Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AFDELINGSLEDER TIL FRIT VALG/HJEMMEPLEJEN BRØNDERSLEV KOMMUNE

Afdelingsleder til Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune

Er du en anerkendende, motiverende og innovativ leder, der kan lide at arbejde med forandringer?
Brænder du for personaleledelse og for at gøre en forskel på ældreområdet?
Har du rehabilitering som en naturlig tilgang og kan du samarbejde på tværs med mange interessenter?
Så skal du søge job i Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune.


Vi søger en afdelingsleder til Frit Valg/Hjemmeplejens afdeling i Brønderslev by med tiltrædelse den 1. juli 2019, eller snarest.

Afdelingen består af udekørende hjemmepleje i dag-, aften og nattevagt i Brønderslev by og opland, med alt ca. 120 faste SOSU-medarbejdere, hvoraf du vil få ansvaret for ca halvdelen.
Du deler ledelsesansvaret i afdelingen i Brønderslev med en kollega og indgår desuden i et ledelsesteam bestående af i alt 4 afdelingsledere og lederen af Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune.
Frit Valg i Brønderslev kommune er en kommune- og døgndækkende enhed, med ca 220 SSH’er og SSA’er og vi er uddannelsessted for både SSH- og SSA-elever.
Området er inddelt i to lokalafdelinger - en i Hjallerup/Dronninglund og en I Brønderslev.

Som afdelingsleder refererer du til lederen af Frit Valg og du har den direkte ledelsesopgave i forhold til medarbejder- og brugerniveauet.

Afdelingslederen har det daglige ansvar for: 

  • En høj faglighed i opgaveløsningen.
  • At området har de nødvendige kompetencer.
  • Fastholde fokus på og arbejde innovativt med den rehabiliterende tankegang.
  • Fokus på at udvikle området, til gavn for borgerne, medarbejderne og organisationen
  • Sikre det tværfaglige og tværsektorielle samarbejde
  • Overholdelse af områdets budget og sikre løbende tilpasninger i forhold til leverede ydelser
  • Personaleledelsen i egen afdeling – dvs. arbejdstilrettelæggelse, medarbejderudviklingssamtaler, personalemøder, personalesamtaler mv.
  • Administrative forhold i tilknytning til medarbejdere
  • Fysisk og psykisk arbejdsmiljø
  • At gøre arbejdet med Rehabilitering, meningsfyldt for borgere, pårørende og medarbejdere. Dette bl.a. gennem tværfaglige konferencer.

Du vil sammen med din kollega i afdelingen få det ledelsesmæssige ansvar for en optimal, sammenhængende og rationel planlægning der lever op til gældende overenskomst, lovgivning, kvalitetsstandarter og politisk besluttede serviceniveauer.
Afdelingen i Brønderslev har desuden tre planlæggere, som varetager den daglige ruteplanlægning i området, justering og håndtering af bevillinger, kommunikation med myndighedsafdelingen osv. Derudover har afdelingen en medarbejder, der arbejder med vagtplanlægning, vagtbooking, kvalitetssikring af og optimal sammenhæng mellem opgaver og ressourcer mm, samt en administrativ medarbejder.

Værdibaseret ledelse 
Som Afdelingslederne i Frit Valg skal man arbejde ud fra en værdibaseret tilgang, hvor der bla. tages afsæt i:
  • En generel Anerkende tilgang til medarbejdere, borger, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
  • En tillidsbaseret, dialogorienteret og tydelig kommunikation
  • Inddragelse og motivation af medarbejdere, borgere og pårørende i udarbejdelse af løsninger, som har konsekvens for dem, med fokus på Rehabilitering.
  • Fokus på en høj grad af arbejdsglæde i afdelingen

Afdelingslederne forventes at have
  • En relevant sundhedsfaglig uddannelse
  • Gerne ledelseserfaring fra Sundheds- og Ældreområdet
  • Gerne erfaring med arbejdstilrettelæggelse indenfor Sundheds– og Ældreområdet
  • Erfaring i at arbejde målrettet med Rehabilitering, samt facilitering af et vedvarende fokus herpå.
  • Stort fokus på at arbejde med øget tværfaglighed og fleksibilitet på tværs af faggrupperne
  • Fokus på borgerbehov og herunder til stadighed arbejde for borger- og pårørendeinvolvering
  • Fokus på at fastholde og sikre medarbejdernes trivsel og det gode arbejdsmiljø
  • Erfaring med at arbejde med kvalitetssikring og faglig udvikling
  • Flair for økonomistyring og optimal ressourceanvendelse i et aktivitetsstyret budget
  • Evne til at formulere sig klart og præcist i skrift og tale
  • Evne til at implementere forandringsprocesser og foretage de nødvendige tilpasninger som konsekvens af ændringer på området
  • Evne til loyalt at arbejde med implementering af de politisk trufne beslutninger

Afdelingslederen skal i samarbejde med medarbejderne samt ledelsesteamet på området sikre en hensigtsmæssig driftsafvikling indenfor egen afdeling samt sikre at de overordnede visioner kommer på dagsordenen.



Personlig arbejdsstil 
Stillingen stiller krav om synlig ledelse og gode samarbejdsevner i forhold til borgere, pårørende, medarbejdere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere.

Afdelingslederen forventes at have en motiverende, proaktiv og inspirerende arbejdsstil, der er præget af et positivt menneskesyn og det forudsættes, at afdelingslederen har en anerkendende, lyttende, troværdig og tillidsskabende arbejdsstil.



Vi tilbyder:
  • Dygtige og engagerede medarbejdere
  • Erfarne og engagerede lederkollegaer
  • At blive en del af et velfungerende ledelsesteam
  • Tæt samarbejde med tværfaglige samarbejdspartnere
  • Inddragelse i den fortsatte udvikling i Frit Valg i Brønderslev Kommune
  • En fremsynet og målrettet organisation med udviklingspotentiale
  • Store muligheder for at kunne sætte dit eget personlige præg på afdelingen


Praktiske oplysninger 
 
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte leder af Frit Valg/Hjemmeplejen
Gitte Barholt tlf. 30 38 48 99 eller afdelingsleder Anette Johansen tlf. 30 18 84 07.

Stillingen er på 37 timer/uge og ønskes besat 1. juli 2019 eller snarest.

Løn og ansættelse vil være efter gældende overenskomst

Ansøgningsfrist er onsdag d. 22. maj kl. 12.00

Samtaler forventes afholdt d. 27 + 28. maj


I Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.

Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til ledere af medarbejdere, er:
  • At du har fokus på kerneopgaven og optimerer de tværfaglige rammer
  • At du arbejder for I har en høj faglighed samt et godt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • At du er ansvarlig for et arbejdsmiljø, der er præget af trivsel, anerkendelse og respekt og tillid
  • At du ser dig selv som en del af ledelsesfællesskabet
Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en leder af medarbejdere i vores forventningsmodel.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015465Phoenix-4b4a12cf12019-05-02T00:00:00AFDELINGSLEDER TIL FRIT VALG/HJEMMEPLEJEN BRØNDERSLEV KOMMUNEAfdelingsleder til Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune

Er du en anerkendende, motiverende og innovativ leder, der kan lide at arbejde med forandringer?
Brænder du for personaleledelse og for at gøre en forskel på ældreområdet?
Har du rehabilitering som en naturlig tilgang og kan du samarbejde på tværs med mange interessenter?
Så skal du søge job i Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune.


Vi søger en afdelingsleder til Frit Valg/Hjemmeplejens afdeling i Brønderslev by med tiltrædelse den 1. juli 2019, eller snarest.

Afdelingen består af udekørende hjemmepleje i dag-, aften og nattevagt i Brønderslev by og opland, med alt ca. 120 faste SOSU-medarbejdere, hvoraf du vil få ansvaret for ca halvdelen.
Du deler ledelsesansvaret i afdelingen i Brønderslev med en kollega og indgår desuden i et ledelsesteam bestående af i alt 4 afdelingsledere og lederen af Frit Valg/Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune.
Frit Valg i Brønderslev kommune er en kommune- og døgndækkende enhed, med ca 220 SSH’er og SSA’er og vi er uddannelsessted for både SSH- og SSA-elever.
Området er inddelt i to lokalafdelinger - en i Hjallerup/Dronninglund og en I Brønderslev.

Som afdelingsleder refererer du til lederen af Frit Valg og du har den direkte ledelsesopgave i forhold til medarbejder- og brugerniveauet.

Afdelingslederen har det daglige ansvar for: 
  • En høj faglighed i opgaveløsningen.
  • At området har de nødvendige kompetencer.
  • Fastholde fokus på og arbejde innovativt med den rehabiliterende tankegang.
  • Fokus på at udvikle området, til gavn for borgerne, medarbejderne og organisationen
  • Sikre det tværfaglige og tværsektorielle samarbejde
  • Overholdelse af områdets budget og sikre løbende tilpasninger i forhold til leverede ydelser
  • Personaleledelsen i egen afdeling – dvs. arbejdstilrettelæggelse, medarbejderudviklingssamtaler, personalemøder, personalesamtaler mv.
  • Administrative forhold i tilknytning til medarbejdere
  • Fysisk og psykisk arbejdsmiljø
  • At gøre arbejdet med Rehabilitering, meningsfyldt for borgere, pårørende og medarbejdere. Dette bl.a. gennem tværfaglige konferencer.

Du vil sammen med din kollega i afdelingen få det ledelsesmæssige ansvar for en optimal, sammenhængende og rationel planlægning der lever op til gældende overenskomst, lovgivning, kvalitetsstandarter og politisk besluttede serviceniveauer.
Afdelingen i Brønderslev har desuden tre planlæggere, som varetager den daglige ruteplanlægning i området, justering og håndtering af bevillinger, kommunikation med myndighedsafdelingen osv. Derudover har afdelingen en medarbejder, der arbejder med vagtplanlægning, vagtbooking, kvalitetssikring af og optimal sammenhæng mellem opgaver og ressourcer mm, samt en administrativ medarbejder.

Værdibaseret ledelse 
Som Afdelingslederne i Frit Valg skal man arbejde ud fra en værdibaseret tilgang, hvor der bla. tages afsæt i:
  • En generel Anerkende tilgang til medarbejdere, borger, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
  • En tillidsbaseret, dialogorienteret og tydelig kommunikation
  • Inddragelse og motivation af medarbejdere, borgere og pårørende i udarbejdelse af løsninger, som har konsekvens for dem, med fokus på Rehabilitering.
  • Fokus på en høj grad af arbejdsglæde i afdelingen

Afdelingslederne forventes at have
  • En relevant sundhedsfaglig uddannelse
  • Gerne ledelseserfaring fra Sundheds- og Ældreområdet
  • Gerne erfaring med arbejdstilrettelæggelse indenfor Sundheds– og Ældreområdet
  • Erfaring i at arbejde målrettet med Rehabilitering, samt facilitering af et vedvarende fokus herpå.
  • Stort fokus på at arbejde med øget tværfaglighed og fleksibilitet på tværs af faggrupperne
  • Fokus på borgerbehov og herunder til stadighed arbejde for borger- og pårørendeinvolvering
  • Fokus på at fastholde og sikre medarbejdernes trivsel og det gode arbejdsmiljø
  • Erfaring med at arbejde med kvalitetssikring og faglig udvikling
  • Flair for økonomistyring og optimal ressourceanvendelse i et aktivitetsstyret budget
  • Evne til at formulere sig klart og præcist i skrift og tale
  • Evne til at implementere forandringsprocesser og foretage de nødvendige tilpasninger som konsekvens af ændringer på området
  • Evne til loyalt at arbejde med implementering af de politisk trufne beslutninger

Afdelingslederen skal i samarbejde med medarbejderne samt ledelsesteamet på området sikre en hensigtsmæssig driftsafvikling indenfor egen afdeling samt sikre at de overordnede visioner kommer på dagsordenen.



Personlig arbejdsstil 
Stillingen stiller krav om synlig ledelse og gode samarbejdsevner i forhold til borgere, pårørende, medarbejdere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere.

Afdelingslederen forventes at have en motiverende, proaktiv og inspirerende arbejdsstil, der er præget af et positivt menneskesyn og det forudsættes, at afdelingslederen har en anerkendende, lyttende, troværdig og tillidsskabende arbejdsstil.



Vi tilbyder:
  • Dygtige og engagerede medarbejdere
  • Erfarne og engagerede lederkollegaer
  • At blive en del af et velfungerende ledelsesteam
  • Tæt samarbejde med tværfaglige samarbejdspartnere
  • Inddragelse i den fortsatte udvikling i Frit Valg i Brønderslev Kommune
  • En fremsynet og målrettet organisation med udviklingspotentiale
  • Store muligheder for at kunne sætte dit eget personlige præg på afdelingen


Praktiske oplysninger 
 
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte leder af Frit Valg/Hjemmeplejen
Gitte Barholt tlf. 30 38 48 99 eller afdelingsleder Anette Johansen tlf. 30 18 84 07.

Stillingen er på 37 timer/uge og ønskes besat 1. juli 2019 eller snarest.

Løn og ansættelse vil være efter gældende overenskomst

Ansøgningsfrist er onsdag d. 22. maj kl. 12.00

Samtaler forventes afholdt d. 27 + 28. maj


I Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.

Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til ledere af medarbejdere, er:
  • At du har fokus på kerneopgaven og optimerer de tværfaglige rammer
  • At du arbejder for I har en høj faglighed samt et godt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • At du er ansvarlig for et arbejdsmiljø, der er præget af trivsel, anerkendelse og respekt og tillid
  • At du ser dig selv som en del af ledelsesfællesskabet
Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en leder af medarbejdere i vores forventningsmodel.

2019-05-22T17:52:27.357 Afdelingsleder til Frit Valg Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune Er du en anerkendende, motiverende og innovativ leder, der kan lide at arbejde med forandringer? Brænder du for personaleledelse og for at gøre en forskel på ældreområdet? Har du rehabilitering som en naturlig tilgang og kan du samarbejde på tværs med mange interessenter? Så skal du søge job i Frit Valg Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune. Vi søger en afdelingsleder til Frit Valg Hjemmeplejens afdeling i Brønderslev by med tiltrædelse den 1. juli 2019, eller snarest. Afdelingen består af udekørende hjemmepleje i dag-, aften og nattevagt i Brønderslev by og opland, med alt ca. 120 faste SOSU-medarbejdere, hvoraf du vil få ansvaret for ca halvdelen. Du deler ledelsesansvaret i afdelingen i Brønderslev med en kollega og indgår desuden i et ledelsesteam bestående af i alt 4 afdelingsledere og lederen af Frit Valg Hjemmeplejen i Brønderslev Kommune. Frit Valg i Brønderslev kommune er en kommune- og døgndækkende enhed, med ca 220 SSH er og SSA er og vi er uddannelsessted for både SSH- og SSA-elever. Området er inddelt i to lokalafdelinger - en i Hjallerup Dronninglund og en I Brønderslev. Som afdelingsleder refererer du til lederen af Frit Valg og du har den direkte ledelsesopgave i forhold til medarbejder- og brugerniveauet. Afdelingslederen har det daglige ansvar for: En høj faglighed i opgaveløsningen.At området har de nødvendige kompetencer.Fastholde fokus på og arbejde innovativt med den rehabiliterende tankegang.Fokus på at udvikle området, til gavn for borgerne, medarbejderne og organisationenSikre det tværfaglige og tværsektorielle samarbejdeOverholdelse af områdets budget og sikre løbende tilpasninger i forhold til leverede ydelserPersonaleledelsen i egen afdeling dvs. arbejdstilrettelæggelse, medarbejderudviklingssamtaler, personalemøder, personalesamtaler mv.Administrative forhold i tilknytning til medarbejdereFysisk og psykisk arbejdsmiljøAt gøre arbejdet med Rehabilitering, meningsfyldt for borgere, pårørende og medarbejdere. Dette bl.a. gennem tværfaglige konferencer. Du vil sammen med din kollega i afdelingen få det ledelsesmæssige ansvar for en optimal, sammenhængende og rationel planlægning der lever op til gældende overenskomst, lovgivning, kvalitetsstandarter og politisk besluttede serviceniveauer. Afdelingen i Brønderslev har desuden tre planlæggere, som varetager den daglige ruteplanlægning i området, justering og håndtering af bevillinger, kommunikation med myndighedsafdelingen osv. Derudover har afdelingen en medarbejder, der arbejder med vagtplanlægning, vagtbooking, kvalitetssikring af og optimal sammenhæng mellem opgaver og ressourcer mm, samt en administrativ medarbejder. Værdibaseret ledelse Som Afdelingslederne i Frit Valg skal man arbejde ud fra en værdibaseret tilgang, hvor der bla. tages afsæt i:En generel Anerkende tilgang til medarbejdere, borger, pårørende og øvrige samarbejdspartnereEn tillidsbaseret, dialogorienteret og tydelig kommunikationInddragelse og motivation af medarbejdere, borgere og pårørende i udarbejdelse af løsninger, som har konsekvens for dem, med fokus på Rehabilitering.Fokus på en høj grad af arbejdsglæde i afdelingen Afdelingslederne forventes at haveEn relevant sundhedsfaglig uddannelseGerne ledelseserfaring fra Sundheds- og ldreområdetGerne erfaring med arbejdstilrettelæggelse indenfor Sundheds og ldreområdetErfaring i at arbejde målrettet med Rehabilitering, samt facilitering af et vedvarende fokus herpå.Stort fokus på at arbejde med øget tværfaglighed og fleksibilitet på tværs af faggrupperneFokus på borgerbehov og herunder til stadighed arbejde for borger- og pårørendeinvolveringFokus på at fastholde og sikre medarbejdernes trivsel og det gode arbejdsmiljøErfaring med at arbejde med kvalitetssikring og faglig udviklingFlair for økonomistyring og optimal ressourceanvendelse i et aktivitetsstyret budgetEvne til at formulere sig klart og præcist i skrift og taleEvne til at implementere forandringsprocesser og foretage de nødvendige tilpasninger som konsekvens af ændringer på områdetEvne til loyalt at arbejde med implementering af de politisk trufne beslutninger Afdelingslederen skal i samarbejde med medarbejderne samt ledelsesteamet på området sikre en hensigtsmæssig driftsafvikling indenfor egen afdeling samt sikre at de overordnede visioner kommer på dagsordenen. Personlig arbejdsstil Stillingen stiller krav om synlig ledelse og gode samarbejdsevner i forhold til borgere, pårørende, medarbejdere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere. Afdelingslederen forventes at have en motiverende, proaktiv og inspirerende arbejdsstil, der er præget af et positivt menneskesyn og det forudsættes, at afdelingslederen har en anerkendende, lyttende, troværdig og tillidsskabende arbejdsstil. Vi tilbyder:Dygtige og engagerede medarbejdereErfarne og engagerede lederkollegaerAt blive en del af et velfungerende ledelsesteamTæt samarbejde med tværfaglige samarbejdspartnereInddragelse i den fortsatte udvikling i Frit Valg i Brønderslev KommuneEn fremsynet og målrettet organisation med udviklingspotentialeStore muligheder for at kunne sætte dit eget personlige præg på afdelingen Praktiske oplysninger For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte leder af Frit Valg Hjemmeplejen Gitte Barholt tlf. 30 38 48 99 eller afdelingsleder Anette Johansen tlf. 30 18 84 07. Stillingen er på 37 timer uge og ønskes besat 1. juli 2019 eller snarest. Løn og ansættelse vil være efter gældende overenskomst Ansøgningsfrist er onsdag d. 22. maj kl. 12.00 Samtaler forventes afholdt d. 27 28. maj I Brønderslev Kommune er vi I samspil med borgerne . Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om I samspil med borgerne og vores værdier her. Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til ledere af medarbejdere, er: At du har fokus på kerneopgaven og optimerer de tværfaglige rammerAt du arbejder for I har en høj faglighed samt et godt samarbejde med vores samarbejdspartnereAt du er ansvarlig for et arbejdsmiljø, der er præget af trivsel, anerkendelse og respekt og tillidAt du ser dig selv som en del af ledelsesfællesskabetDu kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en leder af medarbejdere i vores forventningsmodel.11star4b4a12cf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000000https://bronderslev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7aebb446-40f6-46b8-94b4-45e9a8b9ccdc0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandBrønderslev3518456Brønderslev Kommune11Ny Rådhusplads 19700BrønderslevDKDanmark0
gitte.barholt@99454545.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752900JobNet4981976498197610002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4a12cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4a12cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4a12cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4a12cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgAFDELINGSLEDER TIL FRIT VALG/HJEMMEPLEJEN BRØNDERSLEV KOMMUNE12008001Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse361658936Gittegitte.barholt@99454545.dkDKDanmarkDKDanmark330089623Assisterende leder til Gl. Kongevej og Firkløveret i NibeBasic Assisterende leder til Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe Evner du at sætte retning og sikre følgeskab? Kan du få forandringer til at ske både i praksis og kulturelt?Så er det dig, vi søger som vores nye assisterende lederBotilbuddet Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe, som hører under Fagcenter for erhvervet Hjerneskade og fysisk handicap, søger en assisterende leder på fuld tid med tiltrædelse pr. 1.december 2019 eller snarest muligt. Botilbuddet Gl. Kongevej er et SEL 85 et døgndækket botilbud til voksne med erhvervet hjerneskade og fysisk handicap. Der er 23 boliger fordelt på stuen og 1.sal. Stuen består af 10 toværelses boliger og 1.sal består af 13 toværelses boliger.Botilbuddet Firkløveret I Nibe er et SEL 85 døgndækket botilbud til 6 voksne med erhvervet hjerneskade og fysik handicap.Flere af borgerne deltager i en eller anden form for dagtilbud. Neurofaglighed er omdrejningspunktet for vores pædagogiske arbejde. Borgernes ressourcer er meget forskellige, der er både fysiske og psykiske handicaps. Der kan forekomme udad reagerende adfærd, hvorfor vores tilgang til borgerne er af fundamental betydning for deres og vores trivsel. Alle borgerne profiterer af struktur og forudsigelighed i deres hverdag. Der er en del sundhedsfaglige- og plejemæssige opgaver. Vi arbejder i borgerens hjem og borgerens hjemlige miljø prioriteres højt.GL. Kongevej og Firkløveret vil gerne kendes på en høj faglighed og etik, samt et godt samarbejde med borgerne og deres netværk. Vi ønsker en assisterende leder, der kan opfylde følgende kriterier: Socialpædagogisk grunduddannelse og erfaring gerne ift. erhvervet hjerneskade og fysisk handicap Dokumenteret ledelseserfaring Varetage personale og HR opgaver Evne til at sætte retning for det pædagogiske arbejde Ansvarlig for den faglige indsats, udvikling og evaluering Sikre inddragelse af medarbejderne Samarbejder med den øvrige ledergruppe ift. tværgående ledelse samt øvrige samarbejdspartner. Med evne og vilje til at skabe følgeskab hos medarbejderne Bidrage til et konstruktivt arbejdsmiljø Yde faglig sparring til medarbejderne Vi tilbyder: En arbejdsplads med fokus på udvikling, hvor personalet tilbydes ekstern supervision. En ledergruppe med tillid og vilje til at arbejde på tværs i vores organisation Sparring ift. din ledelsesopgave blandt andet hos gruppen af assisterende ledere i fagcentret Et job, hvor du skal være assisterende leder for en gruppe af medarbejdere. Mange samarbejdsflader Relevant lederuddannelse Vores forventninger til dig som leder:I ldre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende 7 ledelseskompetencer: Innovationsledelse Ledelse med andre ressourcer Driftsledelse Strategisk ledelse Udvikling af medarbejdere Faglig ledelse Tværgående ledelse Stillingskategori:LedelseArbejdstid: FuldtidAfdeling: ldre- og Handicap forvaltningenAnsøgningsfrist: 30.9-2019Vi anvender persontest i forbindelse med ansættelsessamtalerne og der udleveres en case, som der gives tid til forberedelse af inden samtalen.Vi afholder samtaler d. 9. oktober 2019Arbejdsstedets adresse: Gl. Kongevej 56A, 9400 Nørresundby Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Gitte Hundstrup Nielsen, tlf. 25197192Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer. På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Læs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Assisterende leder til Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe
 
Evner du at sætte retning og sikre følgeskab? Kan du få forandringer til at ske – både i praksis og kulturelt?
Så er det dig, vi søger som vores nye assisterende leder
Botilbuddet Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe, som hører under Fagcenter for erhvervet Hjerneskade og fysisk handicap, søger en assisterende leder på fuld tid med tiltrædelse pr. 1.december 2019 eller snarest muligt.
 
Botilbuddet Gl. Kongevej er et SEL §85 et døgndækket botilbud til voksne med erhvervet hjerneskade og fysisk handicap. Der er 23 boliger fordelt på stuen og 1.sal. Stuen består af 10 toværelses boliger og 1.sal består af 13 toværelses boliger.
Botilbuddet Firkløveret I Nibe er et SEL §85 døgndækket botilbud til 6 voksne med erhvervet hjerneskade og fysik handicap.
Flere af borgerne deltager i en eller anden form for dagtilbud.
 
Neurofaglighed er omdrejningspunktet for vores pædagogiske arbejde. Borgernes ressourcer er meget forskellige, der er både fysiske og psykiske handicaps. Der kan forekomme udad reagerende adfærd, hvorfor vores tilgang til borgerne er af fundamental betydning for deres og vores trivsel. Alle borgerne profiterer af struktur og forudsigelighed i deres hverdag. Der er en del sundhedsfaglige- og plejemæssige opgaver. Vi arbejder i borgerens hjem og borgerens hjemlige miljø prioriteres højt.
GL. Kongevej og Firkløveret vil gerne kendes på en høj faglighed og etik, samt et godt samarbejde med borgerne og deres netværk.
 
Vi ønsker en assisterende leder, der kan opfylde følgende kriterier:
  • Socialpædagogisk grunduddannelse og erfaring – gerne ift. erhvervet hjerneskade og fysisk handicap
  • Dokumenteret ledelseserfaring
  • Varetage personale og HR opgaver
  • Evne til at sætte retning for det pædagogiske arbejde
  • Ansvarlig for den faglige indsats, udvikling og evaluering
  • Sikre inddragelse af medarbejderne
  • Samarbejder med den øvrige ledergruppe ift. tværgående ledelse samt øvrige samarbejdspartner.
  • Med evne og vilje til at skabe følgeskab hos medarbejderne
  • Bidrage til et konstruktivt arbejdsmiljø
  • Yde faglig sparring til medarbejderne
     
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med fokus på udvikling, hvor personalet tilbydes ekstern supervision.
  • En ledergruppe med tillid og vilje til at arbejde på tværs i vores organisation
  • Sparring ift. din ledelsesopgave – blandt andet hos gruppen af assisterende ledere i fagcentret
  • Et job, hvor du skal være assisterende leder for en gruppe af medarbejdere.
  • Mange samarbejdsflader
  • Relevant lederuddannelse
     
Vores forventninger til dig som leder:
I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende 7 ledelseskompetencer:
  • Innovationsledelse
  • Ledelse med andre ressourcer
  • Driftsledelse
  • Strategisk ledelse
  • Udvikling af medarbejdere
  • Faglig ledelse
  • Tværgående ledelse
 
Stillingskategori:
Ledelse
Arbejdstid: Fuldtid
Afdeling: Ældre- og Handicap forvaltningen
Ansøgningsfrist:  30.9-2019
Vi anvender persontest i forbindelse med ansættelsessamtalerne og der udleveres en case, som der gives tid til forberedelse af inden samtalen.
Vi afholder samtaler d. 9. oktober 2019
Arbejdsstedets adresse: Gl. Kongevej 56A, 9400 Nørresundby
 
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Gitte Hundstrup Nielsen, tlf. 25197192
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
 
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
 
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



 

ORS/Small/67d03eb7_logo.gifGl. Kongevej og FirkløveretNørresundby2019-09-13T13:00:23.1102019-09-30T00:00:00
330085011Afdelingsleder til strukturklassen Hals SkoleBasic Vi har fået mulighed for at ansætte en afdelingsleder til vores strukturklasse. Stillingen er sådan sammensat, at den består af 2 3 undervisningstid i strukturklassen og 1 3 ledelsestid. Ledelsestiden skal benyttes til daglig ledelse af strukturklassen. Dette betyder i praksis, at afdelingslederen har sin daglige gang mellem personale og elever i strukturklassen og udøver sine ledelsesopgaver i dette fysiske miljø. Der koordineres og arbejdes tæt sammen med skolens øvrige ledelse. I strukturklassen på Hals Skole går der i øjeblikket 22 elever 18 drenge og 4 piger. Eleverne er opdelt i tre trin - indskoling, mellemtrin og udskoling. Der er et klart fagligt sigte med hver elev, og vi har en målsætning om at inkludere eleverne i almen-skolen, når den enkelte elev er parat til det. Vi har i slutningen af sidste skoleår etableret et lokalefælleskab med Hals Skoles DUS for strukturklassens indskolings- og mellemtrin. Dette fællesskab forventer vi meget af. Både fordi de fysiske forhold og muligheder for både elever og personale er blevet langt bedre, men ikke mindst fordi der er en god synergieffekt i processen og mulighed for yderligere pædagogisk udvikling. Afdelingslederen bliver sammen med Dus- og indskolingslederen en vigtig del af denne fortsatte proces. Strukturklassen udskolingsfase har lokale i udskolingsafdelingen i almenskolen. Hals Skole har ca. 270 elever fra 0. til 9. klasse, og der er i alt ca. 60 ansatte på skolen.Vi tilbyder en udviklende og inspirerende arbejdsplads, hvor der samarbejdes i et positivt og kollegialt givende arbejdsmiljø.Pædagogisk og udviklingsmæssigt set har vi aktuelt blandt andet fokus på en datainformeret skole, etablering af nye læringsmiljøer på hele skolen og videreudvikling af læringssamtaler. Derudover har vi fået etableret et særdeles spændende udeskoleområde med blandt andet dyrehold og mulighed for spændende udeaktiviteter. Som yderligere information om skolen henvises til skolens hjemmeside www.halsskole.dk, og Facebookside. Yderligere oplysninger kan fås ved at henvende sig til skolen (9982 4025), skoleleder Per Bødker Andersen (3026 1944) eller DUS- og indskolingsleder Julie Østergaard Rasmussen (2323 7222). Ansøgningsfrist fredag d. 20. septemberSamtaler forventes afholdt i uge 39Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi har fået mulighed for at ansætte en afdelingsleder til vores strukturklasse. Stillingen er sådan sammensat, at den består af 2/3 undervisningstid i strukturklassen og 1/3 ledelsestid. Ledelsestiden skal benyttes til daglig ledelse af strukturklassen. Dette betyder i praksis, at afdelingslederen har sin daglige gang mellem personale og elever i strukturklassen og udøver sine ledelsesopgaver i dette fysiske miljø. Der koordineres og arbejdes tæt sammen med skolens øvrige ledelse.
 
I strukturklassen på Hals Skole går der i øjeblikket 22 elever – 18 drenge og 4 piger. Eleverne er opdelt i tre trin - indskoling, mellemtrin og udskoling. Der er et klart fagligt sigte med hver elev, og vi har en målsætning om at inkludere eleverne i almen-skolen, når den enkelte elev er parat til det.
 
Vi har i slutningen af sidste skoleår etableret et lokalefælleskab med Hals Skoles DUS for strukturklassens indskolings- og mellemtrin. Dette fællesskab forventer vi meget af. Både fordi de fysiske forhold og muligheder for både elever og personale er blevet langt bedre, men ikke mindst fordi der er en god synergieffekt i processen og mulighed for yderligere pædagogisk udvikling. Afdelingslederen bliver sammen med Dus- og indskolingslederen en vigtig del af denne fortsatte proces. Strukturklassen udskolingsfase har lokale i udskolingsafdelingen i almenskolen.
 
Hals Skole har ca. 270 elever fra 0. til 9. klasse, og der er i alt ca. 60 ansatte på skolen.
Vi tilbyder en udviklende og inspirerende arbejdsplads, hvor der samarbejdes i et positivt og kollegialt givende arbejdsmiljø.
Pædagogisk og udviklingsmæssigt set har vi aktuelt blandt andet fokus på en datainformeret skole, etablering af nye læringsmiljøer på hele skolen og videreudvikling af læringssamtaler. Derudover har vi fået etableret et særdeles spændende udeskoleområde med blandt andet dyrehold og mulighed for spændende udeaktiviteter.
 
Som yderligere information om skolen henvises til skolens hjemmeside www.halsskole.dk, og Facebookside.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved at henvende sig til skolen (9982 4025), skoleleder Per Bødker Andersen (3026 1944) eller DUS- og indskolingsleder Julie Østergaard Rasmussen (2323 7222).
 
Ansøgningsfrist fredag d. 20. september
Samtaler forventes afholdt i uge 39
Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/f3c2105d_logo.gifHals SkoleHals2019-09-05T16:05:36.7402019-09-20T00:00:00
330080913Afdelingsleder til, Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser.Basic Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser. Søger afdelingsleder til en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest derefter.Der er i dag beskæftiget ca. 100 medarbejdere, fordelt på 7 døgngrupper. Det Specialiserede Døgntilbuds, afdelinger har fysisk placering i Hammer Bakker ved Vodskov og Sulsted. Det Specialiserede Døgntilbud, er en døgninstitution for børn og unge i alderen fra 5-23 år, med psykiske og sociale funktionsnedsættelser, samt tidlig følelsesmæssig frustration. Det Specialiserede Døgntilbuds overordnende mål er at tilbyde miljøterapeutisk behandling over længere tid, for at sikre, at barnet-unge bedst muligt selv, eller med støtte kan håndtere sit ungdoms- og voksenliv.Det Specialiserede Døgntilbuds behandlingstænkning og forståelse af børnene og de unge tager afsæt i forskellige teoretiske referencerammer tilpasset det enkelte barns vanskeligheder og udviklingspotentiale. Grundlæggende tager behandlingsmiljøet på Det Specialiserede Døgntilbud dog afsæt i relations orienterede teorier med vægt på opretholdelse af et sundt mentaliserende behandlingsmiljø.Det Specialiserede Døgntilbuds kultur bygger på fællesskab og medansvar i mellemmenneskelige relationer både børnene imellem, de voksne imellem, samt mellem børnene og de voksne. Forskellighed betragtes som en ressource og som kilde til udvikling af social tolerance, samt nuancerede måder at opleve og forstå verden og hinanden på. Vi favner derfor en bred mål- og personalegruppe og betragter det som en grundliggende styrke på Det Specialiserede Døgntilbud. Forventninger til dine kvalifikationer: Du har en socialfaglig baggrund, viden og erfaring, der gør dig i stand til at omsætte teori til praksis samt gå foran i forhold til arbejdsmetoder. Har en lederuddannelse eller indstillet på at erhverve sig diplom i ledelse. Du har lyst og mod til at være en del af en anerkendende og lærende organisation. Du har erfaring i arbejdet med børn og unge med psykiatriske lidelser, og kan i den sammenhæng være med til at implementere ny viden og arbejdsmetoder i sammenhæng med en højere grad af specialisering på området fremadrettet. Du formår at sætte mål og nuancere vejen mod målet, så det bliver realistisk. Du formår at navigere i en organisation præget af høj omskiftelighed og samtidig vedligeholde struktur og aftalte rammer, i en travl, udfordrende og spændende hverdag. Har erfaring med udarbejdelse af pædagogiske behandlingsplaner Lægger vægt på at bidrage fagligt og konstruktivt til den samarbejdskultur vi alle er med til at skabe Kan håndtere konflikter på en omsorgsfuld og fleksibel måde. Vi kan tilbyde:Du får mulighed for at være med til at sætte dit præg på udviklingen af institutionen. Vi ønsker at bevare et tæt samarbejde mellem vores institution, forældre og eksterne samarbejdspartnere. Vi tilstræber en høj grad af fleksibilitet, dynamik og nytænkning. Ligeledes ønsker vi at videreudvikle i forhold til, at Det Specialiserede Døgntilbud er en attraktiv arbejdsplads, hvor faglighed og professionalisme er i højsædet. Som afdelingsleder bliver du en del af ledelsesteamet i Det Specialiserede Døgntilbud, hvor du vil komme til at bidrage til den videre udvikling i og på tværs af afdelingerne i tilbuddet. Du kan se frem til: At blive en del af en stærk ledergruppe, hvor du kan få ledelsesmæssig og faglig sparring. En institution med udviklingsfokus, hvor du kan være med til at sætte dit præg. Et afvekslende, selvstændigt og krævende job. Mulighed for faglig som personlig udvikling. Et team af medarbejder som løfter opgaven i fællesskab. En arbejdsplads, hvor du bliver en aktiv medspiller på børne- og ungeområdet og har mulighed for at påvirke udviklingen i Det Specialiserede Døgntilbud. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder Brian Tjørnelund-Larsen på telefon 9931 6069 hverdage mellem 09.30-10.00, alternativt på mail: btj-fb@aalborg.dk. (Arbejdspladsen ligger i Aalborg kommune) Løn og ansættelsesvilkår:Er efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation Samtaler forventes afholdt i uge 41.Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen
 
Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser. Søger afdelingsleder til en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest derefter.
Der er i dag beskæftiget ca. 100 medarbejdere, fordelt på 7 døgngrupper. Det Specialiserede Døgntilbuds, afdelinger har fysisk placering i Hammer Bakker ved Vodskov og Sulsted.   
 
Det Specialiserede Døgntilbud, er en døgninstitution for børn og unge i alderen fra 5-23 år, med psykiske og sociale funktionsnedsættelser, samt tidlig følelsesmæssig frustration. Det Specialiserede Døgntilbuds overordnende mål er at tilbyde miljøterapeutisk behandling over længere tid, for at sikre, at barnet-unge bedst muligt selv, eller med støtte kan håndtere sit ungdoms- og voksenliv.
Det Specialiserede Døgntilbuds behandlingstænkning og forståelse af børnene og de unge tager afsæt i forskellige teoretiske referencerammer tilpasset det enkelte barns vanskeligheder og udviklingspotentiale. Grundlæggende tager behandlingsmiljøet på Det Specialiserede Døgntilbud dog afsæt i relations orienterede teorier med vægt på opretholdelse af et sundt mentaliserende behandlingsmiljø.
Det Specialiserede Døgntilbuds kultur bygger på fællesskab og medansvar i mellemmenneskelige relationer både børnene imellem, de voksne imellem, samt mellem børnene og de voksne. Forskellighed betragtes som en ressource og som kilde til udvikling af social tolerance, samt nuancerede måder at opleve og forstå verden og hinanden på. Vi favner derfor en bred mål- og personalegruppe og betragter det som en grundliggende styrke på Det Specialiserede Døgntilbud.
 
Forventninger til dine kvalifikationer:
  • Du har en socialfaglig baggrund, viden og erfaring, der gør dig i stand til at omsætte teori til praksis samt gå foran i forhold til arbejdsmetoder.
  • Har en lederuddannelse eller indstillet på at erhverve sig diplom i ledelse.
  • Du har lyst og mod til at være en del af en anerkendende og lærende organisation.
  • Du har erfaring i arbejdet med børn og unge med psykiatriske lidelser, og kan i den sammenhæng være med til at implementere ny viden og arbejdsmetoder i sammenhæng med en højere grad af specialisering på området fremadrettet.
  • Du formår at sætte mål og nuancere vejen mod målet, så det bliver realistisk.
  • Du formår at navigere i en organisation præget af høj omskiftelighed og samtidig vedligeholde struktur og aftalte rammer, i en travl, udfordrende og spændende hverdag.
  • Har erfaring med udarbejdelse af pædagogiske behandlingsplaner
  • Lægger vægt på at bidrage fagligt og konstruktivt til den samarbejdskultur vi alle er med til at skabe
  • Kan håndtere konflikter på en omsorgsfuld og fleksibel måde.
 
Vi kan tilbyde:
Du får mulighed for at være med til at sætte dit præg på udviklingen af institutionen. Vi ønsker at bevare et tæt samarbejde mellem vores institution, forældre og eksterne samarbejdspartnere. Vi tilstræber en høj grad af fleksibilitet, dynamik og nytænkning. Ligeledes ønsker vi at videreudvikle i forhold til, at Det Specialiserede Døgntilbud er en attraktiv arbejdsplads, hvor faglighed og professionalisme er i højsædet. Som afdelingsleder bliver du en del af ledelsesteamet i Det Specialiserede Døgntilbud, hvor du vil komme til at bidrage til den videre udvikling i og på tværs af afdelingerne i tilbuddet. Du kan se frem til:
 
  • At blive en del af en stærk ledergruppe, hvor du kan få ledelsesmæssig og faglig sparring.
  • En institution med udviklingsfokus, hvor du kan være med til at sætte dit præg.
  • Et afvekslende, selvstændigt og krævende job.
  • Mulighed for faglig som personlig udvikling.
  • Et team af medarbejder som løfter opgaven i fællesskab.
  • En arbejdsplads, hvor du bliver en aktiv medspiller på børne- og ungeområdet og har mulighed for at påvirke udviklingen i Det Specialiserede Døgntilbud.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder Brian Tjørnelund-Larsen på telefon 9931 6069 hverdage mellem 09.30-10.00, alternativt på mail: btj-fb@aalborg.dk.
 
(Arbejdspladsen ligger i Aalborg kommune)
 
Løn og ansættelsesvilkår:
Er efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation
 
Samtaler forventes afholdt i uge 41.



Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/291f00f3_logo.gifSpecialinstitutionen BøgenVodskov2019-08-29T17:01:39.5002019-10-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Assisterende leder til Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe

Gl. Kongevej og Firkløveret

Nørresundby
Assisterende leder til Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe Evner du at sætte retning og sikre følgeskab? Kan du få forandringer til at ske både i praksis og kulturelt?Så er det dig, vi søger som vores nye assisterende lederBotilbuddet Gl. Kongevej og...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Afdelingsleder til strukturklassen Hals Skole

Hals Skole

Hals
Vi har fået mulighed for at ansætte en afdelingsleder til vores strukturklasse. Stillingen er sådan sammensat, at den består af 2 3 undervisningstid i strukturklassen og 1 3 ledelsestid. Ledelsestiden skal benyttes til daglig ledelse af strukturklas...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Afdelingsleder til, Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser.

Specialinstitutionen Bøgen

Vodskov
Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser. Søger afdelingsleder til en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest derefter.Der er i dag beskæftige...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019