Afdelingsleder til Kjærsholm Botilbud

Socialpsykiatrien i Skanderborg kommune, søger en dynamisk og progressiv afdelingsleder, som har lyst og evne til at favne en Socialpsykiatri med en gammel historie, og med mod til at gå i nye retninger og indfri krav til en organisation under forandring.

Som afdelingsleder bliver du en del af et ledelsesteam, som består af kontraktholder og 2 andre afdelingsledere. Socialpsykiatrien består af en afdeling for aktivitet og hverdagsrehabilitering, Specialcenter Baunegården og endelig Botilbuddet Kjærsholm, hvortil den nye afdelingsleder søges.

Vi vil som Socialpsykiatri gerne se os som en samlet organisation, selvom vi opgavemæssigt og fagligt spænder bredt. Vi ser tværfaglige opgaveløsninger og et fokus på kerneopgaven, som en nødvendig del af en dynamik som skal skabe forandring og mening. På Kjærsholm vægtes det socialfaglige fokus, men vi er meget beviste om, at det sundhedsfaglige fokus bliver en langt større del af den forandring der sker.

Du bliver en del af et lederteam, som har øje for de ændrede behov for en organisation som vores og hvilke vinde der blæser i forhold til forandringer. Vi prioriterer at udvikle strategier sammen, både for de enkelte afdelinger, men også for den samlede socialpsykiatri.

Du skal derfor kunne sætte dig i spidsen for organisationsforandringer, som inkluderer såvel det faglige som det kulturelle område.

Du vil få ledelsesansvaret for 22 faglige dygtige medarbejdere, plus tilkaldevikarer og studerende. Medarbejdergruppen er fagligt bredt funderet og rehabilitering er vores fælles faglige ståsted i arbejdet.

Kjærsholm Botilbud har 21 døgnpladser, et opsøgende team ,2 aflastningspladser og et akuttilbud med døgndækket krisetelefon. Beboerne er i alderen 18-60 år og en del af beboerne har foruden psykiatriske problemstillinger også en rusmiddelproblematik.

Vi søger en leder som

  • Har en sundhedsfaglig og/eller socialfaglig uddannelse.
  • Har ledererfaring og gerne med en lederuddannelse.
  • Har erfaring med socialpsykiatriens målgruppe.
  • Understøtter og udvikler den rehabiliterende indsats i praksis.
  • Kan sætte retning, skabe motivation og etablere samspil på tværs.
  • Kan skabe sammenhæng mellem vision og drift.
  • Kan være nytænkende og handle derefter.
  • Lægger vægt på at alle bidrager til en positiv og konstruktiv kultur på arbejdspladsen.

Vi tilbyder
  • Stort ledelsesrum med mulighed for faglig og personlig ledelses udvikling.
  • En personalegruppe med kompetente, engagerede medarbejdere, der er vant til at tage ansvar.
  • En dynamisk ledergruppe som vægter sparring, supervision, samarbejde og udvikling.
  • En fagligt udfordrende arbejdsplads med høj grad af tværfagligt samarbejde.
  • En organisation i kontinuerlig udvikling, som du har mulighed for at præge.

Har du lyst til at høre mere om stillingen kan afdelingsleder Heidi Bak kontaktes på tlf. 2476 7345.

Løn aftales efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
26. februar 2020.

Første samtale afholdes den 5. marts 2020.
Anden samtale afholdes den 13. marts 2020.

Kandidater, der går videre til anden samtale, vil skulle gennemgå en personprofilanalyse.
En tilfredsstillende straffeattest skal kunne forelægges.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166149Phoenix-ffc20b3012020-01-31T00:00:00Afdelingsleder til Kjærsholm BotilbudSocialpsykiatrien i Skanderborg kommune, søger en dynamisk og progressiv afdelingsleder, som har lyst og evne til at favne en Socialpsykiatri med en gammel historie, og med mod til at gå i nye retninger og indfri krav til en organisation under forandring.

Som afdelingsleder bliver du en del af et ledelsesteam, som består af kontraktholder og 2 andre afdelingsledere. Socialpsykiatrien består af en afdeling for aktivitet og hverdagsrehabilitering, Specialcenter Baunegården og endelig Botilbuddet Kjærsholm, hvortil den nye afdelingsleder søges.

Vi vil som Socialpsykiatri gerne se os som en samlet organisation, selvom vi opgavemæssigt og fagligt spænder bredt. Vi ser tværfaglige opgaveløsninger og et fokus på kerneopgaven, som en nødvendig del af en dynamik som skal skabe forandring og mening. På Kjærsholm vægtes det socialfaglige fokus, men vi er meget beviste om, at det sundhedsfaglige fokus bliver en langt større del af den forandring der sker.

Du bliver en del af et lederteam, som har øje for de ændrede behov for en organisation som vores og hvilke vinde der blæser i forhold til forandringer. Vi prioriterer at udvikle strategier sammen, både for de enkelte afdelinger, men også for den samlede socialpsykiatri.

Du skal derfor kunne sætte dig i spidsen for organisationsforandringer, som inkluderer såvel det faglige som det kulturelle område.

Du vil få ledelsesansvaret for 22 faglige dygtige medarbejdere, plus tilkaldevikarer og studerende. Medarbejdergruppen er fagligt bredt funderet og rehabilitering er vores fælles faglige ståsted i arbejdet.

Kjærsholm Botilbud har 21 døgnpladser, et opsøgende team ,2 aflastningspladser og et akuttilbud med døgndækket krisetelefon. Beboerne er i alderen 18-60 år og en del af beboerne har foruden psykiatriske problemstillinger også en rusmiddelproblematik.

Vi søger en leder som
  • Har en sundhedsfaglig og/eller socialfaglig uddannelse.
  • Har ledererfaring og gerne med en lederuddannelse.
  • Har erfaring med socialpsykiatriens målgruppe.
  • Understøtter og udvikler den rehabiliterende indsats i praksis.
  • Kan sætte retning, skabe motivation og etablere samspil på tværs.
  • Kan skabe sammenhæng mellem vision og drift.
  • Kan være nytænkende og handle derefter.
  • Lægger vægt på at alle bidrager til en positiv og konstruktiv kultur på arbejdspladsen.

Vi tilbyder
  • Stort ledelsesrum med mulighed for faglig og personlig ledelses udvikling.
  • En personalegruppe med kompetente, engagerede medarbejdere, der er vant til at tage ansvar.
  • En dynamisk ledergruppe som vægter sparring, supervision, samarbejde og udvikling.
  • En fagligt udfordrende arbejdsplads med høj grad af tværfagligt samarbejde.
  • En organisation i kontinuerlig udvikling, som du har mulighed for at præge.

Har du lyst til at høre mere om stillingen kan afdelingsleder Heidi Bak kontaktes på tlf. 2476 7345.

Løn aftales efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
26. februar 2020.

Første samtale afholdes den 5. marts 2020.
Anden samtale afholdes den 13. marts 2020.

Kandidater, der går videre til anden samtale, vil skulle gennemgå en personprofilanalyse.
En tilfredsstillende straffeattest skal kunne forelægges.

 

Socialpsykiatrien i Skanderborg kommune, søger en dynamisk og progressiv afdelingsleder, som har lyst og evne til at favne en Socialpsykiatri med en gammel historie, og med mod til at gå i nye retninger og indfri krav til en organisation under forandring.Som afdelingsleder bliver du en del af et ledelsesteam, som består af kontraktholder og 2 andre afdelingsledere. Socialpsykiatrien består af en afdeling for aktivitet og hverdagsrehabilitering, Specialcenter Baunegården og endelig Botilbuddet Kjærsholm, hvortil den nye afdelingsleder søges.Vi vil som Socialpsykiatri gerne se os som en samlet organisation, selvom vi opgavemæssigt og fagligt spænder bredt. Vi ser tværfaglige opgaveløsninger og et fokus på kerneopgaven, som en nødvendig del af en dynamik som skal skabe forandring og mening. På Kjærsholm vægtes det socialfaglige fokus, men vi er meget beviste om, at det sundhedsfaglige fokus bliver en langt større del af den forandring der sker.Du bliver en del af et lederteam, som har øje for de ændrede behov for en organisation som vores og hvilke vinde der blæser i forhold til forandringer. Vi prioriterer at udvikle strategier sammen, både for de enkelte afdelinger, men også for den samlede socialpsykiatri.Du skal derfor kunne sætte dig i spidsen for organisationsforandringer, som inkluderer såvel det faglige som det kulturelle område.Du vil få ledelsesansvaret for 22 faglige dygtige medarbejdere, plus tilkaldevikarer og studerende. Medarbejdergruppen er fagligt bredt funderet og rehabilitering er vores fælles faglige ståsted i arbejdet.Kjærsholm Botilbud har 21 døgnpladser, et opsøgende team ,2 aflastningspladser og et akuttilbud med døgndækket krisetelefon. Beboerne er i alderen 18-60 år og en del af beboerne har foruden psykiatriske problemstillinger også en rusmiddelproblematik.Vi søger en leder somHar en sundhedsfaglig og eller socialfaglig uddannelse.Har ledererfaring og gerne med en lederuddannelse.Har erfaring med socialpsykiatriens målgruppe.Understøtter og udvikler den rehabiliterende indsats i praksis.Kan sætte retning, skabe motivation og etablere samspil på tværs.Kan skabe sammenhæng mellem vision og drift.Kan være nytænkende og handle derefter.Lægger vægt på at alle bidrager til en positiv og konstruktiv kultur på arbejdspladsen.Vi tilbyderStort ledelsesrum med mulighed for faglig og personlig ledelses udvikling.En personalegruppe med kompetente, engagerede medarbejdere, der er vant til at tage ansvar.En dynamisk ledergruppe som vægter sparring, supervision, samarbejde og udvikling.En fagligt udfordrende arbejdsplads med høj grad af tværfagligt samarbejde.En organisation i kontinuerlig udvikling, som du har mulighed for at præge.Har du lyst til at høre mere om stillingen kan afdelingsleder Heidi Bak kontaktes på tlf. 2476 7345.Løn aftales efter gældende overenskomst.Ansøgningsfrist 26. februar 2020.Første samtale afholdes den 5. marts 2020.Anden samtale afholdes den 13. marts 2020.Kandidater, der går videre til anden samtale, vil skulle gennemgå en personprofilanalyse.En tilfredsstillende straffeattest skal kunne forelægges.11Jobnetffc20b30100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-26T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1524&ERId=415970EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3699950Skanderborg Kommune11Fregerslevvej 208362Hørning87947000DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000892876JobNet5107605510760510028-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffc20b30https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffc20b30https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffc20b30&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffc20b30&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/123204-92-1.jpgAfdelingsleder til Kjærsholm Botilbud12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse364029063Flemmingnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330168221Erfaren teamchef søges til Constructa, SilkeborgRobot Har du en baggrund som konstruktionsingeniør med flere års erfaring som leder og fagligt fyrtårn? Brænder du for at udvikle dine kollegaer og dig selv fagligt, og vil du være med til at sætte retningen for en stærk, tværfaglig organisation, der mestrer alle facetter inden for ingeniør- og arkitektfaget? Så er du formentlig den teamchef, vi søger til Constructa i Silkeborg. betterpeople søger på vegne af Constructa i Silkeborg en teamchef. Constructa er en uvildig, rådgivende virksomhed, hvor innovativ tænkning og stor byggefaglig bredde spiller en essentiel rolle i at gøre kundernes ønsker og behov til virkelighed. Constructa rådgiver inden for ingeniør- og arkitektfaget og beskæftiger ca. 60 medarbejdere fordelt i Horsens, Roskilde, Bjerringbro og på virksomhedens hovedkontor i Silkeborg. Nøglerolle med overordnet ansvar for ingeniørteametSom teamchef for Constructas ingeniørteam, der i alt tæller tre teams Konstruktioner, Installationer samt Vej Anlæg, får du det overordnede ansvar for teamets 16 dygtige medarbejdere. Ud af de 16 medarbejdere er konstruktionsteamets syv medarbejdere i direkte reference til dig, da du varetager rollen som teamleder for dette team. De to øvrige teamledere for henholdsvis Installationer og Vej Anlæg referer ligeledes til dig. Sagt med andre ord får du det personalemæssige ansvar for konstruktionsteamet samtidig med, at du er teamchef for hele ingeniørteamet. I rollen som teamchef får du et væsentligt fagligt og forretningsmæssigt ansvar. Du er blandt andet ansvarlig for ingeniørteamets forretningsmæssige performance og udvikling, ligesom du har et medansvar, når det kommer til Constructas samlede udvikling. Du vil fungere som ingeniørteamets faglige fyrtårn, hvorfor du er indstillet på at tage styring inden for dit fagområde, guide og vejlede medarbejderne samt implementere f.eks. digitale værktøjer. Herunder foreligger der en vigtig opgave i at bidrage til udviklingen inden for BIM og IKT samt forbedre processerne for kvalitetssikring. En af dine primære opgaver som teamleder for konstruktionsteamet bliver at sikre leverance, trivsel og faglig udvikling samt ressourceplanlægning. Du referer til virksomhedens administrerende direktør og får en plads i chefgruppen og dermed en central rolle i forhold til sparring, udvikling og implementering af virksomhedens strategi og handlingsplaner. Erfaren leder og konstruktionsingeniørDine kvalifikationer har du opnået gennem flere års erfaring fra en lignende stilling som leder i branchen. Du er uddannet konstruktionsingeniør, og er du tilmed anerkendt statiker, er det en fordel. Som person har du evnen til at inspirere og motivere dem, du leder og arbejder sammen med, og det er nødvendigt, at du både har evnerne og lysten til at samarbejde på tværs af organisationen, da tværfaglighed og samarbejde udgør en central del af Constructas DNA og styrke. Du brænder for dit fag, hvilket kommer til udtryk gennem din høje faglighed og passion for at sparre med teamet og sikre kvalitet og udvikling. Du er en løsnings- og temaorienteret person, der hviler i dig selv og er god til at holde overblik. Du besidder ordentlighed og eftertanke, og du motiveres af at se hele holdet og organisationen lykkes et succeskriterie, der falder dig naturligt at gå forrest for at opnå. Andre beskriver dig som en person, der har let ved at samarbejde og kommunikere med mennesker på alle niveauer og på tværs af faggrupper. Tværfaglighed, tæt samarbejde og positiv atmosfæreConstructa er en dynamisk virksomhed, hvor der arbejdes i tværfaglige teams i tæt samarbejde med kunden. Det er en arbejdsplads, som er præget af tværfaglighed, fælles passion og et ekstraordinært godt socialt samvær. Du bliver teamchef på en arbejdsplads med stærke værdier, hvor medarbejderne er glade for at komme, og hvor alle bidrager til en positiv atmosfære og et godt arbejdsmiljø med plads til forskellighed. Constructa prioriterer en hverdag, hvor forretning, dygtiggørelse og hverdagslivet harmonerer i en sund balance. Som teamchef tilbydes du en nøglerolle med masser af indflydelse og rig mulighed for at udvikle dig selv, dine medarbejdere og hele organisationen. Rekrutteringen varetages af betterpeopleDa stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 5383 4994 eller People Business Developer, Gitte Højlund på e-mail gh@betterpeople.dk eller mobil 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Har du en baggrund som konstruktionsingeniør med flere års erfaring som leder og fagligt fyrtårn? Brænder du for at udvikle dine kollegaer og dig selv fagligt, og vil du være med til at sætte retningen for en stærk, tværfaglig organisation, der mestrer alle facetter inden for ingeniør- og arkitektfaget? Så er du formentlig den teamchef, vi søger til Constructa i Silkeborg.

betterpeople søger på vegne af Constructa i Silkeborg en teamchef.

Constructa er en uvildig, rådgivende virksomhed, hvor innovativ tænkning og stor byggefaglig bredde spiller en essentiel rolle i at gøre kundernes ønsker og behov til virkelighed. Constructa rådgiver inden for ingeniør- og arkitektfaget og beskæftiger ca. 60 medarbejdere fordelt i Horsens, Roskilde, Bjerringbro og på virksomhedens hovedkontor i Silkeborg.

Nøglerolle med overordnet ansvar for ingeniørteamet
Som teamchef for Constructas ingeniørteam, der i alt tæller tre teams; Konstruktioner, Installationer samt Vej & Anlæg, får du det overordnede ansvar for teamets 16 dygtige medarbejdere. Ud af de 16 medarbejdere er konstruktionsteamets syv medarbejdere i direkte reference til dig, da du varetager rollen som teamleder for dette team. De to øvrige teamledere for henholdsvis Installationer og Vej & Anlæg referer ligeledes til dig. Sagt med andre ord får du det personalemæssige ansvar for konstruktionsteamet samtidig med, at du er teamchef for hele ingeniørteamet.

I rollen som teamchef får du et væsentligt fagligt og forretningsmæssigt ansvar. Du er blandt andet ansvarlig for ingeniørteamets forretningsmæssige performance og udvikling, ligesom du har et medansvar, når det kommer til Constructas samlede udvikling. Du vil fungere som ingeniørteamets faglige fyrtårn, hvorfor du er indstillet på at tage styring inden for dit fagområde, guide og vejlede medarbejderne samt implementere f.eks. digitale værktøjer. Herunder foreligger der en vigtig opgave i at bidrage til udviklingen inden for BIM og IKT samt forbedre processerne for kvalitetssikring. En af dine primære opgaver som teamleder for konstruktionsteamet bliver at sikre leverance, trivsel og faglig udvikling samt ressourceplanlægning.

Du referer til virksomhedens administrerende direktør og får en plads i chefgruppen og dermed en central rolle i forhold til sparring, udvikling og implementering af virksomhedens strategi og handlingsplaner.

Erfaren leder og konstruktionsingeniør
Dine kvalifikationer har du opnået gennem flere års erfaring fra en lignende stilling som leder i branchen. Du er uddannet konstruktionsingeniør, og er du tilmed anerkendt statiker, er det en fordel. Som person har du evnen til at inspirere og motivere dem, du leder og arbejder sammen med, og det er nødvendigt, at du både har evnerne og lysten til at samarbejde på tværs af organisationen, da tværfaglighed og samarbejde udgør en central del af Constructas DNA og styrke. Du brænder for dit fag, hvilket kommer til udtryk gennem din høje faglighed og passion for at sparre med teamet og sikre kvalitet og udvikling. Du er en løsnings- og temaorienteret person, der hviler i dig selv og er god til at holde overblik. Du besidder ordentlighed og eftertanke, og du motiveres af at se hele holdet og organisationen lykkes – et succeskriterie, der falder dig naturligt at gå forrest for at opnå. Andre beskriver dig som en person, der har let ved at samarbejde og kommunikere med mennesker på alle niveauer og på tværs af faggrupper.

Tværfaglighed, tæt samarbejde og positiv atmosfære
Constructa er en dynamisk virksomhed, hvor der arbejdes i tværfaglige teams i tæt samarbejde med kunden. Det er en arbejdsplads, som er præget af tværfaglighed, fælles passion og et ekstraordinært godt socialt samvær. Du bliver teamchef på en arbejdsplads med stærke værdier, hvor medarbejderne er glade for at komme, og hvor alle bidrager til en positiv atmosfære og et godt arbejdsmiljø med plads til forskellighed. Constructa prioriterer en hverdag, hvor forretning, dygtiggørelse og hverdagslivet harmonerer i en sund balance. Som teamchef tilbydes du en nøglerolle med masser af indflydelse og rig mulighed for at udvikle dig selv, dine medarbejdere og hele organisationen.

Rekrutteringen varetages af betterpeople
Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 5383 4994 eller People & Business Developer, Gitte Højlund på e-mail gh@betterpeople.dk eller mobil 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SAarhus N2020-01-30T00:00:002020-02-28T00:00:00
330171494Insight Manager til analyseafdelingRobot VI SØGER:En skarp analytisk og strategisk tænkende frontfigurmed et stort drive, til at lede og videreudvikle voresanalyseafdeling kid:insight, hvor fokus er på det købestærkesegment børn og børnefamilier. Du skal være den drivende kraft gennem hele processenfra analysedesign til facilitering og afrapportering, duskal gå forrest i jagten på kundeindsigter, men ogsåspille en central rolle i kundedialogen fra pitch tilpræsentation og i produkt- og forretningsudvikling. Du har en videregående uddannelse indenforhumaniora eller cand.merc. og min. 3 års erfaringmed kvalitative og kvantitative analyser (design,moderation og rådgivning) fra f.eks. analyse- ellermediebureau. Du har 100 styr på processen, elsker at arbejde medkunderejser og -adfærd, og at spotte nye trends ogtendenser. Du er er en dygtig kommunikator mundtligtog skriftligt, du er nysgerrig, målrettet, selvstændig ogfår ting til at ske. Samtidig er du ambitiøs og har lyst ogevner til at bygge din afdeling op til en af de stærkestepå området. OM OS:De sidste 10 år har Kid:vertising løst kvalitative ogkvantitative analyseopgaver for store danske ogudenlandske virksomheder indenfor bl.a. legetøj,fødevarer og underholdning, nu vil vi vækste.Vi har en god portefølje, stærke cases og værktøjerbl.a. 1.000 testfamilier i Danmark, og vi er klar til atudbygge i Sverige og Norge. VI TILBYDER:et spændende, udviklende og afvekslende job, dygtigekolleger, et kreativt arbejdsmiljø i dejlige lokaler ihjertet af Aarhus og helt fantastiske kunder og legekammerateri alle aldre. Sammen skal vi generere indsigt omkring børn ogbørnefamilier, med en kreativ analysetilgang, der kanskabe relevant, attraktiv insight og danne grund-lag forstærke positionerings- og kommunikations strategiersamt forretningskoncepter i børnehøjde. Lyder ovenstående som lige d n udfordring, du ønsker?Trives du med frihed, ansvar, store udfoldelsesmulighederog brænder du for at skabe insights om den mestfantastiske målgruppe, så send ansøgning tilJimmi Andersen: jimmi@kidvertising.dk Tiltrædelse: Hurtigst muligt

VI SØGER:
En skarp analytisk og strategisk tænkende frontfigur
med et stort drive, til at lede og videreudvikle vores
analyseafdeling kid:insight, hvor fokus er på det købestærke
segment børn og børnefamilier.


Du skal være den drivende kraft gennem hele processen
fra analysedesign til facilitering og afrapportering, du
skal gå forrest i jagten på kundeindsigter, men også
spille en central rolle i kundedialogen fra pitch til
præsentation og i produkt- og forretningsudvikling.


Du har en videregående uddannelse indenfor
humaniora eller cand.merc. og min. 3 års erfaring
med kvalitative og kvantitative analyser (design,
moderation og rådgivning) fra f.eks. analyse- eller
mediebureau.


Du har 100% styr på processen, elsker at arbejde med
kunderejser og -adfærd, og at spotte nye trends og
tendenser. Du er er en dygtig kommunikator mundtligt
og skriftligt, du er nysgerrig, målrettet, selvstændig og
får ting til at ske. Samtidig er du ambitiøs og har lyst og
evner til at bygge din afdeling op til en af de stærkeste
på området.


OM OS:
De sidste 10 år har Kid:vertising løst kvalitative og
kvantitative analyseopgaver for store danske og
udenlandske virksomheder indenfor bl.a. legetøj,
fødevarer og underholdning, nu vil vi vækste.
Vi har en god portefølje, stærke cases og værktøjer
bl.a. 1.000 testfamilier i Danmark, og vi er klar til at
udbygge i Sverige og Norge.


VI TILBYDER:
et spændende, udviklende og afvekslende job, dygtige
kolleger, et kreativt arbejdsmiljø i dejlige lokaler i
hjertet af Aarhus og helt fantastiske kunder og legekammerater
i alle aldre.


Sammen skal vi generere indsigt omkring børn og
børnefamilier, med en kreativ analysetilgang, der kan
skabe relevant, attraktiv insight og danne grund-lag for
stærke positionerings- og kommunikations strategier
samt forretningskoncepter i børnehøjde.


Lyder ovenstående som lige dén udfordring, du ønsker?
Trives du med frihed, ansvar, store udfoldelsesmuligheder
og brænder du for at skabe insights om den mest
fantastiske målgruppe, så send ansøgning til
Jimmi Andersen: jimmi@kidvertising.dk


Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Kidvertising Agency A/SÅrhus C2020-02-05T00:00:002020-02-20T00:00:00
330163087AfdelingslederRobot Da vores afdelingsleder har søgt nye udfordringer - søger vi hans afløser. Har du en god driftsmæssig og økonomisk forståelse og erfaring med kloakbranchen? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som afdelingsleder. Dagligdagen hos FKSSlamson Som afdelingsleder vil du blive overordnet ansvarlig for vores afdeling i Hedensted, hvor der er beskæftiget 4 chauffører og en kontorassisent på halvtid. Dine ansvarsopgaver vil være: Økonomisk ansvarlig indenfor eget ansvarsområde Ansvarlig for at bidrage til budget og budgetopfølgning på vognregnskab. Ansvar for drift af spule relaterede opgaver i afdelingen Ansvar for at pladsen afdelingen fremstår pæn og ordentlig. Ansvar for opfølgning af byggesager samt diverse KPI er. Ansættelse samt afskedigelse af timelønnede til afdelingen. Afholdelse af fraværssamtaler, lønsamtaler og MUS Hvem er du? Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft. Du er god til at bevare overblikket - også når det i dagligdagen går rigtigt stærkt. Du skal ligeledes bidrage til den åbne og tætte dialog på tværs af afdelingerne. Det er samtidig afgørende at du er empatisk, rummelig og respektfuld overfor både kollegaer, kunder samt øvrige samarbejdspartnere. Hertil kan du samtidig nikke genkendende til følgende faglige og personlige kvalifikationer: Faglige kvalifikationer: Helt ideelt har du branchekendskab. God økonomisk forståelse IT på brugerniveau. Vi kan tilbyde dig: Et spændende job, som formes ud fra din baggrund og erfaringer. En grundig oplæring indenfor arbejdsområde. En bred kontaktflade. En stor frihedsgrad og indflydelse på arbejdsdagen. Et engageret arbejdsmiljø med kollegaer med høj faglighed og kompetencer. Ansøgning og CV mærket Afdelingsleder sendes til job@fksslamson.dk. For spørgsmål eller yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte direktør Michael Nielsen på tlf. 23212123 Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når den rigtige profil er fundet. OM FKSSlamson FKSSlamson har for få år siden fejret 60 års jubilæum og er i dag markedsledende i branchen indenfor kloakarbejde, spuling og service. Virksomheden beskæftiger i alt 180 medarbejdere fordelt over i alt 10 afdelinger på landsplan med hovedkontor på Teknikvej i Odense. Virksomheden har en flad organisation, hvilket giver mulighed for hurtige beslutningsgange og stor medarbejderindflydelse. Der arrangeres jævnligt sociale arrangementer, så man møder hinanden på tværs af lokationer og afdelinger. Arbejdsmiljøet bærer derfor også præg af et stærkt bånd blandt medarbejderne, hvilket giver udtryk i en høj anciennitet og stor tilfredshed blandt både medarbejdere og kunder. Virksomheden er desuden kendt for at være på forkant af den teknologiske udvikling omkring vedligeholdelse af kloaksystemer. Der sættes ligeledes i øjeblikket en grøn dagsorden med fokus på miljø og arbejdsmiljø.

Da vores afdelingsleder har søgt nye udfordringer - søger vi hans afløser.

Har du en god driftsmæssig og økonomisk forståelse og erfaring med kloakbranchen? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som afdelingsleder.

Dagligdagen hos FKSSlamson

Som afdelingsleder vil du blive overordnet ansvarlig for vores afdeling i Hedensted, hvor der er beskæftiget 4 chauffører og en kontorassisent på halvtid.

Dine ansvarsopgaver vil være:

  • Økonomisk ansvarlig indenfor eget ansvarsområde
  • Ansvarlig for at bidrage til budget og budgetopfølgning på vognregnskab. 
  • Ansvar for drift af spule relaterede opgaver i afdelingen
  • Ansvar for at pladsen/afdelingen fremstår pæn og ordentlig.
  • Ansvar for opfølgning af byggesager samt diverse KPI’er.
  • Ansættelse samt afskedigelse af timelønnede til afdelingen.
  • Afholdelse af fraværssamtaler, lønsamtaler og MUS

Hvem er du?

Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft.

Du er god til at bevare overblikket - også når det i dagligdagen går rigtigt stærkt. Du skal ligeledes bidrage til den åbne og tætte dialog på tværs af afdelingerne.

Det er samtidig afgørende at du er empatisk, rummelig og respektfuld overfor både kollegaer, kunder samt øvrige samarbejdspartnere. Hertil kan du samtidig nikke genkendende til følgende faglige og personlige kvalifikationer: 

Faglige kvalifikationer:

  • Helt ideelt har du branchekendskab.
  • God økonomisk forståelse
  • IT på brugerniveau.

 

Vi kan tilbyde dig:

  • Et spændende job, som formes ud fra din baggrund og erfaringer.
  • En grundig oplæring indenfor arbejdsområde.
  • En bred kontaktflade.
  • En stor frihedsgrad og indflydelse på arbejdsdagen.
  • Et engageret arbejdsmiljø med kollegaer med høj faglighed og kompetencer.

Ansøgning og CV mærket "Afdelingsleder" sendes til job@fksslamson.dk.

For spørgsmål eller yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte direktør Michael Nielsen på tlf. 23212123

Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når den rigtige profil er fundet.

OM FKSSlamson

FKSSlamson har for få år siden fejret 60 års jubilæum og er i dag markedsledende i branchen indenfor kloakarbejde, spuling og service. Virksomheden beskæftiger i alt 180 medarbejdere fordelt over i alt 10 afdelinger på landsplan med hovedkontor på Teknikvej i Odense.

Virksomheden har en flad organisation, hvilket giver mulighed for hurtige beslutningsgange og stor medarbejderindflydelse. Der arrangeres jævnligt sociale arrangementer, så man møder hinanden på tværs af lokationer og afdelinger. Arbejdsmiljøet bærer derfor også præg af et stærkt bånd blandt medarbejderne, hvilket giver udtryk i en høj anciennitet og stor tilfredshed blandt både medarbejdere og kunder.

Virksomheden er desuden kendt for at være på forkant af den teknologiske udvikling omkring vedligeholdelse af kloaksystemer. Der sættes ligeledes i øjeblikket en grøn dagsorden med fokus på miljø og arbejdsmiljø.

FKSSlamson A/SLøsning2020-01-23T00:00:002020-03-01T00:00:00
330158577SektionschefRobot Sektionschef Birn Partners søger for vores kunde HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S i Odense Sektionschef til Egenproduktion Råhus Stillingen og dig Du skal lede Egenproduktionen, der er en essentiel del af virksomheden. Du skal være med til at sikre den fortsatte stærke markedsposition gennem altoverskyggende godt solidt håndværk, baseret på aftaler, der holdes. Du er en ildsjæl, der selvstændigt kan og vil drive egenproduktionsenheden, som det er din egen virksomhed. Du skal fortsætte med at udvikle afdelingens dygtige medarbejdere og sikre at de fortsat har de bedste ressourcer. Sammen med din ledergruppe, fortsætter du på at udvikle på den positive vinderkultur. Dine primære arbejdsopgaver vil være Lede, udvikle og optimere en stærk forretningsorienteret afdeling, med fokus på synlig, nærværende og daglig ledelse Sammen med dine ledere, sikrer du den fortsatte positive position i markedet Forstærke og dygtiggøre organisationen Sikre de grundlæggende forudsætninger for, at medarbejderne kan præstere godt Selvstændigt drive egenproduktions-sektionen Styre komplicerede råhus-opgaver på et højt niveau Kontinuerligt arbejde på at løfte råhus-sektionen til næste niveau Sørge for tæt og konstruktiv opfølgning af procedurer, der gælder for tid, kvalitet og økonomi Sikre overholdelse af aftaler, der er helt essentielt i koncernen Fastlægge overordnede procedurer i afdelingerne og sikre udviklingen Sikre et tæt samarbejde med entreprise-sektionen Forestå tilbudsgivning Ressource-planlægning og -disponering Sikre struktur og planlægning i arbejdsmetoder og opbygge systemer, der understøtter forretningen Din faglige profil Du er en dygtig og erfaren leder indenfor beton, murer, tømrer og diamantboring, der selvstændigt kan lede og videreudvikle medarbejdere og Egenproduktionen. Med reference til den adm. direktør får du som sektionschef det fulde ledelsesmæssige ansvar over afdelingen, og for afdelingens forretningsmæssige succes. Som sektionschef er du f.eks. uddannet som Bygningskonstruktør eller Bygningsingeniør. Din personlige profil Som person og leder kan du genkende dig selv i nedenstående: Energisk og handlekraftig med en udpræget mental robusthed God til at forene det teoretiske med det praktiske God personlig gennemslagskraft og vedholdenhed Evner at samarbejde på alle niveauer, internt som eksternt Omgængelig og ligefrem person uformel og jordnær. Selvstændig og proaktiv med gode analyse-, prioriterings- og opfølgningsevner Går forrest og tager gerne ansvar med en praktisk og operationel tilgang Viljestærk, fokuseret og målsat Omhyggelig, systematisk og samtidig en type, der får noget fra hånden HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S udfører alle former for nybyggeri og renovering i total-, hoved- og fagentrepriser og råder over en stab af dygtige håndværkere indenfor bygningsfagene: Jord kloak, beton, betonrenovering, bore skære, murer og tømrer. Håndværkerne hos HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S har mange års erfaring med løsning af både store og små opgaver indenfor renovering og nybyggeri og bliver gennem løbende efteruddannelse gjort bekendt med de sidste nye regler og byggemetoder. HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S sætter en stor ære i at uddanne lærlinge og elever, og har pt. 42 fordelt rundt i hele koncernen, så man kan vedligeholde og udbygge staben af gode håndværkere. Læs mere om HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S her. Næste skridt Upload dit CV allerede i dag, da vi løbende inviterer kandidater ind til interview. Du skal kun uploade dit CV. Der er ikke behov for en ansøgning.Sektionschef

Birn+Partners søger for vores kunde
HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S i Odense

Sektionschef til Egenproduktion/ Råhus

Stillingen og dig

Du skal lede Egenproduktionen, der er en essentiel del af virksomheden. Du skal være med til at sikre den fortsatte stærke markedsposition gennem altoverskyggende godt solidt håndværk, baseret på aftaler, der holdes.

Du er en ildsjæl, der selvstændigt kan og vil drive egenproduktionsenheden, som det er din egen virksomhed. Du skal fortsætte med at udvikle afdelingens dygtige medarbejdere og sikre at de fortsat har de bedste ressourcer. Sammen med din ledergruppe, fortsætter du på at udvikle på den positive vinderkultur.


Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Lede, udvikle og optimere en stærk forretningsorienteret afdeling, med fokus på synlig, nærværende og daglig ledelse
  • Sammen med dine ledere, sikrer du den fortsatte positive position i markedet
  • Forstærke og dygtiggøre organisationen
  • Sikre de grundlæggende forudsætninger for, at medarbejderne kan præstere godt
  • Selvstændigt drive egenproduktions-sektionen
  • Styre komplicerede råhus-opgaver på et højt niveau
  • Kontinuerligt arbejde på at løfte råhus-sektionen til næste niveau
  • Sørge for tæt og konstruktiv opfølgning af procedurer, der gælder for tid, kvalitet og økonomi
  • Sikre overholdelse af aftaler, der er helt essentielt i koncernen
  • Fastlægge overordnede procedurer i afdelingerne og sikre udviklingen
  • Sikre et tæt samarbejde med entreprise-sektionen
  • Forestå tilbudsgivning
  • Ressource-planlægning og -disponering
  • Sikre struktur og planlægning i arbejdsmetoder og opbygge systemer, der understøtter forretningen

Din faglige profil

Du er en dygtig og erfaren leder indenfor beton, murer, tømrer og diamantboring, der selvstændigt kan lede og videreudvikle medarbejdere og Egenproduktionen. Med reference til den adm. direktør får du som sektionschef det fulde ledelsesmæssige ansvar over afdelingen, og for afdelingens forretningsmæssige succes.

Som sektionschef er du f.eks. uddannet som Bygningskonstruktør eller Bygningsingeniør.

Din personlige profil

Som person og leder kan du genkende dig selv i nedenstående:

  • Energisk og handlekraftig med en udpræget mental robusthed
  • God til at forene det teoretiske med det praktiske
  • God personlig gennemslagskraft og vedholdenhed
  • Evner at samarbejde på alle niveauer, internt som eksternt
  • Omgængelig og ligefrem person – uformel og jordnær.
  • Selvstændig og proaktiv med gode analyse-, prioriterings- og opfølgningsevner
  • Går forrest og tager gerne ansvar med en praktisk og operationel tilgang
  • Viljestærk, fokuseret og målsat
  • Omhyggelig, systematisk og samtidig en type, der får noget fra hånden

HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S

HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S udfører alle former for nybyggeri og renovering i total-, hoved- og fagentrepriser og råder over en stab af dygtige håndværkere indenfor bygningsfagene: Jord/kloak, beton, betonrenovering, bore/skære, murer og tømrer.

Håndværkerne hos HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S har mange års erfaring med løsning af både store og små opgaver indenfor renovering og nybyggeri og bliver gennem løbende efteruddannelse gjort bekendt med de sidste nye regler og byggemetoder.

HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S sætter en stor ære i at uddanne lærlinge og elever, og har pt. 42 fordelt rundt i hele koncernen, så man kan vedligeholde og udbygge staben af gode håndværkere. Læs mere om HANS JØRGENSEN & SØN Entreprenører A/S her.

Næste skridt

Upload dit CV allerede i dag, da vi løbende inviterer kandidater ind til interview. Du skal kun uploade dit CV. Der er ikke behov for en ansøgning.

Birn+PartnersVejle2020-01-16T00:00:002020-03-10T00:00:00
330166701AfdelingschefRobot KH OneStop søger Afdelingsleder til vores afdeling på transportcentret i Vejle. KH OneStop er dansk eneforhandler af Thermo King- og Frigoblock transport køleanlæg og er i dag landets førende serviceleverandør til transportbranchen. Vores unikke koncept, OneStop, gør det muligt for vores kunder at få udført alle deres services ét sted, hvilket har været med til at effektivisere transportbranchen markant. Den samlede medarbejderstab tæller på nuværende tidspunkt 170 mand fordelt på servicecentre over hele landet. Afdelingen i Vejle er central i virksomhedens OneStop koncept, og beskæftiger på nuværende tidspunkt 25 medarbejdere inkl. tilknyttede mobilenheder, fordelt på dag- og aftenhold. Afdelingen ligger centralt på transportcentret Exxit 59 ved motorvejen ved Vejle, hvor vi pt. råder over 11 vognbaner indrettet til effektiv værkstedsdrift. Arbejdsopgaver Du har reference til driftschefen, og vil sammen med dine værkførerkolleger være ansvarlig for den daglige ledelse af afdelingen. Som afdelingsleder vil du endvidere indgå i ledergruppen for KH OneStop A S. Din opgave som afdelingsleder er at være stærk og synlig i din ledelse af værkstedet. Du formår at tilrettelægge arbejdsopgaverne på en måde, så der er et konstant og dynamisk flow, og din struktur og ordenssans sætter præg på værkstedet. Du forstår vigtigheden af at blande kortene i løbet af dagen, sommetider med få minutters varsel, for at sikre kunderne den bedste service, og er sikker på hånden når du tager beslutninger. 9 mere detaljerede opgaver Økonomisk og ledelsesmæssigt ansvar for 25 dygtige medarbejdereInvolvering og motivering af dine medarbejdere, så de udvikler deres kompetencer.Daglig drift og udvikling af afdelingen i samarbejde med den øvrige ledelseKundekontaktOpfølgning og overholdelse af budgetKalkulation og udarbejdelse af tilbud.Håndtering af ordre fra start til slut samt opfølgning på fastsatte mål.Opfølgning på kostprisgrundlag - tid, materialeforbrug og processer.Tilsyn med at værkstedet undgår spild og udnytter ressourcer bedst muligt. Kvalifikationer Du har en smidig tilgang til problemløsning og rutineprægede opgaver varetages effektivt med sans for detaljen og fokus på et godt resultat. Desuden: 5-6 års ledelseserfaring. Erfaring med værkstedsdrift eller fra transportbranchen vil være en fordel, men ikke et krav. Administrativt kendskab, gerne med en teknisk baggrundKommunikerer tydeligt, skriftligt og mundtligtEr serviceminded og har overskud til at håndtere mange opgaver på én gangKommunikerer tydeligt, både på skrift og i taleGod forretningsforståelse.Teknisk interesse og lyst til optimering af værkstedet på proces og kvalitet.Gode sprogkundskaber, engelsk og tysk. Personligt Du skal være vant til en hektisk arbejdsdag, hvor der er mange forskellige opgaver der skal løses samtidig, og du kan tage selvstændige beslutninger. En dokumenteret succes som leder, vil blive vægtet højt. Ansøgning Ansøgningsfrist den 20. februar 2020. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Driftschef Lars Larsen på tlf.: 73302550 eller lla@knudhansen.dk Søg stillingen via nedenstående link: https: app.jobmatchprofile.com ahc7sk kh-onestop-as epmedg afdelingsleder

KH OneStop søger Afdelingsleder til vores afdeling på transportcentret i Vejle.

KH OneStop er dansk eneforhandler af Thermo King- og Frigoblock transport køleanlæg  og er i dag  landets førende serviceleverandør til transportbranchen. Vores unikke koncept, OneStop, gør det muligt for vores kunder at få udført alle deres services ét sted, hvilket har været med til at effektivisere transportbranchen markant.

Den samlede medarbejderstab tæller på nuværende tidspunkt 170 mand fordelt på servicecentre over hele landet.

Afdelingen i Vejle er central i virksomhedens OneStop koncept, og beskæftiger på nuværende tidspunkt 25 medarbejdere inkl. tilknyttede mobilenheder, fordelt på dag- og aftenhold.

Afdelingen ligger centralt på transportcentret Exxit 59 ved motorvejen ved Vejle, hvor vi pt. råder over 11 vognbaner indrettet til effektiv værkstedsdrift.

Arbejdsopgaver

Du har reference til driftschefen, og vil sammen med dine værkførerkolleger være ansvarlig for den daglige ledelse af afdelingen. Som afdelingsleder vil du endvidere indgå i ledergruppen for KH OneStop A/S.

Din opgave som afdelingsleder er at være stærk og synlig i din ledelse af værkstedet. Du formår at tilrettelægge arbejdsopgaverne på en måde, så der er et konstant og dynamisk flow, og din struktur og ordenssans sætter præg på værkstedet. Du forstår vigtigheden af at blande kortene i løbet af dagen, sommetider med få minutters varsel, for at sikre kunderne den bedste service, og er sikker på hånden når du tager beslutninger.

9 mere detaljerede opgaver;

  • Økonomisk og ledelsesmæssigt ansvar for 25 dygtige medarbejdere
  • Involvering og motivering af dine medarbejdere, så de udvikler deres kompetencer.
  • Daglig drift og udvikling af afdelingen i samarbejde med den øvrige ledelse
  • Kundekontakt
  • Opfølgning og overholdelse af budget
  • Kalkulation og udarbejdelse af tilbud.
  • Håndtering af ordre fra start til slut samt opfølgning på fastsatte mål.
  • Opfølgning på kostprisgrundlag - tid, materialeforbrug og processer.
  • Tilsyn med at værkstedet undgår spild og udnytter ressourcer bedst muligt.

Kvalifikationer

Du har en smidig tilgang til problemløsning og rutineprægede opgaver varetages effektivt med sans for detaljen og fokus på et godt resultat. Desuden:

  • 5-6 års ledelseserfaring. Erfaring med værkstedsdrift eller fra transportbranchen vil være en fordel, men ikke et krav.  
  • Administrativt kendskab, gerne med en teknisk baggrund
  • Kommunikerer tydeligt, skriftligt og mundtligt
  • Er serviceminded og har overskud til at håndtere mange opgaver på én gang
  • Kommunikerer tydeligt, både på skrift og i tale
  • God forretningsforståelse.
  • Teknisk interesse og lyst til optimering af værkstedet på proces og kvalitet.
  • Gode sprogkundskaber, engelsk og tysk.

Personligt

Du skal være vant til en hektisk arbejdsdag, hvor der er mange forskellige opgaver der skal løses samtidig, og du kan tage selvstændige beslutninger. En dokumenteret succes som leder, vil blive vægtet højt.

Ansøgning

Ansøgningsfrist den 20. februar 2020.

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Driftschef Lars Larsen på tlf.: 73302550 eller lla@knudhansen.dk

Søg stillingen via nedenstående link:

https://app.jobmatchprofile.com/ahc7sk/kh-onestop-as/epmedg/afdelingsleder

KH OneStop A/SVejle2020-01-29T00:00:002020-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren teamchef søges til Constructa, Silkeborg

betterpeople A/S

Aarhus N
Har du en baggrund som konstruktionsingeniør med flere års erfaring som leder og fagligt fyrtårn? Brænder du for at udvikle dine kollegaer og dig selv fagligt, og vil du være med til at sætte retningen for en stærk, tværfaglig organisation, der mest...
Indrykket:30. januar 2020

Insight Manager til analyseafdeling

Kidvertising Agency A/S

Århus C
VI SØGER:En skarp analytisk og strategisk tænkende frontfigurmed et stort drive, til at lede og videreudvikle voresanalyseafdeling kid:insight, hvor fokus er på det købestærkesegment børn og børnefamilier. Du skal være den drivende kraft gennem hele...
Indrykket:5. februar 2020

Afdelingsleder

FKSSlamson A/S

Løsning
Da vores afdelingsleder har søgt nye udfordringer - søger vi hans afløser. Har du en god driftsmæssig og økonomisk forståelse og erfaring med kloakbranchen? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som afdelingsleder. Dagligdagen hos ...
Indrykket:23. januar 2020

Sektionschef

Birn+Partners

Vejle
Sektionschef Birn Partners søger for vores kunde HANS JØRGENSEN SØN Entreprenører A S i Odense Sektionschef til Egenproduktion Råhus Stillingen og dig Du skal lede Egenproduktionen, der er en essentiel del af virksomheden. Du skal være med til at si...
Indrykket:16. januar 2020

Afdelingschef

KH OneStop A/S

Vejle
KH OneStop søger Afdelingsleder til vores afdeling på transportcentret i Vejle. KH OneStop er dansk eneforhandler af Thermo King- og Frigoblock transport køleanlæg og er i dag landets førende serviceleverandør til transportbranchen. Vores unikke kon...
Indrykket:29. januar 2020