Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale

Du er en leder med gode formidlingsevner, du har erfaring med at samarbejde og drive opgaver og projekter på tværs af fagområder og interessenter, og har god ledelseserfaring. Du har politisk tæft, er resultatorienteret og værdsætter udfordrende opgaver, der kræver samarbejde på tværs af kommunen.

Frederikssund Kommune søger ny afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale, med tiltrædelse 1. oktober 2019. Du bliver afdelingsleder for afdelingen Sundhed og HR.
Afdelingslederen skal i samspil med centerchef for Center for Politik, Sundhed og Personale, samt den anden afdelingsleder i centret, varetage den overordnede og strategiske ledelse af de to administrative afdelinger i centret. Afdelingslederen har ledelse af 10 medarbejdere.

Den nye afdelingsleder skal stå i spidsen for en afdeling med engagerede, fagligt dygtige medarbejdere. Det er en klar fordel at du har indgående kendskab til HR- og sundhedsområdet, men du kan sagtens have erfaringer med ledelse af andre velfærdsdagsordener eller ledelse af stabsfunktioner.

I udvælgelsesprocessen vil vi vægte højt, at den nye afdelingsleder har erfaring med, og kendskab til, ledelse og koordinering af strategiske opgaver og processer på tværs i en kommunal organisation, på tværs af kommuner og sektorer, og befinder sig godt tæt på direktion og det politiske niveau.
For den rette kandidat vil der på den korte bane være mulighed for at præge og udvikle jobbet og opgaveporteføljen.

Du kan læse mere om kommunen og stillingen på kommunens hjemmeside.

Ansøgere bedes også læse den udvidede job- og kravprofil.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Malene Størup på 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest 9. august 2019 kl. 12.00

Første samtalerunde afholdes 14. eller 15. august 2019. Der indgår test og referencetagning i ansættelsesprocessen. Testtilbagemelding finder sted i perioden 19. -21. august 2019. Anden samtalerunde afholdes 22. august 2019.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
1. oktober 2019

Kontakt
Centerchef Malene Størup på telefon 20 52 87 68

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045042Phoenix-14322e5a12019-06-19T00:00:00Afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og PersonaleDu er en leder med gode formidlingsevner, du har erfaring med at samarbejde og drive opgaver og projekter på tværs af fagområder og interessenter, og har god ledelseserfaring. Du har politisk tæft, er resultatorienteret og værdsætter udfordrende opgaver, der kræver samarbejde på tværs af kommunen.

Frederikssund Kommune søger ny afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale, med tiltrædelse 1. oktober 2019. Du bliver afdelingsleder for afdelingen Sundhed og HR.
Afdelingslederen skal i samspil med centerchef for Center for Politik, Sundhed og Personale, samt den anden afdelingsleder i centret, varetage den overordnede og strategiske ledelse af de to administrative afdelinger i centret. Afdelingslederen har ledelse af 10 medarbejdere.

Den nye afdelingsleder skal stå i spidsen for en afdeling med engagerede, fagligt dygtige medarbejdere. Det er en klar fordel at du har indgående kendskab til HR- og sundhedsområdet, men du kan sagtens have erfaringer med ledelse af andre velfærdsdagsordener eller ledelse af stabsfunktioner.

I udvælgelsesprocessen vil vi vægte højt, at den nye afdelingsleder har erfaring med, og kendskab til, ledelse og koordinering af strategiske opgaver og processer på tværs i en kommunal organisation, på tværs af kommuner og sektorer, og befinder sig godt tæt på direktion og det politiske niveau.
For den rette kandidat vil der på den korte bane være mulighed for at præge og udvikle jobbet og opgaveporteføljen.

Du kan læse mere om kommunen og stillingen på kommunens hjemmeside.

Ansøgere bedes også læse den udvidede job- og kravprofil.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Malene Størup på 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest 9. august 2019 kl. 12.00

Første samtalerunde afholdes 14. eller 15. august 2019. Der indgår test og referencetagning i ansættelsesprocessen. Testtilbagemelding finder sted i perioden 19. -21. august 2019. Anden samtalerunde afholdes 22. august 2019.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
1. oktober 2019

Kontakt
Centerchef Malene Størup på telefon 20 52 87 68

 

2019-08-10T00:53:00.073 Du er en leder med gode formidlingsevner, du har erfaring med at samarbejde og drive opgaver og projekter på tværs af fagområder og interessenter, og har god ledelseserfaring. Du har politisk tæft, er resultatorienteret og værdsætter udfordrende opgaver, der kræver samarbejde på tværs af kommunen.Frederikssund Kommune søger ny afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale, med tiltrædelse 1. oktober 2019. Du bliver afdelingsleder for afdelingen Sundhed og HR.Afdelingslederen skal i samspil med centerchef for Center for Politik, Sundhed og Personale, samt den anden afdelingsleder i centret, varetage den overordnede og strategiske ledelse af de to administrative afdelinger i centret. Afdelingslederen har ledelse af 10 medarbejdere.Den nye afdelingsleder skal stå i spidsen for en afdeling med engagerede, fagligt dygtige medarbejdere. Det er en klar fordel at du har indgående kendskab til HR- og sundhedsområdet, men du kan sagtens have erfaringer med ledelse af andre velfærdsdagsordener eller ledelse af stabsfunktioner.I udvælgelsesprocessen vil vi vægte højt, at den nye afdelingsleder har erfaring med, og kendskab til, ledelse og koordinering af strategiske opgaver og processer på tværs i en kommunal organisation, på tværs af kommuner og sektorer, og befinder sig godt tæt på direktion og det politiske niveau.For den rette kandidat vil der på den korte bane være mulighed for at præge og udvikle jobbet og opgaveporteføljen.Du kan læse mere om kommunen og stillingen på kommunens hjemmeside.Ansøgere bedes også læse den udvidede job- og kravprofil.Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Malene Størup på 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk.AnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest 9. august 2019 kl. 12.00Første samtalerunde afholdes 14. eller 15. august 2019. Der indgår test og referencetagning i ansættelsesprocessen. Testtilbagemelding finder sted i perioden 19. -21. august 2019. Anden samtalerunde afholdes 22. august 2019.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelse1. oktober 2019KontaktCenterchef Malene Størup på telefon 20 52 87 6811jobnet14322e5a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-09T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=359100EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3548833Frederikssund Kommune11Torvet 23600FrederikssundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779884JobNet5006298500629810018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14322e5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=14322e5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14322e5a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14322e5a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAfdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse362105907mstoe@frederikssund.dkDKDanmarkDKDanmark330130994Funktionschef for Jura, Kontrakter og UdbudRobot Har du lyst til at få ansvar for udbud for flere mia. kr., og har du lyst til at være leder for ca. 16 dygtige medarbejdere fordelt på to udbudsteams og et team for Jura og Kontraktstyring? Vores nuværende chef for Jura, Kontrakter og udbud har fået nyt job og derfor søger Koncern Indkøb i Region Sjælland en ny kommercielt tænkende jurist med ledelseserfaring som chef for Jura, Kontrakter og Udbud. Chefen for Jura, Kontrakter og Udbud refererer til Region Sjællands Indkøbschef og har det faglige og personalemæssige ansvar for de medarbejdere, der arbejder med udbud af varer, tjenesteydelser og IT samt juridisk rådgivning på det udbudsretlige og indkøbskontraktuelle område. Jobbet som chef for Jura, Kontrakter og Udbud indeholder en lang række opgaver, herunder: Være en væsentlig drivkraft i arbejdet med at sikre mest mulig sundhed for de penge der bruges på indkøb i regionen samt størst mulige indkøbsbesparelser Prioritering af udbudsområder og øvrige opgaver Faglig sparring med og udvikling af medarbejderne Kvalitetssikring af udbudsmaterialer og videreudvikling af Koncern Indkøbs paradigmer Aktiv deltagelse i Indkøbs ledergruppe Bidrage til procesoptimering, prioritering og løsning af Koncern Indkøbs opgaveportefølje Chefen for Jura, Kontrakter og Udbud har en vigtig rolle i forhold til at bidrage til Region Sjællands videre udvikling af kategori- og kontraktstyring i tæt samarbejde med kollegaer i Koncern Indkøb og samarbejdspartnere i resten af regionen. Bæredygtige og værdibaserede indkøb er på regionernes dagsorden, og chefen for Jura, Kontrakter og Udbud vil også skulle bidrage til at effektive indkøb og indkøbsbesparelser, suppleres med nye beregningsmodeller for totalomkostninger og værdi for patienterne i tæt dialog med sygehusene, Psykiatrien, de øvrige virksomhedsområder i Region Sjælland samt leverandører, de øvrige regioner og interesseorganisationer. Jobbet indebærer en stor berøringsflade med mange samarbejdsparter internt i regionen og eksterne parter i form af leverandører, de øvrige regioner og samarbejdsfora på tvær af industrien og den offentlige sektor. Du kan læse Region Sjællands Politik for indkøb her: https: www.regionsjaelland.dk omregionen Organisation oevrigeafdelingerogenheder Sider koncernindkoeb.aspx Om dig: Jobbet spænder over en bred vifte af strategiske, taktiske og operationelle opgaver, hvorfor det er vigtigt, at chefen for Jura, Kontrakter og Udbud generelt er fleksibel og bredt funderet inden for indkøbs- og udbudsområdet, og har en relevant uddannelsesmæssig baggrund gerne som jurist. har ledelsesmæssig erfaring gerne fra en politisk ledet organisation er god til at etablere relationer og samarbejde på tværs af organisationen. har konkret erfaring med udbudsret og kontraktret viden om kontraktstyring og kategoristyring er et plus har en stærk kommerciel forretningsforståelse har stærke analytiske evner og kan overskue komplekse problemstillinger er meget stærk i skriftlig formulering Du vil indgå i et ledelsesteam og en indkøbsafdeling hvor vi sætter stor pris på personlig og faglig integritet samt en god portion humor. Om Koncern Indkøb Koncern Indkøb er en del af det tværgående fælles center Indkøb, Produktion og Logistik (IPL). Vi er i alt ca. 450 medarbejdere placeret over hele regionen, der løser understøttende opgaver inden for indkøb, vask, forplejning, kantine- og caf drift, transport, lager og logistik, arealpleje samt står for driften af Regionshuset. I Koncern Indkøb er vi ca. 50 ansatte. Udover Jura, Kontrakter og Udbud består Koncern Indkøb af afdelingen Indkøb, Support og Kategoristyring, som man har et meget tæt samarbejde med. Koncern Indkøb er ansvarlig for regionens udbud af apparatur, forbrugsvarer, tjenesteydelser og IT. Koncern Indkøb har således en central rolle i at understøtte driften af regionens sygehuse og være en relevant og serviceorienteret samarbejdspartner for vores kollegaer på sygehusene Stillingen besættes på overenskomstvilkår og efter principperne i Ny Løn. Er du interesseret? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte indkøbschef Nina Uldal på 21 6 61 89 eller ninu@regionsjaelland.dk eller Chef for Indkøb, Support og Kategoristyring Bo Kaliszan på bkal@regionsjaelland.dk. Er du interesseret? Så send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 5. januar 2020. Samtaler gennemføres løbende i Indkøb, der har til huse på Roskilde Sygehus, Ny Østergade 16, 4000 Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Har du lyst til at få ansvar for udbud for flere mia. kr., og har du lyst til at være leder for ca. 16 dygtige medarbejdere fordelt på to udbudsteams og et team for Jura og Kontraktstyring?

Vores nuværende chef for Jura, Kontrakter og udbud har fået nyt job og derfor søger Koncern Indkøb i Region Sjælland en ny kommercielt tænkende jurist med ledelseserfaring som chef for Jura, Kontrakter og Udbud.

Chefen for Jura, Kontrakter og Udbud refererer til Region Sjællands Indkøbschef og har det faglige og personalemæssige ansvar for de medarbejdere, der arbejder med udbud af varer, tjenesteydelser og IT samt juridisk rådgivning på det udbudsretlige og indkøbskontraktuelle område.

Jobbet som chef for Jura, Kontrakter og Udbud indeholder en lang række opgaver, herunder:

  • Være en væsentlig drivkraft i arbejdet med at sikre mest mulig sundhed for de penge der bruges på indkøb i regionen samt størst mulige indkøbsbesparelser
  • Prioritering af udbudsområder og øvrige opgaver

  • Faglig sparring med og udvikling af medarbejderne

  • Kvalitetssikring af udbudsmaterialer og videreudvikling af Koncern Indkøbs paradigmer

  • Aktiv deltagelse i Indkøbs ledergruppe

  • Bidrage til procesoptimering, prioritering og løsning af Koncern Indkøbs opgaveportefølje

Chefen for Jura, Kontrakter og Udbud har en vigtig rolle i forhold til at bidrage til Region Sjællands videre udvikling af kategori- og kontraktstyring i tæt samarbejde med kollegaer i Koncern Indkøb og samarbejdspartnere i resten af regionen.

Bæredygtige og værdibaserede indkøb er på regionernes dagsorden, og chefen for Jura, Kontrakter og Udbud vil også skulle bidrage til at effektive indkøb og indkøbsbesparelser, suppleres med nye beregningsmodeller for totalomkostninger og værdi for patienterne i tæt dialog med sygehusene, Psykiatrien, de øvrige virksomhedsområder i Region Sjælland samt leverandører, de øvrige regioner og interesseorganisationer.

Jobbet indebærer en stor berøringsflade med mange samarbejdsparter internt i regionen og eksterne parter i form af leverandører, de øvrige regioner og samarbejdsfora på tvær af industrien og den offentlige sektor.

Du kan læse Region Sjællands Politik for indkøb her: https://www.regionsjaelland.dk/omregionen/Organisation/oevrigeafdelingerogenheder/Sider/koncernindkoeb.aspx

Om dig:

Jobbet spænder over en bred vifte af strategiske, taktiske og operationelle opgaver, hvorfor det er vigtigt, at chefen for Jura, Kontrakter og Udbud generelt er fleksibel og bredt funderet inden for indkøbs- og udbudsområdet, og

  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund – gerne som jurist.

  • har ledelsesmæssig erfaring – gerne fra en politisk ledet organisation

  • er god til at etablere relationer og samarbejde på tværs af organisationen.

  • har konkret erfaring med udbudsret og kontraktret

  • viden om kontraktstyring og kategoristyring er et plus

  • har en stærk kommerciel forretningsforståelse

  • har stærke analytiske evner og kan overskue komplekse problemstillinger

  • er meget stærk i skriftlig formulering

Du vil indgå i et ledelsesteam og en indkøbsafdeling hvor vi sætter stor pris på personlig og faglig integritet samt en god portion humor.

Om Koncern Indkøb

Koncern Indkøb er en del af det tværgående fælles center Indkøb, Produktion og Logistik (IPL). Vi er i alt ca. 450 medarbejdere placeret over hele regionen, der løser understøttende opgaver inden for indkøb, vask, forplejning, kantine- og cafédrift, transport, lager og logistik, arealpleje samt står for driften af Regionshuset.

I Koncern Indkøb er vi ca. 50 ansatte. Udover Jura, Kontrakter og Udbud består Koncern Indkøb af afdelingen Indkøb, Support og Kategoristyring, som man har et meget tæt samarbejde med. Koncern Indkøb er ansvarlig for regionens udbud af apparatur, forbrugsvarer, tjenesteydelser og IT. Koncern Indkøb har således en central rolle i at understøtte driften af regionens sygehuse og være en relevant og serviceorienteret samarbejdspartner for vores kollegaer på sygehusene

Stillingen besættes på overenskomstvilkår og efter principperne i Ny Løn.

Er du interesseret?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte indkøbschef Nina Uldal på 21 6 61 89 eller ninu@regionsjaelland.dk eller Chef for Indkøb, Support og Kategoristyring Bo Kaliszan på bkal@regionsjaelland.dk.

Er du interesseret? Så send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 5. januar 2020. Samtaler gennemføres løbende i Indkøb, der har til huse på Roskilde Sygehus, Ny Østergade 16, 4000

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRoskilde2019-12-12T00:00:002020-01-05T00:00:00
330128362QA-leder til Region Sjælland Sygehusapoteket, RoskildeRobot Brænder du for ledelse og kvalitetssikring, og trives du i en travl og omskiftelig hverdag, så er stillingen, som QA-leder på Sygehusapoteket, måske noget for dig. QA er en del af vores kvalitetsafdeling, der også består af en QC-afdeling samt en IT stabsfunktion. Der er i alt 16 medarbejdere i kvalitetsafdelingen, hvoraf ni medarbejdere, der er fordelt på seks akademikere og fire farmakonomer laboranter, refererer til QA-lederen. I afdelingen har vi en åben og ærlig kultur, samt en uformel omgangstone, hvor vi hjælper hinanden og værdsætter det gode humør. Vi har fokus på faglig sparring, og at vi udvikler os sammen. Du kan se frem til at lede et energisk og positivt team, hvor samarbejde og kommunikation med apotekets øvrige afdelinger er en vigtig del af hverdagen. Med reference til Farmaceutisk chef for Kvalitet, skal QA-leder, sammen med QC-leder, varetage den samlede ledelse af kvalitetsafdelingen og stå for udmøntning af GMP i afdelingen. Som QA-leder får du et særligt ansvar for den personalemæssige og faglige ledelse af medarbejderne i QA. Du vil blive ansvarlig for, at den daglig drift i afdelingen er dækket af kvalificeret og trænet personale, samt at trivslen og udviklingen i afdelingen er positiv herunder, at der bliver afholdt MUS-samtaler. Fagligt ligger ansvaret for Sygehusapotekets kvalitetsstyringssystem i QA-afdelingen. Kvalitetsstyringssystemet anvendes hovedsageligt inden for fremstillings- og logistikområdet, men også i Sygehusapotekets øvrige afdelinger, og således er der en stor samarbejdsflade bredt i organisationen. Ud over det overordnede kvalitetsstyringssystem, der blandt andet rummer system for instruktioner, afvigelseshåndtering, validering og kvalificering, ændringskontrol, risikovurdering, samt kontrakter og audit, er følgende overordnede områder placeret i QA Frigivelse af Sygehusapotekets lægemidler QA-godkendelse af dokumenter udarbejdet i Sygehusapotekets øvrige afdelinger Udarbejdelse af PQR og QMR, samt trend på afvigelser og reklamationer Miljø- og procesmonitorering under produktion og mediefyld, herunder ID-analyse og GPT Ud over de ledelsesmæssige opgaver, skal du forvente at indgå i løsningen af de faglige opgaver i afdelingen. Din profil Vi søger en engageret og handlekraftig QA-leder, der Er uddannet farmaceut eller har en tilsvarende uddannelse og derved kan varetage rollen som dQP Har evne for og lysten til at arbejde med ledelse Er samarbejdsorienteret og trives med samarbejde på tværs i en organisation Har erfaring inden for GMP Kommunikerer godt og tydeligt på skrift og i tale Har bred QA-erfaring og lysten til at udvikle vores overordnede kvalitetssystemer Har erfaring med audit og selvinspektion Praktisk information om stillingen Stillingen er en fast fuldtidsstilling, og ansættelsen følger gældende overenskomst. Du får arbejdsplads i Roskilde, men der kan forekomme arbejdsdage på Sygehusapotekets andre geografier. Du kan få mere information om stillingen ved at kontakte farmaceutisk chef for Kvalitet, Heidi Egenhardt på tlf. 21 78 79 31. Om Sygehusapoteket Sygehusapoteket er et selvstændigt virksomhedsområde med 225 medarbejdere, som leverer lægemidler, medicinservice og klinisk farmaceutisk service til sygehusene i Region Sjælland. Vi indkøber lægemidler og producerer også lægemidler både til lager og til den enkelte patient, især kemoterapi til kræftpatienter. Vi håndterer lægemidler for 1 mia. kr. om året. Med fokus på lægemidler gør vi vores bedste for, at medmennesker med behov for sygehusbehandling er trygge, velbehandlede og bedre i stand til at klare dagen i morgen Du kan læse mere om Sygehusapoteket her.

Brænder du for ledelse og kvalitetssikring, og trives du i en travl og omskiftelig hverdag, så er stillingen, som QA-leder på Sygehusapoteket, måske noget for dig.

QA er en del af vores kvalitetsafdeling, der også består af en QC-afdeling samt en IT stabsfunktion. Der er i alt 16 medarbejdere i kvalitetsafdelingen, hvoraf ni medarbejdere, der er fordelt på seks akademikere og fire farmakonomer/laboranter, refererer til QA-lederen.

I afdelingen har vi en åben og ærlig kultur, samt en uformel omgangstone, hvor vi hjælper hinanden og værdsætter det gode humør. Vi har fokus på faglig sparring, og at vi udvikler os sammen. Du kan se frem til at lede et energisk og positivt team, hvor samarbejde og kommunikation med apotekets øvrige afdelinger er en vigtig del af hverdagen.

Med reference til Farmaceutisk chef for Kvalitet, skal QA-leder, sammen med QC-leder, varetage den samlede ledelse af kvalitetsafdelingen og stå for udmøntning af GMP i afdelingen. Som QA-leder får du et særligt ansvar for den personalemæssige og faglige ledelse af medarbejderne i QA. Du vil blive ansvarlig for, at den daglig drift i afdelingen er dækket af kvalificeret og trænet personale, samt at trivslen og udviklingen i afdelingen er positiv – herunder, at der bliver afholdt MUS-samtaler.

Fagligt ligger ansvaret for Sygehusapotekets kvalitetsstyringssystem i QA-afdelingen. Kvalitetsstyringssystemet anvendes hovedsageligt inden for fremstillings- og logistikområdet, men også i Sygehusapotekets øvrige afdelinger, og således er der en stor samarbejdsflade bredt i organisationen.

Ud over det overordnede kvalitetsstyringssystem, der blandt andet rummer system for instruktioner, afvigelseshåndtering, validering og kvalificering, ændringskontrol, risikovurdering, samt kontrakter og audit, er følgende overordnede områder placeret i QA

  • Frigivelse af Sygehusapotekets lægemidler
  • QA-godkendelse af dokumenter udarbejdet i Sygehusapotekets øvrige afdelinger
  • Udarbejdelse af PQR og QMR, samt trend på afvigelser og reklamationer
  • Miljø- og procesmonitorering under produktion og mediefyld, herunder ID-analyse og GPT

Ud over de ledelsesmæssige opgaver, skal du forvente at indgå i løsningen af de faglige opgaver i afdelingen.

Din profil

Vi søger en engageret og handlekraftig QA-leder, der

  • Er uddannet farmaceut eller har en tilsvarende uddannelse og derved kan varetage rollen som dQP
  • Har evne for og lysten til at arbejde med ledelse
  • Er samarbejdsorienteret og trives med samarbejde på tværs i en organisation
  • Har erfaring inden for GMP
  • Kommunikerer godt og tydeligt på skrift og i tale
  • Har bred QA-erfaring og lysten til at udvikle vores overordnede kvalitetssystemer
  • Har erfaring med audit og selvinspektion

Praktisk information om stillingen

Stillingen er en fast fuldtidsstilling, og ansættelsen følger gældende overenskomst. Du får arbejdsplads i Roskilde, men der kan forekomme arbejdsdage på Sygehusapotekets andre geografier.

Du kan få mere information om stillingen ved at kontakte farmaceutisk chef for Kvalitet, Heidi Egenhardt på tlf. 21 78 79 31.

Om Sygehusapoteket
Sygehusapoteket er et selvstændigt virksomhedsområde med 225 medarbejdere, som leverer lægemidler, medicinservice og klinisk farmaceutisk service til sygehusene i Region Sjælland. Vi indkøber lægemidler og producerer også lægemidler både til lager og til den enkelte patient, især kemoterapi til kræftpatienter. Vi håndterer lægemidler for 1 mia. kr. om året.

”Med fokus på lægemidler gør vi vores bedste for, at medmennesker med behov for sygehusbehandling er trygge, velbehandlede og bedre i stand til at klare dagen i morgen”

Du kan læse mere om Sygehusapoteket her

Region SjællandRoskilde2019-11-25T00:00:002019-12-31T00:00:00
330117748Afdelingschef søges til vores værksted i RoskildeRobot Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne auto-værksted. Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice.Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få en god teamånd frem hos teamet. Jobbeskrivelse Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder. Du får mere end du forventer Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning. Ansøgning Søg stillingen via dette link Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Regionschef Michael Dahl md@skorstensgaard.dk Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien. Læs mere om afdelingen påhttps: skorstensgaard.dk Skorstensgaard er en af Danmarks førende indenfor autoreparationer. Vi er en værkstedskæde i vækst med 24 afdelinger, hvor vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere. God service og høj kvalitet kommer i allerførste række og vi lægger stor vægt på udvikling, motivering og efteruddannelse af vores medarbejdere.

Bliv en del af en koncern i rivende udvikling

Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. 
Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne auto-værksted. 

Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice.
Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver. 
Du er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. 
Du er engagerende, motiverende og formår at få en god teamånd frem hos teamet. 

Jobbeskrivelse

Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder. 

Du får mere end du forventer

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring og pensionsordning. 

Ansøgning

Søg stillingen via dette link

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: 
Regionschef Michael Dahl md@skorstensgaard.dk 

Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien. 

Læs mere om afdelingen på
https://skorstensgaard.dk

Skorstensgaard er en af Danmarks førende indenfor autoreparationer. Vi er en værkstedskæde i vækst med 24 afdelinger, hvor vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere. God service og høj kvalitet kommer i allerførste række og vi lægger stor vægt på udvikling, motivering og efteruddannelse af vores medarbejdere. 

Skorstensgaard Roskilde ApSRoskilde2019-12-12T00:00:002019-12-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Funktionschef for Jura, Kontrakter og Udbud

Region Sjælland

Roskilde
Har du lyst til at få ansvar for udbud for flere mia. kr., og har du lyst til at være leder for ca. 16 dygtige medarbejdere fordelt på to udbudsteams og et team for Jura og Kontraktstyring? Vores nuværende chef for Jura, Kontrakter og udbud har fået...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:5. januar 2020

QA-leder til Region Sjælland Sygehusapoteket, Roskilde

Region Sjælland

Roskilde
Brænder du for ledelse og kvalitetssikring, og trives du i en travl og omskiftelig hverdag, så er stillingen, som QA-leder på Sygehusapoteket, måske noget for dig. QA er en del af vores kvalitetsafdeling, der også består af en QC-afdeling samt en IT...
Indrykket:25. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Afdelingschef søges til vores værksted i Roskilde

Skorstensgaard Roskilde ApS

Roskilde
Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi forventer at få forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne au...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:27. december 2019