Afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale

Du er en leder med gode formidlingsevner, du har erfaring med at samarbejde og drive opgaver og projekter på tværs af fagområder og interessenter, og har god ledelseserfaring. Du har politisk tæft, er resultatorienteret og værdsætter udfordrende opgaver, der kræver samarbejde på tværs af kommunen.

Frederikssund Kommune søger ny afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale, med tiltrædelse 1. oktober 2019. Du bliver afdelingsleder for afdelingen Sundhed og HR.
Afdelingslederen skal i samspil med centerchef for Center for Politik, Sundhed og Personale, samt den anden afdelingsleder i centret, varetage den overordnede og strategiske ledelse af de to administrative afdelinger i centret. Afdelingslederen har ledelse af 10 medarbejdere.

Den nye afdelingsleder skal stå i spidsen for en afdeling med engagerede, fagligt dygtige medarbejdere. Det er en klar fordel at du har indgående kendskab til HR- og sundhedsområdet, men du kan sagtens have erfaringer med ledelse af andre velfærdsdagsordener eller ledelse af stabsfunktioner.

I udvælgelsesprocessen vil vi vægte højt, at den nye afdelingsleder har erfaring med, og kendskab til, ledelse og koordinering af strategiske opgaver og processer på tværs i en kommunal organisation, på tværs af kommuner og sektorer, og befinder sig godt tæt på direktion og det politiske niveau.
For den rette kandidat vil der på den korte bane være mulighed for at præge og udvikle jobbet og opgaveporteføljen.

Du kan læse mere om kommunen og stillingen på kommunens hjemmeside.

Ansøgere bedes også læse den udvidede job- og kravprofil.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Malene Størup på 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest 9. august 2019 kl. 12.00

Første samtalerunde afholdes 14. eller 15. august 2019. Der indgår test og referencetagning i ansættelsesprocessen. Testtilbagemelding finder sted i perioden 19. -21. august 2019. Anden samtalerunde afholdes 22. august 2019.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
1. oktober 2019

Kontakt
Centerchef Malene Størup på telefon 20 52 87 68

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045042Phoenix-14322e5a12019-06-19T00:00:00Afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og PersonaleDu er en leder med gode formidlingsevner, du har erfaring med at samarbejde og drive opgaver og projekter på tværs af fagområder og interessenter, og har god ledelseserfaring. Du har politisk tæft, er resultatorienteret og værdsætter udfordrende opgaver, der kræver samarbejde på tværs af kommunen.

Frederikssund Kommune søger ny afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale, med tiltrædelse 1. oktober 2019. Du bliver afdelingsleder for afdelingen Sundhed og HR.
Afdelingslederen skal i samspil med centerchef for Center for Politik, Sundhed og Personale, samt den anden afdelingsleder i centret, varetage den overordnede og strategiske ledelse af de to administrative afdelinger i centret. Afdelingslederen har ledelse af 10 medarbejdere.

Den nye afdelingsleder skal stå i spidsen for en afdeling med engagerede, fagligt dygtige medarbejdere. Det er en klar fordel at du har indgående kendskab til HR- og sundhedsområdet, men du kan sagtens have erfaringer med ledelse af andre velfærdsdagsordener eller ledelse af stabsfunktioner.

I udvælgelsesprocessen vil vi vægte højt, at den nye afdelingsleder har erfaring med, og kendskab til, ledelse og koordinering af strategiske opgaver og processer på tværs i en kommunal organisation, på tværs af kommuner og sektorer, og befinder sig godt tæt på direktion og det politiske niveau.
For den rette kandidat vil der på den korte bane være mulighed for at præge og udvikle jobbet og opgaveporteføljen.

Du kan læse mere om kommunen og stillingen på kommunens hjemmeside.

Ansøgere bedes også læse den udvidede job- og kravprofil.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Malene Størup på 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest 9. august 2019 kl. 12.00

Første samtalerunde afholdes 14. eller 15. august 2019. Der indgår test og referencetagning i ansættelsesprocessen. Testtilbagemelding finder sted i perioden 19. -21. august 2019. Anden samtalerunde afholdes 22. august 2019.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
1. oktober 2019

Kontakt
Centerchef Malene Størup på telefon 20 52 87 68

 

Du er en leder med gode formidlingsevner, du har erfaring med at samarbejde og drive opgaver og projekter på tværs af fagområder og interessenter, og har god ledelseserfaring. Du har politisk tæft, er resultatorienteret og værdsætter udfordrende opgaver, der kræver samarbejde på tværs af kommunen.Frederikssund Kommune søger ny afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale, med tiltrædelse 1. oktober 2019. Du bliver afdelingsleder for afdelingen Sundhed og HR.Afdelingslederen skal i samspil med centerchef for Center for Politik, Sundhed og Personale, samt den anden afdelingsleder i centret, varetage den overordnede og strategiske ledelse af de to administrative afdelinger i centret. Afdelingslederen har ledelse af 10 medarbejdere.Den nye afdelingsleder skal stå i spidsen for en afdeling med engagerede, fagligt dygtige medarbejdere. Det er en klar fordel at du har indgående kendskab til HR- og sundhedsområdet, men du kan sagtens have erfaringer med ledelse af andre velfærdsdagsordener eller ledelse af stabsfunktioner.I udvælgelsesprocessen vil vi vægte højt, at den nye afdelingsleder har erfaring med, og kendskab til, ledelse og koordinering af strategiske opgaver og processer på tværs i en kommunal organisation, på tværs af kommuner og sektorer, og befinder sig godt tæt på direktion og det politiske niveau.For den rette kandidat vil der på den korte bane være mulighed for at præge og udvikle jobbet og opgaveporteføljen.Du kan læse mere om kommunen og stillingen på kommunens hjemmeside.Ansøgere bedes også læse den udvidede job- og kravprofil.Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Malene Størup på 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk.AnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest 9. august 2019 kl. 12.00Første samtalerunde afholdes 14. eller 15. august 2019. Der indgår test og referencetagning i ansættelsesprocessen. Testtilbagemelding finder sted i perioden 19. -21. august 2019. Anden samtalerunde afholdes 22. august 2019.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelse1. oktober 2019KontaktCenterchef Malene Størup på telefon 20 52 87 6811jobnet14322e5a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-09T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=359100EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3548833Frederikssund Kommune11Torvet 23600FrederikssundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779884JobNet5006298500629810018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14322e5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=14322e5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14322e5a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14322e5a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse362105907mstoe@frederikssund.dkDKDanmarkDKDanmark330057964Sektionsleder til ledelsessekretariatet i Midt- og Vestsjællands PolitiRobot Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi - Du er en skarp jurist med god dømmekraft, politisk forståelse og lyst til ledelse.Vi søger en erfaren jurist, der i en travl hverdag kan lede sektionen Jura Service med stor faglighed og kvalitet. Ledelsessekretariatet består af ca. 20 medarbejdere, to sektionsledere, hvoraf den ene er dig, og en sekretariatschef. Du bliver personaleleder for seks dygtige og engagerede medarbejdere, og du kommer til at referere til sekretariatschefen. Sektionen Jura Service har ansvaret for den juridiske ledelsesstøtte uden for det strafferetlige område og for sekretariatsfunktionen for øverste ledelse. Et spændende job med komplekse opgaver og faglige udfordringer Vi sætter en ære i at håndtere alle sager med stor faglighed og kvalitet og med respekt for de implicerede parter. Som sektionsleder vil du komme til at bidrage til løsningen af en opgaveportefølje, der bl.a. omfatter besvarelse af folketingsspørgsmål, behandling af klagesager og andre borgerhenvendelser, koordinering af klager i forhold til Den Uafhængige Politiklagemyndighed, disciplinærsager, anmodninger om aktindsigt, bevillingssager, lejlighedstilladelser, erstatnings- og regressager, diverse høringer fra samarbejdspartnere, generelle juridiske spørgsmål uden for strafferetsplejen samt understøttelse af kredsens øverste ledelse, herunder sparring på det civilretlige område, sekretærbistand og mødeforberedelse. Det forventes, at du har særdeles gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner og et skarpt juridisk jugement. har en veludviklet samfundsforståelse, herunder politisk tæft og fornemmelse for sager og opgaver, der kan give anledning til særlig politisk eller pressemæssig opmærksomhed. kan fungere som en respekteret sparringspartner for kredsens ledere og medarbejdere, ligesom du kan levere faglige input til kredsens øverste ledelse. kan skabe gode samarbejdsrelationer både internt og i forhold til eksterne samarbejdspartnere. har erfaring med - eller interesse for - personaleledelse og kan skabe engagement, trivsel og rammer for udvikling af medarbejdere.Herudover er det er en fordel, hvis du har erfaring fra politi eller anklagemyndighed eller har prøvet kræfter med en tilsvarende funktion i en anden central myndighed. Vi tilbyder en stor og interessant opgaveportefølje en afvekslende arbejdsdag på en spændende arbejdsplads rigtig gode kolleger i en afdeling med en uformel omgangstone og præget af godt humør oplevelsen af godt samarbejde, både internt i afdelingen og i forhold til resten af politikredsen gode muligheder for egen lederudvikling. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du vil blive indplaceret afhængig af dine kvalifikationer. Hvis du i forvejen er ansat som tjenestemand i politi eller anklagemyndighed, kan du bevare din nuværende ansættelsesform. Hvis du i forvejen er ansat med ansættelsesområdet: Justitsministeriet med tilhørende institutioner, så beholder du dette ansættelsesomåde.Stillingen er så en rokering indenfor dit ansættelsesområde.Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestsjællands Politi på hovedstationen, Skovbogade 3 i Roskilde. Politistationen ligger tæt på både Roskilde station og motorvejsafkørsel.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Karen Marie Olesen på telefon 5124 9378 eller på mail kmo017@politi.dk (kan ikke anvendes til ansøgninger). Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi

- Du er en skarp jurist med god dømmekraft, politisk forståelse og lyst til ledelse.

Vi søger en erfaren jurist, der i en travl hverdag kan lede sektionen Jura & Service med stor faglighed og kvalitet.

Ledelsessekretariatet består af ca. 20 medarbejdere, to sektionsledere, hvoraf den ene er dig, og en sekretariatschef. Du bliver personaleleder for seks dygtige og engagerede medarbejdere, og du kommer til at referere til sekretariatschefen.

Sektionen Jura & Service har ansvaret for den juridiske ledelsesstøtte uden for det strafferetlige område og for sekretariatsfunktionen for øverste ledelse.

Et spændende job med komplekse opgaver og faglige udfordringer
Vi sætter en ære i at håndtere alle sager med stor faglighed og kvalitet og med respekt for de implicerede parter.
Som sektionsleder vil du komme til at bidrage til løsningen af en opgaveportefølje, der bl.a. omfatter besvarelse af folketingsspørgsmål, behandling af klagesager og andre borgerhenvendelser, koordinering af klager i forhold til Den Uafhængige Politiklagemyndighed, disciplinærsager, anmodninger om aktindsigt, bevillingssager, lejlighedstilladelser, erstatnings- og regressager, diverse høringer fra samarbejdspartnere, generelle juridiske spørgsmål uden for strafferetsplejen samt understøttelse af kredsens øverste ledelse, herunder sparring på det civilretlige område, sekretærbistand og mødeforberedelse.

Det forventes, at du
• har særdeles gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner og et skarpt juridisk jugement.
• har en veludviklet samfundsforståelse, herunder politisk tæft og fornemmelse for sager og opgaver, der kan give anledning til særlig politisk eller pressemæssig opmærksomhed.
• kan fungere som en respekteret sparringspartner for kredsens ledere og medarbejdere, ligesom du kan levere faglige input til kredsens øverste ledelse.
• kan skabe gode samarbejdsrelationer både internt og i forhold til eksterne samarbejdspartnere.
• har erfaring med - eller interesse for - personaleledelse og kan skabe engagement, trivsel og rammer for udvikling af medarbejdere.

Herudover er det er en fordel, hvis du har erfaring fra politi eller anklagemyndighed – eller har prøvet kræfter med en tilsvarende funktion i en anden central myndighed.

Vi tilbyder
• en stor og interessant opgaveportefølje
• en afvekslende arbejdsdag på en spændende arbejdsplads
• rigtig gode kolleger i en afdeling med en uformel omgangstone og præget af godt humør
• oplevelsen af godt samarbejde, både internt i afdelingen og i forhold til resten af politikredsen
• gode muligheder for egen lederudvikling.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du vil blive indplaceret afhængig af dine kvalifikationer.

Hvis du i forvejen er ansat som tjenestemand i politi eller anklagemyndighed, kan du bevare din nuværende ansættelsesform.

Hvis du i forvejen er ansat med ansættelsesområdet: Justitsministeriet med tilhørende institutioner, så beholder du dette ansættelsesomåde.
Stillingen er så en rokering indenfor dit ansættelsesområde.

Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestsjællands Politi på hovedstationen, Skovbogade 3 i Roskilde. Politistationen ligger tæt på både Roskilde station og motorvejsafkørsel.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Karen Marie Olesen på telefon 5124 9378 eller på mail kmo017@politi.dk (kan ikke anvendes til ansøgninger). Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Midt- og Vestsjællands PolitiRoskilde2019-07-10T00:00:002019-08-07T00:00:00
330054935Strategisk centerchef med blik for både detaljer og helhedRobot Kender du til uddannelsessektoren? Kan du gå forrest i et fagligt engageret videnmiljø, og er du dygtig til at motivere? Så er du måske vores nye centerchef for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der driver både uddannelsen Diplom i Ledelse og Leisure Management. Som vores nye centerchef bliver du en del af en uddannelsesinstitution, der har en stærk vilje til at yde et stort bidrag til samfundet som helhed og ikke mindst vores region. Du skal stå i spidsen for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign og bliver ansvarlig for ca. 550 studerendes uddannelse og en lang række ledere på efter- og videreuddannelsesforløb. Du vil få det overordnede ansvar for centrets forsknings- og udviklingsaktiviteter. Din profil Som centerchef skal du sikre den strategiske og ledelsesmæssige drift og udvikle centret, så Absalon fremstår som en attraktiv uddannelsesinstitution. Du er: Visionær og ambitiøs. Det er vigtigt, at du er ambitiøs på centerets og Absalons vegne, og er optaget af at udvikle på flere niveauer. Du skal have klare visioner og evne at realisere dem i praksis. Det kræver, at du er stærk på systematik og på at følge op. En erfaren og stærk analytisk leder, der tager afsæt i ordentlighed, en veludviklet samarbejdsevne og et markant resultatfokus. Derudover har du en motiverende tilgang til ledelse, der skaber tillid blandt medarbejderne. Skarp på uddannelsesområdet, stærk på processtyring og kan lede forandringsprocesser i stærke fagmiljøer, i tæt samarbejde med den øvrige ledelse og medarbejdersiden. Stærk kommunikator. Du er scenevant og kommunikerer klart og tydeligt mundtligt og skriftligt, således at du fremstår troværdig og professionel både internt og i relation til eksterne samarbejdspartnere. Derudover forventer vi, at du: har viden fra et eller flere af aftagerfelterne (de store velfærdsområder og leisure management-områderne) har en relevant akademisk uddannelsesbaggrund på minimum kandidat- masterniveau har et stærkt netværk blandt relevante nationale og eller regionale aktører kan begå dig på engelsk på forhandlingsniveau. Dine arbejdsopgaver Centerchefen har en lang række komplekse og forskelligartede opgaver. Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks og vores forventninger til dig er høje. Du får det overordnede personaleansvar i centret, og skal sikre en hensigtsmæssig organisering og en god samarbejdskultur. Aktuelle opgaver. Lige nu er der fokus på at styrke både fastholdelse og studieengagement blandt studerende på Leisure Management, ligesom det høje antal deltagere på diplom i ledelse skal fastholdes. Derudover er en af kerneopgaverne at videreudvikle ledelsesområdet, så vi hele tiden er klar med attraktive tilbud til efter- videreuddannelse af nye og erfarne ledere. Samtidig er forsknings- og udviklingsopgaverne i centret inde i en god udvikling, som vil kræve fortsat opmærksomhed. Foran os ligger også en opgave med institutionsakkreditering af Absalon, som du forventes at kunne bidrage ind i. Overordnet strategisk, faglig og økonomisk ansvar for centerets aktiviteter. Det er vigtigt at du kan sætte en tydelig strategisk retning, og har et stærkt fokus på faglig udvikling. Du skal sikre, at drift og udvikling går hånd i hånd med en høj kvalitet i opgaveløsningen. Netværk. Du er centerets ansigt udadtil, og har en rolle som repræsentant i relevante regionale og kommunale netværk med fokus på at udvikle fagområdet, det regionale og branding af Absalon. Dine kollegaer Du skal stå i spidsen for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der er et af syv faglige centre på Absalon. Centret består af en centerchef, to uddannelsesledere og ca. 35 medarbejdere, der arbejder med grunduddannelse, efter- og videreuddannelse samt forskning og udvikling. Derudover har vi to docenter, der har det faglige ansvar for centerets forskningsaktiviteter. Du kommer til at referere til direktøren for Pædagogik og Ledelse, og bliver en del af en ambitiøs chefgruppe, der lægger vægt på at kombinere et målrettet fokus på resultater med et godt arbejdsmiljø, hvor vi både konstruktivt udfordrer og støtter hinanden. Du bliver tilknyttet Campus Roskilde, og kommer til at arbejde tæt sammen med vores kollegaer i hele Absalon. Du skal forvente en vis aktivitet på Absalons øvrige lokationer og i regionen generelt, hvorfor det er vigtigt, at du har egen bil til rådighed. Sådan ansøger du Ansættelse sker i henhold til aftale om Ansættelse af chefer ved institutioner inden for undervisning, uddannelse og forskning på Uddannelses- og Forskningsministeriets område . Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have at du begynder senest den 1. oktober 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte direktør for Pædagogik og Ledelse, Sami Stephan Boutaiba på telefon: 7248 1204 eller mail: sabo@pha.dk. Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https: phabsalon.dk om-professionshoejskolen-absalon ledige-stillinger ) eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side senest den 14. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 20. august samt 2. samtaler den 27. august 2019. Der vil blive foretaget test mellem 1. og 2. samtale. Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen. Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.Kender du til uddannelsessektoren? Kan du gå forrest i et fagligt engageret videnmiljø, og er du dygtig til at motivere? Så er du måske vores nye centerchef for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der driver både uddannelsen Diplom i Ledelse og Leisure Management.

Som vores nye centerchef bliver du en del af en uddannelsesinstitution, der har en stærk vilje til at yde et stort bidrag til samfundet som helhed og ikke mindst vores region.

Du skal stå i spidsen for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign og bliver ansvarlig for ca. 550 studerendes uddannelse og en lang række ledere på efter- og videreuddannelsesforløb. Du vil få det overordnede ansvar for centrets forsknings- og udviklingsaktiviteter.

Din profil
Som centerchef skal du sikre den strategiske og ledelsesmæssige drift og udvikle centret, så Absalon fremstår som en attraktiv uddannelsesinstitution. Du er:

Visionær og ambitiøs. Det er vigtigt, at du er ambitiøs på centerets og Absalons vegne, og er optaget af at udvikle på flere niveauer. Du skal have klare visioner og evne at realisere dem i praksis. Det kræver, at du er stærk på systematik og på at følge op.

En erfaren og stærk analytisk leder, der tager afsæt i ordentlighed, en veludviklet samarbejdsevne og et markant resultatfokus. Derudover har du en motiverende tilgang til ledelse, der skaber tillid blandt medarbejderne.

Skarp på uddannelsesområdet, stærk på processtyring og kan lede forandringsprocesser i stærke fagmiljøer, i tæt samarbejde med den øvrige ledelse og medarbejdersiden.

Stærk kommunikator. Du er scenevant og kommunikerer klart og tydeligt mundtligt og skriftligt, således at du fremstår troværdig og professionel både internt og i relation til eksterne samarbejdspartnere.

Derudover forventer vi, at du:
  • har viden fra et eller flere af aftagerfelterne (de store velfærdsområder og leisure management-områderne)
  • har en relevant akademisk uddannelsesbaggrund på minimum kandidat-/masterniveau
  • har et stærkt netværk blandt relevante nationale og/eller regionale aktører
  • kan begå dig på engelsk på forhandlingsniveau.

Dine arbejdsopgaver
Centerchefen har en lang række komplekse og forskelligartede opgaver.

Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks og vores forventninger til dig er høje. Du får det overordnede personaleansvar i centret, og skal sikre en hensigtsmæssig organisering og en god samarbejdskultur.

Aktuelle opgaver. Lige nu er der fokus på at styrke både fastholdelse og studieengagement blandt studerende på Leisure Management, ligesom det høje antal deltagere på diplom i ledelse skal fastholdes. Derudover er en af kerneopgaverne at videreudvikle ledelsesområdet, så vi hele tiden er klar med attraktive tilbud til efter- videreuddannelse af nye og erfarne ledere. Samtidig er forsknings- og udviklingsopgaverne i centret inde i en god udvikling, som vil kræve fortsat opmærksomhed. Foran os ligger også en opgave med institutionsakkreditering af Absalon, som du forventes at kunne bidrage ind i.

Overordnet strategisk, faglig og økonomisk ansvar for centerets aktiviteter. Det er vigtigt at du kan sætte en tydelig strategisk retning, og har et stærkt fokus på faglig udvikling. Du skal sikre, at drift og udvikling går hånd i hånd med en høj kvalitet i opgaveløsningen.

Netværk. Du er centerets ansigt udadtil, og har en rolle som repræsentant i relevante regionale og kommunale netværk med fokus på at udvikle fagområdet, det regionale og branding af Absalon.

Dine kollegaer
Du skal stå i spidsen for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der er et af syv faglige centre på Absalon. Centret består af en centerchef, to uddannelsesledere og ca. 35 medarbejdere, der arbejder med grunduddannelse, efter- og videreuddannelse samt forskning og udvikling. Derudover har vi to docenter, der har det faglige ansvar for centerets forskningsaktiviteter.

Du kommer til at referere til direktøren for Pædagogik og Ledelse, og bliver en del af en ambitiøs chefgruppe, der lægger vægt på at kombinere et målrettet fokus på resultater med et godt arbejdsmiljø, hvor vi både konstruktivt udfordrer og støtter hinanden.

Du bliver tilknyttet Campus Roskilde, og kommer til at arbejde tæt sammen med vores kollegaer i hele Absalon. Du skal forvente en vis aktivitet på Absalons øvrige lokationer og i regionen generelt, hvorfor det er vigtigt, at du har egen bil til rådighed.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker i henhold til aftale om "Ansættelse af chefer ved institutioner inden for undervisning, uddannelse og forskning på Uddannelses- og Forskningsministeriets område".
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have at du begynder senest den 1. oktober 2019.
  • Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte direktør for Pædagogik og Ledelse, Sami Stephan Boutaiba på telefon: 7248 1204 eller mail: sabo@pha.dk.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side senest den 14. august 2019.
  • Vi forventer at afholde 1. samtaler den 20. august samt 2. samtaler den 27. august 2019. Der vil blive foretaget test mellem 1. og 2. samtale.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.

Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management oRoskilde2019-07-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
330048042Barselsvikar til afdelingslederstilling søges til Snekkersten SkoleRobot Ville du elske hverdagen sammen med elever og medarbejdere på en lille skole for verdensklasses elever fra 0.-6. klasse?Vores daglige leder af Snekkersten Skole er i lykkelige omstændigheder. Vi søger derfor et frisk og engageret ledelsestalent til at være barselsvikar afdelingsleder, som sammen med skolens medarbejdere kan skabe de bedste rammer for, at alle Snekkersten Skoles elever er i læring og får dyrket deres nysgerrighed.Snekkersten Skole er en del af Skolerne i Snekkersten, som dækker skole- og fritidstilbud for hele Snekkersten. Vi har både almenområdet, Helsingør Kommunes Team Danmark Idrætslinje, to specialskoler, SFO, klub og Multiparken. Du vil derfor blive en del af et stort ledelsesteam, hvor vi arbejder tæt sammen om at sætte vores skoler på landkortet over skoler, der tør kaste sig ud i nye metoder og bryde de gængse rammer for, hvordan man skaber god undervisning. Samtidigt med, at vi har et stort fokus på at kommunikere tydelige forventninger til hinanden og vores elever. Vores skole har taget stilling til med hvilken tilgang, vi møder skolens elever. Vi arbejder ud fra overskriften: Høje ambitioner og tydelige forventninger. Værdigrundlaget har tre overskrifter, som sætter en tydelig retning for vores prioriteringer: 1) Eleverne skal først og fremmest lære noget, 2) Lærings virker bedst, når det giver mening og 3) Vi tror på vores elever. Og vi mener alle elever uanset, hvad deres baggrund og forudsætninger måtte være. Det er et ambitiøst værdigrundlag, som du forventes at lede ud fra på alle tænkelige måder. Se mere på: http: snekkerstenskole.dk vores-skole Snekkersten Skole er en ét-sporet skole, der går fra 0.-6. klasse. Både elever, forældre og personale er meget glade for og stolte af skolen. Men vi ved, at det på en lille skole er vigtigt løbende at tilbyde eleverne flere udfordringer sammen med andre jævnaldrende. Derfor går vi lige nu i en kreativ proces, hvor evaluerer og optimerer vores undervisningstilbud til eleverne.Som afdelingsleder indgår du i skolens samlede ledelsesteam, hvor vi tager et fælles ansvar på tværs af skolematriklerne. Alle lederne har tværgående ledelsesopgaver, men I hverdagen er du forankret på Snekkersten Skole. Du skal være ambitiøs for at passe ind. Samtidigt værner vi om et uhøjtideligt miljø med højt til loftet, hvor vi naturligt giver hinanden sparring. I vores ledelse tror vi på, at der er masser af gode løsninger på skolens problemstillinger, som bedst kan findes og udvikles af vores medarbejdere, forældre og elever. Det stiller krav til dig som leder i forhold til at vide, hvilken retning vi går og vurdere, hvordan løsninger passer ind, og samtidigt er det nødvendigt, at du er dygtig til at være nærværende, lyttende og fysisk tilstede så meget som muligt. Og vi mener ikke på kontoret, men ude i praksis.Vi har brug for en leder, der elsker hverdagen med skolens elever og personale, og som er god til at samle op på løse tråde og ender. Vores nye afdelingsleder må meget gerne have erfaring med arbejdet med elever, der har brug for særlige indsatser. Du skal med andre ord kunne se dig selv som en leder, der er tæt på praksis og skolens hverdagsliv, og som er stærk i opfølgning og afslutning.Du finder job- og personbeskrivelse til stillingen her: www.skolerneisnekkersten.dkHvis du har spørgsmål eller vil høre mere om skolen, er du velkommen til at ringe til daglig pædagogisk leder på Snekkersten Skole og Borupgårdskolen Mia Borchers på 2531 3516 eller skoleleder på Skolerne i Snekkersten Tanja Steffe Nøhr på 2531 3506.Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst. Helsingør Kommune indhenter straffeattest og børneattest i forbindelse med ansættelsen.Du søger stillingen gennem følgende link, hvor du også kan vedlægge relevante bilag: www.signatur.dkFrist for ansøgningen er 19. august kl. 24.00.Første samtale afholdes torsdag den 22. august efter kl. 14. Anden samtale afholdes eventuelt tirsdag den 27. august efter kl. 14.Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Ville du elske hverdagen sammen med elever og medarbejdere på en lille skole for verdensklasses elever fra 0.-6. klasse?

Vores daglige leder af Snekkersten Skole er i lykkelige omstændigheder. Vi søger derfor et frisk og engageret ledelsestalent til at være barselsvikar afdelingsleder, som sammen med skolens medarbejdere kan skabe de bedste rammer for, at alle Snekkersten Skoles elever er i læring og får dyrket deres nysgerrighed.
Snekkersten Skole er en del af Skolerne i Snekkersten, som dækker skole- og fritidstilbud for hele Snekkersten. Vi har både almenområdet, Helsingør Kommunes Team Danmark Idrætslinje, to specialskoler, SFO, klub og Multiparken. Du vil derfor blive en del af et stort ledelsesteam, hvor vi arbejder tæt sammen om at sætte vores skoler på landkortet over skoler, der tør kaste sig ud i nye metoder og bryde de gængse rammer for, hvordan man skaber god undervisning. Samtidigt med, at vi har et stort fokus på at kommunikere tydelige forventninger til hinanden og vores elever. Vores skole har taget stilling til med hvilken tilgang, vi møder skolens elever. Vi arbejder ud fra overskriften: Høje ambitioner og tydelige forventninger. Værdigrundlaget har tre overskrifter, som sætter en tydelig retning for vores prioriteringer: 1) Eleverne skal først og fremmest lære noget, 2) Lærings virker bedst, når det giver mening og 3) Vi tror på vores elever. Og vi mener alle elever – uanset, hvad deres baggrund og forudsætninger måtte være. Det er et ambitiøst værdigrundlag, som du forventes at lede ud fra på alle tænkelige måder. Se mere på: http://snekkerstenskole.dk/vores-skole/

Snekkersten Skole er en ét-sporet skole, der går fra 0.-6. klasse. Både elever, forældre og personale er meget glade for og stolte af skolen. Men vi ved, at det på en lille skole er vigtigt løbende at tilbyde eleverne flere udfordringer sammen med andre jævnaldrende. Derfor går vi lige nu i en kreativ proces, hvor evaluerer og optimerer vores undervisningstilbud til eleverne.
Som afdelingsleder indgår du i skolens samlede ledelsesteam, hvor vi tager et fælles ansvar på tværs af skolematriklerne. Alle lederne har tværgående ledelsesopgaver, men I hverdagen er du forankret på Snekkersten Skole. Du skal være ambitiøs for at passe ind. Samtidigt værner vi om et uhøjtideligt miljø med højt til loftet, hvor vi naturligt giver hinanden sparring. I vores ledelse tror vi på, at der er masser af gode løsninger på skolens problemstillinger, som bedst kan findes og udvikles af vores medarbejdere, forældre og elever. Det stiller krav til dig som leder i forhold til at vide, hvilken retning vi går og vurdere, hvordan løsninger passer ind, og samtidigt er det nødvendigt, at du er dygtig til at være nærværende, lyttende og fysisk tilstede så meget som muligt. Og vi mener ikke på kontoret, men ude i praksis.
Vi har brug for en leder, der elsker hverdagen med skolens elever og personale, og som er god til at samle op på løse tråde og ender. Vores nye afdelingsleder må meget gerne have erfaring med arbejdet med elever, der har brug for særlige indsatser. Du skal med andre ord kunne se dig selv som en leder, der er tæt på praksis og skolens hverdagsliv, og som er stærk i opfølgning og afslutning.
Du finder job- og personbeskrivelse til stillingen her: www.skolerneisnekkersten.dk

Hvis du har spørgsmål eller vil høre mere om skolen, er du velkommen til at ringe til daglig pædagogisk leder på Snekkersten Skole og Borupgårdskolen Mia Borchers på 2531 3516 eller skoleleder på Skolerne i Snekkersten Tanja Steffe Nøhr på 2531 3506.
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst. Helsingør Kommune indhenter straffeattest og børneattest i forbindelse med ansættelsen.
Du søger stillingen gennem følgende link, hvor du også kan vedlægge relevante bilag: www.signatur.dk
Frist for ansøgningen er 19. august kl. 24.00.
Første samtale afholdes torsdag den 22. august efter kl. 14. Anden samtale afholdes eventuelt tirsdag den 27. august efter kl. 14.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneSnekkersten2019-06-24T00:00:002019-08-19T00:00:00
330059551Head of Global Public AffairsRobot Do you want to set the public affairs agenda for the world s most sustainable company? As Head of Global Public Affairs in the world s most sustainable company, you play a key role in advancing our business priorities, while creating awareness of how our biological solutions can help address global challenges, such as food waste, healthy living and sustainable agriculture. Want to join us? Join a passionate team of professionals You will join a newly established team, where Sustainability, Communication and Public Affairs are working side by side to help advance Chr. Hansen s contribution to a better world. You will lead a small, dedicated, team and you will work proactively with relevant parts of Chr. Hansen s organization, regulatory, R D, sales and regional teams to design and execute strategies for advancing business priorities. You will provide analytical support and advice regarding strategic positioning and policy issues as well as represent those views externally to Chr. Hansen s Public Affairs audiences. Excellent EU networking skills and understanding of food regulation As Head of Global Public Affairs, you are responsible for driving the public affairs agenda at a global level, but with a clear focus at the European Union. You will: In close collaboration with business divisions, you will shape and execute a public affairs strategy. It will effectively contribute to policy development that supports short term and strategic business success for the benefit of the consumers. Serve as the chief lobbyist and government relations advisor for the company on legislative and policy issues. Develop, implement and lead a strategic approach to engage company executives in the public affairs agenda. Engage industry associations to help advance a favourable regulatory environment in key business areas. Stay ahead of the development in the EU on key policy issues relevant for Chr. Hansen s current business and future business opportunities and keep the business informed. Prepare policy briefings for pending legislative processes and keep track of relevant legislative processes. Lead a small dedicated Public Affairs team and build on the resources in the Global regulatory team that is also working on the public affairs. Help in-country teams to engage with governments, through guidance on government affairs and access to relevant networks. Develop a public affairs tool box and conduct internal training to colleagues that are supporting the public affairs agenda. You can look forward to some travelling in the role. Strong relationship builder with business experience and an ability to lead As a person you have: Relevant academic degree E.g. Master of Political Science, Law or technical degree. 10 years experience within government, public affairs. Experience from working in a global organization with public affairs is an advantage. Proven experience in getting a win in the EU legislative process, while working outside the EU system. Experience and insights into the biotechnology sector and food is a strong advantage. Excellent written and oral skills in English, preferably also German and French. Strong networker, with a winning personality with an ability to get things through with all types of stakeholders. Manager and team player. Self-starter, able to identify and executive on policy and public affairs projects with minimal oversight. Global outlook and ability to collaborate with teams around the world. A career with Chr. Hansen Joining Chr. Hansen is your opportunity to make a meaningful difference while unfolding your career in a truly global setting. Our founder, Christian D. A. Hansen, was an entrepreneur and that mentality is still very present and valued today as we look for new talent to strengthen our team. We believe that engagement matters. Every one of our 32 global offices offer an agile organization proud to promote an inspiring work environment and a collaborative culture with the passion to make a difference. More information You will be part of the Sustainability, Public Affairs and Communications team, reporting to Senior Director Annemarie Meisling. If you have any questions about the position, please feel free to contact Annemarie Meisling at e-mail: DKANME@chr-hansen.com Deadline for applications is August 5, 2019, but please submit your cover letter and CV as soon as possible since we will be processing incoming applications continually. Read more about a career at Chr. Hansen here: https: www.chr-hansen.com en career Do you want to help improve food and health around the world? At Chr. Hansen, food and health is at the heart of everything we do and our natural ingredients are consumed by more than 1 billion people every day. As a global market leader in bioscience, we have the opportunity to address important global challenges such as food waste, healthy living and sustainable agriculture and we need the brightest and most passionate people on board to succeed. Want to join us? A career with Chr. Hansen Joining Chr. Hansen is your opportunity to make a meaningful difference while unfolding your career in a global setting. In each of our 32 global offices, you will be able to experience an agile organization that is proud to encourage an inspiring work environment and a collaborative culture full of passion to make a difference. Our founder, Christian D. A. Hansen, was a true entrepreneur and that mentality is still very present and valued today as we look for new talent to strengthen our team. We are always looking for people who can take charge, come up with new ideas and form their own work practice and methods. Engagement matters to us, therefore we offer a work environment where cooperation and respect are the top priorities.

Do you want to set the public affairs agenda for the world’s most sustainable company?
As Head of Global Public Affairs in the world’s most sustainable company, you play a key role in advancing our business priorities, while creating awareness of how our biological solutions can help address global challenges, such as food waste, healthy living and sustainable agriculture. Want to join us?
 

Join a passionate team of professionals
You will join a newly established team, where Sustainability, Communication and Public Affairs are working side by side to help advance Chr. Hansen’s contribution to a better world. 

You will lead a small, dedicated, team and you will work proactively with relevant parts of Chr. Hansen’s organization, regulatory, R&D, sales and regional teams to design and execute strategies for advancing business priorities. You will provide analytical support and advice regarding strategic positioning and policy issues as well as represent those views externally to Chr. Hansen’s Public Affairs audiences.
 

Excellent EU networking skills and understanding of food regulation  
As Head of Global Public Affairs, you are responsible for driving the public affairs agenda at a global level, but with a clear focus at the European Union. 

You will:  

  • In close collaboration with business divisions, you will shape and execute a public affairs strategy. It will effectively contribute to policy development that supports short term and strategic business success for the benefit of the consumers.
  • Serve as the chief lobbyist and government relations advisor for the company on legislative and policy issues.
  • Develop, implement and lead a strategic approach to engage company executives in the public affairs agenda. Engage industry associations to help advance a favourable regulatory environment in key business areas.
  • Stay ahead of the development in the EU on key policy issues relevant for Chr. Hansen’s current business and future business opportunities – and keep the business informed.
  • Prepare policy briefings for pending legislative processes and keep track of relevant legislative processes.
  • Lead a small dedicated Public Affairs team and build on the resources in the Global regulatory team that is also working on the public affairs.
  • Help in-country teams to engage with governments, through guidance on government affairs and access to relevant networks.
  • Develop a public affairs tool box and conduct internal training to colleagues that are supporting the public affairs agenda.

 

You can look forward to some travelling in the role.

Strong relationship builder with business experience and an ability to lead
As a person you have:

  • Relevant academic degree E.g. Master of Political Science, Law or technical degree.
  • 10+ years’ experience within government, public affairs.
  • Experience from working in a global organization with public affairs is an advantage.
  • Proven experience in getting a win in the EU legislative process, while working outside the EU system.
  • Experience and insights into the biotechnology sector and food is a strong advantage.
  • Excellent written and oral skills in English, preferably also German and French.
  • Strong networker, with a winning personality with an ability to get things through with all types of stakeholders.
  • Manager and team player.
  • Self-starter, able to identify and executive on policy and public affairs projects with minimal oversight.
  • Global outlook and ability to collaborate with teams around the world.

 

A career with Chr. Hansen 
Joining Chr. Hansen is your opportunity to make a meaningful difference while unfolding your career in a truly global setting. Our founder, Christian D. A. Hansen, was an entrepreneur and that mentality is still very present and valued today as we look for new talent to strengthen our team. 

We believe that engagement matters. Every one of our 32 global offices offer an agile organization proud to promote an inspiring work environment and a collaborative culture with the passion to make a difference.

 

More information
You will be part of the Sustainability, Public Affairs and Communications team, reporting to Senior Director Annemarie Meisling. If you have any questions about the position, please feel free to contact Annemarie Meisling at e-mail: DKANME@chr-hansen.com  

Deadline for applications is August 5, 2019, but please submit your cover letter and CV as soon as possible since we will be processing incoming applications continually. 

Read more about a career at Chr. Hansen here: https://www.chr-hansen.com/en/career

 

Do you want to help improve food and health around the world?

At Chr. Hansen, food and health is at the heart of everything we do and our natural ingredients are consumed by more than 1 billion people every day. As a global market leader in bioscience, we have the opportunity to address important global challenges such as food waste, healthy living and sustainable agriculture and we need the brightest and most passionate people on board to succeed. Want to join us?

 

A career with Chr. Hansen 
Joining Chr. Hansen is your opportunity to make a meaningful difference while unfolding your career in a global setting. In each of our 32 global offices, you will be able to experience an agile organization that is proud to encourage an inspiring work environment and a collaborative culture full of passion to make a difference. 

Our founder, Christian D. A. Hansen, was a true entrepreneur and that mentality is still very present and valued today – as we look for new talent to strengthen our team. We are always looking for people who can take charge, come up with new ideas and form their own work practice and methods. Engagement matters to us, therefore we offer a work environment where cooperation and respect are the top priorities.

CHR HANSEN A/SHørsholm2019-07-15T00:00:002019-08-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sektionsleder til ledelsessekretariatet i Midt- og Vestsjællands Politi

Midt- og Vestsjællands Politi

Roskilde
Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi - Du er en skarp jurist med god dømmekraft, politisk forståelse og lyst til ledelse.Vi søger en erfaren jurist, der i en travl hverdag kan lede sektionen Jura Service med stor faglighed og kvalitet. Ledelsesse...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Strategisk centerchef med blik for både detaljer og helhed

Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o

Roskilde
Kender du til uddannelsessektoren? Kan du gå forrest i et fagligt engageret videnmiljø, og er du dygtig til at motivere? Så er du måske vores nye centerchef for Center for Ledelse og Oplevelsesdesign, der driver både uddannelsen Diplom i Ledelse og ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Barselsvikar til afdelingslederstilling søges til Snekkersten Skole

Helsingør Kommune

Snekkersten
Ville du elske hverdagen sammen med elever og medarbejdere på en lille skole for verdensklasses elever fra 0.-6. klasse?Vores daglige leder af Snekkersten Skole er i lykkelige omstændigheder. Vi søger derfor et frisk og engageret ledelsestalent til ...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Head of Global Public Affairs

CHR HANSEN A/S

Hørsholm
Do you want to set the public affairs agenda for the world s most sustainable company? As Head of Global Public Affairs in the world s most sustainable company, you play a key role in advancing our business priorities, while creating awareness of ho...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019