Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Driftsplanlægningsområdet - Bornholms Regionskommune

Vi søger en engageret driftsleder på fuld tid til vores driftsplanlægningsgruppe, gruppen er på 7 medarbejdere.

Driftsplanlægningsgruppen løser anlægs- og driftsmæssige opgaver på vejområdet, grønne områder og skove.

 

Du vil skulle løse opgaver indenfor følgende områder:

 

  • anlæg og vedligeholdelsesopgaver på offentlige veje, stier, fortovsarealer, grøfter, rabatter, vejinventar, skilte, vejafvandingsanlæg, broer, bygværker, vejbelysningsanlæg, grønne områder, parkanlæg og kommunale skoveLedelse af vinterberedskabet jf. vinterregulativ, vinterinstrukser, indsatsplanlægning, materiel, saltindkøb og operativ ledelse
  • sagsbehandling i forbindelse med politiske beslutninger, herunder udarbejdelse af dagsordner til politiske udvalg
  • udarbejdelse af budgetter for området, økonomistyring og regnskabsaflæggelse
  • sagsbehandling af borger og brugerhenvendelser
  • samarbejde med Vejdirektoratet omkring drift og vedligeholdelse af statsvejen rute 38
  • håndtering af kommunikation mellem borgere, politikere, entreprenører, rådgivere og andre myndigheder
  • tværgående samarbejde med den øvrige del af Vej, Park og Anlæg. Myndighed under Center for Natur Miljø og Fritid, samt Planområdet under Center for Regional udvikling IT og Sekretariat

 

Vi forventer, at du:

  • har ledererfaring samt en uddannelse som ingeniør eller tilsvarende gerne inden for vej og anlægsområdet
  • er struktureret i din opgavevaretagelse
  • er god til at kommunikere i både tale og skrift
  • kan arbejde selvstændig og i tæt samarbejde med kolleger
  • er fagligt nysgerrig, positiv, venlig og trives med udfordringer

Vi kan tilbyde dig:

  • en spændende, kreativ og engageret arbejdsplads med mange forskellige daglige udfordringer
  • et job hvor du, sammen med de øvrige kolleger i gruppen, har store muligheder for selv at præge opgaverne
  • en høj grad af uddelegering af ansvar samt en god og uformel omgangstone
  • dygtige og engagerede kolleger, der sætter trivsel på arbejdspladsen højt
  • god mulighed for faglig og personlig udvikling

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse
Som leder er du ansat uden højeste tjenestetid.  Kørekort til personbil er et krav

Ansættelsen er pr. 1. maj 2020.

 

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen, sådan at vi har modtaget den senest den 1. marts 2020. 

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt torsdag den 12. marts. I forbindelse med samtaler, vil du blive bedt om at udfylde en personprofiltest.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftsleder Nis Jordt Petersen på 56922215 eller 30181413.

 

Center for Ejendomme og Drift
Center for Ejendomme og Drift er et meget drifts- og udviklingsorienteret center, der er båret af en bred og faglig mangfoldighed, og det center i Bornholms Regionskommune, der har den faglig set bredeste opgaveportefølje. Centrets ca. 400 ledere og medarbejdere har som kerneopgave sammen, at skabe et tværgående drifts- og shared-servicecenter for regionskommunens ni øvrige centre.
Centrets hovedformål er at understøtte regionskommunens kerneopgaver i form af ejendomsservice (Facility Management), madproduktion, rengøring, idrætsområder, bilflådestyring, inventar og anden drift af de fysiske faciliteter samt at forestå den offentlige kollektive bustransport gennem eget kommunalt drevet busselskab ”BAT”. Kort sagt så passer og plejer Center for Ejendomme og Drift vores alles Bornholm.
I centret ledes der efter en tillidsbaseret tilgang, og som er hele grundlaget for den gode trivsel, der gennemsyrer hele centret. At være en del af Center for Ejendomme og Drift, og den store og spændende udvikling, der er i gang, kræver derfor medarbejdere, der er innovative, dygtige til at udvikle processer, samt åbne og parate til at indgå i et fællesskab, som er understøttet af tillid samt eget engagement og ansvarsfølelse.

 

Bornholms Regionskommune

Bornholms Regionskommune er en stor organisation med ca. 3.500 medarbejdere, og samtidig en unik kommunal arbejdsplads: Vi udgør en region for sig og arbejder med strategier og projekter, som danske kommuner normalt ikke kan. Vi har ansvar for områder som turisme og erhvervsudvikling, og står selv for internationale samarbejder og EU-programmer. Vi har visionære planer for øens fremtid. Ikke mindst drømmen om at skabe et CO2-neutralt samfund baseret på bæredygtig og vedvarende energi.

På www.brk.dk kan du læse mere om Bornholms Regionskommune.

På www.brk.dk/taetsammen kan du læse om projekt Tæt sammen, hvor vi sætter fokus på kultur, fælles identitet og samarbejde, ved at beskrive de mange former for samarbejde i 12 fortællinger om regionskommunen.

 

Drømmer du om at bo og arbejde på Bornholm?

Målt på naturscenerier og kulturarv er Bornholm Danmarks rigeste kommune. Beregnet i minutter eller kilometer er vi ganske tæt på hovedstaden, men opgjort i sol, klipper og sandstrande - eller i tryghed, nærvær og livskvalitet - er vi en helt anden verden. Vi ved, at potentielle tilflyttere har brug for information, råd og vejledning, og derfor er du velkommen til at kontakte vores tilflytterkonsulent, Rune Holm. Han kan bl.a. fortælle, hvordan han kan hjælpe med at skaffe et job til din ægtefælle.

Kontakt Bornholms tilflytterkonsulent Rune Holm, 31 21 88 80, rh@bornholm.biz, Læs mere på Http://næstestopbornholm.dk/


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.