Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Hanstholm Skole

Da vores nuværende SFO- og indskolingsafdelingsleder går på pension, søger vi en ny leder pr. 1. august 2019. Stillingen er en fast stilling med 1/3 ledelsestid og den resterende tid vil være undervisningsopgaver samt tid i SFO'en.

Du vil blive en del af Skolens ledelsesteam. Et ledelsesteam, hvor det forventes, at du bidrager til et tæt og tillidsfuldt samarbejde med højt til loftet, fagligt fokus og godt humør. Din faglige baggrund må meget gerne være en læreruddannelse, men kan også være en pædagoguddannelse. Det kan være, du er i gang med en lederuddannelse eller har været nysgerrig på ledelsesopgaver.

I det daglige vil du ud over dit ledelsesmæssige samarbejde med viceskoleleder og skoleleder om Hanstholm Skole som helhed, blive både pædagogisk og administrativ leder af skolens SFO samt være tovholder for indskolingen. Dine opgaver vil i øvrigt være mange og forskelligartede, herunder kan bl.a. nævnes tilrettelæggelse af pædagogernes mødetid, nærmeste leder for indskolingen samt varetagelse af vikardækningen i skole og SFO. Stillingen indeholder også undervisningstid samt timer i SFO'en.

Som arbejdsplads vil du opleve et godt arbejdsmiljø. Din opgave bliver naturligvis sammen med alle medarbejdere at bidrage hertil. Vi ønsker, at dit møde med medarbejdere, børn og forældre er med udgangspunkt i anerkendelse og tydelighed.

Vi kan tilbyde dygtige og positive medarbejdere med høj faglighed og fokus på børnenes faglige og sociale trivsel. Vi arbejder hver dag med udgangspunkt i, at vi har skole for børnenes skyld, og underviser børnene på deres måde med vores hjælp.

Hanstholm Skole er en skole i udvikling. Helt konkret er vi en del af skoleudviklingsprojektet Program for læringsledelse og arbejder i den sammenhæng med relationen i undervisningen, som vi er overbevist om er yderst central for at skabe et godt læringsmiljø. Hanstholm skole er afdelingsopdelt (0.-9.årg). Skolen har afdelinger for overbygningen, mellemtrinnet og indskolingen, samt SFO. F-klassen er et specialtilbud for elever med sociale og emotionelle udfordringer. Hanstholm skole har 240 elever og 45 medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Ønsker du at søge stillingen, vil vi meget gerne have besøg på skolen. Du er velkommen til at kontakte skoleleder Nils Cassøe Jepsen på tlf. 21 38 82 24.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 20. maj kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes enten den 22. eller 23. maj 2019.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012404Phoenix-62f5753d12019-04-26T00:00:00Afdelingsleder til Hanstholm SkoleDa vores nuværende SFO- og indskolingsafdelingsleder går på pension, søger vi en ny leder pr. 1. august 2019. Stillingen er en fast stilling med 1/3 ledelsestid og den resterende tid vil være undervisningsopgaver samt tid i SFO'en.

Du vil blive en del af Skolens ledelsesteam. Et ledelsesteam, hvor det forventes, at du bidrager til et tæt og tillidsfuldt samarbejde med højt til loftet, fagligt fokus og godt humør. Din faglige baggrund må meget gerne være en læreruddannelse, men kan også være en pædagoguddannelse. Det kan være, du er i gang med en lederuddannelse eller har været nysgerrig på ledelsesopgaver.

I det daglige vil du ud over dit ledelsesmæssige samarbejde med viceskoleleder og skoleleder om Hanstholm Skole som helhed, blive både pædagogisk og administrativ leder af skolens SFO samt være tovholder for indskolingen. Dine opgaver vil i øvrigt være mange og forskelligartede, herunder kan bl.a. nævnes tilrettelæggelse af pædagogernes mødetid, nærmeste leder for indskolingen samt varetagelse af vikardækningen i skole og SFO. Stillingen indeholder også undervisningstid samt timer i SFO'en.

Som arbejdsplads vil du opleve et godt arbejdsmiljø. Din opgave bliver naturligvis sammen med alle medarbejdere at bidrage hertil. Vi ønsker, at dit møde med medarbejdere, børn og forældre er med udgangspunkt i anerkendelse og tydelighed.

Vi kan tilbyde dygtige og positive medarbejdere med høj faglighed og fokus på børnenes faglige og sociale trivsel. Vi arbejder hver dag med udgangspunkt i, at vi har skole for børnenes skyld, og underviser børnene på deres måde med vores hjælp.

Hanstholm Skole er en skole i udvikling. Helt konkret er vi en del af skoleudviklingsprojektet Program for læringsledelse og arbejder i den sammenhæng med relationen i undervisningen, som vi er overbevist om er yderst central for at skabe et godt læringsmiljø. Hanstholm skole er afdelingsopdelt (0.-9.årg). Skolen har afdelinger for overbygningen, mellemtrinnet og indskolingen, samt SFO. F-klassen er et specialtilbud for elever med sociale og emotionelle udfordringer. Hanstholm skole har 240 elever og 45 medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Ønsker du at søge stillingen, vil vi meget gerne have besøg på skolen. Du er velkommen til at kontakte skoleleder Nils Cassøe Jepsen på tlf. 21 38 82 24.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 20. maj kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes enten den 22. eller 23. maj 2019.

 

2019-05-21T00:50:34.453 Da vores nuværende SFO- og indskolingsafdelingsleder går på pension, søger vi en ny leder pr. 1. august 2019. Stillingen er en fast stilling med 1 3 ledelsestid og den resterende tid vil være undervisningsopgaver samt tid i SFO en.Du vil blive en del af Skolens ledelsesteam. Et ledelsesteam, hvor det forventes, at du bidrager til et tæt og tillidsfuldt samarbejde med højt til loftet, fagligt fokus og godt humør. Din faglige baggrund må meget gerne være en læreruddannelse, men kan også være en pædagoguddannelse. Det kan være, du er i gang med en lederuddannelse eller har været nysgerrig på ledelsesopgaver.I det daglige vil du ud over dit ledelsesmæssige samarbejde med viceskoleleder og skoleleder om Hanstholm Skole som helhed, blive både pædagogisk og administrativ leder af skolens SFO samt være tovholder for indskolingen. Dine opgaver vil i øvrigt være mange og forskelligartede, herunder kan bl.a. nævnes tilrettelæggelse af pædagogernes mødetid, nærmeste leder for indskolingen samt varetagelse af vikardækningen i skole og SFO. Stillingen indeholder også undervisningstid samt timer i SFO en.Som arbejdsplads vil du opleve et godt arbejdsmiljø. Din opgave bliver naturligvis sammen med alle medarbejdere at bidrage hertil. Vi ønsker, at dit møde med medarbejdere, børn og forældre er med udgangspunkt i anerkendelse og tydelighed.Vi kan tilbyde dygtige og positive medarbejdere med høj faglighed og fokus på børnenes faglige og sociale trivsel. Vi arbejder hver dag med udgangspunkt i, at vi har skole for børnenes skyld, og underviser børnene på deres måde med vores hjælp.Hanstholm Skole er en skole i udvikling. Helt konkret er vi en del af skoleudviklingsprojektet Program for læringsledelse og arbejder i den sammenhæng med relationen i undervisningen, som vi er overbevist om er yderst central for at skabe et godt læringsmiljø. Hanstholm skole er afdelingsopdelt (0.-9.årg). Skolen har afdelinger for overbygningen, mellemtrinnet og indskolingen, samt SFO. F-klassen er et specialtilbud for elever med sociale og emotionelle udfordringer. Hanstholm skole har 240 elever og 45 medarbejdere.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Yderligere oplysningerØnsker du at søge stillingen, vil vi meget gerne have besøg på skolen. Du er velkommen til at kontakte skoleleder Nils Cassøe Jepsen på tlf. 21 38 82 24.AnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 20. maj kl. 12.00.Ansættelsessamtaler afholdes enten den 22. eller 23. maj 2019.11jobnet62f5753d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1546&ERId=347030EuropaDanmarkJyllandNordjyllandThisted3514461Thisted Kommune11Fyrvej 1007730Hanstholm96171717DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent750189JobNet4979602497960210026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62f5753dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=62f5753dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62f5753d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62f5753d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgAfdelingsleder til Hanstholm Skole12008001Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse361575928Nilsnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330089623Assisterende leder til Gl. Kongevej og Firkløveret i NibeBasic Assisterende leder til Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe Evner du at sætte retning og sikre følgeskab? Kan du få forandringer til at ske både i praksis og kulturelt?Så er det dig, vi søger som vores nye assisterende lederBotilbuddet Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe, som hører under Fagcenter for erhvervet Hjerneskade og fysisk handicap, søger en assisterende leder på fuld tid med tiltrædelse pr. 1.december 2019 eller snarest muligt. Botilbuddet Gl. Kongevej er et SEL 85 et døgndækket botilbud til voksne med erhvervet hjerneskade og fysisk handicap. Der er 23 boliger fordelt på stuen og 1.sal. Stuen består af 10 toværelses boliger og 1.sal består af 13 toværelses boliger.Botilbuddet Firkløveret I Nibe er et SEL 85 døgndækket botilbud til 6 voksne med erhvervet hjerneskade og fysik handicap.Flere af borgerne deltager i en eller anden form for dagtilbud. Neurofaglighed er omdrejningspunktet for vores pædagogiske arbejde. Borgernes ressourcer er meget forskellige, der er både fysiske og psykiske handicaps. Der kan forekomme udad reagerende adfærd, hvorfor vores tilgang til borgerne er af fundamental betydning for deres og vores trivsel. Alle borgerne profiterer af struktur og forudsigelighed i deres hverdag. Der er en del sundhedsfaglige- og plejemæssige opgaver. Vi arbejder i borgerens hjem og borgerens hjemlige miljø prioriteres højt.GL. Kongevej og Firkløveret vil gerne kendes på en høj faglighed og etik, samt et godt samarbejde med borgerne og deres netværk. Vi ønsker en assisterende leder, der kan opfylde følgende kriterier: Socialpædagogisk grunduddannelse og erfaring gerne ift. erhvervet hjerneskade og fysisk handicap Dokumenteret ledelseserfaring Varetage personale og HR opgaver Evne til at sætte retning for det pædagogiske arbejde Ansvarlig for den faglige indsats, udvikling og evaluering Sikre inddragelse af medarbejderne Samarbejder med den øvrige ledergruppe ift. tværgående ledelse samt øvrige samarbejdspartner. Med evne og vilje til at skabe følgeskab hos medarbejderne Bidrage til et konstruktivt arbejdsmiljø Yde faglig sparring til medarbejderne Vi tilbyder: En arbejdsplads med fokus på udvikling, hvor personalet tilbydes ekstern supervision. En ledergruppe med tillid og vilje til at arbejde på tværs i vores organisation Sparring ift. din ledelsesopgave blandt andet hos gruppen af assisterende ledere i fagcentret Et job, hvor du skal være assisterende leder for en gruppe af medarbejdere. Mange samarbejdsflader Relevant lederuddannelse Vores forventninger til dig som leder:I ldre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende 7 ledelseskompetencer: Innovationsledelse Ledelse med andre ressourcer Driftsledelse Strategisk ledelse Udvikling af medarbejdere Faglig ledelse Tværgående ledelse Stillingskategori:LedelseArbejdstid: FuldtidAfdeling: ldre- og Handicap forvaltningenAnsøgningsfrist: 30.9-2019Vi anvender persontest i forbindelse med ansættelsessamtalerne og der udleveres en case, som der gives tid til forberedelse af inden samtalen.Vi afholder samtaler d. 9. oktober 2019Arbejdsstedets adresse: Gl. Kongevej 56A, 9400 Nørresundby Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Gitte Hundstrup Nielsen, tlf. 25197192Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer. På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Læs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Assisterende leder til Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe
 
Evner du at sætte retning og sikre følgeskab? Kan du få forandringer til at ske – både i praksis og kulturelt?
Så er det dig, vi søger som vores nye assisterende leder
Botilbuddet Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe, som hører under Fagcenter for erhvervet Hjerneskade og fysisk handicap, søger en assisterende leder på fuld tid med tiltrædelse pr. 1.december 2019 eller snarest muligt.
 
Botilbuddet Gl. Kongevej er et SEL §85 et døgndækket botilbud til voksne med erhvervet hjerneskade og fysisk handicap. Der er 23 boliger fordelt på stuen og 1.sal. Stuen består af 10 toværelses boliger og 1.sal består af 13 toværelses boliger.
Botilbuddet Firkløveret I Nibe er et SEL §85 døgndækket botilbud til 6 voksne med erhvervet hjerneskade og fysik handicap.
Flere af borgerne deltager i en eller anden form for dagtilbud.
 
Neurofaglighed er omdrejningspunktet for vores pædagogiske arbejde. Borgernes ressourcer er meget forskellige, der er både fysiske og psykiske handicaps. Der kan forekomme udad reagerende adfærd, hvorfor vores tilgang til borgerne er af fundamental betydning for deres og vores trivsel. Alle borgerne profiterer af struktur og forudsigelighed i deres hverdag. Der er en del sundhedsfaglige- og plejemæssige opgaver. Vi arbejder i borgerens hjem og borgerens hjemlige miljø prioriteres højt.
GL. Kongevej og Firkløveret vil gerne kendes på en høj faglighed og etik, samt et godt samarbejde med borgerne og deres netværk.
 
Vi ønsker en assisterende leder, der kan opfylde følgende kriterier:
  • Socialpædagogisk grunduddannelse og erfaring – gerne ift. erhvervet hjerneskade og fysisk handicap
  • Dokumenteret ledelseserfaring
  • Varetage personale og HR opgaver
  • Evne til at sætte retning for det pædagogiske arbejde
  • Ansvarlig for den faglige indsats, udvikling og evaluering
  • Sikre inddragelse af medarbejderne
  • Samarbejder med den øvrige ledergruppe ift. tværgående ledelse samt øvrige samarbejdspartner.
  • Med evne og vilje til at skabe følgeskab hos medarbejderne
  • Bidrage til et konstruktivt arbejdsmiljø
  • Yde faglig sparring til medarbejderne
     
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads med fokus på udvikling, hvor personalet tilbydes ekstern supervision.
  • En ledergruppe med tillid og vilje til at arbejde på tværs i vores organisation
  • Sparring ift. din ledelsesopgave – blandt andet hos gruppen af assisterende ledere i fagcentret
  • Et job, hvor du skal være assisterende leder for en gruppe af medarbejdere.
  • Mange samarbejdsflader
  • Relevant lederuddannelse
     
Vores forventninger til dig som leder:
I Ældre- og Handicapforvaltningen skal du som leder af medarbejdere leve op til følgende 7 ledelseskompetencer:
  • Innovationsledelse
  • Ledelse med andre ressourcer
  • Driftsledelse
  • Strategisk ledelse
  • Udvikling af medarbejdere
  • Faglig ledelse
  • Tværgående ledelse
 
Stillingskategori:
Ledelse
Arbejdstid: Fuldtid
Afdeling: Ældre- og Handicap forvaltningen
Ansøgningsfrist:  30.9-2019
Vi anvender persontest i forbindelse med ansættelsessamtalerne og der udleveres en case, som der gives tid til forberedelse af inden samtalen.
Vi afholder samtaler d. 9. oktober 2019
Arbejdsstedets adresse: Gl. Kongevej 56A, 9400 Nørresundby
 
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Gitte Hundstrup Nielsen, tlf. 25197192
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
 
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
 
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



 

ORS/Small/67d03eb7_logo.gifGl. Kongevej og FirkløveretNørresundby2019-09-13T13:00:23.1102019-09-30T00:00:00
330085011Afdelingsleder til strukturklassen Hals SkoleBasic Vi har fået mulighed for at ansætte en afdelingsleder til vores strukturklasse. Stillingen er sådan sammensat, at den består af 2 3 undervisningstid i strukturklassen og 1 3 ledelsestid. Ledelsestiden skal benyttes til daglig ledelse af strukturklassen. Dette betyder i praksis, at afdelingslederen har sin daglige gang mellem personale og elever i strukturklassen og udøver sine ledelsesopgaver i dette fysiske miljø. Der koordineres og arbejdes tæt sammen med skolens øvrige ledelse. I strukturklassen på Hals Skole går der i øjeblikket 22 elever 18 drenge og 4 piger. Eleverne er opdelt i tre trin - indskoling, mellemtrin og udskoling. Der er et klart fagligt sigte med hver elev, og vi har en målsætning om at inkludere eleverne i almen-skolen, når den enkelte elev er parat til det. Vi har i slutningen af sidste skoleår etableret et lokalefælleskab med Hals Skoles DUS for strukturklassens indskolings- og mellemtrin. Dette fællesskab forventer vi meget af. Både fordi de fysiske forhold og muligheder for både elever og personale er blevet langt bedre, men ikke mindst fordi der er en god synergieffekt i processen og mulighed for yderligere pædagogisk udvikling. Afdelingslederen bliver sammen med Dus- og indskolingslederen en vigtig del af denne fortsatte proces. Strukturklassen udskolingsfase har lokale i udskolingsafdelingen i almenskolen. Hals Skole har ca. 270 elever fra 0. til 9. klasse, og der er i alt ca. 60 ansatte på skolen.Vi tilbyder en udviklende og inspirerende arbejdsplads, hvor der samarbejdes i et positivt og kollegialt givende arbejdsmiljø.Pædagogisk og udviklingsmæssigt set har vi aktuelt blandt andet fokus på en datainformeret skole, etablering af nye læringsmiljøer på hele skolen og videreudvikling af læringssamtaler. Derudover har vi fået etableret et særdeles spændende udeskoleområde med blandt andet dyrehold og mulighed for spændende udeaktiviteter. Som yderligere information om skolen henvises til skolens hjemmeside www.halsskole.dk, og Facebookside. Yderligere oplysninger kan fås ved at henvende sig til skolen (9982 4025), skoleleder Per Bødker Andersen (3026 1944) eller DUS- og indskolingsleder Julie Østergaard Rasmussen (2323 7222). Ansøgningsfrist fredag d. 20. septemberSamtaler forventes afholdt i uge 39Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi har fået mulighed for at ansætte en afdelingsleder til vores strukturklasse. Stillingen er sådan sammensat, at den består af 2/3 undervisningstid i strukturklassen og 1/3 ledelsestid. Ledelsestiden skal benyttes til daglig ledelse af strukturklassen. Dette betyder i praksis, at afdelingslederen har sin daglige gang mellem personale og elever i strukturklassen og udøver sine ledelsesopgaver i dette fysiske miljø. Der koordineres og arbejdes tæt sammen med skolens øvrige ledelse.
 
I strukturklassen på Hals Skole går der i øjeblikket 22 elever – 18 drenge og 4 piger. Eleverne er opdelt i tre trin - indskoling, mellemtrin og udskoling. Der er et klart fagligt sigte med hver elev, og vi har en målsætning om at inkludere eleverne i almen-skolen, når den enkelte elev er parat til det.
 
Vi har i slutningen af sidste skoleår etableret et lokalefælleskab med Hals Skoles DUS for strukturklassens indskolings- og mellemtrin. Dette fællesskab forventer vi meget af. Både fordi de fysiske forhold og muligheder for både elever og personale er blevet langt bedre, men ikke mindst fordi der er en god synergieffekt i processen og mulighed for yderligere pædagogisk udvikling. Afdelingslederen bliver sammen med Dus- og indskolingslederen en vigtig del af denne fortsatte proces. Strukturklassen udskolingsfase har lokale i udskolingsafdelingen i almenskolen.
 
Hals Skole har ca. 270 elever fra 0. til 9. klasse, og der er i alt ca. 60 ansatte på skolen.
Vi tilbyder en udviklende og inspirerende arbejdsplads, hvor der samarbejdes i et positivt og kollegialt givende arbejdsmiljø.
Pædagogisk og udviklingsmæssigt set har vi aktuelt blandt andet fokus på en datainformeret skole, etablering af nye læringsmiljøer på hele skolen og videreudvikling af læringssamtaler. Derudover har vi fået etableret et særdeles spændende udeskoleområde med blandt andet dyrehold og mulighed for spændende udeaktiviteter.
 
Som yderligere information om skolen henvises til skolens hjemmeside www.halsskole.dk, og Facebookside.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved at henvende sig til skolen (9982 4025), skoleleder Per Bødker Andersen (3026 1944) eller DUS- og indskolingsleder Julie Østergaard Rasmussen (2323 7222).
 
Ansøgningsfrist fredag d. 20. september
Samtaler forventes afholdt i uge 39
Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/f3c2105d_logo.gifHals SkoleHals2019-09-05T16:05:36.7402019-09-20T00:00:00
330084672Afdelingsleder for Værkstedet på Forsorgshjemmet SvenstrupgårdBasic Vil du være med til at tilbyde socialt udsatte hjemløse en kvalificeret og inddragende indsats?Vil du være med til at skabe fremtidens tilbud om aktiverende støtte til hjemløse?Vil du være med til at præge en afdeling, som lige har fået nye fysiske rammer? Som afdelingsleder kan du gøre en forskel for en særlig målgruppe: Hjemløse med svære og mangeartede udfordringer så som stoffer, alkohol og psykiske lidelser. Om jobbetSvenstrupgård er en døgnbemandet boform under Center for Sociale Indsatser i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen, Aalborg Kommune. Rammen for tilbuddet er Servicelovens 110 samt 108 og 107. Målgruppen er hjemløse med særlige sociale vanskeligheder. Svenstrupgård har i øjeblikket 92 pladser. Værkstedet indeholder i dag et snedkerværksted, jern- og metalværksted, montageafdeling, gartneri og pedelfunktion.Kerneopgaven er at støtte borgeren i at udvikle og udnytte egne ressourcer, der giver mulighed for afklaring til arbejdsmarkedet.Personalegruppen består af 8 medarbejdere. Faglighederne fordeler sig på forskellige håndværksmæssige baggrunde og 2 pædagoger sammenlagt er der mange års erfaring inden for området. En af fremtidens store udfordringer er, at flere dobbeltdiagnosticerede skal blive en del af værkstedets tilbud. Svenstrupgård består desuden af en Bo- og udredningsafdeling, en Serviceafdeling, en Administration samt Det alternative plejehjem. Værkstedet samarbejder tæt med disse afdelinger for at skabe en helhedsorienteret indsats for borgerne under deres ophold. Afdelingens opgaver er særdeles vigtige for hele Svenstrupgård, da den løser et utal af praktiske opgaver internt samt for en kundekreds som vi er underleverandører til og samtidig tilbyder borgerne på boenhederne aktiverende støtte. Hvad får du? Som afdelingsleder på Værkstedet skal du lede en afdeling, hvor kerneopgaven og de primære opgaver for nylig er blevet redefineret og personalesammensætningen ændret og der er stadig en forventning om, at du kan være med til at præge den fremtidige udvikling. En del af medarbejderne har for kort tid siden afsluttet en 1-årig systemisk pædagogisk intern efteruddannelse. Du vil indgå i en ledergruppe bestående af 5 afdelingsledere og en leder. Svenstrupgård har endvidere ansat en udviklingskoordinator og en arbejdsmiljøkoordinator, som du også vil have et tæt samarbejde med. Hvad skal du lave? Skabe gode betingelser for at udvikle afdelingen til gavn for borgerne Inddrage medarbejderne i alle relevante forhold af afdelingens udvikling Indgå i ledergruppen og understøtte samarbejdet på tværs af Svenstrupgårds afdelinger Sikre rammer og retning gennem opgavebeskrivelser, procedurer og guidelines Afholde MU-samtaler, sygefraværssamtaler mv. i tråd med Aalborg Kommunes politikker Integrere arbejdsmiljøarbejdet som en naturlig del af afdelingens virke Understøtte muligheder for et bredt samarbejde i Aalborg Kommune Hvem er du? Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig, men du har som minimum en mellemlang grunduddannelse Håndværksmæssig baggrund er ikke afgørende Du kan planlægge og styre møder Du kan planlægge og styre udviklingsprocesser Du kan støtte medarbejderne uden at overtage deres opgaver Du har evt. erfaring fra myndighedsområdet gerne Aalborg Kommune Du har evt. erfaring i arbejdet med servicelovens voksenbestemmelser Erfaring fra forsorgsområdet er ikke nødvendigt det har vi masser af Vil du vide mere?Kontakt Svenstrupgårds leder, Dennis Lindhardt, tlf. 22 20 31 32. Løn- og ansættelsesforhold 37 timer ugentligt. Tiltrædelse pr. 1. november 2019 eller efter aftale. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag d. 25. september 2019 Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem respektive organisation og KL på baggrund af kvalifikationer. Svenstrupgård vil ved ansættelse indhente straffeattest Arbejdspladsen er beliggende i Svenstrup J, 9230 Ansøgningsfrist: 18. september 2019 via www.jobnet.dkForud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at tilbyde socialt udsatte hjemløse en kvalificeret og inddragende indsats?
Vil du være med til at skabe fremtidens tilbud om aktiverende støtte til hjemløse?

Vil du være med til at præge en afdeling, som lige har fået nye fysiske rammer?
 
Som afdelingsleder kan du gøre en forskel for en særlig målgruppe: Hjemløse med svære og mangeartede udfordringer så som stoffer, alkohol og psykiske lidelser.
 
Om jobbet
Svenstrupgård er en døgnbemandet boform under Center for Sociale Indsatser i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen, Aalborg Kommune. Rammen for tilbuddet er Servicelovens § 110 samt § 108 og § 107. Målgruppen er hjemløse med særlige sociale vanskeligheder. Svenstrupgård har i øjeblikket 92 pladser.
 
Værkstedet indeholder i dag et snedkerværksted, jern- og metalværksted, montageafdeling, gartneri og pedelfunktion.
Kerneopgaven er at støtte borgeren i at udvikle og udnytte egne ressourcer, der giver mulighed for afklaring til arbejdsmarkedet.

Personalegruppen består af 8 medarbejdere. Faglighederne fordeler sig på forskellige håndværksmæssige baggrunde og 2 pædagoger – sammenlagt er der mange års erfaring inden for området.
 
En af fremtidens store udfordringer er, at flere dobbeltdiagnosticerede skal blive en del af værkstedets tilbud.
 
Svenstrupgård består desuden af en Bo- og udredningsafdeling, en Serviceafdeling, en Administration samt Det alternative plejehjem. Værkstedet samarbejder tæt med disse afdelinger for at skabe en helhedsorienteret indsats for borgerne under deres ophold. Afdelingens opgaver er særdeles vigtige for hele Svenstrupgård, da den løser et utal af praktiske opgaver internt samt for en kundekreds som vi er underleverandører til og samtidig tilbyder borgerne på boenhederne aktiverende støtte.
 
Hvad får du?
Som afdelingsleder på Værkstedet skal du lede en afdeling, hvor kerneopgaven og de primære opgaver for nylig er blevet redefineret og personalesammensætningen ændret – og der er stadig en forventning om, at du kan være med til at præge den fremtidige udvikling. En del af medarbejderne har for kort tid siden afsluttet en 1-årig systemisk pædagogisk intern efteruddannelse.
 
Du vil indgå i en ledergruppe bestående af 5 afdelingsledere og en leder. Svenstrupgård har endvidere ansat en udviklingskoordinator og en arbejdsmiljøkoordinator, som du også vil have et tæt samarbejde med.   
 
Hvad skal du lave?
  • Skabe gode betingelser for at udvikle afdelingen til gavn for borgerne
  • Inddrage medarbejderne i alle relevante forhold af afdelingens udvikling
  • Indgå i ledergruppen og understøtte samarbejdet på tværs af Svenstrupgårds afdelinger
  • Sikre rammer og retning gennem opgavebeskrivelser, procedurer og guidelines
  • Afholde MU-samtaler, sygefraværssamtaler mv. i tråd med Aalborg Kommunes politikker
  • Integrere arbejdsmiljøarbejdet som en naturlig del af afdelingens virke
  • Understøtte muligheder for et bredt samarbejde i Aalborg Kommune
 
Hvem er du?
  • Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig, men du har som minimum en mellemlang grunduddannelse
  • Håndværksmæssig baggrund er ikke afgørende
  • Du kan planlægge og styre møder
  • Du kan planlægge og styre udviklingsprocesser
  • Du kan støtte medarbejderne uden at overtage deres opgaver
  • Du har evt. erfaring fra myndighedsområdet – gerne Aalborg Kommune
  • Du har evt. erfaring i arbejdet med servicelovens voksenbestemmelser
  • Erfaring fra forsorgsområdet er ikke nødvendigt – det har vi masser af
 
Vil du vide mere?
Kontakt Svenstrupgårds leder, Dennis Lindhardt, tlf. 22 20 31 32.
 
Løn- og ansættelsesforhold
  • 37 timer ugentligt.
  • Tiltrædelse pr. 1. november 2019 eller efter aftale.
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag d. 25. september 2019
  • Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem respektive organisation og KL på baggrund af kvalifikationer.
  • Svenstrupgård vil ved ansættelse indhente straffeattest
  • Arbejdspladsen er beliggende i Svenstrup J, 9230
 
Ansøgningsfrist: 18. september 2019 via www.jobnet.dk

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/06e2dc4e_logo.gifSvenstrupgård AdministrationenSvenstrup J2019-09-05T11:01:54.5232019-09-18T00:00:00
330080913Afdelingsleder til, Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser.Basic Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser. Søger afdelingsleder til en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest derefter.Der er i dag beskæftiget ca. 100 medarbejdere, fordelt på 7 døgngrupper. Det Specialiserede Døgntilbuds, afdelinger har fysisk placering i Hammer Bakker ved Vodskov og Sulsted. Det Specialiserede Døgntilbud, er en døgninstitution for børn og unge i alderen fra 5-23 år, med psykiske og sociale funktionsnedsættelser, samt tidlig følelsesmæssig frustration. Det Specialiserede Døgntilbuds overordnende mål er at tilbyde miljøterapeutisk behandling over længere tid, for at sikre, at barnet-unge bedst muligt selv, eller med støtte kan håndtere sit ungdoms- og voksenliv.Det Specialiserede Døgntilbuds behandlingstænkning og forståelse af børnene og de unge tager afsæt i forskellige teoretiske referencerammer tilpasset det enkelte barns vanskeligheder og udviklingspotentiale. Grundlæggende tager behandlingsmiljøet på Det Specialiserede Døgntilbud dog afsæt i relations orienterede teorier med vægt på opretholdelse af et sundt mentaliserende behandlingsmiljø.Det Specialiserede Døgntilbuds kultur bygger på fællesskab og medansvar i mellemmenneskelige relationer både børnene imellem, de voksne imellem, samt mellem børnene og de voksne. Forskellighed betragtes som en ressource og som kilde til udvikling af social tolerance, samt nuancerede måder at opleve og forstå verden og hinanden på. Vi favner derfor en bred mål- og personalegruppe og betragter det som en grundliggende styrke på Det Specialiserede Døgntilbud. Forventninger til dine kvalifikationer: Du har en socialfaglig baggrund, viden og erfaring, der gør dig i stand til at omsætte teori til praksis samt gå foran i forhold til arbejdsmetoder. Har en lederuddannelse eller indstillet på at erhverve sig diplom i ledelse. Du har lyst og mod til at være en del af en anerkendende og lærende organisation. Du har erfaring i arbejdet med børn og unge med psykiatriske lidelser, og kan i den sammenhæng være med til at implementere ny viden og arbejdsmetoder i sammenhæng med en højere grad af specialisering på området fremadrettet. Du formår at sætte mål og nuancere vejen mod målet, så det bliver realistisk. Du formår at navigere i en organisation præget af høj omskiftelighed og samtidig vedligeholde struktur og aftalte rammer, i en travl, udfordrende og spændende hverdag. Har erfaring med udarbejdelse af pædagogiske behandlingsplaner Lægger vægt på at bidrage fagligt og konstruktivt til den samarbejdskultur vi alle er med til at skabe Kan håndtere konflikter på en omsorgsfuld og fleksibel måde. Vi kan tilbyde:Du får mulighed for at være med til at sætte dit præg på udviklingen af institutionen. Vi ønsker at bevare et tæt samarbejde mellem vores institution, forældre og eksterne samarbejdspartnere. Vi tilstræber en høj grad af fleksibilitet, dynamik og nytænkning. Ligeledes ønsker vi at videreudvikle i forhold til, at Det Specialiserede Døgntilbud er en attraktiv arbejdsplads, hvor faglighed og professionalisme er i højsædet. Som afdelingsleder bliver du en del af ledelsesteamet i Det Specialiserede Døgntilbud, hvor du vil komme til at bidrage til den videre udvikling i og på tværs af afdelingerne i tilbuddet. Du kan se frem til: At blive en del af en stærk ledergruppe, hvor du kan få ledelsesmæssig og faglig sparring. En institution med udviklingsfokus, hvor du kan være med til at sætte dit præg. Et afvekslende, selvstændigt og krævende job. Mulighed for faglig som personlig udvikling. Et team af medarbejder som løfter opgaven i fællesskab. En arbejdsplads, hvor du bliver en aktiv medspiller på børne- og ungeområdet og har mulighed for at påvirke udviklingen i Det Specialiserede Døgntilbud. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder Brian Tjørnelund-Larsen på telefon 9931 6069 hverdage mellem 09.30-10.00, alternativt på mail: btj-fb@aalborg.dk. (Arbejdspladsen ligger i Aalborg kommune) Løn og ansættelsesvilkår:Er efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation Samtaler forventes afholdt i uge 41.Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen
 
Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser. Søger afdelingsleder til en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest derefter.
Der er i dag beskæftiget ca. 100 medarbejdere, fordelt på 7 døgngrupper. Det Specialiserede Døgntilbuds, afdelinger har fysisk placering i Hammer Bakker ved Vodskov og Sulsted.   
 
Det Specialiserede Døgntilbud, er en døgninstitution for børn og unge i alderen fra 5-23 år, med psykiske og sociale funktionsnedsættelser, samt tidlig følelsesmæssig frustration. Det Specialiserede Døgntilbuds overordnende mål er at tilbyde miljøterapeutisk behandling over længere tid, for at sikre, at barnet-unge bedst muligt selv, eller med støtte kan håndtere sit ungdoms- og voksenliv.
Det Specialiserede Døgntilbuds behandlingstænkning og forståelse af børnene og de unge tager afsæt i forskellige teoretiske referencerammer tilpasset det enkelte barns vanskeligheder og udviklingspotentiale. Grundlæggende tager behandlingsmiljøet på Det Specialiserede Døgntilbud dog afsæt i relations orienterede teorier med vægt på opretholdelse af et sundt mentaliserende behandlingsmiljø.
Det Specialiserede Døgntilbuds kultur bygger på fællesskab og medansvar i mellemmenneskelige relationer både børnene imellem, de voksne imellem, samt mellem børnene og de voksne. Forskellighed betragtes som en ressource og som kilde til udvikling af social tolerance, samt nuancerede måder at opleve og forstå verden og hinanden på. Vi favner derfor en bred mål- og personalegruppe og betragter det som en grundliggende styrke på Det Specialiserede Døgntilbud.
 
Forventninger til dine kvalifikationer:
  • Du har en socialfaglig baggrund, viden og erfaring, der gør dig i stand til at omsætte teori til praksis samt gå foran i forhold til arbejdsmetoder.
  • Har en lederuddannelse eller indstillet på at erhverve sig diplom i ledelse.
  • Du har lyst og mod til at være en del af en anerkendende og lærende organisation.
  • Du har erfaring i arbejdet med børn og unge med psykiatriske lidelser, og kan i den sammenhæng være med til at implementere ny viden og arbejdsmetoder i sammenhæng med en højere grad af specialisering på området fremadrettet.
  • Du formår at sætte mål og nuancere vejen mod målet, så det bliver realistisk.
  • Du formår at navigere i en organisation præget af høj omskiftelighed og samtidig vedligeholde struktur og aftalte rammer, i en travl, udfordrende og spændende hverdag.
  • Har erfaring med udarbejdelse af pædagogiske behandlingsplaner
  • Lægger vægt på at bidrage fagligt og konstruktivt til den samarbejdskultur vi alle er med til at skabe
  • Kan håndtere konflikter på en omsorgsfuld og fleksibel måde.
 
Vi kan tilbyde:
Du får mulighed for at være med til at sætte dit præg på udviklingen af institutionen. Vi ønsker at bevare et tæt samarbejde mellem vores institution, forældre og eksterne samarbejdspartnere. Vi tilstræber en høj grad af fleksibilitet, dynamik og nytænkning. Ligeledes ønsker vi at videreudvikle i forhold til, at Det Specialiserede Døgntilbud er en attraktiv arbejdsplads, hvor faglighed og professionalisme er i højsædet. Som afdelingsleder bliver du en del af ledelsesteamet i Det Specialiserede Døgntilbud, hvor du vil komme til at bidrage til den videre udvikling i og på tværs af afdelingerne i tilbuddet. Du kan se frem til:
 
  • At blive en del af en stærk ledergruppe, hvor du kan få ledelsesmæssig og faglig sparring.
  • En institution med udviklingsfokus, hvor du kan være med til at sætte dit præg.
  • Et afvekslende, selvstændigt og krævende job.
  • Mulighed for faglig som personlig udvikling.
  • Et team af medarbejder som løfter opgaven i fællesskab.
  • En arbejdsplads, hvor du bliver en aktiv medspiller på børne- og ungeområdet og har mulighed for at påvirke udviklingen i Det Specialiserede Døgntilbud.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder Brian Tjørnelund-Larsen på telefon 9931 6069 hverdage mellem 09.30-10.00, alternativt på mail: btj-fb@aalborg.dk.
 
(Arbejdspladsen ligger i Aalborg kommune)
 
Løn og ansættelsesvilkår:
Er efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation
 
Samtaler forventes afholdt i uge 41.



Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/291f00f3_logo.gifSpecialinstitutionen BøgenVodskov2019-08-29T17:01:39.5002019-10-01T00:00:00
330079785Afdelingsleder til Ungespecialet - NibeBasic Ungespecialet - Nibe søger en afdelingsleder til fast stilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse den 1. november 2019.Ungespecialet - Nibe er organisatorisk placeret i Døgnsøjlen i Center for Dag- og Døgntilbud i Aalborg Kommune.Ungespecialet - Nibe har en personalegruppe på 1 afdelingsleder, 8 pædagoger og 1 studerende. Ungespecialet er normeret til 6-7 unge i alderen 12-18 år med nedsat kontakt-, indlevelses- og tilknytningsevne.I det daglige pædagogiske arbejde er Ungespecialets medarbejdere veluddannede i at anvende mentalisering og principper fra miljøterapi.Som leder skal du medvirke til at sikre, at der arbejdes tæt sammen med alle private og professionelle aktører omkring den unge. Der skal udføres et intensivt arbejde med at sikre den unge så stærkt et netværk som muligt i familie, vennekreds, uddannelsessystemet og på arbejdsmarkedet.Vi vedAt god ledelse gør en kæmpe forskel. God ledelse er en væsentlig del af forklaringen på forskellen mellem succes og fiasko, vellykket eller mislykket, gode resultater eller dårlige resultater. God ledelse giver kræfter, dårlig ledelse suger og sluger energi.Vi søgerEn afdelingsleder med en stærk lederidentitet. Du skal være dit ansvar bevidst i forhold til andre mennesker. Din stærke lederidentitet må gerne kombineres med en faglig identitet, men sidstnævnte må aldrig have overtaget. Du skal evne at understøtte og videreudvikle et miljø med forudsigelighed og genkendelighed. Fastholde den røde tråd ved at strukturere dagligdagen og skabe klar retning for medarbejderne. Du skal have personlig gennemslagskraft til altid at sætte kerneopgaven først og sikre, at dine medarbejdere har de rigtige rammer og værktøjer til gavn for vores målgruppe. Du skal se dig selv som træner og rollemodel i at fremme stærke, kompetente, energiske og entusiastiske medarbejdere. Du skal kunne tydeliggøre dit lederskab, så det giver mening og skaber klare forventninger. Du skal være drevet af at gøre en forskel, at levere bedre og øge kvaliteten på relevante områder. Du skal være i stand til at inddrage bredt og sætte ambitiøse, realistiske og kvalificerede mål, følge op på mål og sikre fremdrift. Du skal have egenskaber, som gør dig i stand at sætte fokus på driften og implementere ny viden i driften. Du skal kunne bruge succeser og fejl som drivkraft for læring og udvikling. Du skal være synlig, tilstede og nærværende. Hvis du har den lederprofil, vi ønsker, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning.Vi vil tilbyde dig Et udviklende lederskab i Center for Dag- og Døgntilbud i tæt samarbejde med de øvrige afdelingsledere, hvor visionen er at skabe fælles holdånd i lederskabet, som medfører, at I vil være i stand til at varetage ledelsesopgaver på tværs af søjle og center. At udarbejde en udviklingsplan for dig selv i et tæt samarbejde med din leder og dine lederkollegaer. En udviklingsplan, som jævnligt evalueres. En arbejdsplads, hvor vi eksperimenterer, er nysgerrige, undersøgende og inviterer ind i læringsmiljøer. Rum til at udøve personale- og fagledelse. Et positivt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø med engagerede, kreative og inspirerende medarbejdere. Sparring, feedback og nærvær. Arbejdsstedets adresseKildegade 4, 9240 Nibe. Løn- og ansættelsesvilkårStillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.Yderligere information kan fås ved henvendelse til leder John Kollerup Madsen på tlf. 2076 9593 eller centerleder Mariann Boje Jones på tlf. 9931 9270.Der forventes at blive afholdt ansættelsessamtaler den 24. september 2019.Ansøgningsfrist den 17. september 2019.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Ungespecialet - Nibe søger en afdelingsleder til fast stilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse den 1. november 2019.

Ungespecialet - Nibe er organisatorisk placeret i Døgnsøjlen i Center for Dag- og Døgntilbud i Aalborg Kommune.

Ungespecialet - Nibe har en personalegruppe på 1 afdelingsleder, 8 pædagoger og 1 studerende. Ungespecialet er normeret til 6-7 unge i alderen 12-18 år med nedsat kontakt-, indlevelses- og tilknytningsevne.

I det daglige pædagogiske arbejde er Ungespecialets medarbejdere veluddannede i at anvende mentalisering og principper fra miljøterapi.

Som leder skal du medvirke til at sikre, at der arbejdes tæt sammen med alle private og professionelle aktører omkring den unge. Der skal udføres et intensivt arbejde med at sikre den unge så stærkt et netværk som muligt i familie, vennekreds, uddannelsessystemet og på arbejdsmarkedet.

Vi ved
At god ledelse gør en kæmpe forskel. God ledelse er en væsentlig del af forklaringen på forskellen mellem succes og fiasko, vellykket eller mislykket, gode resultater eller dårlige resultater. God ledelse giver kræfter, dårlig ledelse suger og sluger energi.

Vi søger
En afdelingsleder med en stærk lederidentitet.
  • Du skal være dit ansvar bevidst i forhold til andre mennesker. Din stærke lederidentitet må gerne kombineres med en faglig identitet, men sidstnævnte må aldrig have overtaget.
  • Du skal evne at understøtte og videreudvikle et miljø med forudsigelighed og genkendelighed. Fastholde den ”røde tråd” ved at strukturere dagligdagen og skabe klar retning for medarbejderne.
  • Du skal have personlig gennemslagskraft til altid at sætte kerneopgaven først og sikre, at dine medarbejdere har de rigtige rammer og værktøjer til gavn for vores målgruppe.
  • Du skal se dig selv som træner og rollemodel i at fremme stærke, kompetente, energiske og entusiastiske medarbejdere.
  • Du skal kunne tydeliggøre dit lederskab, så det giver mening og skaber klare forventninger.
  • Du skal være drevet af at gøre en forskel, at levere bedre og øge kvaliteten på relevante områder.
  • Du skal være i stand til at inddrage bredt og sætte ambitiøse, realistiske og kvalificerede mål, følge op på mål og sikre fremdrift.
  • Du skal have egenskaber, som gør dig i stand at sætte fokus på driften og implementere ny viden i driften.
  • Du skal kunne bruge succeser og fejl som drivkraft for læring og udvikling.
  • Du skal være synlig, tilstede og nærværende.
Hvis du har den lederprofil, vi ønsker, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning.

Vi vil tilbyde dig
  • Et udviklende lederskab i Center for Dag- og Døgntilbud i tæt samarbejde med de øvrige afdelingsledere, hvor visionen er at skabe fælles holdånd i lederskabet, som medfører, at I vil være i stand til at varetage ledelsesopgaver på tværs af søjle og center.
  • At udarbejde en udviklingsplan for dig selv i et tæt samarbejde med din leder og dine lederkollegaer. En udviklingsplan, som jævnligt evalueres.
  • En arbejdsplads, hvor vi eksperimenterer, er nysgerrige, undersøgende og inviterer ind i læringsmiljøer.
  • Rum til at udøve personale- og fagledelse.
  • Et positivt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø med engagerede, kreative og inspirerende medarbejdere.
  • Sparring, feedback og nærvær.
     
Arbejdsstedets adresse
Kildegade 4, 9240 Nibe.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.

Yderligere information kan fås ved henvendelse til leder John Kollerup Madsen på tlf. 2076 9593 eller centerleder Mariann Boje Jones på tlf. 9931 9270.

Der forventes at blive afholdt ansættelsessamtaler den 24. september 2019.
Ansøgningsfrist den 17. september 2019.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”send ansøgning” neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

ORS/Small/a2df51a8_logo.gifCenter for dag- og døgntilbudAalborg SV2019-08-28T13:00:19.5472019-09-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Assisterende leder til Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe

Gl. Kongevej og Firkløveret

Nørresundby
Assisterende leder til Gl. Kongevej og Firkløveret i Nibe Evner du at sætte retning og sikre følgeskab? Kan du få forandringer til at ske både i praksis og kulturelt?Så er det dig, vi søger som vores nye assisterende lederBotilbuddet Gl. Kongevej og...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Afdelingsleder til strukturklassen Hals Skole

Hals Skole

Hals
Vi har fået mulighed for at ansætte en afdelingsleder til vores strukturklasse. Stillingen er sådan sammensat, at den består af 2 3 undervisningstid i strukturklassen og 1 3 ledelsestid. Ledelsestiden skal benyttes til daglig ledelse af strukturklas...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Afdelingsleder for Værkstedet på Forsorgshjemmet Svenstrupgård

Svenstrupgård Administrationen

Svenstrup J
Vil du være med til at tilbyde socialt udsatte hjemløse en kvalificeret og inddragende indsats?Vil du være med til at skabe fremtidens tilbud om aktiverende støtte til hjemløse?Vil du være med til at præge en afdeling, som lige har fået nye fysiske ...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:18. september 2019

Afdelingsleder til, Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser.

Specialinstitutionen Bøgen

Vodskov
Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser. Søger afdelingsleder til en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest derefter.Der er i dag beskæftige...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Afdelingsleder til Ungespecialet - Nibe

Center for dag- og døgntilbud

Aalborg SV
Ungespecialet - Nibe søger en afdelingsleder til fast stilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse den 1. november 2019.Ungespecialet - Nibe er organisatorisk placeret i Døgnsøjlen i Center for Dag- og Døgntilbud i Aalborg Kommune.Ungespecialet - Ni...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:17. september 2019