Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Byskovskolen, afd. Asgård/ AsgårdCentret

Byskovskolen søger en kompetent, ambitiøs og visionær afdelingsleder til den primære, daglige ledelse af distrikts- og centerklasser på afdeling Asgård, med ansættelse 1. april 2020.

Hvem er du?
Vores nye afdelingsleder er oprindeligt uddannet lærer med solid viden og erfaring med folkeskolen generelt, og i særdeleshed med det specialiserede område.
Du har ledelseserfaring og meget gerne diplomuddannelse eller anden form for specialisering.
Du brænder for ledelse og skoleudvikling og du arbejder hårdt for, at skolens elever udvikler sig så meget som muligt fagligt og socialt, uanset deres forudsætninger.

Skolen
Byskovskolen er beliggende i Benløse og består af to skoleafdelinger, henholdsvis Afdeling Asgård og Afdeling Benløse med hver sin SFO-afdeling, foruden SFO Gården. Skolen har i alt cirka 660 elever og cirka 160 medarbejdere (lærere, pædagoger, fysioterapeuter, ergoterapeuter, pædagogmedhjælpere og ledere) fordelt på de tre matrikler.
På afd. Asgård ligger også AsgårdCentret.

Afdeling Asgård
Afdeling Asgård har ét distriktsspor fra 0.-6.klasse, og en takstfinansieret Centerafdeling, AsgårdCentret, for børn med vidtgående tale-, høre- og bevægehandicaps. I AsgårdCentret har vi pt. 90 børn fra i alt 12 forskellige kommuner på Sjælland. Centerklasserne dækker hele skoleforløbet fra 0.-10. klasse.
Distriktsklasser og centerklasser bor dør om dør og der arbejdes inkluderende mellem distrikt og center, hvor det er muligt.
På afdelingen er der en høj grad af samarbejde mellem de lokale faggrupper og med eksterne samarbejdspartnere om børnenes udvikling. Medarbejderne er i udgangspunkt organiseret i årgangsteams på tværs af center og distrikt fra 0.-6. klasse, ligesom SFO er for børn fra både center og distrikt.

Efter 6.klasse samles Byskovskolens distriktsklasser på afd. Benløse, som dækker fra 0.-9.klasse.

Ledelsesteamet på Byskovskolen består af skoleleder, viceskoleleder, SFO-leder og 4 afdelingsledere.

Som vores nye afdelingsleder

  • er du tydelig i din målsætning og i dine forventninger.
  • evner du at skabe følgeskab hos dine medarbejdere i den sparring og rammesætning, du byder ind med på f.eks. teammøder.
  • er du vedholdende i dine handlinger.
  • tænker og agerer du strategisk.
  • navigerer du loyalt mellem skolens medarbejdere, som en del af skolens ledelsesteam og som en del af    en politisk styret organisation – og på den måde er du med til at skabe sammenhængskraft.
  • er du eksponent for den gode stemning på arbejdspladsen.

Du bidrager desuden til et velfungerende kollegialt sparringsrum i ledelsesteamet, hvor du indgår på lige fod med den øvrige ledelse om skolens strategiske udvikling. Sammen arbejder vi som én fælles skole med fælles opgaveløsning. Og så gør det bestemt ikke noget, hvis du har en god humor og sætter pris på et godt grin, mens der arbejdes seriøst.

Dine arbejdsopgaver
Du får det primære, daglige ansvar for bl.a.
  • daglig drift og planlægning af rammerne for undervisningen i center og distrikt.
  • pædagogisk sparring med teams.
  • deltagelse på teammøder.
  • kontakt med forældre, herunder det udvidede forældresamarbejde i AsgårdCentret.
  • visitationer/revisitationer af elever til/i AsgårdCentret.
  • tovholder på udviklingsplaner for centerets elever.
  • samarbejde med interne og eksterne ressourcepersoner.
  • omsorgssamtaler og MUS/TUS med dine medarbejdere
og meget andet.

Alt foregår naturligvis i tæt samarbejde med det øvrige ledelsesteam.

Det er en fordel at have kendskab til administrationsprogrammer som Tabulex TRIO og skemalægning – og under alle omstændigheder have overblik og flair for planlægning.

Du er velkommen til at kontakte skolen for yderligere information og du er ligeledes meget velkommen til at komme på besøg.
Kontakt derfor gerne skoleleder Martin Kofoed (20555309) eller viceskoleleder Anita Hansen (22563810)

Ansættelsessamtaler Afvikles i to runder. 1. runde holdes 20.-21. februar 2020. 2. runde holdes 26. februar 2020.
Kandidater, som går videre til 2. runde, gennemfører personlighedstest.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling
og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund
til at søge den opslåede stilling.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330164607Phoenix-230f1f1912020-01-24T00:00:00Afdelingsleder til Byskovskolen, afd. Asgård/ AsgårdCentretByskovskolen søger en kompetent, ambitiøs og visionær afdelingsleder til den primære, daglige ledelse af distrikts- og centerklasser på afdeling Asgård, med ansættelse 1. april 2020.

Hvem er du?
Vores nye afdelingsleder er oprindeligt uddannet lærer med solid viden og erfaring med folkeskolen generelt, og i særdeleshed med det specialiserede område.
Du har ledelseserfaring og meget gerne diplomuddannelse eller anden form for specialisering.
Du brænder for ledelse og skoleudvikling og du arbejder hårdt for, at skolens elever udvikler sig så meget som muligt fagligt og socialt, uanset deres forudsætninger.

Skolen
Byskovskolen er beliggende i Benløse og består af to skoleafdelinger, henholdsvis Afdeling Asgård og Afdeling Benløse med hver sin SFO-afdeling, foruden SFO Gården. Skolen har i alt cirka 660 elever og cirka 160 medarbejdere (lærere, pædagoger, fysioterapeuter, ergoterapeuter, pædagogmedhjælpere og ledere) fordelt på de tre matrikler.
På afd. Asgård ligger også AsgårdCentret.

Afdeling Asgård
Afdeling Asgård har ét distriktsspor fra 0.-6.klasse, og en takstfinansieret Centerafdeling, AsgårdCentret, for børn med vidtgående tale-, høre- og bevægehandicaps. I AsgårdCentret har vi pt. 90 børn fra i alt 12 forskellige kommuner på Sjælland. Centerklasserne dækker hele skoleforløbet fra 0.-10. klasse.
Distriktsklasser og centerklasser bor dør om dør og der arbejdes inkluderende mellem distrikt og center, hvor det er muligt.
På afdelingen er der en høj grad af samarbejde mellem de lokale faggrupper og med eksterne samarbejdspartnere om børnenes udvikling. Medarbejderne er i udgangspunkt organiseret i årgangsteams på tværs af center og distrikt fra 0.-6. klasse, ligesom SFO er for børn fra både center og distrikt.

Efter 6.klasse samles Byskovskolens distriktsklasser på afd. Benløse, som dækker fra 0.-9.klasse.

Ledelsesteamet på Byskovskolen består af skoleleder, viceskoleleder, SFO-leder og 4 afdelingsledere.

Som vores nye afdelingsleder
  • er du tydelig i din målsætning og i dine forventninger.
  • evner du at skabe følgeskab hos dine medarbejdere i den sparring og rammesætning, du byder ind med på f.eks. teammøder.
  • er du vedholdende i dine handlinger.
  • tænker og agerer du strategisk.
  • navigerer du loyalt mellem skolens medarbejdere, som en del af skolens ledelsesteam og som en del af    en politisk styret organisation – og på den måde er du med til at skabe sammenhængskraft.
  • er du eksponent for den gode stemning på arbejdspladsen.

Du bidrager desuden til et velfungerende kollegialt sparringsrum i ledelsesteamet, hvor du indgår på lige fod med den øvrige ledelse om skolens strategiske udvikling. Sammen arbejder vi som én fælles skole med fælles opgaveløsning. Og så gør det bestemt ikke noget, hvis du har en god humor og sætter pris på et godt grin, mens der arbejdes seriøst.

Dine arbejdsopgaver
Du får det primære, daglige ansvar for bl.a.
  • daglig drift og planlægning af rammerne for undervisningen i center og distrikt.
  • pædagogisk sparring med teams.
  • deltagelse på teammøder.
  • kontakt med forældre, herunder det udvidede forældresamarbejde i AsgårdCentret.
  • visitationer/revisitationer af elever til/i AsgårdCentret.
  • tovholder på udviklingsplaner for centerets elever.
  • samarbejde med interne og eksterne ressourcepersoner.
  • omsorgssamtaler og MUS/TUS med dine medarbejdere
og meget andet.

Alt foregår naturligvis i tæt samarbejde med det øvrige ledelsesteam.

Det er en fordel at have kendskab til administrationsprogrammer som Tabulex TRIO og skemalægning – og under alle omstændigheder have overblik og flair for planlægning.

Du er velkommen til at kontakte skolen for yderligere information og du er ligeledes meget velkommen til at komme på besøg.
Kontakt derfor gerne skoleleder Martin Kofoed (20555309) eller viceskoleleder Anita Hansen (22563810)

Ansættelsessamtaler Afvikles i to runder. 1. runde holdes 20.-21. februar 2020. 2. runde holdes 26. februar 2020.
Kandidater, som går videre til 2. runde, gennemfører personlighedstest.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling
og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund
til at søge den opslåede stilling.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
 

2020-02-17T20:50:54.797 Byskovskolen søger en kompetent, ambitiøs og visionær afdelingsleder til den primære, daglige ledelse af distrikts- og centerklasser på afdeling Asgård, med ansættelse 1. april 2020. Hvem er du? Vores nye afdelingsleder er oprindeligt uddannet lærer med solid viden og erfaring med folkeskolen generelt, og i særdeleshed med det specialiserede område. Du har ledelseserfaring og meget gerne diplomuddannelse eller anden form for specialisering. Du brænder for ledelse og skoleudvikling og du arbejder hårdt for, at skolens elever udvikler sig så meget som muligt fagligt og socialt, uanset deres forudsætninger. Skolen Byskovskolen er beliggende i Benløse og består af to skoleafdelinger, henholdsvis Afdeling Asgård og Afdeling Benløse med hver sin SFO-afdeling, foruden SFO Gården. Skolen har i alt cirka 660 elever og cirka 160 medarbejdere (lærere, pædagoger, fysioterapeuter, ergoterapeuter, pædagogmedhjælpere og ledere) fordelt på de tre matrikler. På afd. Asgård ligger også AsgårdCentret. Afdeling Asgård Afdeling Asgård har t distriktsspor fra 0.-6.klasse, og en takstfinansieret Centerafdeling, AsgårdCentret, for børn med vidtgående tale-, høre- og bevægehandicaps. I AsgårdCentret har vi pt. 90 børn fra i alt 12 forskellige kommuner på Sjælland. Centerklasserne dækker hele skoleforløbet fra 0.-10. klasse. Distriktsklasser og centerklasser bor dør om dør og der arbejdes inkluderende mellem distrikt og center, hvor det er muligt. På afdelingen er der en høj grad af samarbejde mellem de lokale faggrupper og med eksterne samarbejdspartnere om børnenes udvikling. Medarbejderne er i udgangspunkt organiseret i årgangsteams på tværs af center og distrikt fra 0.-6. klasse, ligesom SFO er for børn fra både center og distrikt. Efter 6.klasse samles Byskovskolens distriktsklasser på afd. Benløse, som dækker fra 0.-9.klasse. Ledelsesteamet på Byskovskolen består af skoleleder, viceskoleleder, SFO-leder og 4 afdelingsledere. Som vores nye afdelingslederer du tydelig i din målsætning og i dine forventninger.evner du at skabe følgeskab hos dine medarbejdere i den sparring og rammesætning, du byder ind med på f.eks. teammøder.er du vedholdende i dine handlinger.tænker og agerer du strategisk.navigerer du loyalt mellem skolens medarbejdere, som en del af skolens ledelsesteam og som en del af en politisk styret organisation og på den måde er du med til at skabe sammenhængskraft.er du eksponent for den gode stemning på arbejdspladsen. Du bidrager desuden til et velfungerende kollegialt sparringsrum i ledelsesteamet, hvor du indgår på lige fod med den øvrige ledelse om skolens strategiske udvikling. Sammen arbejder vi som n fælles skole med fælles opgaveløsning. Og så gør det bestemt ikke noget, hvis du har en god humor og sætter pris på et godt grin, mens der arbejdes seriøst. Dine arbejdsopgaver Du får det primære, daglige ansvar for bl.a.daglig drift og planlægning af rammerne for undervisningen i center og distrikt.pædagogisk sparring med teams.deltagelse på teammøder.kontakt med forældre, herunder det udvidede forældresamarbejde i AsgårdCentret.visitationer revisitationer af elever til i AsgårdCentret.tovholder på udviklingsplaner for centerets elever.samarbejde med interne og eksterne ressourcepersoner.omsorgssamtaler og MUS TUS med dine medarbejdereog meget andet. Alt foregår naturligvis i tæt samarbejde med det øvrige ledelsesteam. Det er en fordel at have kendskab til administrationsprogrammer som Tabulex TRIO og skemalægning og under alle omstændigheder have overblik og flair for planlægning. Du er velkommen til at kontakte skolen for yderligere information og du er ligeledes meget velkommen til at komme på besøg. Kontakt derfor gerne skoleleder Martin Kofoed (20555309) eller viceskoleleder Anita Hansen (22563810) Ansættelsessamtaler Afvikles i to runder. 1. runde holdes 20.-21. februar 2020. 2. runde holdes 26. februar 2020. Kandidater, som går videre til 2. runde, gennemfører personlighedstest. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.11Jobnet230f1f19100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-18T00:00:000000https://ringsted.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3e64198c-cf22-45da-926e-e2c816f2282a0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3698111Skolecenter11Smålodsvej 204100RingstedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000891388JobNet5105568510556810024-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=230f1f19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=230f1f19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=230f1f19&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=230f1f19&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/123204-93-1.jpgAfdelingsleder til Byskovskolen, afd. Asgård/ AsgårdCentret12007961Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse363987433Martinnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330173631Afdelingsleder/pædagogisk leder til FirhøjskolenRobot Om jobbetFirhøjskolen søger en afdelingsleder pædagogisk leder pr. 1. maj 2020. Afdelingslederen pædagogisk leder vil have sit daglige virke på skolen og vil fungere som stedfortræder for skolelederen. I ledelsesteamet vil afdelingslederen pædagogisk leder indgå sammen med SFO-leder, administrativ leder og skoleleder. Hvem er viVi er en folkeskole i Kalundborg kommune, som ligger i et naturskønt område mellem Holbæk og Kalundborg, tæt på Sejerøbugten. Firhøjskolen er en mellemstor folkeskole med 180 fantastiske elever fra 0.-9. klasse. Skolen er en integreret del i lokalsamfundet med et bredt og stærkt samarbejde med de lokale klubber, foreninger og øvrige fritidstilbud. Du kan læse mere om vores skole på https: firhoejskolen.aula.dk Din profilVi søger en afdelingsleder pædagogisk leder, der har lyst og kompetencer til at arbejde med samskabelsesprojekter. er en dygtig kommunikator, med flair for at skabe gode relationer. er ambitiøs og struktureret og følger opgaver til dørs, selv i en travl hverdag. har gennemslagskraft og er en tydelig voksen. har lyst og kompetencer til at undervise i dansk på mellemtrin udskoling. har fagligt overskud og vil være med til at løfte eleverne fagligt. er IT-kyndig med lyst og evner til at varetage administrative opgaver. er morgenfrisk og har et godt overblik, når der vikardækkes. vægter godt humør og gå-på-mod i hverdagen. Vi kan tilbydeEn skole med en anerkendende omgangstone blandt personale og børn. Vi arbejder overordnet i team, der er ansvarlige for en målrettet og fleksibel tilrettelæggelse af undervisningen. Et samarbejde i en engageret og fagligt velfunderet personalegruppe i et godt arbejdsmiljø. Faglokaler der er Up-to-date, blandt andet musikhus, gode fysik- og naturfagsfaciliteter, læsehus, gymnastiksal og egen hal. Engagerede elever og aktive forældre. En skole hvor fokusområderne er fagligt løft i dansk og matematik. Skolens værdier er fællesskabende , engagement , trivsel og anerkendelse , værdier som vi hele tiden har for øje. Vores slogan er Firhøjskolen Fællesskab Faglighed - det naturlige valg af folkeskole i lokalområdet . Vær opmærksom på at stillingen indeholder både tid til ledelse og undervisning. Løn og ansættelsesvilkårEfter gældende overenskomst. Hvis du vil vide mereFor yderligere oplysninger og aftale om besøg kontakt os på tlf. 59 53 51 75. Her vil skoleleder Lisbeth Thaulow, SFO-leder Jimmy Holm Diwas eller administrativ leder Lene Christiansen give svar på spørgsmål til stillingen samt forestå rundvisninger på skolen. Vi ser gerne du besøger skolen, og derfor vil vi opfordre dig til at ringe og lave en aftale om besøg. Vi gør opmærksom på, at skolen holder lukket i uge 7 pga. vinterferie. AnsøgningSkriftlig ansøgning samt vedhæftede oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse og udtalelser sendes via link eller pr. e-mail til: lene.christiansen2@kalundborg.dk Ansøgningsfrist: torsdag d. 5. marts 2020. 1. ansættelsessamtale afholdes onsdag d. 11. marts 2020 om eftermiddagen. 2. ansættelsessamtale afholdes fredag d. 27. marts 2020 fra formiddagen og frem. Mellem 1. og 2. samtale foregår test. Der vil efter nærmere aftale blive indhentet referencer efter 2. samtale. Indsendte bilag returneres kun efter særlig aftale. Kalundborg Kommune ønsker en mangfoldig sammensætning af medarbejdere og opfordrer derfor alle uanset køn og etnisk baggrund til at søge. I Kalundborg kommune kræves der i forbindelse med ansættelse på skoler, både straffeattest og børneattest.

Om jobbet
Firhøjskolen søger en afdelingsleder/pædagogisk leder pr. 1. maj 2020. Afdelingslederen/pædagogisk leder vil have sit daglige virke på skolen og vil fungere som stedfortræder for skolelederen. I ledelsesteamet vil afdelingslederen/pædagogisk leder indgå sammen med SFO-leder, administrativ leder og skoleleder.

 

Hvem er vi
Vi er en folkeskole i Kalundborg kommune, som ligger i et naturskønt område mellem Holbæk og Kalundborg, tæt på Sejerøbugten. Firhøjskolen er en mellemstor folkeskole med 180 fantastiske elever fra 0.-9. klasse. Skolen er en integreret del i lokalsamfundet med et bredt og stærkt samarbejde med de lokale klubber, foreninger og øvrige fritidstilbud.

Du kan læse mere om vores skole på https://firhoejskolen.aula.dk

 

Din profil
Vi søger en afdelingsleder/pædagogisk leder, der

  • har lyst og kompetencer til at arbejde med samskabelsesprojekter.
  • er en dygtig kommunikator, med flair for at skabe gode relationer.
  • er ambitiøs og struktureret og følger opgaver til dørs, selv i en travl hverdag.
  • har gennemslagskraft og er en tydelig voksen.
  • har lyst og kompetencer til at undervise i dansk på mellemtrin/udskoling.
  • har fagligt overskud og vil være med til at løfte eleverne fagligt.
  • er IT-kyndig med lyst og evner til at varetage administrative opgaver.
  • er morgenfrisk og har et godt overblik, når der vikardækkes.
  • vægter godt humør og gå-på-mod i hverdagen.

 

Vi kan tilbyde
En skole med en anerkendende omgangstone blandt personale og børn. Vi arbejder overordnet i team, der er ansvarlige for en målrettet og fleksibel tilrettelæggelse af undervisningen.

  • Et samarbejde i en engageret og fagligt velfunderet personalegruppe i et godt arbejdsmiljø.
  • Faglokaler der er Up-to-date, blandt andet musikhus, gode fysik- og naturfagsfaciliteter, læsehus, gymnastiksal og egen hal.
  • Engagerede elever og aktive forældre.
  • En skole hvor fokusområderne er fagligt løft i dansk og matematik.

Skolens værdier er "fællesskabende", "engagement", "trivsel" og "anerkendelse", værdier som vi hele tiden har for øje. Vores slogan er "Firhøjskolen Fællesskab Faglighed - det naturlige valg af folkeskole i lokalområdet".

Vær opmærksom på at stillingen indeholder både tid til ledelse og undervisning.

 

Løn og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst.

 

Hvis du vil vide mere
For yderligere oplysninger og aftale om besøg kontakt os på tlf. 59 53 51 75. Her vil skoleleder Lisbeth Thaulow, SFO-leder Jimmy Holm Diwas eller administrativ leder Lene Christiansen give svar på spørgsmål til stillingen samt forestå rundvisninger på skolen.

Vi ser gerne du besøger skolen, og derfor vil vi opfordre dig til at ringe og lave en aftale om besøg. Vi gør opmærksom på, at skolen holder lukket i uge 7 pga. vinterferie.

 

Ansøgning
Skriftlig ansøgning samt vedhæftede oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse og udtalelser sendes via link eller pr. e-mail til: lene.christiansen2@kalundborg.dk

Ansøgningsfrist: torsdag d. 5. marts 2020.

1. ansættelsessamtale afholdes onsdag d. 11. marts 2020 om eftermiddagen.

2. ansættelsessamtale afholdes fredag d. 27. marts 2020 fra formiddagen og frem.

Mellem 1. og 2. samtale foregår test.

Der vil efter nærmere aftale blive indhentet referencer efter 2. samtale.

Indsendte bilag returneres kun efter særlig aftale.

Kalundborg Kommune ønsker en mangfoldig sammensætning af medarbejdere og opfordrer derfor alle uanset køn og etnisk baggrund til at søge.


I Kalundborg kommune kræves der i forbindelse med ansættelse på skoler, både straffeattest og børneattest.

FIRHØJSKOLENFøllenslev2020-02-07T00:00:002020-03-05T00:00:00
330171925Sygeplejerske med souschef funktion til kommende lungemedicinsk sengeafsnit B77, SUH RoskildeRobot Søger du en spændende stilling, hvor du skal være med til at opbygge og lede et specialiseret sengeafsnit for lungemedicinske patienter med høj faglighed? Så er stillingen som sygeplejerske med souschef funktion på det kommende B77 lige noget for dig. Om Medicinsk Afdeling: Medicinsk Afdeling har tre intern medicinske specialer infektionsmedicin, nefrologi og lungemedicin, som alle har specialiserede funktioner, samt et diagnostisk center, som bl.a. varetager diagnostiske pakkeforløb og metastasepakkeforløb. Der sker en løbende udvikling indenfor specialerne både fagligt, forsknings- og aktivitetsmæssigt. For at sikre et højt fagligt og udviklende miljø med en høj grad af patientinddragelse arbejder vi målrettet og kontinuerligt med forbedringer, kvalitet, uddannelse, udvikling og forskning. Aktuelt har vi et fælles lunge og infektionsmedicinsk afsnit, som grundet behov for flere senge og øget specialisering skal opdeles i selvstændige afsnit med hver 16 senge. Det er her, at du kommer i spil. Den 1. april åbner 2020 åbner vi nemlig et nyt lungemedicinsk sengeafsnit B77. Som sygeplejerske med souschef funktion på det lungemedicinske sengeafsnit vil du få mulighed for at prøve kræfter med ledelse. Du vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingssygeplejersken og sammen vil I stå for de daglige drift- og ledelsesmæssige opgaver. Du kommer også til at være med til at tegne fremtiden for sengeafsnittet og få medindflydelse på de visioner og mål, som fremadrettet skal kendetegne det lungemedicinske speciale. Kan du sige JA til følgende? Er positivt indstillet, ansvarsfuld og tillidsskabende Har fokus på trivsel og et god arbejdsmiljø Er god til at bevare roen og overblikket i en travl hverdag Arbejde struktureret og selvstændigt Er fuld af gå-på-mod, nysgerrig og åben for nye ideer Er ikke bange for at gå nye veje eller udfordre traditionelle arbejdsgange arbejdsområder God til at indgå i et samarbejde på tværs af faggrænser, hvor der tænkes i helheder Har fokus på kerneydelsen, de medicinske patienter Har gode kommunikative og pædagogisk egenskaber Har lyst til at være med til udvikling af sygeplejen og kompetenceudvikling af medarbejdere I Medicinsk Afdeling lægger vi vægt på høj faglig kvalitet i pleje, behandling og omsorg til den enkelte patient og dennes pårørende. Derfor er det også vigtig, at du som souschef deltager i det kliniske arbejde og ved, hvad der rør sig hos patienter og medarbejdere. Vi har fokus på, at tværfagligt samarbejde løfter fagligheden højest og skaber de bedste patientforløb. Derfor inddrager vi andre faggrupper, og har både farmakonomer, terapeuter og afsnitsledelsessekretær ansat. Vi har stort fokus på fastholdelse, faglig udvikling og patientsikkerhed, som betyder, at vi prioriterer personalets deltagelse i årlige kompetencedage. Da vi gerne vil satse på talenter, vil der på sigt være mulighed for videreuddannelse indenfor relevante emner. Medicinsk Afdeling anvender kompetencelønsmodel og indbyder aktivt til engagement i faglig udvikling. Hvis du vil vide mere eller har spørgsmål til ovenstående, så tøv ikke med at kontakte os. Du er også hjerteligt velkommen til at kigge ind til et uforpligtende besøg, så du kan få et indtryk af din måske kommende arbejdsplads. Du skal blot kontakte: Konst. afdelingssygeplejerske Christina Holmgreen Egelund, tlf. 4732 2191, e-mail cege@regiosnjaelland.dk Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Søger du en spændende stilling, hvor du skal være med til at opbygge og lede et specialiseret sengeafsnit for lungemedicinske patienter med høj faglighed?

Så er stillingen som sygeplejerske med souschef funktion på det kommende B77 lige noget for dig.

Om Medicinsk Afdeling:

Medicinsk Afdeling har tre intern medicinske specialer; infektionsmedicin, nefrologi og lungemedicin, som alle har specialiserede funktioner, samt et diagnostisk center, som bl.a. varetager diagnostiske pakkeforløb og metastasepakkeforløb.

Der sker en løbende udvikling indenfor specialerne både fagligt, forsknings- og aktivitetsmæssigt. For at sikre et højt fagligt og udviklende miljø med en høj grad af patientinddragelse arbejder vi målrettet og kontinuerligt med forbedringer, kvalitet, uddannelse, udvikling og forskning.

Aktuelt har vi et fælles lunge – og infektionsmedicinsk afsnit, som grundet behov for flere senge og øget specialisering skal opdeles i selvstændige afsnit med hver 16 senge.

Det er her, at du kommer i spil. Den 1. april åbner 2020 åbner vi nemlig et nyt lungemedicinsk sengeafsnit B77.

Som sygeplejerske med souschef funktion på det lungemedicinske sengeafsnit vil du få mulighed for at prøve kræfter med ledelse. Du vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingssygeplejersken og sammen vil I stå for de daglige drift- og ledelsesmæssige opgaver. Du kommer også til at være med til at tegne fremtiden for sengeafsnittet og få medindflydelse på de visioner og mål, som fremadrettet skal kendetegne det lungemedicinske speciale.

Kan du sige JA til følgende?

  • Er positivt indstillet, ansvarsfuld og tillidsskabende
  • Har fokus på trivsel og et god arbejdsmiljø
  • Er god til at bevare roen og overblikket i en travl hverdag
  • Arbejde struktureret og selvstændigt
  • Er fuld af gå-på-mod, nysgerrig og åben for nye ideer
  • Er ikke bange for at gå nye veje eller udfordre traditionelle arbejdsgange/arbejdsområder
  • God til at indgå i et samarbejde på tværs af faggrænser, hvor der tænkes i helheder
  • Har fokus på kerneydelsen, de medicinske patienter
  • Har gode kommunikative og pædagogisk egenskaber
  • Har lyst til at være med til udvikling af sygeplejen og kompetenceudvikling af medarbejdere

I Medicinsk Afdeling lægger vi vægt på høj faglig kvalitet i pleje, behandling og omsorg til den enkelte patient og dennes pårørende. Derfor er det også vigtig, at du som souschef deltager i det kliniske arbejde og ved, hvad der rør sig hos patienter og medarbejdere.

Vi har fokus på, at tværfagligt samarbejde løfter fagligheden højest og skaber de bedste patientforløb. Derfor inddrager vi andre faggrupper, og har både farmakonomer, terapeuter og afsnitsledelsessekretær ansat.

Vi har stort fokus på fastholdelse, faglig udvikling og patientsikkerhed, som betyder, at vi prioriterer personalets deltagelse i årlige kompetencedage. Da vi gerne vil satse på talenter, vil der på sigt være mulighed for videreuddannelse indenfor relevante emner.

Medicinsk Afdeling anvender kompetencelønsmodel og indbyder aktivt til engagement i faglig udvikling.

Hvis du vil vide mere eller har spørgsmål til ovenstående, så tøv ikke med at kontakte os. Du er også hjerteligt velkommen til at kigge ind til et uforpligtende besøg, så du kan få et indtryk af din måske kommende arbejdsplads.

Du skal blot kontakte:

Konst. afdelingssygeplejerske Christina Holmgreen Egelund, tlf. 4732 2191, e-mail cege@regiosnjaelland.dk

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandSorø2020-02-06T00:00:002020-02-23T00:00:00
330171165Afdelingsleder for Indkøb, Forsikring og EjendommeRobot Brænder du for at lede en bred tværfaglig afdeling, som rummer mange forskelligartede opgaver og behov? Motiveres du af at være innovativ og tænke ud af boksen, og kan du sætte retning og få følgeskab? Har du stærke faglige og ledelsesmæssige kompetencer, kan stillingen som afdelingsleder for Indkøb, Forsikring og Ejendomme være noget for dig. Du kan læse mere om jobbet og forventningerne til dig i job- og kompetenceprofilen her. Yderligere oplysninger kan du få ved at kontakte Centerchef for Økonomi og Ejendomme Tina Ottesen på 4559666659.

Brænder du for at lede en bred tværfaglig afdeling, som rummer mange forskelligartede opgaver og behov?

Motiveres du af at være innovativ og tænke ud af boksen, og kan du sætte retning og få følgeskab?

Har du stærke faglige og ledelsesmæssige kompetencer, kan stillingen som afdelingsleder for Indkøb, Forsikring og Ejendomme være noget for dig.

Du kan læse mere om jobbet og forventningerne til dig i job- og kompetenceprofilen her.

Yderligere oplysninger kan du få ved at kontakte Centerchef for Økonomi og Ejendomme Tina Ottesen på +4559666659.

Odsherred KommuneHøjby2020-02-04T00:00:002020-02-19T00:00:00
330176494Afdelingschef, projektering og tilbudRobot Til byggefirma i sund udvikling på Midtsjælland. Om stillingen Vil du med på den fortsatte rejse i udviklingen af et byggefirma med ca. 50 ansatte, som beskæftiger sig med opførelse af erhvervsbyggeri i fag-, hoved- og totalentreprise? Og har du erfaring fra lignende stilling? Som en del af virksomhedens ledergruppe forventer vi, at din indsats er værdiskabende og bidragende til at fortsætte en sund udvikling. Succeskriteriet for denne stilling er at styrke firmaets pipeline samt fastholde virksomhedens strategi i tilbudsfasen. Tilbudsafdelingen består af tre tegnere samt to beregnere. Dit ansvar bliver, udover det interne samarbejde, kontakt til bygherrer, myndigheder og rådgivere. Om dig Du får en stor kontaktflade, og vi søger derfor den profil, der trives med kundekontakt, er kommunikativ stærk og fremstår tydelig med et naturligt lederskab. Du navigerer ubesværet i de forskellige relationer, både internt og eksternt på venlig og imødekommende vis. Du har et højt drive, er en medspiller i forhold til videreudvikling og optimering af afdelingen og virksomheden som helhed. Du er drevet af godt købmandskab og fairness, og du har erfaring med at skabe værdi i byggerier på hvert enkelt projekt. Du har erfaring med salg, beregning af tilbud og projektledelse indenfor total-, hoved- og fagentrepriser, og har rutine i forhandling af kontrakter med underentreprenører og leverandører. Vi forestiller os, at du har en byggeteknisk uddannelse som ingeniør eller konstruktør, men det er ikke en forudsætning. Flere års erfaring på området kan også være relevant, især hvis du nu sidder i en lignende stilling med tilsvarende arbejdsopgaver samt ledelsesansvar. Du tilbydes En stilling i et veletableret byggefirma Fagligt dygtige kollegaer og en uformel omgangstone Et inspirerende arbejdsmiljø, hvor der er fokus på høj kvalitet og trivsel blandt medarbejdere En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer samt pensions og sundhedsordning Ansøgning Headhunterne står for processen i denne stilling. Send derfor ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter i en mail mrk. CVA-20109 til: job@headhunterne.dk Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at kontakte headhunter Charlotte Schimmelmann på tlf. 40903700 eller Louise Højfeldt på tlf. 93403700. Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymitet er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

Til byggefirma i sund udvikling på Midtsjælland.

Om stillingen

Vil du med på den fortsatte rejse i udviklingen af et byggefirma med ca. 50 ansatte, som beskæftiger sig med opførelse af erhvervsbyggeri i fag-, hoved- og totalentreprise? Og har du erfaring fra lignende stilling?

Som en del af virksomhedens ledergruppe forventer vi, at din indsats er værdiskabende og bidragende til at fortsætte en sund udvikling.

Succeskriteriet for denne stilling er at styrke firmaets pipeline samt fastholde virksomhedens strategi i tilbudsfasen. Tilbudsafdelingen består af tre tegnere samt to beregnere. Dit ansvar bliver, udover det interne samarbejde, kontakt til bygherrer, myndigheder og rådgivere.

Om dig

Du får en stor kontaktflade, og vi søger derfor den profil, der trives med kundekontakt, er kommunikativ stærk og fremstår tydelig med et naturligt lederskab. Du navigerer ubesværet i de forskellige relationer, både internt og eksternt på venlig og imødekommende vis.

Du har et højt drive, er en medspiller i forhold til videreudvikling og optimering af afdelingen og virksomheden som helhed. Du er drevet af godt købmandskab og fairness, og du har erfaring med at skabe værdi i byggerier på hvert enkelt projekt.

Du har erfaring med salg, beregning af tilbud og projektledelse indenfor total-, hoved- og fagentrepriser, og har rutine i forhandling af kontrakter med underentreprenører og leverandører.

Vi forestiller os, at du har en byggeteknisk uddannelse som ingeniør eller konstruktør, men det er ikke en forudsætning.

Flere års erfaring på området kan også være relevant, især hvis du nu sidder i en lignende stilling med tilsvarende arbejdsopgaver samt ledelsesansvar.

Du tilbydes

  • En stilling i et veletableret byggefirma
  • Fagligt dygtige kollegaer og en uformel omgangstone
  • Et inspirerende arbejdsmiljø, hvor der er fokus på høj kvalitet og trivsel blandt medarbejdere
  • En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer samt pensions – og sundhedsordning

Ansøgning

Headhunterne står for processen i denne stilling.

Send derfor ansøgning, CV og øvrige relevante dokumenter i en mail mrk. CVA-20109 til: job@headhunterne.dk

Hvis du har brug for yderligere information for at afgøre, om du skal søge stillingen, er du velkommen til at kontakte headhunter Charlotte Schimmelmann på tlf. 40903700 eller Louise Højfeldt på tlf. 93403700.

Ved evt. interview vil det blive oplyst, hvilken virksomhed det drejer sig om, men indtil da foregår rekrutteringsprocessen anonymt. Anonymitet er gensidigt. Virksomheden vil således heller ikke få kendskab til dine oplysninger, før du giver tilladelse til det. Sidder du i uopsagt stilling, kan du derfor trygt sende ansøgning til os.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne. Specialister i at finde ildsjæle.

HeadhunterneRoskilde2020-02-12T00:00:002020-03-09T00:00:00
330174948Afdelingsleder til SocialpsykiatriRobot Afdelingsleder til Socialpsykiatrien i Odsherred kommune Socialpsykiatrien skal have ny leder, da vores gamle leder er blevet headhuntet til anden stilling. Socialpsykiatrien i Odsherred har i de seneste år været igennem en omfattende faglig og organisatorisk udvikling. Socialpsykiatrien består af en administration og tre afdelinger. Det opsøgende team og akutfunktion. Væresteder og Støtte- og kontaktpersonordning samt tilbud til unge med psykiatriske problemstillinger. Et døgntilbud (Grønnehaven)til borgere med mere udtalte psykiatriske lidelser. Pejlemærkerne for socialpsykiatrien har i gennem de seneste år været rehabilitering, recovery. Dette arbejde er blevet realiseret ved et snævert samarbejde med borgerne og deres pårørende. Samarbejdet med psykiatrien, både hospitals- og distriktspsykiatrien, egen læge er i stadig udvikling. Dette gælder også for samarbejdet med øvrige kommunale forvaltninger og politiet. Den nye afdelingsleder forventes både at kunne fortsætte den faglige udvikling og medvirke til at udvikle det organisatoriske grundlag. Den nye afdelingsleder må derfor have en solid faglig baggrund i og viden om socialpsykiatri psykiatri og ledelsesmæssige forudsætninger, der kan understøtte den fortsatte udvikling. Den nye afdelingsleder vil referere til Centrets leder og indgå i Center for Social og psykiatris ledergruppe og forventes d r at kunne bidrage til Centrets strategiske udvikling og realisering af Centrets kerneopgaver. Vi vil derfor lægge vægt på at ansøger har: Erfaring med ledelse af socialpsykiatri En lederuddannelse, der matcher opgaven Resultater fra arbejdet med udvikling af samarbejdet borgere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere Erfaring med undervisning og træning af medarbejdere En formidlende personlighed med plads til at lytte og bidrage samt skabe følgeskab Viden om administrative forhold for medarbejdere og kan skabe et godt arbejdsmiljø Forståelse for og praktisk viden om styring af økonomi inden for de lagte rammebudgetter Vi tilbyder: Et godt arbejdsmiljø i alle enheder og engagerede medarbejdere En god ledergruppe både i socialpsykiatrien og i Center for Social og Psykiatri Et Center med et højt ambitionsniveau og med en udtalt frihed og højt til loftet for den enkelte leder og medarbejder Stillingen ønskes besat den 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen aflønnes efter forhandling med den relevante organisation. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. februar 2020.

Afdelingsleder til Socialpsykiatrien i Odsherred kommune

Socialpsykiatrien skal have ny leder, da vores gamle leder er blevet headhuntet til anden stilling.

Socialpsykiatrien i Odsherred har i de seneste år været igennem en omfattende faglig og organisatorisk udvikling.

Socialpsykiatrien består af en administration og tre afdelinger. Det opsøgende team og akutfunktion. Væresteder og Støtte- og kontaktpersonordning samt tilbud til unge med psykiatriske problemstillinger. Et døgntilbud (Grønnehaven)til borgere med mere udtalte psykiatriske lidelser.

Pejlemærkerne for socialpsykiatrien har i gennem de seneste år været rehabilitering, recovery. Dette arbejde er blevet realiseret ved et snævert samarbejde med borgerne og deres pårørende. Samarbejdet med psykiatrien, både hospitals- og distriktspsykiatrien, egen læge er i stadig udvikling. Dette gælder også for samarbejdet med øvrige kommunale forvaltninger og politiet.

Den nye afdelingsleder forventes både at kunne fortsætte den faglige udvikling og medvirke til at udvikle det organisatoriske grundlag.

Den nye afdelingsleder må derfor have en solid faglig baggrund i og viden om socialpsykiatri/psykiatri og ledelsesmæssige forudsætninger, der kan understøtte den fortsatte udvikling.

Den nye afdelingsleder vil referere til Centrets leder og indgå i Center for Social og psykiatris ledergruppe og forventes dér at kunne bidrage til Centrets strategiske udvikling og realisering af Centrets kerneopgaver.

Vi vil derfor lægge vægt på at ansøger har:

  • Erfaring med ledelse af socialpsykiatri

  • En lederuddannelse, der matcher opgaven

  • Resultater fra arbejdet med udvikling af samarbejdet borgere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere

  • Erfaring med undervisning og træning af medarbejdere

  • En formidlende personlighed med plads til at lytte og bidrage samt skabe følgeskab

  • Viden om administrative forhold for medarbejdere og kan skabe et godt arbejdsmiljø

  • Forståelse for og praktisk viden om styring af økonomi inden for de lagte rammebudgetter

Vi tilbyder:

  • Et godt arbejdsmiljø i alle enheder og engagerede medarbejdere

  • En god ledergruppe både i socialpsykiatrien og i Center for Social og Psykiatri

  • Et Center med et højt ambitionsniveau og med en udtalt frihed og højt til loftet for den enkelte leder og medarbejder

Stillingen ønskes besat den 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen aflønnes efter forhandling med den relevante organisation. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. februar 2020.

Odsherred KommuneHøjby2020-02-10T00:00:002020-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder/pædagogisk leder til Firhøjskolen

FIRHØJSKOLEN

Føllenslev
Om jobbetFirhøjskolen søger en afdelingsleder pædagogisk leder pr. 1. maj 2020. Afdelingslederen pædagogisk leder vil have sit daglige virke på skolen og vil fungere som stedfortræder for skolelederen. I ledelsesteamet vil afdelingslederen pædagogis...
Indrykket:7. februar 2020

Sygeplejerske med souschef funktion til kommende lungemedicinsk sengeafsnit B77, SUH Roskilde

Region Sjælland

Sorø
Søger du en spændende stilling, hvor du skal være med til at opbygge og lede et specialiseret sengeafsnit for lungemedicinske patienter med høj faglighed? Så er stillingen som sygeplejerske med souschef funktion på det kommende B77 lige noget for di...
Indrykket:6. februar 2020

Afdelingsleder for Indkøb, Forsikring og Ejendomme

Odsherred Kommune

Højby
Brænder du for at lede en bred tværfaglig afdeling, som rummer mange forskelligartede opgaver og behov? Motiveres du af at være innovativ og tænke ud af boksen, og kan du sætte retning og få følgeskab? Har du stærke faglige og ledelsesmæssige kompet...
Indrykket:4. februar 2020

Afdelingschef, projektering og tilbud

Headhunterne

Roskilde
Til byggefirma i sund udvikling på Midtsjælland. Om stillingen Vil du med på den fortsatte rejse i udviklingen af et byggefirma med ca. 50 ansatte, som beskæftiger sig med opførelse af erhvervsbyggeri i fag-, hoved- og totalentreprise? Og har du erf...
Indrykket:12. februar 2020

Afdelingsleder til Socialpsykiatri

Odsherred Kommune

Højby
Afdelingsleder til Socialpsykiatrien i Odsherred kommune Socialpsykiatrien skal have ny leder, da vores gamle leder er blevet headhuntet til anden stilling. Socialpsykiatrien i Odsherred har i de seneste år været igennem en omfattende faglig og orga...
Indrykket:10. februar 2020