Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Centerklasserne på Mølholm Skole

Kunne du tænke dig, at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor der er et  
fantastisk arbejdsfællesskab - SÅ HAR DU CHANCEN NU ! 
 
Om jobbet 
Kunne du tænke dig at være med til at arbejde med børn med særlige behov?  
Kunne du tænke dig at udvikle læringsrammerne på en specialskole for 79 børn i alderen 6-17 år, hvor grundtanken er, at barnet/den unge oplever helhed i hverdagen? 
Brænder du for arbejdet med specialpædagogik og ledelse? Er du motiveret ind i arbejdet omkring specialundervisning, og kan du se glæden i at arbejde tæt sammen omkring både skole- og SFO-delen? 
Vi søger 1 afdelingsleder til en fast stilling i Centerklasserne på Mølholm Skole.  
Du vil være en del af en fantastisk arbejdsplads, og være en del af vores samlede ledelsesteam. Du vil skulle arbejde tæt sammen med skolens nuværende afdelingsleder i Centerklasserne.  
 
Tiltrædelse 1. august 2019. 
 
Forventninger til dig 
  • Du er et ansvarsbevidst og engageret menneske. 
  • Du brænder for at tage ansvaret på dig og være med til at lede kompetente og engagerede lærere og pædagoger.  
  • Du er en sand holdspiller, og ser muligheder i samarbejdet. 
  • Du er læreruddannet, gerne med erfaring indenfor specialundervisning (ADHD, Autisme, Adfærdsforstyrrelser). Måske med erfaring/efteruddannelse indenfor ledelses-, supervisions- eller coachingområdet. 
  • Du er også robust, lyttende, rolig, anerkendende og konstruktiv i din tilgang til alle omkring dig. 
Se yderligere oplysninger om jobprofil på hjemmesiden. 
 
Vi tilbyder dig 
Vi tilbyder en dynamisk og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi vægter trivsel, læring og socialt samvær højt. Vi har en positiv, uhøjtidelig stemning i vores ledelsesteam, og vi prøver hele tiden på at udvikle vore kompetencer sammen og hver for sig.   
 
Ansættelsesvilkår 
Du får løn jf. forhåndsaftalen med Skolelederforening. Stillingen er tillagt undervisningstid på ca. 8-10 ugentlige lektioner. 
 
Om os 
Mølholm Skole ligger i et villakvarter i den sydlige del af Vejle. Vi har både en almendel og en centerklasserække. Vores centerklasserækker er til børn med behov for vidtgående specialundervisning. Det drejer sig om en gruppe børn med specifikke dysfunktioner og vidtgående forstyrrelser. Vi er pt. 79 elever i Centerklasserne. Eleverne har vanskeligheder med et eller flere af følgende områder: opmærksomhed, koncentration, afledning eller perception. Hovedparten har diagnosen ADHD. Alle vanskeligheder har en karakter, der kræver en særlig hensyntagende specialundervisning. Undervisningen bygger derfor på struktur, forudsigelighed, anerkendelse og konsekvens. Tilgangen bygger bl.a. på ro-givende pædagogik. 
 
Flere oplysninger 
Eleverne er organiseret i fem huse med ca. 16-17 elever pr. hus, og undervisningen tilrettelægges individuelt. Til hvert hus er der 6-7 lærere samt tæt samarbejde med afdelingens specialpædagoger. Tæt og komplementært teamarbejde er derfor vigtig i hverdagen. Ligeledes har vi et meget tæt skole-hjemsamarbejde. Forældrene er en central del af vores arbejde.   
 
Du kan læse mere om os på www.moelholm-skole.dk   
Se jobprofil på hjemmesiden. 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest 14. juni 2019.  
 
Børne- og straffeattestattest  
Vi indhenter børne- og straffeattest.   
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330025556Phoenix-d7092f3112019-05-16T12:01:26.777Afdelingsleder til Centerklasserne på Mølholm Skole
Kunne du tænke dig, at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor der er et  
fantastisk arbejdsfællesskab - SÅ HAR DU CHANCEN NU ! 
 
Om jobbet 
Kunne du tænke dig at være med til at arbejde med børn med særlige behov?  
Kunne du tænke dig at udvikle læringsrammerne på en specialskole for 79 børn i alderen 6-17 år, hvor grundtanken er, at barnet/den unge oplever helhed i hverdagen? 
Brænder du for arbejdet med specialpædagogik og ledelse? Er du motiveret ind i arbejdet omkring specialundervisning, og kan du se glæden i at arbejde tæt sammen omkring både skole- og SFO-delen? 
Vi søger 1 afdelingsleder til en fast stilling i Centerklasserne på Mølholm Skole.  
Du vil være en del af en fantastisk arbejdsplads, og være en del af vores samlede ledelsesteam. Du vil skulle arbejde tæt sammen med skolens nuværende afdelingsleder i Centerklasserne.  
 
Tiltrædelse 1. august 2019. 
 
Forventninger til dig 
  • Du er et ansvarsbevidst og engageret menneske. 
  • Du brænder for at tage ansvaret på dig og være med til at lede kompetente og engagerede lærere og pædagoger.  
  • Du er en sand holdspiller, og ser muligheder i samarbejdet. 
  • Du er læreruddannet, gerne med erfaring indenfor specialundervisning (ADHD, Autisme, Adfærdsforstyrrelser). Måske med erfaring/efteruddannelse indenfor ledelses-, supervisions- eller coachingområdet. 
  • Du er også robust, lyttende, rolig, anerkendende og konstruktiv i din tilgang til alle omkring dig. 
Se yderligere oplysninger om jobprofil på hjemmesiden. 
 
Vi tilbyder dig 
Vi tilbyder en dynamisk og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi vægter trivsel, læring og socialt samvær højt. Vi har en positiv, uhøjtidelig stemning i vores ledelsesteam, og vi prøver hele tiden på at udvikle vore kompetencer sammen og hver for sig.   
 
Ansættelsesvilkår 
Du får løn jf. forhåndsaftalen med Skolelederforening. Stillingen er tillagt undervisningstid på ca. 8-10 ugentlige lektioner. 
 
Om os 
Mølholm Skole ligger i et villakvarter i den sydlige del af Vejle. Vi har både en almendel og en centerklasserække. Vores centerklasserækker er til børn med behov for vidtgående specialundervisning. Det drejer sig om en gruppe børn med specifikke dysfunktioner og vidtgående forstyrrelser. Vi er pt. 79 elever i Centerklasserne. Eleverne har vanskeligheder med et eller flere af følgende områder: opmærksomhed, koncentration, afledning eller perception. Hovedparten har diagnosen ADHD. Alle vanskeligheder har en karakter, der kræver en særlig hensyntagende specialundervisning. Undervisningen bygger derfor på struktur, forudsigelighed, anerkendelse og konsekvens. Tilgangen bygger bl.a. på ro-givende pædagogik. 
 
Flere oplysninger 
Eleverne er organiseret i fem huse med ca. 16-17 elever pr. hus, og undervisningen tilrettelægges individuelt. Til hvert hus er der 6-7 lærere samt tæt samarbejde med afdelingens specialpædagoger. Tæt og komplementært teamarbejde er derfor vigtig i hverdagen. Ligeledes har vi et meget tæt skole-hjemsamarbejde. Forældrene er en central del af vores arbejde.   
 
Du kan læse mere om os på www.moelholm-skole.dk   
Se jobprofil på hjemmesiden. 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest 14. juni 2019.  
 
Børne- og straffeattestattest  
Vi indhenter børne- og straffeattest.   
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
 
2019-06-15T00:59:36.343 Kunne du tænke dig, at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor der er et fantastisk arbejdsfællesskab - SÅ HAR DU CHANCEN NU ! Om jobbet Kunne du tænke dig at være med til at arbejde med børn med særlige behov? Kunne du tænke dig at udvikle læringsrammerne på en specialskole for 79 børn i alderen 6-17 år, hvor grundtanken er, at barnet den unge oplever helhed i hverdagen? Brænder du for arbejdet med specialpædagogik og ledelse? Er du motiveret ind i arbejdet omkring specialundervisning, og kan du se glæden i at arbejde tæt sammen omkring både skole- og SFO-delen? Vi søger 1 afdelingsleder til en fast stilling i Centerklasserne på Mølholm Skole. Du vil være en del af en fantastisk arbejdsplads, og være en del af vores samlede ledelsesteam. Du vil skulle arbejde tæt sammen med skolens nuværende afdelingsleder i Centerklasserne. Tiltrædelse 1. august 2019. Forventninger til dig Du er et ansvarsbevidst og engageret menneske. Du brænder for at tage ansvaret på dig og være med til at lede kompetente og engagerede lærere og pædagoger. Du er en sand holdspiller, og ser muligheder i samarbejdet. Du er læreruddannet, gerne med erfaring indenfor specialundervisning (ADHD, Autisme, Adfærdsforstyrrelser). Måske med erfaring efteruddannelse indenfor ledelses-, supervisions- eller coachingområdet. Du er også robust, lyttende, rolig, anerkendende og konstruktiv i din tilgang til alle omkring dig. Se yderligere oplysninger om jobprofil på hjemmesiden. Vi tilbyder dig Vi tilbyder en dynamisk og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi vægter trivsel, læring og socialt samvær højt. Vi har en positiv, uhøjtidelig stemning i vores ledelsesteam, og vi prøver hele tiden på at udvikle vore kompetencer sammen og hver for sig. Ansættelsesvilkår Du får løn jf. forhåndsaftalen med Skolelederforening. Stillingen er tillagt undervisningstid på ca. 8-10 ugentlige lektioner. Om os Mølholm Skole ligger i et villakvarter i den sydlige del af Vejle. Vi har både en almendel og en centerklasserække. Vores centerklasserækker er til børn med behov for vidtgående specialundervisning. Det drejer sig om en gruppe børn med specifikke dysfunktioner og vidtgående forstyrrelser. Vi er pt. 79 elever i Centerklasserne. Eleverne har vanskeligheder med et eller flere af følgende områder: opmærksomhed, koncentration, afledning eller perception. Hovedparten har diagnosen ADHD. Alle vanskeligheder har en karakter, der kræver en særlig hensyntagende specialundervisning. Undervisningen bygger derfor på struktur, forudsigelighed, anerkendelse og konsekvens. Tilgangen bygger bl.a. på ro-givende pædagogik. Flere oplysninger Eleverne er organiseret i fem huse med ca. 16-17 elever pr. hus, og undervisningen tilrettelægges individuelt. Til hvert hus er der 6-7 lærere samt tæt samarbejde med afdelingens specialpædagoger. Tæt og komplementært teamarbejde er derfor vigtig i hverdagen. Ligeledes har vi et meget tæt skole-hjemsamarbejde. Forældrene er en central del af vores arbejde. Du kan læse mere om os på www.moelholm-skole.dk Se jobprofil på hjemmesiden. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 14. juni 2019. Børne- og straffeattestattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenixd7092f31101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145934&DepartmentId=20062&MediaId=4617&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3529071Mølholm Skole11Tankegangen 57100VejleDKDanmarkORS/d7092f31_logo.pngORS/Small/d7092f31_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent762125VejleMedium14593400116-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7092f31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7092f31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7092f31&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d7092f31&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgAfdelingsleder til Centerklasserne på Mølholm Skole12008001Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse361840429petno@vejle.dkDanmarkDanmark330094031Pædagogisk afdelingsleder til HældagerskolenBasic Hældagerskolen søger pædagogisk afdelingsleder til indskolingen, som brænder for kerneopgaven i folkeskolen og læringsledelse. Om jobbet Da vores dygtige pædagogiske afdelingsleder for indskolingen skal være skoleleder på en anden skole i kommunen, søger vi derfor hendes afløser. I tæt samarbejde med resten af skolens ledelse vil du få ansvaret for indskolingen (0. 2. årgang) samt skolens to SFO´er i samarbejde meddaglig leder af SFO og Førskolen. Tiltrædelse 1.december 2019. Vi søger en pædagogisk indskolingsleder som kan lede på tværs af fagområder og kompetencer, kan skabe sammenhæng mellem undervisning og SFO til gavn for børnenes læring, trivsel og dannelse, har god relationskompetence og møder alle i øjenhøjde, har og udviser tillid til medarbejderne, har modet til at være insisterende forstyrrende, kan og vil læringsledelse på tværs af fag, kan facilitere udvikling, motivere og sætte retning i skolen og fritidsdelen, kan se sig selv i vores slogan - Sammen er vi bedre, arbejder med udgangspunkt i skolens værdier - Ordentlighed, anerkendelse og handlekraft, er psykisk robust, og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer, har relevant uddannelse og gerne erfaring med ledelse eller vejledning, har en lederuddannelse eller klar til at tage en, er en god sparringspartner, har øje for hele skolens virke og udvikling, og som træder naturligt i karakter, reflekterende og konstruktiv (også sidst på dagen), evner at smile, grine højt, og ser humoren som en merværdi. Vi tilbyder dig I samarbejde med skolens ledelsesteam skal du kunne skabe det grundlag, der er nødvendigt for det fortsatte arbejde med professionelle læringsfællesskaber og elevcentreret læringsledelse. Koblet med trivsel og dannelse har vi fokus på optimering af elevernes læring. Dette sker blandt andet gennem læringssamtaler samt Ledelse tæt på . Du skal som pædagogisk indskolingsleder indgå i et tæt samarbejde med skolens samlede ledelse, der består af skoleleder, pædagogisk afdelingsleder, viceskoleleder, administrativ leder, daglig leder af Centerafdelingen, daglig leder af SFO og Førskolen samt teknisk serviceleder. Hældagerskolen ser samarbejdet med elever, forældre, medarbejdere samt skolebestyrelse som meget væsentlige i forhold til at udvikle skolens professionelle og sociale kapital. Du vil få tilkoblet en mentor. Dine arbejdsområder vil blandt andet være læringsleder for indskolingen (0. 2. årgang) med tilhørende personaleansvar for lærere og pædagoger, overordnet ansvar for SFO i samarbejde med daglig leder af SFO og Førskolen, afholdelse af læringssamtaler, afdelingsmøder, MUS og TUS i egen afdeling, pædagogisk udvikling på hele skolen i tæt samarbejde med ledelsesteamet og medarbejderne, deltagelse i MED, skolebestyrelsen, Tænketanken mm. Der er tale om en stilling med fuld ledelsestid. De endelige arbejdsopgaver aftales efter ansættelsen i samarbejde med resten af ledelsesteamet. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår er efter overenskomst og principperne i Ny løn Om os Hældagerskolen er en stor veldrevet folkeskole med 725 elever og 105 medarbejdere. Hældagerskolen har følgende afdelinger Almenafdelingen: Undervisning på 0. 9. årgang på tre spor pr. årgang. SFO: To afdelinger med 320 tilmeldte børn. Centerafdelingen. Specialafdeling for elever med bevægelseshandicap samt specifikke kognitive vanskeligheder 0. 10 klasse. Hertil træningsafdeling med fysio- og ergoterapi. Vejle Børne og Ungetræningscenter: Kommunalt træningstilbud til §86.2 børn. Se vores skolevideo: https: www.youtube.com watch?v eci6YpyC8pI&feature youtu.be Skolen har meget gode fysiske rammer med idrætshal og skoven som nabo. Flere oplysninger Kontakt skoleleder Søren Klindt på tlf. 2175 2428 eller via mail sokli@vejle.dk for yderlige oplysninger og eller et besøg på skolen. Link til egen hjemmeside: Du kan læse mere om os på https: haeldagerskolen.aula.dk eller https: www.facebook.com pages H C3 A6ldagerskolen-Vejle-Kommune 445347012211769 Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 20. oktober 2019. Vi har ansættelsessamtaler 23.oktober 2019 (1. runde) samt 30.oktober 2019 (2. runde). Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børne-og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Hældagerskolen søger pædagogisk afdelingsleder til indskolingen, som brænder for kerneopgaven i folkeskolen og læringsledelse.

Om jobbet
Da vores dygtige pædagogiske afdelingsleder for indskolingen skal være skoleleder på en anden skole i kommunen, søger vi derfor hendes afløser. I tæt samarbejde med resten af skolens ledelse vil du få ansvaret for indskolingen (0. – 2. årgang) samt skolens to SFO´er i samarbejde meddaglig leder af SFO og Førskolen.

Tiltrædelse 1.december 2019.

Vi søger en pædagogisk indskolingsleder som

  • kan lede på tværs af fagområder og kompetencer,
  • kan skabe sammenhæng mellem undervisning og SFO til gavn for børnenes læring, trivsel og dannelse,
  • har god relationskompetence og møder alle i øjenhøjde,
  • har og udviser tillid til medarbejderne,
  • har modet til at være insisterende forstyrrende,
  • kan og vil læringsledelse på tværs af fag,
  • kan facilitere udvikling, motivere og sætte retning i skolen og fritidsdelen,
  • kan se sig selv i vores slogan - Sammen er vi bedre,
  • arbejder med udgangspunkt i skolens værdier - Ordentlighed, anerkendelse og handlekraft,
  • er psykisk robust, og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer,
  • har relevant uddannelse og gerne erfaring med ledelse eller vejledning,
  • har en lederuddannelse eller klar til at tage en,
  • er en god sparringspartner,
  • har øje for hele skolens virke og udvikling, og som træder naturligt i karakter,
  • reflekterende og konstruktiv (også sidst på dagen),
  • evner at smile, grine højt, og ser humoren som en merværdi.
      
    Vi tilbyder dig
    I samarbejde med skolens ledelsesteam skal du kunne skabe det grundlag, der er nødvendigt for det fortsatte arbejde med professionelle læringsfællesskaber og elevcentreret læringsledelse.
    Koblet med trivsel og dannelse har vi fokus på optimering af elevernes læring. Dette sker blandt andet gennem læringssamtaler samt ”Ledelse tæt på”.
    Du skal som pædagogisk indskolingsleder indgå i et tæt samarbejde med skolens samlede ledelse, der består af skoleleder, pædagogisk afdelingsleder, viceskoleleder, administrativ leder, daglig leder af Centerafdelingen, daglig leder af SFO og Førskolen samt teknisk serviceleder.
    Hældagerskolen ser samarbejdet med elever, forældre, medarbejdere samt skolebestyrelse som meget væsentlige i forhold til at udvikle skolens professionelle og sociale kapital.
    Du vil få tilkoblet en mentor.
     
    Dine arbejdsområder vil blandt andet være
     
  • læringsleder for indskolingen (0. – 2. årgang) med tilhørende personaleansvar for lærere og pædagoger,
  • overordnet ansvar for SFO i samarbejde med daglig leder af SFO og Førskolen,
  • afholdelse af læringssamtaler, afdelingsmøder, MUS og TUS i egen afdeling,
  • pædagogisk udvikling på hele skolen i tæt samarbejde med ledelsesteamet og medarbejderne,
  • deltagelse i MED, skolebestyrelsen, Tænketanken mm.
     
     Der er tale om en stilling med fuld ledelsestid. De endelige arbejdsopgaver aftales efter ansættelsen i samarbejde med resten af ledelsesteamet.
     
    Ansættelsesvilkår
    Løn og ansættelsesvilkår er efter overenskomst og principperne i Ny løn
     
    Om os
    Hældagerskolen er en stor veldrevet folkeskole med 725 elever og 105 medarbejdere. Hældagerskolen har følgende afdelinger
     
  • Almenafdelingen: Undervisning på 0. – 9. årgang på tre spor pr. årgang.
  • SFO: To afdelinger med 320 tilmeldte børn.
  • Centerafdelingen. Specialafdeling for elever med bevægelseshandicap samt specifikke kognitive vanskeligheder 0. – 10 klasse. Hertil træningsafdeling med fysio- og ergoterapi.
  • Vejle Børne – og Ungetræningscenter: Kommunalt træningstilbud til §86.2 børn.
  • Se vores skolevideo: https://www.youtube.com/watch?v=eci6YpyC8pI&feature=youtu.be
     
    Skolen har meget gode fysiske rammer med idrætshal og skoven som nabo.
     
    Flere oplysninger
    Kontakt skoleleder Søren Klindt på tlf. 2175 2428 eller via mail sokli@vejle.dk  for yderlige oplysninger og/eller et besøg på skolen.
      
    Link til egen hjemmeside:
    Du kan læse mere om os på https://haeldagerskolen.aula.dk/
    eller https://www.facebook.com/pages/H%C3%A6ldagerskolen-Vejle-Kommune/445347012211769
     
    Ansøgningsfrist
    Vi skal have din ansøgning senest 20. oktober 2019. Vi har ansættelsessamtaler 23.oktober 2019 (1. runde) samt 30.oktober 2019 (2. runde).
     
    Profilanalyse
    Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 
     
    Børne-og straffeattest
    Vi indhenter børne- og straffeattest.  
     
    Send din ansøgning
    Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

    Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
    Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
     
    Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
     
    Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
ORS/Small/6b1603d2_logo.pngHældagerskolenVejle Øst2019-09-23T13:01:13.7502019-10-20T00:00:00
330101858Afdelingsleder til Børnehuset BullerboBasic Spændende afdelingslederstilling i Børnehuset Bullerbo - Vejle Midtby. - en mulighed for at kombinere ledelse med praktisk pædagogisk arbejde på tværs af grupperne i vores vuggestue. Stillingen er tidsbegrænset frem til september 2021, men med mulighed for fastansættelse - da Bullerbo deltager i projekt Helhedsorienteret familie & dagtilbud og derudover har fået tilført puljemidler fra puljen Flere pædagoger til institutioner med mange børn i udsatte positioner (begge fra socialstyrelsen). Om jobbet Da vores souschef starter studie som familieterapeut, udvides ledelsesteamet i Bullerbo med en afdelingsleder. Børnehuset Bullerbo er en aldersintegreret daginstitution beliggende i Vejle Midtby. Kendetegnende for Bullerbo er, at vores brugergruppe er mangfoldig bestående af familier med forskellige nationaliteter og fra forskellige sociale lag. Du skal derfor have lyst og interesse for at arbejde med netop denne børnegruppe, deres familier samt tværfagligt med familieafdeling, TCBU m.m. Tiltrædelse Den 1. januar 2020. Vi forventer af dig Du er team-player i forhold til den fælles retning, vi som ledelsesteam og daginstitution sammen stræber mod. Du er loyal og åben. Du følger op på de pædagogiske indsatser og på at den pædagogiske retning bliver omsat i hverdagspraksis. Du sætter faglige kompetencer i spil på tværs af grupper. Du kan skabe overblik og klarhed over opgaver, roller og forventninger i en travl hverdag. Du vil have ansvaret for arbejdsplaner samt planlægning af ferie m.m. Du har viljen og kompetencerne til at gøre en positiv forskel for alle i Bullerbo. Du er stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation, samt har en stærk digital profil. Du har fokus på kerneopgaven: at skabe størst mulig trivsel og læring for børnene. Du har en stærk relationskompetance, er motiverende og skaber arbejdsglæde. Du bidrager til en fælles positiv kultur og har blik for trivsel og et godt arbejdsmiljø. Du sparrer med pædagoger og i ledelsesteam. Du er en leder der vægter at have en finger på pulsen, og dermed synlig i forhold til personale, børn og forældre. Du trives med at være tæt på praksis i hverdagen med henblik på at støtte og udvikle den pædagogiske praksis. Vi tilbyder dig Mulighed for at være med i en spændende proces hvor styrkelse af institutionens fællesskab samt skabelse af et stærkt fælles pædagogisk fundament er i fokus. Mulighed for at være med i projektet Helhedsorienteret familie og dagtilbud . En arbejdsplads hvor medindflydelse og medansvar har høj prioritet. At blive en del af et engageret og nytænkende ledelsesteam. Ansættelse i en dagtilbudsafdeling, der har udarbejdet et ledelsesgrundlag og som understøtter ledelsesteams med løbende kurser og uddannelser. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i NY løn. Om os I Bullerbo vægter vi, at det skal være et trygt sted at komme for både barnet og forældrene. Hver enkelt familie mødes med respekt og forståelse. Atmosfæren er positiv, imødekommende og omsorgsfuld. Vi arbejder ud fra en anerkendende tilgang og møder det enkelte barn på dets udviklingstrin. Vi har en tydelig struktur, hvor vi opdeler børnene i mindre grupper henover dagen, så vi sikrer at vi når omkring alle børn og giver dem tilpasse udfordringer. Vi er et hus der er inspireret af Bruce Perrys Neuroaffektiv udviklingspsykologi en teori som på sigt skal være en del af Bullerbos pædagogiske fundament. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.Bullerbo.vejle.dk Informationsmøde Du er velkommen til at komme og høre mere om stillingen torsdag den 31. oktober 2019 kl. 15.30-16.30 Skolegade 5, 7100 Vejle. Ansøgningsfrist Den 7. november 2019. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Spændende afdelingslederstilling i Børnehuset Bullerbo -  Vejle Midtby.
- en mulighed for at kombinere ledelse med praktisk pædagogisk arbejde på tværs af grupperne i vores vuggestue.

Stillingen er tidsbegrænset frem til september 2021, men med mulighed for fastansættelse - da Bullerbo  deltager i projekt ”Helhedsorienteret familie & dagtilbud” og derudover har fået tilført puljemidler fra puljen ”Flere pædagoger til institutioner med mange børn i udsatte positioner (begge fra socialstyrelsen).

Om jobbet
Da vores souschef starter studie som familieterapeut, udvides ledelsesteamet i Bullerbo med en afdelingsleder.
Børnehuset Bullerbo er en aldersintegreret daginstitution beliggende i Vejle Midtby.
Kendetegnende for Bullerbo er, at vores brugergruppe er mangfoldig bestående af familier med forskellige nationaliteter og fra forskellige sociale lag.
Du skal derfor have lyst og interesse for at arbejde med netop denne børnegruppe, deres familier samt tværfagligt med familieafdeling, TCBU m.m.

Tiltrædelse

Den 1. januar 2020.

Vi forventer af dig

  • Du er team-player i forhold til den fælles retning, vi som ledelsesteam og daginstitution sammen stræber mod.
  • Du er loyal og åben.
  • Du følger op på de pædagogiske indsatser og på at den pædagogiske retning bliver omsat i hverdagspraksis. 
  • Du sætter faglige kompetencer i spil på tværs af grupper.
  • Du kan skabe overblik og klarhed over opgaver, roller og forventninger i en travl hverdag. Du vil have ansvaret for arbejdsplaner samt planlægning af ferie m.m.
  • Du har viljen og kompetencerne til at gøre en positiv forskel for alle i Bullerbo. 
  • Du er stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation, samt har en stærk digital profil. 
  • Du har fokus på kerneopgaven: at skabe størst mulig trivsel og læring for børnene.
  • Du har en stærk relationskompetance, er motiverende og skaber arbejdsglæde.
  • Du bidrager til en fælles positiv kultur og har blik for trivsel og et godt arbejdsmiljø.
  • Du sparrer med pædagoger og i ledelsesteam.
  • Du er en leder der vægter at have en finger på pulsen, og dermed synlig i forhold til personale, børn og forældre.
  • Du trives med at være tæt på praksis i hverdagen med henblik på at støtte og udvikle den pædagogiske praksis.

Vi tilbyder dig

  • Mulighed for at være med i en spændende proces hvor styrkelse af institutionens fællesskab samt skabelse af et stærkt fælles pædagogisk fundament er i fokus.
  • Mulighed for at være med i projektet ”Helhedsorienteret familie og dagtilbud”. 
  • En arbejdsplads hvor medindflydelse og medansvar har høj prioritet. 
  • At blive en del af et engageret og nytænkende ledelsesteam. 
  • Ansættelse i en dagtilbudsafdeling, der har udarbejdet et ledelsesgrundlag og som understøtter ledelsesteams med løbende kurser og uddannelser. 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i NY løn.

Om os
I Bullerbo vægter vi, at det skal være et trygt sted at komme for både barnet og forældrene. Hver enkelt familie mødes med respekt og forståelse. Atmosfæren er positiv, imødekommende og omsorgsfuld. Vi arbejder ud fra en anerkendende tilgang og møder det enkelte barn på dets udviklingstrin. Vi har en tydelig struktur, hvor vi opdeler børnene i mindre grupper henover dagen, så vi sikrer at vi når omkring alle børn og giver dem tilpasse udfordringer.
Vi er et hus der er inspireret af Bruce Perrys Neuroaffektiv udviklingspsykologi – en teori som på sigt skal være en del af Bullerbos pædagogiske fundament.


Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.Bullerbo.vejle.dk


Informationsmøde

Du er velkommen til at komme og høre mere om stillingen torsdag den 31. oktober 2019 kl. 15.30-16.30 Skolegade 5, 7100 Vejle.
 
Ansøgningsfrist
Den 7. november 2019.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og straffeattest
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest.


Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/1c5e03a6_logo.pngBørnehuset BullerboVejle2019-10-07T14:00:39.8232019-11-07T00:00:00
330107430Afdelingsleder til Borgerservice i Odder KommuneProfile Brænder du for Borgerserviceområdet, digitalisering og personaleledelse er du måske vores nye afdelingsleder. Vi har brug for en leder, der kan varetage den daglige personaleledelse for ca. 20 medarbejdere i Borgerservice, og som samtidig kan stå i spidsen for den digitale udvikling i Borgerservice. Om Borgerservice Borgerservice er i Odder Kommune organiseret sammen med Det specialiserede Socialområde, og du vil som afdelingsleder for Borgerservice få reference til Social- og Borgerservicechefen, der i dag også varetager den daglige ledelse af Borgerservice. Borgerservice løser en bred vifte af opgaver både indenfor det klassiske borgerservice og mere bredt i forhold til borgerrettede opgaver. Borgerservice er organiseret i fire teams: Reception som varetager telefonomstilling til hele kommunen, modtagelse af borgere og gæster, der har møde på rådhuset m.m. Borgerbetjening som varetager de klassiske borgerserviceopgaver som pas, kørekort, folkeregister, skat m.m. Ydelse som varetager opgaver vedr. personer på offentlig forsørgelse, herunder løbende udbetaling af diverse ydelser, behandling af enkeltydelse, udbetaling af tilskud til pensionister og økonomisk administration for vores svageste borgere. Økonomi og IT som varetager en bred vifte af opgaver, hvoraf de største opgaver er opkrævning, social kontrol og IT understøttelse af Borgerservice. Herudover varetages bl.a. en række økonomifunktioner for Det specialiserede socialområde. Afdelingen er kendetegnet ved erfarne og fagligt stærke medarbejdere, der arbejder med høj grad af selvstændighed. Vi lægger vægt på at møde alle borgere i øjenhøjde og med respekt for den enkelte borger. Vores tilgang er i videst muligt omfang at gøre borgerne selvhjulpne bl.a. via selvbetjeningsløsninger. Kulturen er præget af et tæt og velfungerede samarbejde på tværs af de forskellige teams og af et stærkt socialt fællesskab med masser af humor og plads til forskellighed. Om stillingen Sammen med Social- og Borgerservicechefen skal du sætte retning for Borgerservice. Som afdelingsleder vil du få den direkte personaleledelse af ca. 20 medarbejdere. Det betyder eksempelvis, at du skal kunne give den nødvendige faglige sparring til medarbejderne, støtte medarbejderne i udfordrende situationer med borgere, sikre udvikling af og for medarbejderne og følge op på sygefravær. Du skal som leder føre ledelsestilsyn, herunder fagligt og økonomisk ledelsestilsyn. Medarbejderne arbejder i selvstyrende teams, og har selvstændigt ansvar for at holde sig opdateret på den nyeste lovgivning. Som afdelingsleder forventer vi, at du har et generelt kendskab til de forskellige lovområder, men ikke en dybdegående indsigt. Borgerserviceområdet er præget af en høj grad af digitalisering, og området udvikles vedvarende. En betydelig del af jobbet er derfor også at have fingeren på pulsen i forhold til den digitale udvikling, sikre implementering af nye digitale løsninger og den nødvendige tilpasning af organiseringen og arbejdsgangene i Borgerservice. Dette skal ske i et tæt samarbejde med medarbejderne og med digitaliseringsorganisationen i Odder Kommune. Borgerservice har mange samarbejdsflader med resten af organisationen i løsningen af de borgerrettede opgaver, ligesom der også er et tæt samarbejde med de øvrige afdelinger på Rådhuset. Jobbet indebærer derfor også en høj grad af samarbejde både internt i Odder Kommune og eksternt bl.a. i forhold til Udbetaling Danmark, Borgerservice Danmark, Den digitale Hotline m.v. Din profil Vi forventer at du har en stærk administrativ baggrund og et indgående kendskab til den kommunale sektor. Vi forventer derudover at du: Har erfaring med ledelse, fx som afdelingsleder eller teamleder Har diplomuddannelse i ledelse eller er indstillet på at gennemføre lederuddannelse indenfor de kommende år Evner at være nærværende, synlig og tilgængelig for medarbejderne Har vilje og evner til at samarbejde og optræder empatisk, lyttende og inddragende i dialogen med medarbejdere, borgere og samarbejdspartnere Har respekt for forskelligheden blandt medarbejderne og evner at motivere og få medarbejderne til at vokse Har et skarpt blik og interesse for den digitale udvikling og kan gå foran i implementeringen af nye digitale løsninger i Borgerservice Har blik for og evner at anvende data aktivt til understøttelse af ledelsesopgaven Optræder med stor integritet, ro og ordentlighed, også i tilspidsede situationer Er uhøjtidelig og værdsætter det sociale fællesskab og en fri og humoristisk omgangstone i afdelingen. Ledelse i Odder Kommune Odder Kommunes ledelses- og organisationsgrundlag danner et fælles sprog om ledelse og sætter rammen for, hvordan vi arbejder med ledelse i Odder Kommune. Stillingen som afdelingsleder i Borgerservice er med afsæt i ledelses- og organisationsgrundlaget defineret som leder af medarbejdere. De generelle forventninger til ledere af medarbejdere i Odder Kommune er beskrevet i lederprofilen, som sammenfatter de kapabiliteter, lederen skal besidde, den adfærd lederen skal udvise, samt de resultater lederen skal forfølge. Du kan finde ledelses- og organisationsgrundlaget i sin helhed samt beskrivelsen af lederprofilen på Odder Kommunes HR-portal. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen ønskes tiltrådt den 1. januar 2020. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den relevante faglige organisation i henhold til gældende overenskomst og med afsæt i grundlønstrin 47. Yderligere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Social- og Borgerservicechef Britta Kempel på telefon 2090 5347. Ansøgning Hvis du ønsker at søge stillingen, skal det ske online. Klik på Send ansøgning , indtast persondata og upload din ansøgning med relevante bilag. Ansøgningsfristen er mandag den 11. november 2019 kl. 10. Første samtale forventes afholdt mandag den 18. november og anden samtale forventes afholdt mandag den 25. november. For kandidater, der går videre til anden samtale, vil der blive indhentet referencer.

Brænder du for Borgerserviceområdet, digitalisering og personaleledelse er du måske vores nye afdelingsleder.

Vi har brug for en leder, der kan varetage den daglige personaleledelse for ca. 20 medarbejdere i Borgerservice, og som samtidig kan stå i spidsen for den digitale udvikling i Borgerservice.

Om Borgerservice

Borgerservice er i Odder Kommune organiseret sammen med Det specialiserede Socialområde, og du vil som afdelingsleder for Borgerservice få reference til Social- og Borgerservicechefen, der i dag også varetager den daglige ledelse af Borgerservice.

Borgerservice løser en bred vifte af opgaver både indenfor det ”klassiske” borgerservice og mere bredt i forhold til borgerrettede opgaver.

Borgerservice er organiseret i fire teams:

Reception som varetager telefonomstilling til hele kommunen, modtagelse af borgere og gæster, der har møde på rådhuset m.m.

Borgerbetjening som varetager de klassiske borgerserviceopgaver som pas, kørekort, folkeregister, skat m.m.

 Ydelse som varetager opgaver vedr. personer på offentlig forsørgelse, herunder løbende udbetaling af diverse ydelser, behandling af enkeltydelse, udbetaling af tilskud til pensionister og økonomisk administration for vores svageste borgere.

Økonomi og IT som varetager en bred vifte af opgaver, hvoraf de største opgaver er opkrævning, social kontrol og IT understøttelse af Borgerservice. Herudover varetages bl.a. en række økonomifunktioner for Det specialiserede socialområde.

Afdelingen er kendetegnet ved erfarne og fagligt stærke medarbejdere, der arbejder med høj grad af selvstændighed. Vi lægger vægt på at møde alle borgere i øjenhøjde og med respekt for den enkelte borger. Vores tilgang er i videst muligt omfang at gøre borgerne selvhjulpne bl.a. via selvbetjeningsløsninger.
Kulturen er præget af et tæt og velfungerede samarbejde på tværs af de forskellige teams og af et stærkt socialt fællesskab med masser af humor og plads til forskellighed.

Om stillingen

Sammen med Social- og Borgerservicechefen skal du sætte retning for Borgerservice.

Som afdelingsleder vil du få den direkte personaleledelse af ca. 20 medarbejdere. Det betyder eksempelvis, at du skal kunne give den nødvendige faglige sparring til medarbejderne, støtte medarbejderne i udfordrende situationer med borgere, sikre udvikling af og for medarbejderne og følge op på sygefravær.

Du skal som leder føre ledelsestilsyn, herunder fagligt og økonomisk ledelsestilsyn.

Medarbejderne arbejder i selvstyrende teams, og har selvstændigt ansvar for at holde sig opdateret på den nyeste lovgivning. Som afdelingsleder forventer vi, at du har et generelt kendskab til de forskellige lovområder, men ikke en dybdegående indsigt.

Borgerserviceområdet er præget af en høj grad af digitalisering, og området udvikles vedvarende. En betydelig del af jobbet er derfor også at have fingeren på pulsen i forhold til den digitale udvikling, sikre implementering af nye digitale løsninger og den nødvendige tilpasning af organiseringen og arbejdsgangene i Borgerservice. Dette skal ske i et tæt samarbejde med medarbejderne og med digitaliseringsorganisationen i Odder Kommune.

Borgerservice har mange samarbejdsflader med resten af organisationen i løsningen af de borgerrettede opgaver, ligesom der også er et tæt samarbejde med de øvrige afdelinger på Rådhuset. Jobbet indebærer derfor også en høj grad af samarbejde både internt i Odder Kommune og eksternt bl.a. i forhold til Udbetaling Danmark, Borgerservice Danmark, Den digitale Hotline m.v.

Din profil

Vi forventer at du har en stærk administrativ baggrund og et indgående kendskab til den kommunale sektor.

Vi forventer derudover at du:

  • Har erfaring med ledelse, fx som afdelingsleder eller teamleder
  • Har diplomuddannelse i ledelse eller er indstillet på at gennemføre lederuddannelse indenfor de kommende år
  • Evner at være nærværende, synlig og tilgængelig for medarbejderne
  • Har vilje og evner til at samarbejde og optræder empatisk, lyttende og inddragende i dialogen med medarbejdere, borgere og samarbejdspartnere
  • Har respekt for forskelligheden blandt medarbejderne og evner at motivere og få medarbejderne til at vokse
  • Har et skarpt blik og interesse for den digitale udvikling og kan gå foran i implementeringen af nye digitale løsninger i Borgerservice
  • Har blik for og evner at anvende data aktivt til understøttelse af ledelsesopgaven
  • Optræder med stor integritet, ro og ordentlighed, også i tilspidsede situationer
  • Er uhøjtidelig og værdsætter det sociale fællesskab og en fri og humoristisk omgangstone i afdelingen.

Ledelse i Odder Kommune

Odder Kommunes ledelses- og organisationsgrundlag danner et fælles sprog om ledelse og sætter rammen for, hvordan vi arbejder med ledelse i Odder Kommune.
Stillingen som afdelingsleder i Borgerservice er med afsæt i ledelses- og organisationsgrundlaget defineret som leder af medarbejdere. De generelle forventninger til ledere af medarbejdere i Odder Kommune er beskrevet i lederprofilen, som sammenfatter de kapabiliteter, lederen skal besidde, den adfærd lederen skal udvise, samt de resultater lederen skal forfølge.

Du kan finde ledelses- og organisationsgrundlaget i sin helhed samt beskrivelsen af lederprofilen på Odder Kommunes HR-portal. 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen ønskes tiltrådt den 1. januar 2020.

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den relevante faglige organisation i henhold til gældende overenskomst og med afsæt i grundlønstrin 47.

Yderligere information

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Social- og Borgerservicechef Britta Kempel på telefon 2090 5347.

Ansøgning

Hvis du ønsker at søge stillingen, skal det ske online. Klik på ”Send ansøgning”, indtast persondata og upload din ansøgning med relevante bilag.
Ansøgningsfristen er mandag den 11. november 2019 kl. 10.

Første samtale forventes afholdt mandag den 18. november og anden samtale forventes afholdt mandag den 25. november. For kandidater, der går videre til anden samtale, vil der blive indhentet referencer.

ORS/Small/5a95e2f0_logo.pngBorgerserviceOdder2019-10-15T16:03:27.9472019-11-11T00:00:00
330102186AfdelingslederRobot Afdelingsleder søges til Klub Vest barselsvikariat Med midlertidig ansættelse i perioden 1. januar - 30. september 2020 søges en afdelingsleder til et barselsvikariat. Stillingen er 37 timer ugentligt og evt. med mulighed for forlængelse. Stillingen er fordelt med ca. halv tid til ledelse og ca. halv tid som pædagog i Klub Vest. Klub Vest er beliggende i Viborg på Rughavevej 56. Vi har børn og unge fra 4. klasse og op til det 18. år. Vi har primært børn og unge fra Vestervang skolens skoledistrikt. I Klub Vest er der, ud over afdelingslederen, ansat 4 pædagoger. Som afdelingsleder vil du indgå i Klubområdets fælles lederteam, bestående af 7 andre afdelingsledere og en områdeleder. Primære arbejdsopgaver:Ansvar for den daglige drift af Klub Vest i overensstemmelse med de fastlagte mål og rammer, herunder den pædagogiske praksis, ugeskemaer, årsnormer o.l.At varetage de administrative, pædagogiske og personalemæssige ledelsesopgaver med reference til områdelederen.Du indgår i ca. halvdelen af din arbejdstid sammen med det øvrige personale i det daglige pædagogiske arbejde med målgruppen både i dag og aftentimer. Være ansvarlig for at den tildelte aktivitetsbudgetramme anvendes bedst muligt.Være til rådighed for sparring.Forestå lokale personalemøder, personaledage, afholde MUS og opfølgning o.l.Være en aktiv og opsøgende del af det gode samarbejde med Vestervang skolen og andre relevante parter.Være ansvarlig for TOPI-samarbejdet. (Tidlig opsporing og indsats)Ansvarlig for videreudvikling af både fritidsklub og ungdomsklub.Udsende forældrebreve, afholde forældreaftener og i det hele taget understøtte det gode forældresamarbejde - også i vores forældreråd.Bestille og varemodtage i Rakat Derudover lægger vi vægt påAt du har naturlige lederevner og gerne ledererfaring lederuddannelse.At du er uddannet pædagog eller lignende.At du har solid erfaring med målgruppen.At du har overblik, struktur og høj personlig etik.At du er nærværende, engageret og har lyst til at udfordre vores praksis.At du som pædagog kan tilbyde vores målgruppe noget særligt rent aktivitetsmæssigt. Hvis du vil vide mere: Kontakt områdeleder Jakob Kristensen på mail: jvk@viborg.dk eller mobil: 22 57 80 21. Ansøgningsfrist: Fredag den 1. november 2019. Samtalerne: Samtaler afholdes tirsdag, den 12. november 2019 i tidsrummet kl. 09.00-15.00. Løn og afsættelse: Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er på basis overenskomst med en grundløn på løntrin 30 9 og derudover tillæg. Der indhentes børneattest inden ansættelsen.Afdelingsleder søges til Klub Vest – barselsvikariat
 
Med midlertidig ansættelse i perioden 1. januar - 30. september 2020 søges en afdelingsleder til et barselsvikariat. Stillingen er 37 timer ugentligt og evt. med mulighed for forlængelse. Stillingen er fordelt med ca. halv tid til ledelse og ca. halv tid som pædagog i Klub Vest.    
 
Klub Vest er beliggende i Viborg på Rughavevej 56. Vi har børn og unge fra 4. klasse og op til det 18. år. Vi har primært børn og unge fra Vestervang skolens skoledistrikt. I Klub Vest er der, ud over afdelingslederen, ansat 4 pædagoger.  
 
Som afdelingsleder vil du indgå i Klubområdets fælles lederteam, bestående af 7 andre afdelingsledere og en områdeleder.
 
Primære arbejdsopgaver:
  • Ansvar for den daglige drift af Klub Vest i overensstemmelse med de fastlagte mål og rammer, herunder den pædagogiske praksis, ugeskemaer, årsnormer o.l.
  • At varetage de administrative, pædagogiske og personalemæssige ledelsesopgaver med reference til områdelederen.
  • Du indgår i ca. halvdelen af din arbejdstid sammen med det øvrige personale i det daglige pædagogiske arbejde med målgruppen – både i dag og aftentimer.   
  • Være ansvarlig for at den tildelte aktivitetsbudgetramme anvendes bedst muligt.
  • Være til rådighed for sparring.
  • Forestå lokale personalemøder, personaledage, afholde MUS og opfølgning o.l.
  • Være en aktiv og opsøgende del af det gode samarbejde med Vestervang skolen og andre relevante parter.
  • Være ansvarlig for TOPI-samarbejdet. (Tidlig opsporing og indsats)
  • Ansvarlig for videreudvikling af både fritidsklub og ungdomsklub.
  • Udsende forældrebreve, afholde forældreaftener og i det hele taget understøtte det gode forældresamarbejde - også i vores forældreråd.
  • Bestille og varemodtage i ”Rakat”
     
Derudover lægger vi vægt på
  • At du har naturlige lederevner og gerne ledererfaring/lederuddannelse.
  • At du er uddannet pædagog eller lignende.
  • At du har solid erfaring med målgruppen.
  • At du har overblik, struktur og høj personlig etik.
  • At du er nærværende, engageret og har lyst til at udfordre vores praksis.
  • At du som pædagog kan tilbyde vores målgruppe noget særligt rent aktivitetsmæssigt.
 
Hvis du vil vide mere:
Kontakt områdeleder Jakob Kristensen på mail: jvk@viborg.dk eller mobil: 22 57 80 21.
 
Ansøgningsfrist:
Fredag den 1. november 2019.
 
Samtalerne:
Samtaler afholdes tirsdag, den 12. november 2019 i tidsrummet kl. 09.00-15.00.
 
Løn og afsættelse:
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er på basis overenskomst med en grundløn på løntrin 30+9 og derudover tillæg. Der indhentes børneattest inden ansættelsen.
 

Viborg UngdomsskoleViborg2019-10-08T00:00:002019-11-01T00:00:00
330106969Stoa Gruppen søger ny afdelingsleder til Stoa Botilbud pr. 1. januar 2020Robot Har du relevant erfaring og viden om behandling inden for psykiatrien og har du ambitioner ift. ledelse, så læs mere her. Stoa Botilbud er et lille intensivt bo- og behandlingstilbud for 5 beboere. Vores målgruppe er voksne mellem 18-40 år, som lider af svære personlighedsforstyrrelser, spiseforstyrrelser og eller skizofreni med komorbiditet. Mange er desuden selvskadende. Vi søger en ny afdelingsleder, som har erfaring med netop denne målgruppe. En afdelingsleder, som har terapeutisk forståelse, samt viden om og erfaring med at arbejde miljøterapeutisk på psykodynamisk grundlag. Kendskab til gruppedynamikker i det psykiatriske felt, er desuden en fordel. Vores nye afdelingsleder må være nysgerrig i forhold til nye metoder og effektiv i sin omsætning af dem i praksis. Da vi ofte påtager os en koordinerende funktion i behandlingen, forventes det at afdelingslederen har gode samarbejdsevner. Du må have forståelse for de dynamikker der opstår i samarbejdsrelationer internt og eksternt, når man arbejder med mennesker som har svære forstyrrelser. Du må dertil have gennemslagskraft, samtidig med at du er kompromissøgende, når der er brug for dette. Jobbet som afdelingsleder indebærer også personaleledelse, ansvar for forbrug af personaleressourcer, timeplanlægning og kvalitetssikring. Det er desuden vigtigt, at du er god til at formulere dig skriftligt og støtter op omkring vores arbejde med kvalitetssikring af vores dokumentationspraksis. Som afdelingsleder er man en del af et team på 3 afdelingsledere, som refererer til øverste leder. Da vores lokaler ligger på flere adresser, forventes det at man er fleksibel i forhold til tranport. Du får desuden: Fast, månedlig individuel supervision Fast, månedlig gruppesupervision Deltagelse i månedlig intern uddannelse Relevant ekstern videreuddannelse (efter aftale) Stillingen er normeret til 32-37 timer om ugen. Om Os Stoa Gruppen er en mellemstor organisation, med to botilbud, bostøtte, primært i Skanderborg, og et udgående team, hvor vi løser opgaver i Midt- og Syddanmark. Vores vision er, at være et stærkt forbillede i god behandling af mennesker med sindslidelser. Indadtil i organisationen betyder det, at vi er et godt behandlingssted, hvor beboerne kan lide at være, hvor de udvikler sig, og hvor de føler sig hørt og inddraget i beslutningerne om deres eget liv. Det betyder også, at vi er en velfungerende, rummelig og åben arbejdsplads for vore medarbejdere, at vi har en stærk vidensdelingskultur samt stor faglig og personlig diversitet i medarbejdergruppen. Endvidere betyder det, at vi evaluerer vores praksis og herigennem øger kvaliteten i arbejdet. Vi arbejder med os selv igennem supervision og igennem faglig debat og sparring i organisationen. Du kan læse meget mere om Stoa Gruppen og Stoa Botilbud på vores hjemmeside www.stoa.dk. Kontakt leder, Heidi Sørensen, for yderligere information på: 40779794 eller hs@stoa.dk Hvis ovenstående har vakt din interesse, så send os en ansøgning snarest og senest 31. oktober. Første samtalerunde finder sted fredag d. 8. november.

Har du relevant erfaring og viden om behandling inden for psykiatrien og har du ambitioner ift. ledelse, så læs mere her.

Stoa Botilbud er et lille intensivt bo- og behandlingstilbud for 5 beboere. Vores målgruppe er voksne mellem 18-40 år, som lider af svære personlighedsforstyrrelser, spiseforstyrrelser og/eller skizofreni med komorbiditet. Mange er desuden selvskadende.

Vi søger en ny afdelingsleder, som har erfaring med netop denne målgruppe.

En afdelingsleder, som har terapeutisk forståelse, samt viden om – og erfaring med – at arbejde miljøterapeutisk på psykodynamisk grundlag. Kendskab til gruppedynamikker i det psykiatriske felt, er desuden en fordel.

Vores nye afdelingsleder må være nysgerrig i forhold til nye metoder og effektiv i sin omsætning af dem i praksis.

Da vi ofte påtager os en koordinerende funktion i behandlingen, forventes det at afdelingslederen har gode samarbejdsevner. Du må have forståelse for de dynamikker der opstår i samarbejdsrelationer internt og eksternt, når man arbejder med mennesker som har svære forstyrrelser. Du må dertil have gennemslagskraft, samtidig med at du er kompromissøgende, når der er brug for dette.

Jobbet som afdelingsleder indebærer også personaleledelse, ansvar for forbrug af personaleressourcer, timeplanlægning og kvalitetssikring.

Det er desuden vigtigt, at du er god til at formulere dig skriftligt og støtter op omkring vores arbejde med kvalitetssikring af vores dokumentationspraksis.

Som afdelingsleder er man en del af et team på 3 afdelingsledere, som refererer til øverste leder.

Da vores lokaler ligger på flere adresser, forventes det at man er fleksibel i forhold til tranport.

Du får desuden:

  • Fast, månedlig individuel supervision
  • Fast, månedlig gruppesupervision
  • Deltagelse i månedlig intern uddannelse
  • Relevant ekstern videreuddannelse (efter aftale)

Stillingen er normeret til 32-37 timer om ugen.

Om Os

Stoa Gruppen er en mellemstor organisation, med to botilbud, bostøtte, primært i Skanderborg, og et udgående team, hvor vi løser opgaver i Midt- og Syddanmark.

Vores vision er, at være et stærkt forbillede i god behandling af mennesker med sindslidelser.

Indadtil i organisationen betyder det, at vi er et godt behandlingssted, hvor beboerne kan lide at være, hvor de udvikler sig, og hvor de føler sig hørt og inddraget i beslutningerne om deres eget liv. Det betyder også, at vi er en velfungerende, rummelig og åben arbejdsplads for vore medarbejdere, at vi har en stærk vidensdelingskultur samt stor faglig og personlig diversitet i medarbejdergruppen. Endvidere betyder det, at vi evaluerer vores praksis og herigennem øger kvaliteten i arbejdet. Vi arbejder med os selv igennem supervision og igennem faglig debat og sparring i organisationen.       

Du kan læse meget mere om Stoa Gruppen og Stoa Botilbud på vores hjemmeside www.stoa.dk.

Kontakt leder, Heidi Sørensen, for yderligere information på: 40779794 eller hs@stoa.dk

Hvis ovenstående har vakt din interesse, så send os en ansøgning snarest og senest 31. oktober. Første samtalerunde finder sted fredag d. 8. november.

Stoa FondSkanderborg2019-10-15T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk afdelingsleder til Hældagerskolen

Hældagerskolen

Vejle Øst
Hældagerskolen søger pædagogisk afdelingsleder til indskolingen, som brænder for kerneopgaven i folkeskolen og læringsledelse. Om jobbet Da vores dygtige pædagogiske afdelingsleder for indskolingen skal være skoleleder på en anden skole i kommunen, ...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Afdelingsleder til Børnehuset Bullerbo

Børnehuset Bullerbo

Vejle
Spændende afdelingslederstilling i Børnehuset Bullerbo - Vejle Midtby. - en mulighed for at kombinere ledelse med praktisk pædagogisk arbejde på tværs af grupperne i vores vuggestue. Stillingen er tidsbegrænset frem til september 2021, men med mulig...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:7. november 2019

Afdelingsleder til Borgerservice i Odder Kommune

Borgerservice

Odder
Brænder du for Borgerserviceområdet, digitalisering og personaleledelse er du måske vores nye afdelingsleder. Vi har brug for en leder, der kan varetage den daglige personaleledelse for ca. 20 medarbejdere i Borgerservice, og som samtidig kan stå i ...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:11. november 2019

Afdelingsleder

Viborg Ungdomsskole

Viborg
Afdelingsleder søges til Klub Vest barselsvikariat Med midlertidig ansættelse i perioden 1. januar - 30. september 2020 søges en afdelingsleder til et barselsvikariat. Stillingen er 37 timer ugentligt og evt. med mulighed for forlængelse. Stillingen...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Stoa Gruppen søger ny afdelingsleder til Stoa Botilbud pr. 1. januar 2020

Stoa Fond

Skanderborg
Har du relevant erfaring og viden om behandling inden for psykiatrien og har du ambitioner ift. ledelse, så læs mere her. Stoa Botilbud er et lille intensivt bo- og behandlingstilbud for 5 beboere. Vores målgruppe er voksne mellem 18-40 år, som lide...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019