Afdelingsleder til Center for Social Rehabilitering

Drømmer du om at stå i spidsen for Vejles bedste og stærkeste aktivitets- og væresteder for borgere med betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller med særlige sociale problemer? Så har vi jobbet til dig her! 
 
Om jobbet 
Vi søger en visionær afdelingsleder, der brænder for at videreudvikle § 104 – området i Center for Social Rehabilitering (CSR).  
 
Afdelingen består af 16 medarbejdere fordelt på 6 matrikler i Vejle Kommune. Personalet består af et tværfagligt team med høj faglighed og stort engagement, som tager et kæmpe ansvar for sikre de bedste rammer for borgerne. 
 
Ud over samværs- og aktivitetstilbuddene på Papirfa­brikken, Gulkrog 1-3, driver CSR Huset i Vesterbrogade 13 i Vejle, som retter sig mod psykisk sårbare, mens Himmelblå på Langelinje er for tidligere misbrugere.  
I Give er der Parkhuset og i Egtved Dalhuset og Egetoft.  
Tilbuddene i aktivitets- og værestederne har åbent i dagtimerne på hverdage samt åbningstider aftener og weekender.  
 
Vi har en rehabiliterende tilgang til arbejdet og har fokus på borgerens opretholdelse eller forbedring af personlige færdigheder eller livsvilkår. Borgerne har oftest egen bo­lig og vælger selv, hvilke tilbud de vil tage del i. Man skal ikke visiteres for at komme i vores tilbud, men blot møde op. Vi har en cafe og mange forskellige aktiviteter og mulighe­der for at være sammen med andre i samme situation.  
 
Tiltrædelse 1. august 2019 eller efter aftale. 
 
 
Vi forventer af dig 
  • Du har en pædagogisk uddannelse og gerne en lederuddannelse. Du har erfaringer med personale- og faglig ledelse. 
  • Du er en tydelig og omsorgsfuld leder, der har gode kommunikative kompetencer.  
  • Du er udadvendt, initiativrig og vægter relationel ledelse. 
  • Du er modig og kan stå fast, når det gynger. 
  • Du vægter egen som andres trivsel, udvikling og arbejdsmiljø. 
  • Du vægter borgerinddragelse og har fokus på det tværfaglige samarbejde. 
  • Du er kreativ, modig og tænker gerne ud af boksen. 
  • Du vægter og understøtter sammenhængskraften i CSR. Du kører ikke kun solo, men er også loyal mod ledelsesteamet og ikke mindst organisationen. Du har en god organisationsforståelse. 
  • Du betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af egen/andres praksis. 
  • Du har erfaringer med vagtplanlægning og er villig til at indgå i en lederbagvagtordning. 
  • Du er udviklingsorienteret og har mod på at blive en del af en udviklingsproces, hvor vi nytænker og gentænker §104 området. 
  • At du har kørekort, da der ofte forekommer samarbejdsmøder mv. ude af huset. 
 
Vi tilbyder dig 
  • Et center, som er i rivende udvikling 
  • En central rolle i udviklingen af § 104 inden for Center for Social Rehabilitering 
  • Spændende og udviklende ledelsesopgaver  
  • 8 gode lederkollegaer og et stærkt fagligt fællesskab 
  • Et uformelt og humoristisk miljø, hvor vi lægger vægt på faglig sparring og udvikling 
 
Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.  
 
Stillingen er en afdelingslederstilling på 37 timer uden højeste arbejdstid. 
 
Om os 
CSR er en del af Social & Psykiatri, som organisatorisk er placeret i Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune. CSR er ét af tre centre i Social & Psykiatri, der har i alt 350 ansatte. CSR er Vejle Kommunes tilbud til borgere, der har en betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller sociale problemer. Centrets hovedopgaver er:  
  • At give støtte, hjælp, omsorg og genoptræning til borgere efter SEL § 85 og § 82 b. Støtten foregår i borgernes hjem, i Sundhedscenter Vejle, centrets øvrige lokaler rundt i kommunen, eller hvor medarbejderne aftaler at mødes med borgerne. Støtten kan foregå individuelt eller i grupper.  
  • At skabe meningsfulde aktivitets- og samværstilbud efter SEL § 104, hvor borgerne kan henvende sig direkte og møde andre ligestillede.  
  • At opsøge og give hjælp og støtte til borgere med særlige sociale problemer, herunder borgere som ikke har eller ikke kan opholde sig i egen bolig, SEL § 99.  
  • At tilbyde sundhedsscreening til alle borgere, der modtager et tilbud i centret.  
  • At løse mentoropgaver for Jobcentret.  
  • At ansætte medarbejdere i Ledsageordningen efter SEL § 97 og Hjælperordningen efter SEL § 94 
  • At administrere/udbetale plejevederlag, SEL §§ 118 & 119-120.  
Medarbejderne har primært en socialfaglig eller en sundhedsuddannelse. Derudover er der administrative medarbejdere og et afdelingslederteam. Medarbejderne er specialiserede i teams inden for ADHD/autisme, erhvervet hjerneskadede, spiseforstyrrelser, opsøgende sygepleje, sindslidelse og udviklingshæmning. 
 
Afdelingslederen vil få sin faste base på Papirfabrikken, Gulkrog 1-3, Vejle. 
 
 
Flere oplysninger 
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte centerleder, Gülcan Güven Grud på tlf. 30 63 61 97 eller afdelingsleder Karen Iversen på tlf. 30 51 86 22. 
 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest den 9. juni.  
Ansættelsesudvalget mødes den 12. juni, hvorefter indkaldelserne finder sted. 
Vi forventer at afholde 1. samtale den 18. juni og 2. samtale afholdes den 20. juni.  
 
 
Børneattest 
Vi indhenter børne- og straffeattest.   

 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015546Phoenix-84d98c0912019-05-02T16:00:43.917Afdelingsleder til Center for Social Rehabilitering
Drømmer du om at stå i spidsen for Vejles bedste og stærkeste aktivitets- og væresteder for borgere med betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller med særlige sociale problemer? Så har vi jobbet til dig her! 
 
Om jobbet 
Vi søger en visionær afdelingsleder, der brænder for at videreudvikle § 104 – området i Center for Social Rehabilitering (CSR).  
 
Afdelingen består af 16 medarbejdere fordelt på 6 matrikler i Vejle Kommune. Personalet består af et tværfagligt team med høj faglighed og stort engagement, som tager et kæmpe ansvar for sikre de bedste rammer for borgerne. 
 
Ud over samværs- og aktivitetstilbuddene på Papirfa­brikken, Gulkrog 1-3, driver CSR Huset i Vesterbrogade 13 i Vejle, som retter sig mod psykisk sårbare, mens Himmelblå på Langelinje er for tidligere misbrugere.  
I Give er der Parkhuset og i Egtved Dalhuset og Egetoft.  
Tilbuddene i aktivitets- og værestederne har åbent i dagtimerne på hverdage samt åbningstider aftener og weekender.  
 
Vi har en rehabiliterende tilgang til arbejdet og har fokus på borgerens opretholdelse eller forbedring af personlige færdigheder eller livsvilkår. Borgerne har oftest egen bo­lig og vælger selv, hvilke tilbud de vil tage del i. Man skal ikke visiteres for at komme i vores tilbud, men blot møde op. Vi har en cafe og mange forskellige aktiviteter og mulighe­der for at være sammen med andre i samme situation.  
 
Tiltrædelse 1. august 2019 eller efter aftale. 
 
 
Vi forventer af dig 
  • Du har en pædagogisk uddannelse og gerne en lederuddannelse. Du har erfaringer med personale- og faglig ledelse. 
  • Du er en tydelig og omsorgsfuld leder, der har gode kommunikative kompetencer.  
  • Du er udadvendt, initiativrig og vægter relationel ledelse. 
  • Du er modig og kan stå fast, når det gynger. 
  • Du vægter egen som andres trivsel, udvikling og arbejdsmiljø. 
  • Du vægter borgerinddragelse og har fokus på det tværfaglige samarbejde. 
  • Du er kreativ, modig og tænker gerne ud af boksen. 
  • Du vægter og understøtter sammenhængskraften i CSR. Du kører ikke kun solo, men er også loyal mod ledelsesteamet og ikke mindst organisationen. Du har en god organisationsforståelse. 
  • Du betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af egen/andres praksis. 
  • Du har erfaringer med vagtplanlægning og er villig til at indgå i en lederbagvagtordning. 
  • Du er udviklingsorienteret og har mod på at blive en del af en udviklingsproces, hvor vi nytænker og gentænker §104 området. 
  • At du har kørekort, da der ofte forekommer samarbejdsmøder mv. ude af huset. 
 
Vi tilbyder dig 
  • Et center, som er i rivende udvikling 
  • En central rolle i udviklingen af § 104 inden for Center for Social Rehabilitering 
  • Spændende og udviklende ledelsesopgaver  
  • 8 gode lederkollegaer og et stærkt fagligt fællesskab 
  • Et uformelt og humoristisk miljø, hvor vi lægger vægt på faglig sparring og udvikling 
 
Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.  
 
Stillingen er en afdelingslederstilling på 37 timer uden højeste arbejdstid. 
 
Om os 
CSR er en del af Social & Psykiatri, som organisatorisk er placeret i Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune. CSR er ét af tre centre i Social & Psykiatri, der har i alt 350 ansatte. CSR er Vejle Kommunes tilbud til borgere, der har en betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller sociale problemer. Centrets hovedopgaver er:  
  • At give støtte, hjælp, omsorg og genoptræning til borgere efter SEL § 85 og § 82 b. Støtten foregår i borgernes hjem, i Sundhedscenter Vejle, centrets øvrige lokaler rundt i kommunen, eller hvor medarbejderne aftaler at mødes med borgerne. Støtten kan foregå individuelt eller i grupper.  
  • At skabe meningsfulde aktivitets- og samværstilbud efter SEL § 104, hvor borgerne kan henvende sig direkte og møde andre ligestillede.  
  • At opsøge og give hjælp og støtte til borgere med særlige sociale problemer, herunder borgere som ikke har eller ikke kan opholde sig i egen bolig, SEL § 99.  
  • At tilbyde sundhedsscreening til alle borgere, der modtager et tilbud i centret.  
  • At løse mentoropgaver for Jobcentret.  
  • At ansætte medarbejdere i Ledsageordningen efter SEL § 97 og Hjælperordningen efter SEL § 94 
  • At administrere/udbetale plejevederlag, SEL §§ 118 & 119-120.  
Medarbejderne har primært en socialfaglig eller en sundhedsuddannelse. Derudover er der administrative medarbejdere og et afdelingslederteam. Medarbejderne er specialiserede i teams inden for ADHD/autisme, erhvervet hjerneskadede, spiseforstyrrelser, opsøgende sygepleje, sindslidelse og udviklingshæmning. 
 
Afdelingslederen vil få sin faste base på Papirfabrikken, Gulkrog 1-3, Vejle. 
 
 
Flere oplysninger 
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte centerleder, Gülcan Güven Grud på tlf. 30 63 61 97 eller afdelingsleder Karen Iversen på tlf. 30 51 86 22. 
 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest den 9. juni.  
Ansættelsesudvalget mødes den 12. juni, hvorefter indkaldelserne finder sted. 
Vi forventer at afholde 1. samtale den 18. juni og 2. samtale afholdes den 20. juni.  
 
 
Børneattest 
Vi indhenter børne- og straffeattest.   

 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
 

 
Drømmer du om at stå i spidsen for Vejles bedste og stærkeste aktivitets- og væresteder for borgere med betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller med særlige sociale problemer? Så har vi jobbet til dig her! Om jobbet Vi søger en visionær afdelingsleder, der brænder for at videreudvikle § 104 området i Center for Social Rehabilitering (CSR). Afdelingen består af 16 medarbejdere fordelt på 6 matrikler i Vejle Kommune. Personalet består af et tværfagligt team med høj faglighed og stort engagement, som tager et kæmpe ansvar for sikre de bedste rammer for borgerne. Ud over samværs- og aktivitetstilbuddene på Papirfa brikken, Gulkrog 1-3, driver CSR Huset i Vesterbrogade 13 i Vejle, som retter sig mod psykisk sårbare, mens Himmelblå på Langelinje er for tidligere misbrugere. I Give er der Parkhuset og i Egtved Dalhuset og Egetoft. Tilbuddene i aktivitets- og værestederne har åbent i dagtimerne på hverdage samt åbningstider aftener og weekender. Vi har en rehabiliterende tilgang til arbejdet og har fokus på borgerens opretholdelse eller forbedring af personlige færdigheder eller livsvilkår. Borgerne har oftest egen bo lig og vælger selv, hvilke tilbud de vil tage del i. Man skal ikke visiteres for at komme i vores tilbud, men blot møde op. Vi har en cafe og mange forskellige aktiviteter og mulighe der for at være sammen med andre i samme situation. Tiltrædelse 1. august 2019 eller efter aftale. Vi forventer af dig Du har en pædagogisk uddannelse og gerne en lederuddannelse. Du har erfaringer med personale- og faglig ledelse. Du er en tydelig og omsorgsfuld leder, der har gode kommunikative kompetencer. Du er udadvendt, initiativrig og vægter relationel ledelse. Du er modig og kan stå fast, når det gynger. Du vægter egen som andres trivsel, udvikling og arbejdsmiljø. Du vægter borgerinddragelse og har fokus på det tværfaglige samarbejde. Du er kreativ, modig og tænker gerne ud af boksen. Du vægter og understøtter sammenhængskraften i CSR. Du kører ikke kun solo, men er også loyal mod ledelsesteamet og ikke mindst organisationen. Du har en god organisationsforståelse. Du betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af egen andres praksis. Du har erfaringer med vagtplanlægning og er villig til at indgå i en lederbagvagtordning. Du er udviklingsorienteret og har mod på at blive en del af en udviklingsproces, hvor vi nytænker og gentænker §104 området. At du har kørekort, da der ofte forekommer samarbejdsmøder mv. ude af huset. Vi tilbyder dig Et center, som er i rivende udvikling En central rolle i udviklingen af § 104 inden for Center for Social Rehabilitering Spændende og udviklende ledelsesopgaver 8 gode lederkollegaer og et stærkt fagligt fællesskab Et uformelt og humoristisk miljø, hvor vi lægger vægt på faglig sparring og udvikling Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Stillingen er en afdelingslederstilling på 37 timer uden højeste arbejdstid. Om os CSR er en del af Social & Psykiatri, som organisatorisk er placeret i Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune. CSR er ét af tre centre i Social & Psykiatri, der har i alt 350 ansatte. CSR er Vejle Kommunes tilbud til borgere, der har en betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller sociale problemer. Centrets hovedopgaver er: At give støtte, hjælp, omsorg og genoptræning til borgere efter SEL § 85 og § 82 b. Støtten foregår i borgernes hjem, i Sundhedscenter Vejle, centrets øvrige lokaler rundt i kommunen, eller hvor medarbejderne aftaler at mødes med borgerne. Støtten kan foregå individuelt eller i grupper. At skabe meningsfulde aktivitets- og samværstilbud efter SEL § 104, hvor borgerne kan henvende sig direkte og møde andre ligestillede. At opsøge og give hjælp og støtte til borgere med særlige sociale problemer, herunder borgere som ikke har eller ikke kan opholde sig i egen bolig, SEL § 99. At tilbyde sundhedsscreening til alle borgere, der modtager et tilbud i centret. At løse mentoropgaver for Jobcentret. At ansætte medarbejdere i Ledsageordningen efter SEL § 97 og Hjælperordningen efter SEL § 94 At administrere udbetale plejevederlag, SEL §§ 118 & 119-120. Medarbejderne har primært en socialfaglig eller en sundhedsuddannelse. Derudover er der administrative medarbejdere og et afdelingslederteam. Medarbejderne er specialiserede i teams inden for ADHD autisme, erhvervet hjerneskadede, spiseforstyrrelser, opsøgende sygepleje, sindslidelse og udviklingshæmning. Afdelingslederen vil få sin faste base på Papirfabrikken, Gulkrog 1-3, Vejle. Flere oplysninger Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte centerleder, Gülcan Güven Grud på tlf. 30 63 61 97 eller afdelingsleder Karen Iversen på tlf. 30 51 86 22. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 9. juni. Ansættelsesudvalget mødes den 12. juni, hvorefter indkaldelserne finder sted. Vi forventer at afholde 1. samtale den 18. juni og 2. samtale afholdes den 20. juni. Børneattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenix84d98c09101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-09T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145886&DepartmentId=20161&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3518523Center for Social Rehabilitering11Vestre Engvej 51 B, 4. sal7100VejleDKDanmarkORS/84d98c09_logo.pngORS/Small/84d98c09_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752936VejlePremium14588601102-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=84d98c09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=84d98c09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=84d98c09&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=84d98c09&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgBrænder du for at blive Afdelingsleder?12007991Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse361659104guggr@vejle.dkDanmarkDanmark330019768Horsens Byskole søger ambitiøs afdelingsleder for selvstændig fysisk enhedBasic Horsens Byskole søger en afdelingsleder til afdeling Lindvigsvej, der har ambitioner om ledelse og om at løfte elevernes faglige niveau. Du skal have lyst til at stå på tæer, så vi sammen kan løfte opgaven med at skabe en fantastisk skole for både børn og voksne. Det er en skole, hvor vi vil noget med vores børn, hvor vi rykker i fællesskab.Dit fokus skal være på at skabe gode resultater ved at arbejde med et forskningsinformeret og databaseret afsæt. Vi vægter kandidater højt, der kan fremme og videreudvikle samarbejdet med dagtilbuddet på Lindvigsvej så en nysgerrighed over for 0. 6. årsområdet er et must. Ledelseserfaring er en fordel. Du bliver en del af et stærkt og dynamisk ledelsesteam på 8 personer fordelt på skolens tre afdelinger. Ledelsesteamet består af en skoleleder, en viceskoleleder, en administrativ leder og fem afdelingsledere. Du kan læse mere om vores organisering i afsnittet Horsens Byskole Ledelsesteamets samarbejde er præget af gensidig respekt, og vi trives med at blive udfordret på vores praksis. Det er værdifuldt at mærke et vi i viljen til at udrette noget sammen. Vores indsatsområder for kommende skoleår er: Fælles PLC med særligt fokus på dansk og matematik skolehjemsamarbejdet NEST-inspiration i.f.t. indskoling og 8. årgang Prototypeperiode Livsmestring et sundt liv Hvilken skole vil vi gerne have (grundlag)? Der indtænkes arbejde med værdier Personlige kvalifikationer: Du skal kunne skabe tydelig retning for såvel lærere som elever i din afdeling, og være i stand til at varetage både udviklingssamtaler med såvel medarbejdere som PLF. Du har en bred viden om bl.a. faglige og pædagogiske læringsprocesser, og du er interesseret i undervisning og didaktik. Du medvirker til at omsætte den strategi og medarbejderudvikling, som kan være med at sætte retning for og tegne det fremtidige billede af Horsens Byskole som n skole.Du kan stå i front og være med til at træffe beslutninger. Derudover lægger vi vægt på at: Du har en lederuddannelse på diplomniveau Du har gode kommunikative evner, og at du har et ressourcesyn i forhold til opgaver og mennesker Du er engageret, empatisk og har stærke relationelle kompetencer Du er lyttende, og du har fokus på, hvordan eleverne får mest mulig læring på alle fronter Du er faglig entusiastisk og får forløst potentialet i medarbejderne Arbejde systematisk og følger op på tiltag og indgåede aftaler Har en grundlæggende forståelse for arbejdet med målstyret læring Formår at skabe synenergi i et multikulturelt miljø Dit samarbejde er kendetegnet ved at være tillidsfuldt og udviklende på alle niveauer Du tænker SFO ind i forhold til elevernes personlige mestring, trivsel og læring og får inddraget pædagogerne i samarbejdet De vigtigste fokusområder: Daglig ledelse af afdelingen Lindvigsvej, hvor målet bl.a. er at få et øget elevtal Pædagogisk leder af indskoling og mellemtrin, herunder også specialklasser (M-klasser) Samarbejde med skolens ledelsesteam og dagtilbuddets ledelse Få ressourcerne i spil i forældresamarbejdet Ledelsesopgaver på tværs af skolens tre matrikler Samarbejdet med dagtilbuddet på Sønderbro og en god overgang for eleverne Almindelige drifts- og administrative opgaver Vi kan tilbyde en afdeling med:Et fagligt dygtigt og engageret personale, der arbejder målrettet på både at udfordre og løfte vores elever på alle parametre.Lindvigsvej er kulturelt bredt funderet, og man føler sig vel taget imod, når man kommer på afdelingen som ny. Der er et godt sammenhold og samspil mellem eleverne på kryds og tværs, og dette understøttes fx af fællessamlinger med hele afdelingen. I øjeblikket er der ca. 200 elever og 30 medarbejdere, fordelt på 0. 6. årgang på henholdsvis almenområdet og specialområdet . Horsens Byskole:Horsens Byskole består af tre afdelinger med ca. 1100 elever i alt. Afdelingerne ligger på Lindvigsvej og Kildegade, hvor eleverne kan gå fra 0.-6. klasse samt på Fussingsvej, hvor eleverne går fra 0.-9. klasse. Efter 6. klasse mødes alle eleverne i en fælles udskoling på Fussingsvej.Ud over den almene undervisning har vi også en fuld specialklasserække (0.-9. årgang), som også er beliggende på dels Lindvigsvej, dels på Fussingsvej. På afdeling Fussingsvej er der 3 afdelingsledere: en for indskolingen, en for mellemtrinnet og en for udskolingen. Afdelingslederen for mellemtrinnet har desuden specialklassernes udskoling.Afdeling Kildegade er der en afdelingsleder som dækker hele afdelingen 0. 6. klasse.På afdeling Lindvigsvej er der en afdelingsleder for hele afdelingen, som har 0. 6. klasse samt specialklassernes indskoling og mellemtrin. Specialklasserne er delt mellem afdelingslederen for Lindvigsvej, der har indskoling og mellemtrin, mens udskolingen hører til afdelingslederen for mellemtrinnet på Fussingsvej. Det betyder, at man er fælles om opgaven i praksis og hjælpes ad med at løfte specialklasserne samlet set. Vi tænker og arbejder systemisk, og i vores daglige arbejde bruger vi bl.a. co-learning. Vi er særligt optaget af, at alle vores elever lærer så meget de kan både fagligt og socialt, og derfor ser vi også personlig mestring som en forudsætning for hele barnets udvikling og læring.Vi ser det som en vigtig opgave at tilbyde attraktive tilbud til både de fagligt dygtige elever og til dem, der har brug for en ekstra støtte, så alle udnytter deres ressourcer og potentialer fuldt ud. Vi har dygtige medarbejdere, der kan og vil tage initiativer til at lykkes med opgaven om at skabe en god skole.Send din ansøgning via linket nedenfor senest tirsdag den 18. juni 2019 kl. 24.00. Vi forventer at holde 1. runde ansættelsessamtaler den 24. juni 2019 og 2. runde den 27. juni 2019.Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. august 2019.Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleleder Anette Leonhard på telefon 76 29 40 80 21 48 03 90Horsens Byskole søger en afdelingsleder til afdeling Lindvigsvej, der har ambitioner om ledelse og om at løfte elevernes faglige niveau. Du skal have lyst til at stå på tæer, så vi sammen kan løfte opgaven med at skabe en fantastisk skole for både børn og voksne. Det er en skole, hvor vi vil noget med vores børn, hvor vi rykker i fællesskab.
Dit fokus skal være på at skabe gode resultater ved at arbejde med et forskningsinformeret og databaseret afsæt. Vi vægter kandidater højt, der kan fremme og videreudvikle samarbejdet med dagtilbuddet på Lindvigsvej – så en nysgerrighed over for 0. – 6. årsområdet er et must. Ledelseserfaring er en fordel.
 
Du bliver en del af et stærkt og dynamisk ledelsesteam på 8 personer fordelt på skolens tre afdelinger. Ledelsesteamet består af en skoleleder, en viceskoleleder, en administrativ leder og fem afdelingsledere. Du kan læse mere om vores organisering i afsnittet ”Horsens Byskole”
 
Ledelsesteamets samarbejde er præget af gensidig respekt, og vi trives med at blive udfordret på vores praksis. Det er værdifuldt at mærke et vi i viljen til at udrette noget sammen.
 
Vores indsatsområder for kommende skoleår er:
  • Fælles PLC med særligt fokus på dansk og matematik + skolehjemsamarbejdet
  • NEST-inspiration i.f.t. indskoling og 8. årgang
  • Prototypeperiode – ”Livsmestring – et sundt liv”
  • Hvilken skole vil vi gerne have (grundlag)? Der indtænkes arbejde med værdier
Personlige kvalifikationer:
Du skal kunne skabe tydelig retning for såvel lærere som elever i din afdeling, og være i stand til at varetage både udviklingssamtaler med såvel medarbejdere som PLF. Du har en bred viden om bl.a. faglige og pædagogiske læringsprocesser, og du er interesseret i undervisning og didaktik. Du medvirker til at omsætte den strategi og medarbejderudvikling, som kan være med at sætte retning for og tegne det fremtidige billede af Horsens Byskole som én skole.
Du kan stå i front og være med til at træffe beslutninger.
 
Derudover lægger vi vægt på at:
  • Du har en lederuddannelse på diplomniveau
  • Du har gode kommunikative evner, og at du har et ressourcesyn i forhold til opgaver og mennesker
  • Du er engageret, empatisk og har stærke relationelle kompetencer
  • Du er lyttende, og du har fokus på, hvordan ”eleverne får mest mulig læring på alle fronter”
  • Du er faglig entusiastisk og får forløst potentialet i medarbejderne
  • Arbejde systematisk og følger op på tiltag og indgåede aftaler
  • Har en grundlæggende forståelse for arbejdet med målstyret læring
  • Formår at skabe synenergi i et multikulturelt miljø
  • Dit samarbejde er kendetegnet ved at være tillidsfuldt og udviklende på alle niveauer
  • Du tænker SFO ind i forhold til elevernes personlige mestring, trivsel og læring og får inddraget pædagogerne i samarbejdet
De vigtigste fokusområder:
  • Daglig ledelse af afdelingen Lindvigsvej, hvor målet bl.a. er at få et øget elevtal
  • Pædagogisk leder af indskoling og mellemtrin, herunder også specialklasser (M-klasser)
  • Samarbejde med skolens ledelsesteam og dagtilbuddets ledelse
  • Få ressourcerne i spil i forældresamarbejdet
  • Ledelsesopgaver på tværs af skolens tre matrikler
  • Samarbejdet med dagtilbuddet på Sønderbro og en god overgang for eleverne
  • Almindelige drifts- og administrative opgaver
Vi kan tilbyde en afdeling med:
Et fagligt dygtigt og engageret personale, der arbejder målrettet på både at udfordre og løfte vores elever på alle parametre.
Lindvigsvej er kulturelt bredt funderet, og man føler sig vel taget imod, når man kommer på afdelingen som ny. Der er et godt sammenhold og samspil mellem eleverne på kryds og tværs, og dette understøttes fx af fællessamlinger med hele afdelingen. I øjeblikket er der ca. 200 elever og 30 medarbejdere, fordelt på 0. – 6. årgang på henholdsvis almenområdet og specialområdet .
 
Horsens Byskole:
Horsens Byskole består af tre afdelinger med ca. 1100 elever i alt. Afdelingerne ligger på Lindvigsvej og Kildegade, hvor eleverne kan gå fra 0.-6. klasse samt på Fussingsvej, hvor eleverne går fra 0.-9. klasse. Efter 6. klasse mødes alle eleverne i en fælles udskoling på Fussingsvej.
Ud over den almene undervisning har vi også en fuld specialklasserække (0.-9. årgang), som også er beliggende på dels Lindvigsvej, dels på Fussingsvej.
 
På afdeling Fussingsvej er der 3 afdelingsledere: en for indskolingen, en for mellemtrinnet og en for udskolingen. Afdelingslederen for mellemtrinnet har desuden specialklassernes udskoling.
Afdeling Kildegade er der en afdelingsleder som dækker hele afdelingen 0. – 6. klasse.
På afdeling Lindvigsvej er der en afdelingsleder for hele afdelingen, som har 0. – 6. klasse samt specialklassernes indskoling og mellemtrin.
 
Specialklasserne er delt mellem afdelingslederen for Lindvigsvej, der har indskoling og mellemtrin, mens udskolingen hører til afdelingslederen for mellemtrinnet på Fussingsvej. Det betyder, at man er fælles om opgaven i praksis og hjælpes ad med at løfte specialklasserne samlet set.
 
Vi tænker og arbejder systemisk, og i vores daglige arbejde bruger vi bl.a. co-learning. Vi er særligt optaget af, at alle vores elever lærer så meget de kan både fagligt og socialt, og derfor ser vi også personlig mestring som en forudsætning for hele barnets udvikling og læring.
Vi ser det som en vigtig opgave at tilbyde attraktive tilbud til både de fagligt dygtige elever og til dem, der har brug for en ekstra støtte, så alle udnytter deres ressourcer og potentialer fuldt ud. Vi har dygtige medarbejdere, der kan og vil tage initiativer til at lykkes med opgaven om at skabe en god skole.

Send din ansøgning via linket nedenfor senest tirsdag den 18. juni 2019 kl. 24.00. Vi forventer at holde 1. runde ansættelsessamtaler den 24. juni 2019 og 2. runde den 27. juni 2019.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. august 2019.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleleder Anette Leonhard på telefon 76 29 40 80 / 21 48 03 90
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegHorsens ByskoleHorsens2019-05-08T15:00:27.6772019-06-13T00:00:00
330016096Horsens Byskole søger ambitiøs afdelingsleder med fokus på de ældste eleverBasic Horsens Byskole søger en afdelingsleder, der har ambitioner om ledelse og om at løfte elevernes faglige niveau. Du skal have lyst til at stå på tæer, så vi sammen kan løfte opgaven med at skabe en fantastisk skole for både elever og voksne. Det er en skole, hvor vi har høje forventninger til elever, forældre og hinanden - hvor vi rykker i fællesskab. Du bliver en del af et ledelsesteam på 8 personer, der består af en afdelingsleder på hver af de to afdelinger Kildegade og Lindvigsvej, som har 0. 6. klasse, en afdelingsleder for indskolingen og en for mellemtrinnet på Fussingsvej, en viceskoleleder, en administrativ leder samt skoleleder. Specialklasserne er delt mellem afdelingslederen for Lindvigsvej, der har indskoling og mellemtrin, mens udskolingen hører til afdelingslederen for mellemtrinnet på Fussingsvej. Vi søger en person, der har en stærk pædagogisk profil og har den fornødne balance mellem drift og udvikling. Dit fokus skal være på at skabe gode resultater sammen med medarbejderne ved at arbejde med et forskningsinformeret afsæt. Ledelsesteamets samarbejde er præget af gensidig respekt, og vi trives med at blive udfordret på vores praksis. Det er værdifuldt at mærke et vi i viljen til at udrette noget sammen. Personlige kvalifikationer: Du skal kunne skabe tydelig retning for såvel lærere som elever i din afdeling, og du skal være i stand til at varetage både udviklingssamtaler med såvel medarbejdere som PLF. Du har en bred viden om bl.a. faglige og pædagogiske læringsprocesser, strategi og medarbejderudvikling, som kan være med at sætte retning for og tegne det fremtidige billede af Horsens Byskole som n skole. Derudover lægger vi vægt på at: Du kan gå forrest og indgå i den fælles opgaveløsning Du har en lederuddannelse på diplomniveau Du har gode kommunikative evner, og det er naturligt for dig at arbejde med involvering og inddragelse Du er engageret, empatisk og har stærke relationelle kompetencer Du er faglig entusiastisk og bringer det bedste frem i medarbejderne Dit samarbejde er kendetegnet ved at være tillidsfuldt og udviklende på alle niveauer Du vil noget på eleverne og personalets vegne Vi kan tilbyde en skole med:Et fagligt dygtigt og engageret personale, der arbejder målrettet på både at udfordre og løfte vores elever på alle parametre. Det er en personalegruppe, der brænder for at gøre en forskel for den enkelte med øje for fællesskabet. I udskolingen arbejdes der især med læring og at kunne fastholde og øge tilgangen af elever, elevløft samt fravær.Udskolingen er 3 - 4-sporet, og der er en LINK-klasse, hvor der arbejdes med inkluderende undervisningsmiljøer. I øjeblikket er der ca. 225 elever og 25 medarbejdere, fordelt på 11 klasser. Du vil ikke være nærmeste leder for alle medarbejdere. Horsens Byskole:Horsens Byskole består af tre afdelinger med ca. 1100 elever i alt. Afdelingerne ligger på Lindvigsvej og Kildegade, hvor eleverne kan gå fra 0.-6. klasse samt på Fussingsvej, hvor eleverne kan gå fra 0.-9. klasse. Efter 6. klasse mødes alle eleverne i en fælles udskoling på Fussingsvej. Ud over den almene undervisning har vi også en fuld specialklasserække (0.-9. årgang). Skolens indsatsområder til næste år er Udviklingen af PLC med særligt fokus på dansk og matematik skolehjemsamarbejdet NEST-inspiration særligt i.f.t 8. årgang (LINK-klassen) Prototypeperiode Livsmestring et sundt liv Hvilken skole vil vi gerne have (grundlag)? Vi tænker og arbejder systemisk, og i vores daglige arbejde bruger vi bl.a. co-learning. Vi er særligt optaget af, at alle vores elever lærer så meget de kan både fagligt og socialt, og derfor ser vi også personlig mestring som en forudsætning for hele elevens udvikling og læring.Vi ser det som en vigtig opgave at tilbyde attraktive tilbud til både de fagligt dygtige elever og til dem, der har brug for en ekstra støtte, så alle udnytter deres ressourcer og potentialer fuldt ud. Vi har dygtige og kompetente medarbejdere, der kan og vil tage initiativer til at lykkes med opgaven om at skabe en god skole.Send din ansøgning via linket nedenfor senest mandag den 10. juni 2019. Vi forventer at holde 1. runde ansættelsessamtaler den 17. juni 2019 og 2. runde den 21. juni 2019.Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt derefter.Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleleder Anette Leonhard på telefon 76 29 40 80 21 48 03 90Horsens Byskole søger en afdelingsleder, der har ambitioner om ledelse og om at løfte elevernes faglige niveau. Du skal have lyst til at stå på tæer, så vi sammen kan løfte opgaven med at skabe en fantastisk skole for både elever og voksne. Det er en skole, hvor vi har høje forventninger til elever, forældre og hinanden -  hvor vi rykker i fællesskab.
 
Du bliver en del af et ledelsesteam på 8 personer, der består af en afdelingsleder på hver af de to afdelinger Kildegade og Lindvigsvej, som har 0. – 6. klasse, en afdelingsleder for indskolingen og en for mellemtrinnet på Fussingsvej, en viceskoleleder, en administrativ leder samt skoleleder. Specialklasserne er delt mellem afdelingslederen for Lindvigsvej, der har indskoling og mellemtrin, mens udskolingen hører til afdelingslederen for mellemtrinnet på Fussingsvej.
 
Vi søger en person, der har en stærk pædagogisk profil og har den fornødne balance mellem drift og udvikling. Dit fokus skal være på at skabe gode resultater sammen med medarbejderne ved at arbejde med et forskningsinformeret afsæt.
 
Ledelsesteamets samarbejde er præget af gensidig respekt, og vi trives med at blive udfordret på vores praksis. Det er værdifuldt at mærke et vi i viljen til at udrette noget sammen.
 
Personlige kvalifikationer:
Du skal kunne skabe tydelig retning for såvel lærere som elever i din afdeling, og du skal være i stand til at varetage både udviklingssamtaler med såvel medarbejdere som PLF. Du har en bred viden om bl.a. faglige og pædagogiske læringsprocesser, strategi og medarbejderudvikling, som kan være med at sætte retning for og tegne det fremtidige billede af Horsens Byskole som én skole.
 
Derudover lægger vi vægt på at:
  • Du kan gå forrest og indgå i den fælles opgaveløsning
  • Du har en lederuddannelse på diplomniveau
  • Du har gode kommunikative evner, og det er naturligt for dig at arbejde med involvering og inddragelse
  • Du er engageret, empatisk og har stærke relationelle kompetencer
  • Du er faglig entusiastisk og bringer det bedste frem i medarbejderne
  • Dit samarbejde er kendetegnet ved at være tillidsfuldt og udviklende på alle niveauer
  • Du vil noget på eleverne og personalets vegne
Vi kan tilbyde en skole med:
Et fagligt dygtigt og engageret personale, der arbejder målrettet på både at udfordre og løfte vores elever på alle parametre. Det er en personalegruppe, der brænder for at gøre en forskel for den enkelte med øje for fællesskabet. I udskolingen arbejdes der især med læring og at kunne fastholde og øge tilgangen af elever, elevløft samt fravær.
Udskolingen er 3 - 4-sporet, og der er en LINK-klasse, hvor der arbejdes med inkluderende undervisningsmiljøer. I øjeblikket er der ca. 225 elever og 25 medarbejdere, fordelt på 11 klasser. Du vil ikke være nærmeste leder for alle medarbejdere.
  
Horsens Byskole:
Horsens Byskole består af tre afdelinger med ca. 1100 elever i alt. Afdelingerne ligger på Lindvigsvej og Kildegade, hvor eleverne kan gå fra 0.-6. klasse samt på Fussingsvej, hvor eleverne kan gå fra 0.-9. klasse. Efter 6. klasse mødes alle eleverne i en fælles udskoling på Fussingsvej. Ud over den almene undervisning har vi også en fuld specialklasserække (0.-9. årgang).
 
Skolens indsatsområder til næste år er;
  • Udviklingen af PLC med særligt fokus på dansk og matematik + skolehjemsamarbejdet
  • NEST-inspiration – særligt i.f.t 8. årgang (LINK-klassen)
  • Prototypeperiode – ”Livsmestring – et sundt liv”
  • Hvilken skole vil vi gerne have (grundlag)?
     
Vi tænker og arbejder systemisk, og i vores daglige arbejde bruger vi bl.a. co-learning. Vi er særligt optaget af, at alle vores elever lærer så meget de kan både fagligt og socialt, og derfor ser vi også personlig mestring som en forudsætning for hele elevens udvikling og læring.

Vi ser det som en vigtig opgave at tilbyde attraktive tilbud til både de fagligt dygtige elever og til dem, der har brug for en ekstra støtte, så alle udnytter deres ressourcer og potentialer fuldt ud. Vi har dygtige og kompetente medarbejdere, der kan og vil tage initiativer til at lykkes med opgaven om at skabe en god skole.

Send din ansøgning via linket nedenfor senest mandag den 10. juni 2019. Vi forventer at holde 1. runde ansættelsessamtaler den 17. juni 2019 og 2. runde den 21. juni 2019.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt derefter.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleleder Anette Leonhard på telefon 76 29 40 80 / 21 48 03 90
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegHorsens ByskoleHorsens2019-05-03T12:00:43.1132019-06-08T00:00:00
330016091SHR - Horsens Kommunes Rusmiddelrådgivning søger 2 socialfaglige medarbejdere til rusmiddelindsatsen målrettet borgere over 30 år.Basic Der er tale om 2 fuldtidsstillinger på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 01.06.2019 eller snarest muligt derefter.Horsens Kommunes Rusmiddelrådgivning tilbyder gruppebaserede og individuelle indsatser efter Servicelovens 101, samt sundhedslovens 141 og 142. Fælles for alle indsatser er, at de tager udgangspunkt i borgerens ønsker, drømme, mål og behov med henblik på forløsning af borgernes potentiale. Vi forventer af dig: Du har en socialfaglig uddannelse på bachelorniveau.Har kendskab til målgruppen.Har erfaring med kognitive metoder.Har gode samarbejdsevner, herunder kommunikative egenskaber både i skrift og tale.Kan udarbejde behandlingsplaner, statusrapporter og journalnotater.Er faglig bevidst og vil være med til at udvikle vores tilbud.At du er klar til at give samt modtage konstruktiv kritik på et fagligt niveau.At du har en sikker personlig fremtoning.Kan arbejde selvstændigt og i team.Vil medvirke til et godt arbejdsmiljø med respekt for forskelligheder.Er fleksibel i forhold til nye opgaver og metoder i arbejdet.At du er fokuseret på at løsninger findes i fællesskab med borgeren og i samarbejde med det private og professionelle netværk.Du skal kunne se dig selv i nedenfornævnte medarbejder kompetencer, som er en del af SHR Horsens Kommunes Rusmiddelsrådgivnings strategi. Vi sætter retningVed at skabe de bedste resultaterVi eksekvererVed at vise ansvarlighed og tillid for at nå de aftalte målVi bygger broVed at tænke sammen med andre for at skabe endnu bedre løsningerVi frigør energiVed at være konstruktive kollegaer, der bidrager til et stærkt teamVi har teknologisk intuition Vi kan tilbyde:En grundig introduktion til opgaverne.En arbejdsplads med gode kollegaer og høj faglighed.Løbende kollegial sparring.Et udfordrende og selvstændigt arbejde på rusmiddelområdet.Ekstern supervision.En ledelse som sætter retning og sammen med medarbejderne har fokus på kerneopgaven.En udviklingsorienteret organisation. Spørgsmål til stillingen kan rettes til afdelingsleder Heidi Blom Christense på tlf. 40110122 eller mail hebl@horsens.dk. Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomster indgået med faglige organisationer. Aflønning i henhold til Ny Løn. Din ansøgning skal være os i hænde senest d.27.05. 2019 kl. 10. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d.29.05.2019Der er tale om 2 fuldtidsstillinger på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 01.06.2019 eller snarest muligt derefter.

Horsens Kommunes Rusmiddelrådgivning tilbyder gruppebaserede og individuelle indsatser efter Servicelovens § 101, samt sundhedslovens   § 141 og 142. Fælles for alle indsatser er, at de tager udgangspunkt i borgerens ønsker, drømme, mål og behov med henblik på forløsning af borgernes potentiale.
 
Vi forventer af dig:
Du har en socialfaglig uddannelse på bachelorniveau.
Har kendskab til målgruppen.
Har erfaring med kognitive metoder.
Har gode samarbejdsevner, herunder kommunikative egenskaber både i skrift og tale.
Kan udarbejde behandlingsplaner, statusrapporter og journalnotater.
Er faglig bevidst og vil være med til at udvikle vores tilbud.
At du er klar til at give samt modtage konstruktiv kritik på et fagligt niveau.
At du har en sikker personlig fremtoning.
Kan arbejde selvstændigt og i team.
Vil medvirke til et godt arbejdsmiljø med respekt for forskelligheder.
Er fleksibel i forhold til nye opgaver og metoder i arbejdet.
At du er fokuseret på at løsninger findes i fællesskab med borgeren og i samarbejde med det private og professionelle netværk.
Du skal kunne se dig selv i nedenfornævnte medarbejder kompetencer, som er en del af SHR – Horsens Kommunes Rusmiddelsrådgivnings strategi.
 
Vi sætter retning
Ved at skabe de bedste resultater
Vi eksekverer
Ved at vise ansvarlighed og tillid for at nå de aftalte mål
Vi bygger bro
Ved at tænke sammen med andre for at skabe endnu bedre løsninger
Vi frigør energi
Ved at være konstruktive kollegaer, der bidrager til et stærkt team
Vi har teknologisk intuition
 
Vi kan tilbyde:
En grundig introduktion til opgaverne.
En arbejdsplads med gode kollegaer og høj faglighed.
Løbende kollegial sparring.
Et udfordrende og selvstændigt arbejde på rusmiddelområdet.
Ekstern supervision.
En ledelse som sætter retning og sammen med medarbejderne har fokus på kerneopgaven.
En udviklingsorienteret organisation.
 
Spørgsmål til stillingen kan rettes til afdelingsleder Heidi Blom Christense på tlf. 40110122 eller mail hebl@horsens.dk.
 
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomster indgået med faglige organisationer. Aflønning i henhold til Ny Løn.
 
Din ansøgning skal være os i hænde senest d.27.05. 2019 kl. 10.
 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d.29.05.2019
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegCenter for Socialt Udsatte CSUHorsens2019-05-03T12:00:29.6602019-05-27T00:00:00
330025556Afdelingsleder til Centerklasserne på Mølholm SkoleBasic Kunne du tænke dig, at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor der er et fantastisk arbejdsfællesskab - SÅ HAR DU CHANCEN NU ! Om jobbet Kunne du tænke dig at være med til at arbejde med børn med særlige behov? Kunne du tænke dig at udvikle læringsrammerne på en specialskole for 79 børn i alderen 6-17 år, hvor grundtanken er, at barnet den unge oplever helhed i hverdagen? Brænder du for arbejdet med specialpædagogik og ledelse? Er du motiveret ind i arbejdet omkring specialundervisning, og kan du se glæden i at arbejde tæt sammen omkring både skole- og SFO-delen? Vi søger 1 afdelingsleder til en fast stilling i Centerklasserne på Mølholm Skole. Du vil være en del af en fantastisk arbejdsplads, og være en del af vores samlede ledelsesteam. Du vil skulle arbejde tæt sammen med skolens nuværende afdelingsleder i Centerklasserne. Tiltrædelse 1. august 2019. Forventninger til dig Du er et ansvarsbevidst og engageret menneske. Du brænder for at tage ansvaret på dig og være med til at lede kompetente og engagerede lærere og pædagoger. Du er en sand holdspiller, og ser muligheder i samarbejdet. Du er læreruddannet, gerne med erfaring indenfor specialundervisning (ADHD, Autisme, Adfærdsforstyrrelser). Måske med erfaring efteruddannelse indenfor ledelses-, supervisions- eller coachingområdet. Du er også robust, lyttende, rolig, anerkendende og konstruktiv i din tilgang til alle omkring dig. Se yderligere oplysninger om jobprofil på hjemmesiden. Vi tilbyder dig Vi tilbyder en dynamisk og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi vægter trivsel, læring og socialt samvær højt. Vi har en positiv, uhøjtidelig stemning i vores ledelsesteam, og vi prøver hele tiden på at udvikle vore kompetencer sammen og hver for sig. Ansættelsesvilkår Du får løn jf. forhåndsaftalen med Skolelederforening. Stillingen er tillagt undervisningstid på ca. 8-10 ugentlige lektioner. Om os Mølholm Skole ligger i et villakvarter i den sydlige del af Vejle. Vi har både en almendel og en centerklasserække. Vores centerklasserækker er til børn med behov for vidtgående specialundervisning. Det drejer sig om en gruppe børn med specifikke dysfunktioner og vidtgående forstyrrelser. Vi er pt. 79 elever i Centerklasserne. Eleverne har vanskeligheder med et eller flere af følgende områder: opmærksomhed, koncentration, afledning eller perception. Hovedparten har diagnosen ADHD. Alle vanskeligheder har en karakter, der kræver en særlig hensyntagende specialundervisning. Undervisningen bygger derfor på struktur, forudsigelighed, anerkendelse og konsekvens. Tilgangen bygger bl.a. på ro-givende pædagogik. Flere oplysninger Eleverne er organiseret i fem huse med ca. 16-17 elever pr. hus, og undervisningen tilrettelægges individuelt. Til hvert hus er der 6-7 lærere samt tæt samarbejde med afdelingens specialpædagoger. Tæt og komplementært teamarbejde er derfor vigtig i hverdagen. Ligeledes har vi et meget tæt skole-hjemsamarbejde. Forældrene er en central del af vores arbejde. Du kan læse mere om os på www.moelholm-skole.dk Se jobprofil på hjemmesiden. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 14. juni 2019. Børne- og straffeattestattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.
Kunne du tænke dig, at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor der er et  
fantastisk arbejdsfællesskab - SÅ HAR DU CHANCEN NU ! 
 
Om jobbet 
Kunne du tænke dig at være med til at arbejde med børn med særlige behov?  
Kunne du tænke dig at udvikle læringsrammerne på en specialskole for 79 børn i alderen 6-17 år, hvor grundtanken er, at barnet/den unge oplever helhed i hverdagen? 
Brænder du for arbejdet med specialpædagogik og ledelse? Er du motiveret ind i arbejdet omkring specialundervisning, og kan du se glæden i at arbejde tæt sammen omkring både skole- og SFO-delen? 
Vi søger 1 afdelingsleder til en fast stilling i Centerklasserne på Mølholm Skole.  
Du vil være en del af en fantastisk arbejdsplads, og være en del af vores samlede ledelsesteam. Du vil skulle arbejde tæt sammen med skolens nuværende afdelingsleder i Centerklasserne.  
 
Tiltrædelse 1. august 2019. 
 
Forventninger til dig 
  • Du er et ansvarsbevidst og engageret menneske. 
  • Du brænder for at tage ansvaret på dig og være med til at lede kompetente og engagerede lærere og pædagoger.  
  • Du er en sand holdspiller, og ser muligheder i samarbejdet. 
  • Du er læreruddannet, gerne med erfaring indenfor specialundervisning (ADHD, Autisme, Adfærdsforstyrrelser). Måske med erfaring/efteruddannelse indenfor ledelses-, supervisions- eller coachingområdet. 
  • Du er også robust, lyttende, rolig, anerkendende og konstruktiv i din tilgang til alle omkring dig. 
Se yderligere oplysninger om jobprofil på hjemmesiden. 
 
Vi tilbyder dig 
Vi tilbyder en dynamisk og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi vægter trivsel, læring og socialt samvær højt. Vi har en positiv, uhøjtidelig stemning i vores ledelsesteam, og vi prøver hele tiden på at udvikle vore kompetencer sammen og hver for sig.   
 
Ansættelsesvilkår 
Du får løn jf. forhåndsaftalen med Skolelederforening. Stillingen er tillagt undervisningstid på ca. 8-10 ugentlige lektioner. 
 
Om os 
Mølholm Skole ligger i et villakvarter i den sydlige del af Vejle. Vi har både en almendel og en centerklasserække. Vores centerklasserækker er til børn med behov for vidtgående specialundervisning. Det drejer sig om en gruppe børn med specifikke dysfunktioner og vidtgående forstyrrelser. Vi er pt. 79 elever i Centerklasserne. Eleverne har vanskeligheder med et eller flere af følgende områder: opmærksomhed, koncentration, afledning eller perception. Hovedparten har diagnosen ADHD. Alle vanskeligheder har en karakter, der kræver en særlig hensyntagende specialundervisning. Undervisningen bygger derfor på struktur, forudsigelighed, anerkendelse og konsekvens. Tilgangen bygger bl.a. på ro-givende pædagogik. 
 
Flere oplysninger 
Eleverne er organiseret i fem huse med ca. 16-17 elever pr. hus, og undervisningen tilrettelægges individuelt. Til hvert hus er der 6-7 lærere samt tæt samarbejde med afdelingens specialpædagoger. Tæt og komplementært teamarbejde er derfor vigtig i hverdagen. Ligeledes har vi et meget tæt skole-hjemsamarbejde. Forældrene er en central del af vores arbejde.   
 
Du kan læse mere om os på www.moelholm-skole.dk   
Se jobprofil på hjemmesiden. 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest 14. juni 2019.  
 
Børne- og straffeattestattest  
Vi indhenter børne- og straffeattest.   
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
 
ORS/Small/d7092f31_logo.pngMølholm SkoleVejle2019-05-16T12:01:26.7772019-06-14T00:00:00
330026068Afdelingsleder til Bo og BeskæftigelseProfile Bo og Beskæftigelse søger en erfaren leder, der kan stå i spidsen for den fortsatte udvikling af attraktive beskæftigelsesmuligheder for unge og voksne med fysiske, psykiske og sociale udfordringer. Stillingen Som afdelingsleder for Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset vil du få det daglig ledelsesansvar for 15 medarbejdere fordelt på to matrikler. Medarbejdergruppen er kendetegnet ved en stærk faglighed og en høj grad af professionalisme. Som medarbejdernes vigtigste sparringspartner bliver det din opgave at sikre, at kerneopgaven forbliver i fokus, samt at medarbejderne oplever en tydelig sammenhæng mellem den pædagogiske tilgang og den daglige praksis. Som afdelingsleder bliver du en del af et stærkt ledelsesteam i Bo og Beskæftigelse bestående af en virksomhedsleder og tre afdelingsledere. I ledelsesteamet arbejder vi sammen og på tværs om den fortsatte udvikling af Bo og Beskæftigelse som et godt sted at bo, gæste og arbejde. Vi lægger vægt på at udvikle stærke relationer både i organisationen og i samspil med lokalsamfundet for herved at højne kvaliteten og øge mangfoldigheden. Vi er samtidig optaget af at udvikle os sammen som ledelsesteam med fokus på dialog, samarbejde og følgeskab. Med stillingen som afdelingsleder følger også et tæt samarbejde med brugere og pårørende. Brugerne af Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset udgør en meget bred målgruppe, som hele tiden udvikler sig, men fælles for brugerne er, at de ønsker at lære og udvikle sig samt opleve sig som betydningsfulde for det omgivende samfund. Ledelsesopgaven Som afdelingsleder for Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset har du det overordnede ansvar for den daglige ledelse og drift af de to beskæftigelsestilbud. Herudover har du sammen med virksomhedslederen et fælles ansvar for udvikling af attraktive beskæftigelsesmuligheder for målgruppen samt for den samlede økonomi. Sammen med det øvrige ledelsesteam repræsenterer du tilbuddene og det samlede Bo og Beskæftigelse i samarbejdet med kommunens øvrige institutioner og afdelinger, andre kommuner samt relevante interessenter. Følgende konkrete opgaver venter dig som ny afdelingsleder for Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset: Fortsat udvikling af beskæftigelsestilbuddene, så de forbliver eftertragtet af brugere og medarbejdere Udvikling af nye beskæftigelsesmuligheder som led i en styrket lokal indsats for unge med udfordringer Øget dialog og samarbejde med det lokale erhvervsliv Generationsskifte som følge af et stort antal medarbejdere, der går på pension i de kommende år Fortsat udvikling af Bo og Beskæftigelse som én samlet enhed Din profil Vores forventninger til dig som afdelingsleder for Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset er, at du: har en pædagogisk, socialfaglig eller anden relevant uddannelse, har pædagogisk indsigt og erfaring samt forståelse og respekt for brugergruppen, har ledelsesmæssig erfaring og fremstår som en tydelig og handlekraftig leder, med udgangspunkt i fælles mål og strategier kan sætte retning og sikre fremdrift sammen med det øvrige ledelsesteam, er visionær og udviklingsorienteret og kan inspirere til nye måder at arbejde på, har erfaring med at igangsætte og lede udviklingsprocesser, har blik for, hvordan vi kan arbejde involverende og udviklende sammen med erhvervslivet, frivillige og det øvrige lokalsamfund, har vilje og evner til at samarbejde og optræder empatisk, lyttende og inddragende i dialogen og samarbejdet med medarbejdere, brugere og pårørende, evner og prioriterer at være synlig, nærværende og tilgængelig over for medarbejdere og brugere, evner at skabe struktur, sammenhæng og overblik i en travl hverdag samt har kategori B kørekort. Om Bo og Beskæftigelse Bo og Beskæftigelse er som navnet siger et bo- og beskæftigelsestilbud til unge og voksne med fysiske, psykiske og sociale udfordringer. Bo og Beskæftigelse blev skabt ved en sammenlægning i 2017 og er dermed en relativt ny organisation. Bo og Beskæftigelse består af fem boenheder og to beskæftigelsestilbud med ca. 75 brugere og lige så mange medarbejdere. Den fælles vision for Bo og Beskæftigelse er at skabe et godt sted at bo, gæste og arbejde. Et sted hvor fællesskab, aktivitet, begejstring, oplevelser og samskabelse er i fokus. I Bo og Beskæftigelse arbejder vi målrettet med at skabe det gode liv sammen med borgerne. Det sker med afsæt i de fire pejlemærker i den overordnede strategi for det samlede specialiserede socialområde i Odder Kommune: Aktivt medborgerskab Sammen og på tværs Økonomisk bæredygtighed Fokus på kerneopgaven Du kan finde strategien for det specialiserede socialområde i sin helhed på Odder Kommunes hjemmeside. Du kan desuden følge livet i Bo og Beskæftigelse ved at følge Virksomheden Åhusene og Fabos på Facebook. Om Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset udgør beskæftigelsestilbuddet under Bo og Beskæftigelse. Aktivitetscentret tilbyder beskyttet beskæftigelse efter Servicelovens § 103 og er arbejdsplads for ca. 60 brugere. Brugerne arbejder på forskellige værksteder, som er åbne fra kl. 9.00-15.00 på alle hverdage. Herudover tilbyder Aktivitetscentret en række andre aktiviteter, som kan være med til at afveksle brugernes hverdag og udvikle deres motorik, kompetencer og værktøjer til at klare sig selv. Det kan for eksempel være sang, gymnastik, gåture, musik, massage, NADA, boccia m.v. Cafe Pakhuset er en lille brugerdrevet cafe, som udspringer af et samarbejde mellem Foreningen Pakhuset, Odder Kommune og det lokale erhvervsliv. Cafe Pakhuset tilbyder beskæftigelse efter Servicelovens § 103 og 104 samt efter Lov om aktiv beskæftigelse § 31 til ca. 15 brugere. Medarbejderne i cafeen er således en blanding af borgere med udviklingshæmning, personer i jobafklaring og -praktik, frivillige og pædagogisk personale. Cafe Pakhuset er åben for alle og udgør i det daglige et samlingssted for borgere, som nyder et socialt fællesskab på tværs af diverse forskelligheder. Den fælles faglighed bygger på en helheds- og empowermentorienteret socialpædagogisk tilgang, hvor fokus er på aktivt medborgerskab i læringsfællesskaber tilrettet den enkelte bruger. I hverdagen betyder dette, at brugeren mødes på baggrund af en anerkendende og ressourceorienteret pædagogik, hvor der tages udgangspunkt i den enkeltes situation, herunder funktionsniveau og livsvilkår. Ledelse i Odder Kommune Odder Kommunes ledelses- og organisationsgrundlag danner et fælles sprog om ledelse og sætter rammen for, hvordan vi arbejder med ledelse i Odder Kommune. Stillingen som afdelingsleder for Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset er med afsæt i ledelses- og organisationsgrundlaget defineret som leder af medarbejdere. De generelle forventninger til ledere af medarbejdere i Odder Kommune er beskrevet i lederprofilen, som sammenfatter de kapabiliteter, lederen skal besidde, den adfærd lederen skal udvise, samt de resultater lederen skal forfølge. Du kan finde ledelses- og organisationsgrundlaget i sin helhed samt beskrivelsen af lederprofilen på Odder Kommunes HR-portal. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen ønskes tiltrådt den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den relevante faglige organisation i henhold til gældende overenskomst. Yderligere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedsleder Birthe Egholm på telefon 40806567. Ansøgning Hvis du ønsker at søge stillingen, skal det ske online. Klik på Send ansøgning , indtast persondata og upload din ansøgning med relevante bilag. Ansøgningsfristen er mandag den 3. juni 2019. Første samtale forventes afholdt tirsdag den 11. juni 2019 og anden samtale forventes afholdt torsdag den 20. juni 2019. For kandidater, der går videre til anden samtale, vil der blive indhentet referencer.
Bo og Beskæftigelse søger en erfaren leder, der kan stå i spidsen for den fortsatte udvikling af attraktive beskæftigelsesmuligheder for unge og voksne med fysiske, psykiske og sociale udfordringer.
 
Stillingen  
Som afdelingsleder for Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset vil du få det daglig ledelsesansvar for 15 medarbejdere fordelt på to matrikler. Medarbejdergruppen er kendetegnet ved en stærk faglighed og en høj grad af professionalisme. Som medarbejdernes vigtigste sparringspartner bliver det din opgave at sikre, at kerneopgaven forbliver i fokus, samt at medarbejderne oplever en tydelig sammenhæng mellem den pædagogiske tilgang og den daglige praksis.
 
Som afdelingsleder bliver du en del af et stærkt ledelsesteam i Bo og Beskæftigelse bestående af en virksomhedsleder og tre afdelingsledere. I ledelsesteamet arbejder vi sammen og på tværs om den fortsatte udvikling af Bo og Beskæftigelse som et godt sted at bo, gæste og arbejde. Vi lægger vægt på at udvikle stærke relationer både i organisationen og i samspil med lokalsamfundet for herved at højne kvaliteten og øge mangfoldigheden. Vi er samtidig optaget af at udvikle os sammen som ledelsesteam med fokus på dialog, samarbejde og følgeskab.
 
Med stillingen som afdelingsleder følger også et tæt samarbejde med brugere og pårørende. Brugerne af Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset udgør en meget bred målgruppe, som hele tiden udvikler sig, men fælles for brugerne er, at de ønsker at lære og udvikle sig samt opleve sig som betydningsfulde for det omgivende samfund.
 
Ledelsesopgaven  
Som afdelingsleder for Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset har du det overordnede ansvar for den daglige ledelse og drift af de to beskæftigelsestilbud. Herudover har du sammen med virksomhedslederen et fælles ansvar for udvikling af attraktive beskæftigelsesmuligheder for målgruppen samt for den samlede økonomi. Sammen med det øvrige ledelsesteam repræsenterer du tilbuddene og det samlede Bo og Beskæftigelse i samarbejdet med kommunens øvrige institutioner og afdelinger, andre kommuner samt relevante interessenter.
 
Følgende konkrete opgaver venter dig som ny afdelingsleder for Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset:
  • Fortsat udvikling af beskæftigelsestilbuddene, så de forbliver eftertragtet af brugere og medarbejdere
  • Udvikling af nye beskæftigelsesmuligheder som led i en styrket lokal indsats for unge med udfordringer      
  • Øget dialog og samarbejde med det lokale erhvervsliv  
  • Generationsskifte som følge af et stort antal medarbejdere, der går på pension i de kommende år  
  • Fortsat udvikling af Bo og Beskæftigelse som én samlet enhed  
Din profil  
Vores forventninger til dig som afdelingsleder for Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset er, at du:
  • har en pædagogisk, socialfaglig eller anden relevant uddannelse,  
  • har pædagogisk indsigt og erfaring samt forståelse og respekt for brugergruppen,  
  • har ledelsesmæssig erfaring og fremstår som en tydelig og handlekraftig leder,  
  • med udgangspunkt i fælles mål og strategier kan sætte retning og sikre fremdrift sammen med det øvrige ledelsesteam,  
  • er visionær og udviklingsorienteret og kan inspirere til nye måder at arbejde på,  
  • har erfaring med at igangsætte og lede udviklingsprocesser,  
  • har blik for, hvordan vi kan arbejde involverende og udviklende sammen med erhvervslivet, frivillige og det øvrige lokalsamfund,  
  • har vilje og evner til at samarbejde og optræder empatisk, lyttende og inddragende i dialogen og samarbejdet med medarbejdere, brugere og pårørende,  
  • evner og prioriterer at være synlig, nærværende og tilgængelig over for medarbejdere og brugere,  
  • evner at skabe struktur, sammenhæng og overblik i en travl hverdag samt  
  • har kategori B kørekort.
Om Bo og Beskæftigelse  
Bo og Beskæftigelse er som navnet siger et bo- og beskæftigelsestilbud til unge og voksne med fysiske, psykiske og sociale udfordringer. Bo og Beskæftigelse blev skabt ved en sammenlægning i 2017 og er dermed en relativt ny organisation. Bo og Beskæftigelse består af fem boenheder og to beskæftigelsestilbud med ca. 75 brugere og lige så mange medarbejdere. Den fælles vision for Bo og Beskæftigelse er at skabe et godt sted at bo, gæste og arbejde. Et sted hvor fællesskab, aktivitet, begejstring, oplevelser og samskabelse er i fokus.
 
I Bo og Beskæftigelse arbejder vi målrettet med at skabe det gode liv sammen med borgerne. Det sker med afsæt i de fire pejlemærker i den overordnede strategi for det samlede specialiserede socialområde i Odder Kommune:
  • Aktivt medborgerskab  
  • Sammen og på tværs  
  • Økonomisk bæredygtighed  
  • Fokus på kerneopgaven  
Du kan finde strategien for det specialiserede socialområde i sin helhed på Odder Kommunes hjemmeside. Du kan desuden følge livet i Bo og Beskæftigelse ved at følge ”Virksomheden Åhusene” og ”Fabos” på Facebook.
 
Om Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset
Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset udgør beskæftigelsestilbuddet under Bo og Beskæftigelse. Aktivitetscentret tilbyder beskyttet beskæftigelse efter Servicelovens § 103 og er arbejdsplads for ca. 60 brugere. Brugerne arbejder på forskellige værksteder, som er åbne fra kl. 9.00-15.00 på alle hverdage. Herudover tilbyder Aktivitetscentret en række andre aktiviteter, som kan være med til at afveksle brugernes hverdag og udvikle deres motorik, kompetencer og værktøjer til at klare sig selv. Det kan for eksempel være sang, gymnastik, gåture, musik, massage, NADA, boccia m.v.
 
Cafe Pakhuset er en lille brugerdrevet cafe, som udspringer af et samarbejde mellem Foreningen Pakhuset, Odder Kommune og det lokale erhvervsliv. Cafe Pakhuset tilbyder beskæftigelse efter Servicelovens § 103 og 104 samt efter Lov om aktiv beskæftigelse § 31 til ca. 15 brugere. Medarbejderne i cafeen er således en blanding af borgere med udviklingshæmning, personer i jobafklaring og -praktik, frivillige og pædagogisk personale. Cafe Pakhuset er åben for alle og udgør i det daglige et samlingssted for borgere, som nyder et socialt fællesskab på tværs af diverse forskelligheder.
 
Den fælles faglighed bygger på en helheds- og empowermentorienteret socialpædagogisk tilgang, hvor fokus er på aktivt medborgerskab i læringsfællesskaber tilrettet den enkelte bruger. I hverdagen betyder dette, at brugeren mødes på baggrund af en anerkendende og ressourceorienteret pædagogik, hvor der tages udgangspunkt i den enkeltes situation, herunder funktionsniveau og livsvilkår.
 
Ledelse i Odder Kommune
Odder Kommunes ledelses- og organisationsgrundlag danner et fælles sprog om ledelse og sætter rammen for, hvordan vi arbejder med ledelse i Odder Kommune. Stillingen som afdelingsleder for Aktivitetscentret og Cafe Pakhuset er med afsæt i ledelses- og organisationsgrundlaget defineret som leder af medarbejdere. De generelle forventninger til ledere af medarbejdere i Odder Kommune er beskrevet i lederprofilen, som sammenfatter de kapabiliteter, lederen skal besidde, den adfærd lederen skal udvise, samt de resultater lederen skal forfølge.
 
Du kan finde ledelses- og organisationsgrundlaget i sin helhed samt beskrivelsen af lederprofilen på Odder Kommunes HR-portal.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes tiltrådt den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den relevante faglige organisation i henhold til gældende overenskomst.
 
Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedsleder Birthe Egholm på telefon 40806567.  
 
Ansøgning
Hvis du ønsker at søge stillingen, skal det ske online. Klik på ”Send ansøgning”, indtast persondata og upload din ansøgning med relevante bilag. Ansøgningsfristen er mandag den 3. juni 2019.
 
Første samtale forventes afholdt tirsdag den 11. juni 2019 og anden samtale forventes afholdt torsdag den 20. juni 2019. For kandidater, der går videre til anden samtale, vil der blive indhentet referencer.
ORS/Small/18dc8b2a_logo.pngBo og BeskæftigelseOdder2019-05-16T17:00:59.0932019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Horsens Byskole søger ambitiøs afdelingsleder for selvstændig fysisk enhed

Horsens Byskole

Horsens
Horsens Byskole søger en afdelingsleder til afdeling Lindvigsvej, der har ambitioner om ledelse og om at løfte elevernes faglige niveau. Du skal have lyst til at stå på tæer, så vi sammen kan løfte opgaven med at skabe en fantastisk skole for både b...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Horsens Byskole søger ambitiøs afdelingsleder med fokus på de ældste elever

Horsens Byskole

Horsens
Horsens Byskole søger en afdelingsleder, der har ambitioner om ledelse og om at løfte elevernes faglige niveau. Du skal have lyst til at stå på tæer, så vi sammen kan løfte opgaven med at skabe en fantastisk skole for både elever og voksne. Det er e...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:8. juni 2019

SHR - Horsens Kommunes Rusmiddelrådgivning søger 2 socialfaglige medarbejdere til rusmiddelindsatsen målrettet borgere over 30 år.

Center for Socialt Udsatte CSU

Horsens
Der er tale om 2 fuldtidsstillinger på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 01.06.2019 eller snarest muligt derefter.Horsens Kommunes Rusmiddelrådgivning tilbyder gruppebaserede og individuelle indsatser efter Servicelovens 101, samt sundhedslovens 14...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Afdelingsleder til Centerklasserne på Mølholm Skole

Mølholm Skole

Vejle
Kunne du tænke dig, at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor der er et fantastisk arbejdsfællesskab - SÅ HAR DU CHANCEN NU ! Om jobbet Kunne du tænke dig at være med til at arbejde med børn med særlige behov? Kunne du tænke dig at udvikle ...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019

Afdelingsleder til Bo og Beskæftigelse

Bo og Beskæftigelse

Odder
Bo og Beskæftigelse søger en erfaren leder, der kan stå i spidsen for den fortsatte udvikling af attraktive beskæftigelsesmuligheder for unge og voksne med fysiske, psykiske og sociale udfordringer. Stillingen Som afdelingsleder for Aktivitetscentre...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019