AFDELINGSLEDER til hf-området ved HF & VUC FYN ODENSE

HF & VUC FYN søger en afdelingsleder til hf-området ved vores afdeling i
Odense.


Vi er landets største voksenuddannelsescenter, og ledergruppen i afdelingen
i Odense består af forstander og 7 afdelingsledere. Vi søger en pædagogisk
stærk leder, som skal indgå i det ledelsesteam, der har ansvar for vores udbud
af hf-undervisning.


Vi søger en afdelingsleder, som
• har en kandidatuddannelse og undervisningskompetencer på gymnasialt
niveau eller tilsvarende erfaring fra undervisningsområdet
• brænder for at bidrage til at skabe en tillidsbaseret skolekultur med fokus
på engagerende og synlig læring, positive relationer og forpligtende
fællesskaber - kort sagt en skole, hvor kursister og medarbejdere trives
• er en åben og demokratisk leder med gennemslagskraft og lyst til pædagogisk
ledelse af en faglig stærk og dygtig lærergruppe
• har mod på at indgå i et udfordrende og udviklende samarbejde i en stor
ledergruppe, der har fokus på at skabe høj kvalitet
• vil bidrage aktivt til at videreudvikle det samlede HF & VUC FYN, sikre
brobygning mellem uddannelsesniveauerne og styrke videndeling på
tværs af afdelingerne


Vi kan tilbyde
En spændende og udfordrende arbejdsplads med en vigtig og meningsfuld
mission, der til tider stiller store krav til strategisk og kreativ tænkning.
Vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og at vi altid kan
blive bedre - i fællesskab.


Afdelingslederen ansættes i henhold til gældende overenskomst i staten.


Tiltrædelse: 1. august eller tidligere.


Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
Forstander, HF & VUC FYN Odense City Campus, Rikke Skov-Nielsen,
tlf. 62 65 65 01 / 20 36 22 69
Rektor, HF & VUC FYN, Stig Holmelund Jarbøl tlf. 62 65 65 51 / 23 83 94 70


Send din ansøgning via Gymnasiejob.dk senest 26. maj.


Første samtalerrunde er d. 3.-4. juni og anden samtalerunde foregår 6.-7.
juni.


Se i øvrigt HF & VUC FYNs hjemmeside www.vucfyn.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016472Phoenix-ae1a6efe12019-05-03T00:00:00AFDELINGSLEDER til hf-området ved HF & VUC FYN ODENSE

HF & VUC FYN søger en afdelingsleder til hf-området ved vores afdeling i
Odense.


Vi er landets største voksenuddannelsescenter, og ledergruppen i afdelingen
i Odense består af forstander og 7 afdelingsledere. Vi søger en pædagogisk
stærk leder, som skal indgå i det ledelsesteam, der har ansvar for vores udbud
af hf-undervisning.


Vi søger en afdelingsleder, som
• har en kandidatuddannelse og undervisningskompetencer på gymnasialt
niveau eller tilsvarende erfaring fra undervisningsområdet
• brænder for at bidrage til at skabe en tillidsbaseret skolekultur med fokus
på engagerende og synlig læring, positive relationer og forpligtende
fællesskaber - kort sagt en skole, hvor kursister og medarbejdere trives
• er en åben og demokratisk leder med gennemslagskraft og lyst til pædagogisk
ledelse af en faglig stærk og dygtig lærergruppe
• har mod på at indgå i et udfordrende og udviklende samarbejde i en stor
ledergruppe, der har fokus på at skabe høj kvalitet
• vil bidrage aktivt til at videreudvikle det samlede HF & VUC FYN, sikre
brobygning mellem uddannelsesniveauerne og styrke videndeling på
tværs af afdelingerne


Vi kan tilbyde
En spændende og udfordrende arbejdsplads med en vigtig og meningsfuld
mission, der til tider stiller store krav til strategisk og kreativ tænkning.
Vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og at vi altid kan
blive bedre - i fællesskab.


Afdelingslederen ansættes i henhold til gældende overenskomst i staten.


Tiltrædelse: 1. august eller tidligere.


Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
Forstander, HF & VUC FYN Odense City Campus, Rikke Skov-Nielsen,
tlf. 62 65 65 01 / 20 36 22 69
Rektor, HF & VUC FYN, Stig Holmelund Jarbøl tlf. 62 65 65 51 / 23 83 94 70


Send din ansøgning via Gymnasiejob.dk senest 26. maj.


Første samtalerrunde er d. 3.-4. juni og anden samtalerunde foregår 6.-7.
juni.


Se i øvrigt HF & VUC FYNs hjemmeside www.vucfyn.dk

HF VUC FYN søger en afdelingsleder til hf-området ved vores afdeling iOdense. Vi er landets største voksenuddannelsescenter, og ledergruppen i afdelingeni Odense består af forstander og 7 afdelingsledere. Vi søger en pædagogiskstærk leder, som skal indgå i det ledelsesteam, der har ansvar for vores udbudaf hf-undervisning. Vi søger en afdelingsleder, som har en kandidatuddannelse og undervisningskompetencer på gymnasialtniveau eller tilsvarende erfaring fra undervisningsområdet brænder for at bidrage til at skabe en tillidsbaseret skolekultur med fokuspå engagerende og synlig læring, positive relationer og forpligtendefællesskaber - kort sagt en skole, hvor kursister og medarbejdere trives er en åben og demokratisk leder med gennemslagskraft og lyst til pædagogiskledelse af en faglig stærk og dygtig lærergruppe har mod på at indgå i et udfordrende og udviklende samarbejde i en storledergruppe, der har fokus på at skabe høj kvalitet vil bidrage aktivt til at videreudvikle det samlede HF VUC FYN, sikrebrobygning mellem uddannelsesniveauerne og styrke videndeling påtværs af afdelingerne Vi kan tilbydeEn spændende og udfordrende arbejdsplads med en vigtig og meningsfuldmission, der til tider stiller store krav til strategisk og kreativ tænkning.Vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og at vi altid kanblive bedre - i fællesskab. Afdelingslederen ansættes i henhold til gældende overenskomst i staten. Tiltrædelse: 1. august eller tidligere. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:Forstander, HF VUC FYN Odense City Campus, Rikke Skov-Nielsen,tlf. 62 65 65 01 20 36 22 69Rektor, HF VUC FYN, Stig Holmelund Jarbøl tlf. 62 65 65 51 23 83 94 70 Send din ansøgning via Gymnasiejob.dk senest 26. maj. Første samtalerrunde er d. 3.-4. juni og anden samtalerunde foregår 6.-7.juni. Se i øvrigt HF VUC FYNs hjemmeside www.vucfyn.dk11jobnetae1a6efe100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:0000000EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3519537HF & VUC FYN11Kottesgade 65000Odense CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent753841JobNet4982614498261410003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae1a6efehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae1a6efehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae1a6efe&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae1a6efe&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361672405Rikkenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330022096Service Hub Manager, Odense, DenmarkRobot Do you want to be part of a fast-growing, successful and market-leading robotics company, where nothing is impossible? Do you thrive by working with and through people? We have changed the ground rules in automation and it is being noticed As part of Universal Robots, you also become part of a global success. Our robotic arms help our customers improve productivity, profitability and create a safer working environment. Our international offices in Singapore, Barcelona, Shanghai and US have performance-oriented colleagues who all share a passion for building a globally recognized business. We are experiencing rapid development and see continuous learning as the means to stay at the forefront of our field. Strong Service Hub Manager As our next Service Hub Manager, we offer you the possibility to work with and through people. Even though you have a structured mindset, your flexible approach allows you to embrace constant changes. Since this is not your first encounter with managing people, you are fully aware of the responsibility and willing to put your team before yourself. Your primary tasks and responsibilities will among others be: Daily management and coordination of technical team resources and activities in our repair center in Denmark. Assist in coordination of processes and work instructions across all service hubs (China and US) and ensure communication between the service hubs Help train staff in global hubs Participate in ensuring correct introduction of new products product changes throughout the service engineering organization Coordinate activities between service hubs and other departments What does it take to become our new colleague? We are looking for a candidate with proven management experience, preferably with at least 5 persons in your team. As Service Hub Manager you are technology savvy, passionate about service and the use of best practices. Required skills: 5 years experience as team manager, from a global function is preferred Experience with AX2012 and MS systems Technical education, either in electronics or mechanical High level of English, spoken and in writing. Any other languages are considered a plus. Structured mindset Highly flexible, able to adapt to a rapidly changing environment Good communication skills Ready to apply? Apply using the link. We take candidates into the recruitment process on a continuous basis, so we encourage you to send your application as soon as possible. Join Universal Robots We are Universal Robots, a diverse group of smart, creative people working at the forefront of collaborative robotics. Together, we find innovative solutions to some of the most important manufacturing issues facing businesses today. And we dare to do what others find impossible working towards making bleeding edge technologies a reality for businesses of all sizes.

Do you want to be part of a fast-growing, successful and market-leading robotics company, where nothing is impossible? Do you thrive by working with and through people?

We have changed the ground rules in automation – and it is being noticed

As part of Universal Robots, you also become part of a global success. Our robotic arms help our customers improve productivity, profitability and create a safer working environment. Our international offices in Singapore, Barcelona, Shanghai and US have performance-oriented colleagues who all share a passion for building a globally recognized business. We are experiencing rapid development and see continuous learning as the means to stay at the forefront of our field.

Strong Service Hub Manager

As our next Service Hub Manager, we offer you the possibility to work with and through people. Even though you have a structured mindset, your flexible approach allows you to embrace constant changes. Since this is not your first encounter with managing people, you are fully aware of the responsibility and willing to put your team before yourself.

Your primary tasks and responsibilities will among others be:

  • Daily management and coordination of technical team resources and activities in our repair center in Denmark.
  • Assist in coordination of processes and work instructions across all service hubs (China and US) and ensure communication between the service hubs
  • Help train staff in global hubs
  • Participate in ensuring correct introduction of new products/product changes throughout the service engineering organization
  • Coordinate activities between service hubs and other departments

What does it take to become our new colleague?

We are looking for a candidate with proven management experience, preferably with at least 5 persons in your team. As Service Hub Manager you are technology savvy, passionate about service and the use of best practices.

Required skills:

  • +5 years’ experience as team manager, from a global function is preferred
  • Experience with AX2012 and MS systems
  • Technical education, either in electronics or mechanical
  • High level of English, spoken and in writing. Any other languages are considered a plus.
  • Structured mindset
  • Highly flexible, able to adapt to a rapidly changing environment
  • Good communication skills

Ready to apply?

Apply using the link. We take candidates into the recruitment process on a continuous basis, so we encourage you to send your application as soon as possible.

Join Universal Robots

We are Universal Robots, a diverse group of smart, creative people working at the forefront of collaborative robotics.

Together, we find innovative solutions to some of the most important manufacturing issues facing businesses today. And we dare to do what others find impossible – working towards making bleeding edge technologies a reality for businesses of all sizes.

Universal Robots A/SOdense S2019-05-10T00:00:002019-07-09T00:00:00
330018140Institutleder ved Biologisk InstitutRobot Om jobbet Biologisk Institut søger en visionær institutleder med lyst og kompetencer til at lede et institut i udvikling og til at skabe forskning i verdensklasse, uddannelse af efterspurgte jobparate studerende, samarbejde med omverdenen samt formidling af instituttets viden. Biologisk Institut er et af fire institutter ved Det Naturvidenskabelige Fakultet, SDU. Instituttet har som målsætning at give samfundet den højeste kvalitet af forskning, uddannelse og formidling inden for et bredt spektrum af biologiske emner. Instituttet uddanner studerende til efterspurgte medarbejdere i private virksomheder, offentlige myndigheder, samt i videns-, uddannelses- og forskningsinstitutioner, og vægter samarbejdet med det omkringliggende samfund højt. Du bliver leder af et institut med ca. 130 ansatte, ca. 300 studerende og en omsætning på ca. 70 mio. kr. Instituttets forskning spænder fra mikroorganismer til økosystemer og globale stofkredsløb med stærke forskningsgrupper indenfor økologi, økotoksikologi og -fysiologi, biodemografi, akustisk kommunikation, biogeokemi samt livets udvikling. På dette grundlag varetager instituttet fakultetets bachelor- og kandidatuddannelser i Biologi og huser desuden ca. 30 ph.d.-studerende og 25 postdocs. Instituttet er en velfungerende arbejdsplads, der til stadighed markerer sig såvel nationalt som internationalt og udmærker sig ved et dynamisk, internationalt miljø med forskere i verdensklasse, husning af større forskningscentre og deltagelse i stærke forsknings- og samfundsmæssige netværk. Instituttet er organiseret i faglige fællesskaber omkring seks forskningsgrupper, et sekretariat og en serviceafdeling med elektronisk og mekanisk værksted. Institutlederens primære opgaver vil være at: Varetage den daglige ledelse af instituttet, herunder at fastholde og videreudvikle et stimulerende miljø i samarbejde med medarbejdere og studerende. Varetage ansvaret for instituttets økonomi, herunder at disponere virkemidler i form af personale, drift og anskaffelser i forhold til de samlede økonomiske rammer for instituttet samt tiltrækning af eksterne midler. Udforme instituttets overordnede mål for forskning i samarbejde med forskningsledere og under hensyn til universitetets og fakultetets overordnede strategi. Varetage ansvaret for instituttets undervisning og udvikling heraf i samarbejde med studielederne og undervisningsudvalget samt fremme et godt studiemiljø i samarbejde med de studerende. Sikre kontakt til relevante aktører (erhvervsliv, myndigheder m.m.) samt sikre forskningsformidling og vidensdeling. Deltage i fakultetets ledelsesgruppe sammen med de øvrige institutledere og dekanen, herunder udarbejde, virkeliggøre og følge op på fakultetets strategier for forskning, uddannelse samt ledelse og samarbejde. Varetage den daglige kontakt og samarbejde med administrationen. Om personen Du har en naturvidenskabelig eller beslægtet uddannelse, en anerkendt forskningsmæssig baggrund inden for dit fagområde samt undervisningserfaring på lektorniveau. Du er en visionær og inddragende leder med gode kommunikative evner. Du har en god sans for gennem motivation og krav til den enkelte at lede mennesker, der er fremragende specialister på deres felt. Du har et indblik i og forståelse for et universitets indre liv og dets samspil med omverdenen og kan integrere de mange modsatrettede krav og forventninger i en konstruktiv ledelsesproces. Du har kendskab til universitetsadministration og de økonomiske og administrative opgaver, der er forbundet hermed. Du har som minimum et 6-årigt perspektiv i din fremtidige ledelsesopgave på SDU. Du kan læse og forstå dansk og har kendskab til det danske uddannelsessystem. Du har engelskkompetencer på højt niveau. Om ansættelsen Stillingen åremålsbesættes med tiltrædelse hurtigst muligt på overenskomstmæssige vilkår, evt. med en tilbagetrædelsesordning og en ordning for (begrænset) forskningstid. Lønnen forhandles individuelt på baggrund af personlige kvalifikationer og erfaring. Samtaler til stillingen forventes at blive afholdt i uge 33 og 34. Du kan læse mere om SDU og fakultetet på vores hjemmeside på www.sdu.dk Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos dekan Marianne Holmer på tlf. 60112605. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Tjenestested: Odense Ansøgningsfrist: Mandag den 1. juli 2019. SDU er et internationalt orienteret universitet med fokus på de studerende. Universitetet er endvidere kendetegnet ved at have en høj grad af tværfaglighed med fælles uddannelses- og forskningsaktiviteter. SDU har fem fakulteter og campusser i Odense, Kolding, Esbjerg, Slagelse, København og Sønderborg. Universitetet har ca. 28.000 studerende, en omsætning på ca. 3,2 mia. kr. og ca. 4.000 medarbejdere. Det Naturvidenskabelige Fakultet har ca. 250 videnskabelige medarbejdere, ca. 150 ph.d.-studerende, ca. 140 teknisk administrative medarbejdere og ca. 2.100 studerende, heraf ca. 150 internationale studerende. Udenlandske medarbejdere udgør ca. halvdelen af det videnskabelige personale. Fakultetets undervisning og forskning er organiseret i 4 institutter og 16 centre. Fakultetet er lokaliseret på Campus Odense, og har desuden forskningsfaciliteter i Kerteminde og Svanninge Bjerge. Se fakultetets hjemmeside på www.sdu.dk nat.

Om jobbet

Biologisk Institut søger en visionær institutleder med lyst og kompetencer til at lede et institut i udvikling og til at skabe forskning i verdensklasse, uddannelse af efterspurgte jobparate studerende, samarbejde med omverdenen samt formidling af instituttets viden.

Biologisk Institut er et af fire institutter ved Det Naturvidenskabelige Fakultet, SDU. Instituttet har som målsætning at give samfundet den højeste kvalitet af forskning, uddannelse og formidling inden for et bredt spektrum af biologiske emner. Instituttet uddanner studerende til efterspurgte medarbejdere i private virksomheder, offentlige myndigheder, samt i videns-, uddannelses- og forskningsinstitutioner, og vægter samarbejdet med det omkringliggende samfund højt.

Du bliver leder af et institut med ca. 130 ansatte, ca. 300 studerende og en omsætning på ca. 70 mio. kr. Instituttets forskning spænder fra mikroorganismer til økosystemer og globale stofkredsløb med stærke forskningsgrupper indenfor økologi, økotoksikologi og -fysiologi, biodemografi, akustisk kommunikation, biogeokemi samt livets udvikling. På dette grundlag varetager instituttet fakultetets bachelor- og kandidatuddannelser i Biologi og huser desuden ca. 30 ph.d.-studerende og 25 postdocs.

Instituttet er en velfungerende arbejdsplads, der til stadighed markerer sig såvel nationalt som internationalt og udmærker sig ved et dynamisk, internationalt miljø med forskere i verdensklasse, husning af større forskningscentre og deltagelse i stærke forsknings- og samfundsmæssige netværk. Instituttet er organiseret i faglige fællesskaber omkring seks forskningsgrupper, et sekretariat og en serviceafdeling med elektronisk og mekanisk værksted.

 

Institutlederens primære opgaver vil være at:

  • Varetage den daglige ledelse af instituttet, herunder at fastholde og videreudvikle et stimulerende miljø i samarbejde med medarbejdere og studerende.
  • Varetage ansvaret for instituttets økonomi, herunder at disponere virkemidler i form af personale, drift og anskaffelser i forhold til de samlede økonomiske rammer for instituttet samt tiltrækning af eksterne midler.
  • Udforme instituttets overordnede mål for forskning i samarbejde med forskningsledere og under hensyn til universitetets og fakultetets overordnede strategi.
  • Varetage ansvaret for instituttets undervisning og udvikling heraf i samarbejde med studielederne og undervisningsudvalget samt fremme et godt studiemiljø i samarbejde med de studerende.
  • Sikre kontakt til relevante aktører (erhvervsliv, myndigheder m.m.) samt sikre forskningsformidling og vidensdeling.
  • Deltage i fakultetets ledelsesgruppe sammen med de øvrige institutledere og dekanen, herunder udarbejde, virkeliggøre og følge op på fakultetets strategier for forskning, uddannelse samt ledelse og samarbejde.
  • Varetage den daglige kontakt og samarbejde med administrationen.

 

Om personen

  • Du har en naturvidenskabelig eller beslægtet uddannelse, en anerkendt forskningsmæssig baggrund inden for dit fagområde samt undervisningserfaring på lektorniveau.
  • Du er en visionær og inddragende leder med gode kommunikative evner. Du har en god sans for gennem motivation og krav til den enkelte at lede mennesker, der er fremragende specialister på deres felt.
  • Du har et indblik i og forståelse for et universitets indre liv og dets samspil med omverdenen og kan integrere de mange modsatrettede krav og forventninger i en konstruktiv ledelsesproces.
  • Du har kendskab til universitetsadministration og de økonomiske og administrative opgaver, der er forbundet hermed.
  • Du har som minimum et 6-årigt perspektiv i din fremtidige ledelsesopgave på SDU.
  • Du kan læse og forstå dansk og har kendskab til det danske uddannelsessystem.
  • Du har engelskkompetencer på højt niveau. 

 

Om ansættelsen

Stillingen åremålsbesættes med tiltrædelse hurtigst muligt på overenskomstmæssige vilkår, evt. med en tilbagetrædelsesordning og en ordning for (begrænset) forskningstid. Lønnen forhandles individuelt på baggrund af personlige kvalifikationer og erfaring.

Samtaler til stillingen forventes at blive afholdt i uge 33 og 34.

Du kan læse mere om SDU og fakultetet på vores hjemmeside på www.sdu.dk Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos dekan Marianne Holmer på tlf. 60112605.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Tjenestested:
Odense

Ansøgningsfrist: Mandag den 1. juli 2019.

SDU er et internationalt orienteret universitet med fokus på de studerende. Universitetet er endvidere kendetegnet ved at have en høj grad af tværfaglighed med fælles uddannelses- og forskningsaktiviteter.

SDU har fem fakulteter og campusser i Odense, Kolding, Esbjerg, Slagelse, København og Sønderborg. Universitetet har ca. 28.000 studerende, en omsætning på ca. 3,2 mia. kr. og ca. 4.000 medarbejdere.

Det Naturvidenskabelige Fakultet har ca. 250 videnskabelige medarbejdere, ca. 150 ph.d.-studerende, ca. 140 teknisk/administrative medarbejdere og ca. 2.100 studerende, heraf ca. 150 internationale studerende. Udenlandske medarbejdere udgør ca. halvdelen af det videnskabelige personale. Fakultetets undervisning og forskning er organiseret i 4 institutter og 16 centre. Fakultetet er lokaliseret på Campus Odense, og har desuden forskningsfaciliteter i Kerteminde og Svanninge Bjerge. Se fakultetets hjemmeside på www.sdu.dk/nat.

Syddansk UniversitetOdense M2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
330017064Områdeleder til Medicoteknik, Område OUH, Region SyddanmarkBasic Har du kompetencer inden for personaleledelse og kan du påtage dig lederskabet i et område i en fælles tværgående organisation i Region Syddanmark?Har du kompetencer og interesse inden for personaleledelse, og kan du påtage dig lederskabet i et område i en fælles tværgående organisation i Region Syddanmark? Vi søger en engageret områdeleder til Medicoteknik, Område OUH med ledelsesmæssig erfaring, indblik i de faglige opgaver, og som sammen med to teamkoordinatorer kan tage ansvaret for den daglige drift og planlægning i området. Der er i alt ansat ca. 100 medarbejdere i Medicoteknik. 24 af disse medarbejdere vil referere til dig under Område OUH, som pt. udgør 6 forskellige teams sammensat af 23 medicoteknikere og 1 ingeniør. Området er ansvarlig for det medicotekniske apparatur på OUH Odense Universitetshospital, Svendborg Sygehus, som består af sygehusene i Odense, Svendborg, Nyborg samt Sygehusenheden Ærø. Som områdeleder refererer du direkte til den medicotekniske chef og er en del af ledergruppen i Medicoteknik. Ledelsesmæssigt samarbejder organisationens ledere som et team om udvikling og drift i hele den medicotekniske regionale funktion. For at sikre at medarbejderne kan udføre deres opgaver på bedste vilkår og sammenligeligt regionalt, arbejder vi i ledelsen som udgangspunkt efter samme principper. Vi efterlever regionens værdier og dens ledelsesgrundlag, og det forventes, at du deltager i relevante kurser og ledelsesforløb, som regionen udbyder indenfor personalejura og lignende. Funktionsområder Du er som områdeleder sammen med dine medarbejdere ansvarlig for driften af område OUH med særligt fokus på at levere apparaturservice på et højt fagligt niveau. Du vil i kraft af din funktion som områdeleder varetage kontakten til de samarbejdspartnere, vi har i relation til sygehusene i område OUH, hvilket indbefatter dialog med afdelingsledelser og sygehusdirektionen. Desuden vil du medvirke ved udarbejdelse af serviceaftaler og øvrige tredjepartsaftaler med eksterne samarbejdspartnere. Det forventes, at du varetager forvaltningen af områdets ressourceforbrug, såvel personale som øvrig drift. Herunder ansvar for apparaturanskaffelse og lagerstyring i henhold til Medicotekniks budgetaftale. Det vil være dit ansvar at varetage kompetenceudviklingen af personalet i Område OUH samt opfølgning herpå. Du vil også være ansvarlig for, at Medicotekniks overordnede visioner, strategier, målsætninger og handleplaner er implementeret og effektueret. Vi lægger vægt på, du har gode samarbejdsevner, har en udadvendt natur og et godt humør. Det er desuden vigtigt, at du har en solid teknisk forståelse og har gode analytiske egenskaber, som du kan gøre brug af i en travl, tværfaglig og varieret hverdag. Vi forventer, at du: går forrest og leder dine medarbejdere ved at sætte det gode eksempel har interessen og viljen til at skabe resultater og kan arbejde selvstændigt og prioritere egne samt dine medarbejderes opgaver har en relevant videregående uddannelse gerne kombineret med en medicoteknisk forståelse har en evne til at kommunikere klart og tydeligt både i skrift og tale kan medinddrage og motivere dine medarbejdere til et konstruktivt teamarbejde og understøtte deres forudsætning for at leve op til deres potentiale Andre nøgleord for din person er: Engagement i dit virke Ansvarsbevidsthed Professionelt serviceminded Det vil være et plus, hvis du har erfaring for ledelse i sundhedsvæsenet men ikke et krav. Vi tilbyder Medicoteknik er en spændende arbejdsplads i et dynamisk sundhedsteknologisk miljø. Du vil varetage et selvstændigt funktionsområde med alsidige opgaver, hvor der er gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. I hele organisationen praktiserer vi frihed under ansvar. Vores medarbejdere er ansat på en flekstidsordning og har en række andre personalegoder, hvor sammenhold og fællesfølelse prioriteres højt. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tildeling af individuelle tillæg. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er fredag den 31. maj 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 7. juni 2019 Ansøgning skal sendes via rekrutteringssystem Ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest muligt Yderligere oplysninger Oplysninger vedrørende stillingen kan fås hos medicoteknisk chef Steffen Pryds på telefon 9944 0212 eller e-mail spr@rsyd.dkHar du kompetencer inden for personaleledelse og kan du påtage dig lederskabet i et område i en fælles tværgående organisation i Region Syddanmark?
Har du kompetencer og interesse inden for personaleledelse, og kan du påtage dig lederskabet i et område i en fælles tværgående organisation i Region Syddanmark? 
 
Vi søger en engageret områdeleder til Medicoteknik, Område OUH med ledelsesmæssig erfaring, indblik i de faglige opgaver, og som sammen med to teamkoordinatorer kan tage ansvaret for den daglige drift og planlægning i området.  
 
Der er i alt ansat ca. 100 medarbejdere i Medicoteknik. 24 af disse medarbejdere vil referere til dig under Område OUH, som pt. udgør 6 forskellige teams sammensat af 23 medicoteknikere og 1 ingeniør.  
Området er ansvarlig for det medicotekniske apparatur på OUH Odense Universitetshospital, Svendborg Sygehus, som består af sygehusene i Odense, Svendborg, Nyborg samt Sygehusenheden Ærø.  
 
Som områdeleder refererer du direkte til den medicotekniske chef og er en del af ledergruppen i Medicoteknik. Ledelsesmæssigt samarbejder organisationens ledere som et team om udvikling og drift i hele den medicotekniske regionale funktion. For at sikre at medarbejderne kan udføre deres opgaver på bedste vilkår og sammenligeligt regionalt, arbejder vi i ledelsen som udgangspunkt efter samme principper.   
Vi efterlever regionens værdier og dens ledelsesgrundlag, og det forventes, at du deltager i relevante kurser og ledelsesforløb, som regionen udbyder indenfor personalejura og lignende. 
 
Funktionsområder 
Du er som områdeleder sammen med dine medarbejdere ansvarlig for driften af område OUH med særligt fokus på at levere apparaturservice på et højt fagligt niveau.  
Du vil i kraft af din funktion som områdeleder varetage kontakten til de samarbejdspartnere, vi har i relation til sygehusene i område OUH, hvilket indbefatter dialog med afdelingsledelser og sygehusdirektionen. Desuden vil du medvirke ved udarbejdelse af serviceaftaler og øvrige tredjepartsaftaler med eksterne samarbejdspartnere.  
Det forventes, at du varetager forvaltningen af områdets ressourceforbrug, såvel personale som øvrig drift. Herunder ansvar for apparaturanskaffelse og lagerstyring i henhold til Medicotekniks budgetaftale. 
 
Det vil være dit ansvar at varetage kompetenceudviklingen af personalet i Område OUH samt opfølgning herpå. Du vil også være ansvarlig for, at Medicotekniks overordnede visioner, strategier, målsætninger og handleplaner er implementeret og effektueret. 
 
Vi lægger vægt på, du har gode samarbejdsevner, har en udadvendt natur og et godt humør. Det er desuden vigtigt, at du har en solid teknisk forståelse og har gode analytiske egenskaber, som du kan gøre brug af i en travl, tværfaglig og varieret hverdag. 
 
Vi forventer, at du: 
  • går forrest og leder dine medarbejdere ved at sætte det gode eksempel  
  • har interessen og viljen til at skabe resultater og kan arbejde selvstændigt og prioritere egne samt dine medarbejderes opgaver 
  • har en relevant videregående uddannelse – gerne kombineret med en medicoteknisk forståelse 
  • har en evne til at kommunikere klart og tydeligt både i skrift og tale 
  • kan medinddrage og motivere dine medarbejdere til et konstruktivt teamarbejde og understøtte deres forudsætning for at leve op til deres potentiale 
 
Andre nøgleord for din person er: 
  • Engagement i dit virke 
  • Ansvarsbevidsthed  
  • Professionelt serviceminded 
 
Det vil være et plus, hvis du har erfaring for ledelse i sundhedsvæsenet men ikke et krav. 
 
 
Vi tilbyder 
Medicoteknik er en spændende arbejdsplads i et dynamisk sundhedsteknologisk miljø.  
Du vil varetage et selvstændigt funktionsområde med alsidige opgaver, hvor der er gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. I hele organisationen praktiserer vi frihed under ansvar.  
Vores medarbejdere er ansat på en flekstidsordning og har en række andre personalegoder, hvor sammenhold og fællesfølelse prioriteres højt. 
 
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside 
 
 
Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tildeling af individuelle tillæg. 
 
Ansøgningsfrist 
Ansøgningsfristen er fredag den 31. maj 2019 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 7. juni 2019 
Ansøgning skal sendes via rekrutteringssystem 
Ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest muligt
Yderligere oplysninger 
Oplysninger vedrørende stillingen kan fås hos medicoteknisk chef Steffen Pryds på 
telefon 9944 0212 eller e-mail spr@rsyd.dk
 
ORS/Small/b47efb3a_logo.pngMedicoteknikOdense C2019-05-03T18:06:31.2272019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Service Hub Manager, Odense, Denmark

Universal Robots A/S

Odense S
Do you want to be part of a fast-growing, successful and market-leading robotics company, where nothing is impossible? Do you thrive by working with and through people? We have changed the ground rules in automation and it is being noticed As part o...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:9. juli 2019

Institutleder ved Biologisk Institut

Syddansk Universitet

Odense M
Om jobbet Biologisk Institut søger en visionær institutleder med lyst og kompetencer til at lede et institut i udvikling og til at skabe forskning i verdensklasse, uddannelse af efterspurgte jobparate studerende, samarbejde med omverdenen samt formi...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Områdeleder til Medicoteknik, Område OUH, Region Syddanmark

Medicoteknik

Odense C
Har du kompetencer inden for personaleledelse og kan du påtage dig lederskabet i et område i en fælles tværgående organisation i Region Syddanmark?Har du kompetencer og interesse inden for personaleledelse, og kan du påtage dig lederskabet i et områ...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019