du har erfaring med at gå foran i forhold til at omsætte borgernes handleplaner til daglig praksis for den enkelte. At du er parat til at være teamplayer og indgå i et forpligtende fællesskab med den anden afdelingsleder, præget af samarbejde, tillid og videndeling Dine kompetencer og kvalifikationer: At du har erfaring med ledelse. At du er direkte, tydelig og inspirerer til følgeskab. At du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Du kan lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder. Sikre høj faglighed i dokumentationsarbejdet, samt at indsatserne af borgernes handleplaner omsættes. At du tilrettelægger ledelsesopgaverne, så du sikrer ledelse af alle medarbejderne i afdelingen, dag som aften. At du administrerer og overholder det økonomisk råderum i afdelingen. At du følger op på væsentlige områder eksempelvis UTH, Magtanvendelser og Status- opfølgningsmøder. At du formår at skabe struktur og overblik, samtidigt med at du tør gå nye veje. At du har teknologisk intuition og forståelse. Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads, hvor der er fokus på udvikling af den socialpædagogiske praksis og hvor der er et stort fokus på at løse vores kerneopgave. En arbejdsplads med en mangfoldighed af opgaver og en bred faglig sammensat personalegruppe. En arbejdsplads hvor der tilbydes faglig og personlig udvikling. Ledersparring både internt ved leder-kollegaer, samt af ekstern konsulent. Mulighed for at sætte dit præg på udvikling og fastholdelse af en tillidsfuld kultur. Forløb i 2020 og 2021, hvor Åben Dialog og Low Arrousal skal implementeres som det faglige fundament i organisationen. Ledelse i praksis i HPS Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Leder af Bo Døgn, Thilde Kristensen på tlf. 2497 6169 eller mail thkr@horsens.dk.Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomster indgået med faglige organisationer. Aflønning i henhold til Ny Løn. Ansøgningsfrist: 17.02.2020Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 24.02.202010Phoenix27a20a73101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000010https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e60b07b7-2646-4dd4-b5c1-e3bf4b37090a0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3693610Bo Døgn11Rådhustorvet 48700HorsensDKDanmarkORS/27a20a73_logo.jpegORS/Small/27a20a73_logo.jpeg0thkr@horsens.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent10001886881EmplyMinimum43e14e68-cba2-4237-a71d-2725fba8f279_1233100017-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=27a20a73https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=27a20a73https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=27a20a73&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=27a20a73&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgAfdelingsleder til Bo Døgn, Ane Staunings Vej.12007991Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse363948429Thilde Kristensenthkr@horsens.dkDanmarkDanmarkda-DK