Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Børnegården

Afdelingsleder til Børnegårdens vuggestueafdeling og aften/natpasning søges pr. 1. august

Besøg os inden du søger – vi mener det

Vi søger en afdelingsleder 37 timer/uge til vuggestuen og aften/natpasningen pr. 1. august 2019.
Du vil indgå som pædagog i et team med i alt 2 pædagoger og en medhjælper i vuggestuen.
Du vil desuden have 1-2 månedlige vagter i aften/natpasningen i tidsrummet 15-20.

Det er et ønske at du har ledelseserfaring, men det er ikke et krav.
Det er et krav, at du har klare overvejelser om, hvad stillingen stiller af krav til dig ift. ledelse.

I Børnegården er Marte Meo en integreret del af vores pædagogiske arbejde, så vi forventer, at du også har viden om - og kan arbejde kontinuerligt med - Marte Meo principperne.

En rød tråd i Børnegården er bl.a., at der arbejdes med metoderne LæseLeg og Fri For Mobberi i både vuggestuen, mellemgruppen og Storebørnsgruppen.
Vi indtænker desuden pædagogisk idræt i den daglige pædagogiske praksis.

Vi arbejder struktureret og fokuseret, samt sætter hverdagsrutiner i system for at udnytte vores tid optimalt, hvilket vi har en forventning om at du også gør og kan trives i.

Vi ønsker at være kendetegnet ved, en refleksiv ledelsesmæssig og pædagogisk praksis, hvor Børnegårdens personale er fagligt og professionelt nysgerrige og undrende på egen og hinandens praksis.

I det kommende børneår har vi særligt fokus på implementeringen af den styrkede pædagogiske læreplan, som du vil have stor mulighed for at få indflydelse på.
Der er allerede planlagt kompetenceforløb ved 3 læringsdage for dig, ligesom at alle pædagoger deltager i temadag, hvor udnyttelse af legens mange muligheder for dannelse, udvikling og læring i den pædagogiske praksis er omdrejningspunktet.

Om os:
Børnegården er en institution med ca. 100 børnehavebørn og 24 vuggestuebørn samt aften- og natpasning med 40 pladser.
Aften- og natpasningen er til børn (0-10 år), hvis forældre har et arbejds- eller uddannelsesbetinget pasningsbehov efter kl. 17.

I Børnegården har vi valgt at arbejde aldersopdelt. Vi har derfor en afdeling med to vuggestuegrupper, en afdeling med tre mellemgrupper for de 3-ca. 4,5 årige, en afdeling med to storebørnsgrupper for de ca. 4,5-6 årige samt en aften- og natpasning for 0-10 årige.

For Børnegården betyder det:
Vi er modige – fordi vi arbejder med udfordringerne og italesætter - også de svære ting.
Vi er tydelige – fordi vi er professionelle.
Vi er kompetente – fordi vi tør stå ved vores faglighed.
Vi arbejder med glæde – fordi vi brænder for vores arbejde.

Se desuden mere på vores hjemmeside: http://boernegaarden.slagelse.dk/

Forventninger til en kommende afdelingsleder udleveres ved besøg.

Ansøgningsfrist den 12. juni kl. 20.00

Vi forventer at afholde i alt 2 samtaler for de endelige kandidater d. 19. og 21. juni i tidsrummet 09 – 15.

Ansøgning udelukkende digitalt via kommunens hjemmeside.

Henvendelse for aftale om besøg kan ske til:
Anders Kaae, leder tlf.: 58 52 29 79
Jeanne Kok, souschef tlf.: 58 52 29 79

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011927Phoenix-1b3277d412019-04-26T00:00:00Afdelingsleder til BørnegårdenAfdelingsleder til Børnegårdens vuggestueafdeling og aften/natpasning søges pr. 1. august

Besøg os inden du søger – vi mener det

Vi søger en afdelingsleder 37 timer/uge til vuggestuen og aften/natpasningen pr. 1. august 2019.
Du vil indgå som pædagog i et team med i alt 2 pædagoger og en medhjælper i vuggestuen.
Du vil desuden have 1-2 månedlige vagter i aften/natpasningen i tidsrummet 15-20.

Det er et ønske at du har ledelseserfaring, men det er ikke et krav.
Det er et krav, at du har klare overvejelser om, hvad stillingen stiller af krav til dig ift. ledelse.

I Børnegården er Marte Meo en integreret del af vores pædagogiske arbejde, så vi forventer, at du også har viden om - og kan arbejde kontinuerligt med - Marte Meo principperne.

En rød tråd i Børnegården er bl.a., at der arbejdes med metoderne LæseLeg og Fri For Mobberi i både vuggestuen, mellemgruppen og Storebørnsgruppen.
Vi indtænker desuden pædagogisk idræt i den daglige pædagogiske praksis.

Vi arbejder struktureret og fokuseret, samt sætter hverdagsrutiner i system for at udnytte vores tid optimalt, hvilket vi har en forventning om at du også gør og kan trives i.

Vi ønsker at være kendetegnet ved, en refleksiv ledelsesmæssig og pædagogisk praksis, hvor Børnegårdens personale er fagligt og professionelt nysgerrige og undrende på egen og hinandens praksis.

I det kommende børneår har vi særligt fokus på implementeringen af den styrkede pædagogiske læreplan, som du vil have stor mulighed for at få indflydelse på.
Der er allerede planlagt kompetenceforløb ved 3 læringsdage for dig, ligesom at alle pædagoger deltager i temadag, hvor udnyttelse af legens mange muligheder for dannelse, udvikling og læring i den pædagogiske praksis er omdrejningspunktet.

Om os:
Børnegården er en institution med ca. 100 børnehavebørn og 24 vuggestuebørn samt aften- og natpasning med 40 pladser.
Aften- og natpasningen er til børn (0-10 år), hvis forældre har et arbejds- eller uddannelsesbetinget pasningsbehov efter kl. 17.

I Børnegården har vi valgt at arbejde aldersopdelt. Vi har derfor en afdeling med to vuggestuegrupper, en afdeling med tre mellemgrupper for de 3-ca. 4,5 årige, en afdeling med to storebørnsgrupper for de ca. 4,5-6 årige samt en aften- og natpasning for 0-10 årige.

For Børnegården betyder det:
Vi er modige – fordi vi arbejder med udfordringerne og italesætter - også de svære ting.
Vi er tydelige – fordi vi er professionelle.
Vi er kompetente – fordi vi tør stå ved vores faglighed.
Vi arbejder med glæde – fordi vi brænder for vores arbejde.

Se desuden mere på vores hjemmeside: http://boernegaarden.slagelse.dk/

Forventninger til en kommende afdelingsleder udleveres ved besøg.

Ansøgningsfrist den 12. juni kl. 20.00

Vi forventer at afholde i alt 2 samtaler for de endelige kandidater d. 19. og 21. juni i tidsrummet 09 – 15.

Ansøgning udelukkende digitalt via kommunens hjemmeside.

Henvendelse for aftale om besøg kan ske til:
Anders Kaae, leder tlf.: 58 52 29 79
Jeanne Kok, souschef tlf.: 58 52 29 79

 

2019-06-15T00:59:28.967 Afdelingsleder til Børnegårdens vuggestueafdeling og aften natpasning søges pr. 1. augustBesøg os inden du søger vi mener det Vi søger en afdelingsleder 37 timer uge til vuggestuen og aften natpasningen pr. 1. august 2019.Du vil indgå som pædagog i et team med i alt 2 pædagoger og en medhjælper i vuggestuen.Du vil desuden have 1-2 månedlige vagter i aften natpasningen i tidsrummet 15-20.Det er et ønske at du har ledelseserfaring, men det er ikke et krav.Det er et krav, at du har klare overvejelser om, hvad stillingen stiller af krav til dig ift. ledelse.I Børnegården er Marte Meo en integreret del af vores pædagogiske arbejde, så vi forventer, at du også har viden om - og kan arbejde kontinuerligt med - Marte Meo principperne.En rød tråd i Børnegården er bl.a., at der arbejdes med metoderne LæseLeg og Fri For Mobberi i både vuggestuen, mellemgruppen og Storebørnsgruppen.Vi indtænker desuden pædagogisk idræt i den daglige pædagogiske praksis.Vi arbejder struktureret og fokuseret, samt sætter hverdagsrutiner i system for at udnytte vores tid optimalt, hvilket vi har en forventning om at du også gør og kan trives i.Vi ønsker at være kendetegnet ved, en refleksiv ledelsesmæssig og pædagogisk praksis, hvor Børnegårdens personale er fagligt og professionelt nysgerrige og undrende på egen og hinandens praksis.I det kommende børneår har vi særligt fokus på implementeringen af den styrkede pædagogiske læreplan, som du vil have stor mulighed for at få indflydelse på.Der er allerede planlagt kompetenceforløb ved 3 læringsdage for dig, ligesom at alle pædagoger deltager i temadag, hvor udnyttelse af legens mange muligheder for dannelse, udvikling og læring i den pædagogiske praksis er omdrejningspunktet.Om os:Børnegården er en institution med ca. 100 børnehavebørn og 24 vuggestuebørn samt aften- og natpasning med 40 pladser.Aften- og natpasningen er til børn (0-10 år), hvis forældre har et arbejds- eller uddannelsesbetinget pasningsbehov efter kl. 17.I Børnegården har vi valgt at arbejde aldersopdelt. Vi har derfor en afdeling med to vuggestuegrupper, en afdeling med tre mellemgrupper for de 3-ca. 4,5 årige, en afdeling med to storebørnsgrupper for de ca. 4,5-6 årige samt en aften- og natpasning for 0-10 årige.For Børnegården betyder det:Vi er modige fordi vi arbejder med udfordringerne og italesætter - også de svære ting.Vi er tydelige fordi vi er professionelle.Vi er kompetente fordi vi tør stå ved vores faglighed.Vi arbejder med glæde fordi vi brænder for vores arbejde.Se desuden mere på vores hjemmeside: http: boernegaarden.slagelse.dk Forventninger til en kommende afdelingsleder udleveres ved besøg.Ansøgningsfrist den 12. juni kl. 20.00Vi forventer at afholde i alt 2 samtaler for de endelige kandidater d. 19. og 21. juni i tidsrummet 09 15.Ansøgning udelukkende digitalt via kommunens hjemmeside.Henvendelse for aftale om besøg kan ske til:Anders Kaae, leder tlf.: 58 52 29 79Jeanne Kok, souschef tlf.: 58 52 29 7911jobnet1b3277d4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1519&ERId=346820EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborgEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3514072Slagelse Kommune11Oehlenschlægersgade 74200Slagelse58573600DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749602JobNet4979102497910210025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b3277d4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b3277d4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b3277d4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b3277d4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAfdelingsleder til Børnegården1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361575419noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330106546CenterchefRobot Om jobbetChef, der har fokus på sikker drift og ser udviklingsmuligheder Den landsdækkende udvikling på det specialiserede voksensocialområde viser, at man må forvente og imødese en øget borgertilgang. En udvikling Kalundborg Kommune i høj grad er klar til at understøtte med en drifts- og fremtidssikret, bæredygtig organisation, hvor der er fokus på kvalitet for borgerne med mulighed for faglig udvikling og driftssikkerhed. Den ledige chefstilling i Bo Aktivitet, som er et center der har fokus på livskvalitet og rehabilitering i blivende tilbud, driver de længerevarende tilbud under 108 og Almenboligloven 105 med støtte fra 83 og eller 85. Derudover driver centeret også ledsagerordningen, den beskyttede beskæftigelse samt øvrige aktivitets- og samværstilbud. Dette spændende område, søger en chef, der har blik for sikker drift og kan stå i spidsen for at drive udviklingen og som evner at se nye muligheder. En chef der har værdierne åbenhed, nysgerrighed og respekt med som en naturlig del af sin ledelse. Organiseringen på området er netop blevet justeret, så den i endnu højere grad understøtter den tværgående udviklingsindsats i hele kommunen. Vi har prioriteret en høj faglig specialisering og skabt en organisation, der kan håndtere udviklingen og de udfordringer vi står overfor, samtidig med, at den sikrer en ensartet kvalitet i indsatserne. Vores nye organisation er kendetegnet ved, at vi: Baserer vores tilgang på tillid Har styr på den grundlæggende drift Kender vores udfordringer Afsættet for det specialiserede voksensocialområde hedder Fælles Sprog og Fundament det er det, du kan se på forsiden af denne profil. For hele organisationen hedder det Fælles retning , som er grundlaget for vores målsætning om at samarbejde for bedre resultater. Der er højt til loftet på alle måder. Ubureaukratisk og med en flad struktur. Man bliver aldrig slået i hovedet her, når man afprøver noget (citat: centerchefkollega). Vi tillægger det betydning, at gode ideer og innovative tiltag vokser og bliver til ude i organisationen fordi vores medarbejdere gerne vil gøre en forskel for borgerne i hverdagen snarere end fordi de er besluttet politisk eller ledelsesmæssigt. Du skal være centerchef hos os, fordi du brænder for at gøre en forskel, er nysgerrig på og har viden om det specialiserede voksensocialområde, samt kendskab til botilbud. Du er en talentfuld leder, og har et godt styr på -gen. Og så skal det at trække på samme hammel ligge fuldstændig naturligt til dig. Fælles retning er nemlig ikke bare noget, vi siger det er noget, vi gør. Se hele Job- og personprofilen her: http: reader.livedition.dk kalundborg 1992 Din profilChefens baggrund og bagage De allervigtigste kompetencer og erfaringer vil være: At være nysgerrig samt interesseret i det specialiserede voksensocialområde og dets udvikling. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du kommer med viden og erfaring fra området og kender til dets udfordringer. En dygtig leder, der er god til at lede såvel ned som op men også til siden i en flad struktur. Der er en vis ledelseserfaring men under alle omstændigheder et stort ledelsesmæssigt talent, dokumenterede resultater og betydelig faglig gennemslagskraft. Du er tydelig i din ledelse og ikke er konfliktsky selvsagt uden at være konfliktgenererende. Vi ser gerne, at vi fanger det store ledelsesmæssige talent på vej , der kan vise niveau i en central chefstilling hos os. Vi tager også med lige så stor glæde imod det erfarne menneske, der kan se, at denne stilling netop passer ind på nuværende tidspunkt i karrieren. Du har en god fornemmelse for arbejdet i en politisk styret organisation, men om det er kommune eller anden type organisation, er vi mere fleksible på. Du er veluddannet og du har eller er i gang med at tage en relevant ledelsesmæssig efteruddannelse. Hvis du vil vide mereDu er velkommen til at kontakte Kommunaldirektør Jan Lysgaard Thomsen tlf. 22 66 12 36 AnsøgningAnsøgningen uploades senest søndag den 3. november 2019. Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet
Chef, der har fokus på sikker drift og ser udviklingsmuligheder

Den landsdækkende udvikling på det specialiserede voksensocialområde viser, at man må forvente og imødese en øget borgertilgang. En udvikling Kalundborg Kommune i høj grad er klar til at understøtte med en drifts- og fremtidssikret, bæredygtig organisation, hvor der er fokus på kvalitet for borgerne med mulighed for faglig udvikling og driftssikkerhed.

Den ledige chefstilling i Bo & Aktivitet, som er et center der har fokus på livskvalitet og rehabilitering i blivende tilbud, driver de længerevarende tilbud under §108 og Almenboligloven §105 med støtte fra §83 og/eller §85. Derudover driver centeret også ledsagerordningen, den beskyttede beskæftigelse samt øvrige aktivitets- og samværstilbud. Dette spændende område, søger en chef, der har blik for sikker drift og kan stå i spidsen for at drive udviklingen og som evner at se nye muligheder. En chef der har værdierne åbenhed, nysgerrighed og respekt med som en naturlig del af sin ledelse.

Organiseringen på området er netop blevet justeret, så den i endnu højere grad understøtter den tværgående udviklingsindsats i hele kommunen. Vi har prioriteret en høj faglig specialisering og skabt en organisation, der kan håndtere udviklingen og de udfordringer vi står overfor, samtidig med, at den sikrer en ensartet kvalitet i indsatserne.

Vores nye organisation er kendetegnet ved, at vi:

  • Baserer vores tilgang på tillid
  • Har styr på den grundlæggende drift
  • Kender vores udfordringer

Afsættet for det specialiserede voksensocialområde hedder ”Fælles Sprog og Fundament” – det er det, du kan se på forsiden af denne profil. For hele organisationen hedder det ”Fælles retning”, som er grundlaget for vores målsætning om at samarbejde for bedre resultater. Der er højt til loftet på alle måder.

Ubureaukratisk og med en flad struktur. ”Man bliver aldrig slået i hovedet her, når man afprøver noget” (citat: centerchefkollega). Vi tillægger det betydning, at gode ideer og innovative tiltag vokser og bliver til ”ude” i organisationen fordi vores medarbejdere gerne vil gøre en forskel for borgerne i hverdagen snarere end fordi de er besluttet politisk eller ledelsesmæssigt.

Du skal være centerchef hos os, fordi du brænder for at gøre en forskel, er nysgerrig på og har viden om det specialiserede voksensocialområde, samt kendskab til botilbud. Du er en talentfuld leder, og har et godt ”styr på”-gen. Og så skal det at trække på samme hammel ligge fuldstændig naturligt til dig. Fælles retning er nemlig ikke bare noget, vi siger – det er noget, vi gør.

Se hele Job- og personprofilen her:

http://reader.livedition.dk/kalundborg/1992/

 

Din profil
Chefens baggrund og bagage

De allervigtigste kompetencer og erfaringer vil være:

  • At være nysgerrig samt interesseret i det specialiserede voksensocialområde og dets udvikling. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du kommer med viden og erfaring fra området og kender til dets udfordringer.
  • En dygtig leder, der er god til at lede såvel ned som op men også til siden i en flad struktur. Der er en vis ledelseserfaring men under alle omstændigheder et stort ledelsesmæssigt talent, dokumenterede resultater og betydelig faglig gennemslagskraft.
  • Du er tydelig i din ledelse og ikke er konfliktsky – selvsagt uden at være konfliktgenererende.

Vi ser gerne, at vi ”fanger” det store ledelsesmæssige talent ”på vej”, der kan vise niveau i en central chefstilling hos os. Vi tager også med lige så stor glæde imod det erfarne menneske, der kan se, at denne stilling netop passer ind på nuværende tidspunkt i karrieren.

Du har en god fornemmelse for arbejdet i en politisk styret organisation, men om det er kommune eller anden type organisation, er vi mere fleksible på.

Du er veluddannet – og du har eller er i gang med at tage en relevant ledelsesmæssig efteruddannelse.

 

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte Kommunaldirektør Jan Lysgaard Thomsen tlf. 22 66 12 36

 

Ansøgning
Ansøgningen uploades senest søndag den 3. november 2019.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Bo og AktivitetKalundborg2019-10-14T00:00:002019-11-03T00:00:00
330104395Leder af ydelsesområdet i Jobcenter Kalundborg - GenopslagRobot Om jobbetEr du skarp på ydelsesområdet og brænder du for beskæftigelsesindsatsen? Har du øje for både sikker drift og udviklingsprocesser? Har du mod på ledelsesopgaven med fundament i tillidsfuld, nærværende og tydelig ledelse? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet stilling som leder af vores nye ydelsesteam. Jobcenter Kalundborg søger en leder til vores nyoprettede ydelsesteam, der skal varetage udbetalinger samt sikre en god og effektiv modtagelse af borgere, der henvender sig til Jobcentret. Om stillingen Der er tale om en central enhed i Jobcentret, som skal arbejde tæt sammen med de øvrige driftsteam og med kommunens kontrolgruppe m.fl. Du får som leder af ydelsesområdet ansvar for at etablere den nye enhed som led i en større organisatorisk udviklingsproces. En af dine vigtigste opgaver i den sammenhæng bliver at udvise en nærværende og tydelig ledelse, hvor trivsel og resultater er hinandens forudsætninger. Du får ansvar for drift og personaleledelsen for ca. 35 medarbejdere, der alle er erfarne på området. Opgaverne i teamet omfatter i hovedtræk: Beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser. Sagsbehandling vedr. enkeltydelser. Visitation (modtagelse af borgerhenvendelser). Sanktioner. Tværgående samarbejde vedr. kommunens kontrolindsats. M.v. Vi står samtidig foran en række digitale udviklingsprocesser, hvor du kommer til at stå i spidsen for implementeringen af KY og KSD. Der er tilknyttet en driftskoordinator til teamet, som i samarbejde med dig, har ansvaret for at sikre den daglige drift. Du vil indgå i et tæt samspil med arbejdsmarkedschefen og dine 5 teamlederkolleger, hvor vi arbejder professionelt sammen om ambitiøse mål for vores fælles kerneopgave: At få ledige i job eller uddannelse samt sikre, at virksomhederne kan få den arbejdskraft, de har behov for. Stillingen er til besættelse den 1. januar 2020. Din profilVi forventer at du: har erfaring med ydelsesområdet. har indsigt i lovgivningen på området og i særdeleshed lov om aktiv socialpolitik og sygedagpengeloven. gerne har erfaring med ledelsesopgaven i en politisk styret organisation eller brænder for at få det. har kendskab til beskæftigelsesområdet. er fokuseret på både drift og udvikling. kan praktisere en tillidsfuld, inddragende, nærværende og tydelig ledelsesstil. evner at skabe og dyrke gode samarbejdsrelationer til såvel borgerne, medarbejdere, lederkolleger som eksterne samarbejdspartnere. har lyst til at lede en medarbejdergruppe med stor mangfoldighed. Vi ser gerne, at vi fanger det store ledelsesmæssige talent på vej , der kan vise niveau i en spændende teamlederstilling hos os. Modsat tager vi med glæde imod det erfarne menneske, der kan se, at denne stilling netop passer ind på nuværende tidspunkt i karrieren. Som person lægger vi vægt på, at du er kendetegnet ved ordentlighed og integritet, - og at du er vedholdende og kan holde fast i det lange, seje træk, når der opstår modstand og forhindringer undervejs. Derfor skal du vælge osKalundborg kommune er ambitiøs ift. at udvikle fremtidens kommune i at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Under overskriften Fælles retning og Samarbejde for bedre resultater arbejder vi for at skabe sammenhæng og synliggøre de gode eksempler frem fra hverdagen. Vi har udarbejdet et helt nyt ledelses- og styringsgrundlag, der skal understøtte, at vi i endnu højere grad har fokus på kerneopgaven, kernevelfærden samt innovation og samskabelse med relevante interessenter. Grundlaget er blevet til i et samarbejde mellem direktionen og kommunens niveau 2-chefer, der via dialog og kvalificering har udarbejdet og formuleret de nye pejlemærker for ledelse og styring. En klassisk Kalundborg-Kommune-tilgang, hvor der er stor tiltro til, at vi når mere i fællesskab end med direktiver ovenfra. Hovedoverskrifterne er: Vi optimerer samarbejde og processer. Vi skaber velfærd sammen med andre. Vi holder styr på driften. Vi styrker ressourcer hos os selv og andre. For at understøtte den interne sammenhængskraft skal alle ledere uanset om de er teamledere, chefer eller direktører i de kommende 1 år på fælles uddannelse for at øge kendskabet til hinanden og dermed også øge sammenhængskraften. Forløbet hedder Ledelse sammen Fælles med borgerne , og der var opstart på forløbet ved et ambitiøst kick-off seminar i starten af april måned. Det er et uddannelsesforløb som vi forventer os meget af og som vores nye teamleder også bliver en del af. Forløbet er ganske rigtigt startet op, men det er på ingen måde for sent at hoppe ind og være med til at påvirke udviklingen i kommunen. Løn og ansættelsesvilkårEfter gældende overenskomst på området. Hvis du vil vide mereHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsmarkedschef Lasse Bjerregaard på telefon 91 16 87 35. AnsøgningAnsøgningsfristen er den 3. november 2019. Ansættelses forløbet består af 2 samtaler og mellem 1. og 2. samtalerunde gennemfører HR et testforløb. 1. samtalen afholdes den 13. november 2019 og 2. samtalen afholdes den 27. november 2019. Vi opfordrer kandidater der går videre til 2. samtalen, til at mødes personligt med Arbejdsmarkedschefen imellem de 2 samtaler. Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet
Er du skarp på ydelsesområdet og brænder du for beskæftigelsesindsatsen? Har du øje for både sikker drift og udviklingsprocesser? Har du mod på ledelsesopgaven med fundament i tillidsfuld, nærværende og tydelig ledelse? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet stilling som leder af vores nye ydelsesteam.

Jobcenter Kalundborg søger en leder til vores nyoprettede ydelsesteam, der skal varetage udbetalinger samt sikre en god og effektiv modtagelse af borgere, der henvender sig til Jobcentret.

Om stillingen

Der er tale om en central enhed i Jobcentret, som skal arbejde tæt sammen med de øvrige driftsteam og med kommunens kontrolgruppe m.fl. Du får som leder af ydelsesområdet ansvar for at etablere den nye enhed som led i en større organisatorisk udviklingsproces. En af dine vigtigste opgaver i den sammenhæng bliver at udvise en nærværende og tydelig ledelse, hvor trivsel og resultater er hinandens forudsætninger.

Du får ansvar for drift og personaleledelsen for ca. 35 medarbejdere, der alle er erfarne på området. Opgaverne i teamet omfatter i hovedtræk:

  • Beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser.
  • Sagsbehandling vedr. enkeltydelser.
  • Visitation (modtagelse af borgerhenvendelser).
  • Sanktioner.
  • Tværgående samarbejde vedr. kommunens kontrolindsats.
  • M.v.

Vi står samtidig foran en række digitale udviklingsprocesser, hvor du kommer til at stå i spidsen for implementeringen af KY og KSD.

Der er tilknyttet en driftskoordinator til teamet, som i samarbejde med dig, har ansvaret for at sikre den daglige drift.

Du vil indgå i et tæt samspil med arbejdsmarkedschefen og dine 5 teamlederkolleger, hvor vi arbejder professionelt sammen om ambitiøse mål for vores fælles kerneopgave: At få ledige i job eller uddannelse samt sikre, at virksomhederne kan få den arbejdskraft, de har behov for.

Stillingen er til besættelse den 1. januar 2020.

 

Din profil
Vi forventer at du:

  • har erfaring med ydelsesområdet.
  • har indsigt i lovgivningen på området og i særdeleshed lov om aktiv socialpolitik og sygedagpengeloven.
  • gerne har erfaring med ledelsesopgaven i en politisk styret organisation eller brænder for at få det.
  • har kendskab til beskæftigelsesområdet.
  • er fokuseret på både drift og udvikling.
  • kan praktisere en tillidsfuld, inddragende, nærværende og tydelig ledelsesstil.
  • evner at skabe og dyrke gode samarbejdsrelationer til såvel borgerne, medarbejdere, lederkolleger som eksterne samarbejdspartnere.
  • har lyst til at lede en medarbejdergruppe med stor mangfoldighed.

Vi ser gerne, at vi ”fanger” det store ledelsesmæssige talent ”på vej”, der kan vise niveau i en spændende teamlederstilling hos os. Modsat tager vi med glæde imod det erfarne menneske, der kan se, at denne stilling netop passer ind på nuværende tidspunkt i karrieren.

Som person lægger vi vægt på, at du er kendetegnet ved ordentlighed og integritet, - og at du er vedholdende og kan holde fast i det lange, seje træk, når der opstår modstand og forhindringer undervejs.

 

Derfor skal du vælge os
Kalundborg kommune er ambitiøs ift. at udvikle fremtidens kommune i at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Under overskriften ”Fælles retning” og ”Samarbejde for bedre resultater” arbejder vi for at skabe sammenhæng og synliggøre de gode eksempler frem fra hverdagen.

Vi har udarbejdet et helt nyt ledelses- og styringsgrundlag, der skal understøtte, at vi i endnu højere grad har fokus på kerneopgaven, kernevelfærden samt innovation og samskabelse med relevante interessenter.

Grundlaget er blevet til i et samarbejde mellem direktionen og kommunens niveau 2-chefer, der via dialog og kvalificering har udarbejdet og formuleret de nye pejlemærker for ledelse og styring. En ”klassisk” Kalundborg-Kommune-tilgang, hvor der er stor tiltro til, at vi når mere i fællesskab end med direktiver ovenfra.

Hovedoverskrifterne er:

  • Vi optimerer samarbejde og processer.
  • Vi skaber velfærd sammen med andre.
  • Vi holder styr på driften.
  • Vi styrker ressourcer hos os selv og andre.

For at understøtte den interne sammenhængskraft skal alle ledere – uanset om de er teamledere, chefer eller direktører – i de kommende 1½ år på fælles uddannelse for at øge kendskabet til hinanden og dermed også øge sammenhængskraften. Forløbet hedder ”Ledelse sammen – Fælles med borgerne”, og der var opstart på forløbet ved et ambitiøst kick-off seminar i starten af april måned. Det er et uddannelsesforløb som vi forventer os meget af og som vores nye teamleder også bliver en del af. Forløbet er ganske rigtigt startet op, men det er på ingen måde for sent at hoppe ind og være med til at påvirke udviklingen i kommunen.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst på området.

 

Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsmarkedschef Lasse Bjerregaard på telefon 91 16 87 35.

 

Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 3. november 2019.

Ansættelses forløbet består af 2 samtaler og mellem 1. og 2. samtalerunde gennemfører HR et testforløb.

1. samtalen afholdes den 13. november 2019 og 2. samtalen afholdes den 27. november 2019.

Vi opfordrer kandidater der går videre til 2. samtalen, til at mødes personligt med Arbejdsmarkedschefen imellem de 2 samtaler.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Jobcenter KalundborgKalundborg2019-10-10T00:00:002019-11-03T00:00:00
330103867Sektionsleder søges til ForebyggelsessekretariatetRobot Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Vil du arbejde med at styrke og videreudvikle det kriminalpræventive område, og har du erfaring med projektledelse, personaleledelse og forebyggende indsatser, så har vi måske et job til dig. Forebyggelsessekretariatet er den del af Lokalpolitiet, og arbejder med hele forebyggelsesområdet.Om jobbet Forebyggelsessekretariatet fungerer som vidensbank for Lokalpolitiet på forebyggelsesområdet, men har i samarbejde med Lokalpolitiet tillige fokus på at løfte forebyggelse- og tryghedsdagsordnen bredere ind i politikredsens øvrige afdelinger og samlede opgavevaretagelse. Personalet i Forebyggelsessekretariatet er sammensat af politiuddannet personale, socialrådgivere og akademikere med særlige kompetencer inden for forebyggelse.Din rolle bliver at være personaleleder for medarbejderne i sekretariatet og ansvarlig for, at opgaverne i sekretariat løses effektivt og professionelt. Du bliver fagligt ansvarlig for de områder, som hører under Forebyggelsessekretariatet, og du skal sikre den nødvendige prioritering og visitation af opgaverne, yde faglig sparring og foretage kvalitetssikring af sekretariatets arbejde og leverancer. Om dig Vi forventer, at du er akademisk uddannet med en samfundsvidenskabelig baggrund, eller politiuddannet, og har erfaring med forebyggende arbejde og personaleledelse. Du er som person kendetegnet ved at koordinere, skabe overblik og arbejde struktureret, løsningsorienteret og innovativt også når det går stærkt. Du får mange forskellige samarbejdsflader, både internt og eksternt, og det kræver, at du er god til at skabe netværk og generelt trives med tværfagligt samarbejde, herunder løbende skriftlig og mundtlig dialog med samarbejdspartnerne. Det er endvidere vigtigt, at du har ambitioner om at være en god personaleleder og løbende udvikle dig som leder. Du har således personlig integritet og faglig gennemslagskraft samt lyst til at lære fra dig og god til at motivere dine medarbejdere.Du har særdeles gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner. Samtidig har du flair for og lyst til at bidrage til udvikling af gode processer og er i stand til at få dem til at fungere i praksis. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand i politiet, kan du bevare din ansættelsesform.Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, med adresse på Parkvej 50 i Næstved. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Stillingen er til besættelse snarest muligt. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fg. PI Peter Compen på tlf. 2276 4033. Du kan læse mere om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi på www.politi.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold. Om Sydsjællands og Lolland-Falsters PolitiSydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er udlændinge-kontrolafdelingen placeret i Rødby Havn. Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere. Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 800 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi

Vil du arbejde med at styrke og videreudvikle det kriminalpræventive område, og har du erfaring med projektledelse, personaleledelse og forebyggende indsatser, så har vi måske et job til dig.

Forebyggelsessekretariatet er den del af Lokalpolitiet, og arbejder med hele forebyggelsesområdet.

Om jobbet
Forebyggelsessekretariatet fungerer som vidensbank for Lokalpolitiet på forebyggelsesområdet, men har i samarbejde med Lokalpolitiet tillige fokus på at løfte forebyggelse- og tryghedsdagsordnen bredere ind i politikredsens øvrige afdelinger og samlede opgavevaretagelse. Personalet i Forebyggelsessekretariatet er sammensat af politiuddannet personale, socialrådgivere og akademikere med særlige kompetencer inden for forebyggelse.

Din rolle bliver at være personaleleder for medarbejderne i sekretariatet og ansvarlig for, at opgaverne i sekretariat løses effektivt og professionelt. Du bliver fagligt ansvarlig for de områder, som hører under Forebyggelsessekretariatet, og du skal sikre den nødvendige prioritering og visitation af opgaverne, yde faglig sparring og foretage kvalitetssikring af sekretariatets arbejde og leverancer.

Om dig
Vi forventer, at du er akademisk uddannet med en samfundsvidenskabelig baggrund, eller politiuddannet, og har erfaring med forebyggende arbejde og personaleledelse.

Du er som person kendetegnet ved at koordinere, skabe overblik og arbejde struktureret, løsningsorienteret og innovativt – også når det går stærkt. Du får mange forskellige samarbejdsflader, både internt og eksternt, og det kræver, at du er god til at skabe netværk og generelt trives med tværfagligt samarbejde, herunder løbende skriftlig og mundtlig dialog med samarbejdspartnerne.

Det er endvidere vigtigt, at du har ambitioner om at være en god personaleleder og løbende udvikle dig som leder. Du har således personlig integritet og faglig gennemslagskraft samt lyst til at lære fra dig og god til at motivere dine medarbejdere.

Du har særdeles gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner. Samtidig har du flair for og lyst til at bidrage til udvikling af gode processer og er i stand til at få dem til at fungere i praksis.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand i politiet, kan du bevare din ansættelsesform.

Dit arbejdssted bliver Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, med adresse på Parkvej 50 i Næstved.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fg. PI Peter Compen på tlf. 2276 4033. Du kan læse mere om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion og etnisk tilhørsforhold.

Om Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi
Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er bygget op om fem lokalstationer. Lokalstationerne er placeret i Nakskov, Nykøbing F., Vordingborg, Næstved og Slagelse. Derudover er udlændinge-kontrolafdelingen placeret i Rødby Havn.
Næstved er hovedstationen i politikredsen, som omfatter i alt 7 kommuner, nemlig Slagelse, Sorø, Næstved, Faxe, Vordingborg, Guldborgsund og Lolland, hvor der bor ca. 390.000 borgere.
Antallet af ansatte i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er ca. 800 medarbejdere, hvor hovedparten er polititjenestemænd. Herudover er der ansat medarbejdere med såvel akademisk, som administrativ og juridisk baggrund m.m.

Sydsjællands & Lolland-Falsters PolitiNæstved2019-10-09T00:00:002019-10-23T00:00:00
330101548Souschef til Ringsted og Nykøbing FalsterRobot Familieretshuset søger en souschef til Ringsted og Nykøbing Falster forlænget ansøgningsfrist Vil du være med til at gøre en forskel for brudte familier? Familieretshuset i Ringsted og Nykøbing Falster søger en dygtig souschef med et stærkt fokus på kerneopgaven og på sikker drift. Stillingen: De familieretlige afdelinger i Ringsted og Nykøbing Falster består af medarbejdere med faglig baggrund som jurist, børnesagkyndig psykolog eller socialrådgiver og HK-ansatte. Kontorenes kerneopgaver er afvikling af møder med borgere i sager om forældremyndighed, bopæl og samvær samt at træffe afgørelser i disse sager. Det overordnede faglige og personalemæssige ansvar for kontorene ligger hos kontorchefen, som udover den familieretlige afdeling i Ringsted og Nykøbing Falster også er kontorchef for familieretsafdelingerne i København og Rønne. Som souschef vil du få en bred opgaveportefølje. Du vil fungere som daglig personaleleder og faglig sparringspartner for kontorenes medarbejdere og bistå kontorchefen i at sikre den faglige kvalitet i kontoret og at de driftsmæssige mål nås. I samspil med kontorchefen vil du skulle medvirke til at sikre planlægning og opgavefordeling, ligesom du vil indgå i samarbejdet med souscheferne i de øvrige kontorer. Kvalifikationer: Vi forventer, at du er kompetent og professionel i din ledelse, beslutningsstærk, handlekraftig og har personlig gennemslagskraft. Du er en stærk kommunikator, som kan motivere dine medarbejdere og gennemføre det, du sætter i gang. Du har særligt fokus på i det daglige at være den, der fagligt og ledelsesmæssigt samler kontorets medarbejdere du skaber nærværende ledelse. Vi forventer derudover, at du er uddannet jurist, psykolog eller erfaren socialrådgiver med relevant efteruddannelse, har et højt fagligt niveau, er en erfaren leder har en høj arbejdskapacitet, personlig gennemslagskraft og er initiativrig, er empatisk og taktfuld kombineret med en følelsesmæssig robusthed, arbejder selvstændigt, målrettet og løsningsorienteret med henblik på at skabe resultater med høje standarder, kan bidrage til at implementere nye processer, hvor du skaber synlige og gode resultater, trives med og er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer, er positiv, proaktiv og i stand til at se resultater i stedet for begrænsninger i forhold til nye udfordringer, evner at motivere og inspirere dine medarbejdere. Kendskab til det familieretlige området er en fordel men ikke en betingelse, da vi ved ansættelsen tilrettelægger et nærmere tilpasset oplæringsforløb for dig. Vi tilbyder: Et spændende job i et kontor præget af effektivitet og høj faglighed, et arbejdsliv hvor ikke to dage er ens, en arbejdsplads med et godt socialt miljø, hvor vi sætter pris på humor og en uhøjtidelig omgangstone, muligheden for at blive en del af et stærkt fagligt miljø blandt kolleger, der brænder for deres arbejde vi sørger for grundig oplæring og introduktion til Familieretshuset, relevant efteruddannelse Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Du vil blive omfattet af overenskomst for akademikere i staten. Stillingen er klassificeret som Chefkonsulent med ledelse og lønnen fastsættes på baggrund af forhandling. Stillingen er på fuld tid og arbejdsstedet er i Ringsted. Tiltrædelse: 1. december 2019 eller hurtigst muligt derefter. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kontorchef Annette Gregersen på telefon 91 33 46 61 for yderligere informationer. Sådan søger du: Hvis du er interesseret stillingen, skal du sende en ansøgning, CV og relevant dokumentation, herunder eksamensbevis med karakteroversigt elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside www.familieretshuset.dk senest torsdag den 31. oktober 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler tirsdag den 5. november 2019 og en eventuel 2. samtale onsdag den 13. november 2019. Der vil blive anvendt test i forbindelse med rekrutteringen. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.


Familieretshuset søger en souschef til Ringsted og Nykøbing Falster – forlænget ansøgningsfrist

Vil du være med til at gøre en forskel for brudte familier? Familieretshuset i Ringsted og Nykøbing Falster søger en dygtig souschef med et stærkt fokus på kerneopgaven og på sikker drift.

Stillingen:

De familieretlige afdelinger i Ringsted og Nykøbing Falster består af medarbejdere med faglig baggrund som jurist, børnesagkyndig psykolog eller socialrådgiver og HK-ansatte.

Kontorenes kerneopgaver er afvikling af møder med borgere i sager om forældremyndighed, bopæl og samvær samt at træffe afgørelser i disse sager.

Det overordnede faglige og personalemæssige ansvar for kontorene ligger hos kontorchefen, som udover den familieretlige afdeling i Ringsted og Nykøbing Falster også er kontorchef for familieretsafdelingerne i København og Rønne.

Som souschef vil du få en bred opgaveportefølje. Du vil fungere som daglig personaleleder og faglig sparringspartner for kontorenes medarbejdere og bistå kontorchefen i at sikre den faglige kvalitet i kontoret og at de driftsmæssige mål nås. I samspil med kontorchefen vil du skulle medvirke til at sikre planlægning og opgavefordeling, ligesom du vil indgå i samarbejdet med souscheferne i de øvrige kontorer.

Kvalifikationer:

Vi forventer, at du er kompetent og professionel i din ledelse, beslutningsstærk, handlekraftig og har personlig gennemslagskraft. Du er en stærk kommunikator, som kan motivere dine medarbejdere og gennemføre det, du sætter i gang. Du har særligt fokus på i det daglige at være den, der fagligt og ledelsesmæssigt samler kontorets medarbejdere – du skaber nærværende ledelse.

Vi forventer derudover, at du

  • er uddannet jurist, psykolog eller erfaren socialrådgiver med relevant efteruddannelse,
  • har et højt fagligt niveau,
  • er en erfaren leder
  • har en høj arbejdskapacitet, personlig gennemslagskraft og er initiativrig,
  • er empatisk og taktfuld kombineret med en følelsesmæssig robusthed,
  • arbejder selvstændigt, målrettet og løsningsorienteret med henblik på at skabe resultater med høje standarder,
  • kan bidrage til at implementere nye processer, hvor du skaber synlige og gode resultater,
  • trives med og er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer,
  • er positiv, proaktiv og i stand til at se resultater i stedet for begrænsninger i forhold til nye udfordringer,
  • evner at motivere og inspirere dine medarbejdere.
Kendskab til det familieretlige området er en fordel – men ikke en betingelse, da vi ved ansættelsen tilrettelægger et nærmere tilpasset oplæringsforløb for dig.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i et kontor præget af effektivitet og høj faglighed,
  • et arbejdsliv hvor ikke to dage er ens,
  • en arbejdsplads med et godt socialt miljø, hvor vi sætter pris på humor og en uhøjtidelig omgangstone,
  • muligheden for at blive en del af et stærkt fagligt miljø blandt kolleger, der brænder for deres arbejde
  • vi sørger for grundig oplæring og introduktion til Familieretshuset,
  • relevant efteruddannelse
Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Du vil blive omfattet af overenskomst for akademikere i staten.

Stillingen er klassificeret som Chefkonsulent med ledelse og lønnen fastsættes på baggrund af forhandling.

Stillingen er på fuld tid og arbejdsstedet er i Ringsted.

Tiltrædelse:

1. december 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Vil du vide mere?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kontorchef Annette Gregersen på telefon 91 33 46 61 for yderligere informationer.

Sådan søger du:

Hvis du er interesseret stillingen, skal du sende en ansøgning, CV og relevant dokumentation, herunder eksamensbevis med karakteroversigt elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside – www.familieretshuset.dk – senest torsdag den 31. oktober 2019.

Vi forventer at afholde 1. samtaler tirsdag den 5. november 2019 og en eventuel 2. samtale onsdag den 13. november 2019.

Der vil blive anvendt test i forbindelse med rekrutteringen.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.







Familieretshuset, Afdeling RingstedRingsted2019-10-07T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Centerchef

Bo og Aktivitet

Kalundborg
Om jobbetChef, der har fokus på sikker drift og ser udviklingsmuligheder Den landsdækkende udvikling på det specialiserede voksensocialområde viser, at man må forvente og imødese en øget borgertilgang. En udvikling Kalundborg Kommune i høj grad er k...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019

Leder af ydelsesområdet i Jobcenter Kalundborg - Genopslag

Jobcenter Kalundborg

Kalundborg
Om jobbetEr du skarp på ydelsesområdet og brænder du for beskæftigelsesindsatsen? Har du øje for både sikker drift og udviklingsprocesser? Har du mod på ledelsesopgaven med fundament i tillidsfuld, nærværende og tydelig ledelse? Så er det måske dig,...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019

Sektionsleder søges til Forebyggelsessekretariatet

Sydsjællands & Lolland-Falsters Politi

Næstved
Næstved, Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi Vil du arbejde med at styrke og videreudvikle det kriminalpræventive område, og har du erfaring med projektledelse, personaleledelse og forebyggende indsatser, så har vi måske et job til dig. Forebygg...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Souschef til Ringsted og Nykøbing Falster

Familieretshuset, Afdeling Ringsted

Ringsted
Familieretshuset søger en souschef til Ringsted og Nykøbing Falster forlænget ansøgningsfrist Vil du være med til at gøre en forskel for brudte familier? Familieretshuset i Ringsted og Nykøbing Falster søger en dygtig souschef med et stærkt fokus på...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019