Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AFDELINGSLEDER TIL FRIT VALG/HJEMMEPLEJEN BRØNDERSLEV KOMMUNE

Afdelingsleder til Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune

Er du en anerkendende, motiverende og innovativ leder, der kan lide at arbejde med forandringer?
Brænder du for personaleledelse og for at gøre en forskel på ældreområdet?
Har du rehabilitering som en naturlig tilgang og kan du samarbejde på tværs med mange interessenter?
Så skal du søge job i Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune.


Vi søger en afdelingsleder til Frit Valg/Hjemmeplejens afdeling i Brønderslev by med tiltrædelse den 1. juli 2019, eller snarest.

Afdelingen består af udekørende hjemmepleje i dag-, aften og nattevagt i Brønderslev by og opland, med alt ca. 120 faste SOSU-medarbejdere, hvoraf du vil få ansvaret for ca halvdelen.
Du deler ledelsesansvaret i afdelingen i Brønderslev med en kollega og indgår desuden i et ledelsesteam bestående af i alt 4 afdelingsledere og lederen af Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune.
Frit Valg i Brønderslev kommune er en kommune- og døgndækkende enhed, med ca 220 SSH’er og SSA’er og vi er uddannelsessted for både SSH- og SSA-elever.
Området er inddelt i to lokalafdelinger - en i Hjallerup/Dronninglund og en I Brønderslev.

Som afdelingsleder refererer du til lederen af Frit Valg og du har den direkte ledelsesopgave i forhold til medarbejder- og brugerniveauet.

Afdelingslederen har det daglige ansvar for: 

  • En høj faglighed i opgaveløsningen.
  • At området har de nødvendige kompetencer.
  • Fastholde fokus på og arbejde innovativt med den rehabiliterende tankegang.
  • Fokus på at udvikle området, til gavn for borgerne, medarbejderne og organisationen
  • Sikre det tværfaglige og tværsektorielle samarbejde
  • Overholdelse af områdets budget og sikre løbende tilpasninger i forhold til leverede ydelser
  • Personaleledelsen i egen afdeling – dvs. arbejdstilrettelæggelse, medarbejderudviklingssamtaler, personalemøder, personalesamtaler mv.
  • Administrative forhold i tilknytning til medarbejdere
  • Fysisk og psykisk arbejdsmiljø
  • At gøre arbejdet med Rehabilitering, meningsfyldt for borgere, pårørende og medarbejdere. Dette bl.a. gennem tværfaglige konferencer.

Du vil sammen med din kollega i afdelingen få det ledelsesmæssige ansvar for en optimal, sammenhængende og rationel planlægning der lever op til gældende overenskomst, lovgivning, kvalitetsstandarter og politisk besluttede serviceniveauer.
Afdelingen i Brønderslev har desuden tre planlæggere, som varetager den daglige ruteplanlægning i området, justering og håndtering af bevillinger, kommunikation med myndighedsafdelingen osv. Derudover har afdelingen en medarbejder, der arbejder med vagtplanlægning, vagtbooking, kvalitetssikring af og optimal sammenhæng mellem opgaver og ressourcer mm, samt en administrativ medarbejder.

Værdibaseret ledelse 
Som Afdelingslederne i Frit Valg skal man arbejde ud fra en værdibaseret tilgang, hvor der bla. tages afsæt i:
  • En generel Anerkende tilgang til medarbejdere, borger, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
  • En tillidsbaseret, dialogorienteret og tydelig kommunikation
  • Inddragelse og motivation af medarbejdere, borgere og pårørende i udarbejdelse af løsninger, som har konsekvens for dem, med fokus på Rehabilitering.
  • Fokus på en høj grad af arbejdsglæde i afdelingen

Afdelingslederne forventes at have
  • En relevant sundhedsfaglig uddannelse
  • Gerne ledelseserfaring fra Sundheds- og Ældreområdet
  • Gerne erfaring med arbejdstilrettelæggelse indenfor Sundheds– og Ældreområdet
  • Erfaring i at arbejde målrettet med Rehabilitering, samt facilitering af et vedvarende fokus herpå.
  • Stort fokus på at arbejde med øget tværfaglighed og fleksibilitet på tværs af faggrupperne
  • Fokus på borgerbehov og herunder til stadighed arbejde for borger- og pårørendeinvolvering
  • Fokus på at fastholde og sikre medarbejdernes trivsel og det gode arbejdsmiljø
  • Erfaring med at arbejde med kvalitetssikring og faglig udvikling
  • Flair for økonomistyring og optimal ressourceanvendelse i et aktivitetsstyret budget
  • Evne til at formulere sig klart og præcist i skrift og tale
  • Evne til at implementere forandringsprocesser og foretage de nødvendige tilpasninger som konsekvens af ændringer på området
  • Evne til loyalt at arbejde med implementering af de politisk trufne beslutninger

Afdelingslederen skal i samarbejde med medarbejderne samt ledelsesteamet på området sikre en hensigtsmæssig driftsafvikling indenfor egen afdeling samt sikre at de overordnede visioner kommer på dagsordenen.



Personlig arbejdsstil 
Stillingen stiller krav om synlig ledelse og gode samarbejdsevner i forhold til borgere, pårørende, medarbejdere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere.

Afdelingslederen forventes at have en motiverende, proaktiv og inspirerende arbejdsstil, der er præget af et positivt menneskesyn og det forudsættes, at afdelingslederen har en anerkendende, lyttende, troværdig og tillidsskabende arbejdsstil.



Vi tilbyder:
  • Dygtige og engagerede medarbejdere
  • Erfarne og engagerede lederkollegaer
  • At blive en del af et velfungerende ledelsesteam
  • Tæt samarbejde med tværfaglige samarbejdspartnere
  • Inddragelse i den fortsatte udvikling i Frit Valg i Brønderslev Kommune
  • En fremsynet og målrettet organisation med udviklingspotentiale
  • Store muligheder for at kunne sætte dit eget personlige præg på afdelingen


Praktiske oplysninger 
 
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte leder af Frit Valg/Hjemmeplejen
Gitte Barholt tlf. 30 38 48 99 eller afdelingsleder Anette Johansen tlf. 30 18 84 07.

Stillingen er på 37 timer/uge og ønskes besat 1. juli 2019 eller snarest.

Løn og ansættelse vil være efter gældende overenskomst

Ansøgningsfrist er onsdag d. 22. maj kl. 12.00

Samtaler forventes afholdt d. 27 + 28. maj


I Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.

Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til ledere af medarbejdere, er:
  • At du har fokus på kerneopgaven og optimerer de tværfaglige rammer
  • At du arbejder for I har en høj faglighed samt et godt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • At du er ansvarlig for et arbejdsmiljø, der er præget af trivsel, anerkendelse og respekt og tillid
  • At du ser dig selv som en del af ledelsesfællesskabet
Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en leder af medarbejdere i vores forventningsmodel.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015465Phoenix-4b4a12cf12019-05-02T00:00:00AFDELINGSLEDER TIL FRIT VALG/HJEMMEPLEJEN BRØNDERSLEV KOMMUNEAfdelingsleder til Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune

Er du en anerkendende, motiverende og innovativ leder, der kan lide at arbejde med forandringer?
Brænder du for personaleledelse og for at gøre en forskel på ældreområdet?
Har du rehabilitering som en naturlig tilgang og kan du samarbejde på tværs med mange interessenter?
Så skal du søge job i Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune.


Vi søger en afdelingsleder til Frit Valg/Hjemmeplejens afdeling i Brønderslev by med tiltrædelse den 1. juli 2019, eller snarest.

Afdelingen består af udekørende hjemmepleje i dag-, aften og nattevagt i Brønderslev by og opland, med alt ca. 120 faste SOSU-medarbejdere, hvoraf du vil få ansvaret for ca halvdelen.
Du deler ledelsesansvaret i afdelingen i Brønderslev med en kollega og indgår desuden i et ledelsesteam bestående af i alt 4 afdelingsledere og lederen af Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune.
Frit Valg i Brønderslev kommune er en kommune- og døgndækkende enhed, med ca 220 SSH’er og SSA’er og vi er uddannelsessted for både SSH- og SSA-elever.
Området er inddelt i to lokalafdelinger - en i Hjallerup/Dronninglund og en I Brønderslev.

Som afdelingsleder refererer du til lederen af Frit Valg og du har den direkte ledelsesopgave i forhold til medarbejder- og brugerniveauet.

Afdelingslederen har det daglige ansvar for: 
  • En høj faglighed i opgaveløsningen.
  • At området har de nødvendige kompetencer.
  • Fastholde fokus på og arbejde innovativt med den rehabiliterende tankegang.
  • Fokus på at udvikle området, til gavn for borgerne, medarbejderne og organisationen
  • Sikre det tværfaglige og tværsektorielle samarbejde
  • Overholdelse af områdets budget og sikre løbende tilpasninger i forhold til leverede ydelser
  • Personaleledelsen i egen afdeling – dvs. arbejdstilrettelæggelse, medarbejderudviklingssamtaler, personalemøder, personalesamtaler mv.
  • Administrative forhold i tilknytning til medarbejdere
  • Fysisk og psykisk arbejdsmiljø
  • At gøre arbejdet med Rehabilitering, meningsfyldt for borgere, pårørende og medarbejdere. Dette bl.a. gennem tværfaglige konferencer.

Du vil sammen med din kollega i afdelingen få det ledelsesmæssige ansvar for en optimal, sammenhængende og rationel planlægning der lever op til gældende overenskomst, lovgivning, kvalitetsstandarter og politisk besluttede serviceniveauer.
Afdelingen i Brønderslev har desuden tre planlæggere, som varetager den daglige ruteplanlægning i området, justering og håndtering af bevillinger, kommunikation med myndighedsafdelingen osv. Derudover har afdelingen en medarbejder, der arbejder med vagtplanlægning, vagtbooking, kvalitetssikring af og optimal sammenhæng mellem opgaver og ressourcer mm, samt en administrativ medarbejder.

Værdibaseret ledelse 
Som Afdelingslederne i Frit Valg skal man arbejde ud fra en værdibaseret tilgang, hvor der bla. tages afsæt i:
  • En generel Anerkende tilgang til medarbejdere, borger, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
  • En tillidsbaseret, dialogorienteret og tydelig kommunikation
  • Inddragelse og motivation af medarbejdere, borgere og pårørende i udarbejdelse af løsninger, som har konsekvens for dem, med fokus på Rehabilitering.
  • Fokus på en høj grad af arbejdsglæde i afdelingen

Afdelingslederne forventes at have
  • En relevant sundhedsfaglig uddannelse
  • Gerne ledelseserfaring fra Sundheds- og Ældreområdet
  • Gerne erfaring med arbejdstilrettelæggelse indenfor Sundheds– og Ældreområdet
  • Erfaring i at arbejde målrettet med Rehabilitering, samt facilitering af et vedvarende fokus herpå.
  • Stort fokus på at arbejde med øget tværfaglighed og fleksibilitet på tværs af faggrupperne
  • Fokus på borgerbehov og herunder til stadighed arbejde for borger- og pårørendeinvolvering
  • Fokus på at fastholde og sikre medarbejdernes trivsel og det gode arbejdsmiljø
  • Erfaring med at arbejde med kvalitetssikring og faglig udvikling
  • Flair for økonomistyring og optimal ressourceanvendelse i et aktivitetsstyret budget
  • Evne til at formulere sig klart og præcist i skrift og tale
  • Evne til at implementere forandringsprocesser og foretage de nødvendige tilpasninger som konsekvens af ændringer på området
  • Evne til loyalt at arbejde med implementering af de politisk trufne beslutninger

Afdelingslederen skal i samarbejde med medarbejderne samt ledelsesteamet på området sikre en hensigtsmæssig driftsafvikling indenfor egen afdeling samt sikre at de overordnede visioner kommer på dagsordenen.



Personlig arbejdsstil 
Stillingen stiller krav om synlig ledelse og gode samarbejdsevner i forhold til borgere, pårørende, medarbejdere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere.

Afdelingslederen forventes at have en motiverende, proaktiv og inspirerende arbejdsstil, der er præget af et positivt menneskesyn og det forudsættes, at afdelingslederen har en anerkendende, lyttende, troværdig og tillidsskabende arbejdsstil.



Vi tilbyder:
  • Dygtige og engagerede medarbejdere
  • Erfarne og engagerede lederkollegaer
  • At blive en del af et velfungerende ledelsesteam
  • Tæt samarbejde med tværfaglige samarbejdspartnere
  • Inddragelse i den fortsatte udvikling i Frit Valg i Brønderslev Kommune
  • En fremsynet og målrettet organisation med udviklingspotentiale
  • Store muligheder for at kunne sætte dit eget personlige præg på afdelingen


Praktiske oplysninger 
 
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte leder af Frit Valg/Hjemmeplejen
Gitte Barholt tlf. 30 38 48 99 eller afdelingsleder Anette Johansen tlf. 30 18 84 07.

Stillingen er på 37 timer/uge og ønskes besat 1. juli 2019 eller snarest.

Løn og ansættelse vil være efter gældende overenskomst

Ansøgningsfrist er onsdag d. 22. maj kl. 12.00

Samtaler forventes afholdt d. 27 + 28. maj


I Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.

Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til ledere af medarbejdere, er:
  • At du har fokus på kerneopgaven og optimerer de tværfaglige rammer
  • At du arbejder for I har en høj faglighed samt et godt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • At du er ansvarlig for et arbejdsmiljø, der er præget af trivsel, anerkendelse og respekt og tillid
  • At du ser dig selv som en del af ledelsesfællesskabet
Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en leder af medarbejdere i vores forventningsmodel.

2019-05-22T17:52:27.357 Afdelingsleder til Frit Valg Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune Er du en anerkendende, motiverende og innovativ leder, der kan lide at arbejde med forandringer? Brænder du for personaleledelse og for at gøre en forskel på ældreområdet? Har du rehabilitering som en naturlig tilgang og kan du samarbejde på tværs med mange interessenter? Så skal du søge job i Frit Valg Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune. Vi søger en afdelingsleder til Frit Valg Hjemmeplejens afdeling i Brønderslev by med tiltrædelse den 1. juli 2019, eller snarest. Afdelingen består af udekørende hjemmepleje i dag-, aften og nattevagt i Brønderslev by og opland, med alt ca. 120 faste SOSU-medarbejdere, hvoraf du vil få ansvaret for ca halvdelen. Du deler ledelsesansvaret i afdelingen i Brønderslev med en kollega og indgår desuden i et ledelsesteam bestående af i alt 4 afdelingsledere og lederen af Frit Valg Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune. Frit Valg i Brønderslev kommune er en kommune- og døgndækkende enhed, med ca 220 SSH er og SSA er og vi er uddannelsessted for både SSH- og SSA-elever. Området er inddelt i to lokalafdelinger - en i Hjallerup Dronninglund og en I Brønderslev. Som afdelingsleder refererer du til lederen af Frit Valg og du har den direkte ledelsesopgave i forhold til medarbejder- og brugerniveauet. Afdelingslederen har det daglige ansvar for: En høj faglighed i opgaveløsningen.At området har de nødvendige kompetencer.Fastholde fokus på og arbejde innovativt med den rehabiliterende tankegang.Fokus på at udvikle området, til gavn for borgerne, medarbejderne og organisationenSikre det tværfaglige og tværsektorielle samarbejdeOverholdelse af områdets budget og sikre løbende tilpasninger i forhold til leverede ydelserPersonaleledelsen i egen afdeling dvs. arbejdstilrettelæggelse, medarbejderudviklingssamtaler, personalemøder, personalesamtaler mv.Administrative forhold i tilknytning til medarbejdereFysisk og psykisk arbejdsmiljøAt gøre arbejdet med Rehabilitering, meningsfyldt for borgere, pårørende og medarbejdere. Dette bl.a. gennem tværfaglige konferencer. Du vil sammen med din kollega i afdelingen få det ledelsesmæssige ansvar for en optimal, sammenhængende og rationel planlægning der lever op til gældende overenskomst, lovgivning, kvalitetsstandarter og politisk besluttede serviceniveauer. Afdelingen i Brønderslev har desuden tre planlæggere, som varetager den daglige ruteplanlægning i området, justering og håndtering af bevillinger, kommunikation med myndighedsafdelingen osv. Derudover har afdelingen en medarbejder, der arbejder med vagtplanlægning, vagtbooking, kvalitetssikring af og optimal sammenhæng mellem opgaver og ressourcer mm, samt en administrativ medarbejder. Værdibaseret ledelse Som Afdelingslederne i Frit Valg skal man arbejde ud fra en værdibaseret tilgang, hvor der bla. tages afsæt i:En generel Anerkende tilgang til medarbejdere, borger, pårørende og øvrige samarbejdspartnereEn tillidsbaseret, dialogorienteret og tydelig kommunikationInddragelse og motivation af medarbejdere, borgere og pårørende i udarbejdelse af løsninger, som har konsekvens for dem, med fokus på Rehabilitering.Fokus på en høj grad af arbejdsglæde i afdelingen Afdelingslederne forventes at haveEn relevant sundhedsfaglig uddannelseGerne ledelseserfaring fra Sundheds- og ldreområdetGerne erfaring med arbejdstilrettelæggelse indenfor Sundheds og ldreområdetErfaring i at arbejde målrettet med Rehabilitering, samt facilitering af et vedvarende fokus herpå.Stort fokus på at arbejde med øget tværfaglighed og fleksibilitet på tværs af faggrupperneFokus på borgerbehov og herunder til stadighed arbejde for borger- og pårørendeinvolveringFokus på at fastholde og sikre medarbejdernes trivsel og det gode arbejdsmiljøErfaring med at arbejde med kvalitetssikring og faglig udviklingFlair for økonomistyring og optimal ressourceanvendelse i et aktivitetsstyret budgetEvne til at formulere sig klart og præcist i skrift og taleEvne til at implementere forandringsprocesser og foretage de nødvendige tilpasninger som konsekvens af ændringer på områdetEvne til loyalt at arbejde med implementering af de politisk trufne beslutninger Afdelingslederen skal i samarbejde med medarbejderne samt ledelsesteamet på området sikre en hensigtsmæssig driftsafvikling indenfor egen afdeling samt sikre at de overordnede visioner kommer på dagsordenen. Personlig arbejdsstil Stillingen stiller krav om synlig ledelse og gode samarbejdsevner i forhold til borgere, pårørende, medarbejdere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere. Afdelingslederen forventes at have en motiverende, proaktiv og inspirerende arbejdsstil, der er præget af et positivt menneskesyn og det forudsættes, at afdelingslederen har en anerkendende, lyttende, troværdig og tillidsskabende arbejdsstil. Vi tilbyder:Dygtige og engagerede medarbejdereErfarne og engagerede lederkollegaerAt blive en del af et velfungerende ledelsesteamTæt samarbejde med tværfaglige samarbejdspartnereInddragelse i den fortsatte udvikling i Frit Valg i Brønderslev KommuneEn fremsynet og målrettet organisation med udviklingspotentialeStore muligheder for at kunne sætte dit eget personlige præg på afdelingen Praktiske oplysninger For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte leder af Frit Valg Hjemmeplejen Gitte Barholt tlf. 30 38 48 99 eller afdelingsleder Anette Johansen tlf. 30 18 84 07. Stillingen er på 37 timer uge og ønskes besat 1. juli 2019 eller snarest. Løn og ansættelse vil være efter gældende overenskomst Ansøgningsfrist er onsdag d. 22. maj kl. 12.00 Samtaler forventes afholdt d. 27 28. maj I Brønderslev Kommune er vi I samspil med borgerne . Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om I samspil med borgerne og vores værdier her. Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til ledere af medarbejdere, er: At du har fokus på kerneopgaven og optimerer de tværfaglige rammerAt du arbejder for I har en høj faglighed samt et godt samarbejde med vores samarbejdspartnereAt du er ansvarlig for et arbejdsmiljø, der er præget af trivsel, anerkendelse og respekt og tillidAt du ser dig selv som en del af ledelsesfællesskabetDu kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en leder af medarbejdere i vores forventningsmodel.11star4b4a12cf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000000https://bronderslev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7aebb446-40f6-46b8-94b4-45e9a8b9ccdc0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandBrønderslev3518456Brønderslev Kommune11Ny Rådhusplads 19700BrønderslevDKDanmark0
gitte.barholt@99454545.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752900JobNet4981976498197610002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4a12cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4a12cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4a12cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4a12cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Brønderslev Kommune er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse361658936Gittegitte.barholt@99454545.dkDKDanmarkDKDanmark330024986Afdelingsleder til socialpsykiatrien i Brønderslev KommuneRobot Ambitiøs afdelingsleder til Socialpsykiatrien i Brønderslev Kommune I det socialpsykiatriske botilbud Hedebo søger vi en afdelingsleder med tiltrædelse pr. 1. august 2019. Vi insisterer på, at Hedebo skal være et godt sted at bo, hvor borgerne trives og får hjælp og støtte til at mestre livet. Vi arbejder ud fra et helhedsorienteret menneskesyn, hvor vi ser borgerne som kompetente og ligeværdige medborgere, der er eksperter i eget liv. Vi løser opgaverne i samspil med borgerne, hvor vi sammen undersøger nye muligheder og løsninger. I samspillet er vores fokus på mennesket og ikke på diagnosen eller handicappet. Vi arbejder ud fra en understøttende tilgang, hvor vi støtter borgerne i at være aktør og tage ansvar for eget liv. I dialog med borgeren tager vi udgangspunkt i den enkeltes livssituation, kulturelle baggrund, ønsker og behov, hvorfra vi med udgangspunkt i vores fælles ansvar, skaber en meningsfuld hverdag for den enkelte. Aktuelt arbejder vi blandt andet med at styrke og kvalificere det faglige indhold i tilbuddet. Dine kompetencer Vi søger en afdelingsleder, der er udviklingsorienteret og kan sætte retning samt koble sig på og implementere den udvikling, som allerede er iværksat. I det daglige arbejde skal du have lyst til at være tæt på kerneopgaven. Vi forestiller os desuden, at du som afdelingsleder:har en relevant faglig baggrund med erfaring og viden om fagområdet samt ledelsesfageter i stand til at udføre tydelig ledelse ved blandt andet at synliggøre og italesætte vilkårsrum og mulighedsrum for det daglige arbejdekan sætte forandringsprocesser i gang og gå foran, i modgang og i medgangunderstøtte fair proces ved at involvere, forklare og præcisere forventninger, når der arbejdes med projekter, udviklingsarbejde eller udformning af nye løsninger,er optaget af det personlige lederskab og mestrer selvrefleksion som et brugbart redskab i ledelsehar fokus på en helhedsorienteret og tværfaglig indsatsmedvirker til systematisk at udvikle og bevare et godt arbejdsmiljøinddrager borgerne ud fra individuelle evner og behov, samt understøtter et godt pårørendesamarbejdetilrettelægger det pædagogiske arbejde ud fra socialpsykiatriens mission, vision og værdier samt gældende lovgivningkan sikre den daglige drift og opfølgning i forhold til kvalitet, faglighed og det givne budgeter dialogskabende og tydelig i kommunikationen samt god til såvel skriftlig som mundtlig kommunikationhar lyst til at arbejde i en kultur, der er præget af videndeling, samarbejde og dialogforpligter dig til et åbent, ligeværdigt og visionært samarbejde med den øvrige ledergruppe Vi tilbyderen spændende arbejdsplads med engagerede og inspirerende medarbejdereen arbejdsplads, der lægger vægt på kvalitetsudvikling af indsats, ledere og medarbejdereledelsesmæssig og administrativ støtte i varetagelsen af opgavenet afvekslende, selvstændigt og krævende jobindflydelse på tilbuddets og områdets fremtidige udvikling, lederopgaver samt opbygning og udvikling af opgavefællesskabet i lederteametmulighed for faglig og personlig udviklingat du bliver en del af et velfungerende lederteam, der har fokus på udvikling, lægger vægt på indbyrdes sparring, videndeling, og mulighed for ekstern sparring og supervision Hvad er Hedebo: Hedebo er et socialpsykiatrisk botilbud med plads til 36 borgere. Tilbuddet rummer:et længerevarende botilbud efter Lov om Social Service 108.et midlertidigt botilbud efter Lov om Social Service 107.en flexplads 84 som er et midlertidigt tilbud. Opholdet på flexpladsen kan være såvel akut som planlagt og kan have varierende længde.telefonrådgivningen som er et socialpsykiatrisk tilbud for udsatte borgere med fysisk, psykisk og eller social funktionsnedsættelse efter Lov om Social Service 12 Målgruppen er borgere i alderen 18 år og op med betydelige psykiatriske problemstillinger. I tilbuddene er der således tale om et målrettet, længerevarende eller midlertidigt og rehabiliterende tilbud med det formål, at fremme trivsel og selvstændighed for den enkelte borger. Der arbejdes ud fra Recovery-tænkningen med fokus på at komme sig Personalegruppen har en social- eller sundhedsfaglig baggrund. Der er tale om ca. 35 medarbejdere fordelt på pædagoger, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, ergoterapeuter og servicemedarbejdere. Hedebo er opdelt i fire fløje, med plads til ni beboer i hver fløj. Der er tilknyttet faste medarbejdere i hver fløj, men medarbejderne arbejder også på tværs af huset. For flere oplysninger se servicedeklarationer for Hedebo: https: www.bronderslev.dk ~ media website Borger Handicap TilbudTilVoksne Botilbud ServicedeklarationHedebo107.pdf https: www.bronderslev.dk ~ media website Borger Handicap TilbudTilVoksne Botilbud ServicedeklarationHedebo108.pdf Du vil som afdelingsleder referere til områdelederen for socialpsykiatrien. Du skal indgå i et lederteam sammen med afdelingslederne fra de 3 øvrige afdelinger i socialpsykiatrien. Til stillingen vil der blive knyttet en faglig koordinator. I samarbejde med dig og områdelederen skal denne funktion bl.a. understøtte, videreudvikle og implementere den faglige udvikling på Hedebo. Den faglige koordinator kommer til at referere til afdelingslederen. Denne stilling vil blive sendt i opslag, når afdelingslederen er ansat, Ansøgning Yderligere information kan fås ved henvendelse til områdeleder Inga Eriksen tlf. 20 67 34 68, telefonkontakt bedst efter kl.15.00, mail: inga.lilian.eriksen@99454545.dk Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest tirsdag den 11. juni kl. 8.00. Første samtale er planlagt mandag den 17. juni 2019, og anden samtale afholdes torsdag den 20. juni 2019. Der indgår en test for kandidater, der går videre til 2. samtale. Ved første samtale vil ansættelsesudvalget bestå af borgere, medarbejdere, afdelingsledere og områdeleder. Ved anden samtale vil ansættelsesudvalg bestå af afdelingsledere og områdeleder. Alle henvendelser og ansøgninger vil blive behandlet fortroligt. Stillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Ambitiøs afdelingsleder til Socialpsykiatrien i Brønderslev Kommune
I det socialpsykiatriske botilbud Hedebo søger vi en afdelingsleder med tiltrædelse pr. 1. august 2019.

Vi insisterer på, at Hedebo skal være et godt sted at bo, hvor borgerne trives og får hjælp og støtte til at mestre livet. Vi arbejder ud fra et helhedsorienteret menneskesyn, hvor vi ser borgerne som kompetente og ligeværdige medborgere, der er eksperter i eget liv. Vi løser opgaverne i samspil med borgerne, hvor vi sammen undersøger nye muligheder og løsninger. I samspillet er vores fokus på mennesket og ikke på diagnosen eller handicappet.
Vi arbejder ud fra en understøttende tilgang, hvor vi støtter borgerne i at være aktør og tage ansvar for eget liv. I dialog med borgeren tager vi udgangspunkt i den enkeltes livssituation, kulturelle baggrund, ønsker og behov, hvorfra vi med udgangspunkt i vores fælles ansvar, skaber en meningsfuld hverdag for den enkelte.

Aktuelt arbejder vi blandt andet med at styrke og kvalificere det faglige indhold i tilbuddet.

Dine kompetencer
Vi søger en afdelingsleder, der er udviklingsorienteret og kan sætte retning samt koble sig på og implementere den udvikling, som allerede er iværksat.
I det daglige arbejde skal du have lyst til at være tæt på kerneopgaven.

Vi forestiller os desuden, at du som afdelingsleder:
  • har en relevant faglig baggrund med erfaring og viden om fagområdet samt ledelsesfaget
  • er i stand til at udføre tydelig ledelse ved blandt andet at synliggøre og italesætte vilkårsrum og mulighedsrum for det daglige arbejde
  • kan sætte forandringsprocesser i gang og gå foran, i modgang og i medgang
  • understøtte fair proces ved at involvere, forklare og præcisere forventninger, når der arbejdes med projekter, udviklingsarbejde eller udformning af nye løsninger,
  • er optaget af det personlige lederskab og mestrer selvrefleksion som et brugbart redskab i ledelse
  • har fokus på en helhedsorienteret og tværfaglig indsats
  • medvirker til systematisk at udvikle og bevare et godt arbejdsmiljø
  • inddrager borgerne ud fra individuelle evner og behov, samt understøtter et godt pårørendesamarbejde
  • tilrettelægger det pædagogiske arbejde ud fra socialpsykiatriens mission, vision og værdier samt gældende lovgivning
  • kan sikre den daglige drift og opfølgning i forhold til kvalitet, faglighed og det givne budget
  • er dialogskabende og tydelig i kommunikationen samt god til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation
  • har lyst til at arbejde i en kultur, der er præget af videndeling, samarbejde og dialog
  • forpligter dig til et åbent, ligeværdigt og visionært samarbejde med den øvrige ledergruppe

Vi tilbyder
  • en spændende arbejdsplads med engagerede og inspirerende medarbejdere
  • en arbejdsplads, der lægger vægt på kvalitetsudvikling af indsats, ledere og medarbejdere
  • ledelsesmæssig og administrativ støtte i varetagelsen af opgaven
  • et afvekslende, selvstændigt og krævende job
  • indflydelse på tilbuddets og områdets fremtidige udvikling, lederopgaver samt opbygning og udvikling af opgavefællesskabet i lederteamet
  • mulighed for faglig og personlig udvikling
  • at du bliver en del af et velfungerende lederteam, der har fokus på udvikling, lægger vægt på indbyrdes sparring, videndeling, og mulighed for ekstern sparring og supervision

Hvad er Hedebo:
Hedebo er et socialpsykiatrisk botilbud med plads til 36 borgere.  
Tilbuddet rummer:
  • et længerevarende botilbud efter Lov om Social Service § 108.
  • et midlertidigt botilbud efter Lov om Social Service § 107.
  • en flexplads § 84 som er et midlertidigt tilbud. Opholdet på flexpladsen kan være såvel akut som planlagt og kan have varierende længde.
  • telefonrådgivningen som er et socialpsykiatrisk tilbud for udsatte borgere med fysisk, psykisk og/eller social funktionsnedsættelse efter Lov om Social Service §12

Målgruppen er borgere i alderen 18 år og op med betydelige psykiatriske problemstillinger.
I tilbuddene er der således tale om et målrettet, længerevarende eller midlertidigt og rehabiliterende tilbud med det formål, at fremme trivsel og selvstændighed for den enkelte borger. Der arbejdes ud fra Recovery-tænkningen med fokus på at komme sig

Personalegruppen har en social- eller sundhedsfaglig baggrund. Der er tale om ca. 35 medarbejdere fordelt på pædagoger, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, ergoterapeuter og servicemedarbejdere.
Hedebo er opdelt i fire fløje, med plads til ni beboer i hver fløj. Der er tilknyttet faste medarbejdere i hver fløj, men medarbejderne arbejder også på tværs af huset.
For flere oplysninger se servicedeklarationer for Hedebo:
https://www.bronderslev.dk/~/media/website/Borger/Handicap/TilbudTilVoksne/Botilbud/ServicedeklarationHedebo107.pdf
https://www.bronderslev.dk/~/media/website/Borger/Handicap/TilbudTilVoksne/Botilbud/ServicedeklarationHedebo108.pdf

Du vil som afdelingsleder referere til områdelederen for socialpsykiatrien.
Du skal indgå i et lederteam sammen med afdelingslederne fra de 3 øvrige afdelinger i socialpsykiatrien.
Til stillingen vil der blive knyttet en faglig koordinator. I samarbejde med dig og områdelederen skal denne funktion bl.a. understøtte, videreudvikle og implementere den faglige udvikling på Hedebo. Den faglige koordinator kommer til at referere til afdelingslederen. Denne stilling vil blive sendt i opslag, når afdelingslederen er ansat,

Ansøgning
Yderligere information kan fås ved henvendelse til områdeleder Inga Eriksen tlf. 20 67 34 68, telefonkontakt bedst efter kl.15.00, mail: inga.lilian.eriksen@99454545.dk
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest tirsdag den 11. juni kl. 8.00.
Første samtale er planlagt mandag den 17. juni 2019, og anden samtale afholdes torsdag den 20. juni 2019.
Der indgår en test for kandidater, der går videre til 2. samtale.
Ved første samtale vil ansættelsesudvalget bestå af borgere, medarbejdere, afdelingsledere og områdeleder. Ved anden samtale vil ansættelsesudvalg bestå af afdelingsledere og områdeleder.
Alle henvendelser og ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

Stillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.


 

Handicap og psykiatriBrønderslev2019-05-15T00:00:002019-06-11T00:00:00
330024062Afdelingsleder for specialområdet på Filstedvejens skoleBasic Bliv afdelingsleder for specialområdet, og vær med til at fastholde samt udvikle vores fantastiske og omsorgsfulde skole Filstedvejens Skole, Aalborg Kommune Brug din stærke visionære sans til at lede både medarbejdere og processer. Hjælp os med at skabe en forbilledlig skole med fokus på børnenes faglige udvikling, dannelse og trivsel. Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor du lægger vægt på godt samarbejde og godt arbejdsmiljø. Du kan lide at gå forrest, har et stort drive og en masse energi. Skolen emmer af fagligt fokus og udviklingslyst, og du har en meget klar prioriteringssans, så du bruger kræfterne på de allervigtigste opgaver, som du er fast besluttet på at gennemføre. På Filstedvejens Skole bliver du en del at et ledelsesteam, hvor samarbejde, lederfællesskab, personaleledelse og kontakt til elever og forældre i stort omfang indgår i dagligdagen. Skoleledelsen består også af en skoleleder, en viceskoleleder, en afdelingsleder for mellemtrinnet og en DUS-indskolingsleder samt en teknisk serviceleder. Vi er et ungt ledelsesteam med store ambitioner. Ledelsen udøver målrettet ledelse og sætter rammerne for at lykkes med at involvere forældrene og medarbejdere i arbejdet med at skabe en fantastisk Filstedvejens Skole, hvor eleverne opnår stor faglig social trivsel og læring. Dette vil være et arbejde, du som afdelingsleder vi være maksimalt involveret i. Personlige kvalifikationerVi søger en afdelingsleder for specialområdet med disse personlige egenskaber: Målfokuseret, struktureret og arbejder metodisk for at realisere mål. Trives med at sætte og indføre standarder for vores skole. Selvstændigt tænkende og svær at bringe ud af kurs, når du først er forpligtet. Går gerne i dybden med problemstillinger, før du træffer en beslutning. Du har mod til at håndtere konflikter. En prioritering for dig er at supportere medarbejdere. Dette giver dig energi. Giver udtryk for din mening, og dine id er er veludviklede og gennemarbejdede. Faglige kompetencerDu skal gerne have ledererfaring fra specialområdet, som gør dig i stand til at stå for følgende: Inddragelse af personalet og samtidig tage selvstændige beslutninger. Stor specialpædagogisk og specialdidaktisk viden. Følger op på og afslutter dine faglige opgaver forbundet med personaleledelse. Brænder for at skabe et fantastisk arbejdsmiljø, hvor alle arbejder koncentreret og målbevidste for at præstere deres allerbedste. Stærk kommunikativt og evne til både at involvere andre og at tale gruppens interesser. Du ser fordelene ved at forskellige faggrupper samarbejder. Betydningsfulde arbejdsopgaverDu har en række opgaver, som er vigtige i din hverdag: Du kan lide at undervise indenfor området, stillingen indeholder en mindre andel af undervisning. Du er en problemløser, som tænker fremad og lægger handlingsplaner. Du er god til at instruere og uddelegere, så dine kolleger oplever en oprigtig interesse og tiltro fra din side i forhold til, at de kan løse deres opgaver ansvarsfuldt. Du går forrest i samarbejdet med vores interessenter. Vi tilbyder dig en professionel atmosfære på en mangfoldig byskole med supergode og dygtige medarbejdere samt en aktiv og positivt engageret skolebestyrelse. På skolens kontor har vi et effektivt og ligefremt samarbejde og det vigtigt for os, at du også værdsætter en uhøjtidelig omgangstone, hvor vi tør grine med hinanden og af os selv. Kan du identificere dig med stillingen, hører vi meget gerne fra dig.For yderligere information og eller besøg kontakt skoleleder Peter Rasmussen på telefon 93 52 07 45 eller mail: pra-skole@aalborg.dk Ansøgningsfristen er søndag d. 2. juni kl. 24.00. Vi afholder ansættelsessamtaler 1. ansættelsessamtale torsdag d. 6. juni. Inden evt. 2. samtale vil der blive foretaget en profiltest. Ansættelse og løn:Lederstillingen er en fuldtidsstilling og er omfattet af aftale om lokal løn og indgået forhåndsaftale, svarende til en årsløn på omkring kr. 498.000 excl. Pension evt. diplom i ledelse. Øvrige ansættelsesforhold efter gældende overenskomst aftale indgået med KL. Om skolenFilstedvejens Skole er en folkeskole midt i Vejgaard. Her går 740 glade elever på tre spor fra 0.-9. klasse med lyst til og mod på at lære. Efter skole kan børn i 0.-3. klasse gå i DUS, og elever fra 4.-6. klasse kan gå i DUS2. Vores elever møder 130 dygtige voksne, som enten er lærer, pædagog, pædagogmedhjælper, teknisk-administrativ medarbejder eller rengøringspersonale. Vi møder hinanden med respekt og har et godt fællesskab. Vi arbejder for at alle eleverne indfrier deres læringspotentiale. Om vores skolevæsen: www.nogetathavedeti.dkSe vores hverdag her: www.facebook.com filstedvejensForud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Bliv afdelingsleder for specialområdet, og vær med til at fastholde samt udvikle vores fantastiske og omsorgsfulde skole
 
Filstedvejens Skole, Aalborg Kommune
 
Brug din stærke visionære sans til at lede både medarbejdere og processer. Hjælp os med at skabe en forbilledlig skole med fokus på børnenes faglige udvikling, dannelse og trivsel.
 
Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor du lægger vægt på godt samarbejde og godt arbejdsmiljø. Du kan lide at gå forrest, har et stort drive og en masse energi. Skolen emmer af fagligt fokus og udviklingslyst, og du har en meget klar prioriteringssans, så du bruger kræfterne på de allervigtigste opgaver, som du er fast besluttet på at gennemføre. 
 
På Filstedvejens Skole bliver du en del at et ledelsesteam, hvor samarbejde, lederfællesskab, personaleledelse og kontakt til elever og forældre i stort omfang indgår i dagligdagen. Skoleledelsen består også af en skoleleder, en viceskoleleder, en afdelingsleder for mellemtrinnet og en DUS-indskolingsleder samt en teknisk serviceleder. Vi er et ungt ledelsesteam med store ambitioner.
 
Ledelsen udøver målrettet ledelse og sætter rammerne for at lykkes med at involvere forældrene og medarbejdere i arbejdet med at skabe en fantastisk Filstedvejens Skole, hvor eleverne opnår stor faglig social trivsel og læring. Dette vil være et arbejde, du som afdelingsleder vi være maksimalt involveret i.  
 
Personlige kvalifikationer
Vi søger en afdelingsleder for specialområdet med disse personlige egenskaber: 
  • Målfokuseret, struktureret og arbejder metodisk for at realisere mål.
  • Trives med at sætte og indføre standarder for vores skole.
  • Selvstændigt tænkende og svær at bringe ud af kurs, når du først er forpligtet.
  • Går gerne i dybden med problemstillinger, før du træffer en beslutning.
  • Du har mod til at håndtere konflikter.
  • En prioritering for dig er at supportere medarbejdere. Dette giver dig energi.
  • Giver udtryk for din mening, og dine idéer er veludviklede og gennemarbejdede.
 
Faglige kompetencer
Du skal gerne have ledererfaring fra specialområdet, som gør dig i stand til at stå for følgende: 
  • Inddragelse af personalet og samtidig tage selvstændige beslutninger.
  • Stor specialpædagogisk og specialdidaktisk viden.
  • Følger op på og afslutter dine faglige opgaver forbundet med personaleledelse.
  • Brænder for at skabe et fantastisk arbejdsmiljø, hvor alle arbejder koncentreret og målbevidste for at præstere deres allerbedste.
  • Stærk kommunikativt og evne til både at involvere andre og at tale gruppens interesser.
  • Du ser fordelene ved at forskellige faggrupper samarbejder.
     
Betydningsfulde arbejdsopgaver
Du har en række opgaver, som er vigtige i din hverdag: 
  • Du kan lide at undervise indenfor området, stillingen indeholder en mindre andel af undervisning.
  • Du er en problemløser, som tænker fremad og lægger handlingsplaner.
  • Du er god til at instruere og uddelegere, så dine kolleger oplever en oprigtig interesse og tiltro fra din side i forhold til, at de kan løse deres opgaver ansvarsfuldt.
  • Du går forrest i samarbejdet med vores interessenter.
  
Vi tilbyder dig en professionel atmosfære på en mangfoldig byskole med supergode og dygtige medarbejdere samt en aktiv og positivt engageret skolebestyrelse. På skolens kontor har vi et effektivt og ligefremt samarbejde – og det vigtigt for os, at du også værdsætter en uhøjtidelig omgangstone, hvor vi tør grine med hinanden og af os selv.
 
Kan du identificere dig med stillingen, hører vi meget gerne fra dig.
For yderligere information og/ eller besøg kontakt skoleleder Peter Rasmussen på telefon 93 52 07 45 eller mail: pra-skole@aalborg.dk
 
Ansøgningsfristen er søndag d. 2. juni kl. 24.00. Vi afholder ansættelsessamtaler 1. ansættelsessamtale torsdag d. 6. juni. Inden evt. 2. samtale vil der blive foretaget en profiltest.
 
Ansættelse og løn:
Lederstillingen er en fuldtidsstilling og er omfattet af aftale om lokal løn og indgået forhåndsaftale, svarende til en årsløn på omkring kr. 498.000 excl. Pension + evt. diplom i ledelse. Øvrige ansættelsesforhold efter gældende overenskomst/aftale indgået med KL.
 
Om skolen
Filstedvejens Skole er en folkeskole midt i Vejgaard. Her går 740 glade elever på tre spor fra 0.-9. klasse med lyst til og mod på at lære. Efter skole kan børn i 0.-3. klasse gå i DUS, og elever fra 4.-6. klasse kan gå i DUS2. Vores elever møder 130 dygtige voksne, som enten er lærer, pædagog, pædagogmedhjælper, teknisk-administrativ medarbejder eller rengøringspersonale. Vi møder hinanden med respekt og har et godt fællesskab. Vi arbejder for at alle eleverne indfrier deres læringspotentiale.
 
Om vores skolevæsen: www.nogetathavedeti.dk
Se vores hverdag her: www.facebook.com/filstedvejens

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/9a747a92_logo.gifFilstedvejens SkoleAalborg2019-05-14T15:00:27.0172019-06-02T00:00:00
330022553Dus- og indskolingsleder til Hals SkoleBasic Da vores Dus- og indskolingsleder har fået stilling som skoleleder, søger skolen tæt ved hav, fjord og skov en ny leder til vores ledelsesteam pr. 01.08.2019.Faktuelt er vi en skole med knap 300 elever fra 0. til 9. klasse, og desuden har vi en strukturklasse - pt. med elever fra 3. til 9. klasse Der er i alt ca. 60 ansatte på skolen. I vores Dus har vi netop nu tilmeldt ca. 80 børn.Det fysiske udtryk på skolen er præget af rummelighed, æstetik og inspirerende læringsmiljøer. Vi har en nyrenoveret og indbydende arbejdsplads, hvor der er mange muligheder for udfoldelse både inde og ude.Vi satser som skole på vores nære udeområder og er pt ved at udbygge nogle af vores gode udeskolearealer til et aktivt undervisningsmiljø med et stort naturhus, pizzaovne, gedestald og -fold, køkkenhaver, dyrehold (høns og kaniner) mv.Generelt er vi en udviklingsorienteret skole, der er kommet meget langt med ressourcen tæt på eleverne, inkluderende læringsfællesskaber og kostpolitik sundhed.Der arbejdes kontinuerligt med at udvikle Dussen og indskolingens pædagogik og fysiske rammer, således vi får skabt det allerbedste sammenhængende tilbud i indskolingsafdelingen.Som noget nyt har vi sidste år fået en Dus 2, hvor der til stadighed er udviklingspotentialer.Helt aktuelt arbejder vi netop nu med, at strukturklassens elever samt personale fremover skal have lokalefælleskab i Dussens nuværende lokaler. Personalet ser mulighederne for synergieffekter og et bedre tilbud for både Dussens børn og strukturklassens elever og ikke mindst i forhold til det pædagogiske personales samarbejde. Forudsætningerne for denne gode fusion er til stede i kraft af, at lokalerne fysisk giver mulighed for det, og fordi det foregår i en involverende proces med personalet.Vi har et godt arbejdsmiljø med en åben og tillidsbaseret tilgang, hvor nærhed er et af kodeordene. Dette gælder både vores tydelige afdelingsopdeling, teamsamarbejde, læringssamtaler og det tætte samarbejde om eleverne.Som Dus- og indskolingsleder kommer man til at få indsigt og indflydelse på hele skolens pædagogiske virke og udvikling. I øjeblikket har vi i ledelsen fokus på fortsat udvikling af læringssamtaler, modernisering af udskolingen i form af funktionsbestemte klasselokaler, MOF-projekt (motivation og fællesskab) og læseindsats.Vi søger derfor en leder, der: har en pædagogisk uddannelse samt en lederuddannelse eller en del af en sådan kan indgå som aktiv medspiller i ledelsesteamet og kan bidrage til skolens strategiske ledelse kan praktisere ledelse tæt på har format og kompetencer til at skabe tydelige og meningsfulde rammer i en indskolingsafdeling, så pædagoger og lærere kan lykkes med kerneopgaven ser det som naturligt, at vi arbejder sammen om en fælles skoledag for eleverne, der rækker fra 6.00-17.00 og har lyst til arbejde med at videreudvikle et godt samarbejde omkring dette kan udvikle vores fritidstilbud i samarbejde med medarbejderne har en positiv og anerkendende tilgang kan indgå i konstruktiv dialog med forældre og har et højt informationsniveau gerne har erfaring med pædagogisk ledelse og personaleledelse har forudsætninger for og gerne erfaring med økonomisk og administrativ ledelse har interesse og flair for at arbejde med tekniske planlægningsværktøjer har talent for at organisere og planlægge og kan arbejde effektivt og struktureret Vi søger i det hele taget en personlighed, der har lyst, vilje og mod til at være Dus- og indskolingsleder, og som skal være med til at lede Hals Skole som en del af en dynamisk og handlingsorienteret teamledelse.For yderligere information henviser vi til skolens hjemmeside, og endvidere kan yderligere oplysninger fås ved henvende sig til skolen (9982 4025), skoleleder Per Bødker Andersen (3026 1944) eller viceskoleleder Lene Vilsgaard (6089 3861).Ansøgningsfrist: onsdag d. 29. majAnsættelsessamtaler afholdes i uge 24Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Da vores Dus- og indskolingsleder har fået stilling som skoleleder, søger skolen tæt ved hav, fjord og skov en ny leder til vores ledelsesteam pr. 01.08.2019.
Faktuelt er vi en skole med knap 300 elever fra 0. til 9. klasse, og desuden har vi en strukturklasse - pt. med elever fra 3. til 9. klasse Der er i alt ca. 60 ansatte på skolen. I vores Dus har vi netop nu tilmeldt ca. 80 børn.
Det fysiske udtryk på skolen er præget af rummelighed, æstetik og inspirerende læringsmiljøer. Vi har en nyrenoveret og indbydende arbejdsplads, hvor der er mange muligheder for udfoldelse både inde og ude.
Vi satser som skole på vores nære udeområder og er pt ved at udbygge nogle af vores gode udeskolearealer til et aktivt undervisningsmiljø med et stort naturhus, pizzaovne, gedestald og -fold, køkkenhaver, dyrehold (høns og kaniner) mv.

Generelt er vi en udviklingsorienteret skole, der er kommet meget langt med ressourcen tæt på eleverne, inkluderende læringsfællesskaber og kostpolitik/sundhed.

Der arbejdes kontinuerligt med at udvikle Dussen og indskolingens pædagogik og fysiske rammer, således vi får skabt det allerbedste sammenhængende tilbud i indskolingsafdelingen.
Som noget nyt har vi sidste år fået en Dus 2, hvor der til stadighed er udviklingspotentialer.
Helt aktuelt arbejder vi netop nu med, at strukturklassens elever samt personale fremover skal have lokalefælleskab i Dussens nuværende lokaler. Personalet ser mulighederne for synergieffekter og et bedre tilbud for både Dussens børn og strukturklassens elever – og ikke mindst i forhold til det pædagogiske personales samarbejde. Forudsætningerne for denne gode fusion er til stede i kraft af, at lokalerne fysisk giver mulighed for det, og fordi det foregår i en involverende proces med personalet.

Vi har et godt arbejdsmiljø med en åben og tillidsbaseret tilgang, hvor nærhed er et af kodeordene. Dette gælder både vores tydelige afdelingsopdeling, teamsamarbejde, læringssamtaler og det tætte samarbejde om eleverne.

Som Dus- og indskolingsleder kommer man til at få indsigt og indflydelse på hele skolens pædagogiske virke og udvikling. I øjeblikket har vi i ledelsen fokus på fortsat udvikling af læringssamtaler, modernisering af udskolingen i form af funktionsbestemte klasselokaler, MOF-projekt (motivation og fællesskab) og læseindsats.

Vi søger derfor en leder, der:
  • har en pædagogisk uddannelse samt en lederuddannelse eller en del af en sådan
  • kan indgå som aktiv medspiller i ledelsesteamet og kan bidrage til skolens strategiske ledelse
  • kan praktisere ledelse ”tæt på”
  • har format og kompetencer til at skabe tydelige og meningsfulde rammer i en indskolingsafdeling, så pædagoger og lærere kan lykkes med kerneopgaven
  • ser det som naturligt, at vi arbejder sammen om en fælles skoledag for eleverne, der rækker fra 6.00-17.00 og har lyst til arbejde med at videreudvikle et godt samarbejde omkring dette
  • kan udvikle vores fritidstilbud i samarbejde med medarbejderne
  • har en positiv og anerkendende tilgang
  • kan indgå i konstruktiv dialog med forældre og har et højt informationsniveau
  • gerne har erfaring med pædagogisk ledelse og personaleledelse
  • har forudsætninger for og gerne erfaring med økonomisk og administrativ ledelse
  • har interesse og flair for at arbejde med tekniske planlægningsværktøjer
  • har talent for at organisere og planlægge og kan arbejde effektivt og struktureret
Vi søger i det hele taget en personlighed, der har lyst, vilje og mod til at være Dus- og indskolingsleder, og som skal være med til at lede Hals Skole som en del af en dynamisk og handlingsorienteret teamledelse.

For yderligere information henviser vi til skolens hjemmeside, og endvidere kan yderligere oplysninger fås ved henvende sig til skolen (9982 4025), skoleleder Per Bødker Andersen (3026 1944) eller viceskoleleder Lene Vilsgaard (6089 3861).
Ansøgningsfrist: onsdag d. 29. maj
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 24

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/342a0fd5_logo.gifHals SkoleHals2019-05-13T09:00:00.5272019-05-29T00:00:00
330020647Afdelingsleder til Gl. Hasseris SkoleBasic Gl. Hasseris Skole søger afdelingsleder med tiltrædelse pr. 1. august 2019Er du klar på at være en del af et udfordrende og spændende miljø med plads til humor og engagement samt fokus på højt fagligt niveau, så er du den rette for os.Gl. Hasseris Skole er en stor skole med 740 elever og et engageret personale på ca. 100 medarbejdere. Skolen er afdelingsopdelt, og der arbejdes i årgangs- og fagteam.På Gl. Hasseris Skole er det vigtigt, at alle lever op til skolens overordnede værdi: Ordentlighed . Det betyder, at vi alle, på og uden for skolen, til enhver tid forpligter os på at være ordentlige i enhver henseende.Vi kan tilbyde en arbejdsplads: Hvor vi arbejder ud fra et pædagogisk grundsyn (Alle børn gør det godt, hvis de kan). Hvor der er tydelige opgave- og ansvarsfordelinger i ledelsesteamet. Hvor der er gode muligheder for at tænke innovativt. Hvor vi har en forældregruppe, der bakker op om skolen og dens værdier. Med en god samarbejdskultur. Med fokus på trivsel. Vi forventer at du: Kan tage ansvar for den administrative ledelse på hele skolen. Som minimum vikardækning samt skoleårets planlægning herunder skemalægning. Kan tage ansvar for den pædagogiske ledelse i udskolingen herunder personaleledelse. Kan arbejde selvstændigt i forhold til ledelse af udskolingen, og samtidig ser afdelingen som en del af hele skolens virke. Er loyal overfor beslutninger, der er truffet i ledelsesteamet eller af skoleleder. Formår at følge op på tiltag og følge disse hele vejen i mål. Agerer tydeligt og ordentligt i din dialog både ift. kollegaer, medarbejdere, elever og forældre. Arbejder selvstændigt og på samme tid er en stærk teamplayer. Skaber bæredygtige relationer og er forudsigelig i ledelse af medarbejdere. Ledelsesteamet består af skoleleder, viceskoleleder, afdelingsleder, leder for DUS og indskoling samt teknisk serviceleder.Det forventes, at du deltager aktivt i samarbejdet mellem klyngens ledere og med-ledere på tværs af skolevæsenet.Det forventes, at vores kommende afdelingsleder har en læreruddannelse, og har eller gennemfører en uddannelse, der er relevant for skoleledelse.Stillingen som afdelingsleder opslås i overensstemmelse med Aalborg Kommunes principper om Learning Pipeline, der kan findes som et tema under værktøjer på www.nogetathavedeti.dk.Oplysninger om skolen og skolevæsenet kan ses på skolens hjemmeside: www.gammelhasserisskole.dk og på skolevæsenets hjemmeside: www.nogetathavedeti.dkInteresserede kan, for yderligere oplysninger, kontakte Gl. Hasseris Skole ved skoleleder Michael Sørensen, viceskoleleder Søren de Lasson eller DUS-indskolingsleder Lotte Fischer Danielsen på tlf. 99 82 40 00. På Skoleforvaltningen kan sektorleder Jakob Borup kontaktes på tlf. 93 52 00 46.Afdelingslederstillingen er omfattet af aftale om lokal løn og indgået forhåndsaftale svarende til en årsløn på omkring kr. 480.000 excl. pension. Øvrige ansættelsesforhold følger gældende overenskomst aftale indgået med KL.Forud for endelig ansættelse i stillinger, hvor medarbejdere er i kontakt med børn og unge under 15 år, indhentes børne- og straffeattest. Læs mere på http: www.aalborgkommune.dk attest. AnsøgningsfristMandag den 3. juni.SamtalerFørste samtale er mandag den 17.juni fra kl. 12.00Evt. Anden samtale er torsdag den 20.juni fra kl. 12.00Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Gl. Hasseris Skole søger afdelingsleder med tiltrædelse pr. 1. august 2019

Er du klar på at være en del af et udfordrende og spændende miljø med plads til humor og engagement samt fokus på højt fagligt niveau, så er du den rette for os.
Gl. Hasseris Skole er en stor skole med 740 elever og et engageret personale på ca. 100 medarbejdere. Skolen er afdelingsopdelt, og der arbejdes i årgangs- og fagteam.

På Gl. Hasseris Skole er det vigtigt, at alle lever op til skolens overordnede værdi: ”Ordentlighed”. Det betyder, at vi alle, på og uden for skolen, til enhver tid forpligter os på at være ordentlige i enhver henseende.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads:
  • Hvor vi arbejder ud fra et pædagogisk grundsyn (Alle børn gør det godt, hvis de kan).
  • Hvor der er tydelige opgave- og ansvarsfordelinger i ledelsesteamet.
  • Hvor der er gode muligheder for at tænke innovativt.
  • Hvor vi har en forældregruppe, der bakker op om skolen og dens værdier.
  • Med en god samarbejdskultur.
  • Med fokus på trivsel.
Vi forventer at du:
  • Kan tage ansvar for den administrative ledelse på hele skolen. Som minimum vikardækning samt skoleårets planlægning – herunder skemalægning.
  • Kan tage ansvar for den pædagogiske ledelse i udskolingen – herunder personaleledelse.
  • Kan arbejde selvstændigt i forhold til ledelse af udskolingen, og samtidig ser afdelingen som en del af hele skolens virke.
  • Er loyal overfor beslutninger, der er truffet i ledelsesteamet eller af skoleleder.
  • Formår at følge op på tiltag og følge disse hele vejen i mål.
  • Agerer tydeligt og ordentligt i din dialog – både ift. kollegaer, medarbejdere, elever og forældre.
  • Arbejder selvstændigt og på samme tid er en stærk teamplayer.
  • Skaber bæredygtige relationer og er forudsigelig i ledelse af medarbejdere.
Ledelsesteamet består af skoleleder, viceskoleleder, afdelingsleder, leder for DUS og indskoling samt teknisk serviceleder.

Det forventes, at du deltager aktivt i samarbejdet mellem klyngens ledere og med-ledere på tværs af skolevæsenet.

Det forventes, at vores kommende afdelingsleder har en læreruddannelse, og har – eller gennemfører – en uddannelse, der er relevant for skoleledelse.

Stillingen som afdelingsleder opslås i overensstemmelse med Aalborg Kommunes principper om Learning Pipeline, der kan findes som et tema under værktøjer på www.nogetathavedeti.dk.

Oplysninger om skolen og skolevæsenet kan ses på skolens hjemmeside: www.gammelhasserisskole.dk og på skolevæsenets hjemmeside: www.nogetathavedeti.dk

Interesserede kan, for yderligere oplysninger, kontakte Gl. Hasseris Skole ved skoleleder Michael Sørensen, viceskoleleder Søren de Lasson eller DUS-indskolingsleder Lotte Fischer Danielsen på tlf. 99 82 40 00. På Skoleforvaltningen kan sektorleder Jakob Borup kontaktes på tlf. 93 52 00 46.

Afdelingslederstillingen er omfattet af aftale om lokal løn og indgået forhåndsaftale svarende til en årsløn på omkring kr. 480.000 excl. pension. Øvrige ansættelsesforhold følger gældende overenskomst/aftale indgået med KL.

Forud for endelig ansættelse i stillinger, hvor medarbejdere er i kontakt med børn og unge under 15 år, indhentes børne- og straffeattest. Læs mere på http://www.aalborgkommune.dk/attest.  

Ansøgningsfrist
Mandag den 3. juni.

Samtaler
Første samtale er mandag den 17.juni fra kl. 12.00
Evt. Anden samtale er torsdag den 20.juni fra kl. 12.00


Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/2872af21_logo.gifGl. Hasseris SkoleAalborg2019-05-09T15:03:03.3532019-06-03T00:00:00
330019798Afdelingsleder med souschef funktion til Ulsted Skole og DUSBasic Brænder du for en lille skole med, nærvær, trivsel og læring i fokus? Vil du være med til at gå forrest i udviklingen af vores idrætsskole? Har du lyst og mod til at være med til at etablere et nyt velfungerende ledelsesteam? Og kan du kende dig selv i skolens værdier?Stolthed - anerkendelse - trivsel kvalitet kreativitet Så er du vores nye afdelingsleder!Ulsted Skole har 121 elever fra 0 til 6 klasse, 50 børn i DUS og et samlet personale på 21 personer.Skolens rammer giver gode muligheder for et fleksibelt læringsmiljø. Lokaler og bygninger er løbende renoveret, senest i 2017, hvor vi har taget et rigtig lækkert håndværk og design lokale i brug. I tilknytning til skolen ligger Skoleskoven - Et natur- og aktivitetsområde med mange forskellige udfoldelsesmuligheder. Ulsted skole er fra det kommende skoleår idrætsskole i Aalborg kommune, og du skal med afsæt i idrætsskolekonceptet have fokus på at forbedre elevernes trivsel og højne det faglige niveau.Ulsted Skole lægger stor vægt på at være et lærested for alle med trivsel, gensidig tillid og et tæt samarbejde mellem elever, personale, forældre og skolebestyrelse.Skolen er en integreret del af bysamfundet og samarbejder med lokale foreninger og byens erhvervsliv.I tilknytning til skolen er der oprettet en støtteforening, der har til formål at styrke skolens kulturelle og sociale liv og at understøtte aktiviteter, der falder uden for skolens økonomiske muligheder og rammer.Skolen har et tæt samarbejde med Børnehaven Ulvereden og deltager i et velfungerende klyngesamarbejde med skolerne Hou, Hals, Gandrup og V. Hassing. Vi søger en leder der: Har en relevant lederuddannelse eller er indstillet på at uddanne sig. (Som leder i Aalborg kommune er der krav om lederuddannelse på diplomniveau eller tilsvarende) Er en aktiv medspiller i et dynamisk ledelsesteam, hvor vi sammen spiller hinanden gode. Er en tydelig pædagogisk leder, der tør at gå forrest såvel i skole som i DUS. Kan give sparring, feedback og vejledning, der bidrager til børn og unges læring, trivsel og dannelse. Kan inspirere, begejstre og omsætte visioner til handling. Vil arbejde for at højne skolens faglige niveau. Har blik for hele organisationen. I øvrigt søger vi en person der: Er anerkendende, empatisk og inkluderende. Besidder humor og vil lade et godt grin være en del af hverdagen. Lader døren stå åben og er synlig i forhold til børnene, deres forældre og personalet. Ledelsesmæssigt er Ulsted Skole organiseret i et ledelsesteam bestående af to personer med fuld tid til ledelse. Du vil I tæt samarbejde med skoleleder fordele de forskellige arbejdsopgaver og ansvarsområder i forhold til personlige præferencer og kompetencer. Vi forventer, at du kontakter skolen og meget gerne aflægger os et besøg. Besøg aftales med skoleleder Søren Nielsen på telefon 30 11 82 25.Ansættelses og lønStillingen er en faststilling på fuld tid.Løn efter gældende overenskomst.SamtalerFørste samtalerunde finder sted den 11. juni og en eventuel anden runde den 13. juni Yderligere information kan fås ved henvendelse til:Skoleleder Søren Nielsen tlf.: 30 11 82 25Skolebestyrelsesformand Tabitha Bundgaard tlf.: 40 30 20 24Skolens hjemmeside: www.ulstedskole.dkForud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Brænder du for en lille skole med, nærvær, trivsel og læring i fokus? Vil du være med til at gå forrest i udviklingen af vores idrætsskole?  Har du lyst og mod til at være med til at etablere et nyt velfungerende ledelsesteam? Og kan du kende dig selv i skolens værdier?
Stolthed - anerkendelse - trivsel – kvalitet – kreativitet
 
Så er du vores nye afdelingsleder!
Ulsted Skole har 121 elever fra 0 til 6 klasse, 50 børn i DUS og et samlet personale på 21 personer.
Skolens rammer giver gode muligheder for et fleksibelt læringsmiljø. Lokaler og bygninger er løbende renoveret, senest i 2017, hvor vi har taget et rigtig lækkert håndværk og design lokale i brug. I tilknytning til skolen ligger ”Skoleskoven” -  Et natur- og aktivitetsområde med mange forskellige udfoldelsesmuligheder. Ulsted skole er fra det kommende skoleår idrætsskole i Aalborg kommune, og du skal med afsæt i idrætsskolekonceptet have fokus på at forbedre elevernes trivsel og højne det faglige niveau.
Ulsted Skole lægger stor vægt på at være et lærested for alle med trivsel, gensidig tillid og et tæt samarbejde mellem elever, personale, forældre og skolebestyrelse.
Skolen er en integreret del af bysamfundet og samarbejder med lokale foreninger og byens erhvervsliv.
I tilknytning til skolen er der oprettet en støtteforening, der har til formål at styrke skolens kulturelle og sociale liv og at understøtte aktiviteter, der falder uden for skolens økonomiske muligheder og rammer.
Skolen har et tæt samarbejde med Børnehaven Ulvereden og deltager i et velfungerende klyngesamarbejde med skolerne Hou, Hals, Gandrup og V. Hassing.

 Vi søger en leder der:
  • Har en relevant lederuddannelse eller er indstillet på at uddanne sig. (Som leder i Aalborg kommune er der krav om lederuddannelse på diplomniveau eller tilsvarende)
  • Er en aktiv medspiller i et dynamisk ledelsesteam, hvor vi sammen spiller hinanden gode.
  • Er en tydelig pædagogisk leder, der tør at gå forrest såvel i skole som i DUS.
  • Kan give sparring, feedback og vejledning, der bidrager til børn og unges læring, trivsel og dannelse.
  • Kan inspirere, begejstre og omsætte visioner til handling.
  • Vil arbejde for at højne skolens faglige niveau.
  • Har blik for hele organisationen.
 I øvrigt søger vi en person der:
  • Er anerkendende, empatisk og inkluderende.
  • Besidder humor og vil lade ”et godt grin” være en del af hverdagen.
  • Lader døren stå åben og er synlig i forhold til børnene, deres forældre og personalet.
Ledelsesmæssigt er Ulsted Skole organiseret i et ledelsesteam bestående af to personer med fuld tid til ledelse. Du vil I tæt samarbejde med skoleleder fordele de forskellige arbejdsopgaver og ansvarsområder i forhold til personlige præferencer og kompetencer.
 
Vi forventer, at du kontakter skolen og meget gerne aflægger os et besøg. Besøg aftales med skoleleder Søren Nielsen på telefon 30 11 82 25.

Ansættelses og løn
Stillingen er en faststilling på fuld tid.
Løn efter gældende overenskomst.

Samtaler
Første samtalerunde finder sted den 11. juni og en eventuel anden runde den 13. juni
 
Yderligere information kan fås ved henvendelse til:
Skoleleder Søren Nielsen tlf.: 30 11 82 25
Skolebestyrelsesformand Tabitha Bundgaard tlf.: 40 30 20 24
Skolens hjemmeside: www.ulstedskole.dk

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/fcc6c3c2_logo.gifUlsted SkoleHals2019-05-08T15:02:14.1472019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til socialpsykiatrien i Brønderslev Kommune

Handicap og psykiatri

Brønderslev
Ambitiøs afdelingsleder til Socialpsykiatrien i Brønderslev Kommune I det socialpsykiatriske botilbud Hedebo søger vi en afdelingsleder med tiltrædelse pr. 1. august 2019. Vi insisterer på, at Hedebo skal være et godt sted at bo, hvor borgerne trive...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Afdelingsleder for specialområdet på Filstedvejens skole

Filstedvejens Skole

Aalborg
Bliv afdelingsleder for specialområdet, og vær med til at fastholde samt udvikle vores fantastiske og omsorgsfulde skole Filstedvejens Skole, Aalborg Kommune Brug din stærke visionære sans til at lede både medarbejdere og processer. Hjælp os med at ...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Dus- og indskolingsleder til Hals Skole

Hals Skole

Hals
Da vores Dus- og indskolingsleder har fået stilling som skoleleder, søger skolen tæt ved hav, fjord og skov en ny leder til vores ledelsesteam pr. 01.08.2019.Faktuelt er vi en skole med knap 300 elever fra 0. til 9. klasse, og desuden har vi en stru...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Afdelingsleder til Gl. Hasseris Skole

Gl. Hasseris Skole

Aalborg
Gl. Hasseris Skole søger afdelingsleder med tiltrædelse pr. 1. august 2019Er du klar på at være en del af et udfordrende og spændende miljø med plads til humor og engagement samt fokus på højt fagligt niveau, så er du den rette for os.Gl. Hasseris S...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Afdelingsleder med souschef funktion til Ulsted Skole og DUS

Ulsted Skole

Hals
Brænder du for en lille skole med, nærvær, trivsel og læring i fokus? Vil du være med til at gå forrest i udviklingen af vores idrætsskole? Har du lyst og mod til at være med til at etablere et nyt velfungerende ledelsesteam? Og kan du kende dig sel...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019