Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til indskoling på Aalykkeskolen

Arbejdssted: Aalykkeskolen - Kolding

 

Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019 eller snarest herefter.

 

Funktioner:

Aalykkeskolen i Kolding søger en ny leder på fuld tid til vores indskoling, da vores nuværende leder går på efterløn.

Vi søger derfor en selvstændig indskolingsleder med pædagog- eller læreruddannelse til et spændende arbejde på en velfungerende folkeskole, der har interesse for pædagogisk ledelse og personaleledelse. Man vil være daglig leder for indskolingen herunder skolefritidsordningen med kontakt til personale og forældre. Man skal kunne se muligheder for både fritids- og undervisningspædagogik og kunne se fællesmængder.

Ledelseserfaring vil være en fordel ellers bør du have interesse for ledelse og have lederpotentiale.

Aalykkeskolen er en velfungerende folkeskole med opdaterede fysiske rammer, 2 spor på hver årgang og er 3-delt med ca. 450 elever. Skolen er central beliggende i Kolding med faglige ambitioner og god inklusionspraksis.

Aalykkeskolens SFO er en velintegreret del af skolen med ca. 190 børn fra 0. – 3. kl. og har et godt samarbejde med undervisningsdelen. Der er ca. 50 engagerede medarbejdere i skoledelen og SFO, der alle brænder for deres arbejde.

 

Kvalifikationer:

  • Du er optaget af at skabe læring, trivsel, udvikling og fællesskab.
  • Du er relations skabende og en ansvarlig leder, der kan bevare overblikket selv i pressede situationer.
  • Du har ambitioner på skolens vegne og har tillid til skolens personale.
  • Du er åben i din tilgang til andre og vil videreudvikling i dialog med pædagoger og lærere, hvor du kan skabe et fælles rum for læring og fritid, der fastholder afdelingens høje kvalitet.
  • Du har klare ledelsesmæssige og administrative kompetencer.
  • Du er synlig i hverdagen og vil påtage dig en tydelig lederrolle.
  • Du kan fastholde og videreudvikle det positive samarbejde med de omkringliggende børnehaver og forældre.
  • Du er en refleksiv og konstruktiv medspiller i skolens ledelsesteam, der vil medvirke til at videreudvikle skolen i samarbejde med skolebestyrelsen.

 

Løn:

Efter gældende overenskomst og lokal lønforhandling.

 

Hvad kan vi tilbyde:

En skole med dygtige og engagerede medarbejdere med et personligt engagement og faglig kompetence. En skole med interesserede forældre og et godt samarbejde med skolebestyrelsen. Et spændende og udfordrende arbejde med mulighed for rum og plads.

 

Nærmere oplysning:

Henvendelse på telefon nr. 79 79 79 80 - Skoleinspektør Jan Poulsen eller på skolens hjemmeside www.aalykkeskolen.kolding.dk eller på https://www.facebook.com/Aalykkeskolen. Vi modtager gerne besøg fra ansøgere med ovenstående kvalifikationer.

 

Ansøgning til:

 

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen "Send ansøgning" under stillingsannoncen med oplysninger om tidligere beskæftigelse, udtalelser og evt. eksamensbeviser m.v. i pdf- eller Word format.

 

Ansøgningsfrist: 20. august 2019

 

Ansættelsessamtaler: Afholdes i uge 35 + evt. 2. samtalerunde.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffe- og børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050677Phoenix-df2be6a212019-06-28T13:00:55.247Afdelingsleder til indskoling på Aalykkeskolen

Arbejdssted: Aalykkeskolen - Kolding

 

Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019 eller snarest herefter.

 

Funktioner:

Aalykkeskolen i Kolding søger en ny leder på fuld tid til vores indskoling, da vores nuværende leder går på efterløn.

Vi søger derfor en selvstændig indskolingsleder med pædagog- eller læreruddannelse til et spændende arbejde på en velfungerende folkeskole, der har interesse for pædagogisk ledelse og personaleledelse. Man vil være daglig leder for indskolingen herunder skolefritidsordningen med kontakt til personale og forældre. Man skal kunne se muligheder for både fritids- og undervisningspædagogik og kunne se fællesmængder.

Ledelseserfaring vil være en fordel ellers bør du have interesse for ledelse og have lederpotentiale.

Aalykkeskolen er en velfungerende folkeskole med opdaterede fysiske rammer, 2 spor på hver årgang og er 3-delt med ca. 450 elever. Skolen er central beliggende i Kolding med faglige ambitioner og god inklusionspraksis.

Aalykkeskolens SFO er en velintegreret del af skolen med ca. 190 børn fra 0. – 3. kl. og har et godt samarbejde med undervisningsdelen. Der er ca. 50 engagerede medarbejdere i skoledelen og SFO, der alle brænder for deres arbejde.

 

Kvalifikationer:

  • Du er optaget af at skabe læring, trivsel, udvikling og fællesskab.
  • Du er relations skabende og en ansvarlig leder, der kan bevare overblikket selv i pressede situationer.
  • Du har ambitioner på skolens vegne og har tillid til skolens personale.
  • Du er åben i din tilgang til andre og vil videreudvikling i dialog med pædagoger og lærere, hvor du kan skabe et fælles rum for læring og fritid, der fastholder afdelingens høje kvalitet.
  • Du har klare ledelsesmæssige og administrative kompetencer.
  • Du er synlig i hverdagen og vil påtage dig en tydelig lederrolle.
  • Du kan fastholde og videreudvikle det positive samarbejde med de omkringliggende børnehaver og forældre.
  • Du er en refleksiv og konstruktiv medspiller i skolens ledelsesteam, der vil medvirke til at videreudvikle skolen i samarbejde med skolebestyrelsen.

 

Løn:

Efter gældende overenskomst og lokal lønforhandling.

 

Hvad kan vi tilbyde:

En skole med dygtige og engagerede medarbejdere med et personligt engagement og faglig kompetence. En skole med interesserede forældre og et godt samarbejde med skolebestyrelsen. Et spændende og udfordrende arbejde med mulighed for rum og plads.

 

Nærmere oplysning:

Henvendelse på telefon nr. 79 79 79 80 - Skoleinspektør Jan Poulsen eller på skolens hjemmeside www.aalykkeskolen.kolding.dk eller på https://www.facebook.com/Aalykkeskolen. Vi modtager gerne besøg fra ansøgere med ovenstående kvalifikationer.

 

Ansøgning til:

 

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen "Send ansøgning" under stillingsannoncen med oplysninger om tidligere beskæftigelse, udtalelser og evt. eksamensbeviser m.v. i pdf- eller Word format.

 

Ansøgningsfrist: 20. august 2019

 

Ansættelsessamtaler: Afholdes i uge 35 + evt. 2. samtalerunde.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffe- og børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

2019-08-21T02:00:22.790 Arbejdssted: Aalykkeskolen - Kolding Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019 eller snarest herefter. Funktioner: Aalykkeskolen i Kolding søger en ny leder på fuld tid til vores indskoling, da vores nuværende leder går på efterløn. Vi søger derfor en selvstændig indskolingsleder med pædagog- eller læreruddannelse til et spændende arbejde på en velfungerende folkeskole, der har interesse for pædagogisk ledelse og personaleledelse. Man vil være daglig leder for indskolingen herunder skolefritidsordningen med kontakt til personale og forældre. Man skal kunne se muligheder for både fritids- og undervisningspædagogik og kunne se fællesmængder. Ledelseserfaring vil være en fordel ellers bør du have interesse for ledelse og have lederpotentiale. Aalykkeskolen er en velfungerende folkeskole med opdaterede fysiske rammer, 2 spor på hver årgang og er 3-delt med ca. 450 elever. Skolen er central beliggende i Kolding med faglige ambitioner og god inklusionspraksis. Aalykkeskolens SFO er en velintegreret del af skolen med ca. 190 børn fra 0. 3. kl. og har et godt samarbejde med undervisningsdelen. Der er ca. 50 engagerede medarbejdere i skoledelen og SFO, der alle brænder for deres arbejde. Kvalifikationer: Du er optaget af at skabe læring, trivsel, udvikling og fællesskab. Du er relations skabende og en ansvarlig leder, der kan bevare overblikket selv i pressede situationer. Du har ambitioner på skolens vegne og har tillid til skolens personale. Du er åben i din tilgang til andre og vil videreudvikling i dialog med pædagoger og lærere, hvor du kan skabe et fælles rum for læring og fritid, der fastholder afdelingens høje kvalitet. Du har klare ledelsesmæssige og administrative kompetencer. Du er synlig i hverdagen og vil påtage dig en tydelig lederrolle. Du kan fastholde og videreudvikle det positive samarbejde med de omkringliggende børnehaver og forældre. Du er en refleksiv og konstruktiv medspiller i skolens ledelsesteam, der vil medvirke til at videreudvikle skolen i samarbejde med skolebestyrelsen. Løn: Efter gældende overenskomst og lokal lønforhandling. Hvad kan vi tilbyde: En skole med dygtige og engagerede medarbejdere med et personligt engagement og faglig kompetence. En skole med interesserede forældre og et godt samarbejde med skolebestyrelsen. Et spændende og udfordrende arbejde med mulighed for rum og plads. Nærmere oplysning: Henvendelse på telefon nr. 79 79 79 80 - Skoleinspektør Jan Poulsen eller på skolens hjemmeside www.aalykkeskolen.kolding.dk eller på https: www.facebook.com Aalykkeskolen. Vi modtager gerne besøg fra ansøgere med ovenstående kvalifikationer. Ansøgning til: Ansøgningen sendes elektronisk via knappen Send ansøgning under stillingsannoncen med oplysninger om tidligere beskæftigelse, udtalelser og evt. eksamensbeviser m.v. i pdf- eller Word format. Ansøgningsfrist: 20. august 2019 Ansættelsessamtaler: Afholdes i uge 35 evt. 2. samtalerunde. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffe- og børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenixdf2be6a2101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145422&DepartmentId=20116&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3554011Aalykkeskolen11Ålykkegade 26000KoldingDKDanmarkORS/df2be6a2_logo.pngORS/Small/df2be6a2_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent785331KoldingMinimum14542200028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=df2be6a2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=df2be6a2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=df2be6a2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=df2be6a2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAfdelingsleder til indskoling på Aalykkeskolen1Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse362149381hebc@kolding.dkDanmarkDanmark330124552Afdelingsleder til Center for Social RehabiliteringBasic Center for Social Rehabilitering søger en visionær afdelingsleder, der går forrest, når retningen skal sættes for et engageret personale, hvis primære målgruppe er borgere med ADHD og ASF. Afdelingen består pt. af 16 medarbejdere og er et tværfagligt team med høj faglighed og stort engagement. Personalet tager et kæmpe ansvar for sikre de bedste rammer for vores borgere. Personalet brænder for at gøre en forskel for unge 18 med ASF ADHD og dobbeltdiagnoser. Personalet møder de unge, hvor de er, - eksempelvis i deres lejlighed, værelse, hos forældrene eller hvor de har behov, også selv om uret viser aften eller weekend. Der er plads til sjov, alvor og fælles løsninger. Vi tilbyder Center for Social Rehabilitering er blandt andet optaget af meningsfulde fællesskaber, relevant netværk, egenomsorg, struktur og rehabilitering. Vi har et fagligt fokus på vores målgrupper og ønsker at være på forkant med den seneste viden inden for området. Center for Social Rehabilitering har i de sidste 3 år arbejdet målrettet med læringsforløb i grupper af 4 12 personer. Vi er optaget af, hvorledes vi kan udbygge allerede gode erfaringer gennem idræt og bevægelse, Green Care (dyr og natur), Sundhedsskoven alt sammen i forhold til stressreduktion og struktur. Herudover benytter vi os bl.a. af Metakognitiv tilgang samt KRAP og har ligeledes fokus på, hvorledes digitale løsninger kan være en del af vores praksis. Tiltrædelse 1. februar 2020 eller efter aftale. Vi forventer, at du: har en pædagogisk uddannelse, ledererfaring og gerne en lederuddannelse har erfaring fra arbejdet med udsatte unge borgere, hvor angst og selvmedicinering er en del af hverdagen, enten på grund af deres autismespektrumsforstyrrelse eller ADHD kan arbejde facilliterende i forhold til at understøtte personalet i arbejdet med de unge er kreativ, modig og tænker gerne ud af boksen kan arbejde selvstændigt og struktureret samt bevare overblikket i pressede situationer. vil faglig- og metodeudvikling kan reflektere over egen praksis og er indstillet på at deltage aktivt i ledergruppen., hvor der er fokus på at få alle kompetencer i spil og løfte i flok har en åben, ærlig og respektfuld kommunikationsform både i forhold til medarbejdere, samarbejdspartnere og lederkollegaer vægter egen som andres trivsel, udvikling og arbejdsmiljø vægter borgerinddragelse og har fokus på det tværfaglige samarbejde vil driften lige så meget udviklingsarbejdet er omstillingsparat, transparent og fleksibel ift. opgaveløsningen har et organisatorisk perspektiv og har lyst til at være en del af en større politisk styret organisation har mod på implementering af digitale løsninger og skærmbesøg vægter og understøtter sammenhængskraften i CSR. Du kører ikke kun solo, men er også loyal mod ledelsesteamet og ikke mindst organisationen. Du har en god organisationsforståelse. er i besiddelse af gyldigt kørekort til personbil Vi tilbyder: En organisation i udvikling som er i gang med en spændende forandringsproces, som du vil blive en del af En eftertragtet afdeling, der har rygende travlt med nye opgaver Et lederjob med mulighed for ledelsesfaglig og personlig udvikling En organisation, hvor der er fokus på det gode arbejdsmiljø og worklife balance Engagerede lederkolleger og en ambitiøs centerleder Coaching og faglig sparring i forbindelse med lederfunktionen Gode muligheder for supervision og vidensdeling internt som eksternt En ledergruppe på 8 og et stærkt fagligt fællesskab Et uformelt og humoristisk miljø, hvor vi lægger vægt på ledelsesfaglighed og nytænkning Ansøgningsfrist 1. december 2019. Ansættelsesudvalget mødes den 2. december, hvor indkaldelserne også finder sted. Første ansættelsessamtale afholdes 5. dec. 2019 Anden ansættelsessamtale afholdes 9. dec. 2019 Flere oplysninger Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Centerleder Gülcan Güven Grud på tlf. 30 63 61 97 eller afdelingsleder Karen Iversen på tlf. 30 15 86 22 51 18 94 98. Om os Center for Social Rehabilitering (CSR) er en del af Social & Psykiatri, som organisatorisk er placeret i Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune. Der ca. 300 ansatte i centret. CSR er Vejle Kommunes tilbud til borgere, der har en betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller sociale problemer. Centrets hovedopgaver er: At give støtte, hjælp, omsorg og genoptræning til borgere efter SEL § 85 og § 82 b. Støtten foregår i borgernes hjem, i Sundhedscenter Vejle, centrets øvrige lokaler rundt i kommunen, eller hvor medarbejderne aftaler at mødes med borgerne. Støtten kan foregå individuelt eller i grupper. At skabe meningsfulde aktivitets- og samværstilbud efter SEL § 104, hvor borgerne kan henvende sig direkte og møde andre ligestillede. At opsøge og give hjælp og støtte til borgere med særlige sociale problemer, herunder borgere, som ikke har eller ikke kan opholde sig i egen bolig, SEL § 99. At tilbyde sundhedsscreening til alle borgere, der modtager et tilbud i centret. At løse mentoropgaver for Jobcentret. At ansætte medarbejdere i ledsagerordningen efter SEL § 97 og Hjælperordningen efter SEL § 94 At administrere udbetale plejevederlag SEL §§ 118 & 119-120. Medarbejderne har primært en pædagogisk, socialfaglig eller en sundhedsuddannelse. Derudover er der administrative medarbejdere og et afdelingslederteam. Medarbejderne er specialiserede i teams inden for ADHD autisme, erhvervet hjerneskadede, spiseforstyrrelser, opsøgende sygepleje, sindslidelse og udviklingshæmning. Ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i ny løn. Stillingen er på 37 timer og uden højeste arbejdstid. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Center for Social Rehabilitering søger en visionær afdelingsleder, der går forrest, når retningen skal sættes for et engageret personale, hvis primære målgruppe er borgere med ADHD og ASF.
 

Afdelingen består pt. af 16 medarbejdere og er et tværfagligt team med høj faglighed og stort engagement. Personalet tager et kæmpe ansvar for sikre de bedste rammer for vores borgere.

Personalet brænder for at gøre en forskel for unge 18+ med ASF/ADHD og dobbeltdiagnoser. Personalet møder de unge, hvor de er, - eksempelvis i deres lejlighed, værelse, hos forældrene – eller hvor de har behov, også selv om uret viser aften eller weekend.
Der er plads til sjov, alvor og fælles løsninger.


Vi tilbyder
Center for Social Rehabilitering er blandt andet optaget af meningsfulde fællesskaber, relevant netværk, egenomsorg, struktur og rehabilitering. Vi har et fagligt fokus på vores målgrupper og ønsker at være på forkant med den seneste viden inden for området.
Center for Social Rehabilitering har i de sidste 3 år arbejdet målrettet med læringsforløb i grupper af 4 – 12 personer. Vi er optaget af, hvorledes vi kan udbygge allerede gode erfaringer gennem idræt og bevægelse, Green Care (dyr og natur), Sundhedsskoven – alt sammen i forhold til stressreduktion og struktur. Herudover benytter vi os bl.a. af Metakognitiv tilgang samt KRAP og har ligeledes fokus på, hvorledes digitale løsninger kan være en del af vores praksis.

Tiltrædelse 1. februar 2020 eller efter aftale.

 

Vi forventer, at du:

  • har en pædagogisk uddannelse, ledererfaring og gerne en lederuddannelse
  • har erfaring fra arbejdet med udsatte unge/borgere, hvor angst og selvmedicinering er en del af hverdagen, enten på grund af deres autismespektrumsforstyrrelse eller ADHD
  • kan arbejde facilliterende i forhold til at understøtte personalet i arbejdet med de unge
  • er kreativ, modig og tænker gerne ud af boksen
  •  kan arbejde selvstændigt og struktureret samt bevare overblikket i pressede situationer.
  • vil faglig- og metodeudvikling
  • kan reflektere over egen praksis og er indstillet på at deltage aktivt i ledergruppen., hvor der er fokus på at få alle kompetencer i spil og løfte i flok
  • har en åben, ærlig og respektfuld kommunikationsform både i forhold til medarbejdere, samarbejdspartnere og lederkollegaer
  • vægter egen som andres trivsel, udvikling og arbejdsmiljø 
  • vægter borgerinddragelse og har fokus på det tværfaglige samarbejde 
  • vil driften lige så meget udviklingsarbejdet
  • er omstillingsparat, transparent og fleksibel ift. opgaveløsningen
  • har et organisatorisk perspektiv og har lyst til at være en del af en større politisk styret organisation 
  • har mod på implementering af digitale løsninger og skærmbesøg
  • vægter og understøtter sammenhængskraften i CSR. Du kører ikke kun solo, men er også loyal mod ledelsesteamet og ikke mindst organisationen. Du har en god organisationsforståelse. 
  • er i besiddelse af gyldigt kørekort til personbil

  

Vi tilbyder:

  • En organisation i udvikling som er i gang med en spændende forandringsproces, som du vil blive en del af
  • En eftertragtet afdeling, der har rygende travlt med nye opgaver
  • Et lederjob med mulighed for ledelsesfaglig og personlig udvikling
  • En organisation, hvor der er fokus på det gode arbejdsmiljø og worklife balance
  • Engagerede lederkolleger og en ambitiøs centerleder
  • Coaching og faglig sparring i forbindelse med lederfunktionen
  • Gode muligheder for supervision og vidensdeling internt som eksternt
  • En ledergruppe på 8 og et stærkt fagligt fællesskab
  • Et uformelt og humoristisk miljø, hvor vi lægger vægt på ledelsesfaglighed og nytænkning

  

Ansøgningsfrist
1. december 2019.
Ansættelsesudvalget mødes den 2. december, hvor indkaldelserne også finder sted.
Første ansættelsessamtale afholdes 5. dec. 2019
Anden ansættelsessamtale afholdes 9. dec. 2019


Flere oplysninger
Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Centerleder Gülcan Güven Grud på tlf. 30 63 61 97 eller afdelingsleder Karen Iversen på tlf. 30 15 86 22 / 51 18 94 98.


Om os
Center for Social Rehabilitering (CSR) er en del af Social & Psykiatri, som organisatorisk er placeret i Velfærdsforvaltningen i Vejle Kommune. Der ca. 300 ansatte i centret.
CSR er Vejle Kommunes tilbud til borgere, der har en betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller sociale problemer.


Centrets hovedopgaver er:

  • At give støtte, hjælp, omsorg og genoptræning til borgere efter SEL § 85 og § 82 b.
    Støtten foregår i borgernes hjem, i Sundhedscenter Vejle, centrets øvrige lokaler rundt i kommunen, eller hvor medarbejderne aftaler at mødes med borgerne. Støtten kan foregå individuelt eller i grupper.
  • At skabe meningsfulde aktivitets- og samværstilbud efter SEL § 104, hvor borgerne kan henvende sig direkte og møde andre ligestillede.
  • At opsøge og give hjælp og støtte til borgere med særlige sociale problemer, herunder borgere, som ikke har eller ikke kan opholde sig i egen bolig, SEL § 99.
  • At tilbyde sundhedsscreening til alle borgere, der modtager et tilbud i centret.
  • At løse mentoropgaver for Jobcentret.
  • At ansætte medarbejdere i ledsagerordningen efter SEL § 97 og Hjælperordningen efter SEL § 94
  • At administrere/udbetale plejevederlag SEL §§ 118 & 119-120.

Medarbejderne har primært en pædagogisk, socialfaglig eller en sundhedsuddannelse. Derudover er der administrative medarbejdere og et afdelingslederteam. Medarbejderne er specialiserede i teams inden for ADHD/autisme, erhvervet hjerneskadede, spiseforstyrrelser, opsøgende sygepleje, sindslidelse og udviklingshæmning.


Ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i ny løn.
Stillingen er på 37 timer og uden højeste arbejdstid.


Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest. 
 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

 

 

 

ORS/Small/0cdd403d_logo.pngCenter for Social RehabiliteringVejle2019-11-14T12:01:41.0172019-12-01T00:00:00
330117108Afdelingsleder til Øsby BørnehusBasic Skal du være vores kommende afdelingsleder for Øsby Børnehus? Har du lysten til at øge sammenhængene mellem daginstitution, SFO og skole?Vi er et børnehus i rivende udvikling og søger stillingen besat pr. 1. februar 2020 eller før.Du har en pædagogisk uddannelse og solid erfaring med ledelse af en institution.Du skal indgå i et ledelsesteam med 5 andre fra skoleafdelingerne og SFO. Din rolle er ekspertisen i drift af daginstitution og SFO indadtil, og børnehusets ansigt udadtil.Stillingens indhold er præget af stor, faglig ledelsesfrihed. Du tænker i et pædagogisk og ledelsesmæssigt vi , hvor teamsamarbejde og institutionskultur er nøglebegreber for dig Du kan agere i spændingsfeltet mellem egen identitet og fælles identitet i en kompleks organisation Du tænker daginstitution, SFO og skole som et hele, der nok rummer forskellige fagligheder i spil med det enkelte barns alder og udvikling, men hvor langt mere samler, end adskiller Du er optaget af at skabe rammer for det gode børneliv og sætte dit personales færdigheder i spil på utraditionelle måder Du formår at inspirere dit personale til omsorg og nærvær Du værdsætter en pædagogik, der er optaget af, hvilke færdigheder barnet har opnået og hvor det er på vej hen. Du vil et børneliv med vilje Du er optaget af og god til et tillidsfuldt samarbejde med hjemmene Du forstår værdien i at udvikle daginstitution, SFO og skoles rolle i et lokalsamfund, hvor mange gode kræfter støtter og samarbejder. Øsby Børnehus indgår, sammen med Øsby Skole, i en landsbyordning under fælles ledelse med Starup Skole. Vi stræber efter udvikling af en pædagogik, hvor leg og læring følges ad gennem børnenes første 12 år, uden markante overgange. Vores mål er, at barnets forståelse af sig selv og omverdenen tilegnes med alle sanser og gennem mange aktiviteter.Vi er et lille sted med store visioner for vores børn og for børnehuset og skolens rolle i det aktive lokalsamfund, vi er en integreret del af. Det skal du være med til at præge.Børnehuset, med vuggestue og børnehave, flyttede ind i nyrenoverede lokaler i august 2018 og har siden nydt stor medvind. Børnetallet er gået dramatisk op og der er pt knap 60 børn i gang eller på vej ind i huset. Starup og Øsby Skole har små 500 elever fordelt på to matrikler, ca. en tredjedel går i SFO.Øsby Børnehus ligger lige midt i landsbyen, lige midt på Haderslev Næs. Forankret i det lokale og med udsyn til det globale. Vi arbejder aktivt med fællesskabet, naturen, udeliv og kroppen. Vi integrerer arbejdet med karakter styrker, mindfulness og kropsbevidsthed (KaMiBe) i hverdagen og tænker i miljøbevidsthed og respekt for alt levende.Vil du vide mere?Så kontakt os gerne for en snak og en rundvisning. Skoleleder Kim Christiansen kan træffes på telefon 31 37 04 44.Stillingen er på 37 timer pr. uge. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.Vi gør opmærksom på, at børne- og straffeattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted.Ansøgningsfrist:Send din ansøgning, CV og relevante bilag via knappen Send ansøgning , senest den 5. december 2019 kl. 12:00.Samtaler forventes afholdt den 12. december 2019.Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.Skal du være vores kommende afdelingsleder for Øsby Børnehus? Har du lysten til at øge sammenhængene mellem daginstitution, SFO og skole?

Vi er et børnehus i rivende udvikling og søger stillingen besat pr. 1. februar 2020 eller før.

Du har en pædagogisk uddannelse og solid erfaring med ledelse af en institution.
Du skal indgå i et ledelsesteam med 5 andre fra skoleafdelingerne og SFO. Din rolle er ekspertisen i drift af daginstitution og SFO indadtil, og børnehusets ansigt udadtil.
Stillingens indhold er præget af stor, faglig ledelsesfrihed.
 
  • Du tænker i et ”pædagogisk og ledelsesmæssigt vi”, hvor teamsamarbejde og institutionskultur er nøglebegreber for dig
  • Du kan agere i spændingsfeltet mellem egen identitet og fælles identitet i en kompleks organisation
  • Du tænker daginstitution, SFO og skole som et hele, der nok rummer forskellige fagligheder i spil med det enkelte barns alder og udvikling, men hvor langt mere samler, end adskiller
  • Du er optaget af at skabe rammer for det gode børneliv og sætte dit personales færdigheder i spil på utraditionelle måder
  • Du formår at inspirere dit personale til omsorg og nærvær
  • Du værdsætter en pædagogik, der er optaget af, hvilke færdigheder barnet har opnået og hvor det er på vej hen. Du vil et børneliv med vilje
  • Du er optaget af – og god til – et tillidsfuldt samarbejde med hjemmene
  • Du forstår værdien i at udvikle daginstitution, SFO og skoles rolle i et lokalsamfund, hvor mange gode kræfter støtter og samarbejder.
Øsby Børnehus indgår, sammen med Øsby Skole, i en landsbyordning under fælles ledelse med Starup Skole. Vi stræber efter udvikling af en pædagogik, hvor leg og læring følges ad gennem børnenes første 12 år, uden markante overgange. Vores mål er, at barnets forståelse af sig selv og omverdenen tilegnes med alle sanser og gennem mange aktiviteter.
Vi er et lille sted med store visioner for vores børn og for børnehuset og skolens rolle i det aktive lokalsamfund, vi er en integreret del af. Det skal du være med til at præge.

Børnehuset, med vuggestue og børnehave, flyttede ind i nyrenoverede lokaler i august 2018 og har siden nydt stor medvind. Børnetallet er gået dramatisk op og der er pt knap 60 børn i gang eller på vej ind i huset. Starup og Øsby Skole har små 500 elever fordelt på to matrikler, ca. en tredjedel går i SFO.

Øsby Børnehus ligger lige midt i landsbyen, lige midt på Haderslev Næs. Forankret i det lokale og med udsyn til det globale. Vi arbejder aktivt med fællesskabet, naturen, udeliv og kroppen. Vi integrerer arbejdet med karakter styrker, mindfulness og kropsbevidsthed (KaMiBe) i hverdagen og tænker i miljøbevidsthed og respekt for alt levende.

Vil du vide mere?
Så kontakt os gerne for en snak og en rundvisning. Skoleleder Kim Christiansen kan træffes på telefon 31 37 04 44.

Stillingen er på 37 timer pr. uge. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.
Vi gør opmærksom på, at børne- og straffeattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted.

Ansøgningsfrist:
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via knappen ” Send ansøgning”, senest den 5. december 2019 kl. 12:00.
Samtaler forventes afholdt den 12. december 2019.

Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen. 

ORS/Small/2eb0434a_logo.gifØsby BørnehuseHaderslev2019-11-04T11:00:31.9472019-12-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til Center for Social Rehabilitering

Center for Social Rehabilitering

Vejle
Center for Social Rehabilitering søger en visionær afdelingsleder, der går forrest, når retningen skal sættes for et engageret personale, hvis primære målgruppe er borgere med ADHD og ASF. Afdelingen består pt. af 16 medarbejdere og er et tværfaglig...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Afdelingsleder til Øsby Børnehus

Øsby Børnehuse

Haderslev
Skal du være vores kommende afdelingsleder for Øsby Børnehus? Har du lysten til at øge sammenhængene mellem daginstitution, SFO og skole?Vi er et børnehus i rivende udvikling og søger stillingen besat pr. 1. februar 2020 eller før.Du har en pædagogi...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:5. december 2019