Afdelingsleder til Børnegården

Afdelingsleder til Børnegårdens vuggestueafdeling og aften/natpasning søges pr. 1. august

Besøg os inden du søger – vi mener det

Vi søger en afdelingsleder 37 timer/uge til vuggestuen og aften/natpasningen pr. 1. august 2019.
Du vil indgå som pædagog i et team med i alt 2 pædagoger og en medhjælper i vuggestuen.
Du vil desuden have 1-2 månedlige vagter i aften/natpasningen i tidsrummet 15-20.

Det er et ønske at du har ledelseserfaring, men det er ikke et krav.
Det er et krav, at du har klare overvejelser om, hvad stillingen stiller af krav til dig ift. ledelse.

I Børnegården er Marte Meo en integreret del af vores pædagogiske arbejde, så vi forventer, at du også har viden om - og kan arbejde kontinuerligt med - Marte Meo principperne.

En rød tråd i Børnegården er bl.a., at der arbejdes med metoderne LæseLeg og Fri For Mobberi i både vuggestuen, mellemgruppen og Storebørnsgruppen.
Vi indtænker desuden pædagogisk idræt i den daglige pædagogiske praksis.

Vi arbejder struktureret og fokuseret, samt sætter hverdagsrutiner i system for at udnytte vores tid optimalt, hvilket vi har en forventning om at du også gør og kan trives i.

Vi ønsker at være kendetegnet ved, en refleksiv ledelsesmæssig og pædagogisk praksis, hvor Børnegårdens personale er fagligt og professionelt nysgerrige og undrende på egen og hinandens praksis.

I det kommende børneår har vi særligt fokus på implementeringen af den styrkede pædagogiske læreplan, som du vil have stor mulighed for at få indflydelse på.
Der er allerede planlagt kompetenceforløb ved 3 læringsdage for dig, ligesom at alle pædagoger deltager i temadag, hvor udnyttelse af legens mange muligheder for dannelse, udvikling og læring i den pædagogiske praksis er omdrejningspunktet.

Om os:
Børnegården er en institution med ca. 100 børnehavebørn og 24 vuggestuebørn samt aften- og natpasning med 40 pladser.
Aften- og natpasningen er til børn (0-10 år), hvis forældre har et arbejds- eller uddannelsesbetinget pasningsbehov efter kl. 17.

I Børnegården har vi valgt at arbejde aldersopdelt. Vi har derfor en afdeling med to vuggestuegrupper, en afdeling med tre mellemgrupper for de 3 – ca. 4,5 årige, en afdeling med to Storebørnsgrupper for de ca. 4,5 – 6 årige samt en aften- og natpasning for 0-10 årige.

For Børnegården betyder det:
Vi er modige – fordi vi arbejder med udfordringerne og italesætter - også de svære ting.
Vi er tydelige – fordi vi er professionelle.
Vi er kompetente – fordi vi tør stå ved vores faglighed.
Vi arbejder med glæde – fordi vi brænder for vores arbejde.

Se desuden mere på vores hjemmeside: http://boernegaarden.slagelse.dk/

Forventninger til en kommende afdelingsleder udleveres ved besøg.

Ansøgningsfrist den 12. juni kl. 20.00

Vi forventer at afholde i alt 2 samtaler for de endelige kandidater d. 19. og 21. juni i tidsrummet 09 – 15.

Ansøgning udelukkende digitalt via kommunens hjemmeside.

Henvendelse for aftale om besøg kan ske til:
Anders Kaae, leder tlf.: 58 52 29 79
Jeanne Kok, souschef tlf.: 58 52 29 79

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011927Phoenix-1b3277d412019-04-26T00:00:00Afdelingsleder til BørnegårdenAfdelingsleder til Børnegårdens vuggestueafdeling og aften/natpasning søges pr. 1. august

Besøg os inden du søger – vi mener det

Vi søger en afdelingsleder 37 timer/uge til vuggestuen og aften/natpasningen pr. 1. august 2019.
Du vil indgå som pædagog i et team med i alt 2 pædagoger og en medhjælper i vuggestuen.
Du vil desuden have 1-2 månedlige vagter i aften/natpasningen i tidsrummet 15-20.

Det er et ønske at du har ledelseserfaring, men det er ikke et krav.
Det er et krav, at du har klare overvejelser om, hvad stillingen stiller af krav til dig ift. ledelse.

I Børnegården er Marte Meo en integreret del af vores pædagogiske arbejde, så vi forventer, at du også har viden om - og kan arbejde kontinuerligt med - Marte Meo principperne.

En rød tråd i Børnegården er bl.a., at der arbejdes med metoderne LæseLeg og Fri For Mobberi i både vuggestuen, mellemgruppen og Storebørnsgruppen.
Vi indtænker desuden pædagogisk idræt i den daglige pædagogiske praksis.

Vi arbejder struktureret og fokuseret, samt sætter hverdagsrutiner i system for at udnytte vores tid optimalt, hvilket vi har en forventning om at du også gør og kan trives i.

Vi ønsker at være kendetegnet ved, en refleksiv ledelsesmæssig og pædagogisk praksis, hvor Børnegårdens personale er fagligt og professionelt nysgerrige og undrende på egen og hinandens praksis.

I det kommende børneår har vi særligt fokus på implementeringen af den styrkede pædagogiske læreplan, som du vil have stor mulighed for at få indflydelse på.
Der er allerede planlagt kompetenceforløb ved 3 læringsdage for dig, ligesom at alle pædagoger deltager i temadag, hvor udnyttelse af legens mange muligheder for dannelse, udvikling og læring i den pædagogiske praksis er omdrejningspunktet.

Om os:
Børnegården er en institution med ca. 100 børnehavebørn og 24 vuggestuebørn samt aften- og natpasning med 40 pladser.
Aften- og natpasningen er til børn (0-10 år), hvis forældre har et arbejds- eller uddannelsesbetinget pasningsbehov efter kl. 17.

I Børnegården har vi valgt at arbejde aldersopdelt. Vi har derfor en afdeling med to vuggestuegrupper, en afdeling med tre mellemgrupper for de 3 – ca. 4,5 årige, en afdeling med to Storebørnsgrupper for de ca. 4,5 – 6 årige samt en aften- og natpasning for 0-10 årige.

For Børnegården betyder det:
Vi er modige – fordi vi arbejder med udfordringerne og italesætter - også de svære ting.
Vi er tydelige – fordi vi er professionelle.
Vi er kompetente – fordi vi tør stå ved vores faglighed.
Vi arbejder med glæde – fordi vi brænder for vores arbejde.

Se desuden mere på vores hjemmeside: http://boernegaarden.slagelse.dk/

Forventninger til en kommende afdelingsleder udleveres ved besøg.

Ansøgningsfrist den 12. juni kl. 20.00

Vi forventer at afholde i alt 2 samtaler for de endelige kandidater d. 19. og 21. juni i tidsrummet 09 – 15.

Ansøgning udelukkende digitalt via kommunens hjemmeside.

Henvendelse for aftale om besøg kan ske til:
Anders Kaae, leder tlf.: 58 52 29 79
Jeanne Kok, souschef tlf.: 58 52 29 79

 

Afdelingsleder til Børnegårdens vuggestueafdeling og aften natpasning søges pr. 1. augustBesøg os inden du søger vi mener det Vi søger en afdelingsleder 37 timer uge til vuggestuen og aften natpasningen pr. 1. august 2019.Du vil indgå som pædagog i et team med i alt 2 pædagoger og en medhjælper i vuggestuen.Du vil desuden have 1-2 månedlige vagter i aften natpasningen i tidsrummet 15-20.Det er et ønske at du har ledelseserfaring, men det er ikke et krav.Det er et krav, at du har klare overvejelser om, hvad stillingen stiller af krav til dig ift. ledelse.I Børnegården er Marte Meo en integreret del af vores pædagogiske arbejde, så vi forventer, at du også har viden om - og kan arbejde kontinuerligt med - Marte Meo principperne.En rød tråd i Børnegården er bl.a., at der arbejdes med metoderne LæseLeg og Fri For Mobberi i både vuggestuen, mellemgruppen og Storebørnsgruppen.Vi indtænker desuden pædagogisk idræt i den daglige pædagogiske praksis.Vi arbejder struktureret og fokuseret, samt sætter hverdagsrutiner i system for at udnytte vores tid optimalt, hvilket vi har en forventning om at du også gør og kan trives i.Vi ønsker at være kendetegnet ved, en refleksiv ledelsesmæssig og pædagogisk praksis, hvor Børnegårdens personale er fagligt og professionelt nysgerrige og undrende på egen og hinandens praksis.I det kommende børneår har vi særligt fokus på implementeringen af den styrkede pædagogiske læreplan, som du vil have stor mulighed for at få indflydelse på.Der er allerede planlagt kompetenceforløb ved 3 læringsdage for dig, ligesom at alle pædagoger deltager i temadag, hvor udnyttelse af legens mange muligheder for dannelse, udvikling og læring i den pædagogiske praksis er omdrejningspunktet.Om os:Børnegården er en institution med ca. 100 børnehavebørn og 24 vuggestuebørn samt aften- og natpasning med 40 pladser.Aften- og natpasningen er til børn (0-10 år), hvis forældre har et arbejds- eller uddannelsesbetinget pasningsbehov efter kl. 17.I Børnegården har vi valgt at arbejde aldersopdelt. Vi har derfor en afdeling med to vuggestuegrupper, en afdeling med tre mellemgrupper for de 3 ca. 4,5 årige, en afdeling med to Storebørnsgrupper for de ca. 4,5 6 årige samt en aften- og natpasning for 0-10 årige.For Børnegården betyder det:Vi er modige fordi vi arbejder med udfordringerne og italesætter - også de svære ting.Vi er tydelige fordi vi er professionelle.Vi er kompetente fordi vi tør stå ved vores faglighed.Vi arbejder med glæde fordi vi brænder for vores arbejde.Se desuden mere på vores hjemmeside: http: boernegaarden.slagelse.dk Forventninger til en kommende afdelingsleder udleveres ved besøg.Ansøgningsfrist den 12. juni kl. 20.00Vi forventer at afholde i alt 2 samtaler for de endelige kandidater d. 19. og 21. juni i tidsrummet 09 15.Ansøgning udelukkende digitalt via kommunens hjemmeside.Henvendelse for aftale om besøg kan ske til:Anders Kaae, leder tlf.: 58 52 29 79Jeanne Kok, souschef tlf.: 58 52 29 7911jobnet1b3277d4100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1519&ERId=346820EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandKalundborgEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3514072Slagelse Kommune11Oehlenschlægersgade 74200Slagelse58573600DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749602JobNet4979102497910210025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b3277d4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b3277d4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b3277d4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1b3277d4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361575419Andersnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330020190Afdelingsleder på Himmelev behandlingstilbud for børn og unge med autismeRobot Udviklingsorienteret og faglig afdelingsleder til specialområdet Himmelev behandlingstilbud - Et behandlingstilbud til børn og unge med autisme Har du stærke faglige lederkompetencer indenfor special autismeområdet, som du vil sætte i spil i et tæt samarbejde med Himmelevs ledelsesteam. Kan du både have fokus på den stabile daglige drift, men også løfte blikket for at arbejde strategisk og udviklingsorienteret, så vil vi glæde os til at tale med dig. Om Himmelev: Himmelev er et højt specialiseret døgn- og dagtilbud for børn og unge med autismespektrumsforstyrrelser i Region Sjælland. På Himmelev bor der 22 børn, 6 børn kommer hjemmefra og går i daggruppe og 22 af børnene går i vores interne skole. Børnene er mellem 5 og 18 år. Mange af børnene har flere diagnoser udover autisme og er præget af mental retardering, hvilket gør både de pædagogiske og ledelsesmæssige opgaver komplekse. Alle børn og unge har meget forskellige udfordringer og behov, og vi sætter en ære i at møde dem, dér hvor de er og begynde dér. Relationsarbejde er derfor en væsentlig forudsætning. Vi arbejder udfra en klart defineret kerneopgave, som alle på Himmelev bidrager til ved deltagelse i forskellige arbejdsfællesskaber. Vi arbejder systematisk med behandlingsarbejdet, gennem en fast tilrettelagt struktur for det tværfaglige samarbejde på institutionen og gennem udvikling af, intern undervisning og supervision i forhold til udvalgte faglige tilgange og pædagogiske metoder. Teoretisk bevæger vi os indenfor narrativ og kognitiv tilgang samtidig med, at vi arbejder med tilpas forenkling og Marte Meo. På Himmelev er vi hele tiden optaget af at skabe de bedst mulige rammer for de børn og unge, som bor på institutionen. Det gør vi ved at have en lang og stolt tradition for et gennemtænkt behandlingsarbejde. Samtidig er vi optaget af fornyelse og udvikling og deltager aktuelt i flere forskningsprojekter, både i forhold til udvikling af pædagogiske metoder til målgruppen og i relation til ledelse på det specialiserede socialområde. Himmelev deltager også i udviklingsprojekter på tværs af de regionale tilbud og i samarbejde med Socialstyrelsen. Derudover tilbyder vi eksterne konsulentydelser i form af supervision, rådgivning og temadage. Himmelev har 80 fagligt kompetente og engagerede medarbejdere, som består af pædagoger, pædagogmedhjælpere, lærere, social- og sundhedsassistenter, psykologer, socialrådgiver og en udviklingskonsulent. Vi samarbejder tværfagligt og opnår derved en helhedsorienteret indsats og løsning i forhold til det enkelte barn ung. Om dig Vi søger en leder der vil deltage aktivt i Himmelevs fortsatte udvikling. En leder der trives i at veksle mellem pædagogiske drøftelser, administrative opgaver og ledelsesopgaver. Du bliver en del af et fællesskab med fælles vision og kerneopgave på tværs af 3 boliger, skole, daggruppe og administration. Du vil de første 2 uger følge en lederkollega, så du fra start får et godt indblik i opgavens art og Himmelevs drift og behandlingsstrategi. Himmelev indgår årligt en driftsaftale med Socialområdet i Region Sjælland. Din opgave sammen med lederteamet består i, at arbejde med udvikling indenfor disse givne rammer. Det kræver vi har fokus på opgaven og på at videreudvikle områder indenfor bl.a. kvalitet, forskning, udvikling, samarbejde med kommuner, lighed i sundhed og dokumentation. Vi har derfor brug for at du har handlekraft og er synlig, at du kan drible med selvstændige opgaver, men også spille bold i teamet. En del af din arbejdstid vil gå til at guide og støtte de enkelte personalegrupper og teams, så medarbejdernes faglighed altid understøtter børnenes udvikling. Den ideelle kandidat for Himmelev er en person med: ledelseserfaring fra tidligere ansættelser diplomuddannelse eller anden videregående uddannelse viden indenfor specialområdet gerne erfaring fra døgninstitution. erfaring med personaleledelse, organisering og strukturering af gruppers faglige indsats. lyst og energi til at gå forrest i tæt samarbejde med alle på Himmelev Fordi vi har særligt fokus på, at arbejde efter en fælles defineret behandlingstilgang, samt vores værdier og kerneopgave, bedes du orientere dig på vores hjemmeside inden samtalen, så du kan give et bud på, hvad du mener, du kan tilføre Himmelev konkret i forhold til din opgave som leder og i forhold til fagligheden. Det betyder, vi forventer du leverer et oplæg på 10 minutter for ansættelsesudvalget ved 1. ansættelsessamtale. Ansættelsesproces og vilkår: Ansættelsessamtaler finder sted den 17.og 18.6.19. 2. samtale for udvalgte, den 25.6.19. Stillingen er på 37 timer ugentligt og ansættelsestidspunkt er 1. september 2019. Arbejdstider Stillingen har fleksible arbejdstider mellem kl. 8.00 17.00 på hverdage. Der kan være behov for aften weekendarbejde ved særlige lejligheder. Lønnen er i henhold til gældende overenskomsten, ansat i Regionen. Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte: Forstander Kirsten Skaue Tlf: 47 32 95 01. Mail: ksj@regionsjaelland.dk eller viceforstander Beth Kristensen tlf.: 47 32 95 02. Mail: bpk@regionsjaelland.dk Himmelev Et behandlingstilbud til børn og unge Himmelev er et behandlingstilbud til børn og unge med autismespektrumsforstyrrelser. Himmelev blev grundlagt i 1926 af Sofie Madsen, som havde præcist blik for disse børns særkender. Vi har stadig fokus på det enkelte barn, og hvordan vi kan tilrette omgivelserne så barnet trives, udvikles og lærer optimalt. Institutionen har 20 døgnpladser, seks dagpladser og intern skole med plads til 22 børn.

Udviklingsorienteret og faglig afdelingsleder til specialområdet

Himmelev behandlingstilbud - Et behandlingstilbud til børn og unge med autisme

Har du stærke faglige lederkompetencer indenfor special/ autismeområdet, som du vil sætte i spil i et tæt samarbejde med Himmelevs ledelsesteam. Kan du både have fokus på den stabile daglige drift, men også løfte blikket for at arbejde strategisk og udviklingsorienteret, så vil vi glæde os til at tale med dig.

Om Himmelev:

Himmelev er et højt specialiseret døgn- og dagtilbud for børn og unge med autismespektrumsforstyrrelser i Region Sjælland. På Himmelev bor der 22 børn, 6 børn kommer hjemmefra og går i daggruppe og 22 af børnene går i vores interne skole. Børnene er mellem 5 – og 18 år. Mange af børnene har flere diagnoser udover autisme og er præget af mental retardering, hvilket gør både de pædagogiske og ledelsesmæssige opgaver komplekse. Alle børn og unge har meget forskellige udfordringer og behov, og vi sætter en ære i at møde dem, dér hvor de er og begynde dér. Relationsarbejde er derfor en væsentlig forudsætning.

Vi arbejder udfra en klart defineret kerneopgave, som alle på Himmelev bidrager til ved deltagelse i forskellige arbejdsfællesskaber. Vi arbejder systematisk med behandlingsarbejdet, gennem en fast tilrettelagt struktur for det tværfaglige samarbejde på institutionen og gennem udvikling af, intern undervisning og supervision i forhold til udvalgte faglige tilgange og pædagogiske metoder. Teoretisk bevæger vi os indenfor narrativ og kognitiv tilgang samtidig med, at vi arbejder med tilpas forenkling og Marte Meo.

På Himmelev er vi hele tiden optaget af at skabe de bedst mulige rammer for de børn og unge, som bor på institutionen. Det gør vi ved at have en lang og stolt tradition for et gennemtænkt behandlingsarbejde. Samtidig er vi optaget af fornyelse og udvikling og deltager aktuelt i flere forskningsprojekter, både i forhold til udvikling af pædagogiske metoder til målgruppen og i relation til ledelse på det specialiserede socialområde. Himmelev deltager også i udviklingsprojekter på tværs af de regionale tilbud og i samarbejde med Socialstyrelsen. Derudover tilbyder vi eksterne konsulentydelser i form af supervision, rådgivning og temadage.

Himmelev har 80 fagligt kompetente og engagerede medarbejdere, som består af pædagoger, pædagogmedhjælpere, lærere, social- og sundhedsassistenter, psykologer, socialrådgiver og en udviklingskonsulent. Vi samarbejder tværfagligt og opnår derved en helhedsorienteret indsats og løsning i forhold til det enkelte barn/ung.

Om dig

Vi søger en leder der vil deltage aktivt i Himmelevs fortsatte udvikling. En leder der trives i at veksle mellem pædagogiske drøftelser, administrative opgaver og ledelsesopgaver.

Du bliver en del af et fællesskab med fælles vision og kerneopgave på tværs af 3 boliger, skole, daggruppe og administration. Du vil de første 2 uger følge en lederkollega, så du fra start får et godt indblik i opgavens art og Himmelevs drift og behandlingsstrategi.

Himmelev indgår årligt en driftsaftale med Socialområdet i Region Sjælland. Din opgave sammen med lederteamet består i, at arbejde med udvikling indenfor disse givne rammer. Det kræver vi har fokus på opgaven og på at videreudvikle områder indenfor bl.a. kvalitet, forskning, udvikling, samarbejde med kommuner, lighed i sundhed og dokumentation. Vi har derfor brug for at du har handlekraft og er synlig, at du kan drible med selvstændige opgaver, men også spille bold i teamet.

En del af din arbejdstid vil gå til at guide og støtte de enkelte personalegrupper og teams, så medarbejdernes faglighed altid understøtter børnenes udvikling.

Den ideelle kandidat for Himmelev er en person med:

  • ledelseserfaring fra tidligere ansættelser

  • diplomuddannelse eller anden videregående uddannelse

  • viden indenfor specialområdet – gerne erfaring fra døgninstitution.

  • erfaring med personaleledelse, organisering og strukturering af gruppers faglige indsats.

  • lyst og energi til at gå forrest i tæt samarbejde med alle på Himmelev

Fordi vi har særligt fokus på, at arbejde efter en fælles defineret behandlingstilgang, samt vores værdier og kerneopgave, bedes du orientere dig på vores hjemmeside inden samtalen, så du kan give et bud på, hvad du mener, du kan tilføre Himmelev konkret i forhold til din opgave som leder og i forhold til fagligheden. Det betyder, vi forventer du leverer et oplæg på 10 minutter for ansættelsesudvalget ved 1. ansættelsessamtale.

Ansættelsesproces og vilkår:

Ansættelsessamtaler finder sted den 17.og 18.6.19. 2. samtale for udvalgte, den 25.6.19. Stillingen er på 37 timer ugentligt og ansættelsestidspunkt er 1. september 2019.

Arbejdstider

Stillingen har fleksible arbejdstider mellem kl. 8.00 – 17.00 på hverdage. Der kan være behov for aften/ weekendarbejde ved særlige lejligheder.

Lønnen er i henhold til gældende overenskomsten, ansat i Regionen. Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:

Forstander Kirsten Skaue Tlf: 47 32 95 01. Mail: ksj@regionsjaelland.dk eller

viceforstander Beth Kristensen tlf.: 47 32 95 02. Mail: bpk@regionsjaelland.dk

Himmelev – Et behandlingstilbud til børn og unge
Himmelev er et behandlingstilbud til børn og unge med autismespektrumsforstyrrelser. Himmelev blev grundlagt i 1926 af Sofie Madsen, som havde præcist blik for disse børns særkender. Vi har stadig fokus på det enkelte barn, og hvordan vi kan tilrette omgivelserne så barnet trives, udvikles og lærer optimalt.

Institutionen har 20 døgnpladser, seks dagpladser og intern skole med plads til 22 børn.

Region SjællandHvalsø2019-05-08T00:00:002019-05-19T00:00:00
330013612Vicedirektør med lægefagligt ansvar til Sjællands UniversitetshospitalRobot Brænder du for at skabe et styrket sundhedsvæsen med høj sammenhængskraft og tværfaglighed, stærke forskningsmiljøer og høje kliniske idealer med udgangspunktet: patienten er alt ? Er du læge og leder med betydelig erfaring med klinisk drift og ledelse - herunder forskningsledelse - og har du høje ambitioner, visioner og id er, der kan bringe dig i spil som Sjællands Universitetshospitals nye vicedirektør? Danmarks nyeste universitetshospital - vil du gå forrest? Gennem 5 år er der investeret massivt i opbygningen af Sjællands Universitetshospital: Forskningsindsatsen er mangedoblet, 1. februar 2019 startede Region Sjællands første lægestuderende i Køge, aktiviteten er udvidet markant bl.a. efter hjemtag af aktiviteter, og samtidig tager etableringen af det nye sygehus i Køge form. Den udvikling skal nu konsolideres og fortsættes, og særligt forestår der et stort arbejde med at opbygge nye specialiserede funktioner, som skal overtages fra Region Hovedstaden i takt med at organisation, personale og kompetencer kan understøtte robuste hjemtag. Som vicedirektør med lægefagligt ansvar får du en central rolle i at gå forrest i denne udvikling, og gennem tæt samarbejde med hospitalets afdelingsledelser og klinikere, skal du muliggøre, at vi går nye veje for at udvikle og sikre høj faglig kvalitet og optimere sammenhænge i behandlingsforløb. Med afsæt i en dialogorienteret og inddragende ledelsesstil, skal du udfordre eksisterende arbejdsgange og bringe alle fagligheder i spil. Endvidere får du en vigtig opgave i at understøtte en fortsat løsningsfokuseret udvikling og bidrage til forankring af Sundhedsplatformen i organisationen. Styrkelse af forskningsmiljøet og den nye lægeuddannelse En anden vigtig opgave for den kommende vicedirektør bliver at udfordre, styrke og videreudvikle sygehusets forskningsprofil og forskningsmiljøer i tæt samarbejde med lokale forskere, universiteterne og eksterne samarbejdspartnere. Sjællands Universitetshospital vil være kendt for en bred anvendelsesorienteret forskning. Vi skal beskæftige os med det, vores patienter fejler og løfte forskningen ind i de kliniske miljøer, så resultaterne kan komme vores patienter til gavn. Du bliver formand for hospitalets akademiske råd, og vil indgå i forskningsfora på regionalt niveau, og det kræver derfor, at du har en tung forskningsmæssig ballast og forskningsledelseserfaring. SUH, Køge er centrum for den nye lægeuddannelse, og du bliver som den lægefaglige vicedirektør bannerfører og skal stille dig i spidsen for at videreudvikle uddannelsen i samarbejde med Københavns Universitet, så den bliver et attraktivt valg for kommende lægestuderende og på sigt en solid rekrutteringsvej ind i Region Sjælland. Et banebrydende Universitetshospital med et unikt fokus på patienterne Samtidig med, at du har højt udviklingsfokus i dine opgaver, skal du også have et stærkt blik for den daglige drift af Sjællands Universitetshospital, hvor patienten, jf. Region Sjællands og hospitalets strategi skal være i fokus Patienten er alt ! Et vigtigt element i strategien er, at hospitalet overholder de vedtagne patientrettigheder, både i forhold til bl.a. behandlings- og udredningsret og overholdelse af tider for kræftpakkeforløb. Hospitalets mange dygtige medarbejdere er kernen i denne udvikling, og du skal som vicedirektør - sammen med den øvrige sygehusledelse sikre, at vi får et endnu stærkere fokus på reel inddragelse af medarbejderne. Som den lægefaglige repræsentant i sygehusledelsen er det vigtigt, at du fremstår som en stærk klinisk faglig- og ledelsesmæssig sparringspartner for vores afdelingsledelser, og du skal gå forrest i at sikre forankringen af vores vision om, at Sjællands Universitetshospital er til for patienterne og at vi - i alt, hvad vi gør - tænker i partnerskaber og inddrager patienter, pårørende og borgere både i det konkrete patientforløb og i udvikling af hospitalet. På Sjællands Universitetshospital har vi oprettet et Patientforum, hvorigennem patienter og pårørende bidrager aktivt til udviklingen af vores hospital. En strategisk partner man har lyst til at samarbejde med Den videre udbygning og styrkelse af Sjællands Universitetshospital såvel klinisk som forskningsmæssigt kræver et tæt strategisk samarbejde med de øvrige universitetshospitaler i landet herunder ikke mindst hospitalerne i Region Hovedstaden. Vi ser dig som en helt central aktør i opbygning af et tillidsfuldt samarbejde med centrale eksterne samarbejdspartnere det gælder hospitaler uden for regionen, patientforeninger, fonde og andre private aktører. En central spiller i Region Sjællands sundhedsvæsen Sjællands Universitetshospital har en central rolle i Region Sjællands samlede sundhedsvæsen og samarbejdet med de øvrige sygehuse og enheder i regionen skal fortsat udvikles og styrkes. Region Sjællands første organisationsprincip er, at Region Sjælland er n organisation, hvor tillid er den bærende værdi . Det betyder, at efter en fase, hvor Sjællands Universitetshospital er bygget op som en stærk og selvstændig organisation, skal der nu ekstra fokus på samarbejdet med regionens andre sygehuse (og de øvrige enheder i regionen). Det nære sundhedsvæsen skal opbygges, udbygges og styrkes. Det betyder, at flere patienter skal behandles derhjemme og i et tæt samarbejde med de praktiserende læger og kommunerne. Det giver sygehusene og herunder Sjællands Universitetshospital et andet ansvar og en anden rolle. Den rolle skal du - i tæt samspil med den øvrige sygehusledelse -være med til at udvikle i et tillidsfuldt samarbejde med alle parter i det nære sundhedsvæsen. Læs mere om stillingen i Job- og Kravprofil Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Brænder du for at skabe et styrket sundhedsvæsen med høj sammenhængskraft og tværfaglighed, stærke forskningsmiljøer og høje kliniske idealer med udgangspunktet: ”patienten er alt”?

Er du læge og leder med betydelig erfaring med klinisk drift og ledelse - herunder forskningsledelse - og har du høje ambitioner, visioner og idéer, der kan bringe dig i spil som Sjællands Universitetshospitals nye vicedirektør?

Danmarks nyeste universitetshospital - vil du gå forrest?

Gennem 5 år er der investeret massivt i opbygningen af Sjællands Universitetshospital: Forskningsindsatsen er mangedoblet, 1. februar 2019 startede Region Sjællands første lægestuderende i Køge, aktiviteten er udvidet markant bl.a. efter hjemtag af aktiviteter, og samtidig tager etableringen af det nye sygehus i Køge form.

Den udvikling skal nu konsolideres og fortsættes, og særligt forestår der et stort arbejde med at opbygge nye specialiserede funktioner, som skal overtages fra Region Hovedstaden i takt med at organisation, personale og kompetencer kan understøtte robuste hjemtag.

Som vicedirektør med lægefagligt ansvar får du en central rolle i at gå forrest i denne udvikling, og gennem tæt samarbejde med hospitalets afdelingsledelser og klinikere, skal du muliggøre, at vi går nye veje for at udvikle og sikre høj faglig kvalitet og optimere sammenhænge i behandlingsforløb.

Med afsæt i en dialogorienteret og inddragende ledelsesstil, skal du udfordre eksisterende arbejdsgange og bringe alle fagligheder i spil. Endvidere får du en vigtig opgave i at understøtte en fortsat løsningsfokuseret udvikling og bidrage til forankring af Sundhedsplatformen i organisationen.

Styrkelse af forskningsmiljøet og den nye lægeuddannelse

En anden vigtig opgave for den kommende vicedirektør bliver at udfordre, styrke og videreudvikle sygehusets forskningsprofil og forskningsmiljøer i tæt samarbejde med lokale forskere, universiteterne og eksterne samarbejdspartnere. Sjællands Universitetshospital vil være kendt for en bred anvendelsesorienteret forskning. Vi skal beskæftige os med det, vores patienter fejler og løfte forskningen ind i de kliniske miljøer, så resultaterne kan komme vores patienter til gavn. Du bliver formand for hospitalets akademiske råd, og vil indgå i forskningsfora på regionalt niveau, og det kræver derfor, at du har en tung forskningsmæssig ballast og forskningsledelseserfaring.

SUH, Køge er centrum for den nye lægeuddannelse, og du bliver som den lægefaglige vicedirektør bannerfører og skal stille dig i spidsen for at videreudvikle uddannelsen i samarbejde med Københavns Universitet, så den bliver et attraktivt valg for kommende lægestuderende og på sigt en solid rekrutteringsvej ind i Region Sjælland.

Et banebrydende Universitetshospital med et unikt fokus på patienterne

Samtidig med, at du har højt udviklingsfokus i dine opgaver, skal du også have et stærkt blik for den daglige drift af Sjællands Universitetshospital, hvor patienten, jf. Region Sjællands og hospitalets strategi skal være i fokus – ”Patienten er alt”!

Et vigtigt element i strategien er, at hospitalet overholder de vedtagne patientrettigheder, både i forhold til bl.a. behandlings- og udredningsret og overholdelse af tider for kræftpakkeforløb. Hospitalets mange dygtige medarbejdere er kernen i denne udvikling, og du skal som vicedirektør - sammen med den øvrige sygehusledelse – sikre, at vi får et endnu stærkere fokus på reel inddragelse af medarbejderne.

Som den lægefaglige repræsentant i sygehusledelsen er det vigtigt, at du fremstår som en stærk klinisk faglig- og ledelsesmæssig sparringspartner for vores afdelingsledelser, og du skal gå forrest i at sikre forankringen af vores vision om, at Sjællands Universitetshospital er til for patienterne og at vi - i alt, hvad vi gør - tænker i partnerskaber og inddrager patienter, pårørende og borgere både i det konkrete patientforløb og i udvikling af hospitalet. På Sjællands Universitetshospital har vi oprettet et Patientforum, hvorigennem patienter og pårørende bidrager aktivt til udviklingen af vores hospital.

En strategisk partner man har lyst til at samarbejde med

Den videre udbygning og styrkelse af Sjællands Universitetshospital såvel klinisk som forskningsmæssigt kræver et tæt strategisk samarbejde med de øvrige universitetshospitaler i landet – herunder ikke mindst hospitalerne i Region Hovedstaden.

Vi ser dig som en helt central aktør i opbygning af et tillidsfuldt samarbejde med centrale eksterne samarbejdspartnere – det gælder hospitaler uden for regionen, patientforeninger, fonde og andre private aktører.

En central spiller i Region Sjællands sundhedsvæsen

Sjællands Universitetshospital har en central rolle i Region Sjællands samlede sundhedsvæsen og samarbejdet med de øvrige sygehuse og enheder i regionen skal fortsat udvikles og styrkes. Region Sjællands første organisationsprincip er, at ”Region Sjælland er én organisation, hvor tillid er den bærende værdi”. Det betyder, at efter en fase, hvor Sjællands Universitetshospital er bygget op som en stærk og selvstændig organisation, skal der nu ekstra fokus på samarbejdet med regionens andre sygehuse (og de øvrige enheder i regionen).

Det nære sundhedsvæsen skal opbygges, udbygges og styrkes. Det betyder, at flere patienter skal behandles derhjemme og i et tæt samarbejde med de praktiserende læger og kommunerne. Det giver sygehusene – og herunder Sjællands Universitetshospital – et andet ansvar og en anden rolle. Den rolle skal du - i tæt samspil med den øvrige sygehusledelse -være med til at udvikle i et tillidsfuldt samarbejde med alle parter i det nære sundhedsvæsen.

Læs mere om stillingen i Job- og Kravprofil

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandKøge2019-05-16T00:00:002019-05-26T00:00:00
330023633Serviceleder til Koncern Service, Slagelse SygehusRobot Serviceleder til Koncern Service Slagelse. Brænder du for LEDELSE, service og kvalitet? Kan du med din anerkendende tilgang til ledelse bidrage til, at vores 250 medarbejdere i Koncern Service, Slagelse er motiveret for og klar til fremtidens udvikling, så vi i fællesskab sikrer, at patienter og samarbejdspartnere på sygehuset modtager den bedst mulige service og kvalitet? Er du en teamplayer, og kan du i samarbejde med det øvrige lederteam stå i spidsen for udviklingen af funktionerne i afdelingen? Kan og vil du være med til at implementere regionens serviceassistentkoncept, hvor forandringsledelse, respekt, inddragelse, kvalitet og service er nogle af nøgleordene? Ønsker og er du klar til nye udfordringer i din dagligdag, hvor LEDELSE, kvalitet og service er den drivende kraft? Kan du se dig selv i den beskrevne lederrolle? Så er du måske vores nye kollega i Koncern Service, Slagelse. Koncern Service Slagelse overgår pr. 1. juli 2019 organisatorisk til Næstved, Slagelse, Ringsted Sygehus (NSR). Du bliver fra dag t en del af lederteamet, hvor nogle af dine opgaver vil være Daglig personaleledelse af egen medarbejdergruppe, i en politisk styret organisation At sikre den bedst mulige ressourcestyring via koordinering af arbejdsgange, arbejdstilrettelæggelse og vagtplanlægning At guide dine medarbejdere omkring service og kvalitet, herunder samarbejdet med sygehuset Afdækning og vurdering af lokale efteruddannelses- og kursusbehov, øvrige udviklingstiltag samt opfølgning på disse Lokal implementering og formidling af nye kvalitetsmodeller og -styring, tværgående indsatsområder o. lign. Deltagelse i tværgående projekter og implementering af disse Frontfigur sammen med det øvrige ledelsesteam i forhold til at sikre et anerkendende samarbejde med medarbejdere og samarbejdspartnere, hvor arbejdsmiljøet er prioriteret højt Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer Personlige Du trives i en organisation, hvor anerkendende ledelse, respekt, medinddragelse og dialog er nøgleordene for at skabe et godt arbejdsmiljø Du ser samarbejdet som en forudsætning for fælles og personlig succes Du evner at skabe et arbejdsmiljø, hvor der gives motiverende, personlige og faglige udviklingsmuligheder Du er selvstændig og vedholdende Du brænder for daglig driftsledelse Du er god til at skabe relationer, og er vant til at kommunikere både mundtlig og skriftligt på alle niveauer i organisationen Du har en synlig og værdibaseret ledelsestilgang, hvor respekt for den enkelte og opgaven er et krav Du motiveres af forandringer, har en fleksibel indstilling og indgår derfor altid konstruktivt i et tværgående samarbejde Du kan se dig selv iværksætte og gennemføre nye tiltag og har gerne erfaring med dette Du kan bevare overblikket og arbejde efter deadlines i en til tider presset hverdag Du tager ansvar både ift. medarbejdernes trivsel, udførsel af arbejdet og vores samarbejdspartneres oplevelse af vores service Det forventes også, at du er fleksibel i forhold til arbejdstid og rådighed Du tager naturligt ansvar for egen udvikling og læring Faglige Relevant ledelseserfaring fra større organisationer og gerne med erfaring fra serviceområdet på et sygehus Erfaring med ressourceplanlægning og ressourcestyring, herunder arbejdstilrettelæggelse i holddrift Indsigt i kvalitetsstandarder samt hygiejne- og rengøringsforhold, kosthåndtering og intern logistik Forståelse for og viden om budgetter Har tidligere arbejdet med personalejuridiske forhold, overenskomster og lokalaftaler m.m Arbejdsmiljø har været en del af din hverdag, og du har måske uddannet dig indenfor dette område Erfaren IT-bruger og kendskab til KMD vagtplanlægning Gerne erfaring fra projektarbejde ledelse Vi forventer endvidere, at du Kan fremvise gyldigt kørekort i kategori B, da du skal forvente mødeaktivitet på flere af vores geografier Kan efterleve retningslinjerne for straffe- og børneattester i Region Sjælland Derfor skal du vælge os Fordi vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation med en række spændende ambitioner inden for service og kvalitet med et stort fokus på anerkendelse og tillid som de bærende værdier Fordi du bliver en del af et stærkt fagligt og kollegialt (ledelses-)fællesskab, som er båret af en stor grad af selvstændighed og robusthed Fordi vi tilstræber fleksibilitet i forhold til arbejdets udførsel, så der kan skabes en fornuftig balance mellem arbejde og privatliv Fordi vi kan tilbyde dig kompetenceudvikling inden for dit felt sammen med en stor portion selvtilrettelæggelse af arbejdet med gode udviklingsmuligheder og lydhørhed over for forbedringstiltag Yderligere oplysninger ved Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte Servicechef Bjarne Gordon, bjape@regionsjaelland.dk, 30 12 37 94. Er du klar til nye udfordringer? Så send din motiverede ansøgning og cv, bilagt relevant dokumentation via knappen Søg jobbet Ansøgningsfrist 20.05.19 Om Koncern Service Koncern Service Slagelse løser som sygehusets interne servicepartner - serviceopgaver inden for leverance af rengøring og tilhørende serviceydelser samt lager og logistik funktioner. I Koncern Service Slagelse er der beskæftiget ca. 270 medarbejdere. Pr. 1. juli 2019 overgår Koncern Service Slagelse organisatorisk til Næstved, Slagelse, Ringsted Sygehuse (NSR) Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Serviceleder til Koncern Service Slagelse.

Brænder du for LEDELSE, service og kvalitet?

Kan du med din anerkendende tilgang til ledelse bidrage til, at vores 250 medarbejdere i Koncern Service, Slagelse er motiveret for og klar til fremtidens udvikling, så vi i fællesskab sikrer, at patienter og samarbejdspartnere på sygehuset modtager den bedst mulige service og kvalitet?

Er du en teamplayer, og kan du i samarbejde med det øvrige lederteam stå i spidsen for udviklingen af funktionerne i afdelingen? Kan og vil du være med til at implementere regionens serviceassistentkoncept, hvor forandringsledelse, respekt, inddragelse, kvalitet og service er nogle af nøgleordene?

Ønsker og er du klar til nye udfordringer i din dagligdag, hvor LEDELSE, kvalitet og service er den drivende kraft? Kan du se dig selv i den beskrevne lederrolle? Så er du måske vores nye kollega i Koncern Service, Slagelse.

Koncern Service Slagelse overgår pr. 1. juli 2019 organisatorisk til Næstved, Slagelse, Ringsted Sygehus (NSR).

Du bliver fra dag ét en del af lederteamet, hvor nogle af dine opgaver vil være

  • Daglig personaleledelse af egen medarbejdergruppe, i en politisk styret organisation
  • At sikre den bedst mulige ressourcestyring via koordinering af arbejdsgange, arbejdstilrettelæggelse og vagtplanlægning
  • At guide dine medarbejdere omkring service og kvalitet, herunder samarbejdet med sygehuset
  • Afdækning og vurdering af lokale efteruddannelses- og kursusbehov, øvrige udviklingstiltag samt opfølgning på disse
  • Lokal implementering og formidling af nye kvalitetsmodeller og -styring, tværgående indsatsområder o. lign.
  • Deltagelse i tværgående projekter og implementering af disse
  • Frontfigur sammen med det øvrige ledelsesteam i forhold til at sikre et anerkendende samarbejde med medarbejdere og samarbejdspartnere, hvor arbejdsmiljøet er prioriteret højt
Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer Personlige
  • Du trives i en organisation, hvor anerkendende ledelse, respekt, medinddragelse og dialog er nøgleordene for at skabe et godt arbejdsmiljø
  • Du ser samarbejdet som en forudsætning for fælles og personlig succes
  • Du evner at skabe et arbejdsmiljø, hvor der gives motiverende, personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • Du er selvstændig og vedholdende
  • Du brænder for daglig driftsledelse
  • Du er god til at skabe relationer, og er vant til at kommunikere både mundtlig og skriftligt på alle niveauer i organisationen
  • Du har en synlig og værdibaseret ledelsestilgang, hvor respekt for den enkelte og opgaven er et krav
  • Du motiveres af forandringer, har en fleksibel indstilling og indgår derfor altid konstruktivt i et tværgående samarbejde
  • Du kan se dig selv iværksætte og gennemføre nye tiltag og har gerne erfaring med dette
  • Du kan bevare overblikket og arbejde efter deadlines i en til tider presset hverdag
  • Du tager ansvar – både ift. medarbejdernes trivsel, udførsel af arbejdet og vores samarbejdspartneres oplevelse af vores service
  • Det forventes også, at du er fleksibel i forhold til arbejdstid og rådighed
  • Du tager naturligt ansvar for egen udvikling og læring
Faglige
  • Relevant ledelseserfaring fra større organisationer og gerne med erfaring fra serviceområdet på et sygehus
  • Erfaring med ressourceplanlægning og ressourcestyring, herunder arbejdstilrettelæggelse i holddrift
  • Indsigt i kvalitetsstandarder samt hygiejne- og rengøringsforhold, kosthåndtering og intern logistik
  • Forståelse for og viden om budgetter
  • Har tidligere arbejdet med personalejuridiske forhold, overenskomster og lokalaftaler m.m
  • Arbejdsmiljø har været en del af din hverdag, og du har måske uddannet dig indenfor dette område
  • Erfaren IT-bruger og kendskab til KMD vagtplanlægning
  • Gerne erfaring fra projektarbejde/ledelse
Vi forventer endvidere, at du
  • Kan fremvise gyldigt kørekort i kategori B, da du skal forvente mødeaktivitet på flere af vores geografier
  • Kan efterleve retningslinjerne for straffe- og børneattester i Region Sjælland
Derfor skal du vælge os
  • Fordi vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation med en række spændende ambitioner inden for service og kvalitet – med et stort fokus på anerkendelse og tillid som de bærende værdier
  • Fordi du bliver en del af et stærkt fagligt og kollegialt (ledelses-)fællesskab, som er båret af en stor grad af selvstændighed og robusthed
  • Fordi vi tilstræber fleksibilitet i forhold til arbejdets udførsel, så der kan skabes en fornuftig balance mellem arbejde og privatliv
  • Fordi vi kan tilbyde dig kompetenceudvikling inden for dit felt sammen med en stor portion selvtilrettelæggelse af arbejdet med gode udviklingsmuligheder og lydhørhed over for forbedringstiltag

Yderligere oplysninger ved

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte Servicechef Bjarne Gordon, bjape@regionsjaelland.dk, 30 12 37 94.

Er du klar til nye udfordringer?

Så send din motiverede ansøgning og cv, bilagt relevant dokumentation via knappen "Søg jobbet"

Ansøgningsfrist 20.05.19

Om Koncern Service

Koncern Service Slagelse løser som sygehusets interne servicepartner - serviceopgaver inden for leverance af rengøring og tilhørende serviceydelser samt lager og logistik funktioner. I Koncern Service Slagelse er der beskæftiget ca. 270 medarbejdere. Pr. 1. juli 2019 overgår Koncern Service Slagelse organisatorisk til Næstved, Slagelse, Ringsted Sygehuse (NSR)

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandSlagelse2019-05-13T00:00:002019-05-20T00:00:00
330021129Chef til Fagcenter Børn og FamilieRobot Om jobbetKalundborg Kommune søger ny Chef for Børn Familie Du kan sætte retning, skabe udvikling og holde kursen. Du kender og interesserer dig for det sociale børne- og ungeområde, du ved at styr på driften er en forudsætning for udvikling, og at vi kun lykkes i samarbejde og du har lyst til at være med til at præge fremtiden i en spændende kommune. Passer du på denne beskrivelse, er det måske dig, vi søger som ny chef for Fagcenter Børn Familie i Kalundborg Kommune. Du bliver chef for en velfungerende afdeling med masser af opgaver og udfordringer i en kommune med højt til loftet og en god tradition for at samarbejde om opgaverne. Læs mere om stillingen i den uddybende personprofil her: http: reader.livedition.dk kalundborg 1794 Din profilFagcenterchefens baggrund og bagageDu er en erfaren leder, som kender fagområdet og har faglig gennemslagskraft. Du kan lede både op, ned og til siden med tydeligt blik for både opgaver og kompetencer. Du kan lede gennem ledere, så medarbejderne understøttes bedst muligt i deres daglige arbejde. Du skal både kunne og ville arbejde med økonomistyring på et område, hvor der er pres på ressourcerne. Du skal samtidig kunne formidle information om fagcentrets økonomi på en forståelig måde til både medarbejdere og politikere. Du har børnesynet i orden og kan på en ordentlig måde rumme og lede, at mange af de børn og familier, fagcentret arbejder sammen med, er udfordrede i liv og hverdag. Du kan sørge for, at vi på samme tid holder reglerne og bruger den sunde fornuft i vores samarbejde med borgerne. Du har politisk tæft og forståelse for, hvad det kræver at være chef på et ofte følsomt område i en politisk styret organisation. Du har en relevant ledelsesmæssig efteruddannelse og vil gerne fortsat udvikle dig som leder. Løn og ansættelsesvilkårLønnen udgør ca. 680.000 kr. om året. Dertil kommer pension. Hvis du vil vide mereIndtil 1. juni 2019 kan du kontakte direktør Mette Heidemann på 2940 7068. Efter 1. juni 2019 kan du kontakte kommunaldirektør Jan Lysgaard Thomsen på 2266 1236. AnsøgningAnsøgningsfristen er den 4. juni 2019. Første samtale holdes den 12. Juni 2019 Anden samtale er planlagt til 26. Juni 2019 Mellem de to samtalerunder vil der være en test, forestået af Kalundborg Kommunes HR-funktion. Om osKalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed. Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Om jobbet
Kalundborg Kommune søger ny Chef for Børn & Familie

Du kan sætte retning, skabe udvikling og holde kursen. Du kender og interesserer dig for det sociale børne- og ungeområde, du ved at styr på driften er en forudsætning for udvikling, og at vi kun lykkes i samarbejde – og du har lyst til at være med til at præge fremtiden i en spændende kommune.

Passer du på denne beskrivelse, er det måske dig, vi søger som ny chef for Fagcenter Børn & Familie i Kalundborg Kommune.

Du bliver chef for en velfungerende afdeling med masser af opgaver og udfordringer i en kommune med højt til loftet og en god tradition for at samarbejde om opgaverne.

Læs mere om stillingen i den uddybende personprofil her:

http://reader.livedition.dk/kalundborg/1794/

 

Din profil
Fagcenterchefens baggrund og bagage
Du er en erfaren leder, som kender fagområdet og har faglig gennemslagskraft. Du kan lede både op, ned og til siden med tydeligt blik for både opgaver og kompetencer.

Du kan lede gennem ledere, så medarbejderne understøttes bedst muligt i deres daglige arbejde.

Du skal både kunne og ville arbejde med økonomistyring på et område, hvor der er pres på ressourcerne. Du skal samtidig kunne formidle information om fagcentrets økonomi på en forståelig måde til både medarbejdere og politikere.

Du har børnesynet i orden og kan på en ordentlig måde rumme og lede, at mange af de børn og familier, fagcentret arbejder sammen med, er udfordrede i liv og hverdag. Du kan sørge for, at vi på samme tid holder reglerne og bruger den sunde fornuft i vores samarbejde med borgerne.

Du har politisk tæft og forståelse for, hvad det kræver at være chef på et ofte følsomt område i en politisk styret organisation.

Du har en relevant ledelsesmæssig efteruddannelse og vil gerne fortsat udvikle dig som leder.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen udgør ca. 680.000 kr. om året. Dertil kommer pension.

 

Hvis du vil vide mere
Indtil 1. juni 2019 kan du kontakte direktør Mette Heidemann på 2940 7068. Efter 1. juni 2019 kan du kontakte kommunaldirektør Jan Lysgaard Thomsen på 2266 1236.

 

Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 4. juni 2019.

Første samtale holdes den 12. Juni 2019

Anden samtale er planlagt til 26. Juni 2019

Mellem de to samtalerunder vil der være en test, forestået af Kalundborg Kommunes HR-funktion.

 

Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Kalundborg KomuneKalundborg2019-05-09T00:00:002019-06-04T00:00:00
330024789Leder til forsikringsafdelingRobot Vi tilbyder nu en sjældent udbudt og attraktiv stilling som leder af vores forsikringsafdeling. Hos os vil du blive en del af en innovativ arbejdsplads, hvor der er frihed til at tænke store tanker. Du får en central rolle i vores virksomhed og kommer til at bidrage aktivt til den fortsatte positive udvikling af FLD og vores forsikringsafdeling. Din ledelsesstil er motiverende og inddragende, og du har gerne erfaring fra forsikrings- og eller byggebranchen. I forsikringsafdelingen hos Finn L. Davidsen (FLD) håndterer vi på nuværende tidspunkt ca. 1.800 skader om året, som vi modtager fra de forsikringsselskaber, vi samarbejder med. Skadestederne er geografisk placeret på Østsjælland og i København. Som leder af vores forsikringsafdeling vil du have kontor på vores hovedkontor i Haslev. Her vil du blive en vigtig del af en spændende og innovativ afdeling og være tæt placeret på resten af vores erfarne forsikringsteam. Hele FLD består af ca. 160 medarbejdere, heraf er dit team i dag på ni dygtige medarbejdere fordelt under to byggeledere samt syv montører. Med vores fælles indsats ser vi dog store muligheder for en fremtidig udbygning af forsikringsafdelingen. Du er en synlig og motiverende leder Det er vigtigt, at du har ledelseserfaring og vi lægger stor vægt på, at du som leder er rummelig og har fokus på medarbejderen og medmenneskelighed. Vi arbejder dagligt med Enneagrammet, der styrker dig som leder og ikke mindst underbygger, at det skal være en god arbejdsplads, hvor trivsel og motivation er prioriteret. Du skal være socialt engageret og interesseret og have lyst til at involvere dig i vores fælles arrangementer. Dine ansvarsområder Udover din daglige ledelse af teamet har du desuden ansvaret for forsikringsafdelingens økonomiske drift, samtidig med at du også tager aktiv del i afdelingens kundepleje. Her vil du naturligt følge op på nye kundeemner, ligesom du også gerne kommer med oplæg til strategiske tiltag. Alt sammen noget, som kan være med til at løfte afdelingen. Din faglige profil Vi søger dig, som har en solid erfaring fra forsikrings- og byggebranchen og de seneste år gerne på ledelsesniveau eller som mellemleder. Du må gerne være uddannet håndværker eller konduktør og have erfaring fra VVS branchen, men det er ikke et krav. Det vil være en stor fordel for dig at have et godt netværk, og så skal du trives med at gå forrest i den travle hverdag, når det går godt, og hvis det går skidt. Du formår at bevare det store overblik og kan udføre de administrative opgaver, der følger med forsikringsskaderne såsom planlægning af opgaver, indhentning af tilbud, udførelse af kalkulationer og fakturering. Samtidig skal du være sikker i din håndtering af byggesager og kunne have et tæt samarbejde med både underentreprenørerne og forsikringsselskaberne i processen. Det er vigtigt, at du har erfaring med projektledelse og projektkalkulation og en fordel, hvis du allerede kender til systemerne NAV og Scalepoint, som vi arbejder i. Da arbejdet også består af kommunikation internt og eksternt, skal du være god til at kommunikere i både skrift og tale. Vi tilbyder dig Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en virksomhed, hvor der er lavt til loftet, og hvor vi i høj grad værdsætter et godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og den gode, uformelle tone. FLD er i konstant udvikling, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på fremtiden for vores forsikringsafdeling. Der er store udviklingsmuligheder for dig som leder hos os, og du vil opleve stor tillid fra den øverste ledelse, ligesom at frihed under ansvar er en naturlig del af din hverdag. Yderligere oplysninger ansøgning Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte indehaver, Lasse Houengaard på telefon 2210 1456 eller på mail, lasse@fld.dk. Det er også til Lasse Houengaard, du skal sende din ansøgning vedlagt CV. Tiltrædelse Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og vi indkalder løbende til samtale. Om Finn L. Davidsen Vi er en moderne og højteknologisk el- og VVS-virksomhed med primært fokus på større byggesager, ejendomsistandsættelse og vedligehold af den gamle bygningsmasse samt rammeaftaler på offentlige udbud. Under FLD er endvidere brandet, VVSPlus, som er en onlineplatform hvorfra vi håndterer el- og VVS-opgaver til den private forbruger. Vi beskæftiger ca. 160 medarbejdere fordelt på el, VVS og forsikringssager og er repræsenteret på hele Sjælland.

Vi tilbyder nu en sjældent udbudt og attraktiv stilling som leder af vores forsikringsafdeling. Hos os vil du blive en del af en innovativ arbejdsplads, hvor der er frihed til at tænke store tanker. Du får en central rolle i vores virksomhed og kommer til at bidrage aktivt til den fortsatte positive udvikling af FLD og vores forsikringsafdeling. Din ledelsesstil er motiverende og inddragende, og du har gerne erfaring fra forsikrings- og/eller byggebranchen.

I forsikringsafdelingen hos Finn L. & Davidsen (FLD) håndterer vi på nuværende tidspunkt ca. 1.800 skader om året, som vi modtager fra de forsikringsselskaber, vi samarbejder med. Skadestederne er geografisk placeret på Østsjælland og i København.

 

Som leder af vores forsikringsafdeling vil du have kontor på vores hovedkontor i Haslev. Her vil du blive en vigtig del af en spændende og innovativ afdeling og være tæt placeret på resten af vores erfarne forsikringsteam. Hele FLD består af ca. 160 medarbejdere, heraf er dit team i dag på ni dygtige medarbejdere fordelt under to byggeledere samt syv montører. Med vores fælles indsats ser vi dog store muligheder for en fremtidig udbygning af forsikringsafdelingen.

 

Du er en synlig og motiverende leder Det er vigtigt, at du har ledelseserfaring og vi lægger stor vægt på, at du som leder er rummelig og har fokus på medarbejderen og medmenneskelighed. Vi arbejder dagligt med Enneagrammet, der styrker dig som leder og ikke mindst underbygger, at det skal være en god arbejdsplads, hvor trivsel og motivation er prioriteret. Du skal være socialt engageret og interesseret og have lyst til at involvere dig i vores fælles arrangementer.

 

Dine ansvarsområder

Udover din daglige ledelse af teamet har du desuden ansvaret for forsikringsafdelingens økonomiske drift, samtidig med at du også tager aktiv del i afdelingens kundepleje. Her vil du naturligt følge op på nye kundeemner, ligesom du også gerne kommer med oplæg til strategiske tiltag. Alt sammen noget, som kan være med til at løfte afdelingen.

 

Din faglige profil Vi søger dig, som har en solid erfaring fra forsikrings- og byggebranchen og de seneste år gerne på ledelsesniveau eller som mellemleder. Du må gerne være uddannet håndværker eller konduktør og have erfaring fra VVS branchen, men det er ikke et krav. Det vil være en stor fordel for dig at have et godt netværk, og så skal du trives med at gå forrest i den travle hverdag, når det går godt, og hvis det går skidt.

 

Du formår at bevare det store overblik og kan udføre de administrative opgaver, der følger med forsikringsskaderne såsom planlægning af opgaver, indhentning af tilbud, udførelse af kalkulationer og fakturering. Samtidig skal du være sikker i din håndtering af byggesager og kunne have et tæt samarbejde med både underentreprenørerne og forsikringsselskaberne i processen.

Det er vigtigt, at du har erfaring med projektledelse og projektkalkulation og en fordel, hvis du allerede kender til systemerne; NAV og Scalepoint, som vi arbejder i. Da arbejdet også består af kommunikation internt og eksternt, skal du være god til at kommunikere i både skrift og tale.

 

Vi tilbyder dig Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en virksomhed, hvor der er lavt til loftet, og hvor vi i høj grad værdsætter et godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og den gode, uformelle tone. FLD er i konstant udvikling, og du får mulighed for at sætte dit eget præg på fremtiden for vores forsikringsafdeling. Der er store udviklingsmuligheder for dig som leder hos os, og du vil opleve stor tillid fra den øverste ledelse, ligesom at frihed under ansvar er en naturlig del af din hverdag.

 

Yderligere oplysninger / ansøgning Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte indehaver, Lasse Houengaard på telefon 2210 1456 eller på mail, lasse@fld.dk. Det er også til Lasse Houengaard, du skal sende din ansøgning vedlagt CV.

 

Tiltrædelse Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og vi indkalder løbende til samtale.

 

Om Finn L. & Davidsen

Vi er en moderne og højteknologisk el- og VVS-virksomhed med primært fokus på større byggesager, ejendomsistandsættelse og –vedligehold af den gamle bygningsmasse samt rammeaftaler på offentlige udbud. Under FLD er endvidere brandet, VVSPlus, som er en onlineplatform hvorfra vi håndterer el- og VVS-opgaver til den private forbruger. Vi beskæftiger ca. 160 medarbejdere fordelt på el, VVS og forsikringssager og er repræsenteret på hele Sjælland.

FINN L. & DAVIDSEN A/SHaslev2019-05-15T00:00:002019-06-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder på Himmelev behandlingstilbud for børn og unge med autisme

Region Sjælland

Hvalsø
Udviklingsorienteret og faglig afdelingsleder til specialområdet Himmelev behandlingstilbud - Et behandlingstilbud til børn og unge med autisme Har du stærke faglige lederkompetencer indenfor special autismeområdet, som du vil sætte i spil i et tæt ...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:19. maj 2019

Vicedirektør med lægefagligt ansvar til Sjællands Universitetshospital

Region Sjælland

Køge
Brænder du for at skabe et styrket sundhedsvæsen med høj sammenhængskraft og tværfaglighed, stærke forskningsmiljøer og høje kliniske idealer med udgangspunktet: patienten er alt ? Er du læge og leder med betydelig erfaring med klinisk drift og lede...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Serviceleder til Koncern Service, Slagelse Sygehus

Region Sjælland

Slagelse
Serviceleder til Koncern Service Slagelse. Brænder du for LEDELSE, service og kvalitet? Kan du med din anerkendende tilgang til ledelse bidrage til, at vores 250 medarbejdere i Koncern Service, Slagelse er motiveret for og klar til fremtidens udvikl...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Chef til Fagcenter Børn og Familie

Kalundborg Komune

Kalundborg
Om jobbetKalundborg Kommune søger ny Chef for Børn Familie Du kan sætte retning, skabe udvikling og holde kursen. Du kender og interesserer dig for det sociale børne- og ungeområde, du ved at styr på driften er en forudsætning for udvikling, og at v...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Leder til forsikringsafdeling

FINN L. & DAVIDSEN A/S

Haslev
Vi tilbyder nu en sjældent udbudt og attraktiv stilling som leder af vores forsikringsafdeling. Hos os vil du blive en del af en innovativ arbejdsplads, hvor der er frihed til at tænke store tanker. Du får en central rolle i vores virksomhed og komm...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019