Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Københavns Borgerservice

Kan du sætte fokus på borgerne, styrke digital udvikling og service i forhold til Borgerservice både på myndighedsopgaver og de mange andre services, vi tilbyder for at gøre livet nemmere for københavnerne?  
Trives du med at lede forandringer, er du nysgerrig på den digitale udvikling, og evner du at lede en stor serviceorganisation?  
 Er du en erfaren og dygtig leder med et stort hjerte, der kan lede ledere og skabe teamånd og resultatfokus? Trives du i en politisk styret organisation, hvor kommunikation er vores vigtigste redskab?  
 
Kan du se dig selv i ovenstående, er du måske vores nye afdelingsleder i Københavns Borgerservice (KBS) med ansvar for vores centrale borgerservicecenter og Københavns Kommunes Kontaktcenter/Call Center.  
Du bliver en del af KBS' ledelsesteam og får direkte reference til Enhedschefen for KBS.
 
Udviklings- og serviceorienteret lederprofil  
Som afdelingsleder i KBS driver du Borgerserviceområdet (myndighedsopgaver og services) professionelt i tæt samarbejde med ledere og medarbejdere. Du får medansvar i forhold til at videreudvikle borgerservice og skal mestre at tænke på tværs af afdelinger og forvaltninger, for at sikre de bedste og mest effektive serviceoplevelser for københavnerne. Du kan omsætte vores kerneopgave og strategi til konkrete handlinger, der giver mening for den enkelte medarbejder.  
 
Det er vigtigt, at du som person også er relationsskabende og ser værdi i at skabe resultater i samarbejde med andre. Det er centralt for at skabe et stærkt samarbejde internt til KBS' ledelsesgruppe, og til vores mange interessenter og samarbejdspartnere både i og uden for Københavns Kommune.  
 
Vi forventer derudover, at du:  
  • har indsigt/interesse i borgerserviceområdet samt gældende lovgivning og myndighedsområder  
  • er en stærk lederprofil og har dokumenteret ledelseserfaring og relevant akademisk uddannelse  
  • har en åben, empatisk og lyttende tilgang til mennesker  
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk organisation med mange interessenter  
  • kan vise resultater i forhold til udvikling og drift af en tilsvarende større organisation – gerne indenfor borgerservice- og/eller kontaktcenterområdet  
  • har erfaring med økonomistyring, gennemførelse af større effektiviseringsprojekter og processer, samt udarbejdelse af beslutningsgrundlag til en politisk ledelse  
  • gennem synlighed og engagement kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv om tempoet er højt  
  • ser vigtigheden af at have et ”udefra-og-ind-perspektiv” i forhold til at videreudvikle og kvalificere borgerserviceopgaven med afsæt i borgernes behov og en helhedsorienteret forståelse  
Om Københavns Borgerservice  
KBS er Danmarks største borgerserviceindgang og med organisatorisk ansvar én fysisk indgang og hele Københavns Kommunes kontaktcenter/call center. Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner, og vi vil være kendt for at være på forkant og levere service med et smil.  
 
Enhedschefen er øverste leder af KBS med reference til direktionen i Kultur- og Fritidsforvaltningen. Ledelsesgruppen i KBS består af tre afdelingsledere og fem teamledere, som varetager den daglige ledelse i KBS’ tre afdelinger og i alt ca. 170 medarbejdere.  
 
Samlet set modtager KBS årligt 1 million telefonopkald og 345.000 fysiske henvendelser fra borgere fordelt i de otte Borgerserviceindgange, hvor vi hjælper med pas, kørekort, NemID og diverse selvbetjeningsløsninger. Vi målretter vores service dér, hvor borgerne er og giver overblik og svar med afsæt i den enkeltes behov.  
 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker på cheflønaftalen. Lønnen fastsættes i forhold til kvalifikationer efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.  
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.  
 
Yderligere oplysninger 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte enhedschef Line Friedrichsen på 2465 3562.
Du kan læse mere om Kultur- og Fritidsforvaltningen på www.kk.dk/kff   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 28. februar 2018  
Første samtalerunde gennemføres den 13. marts 2018. Hvis du går videre til anden samtalerunde, som ligger den 21. marts 2018, skal du være forberedt på at skulle gennemføre en test ved rekrutteringsbureauet Dahl og Kjærgaard. Der vil desuden blive taget referencer efter 2. samtalerunde.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758741Phoenix-f212e82712018-02-09T17:21:38Afdelingsleder til Københavns Borgerservice
Kan du sætte fokus på borgerne, styrke digital udvikling og service i forhold til Borgerservice både på myndighedsopgaver og de mange andre services, vi tilbyder for at gøre livet nemmere for københavnerne?  
Trives du med at lede forandringer, er du nysgerrig på den digitale udvikling, og evner du at lede en stor serviceorganisation?  
 Er du en erfaren og dygtig leder med et stort hjerte, der kan lede ledere og skabe teamånd og resultatfokus? Trives du i en politisk styret organisation, hvor kommunikation er vores vigtigste redskab?  
 
Kan du se dig selv i ovenstående, er du måske vores nye afdelingsleder i Københavns Borgerservice (KBS) med ansvar for vores centrale borgerservicecenter og Københavns Kommunes Kontaktcenter/Call Center.  
Du bliver en del af KBS' ledelsesteam og får direkte reference til Enhedschefen for KBS.
 
Udviklings- og serviceorienteret lederprofil  
Som afdelingsleder i KBS driver du Borgerserviceområdet (myndighedsopgaver og services) professionelt i tæt samarbejde med ledere og medarbejdere. Du får medansvar i forhold til at videreudvikle borgerservice og skal mestre at tænke på tværs af afdelinger og forvaltninger, for at sikre de bedste og mest effektive serviceoplevelser for københavnerne. Du kan omsætte vores kerneopgave og strategi til konkrete handlinger, der giver mening for den enkelte medarbejder.  
 
Det er vigtigt, at du som person også er relationsskabende og ser værdi i at skabe resultater i samarbejde med andre. Det er centralt for at skabe et stærkt samarbejde internt til KBS' ledelsesgruppe, og til vores mange interessenter og samarbejdspartnere både i og uden for Københavns Kommune.  
 
Vi forventer derudover, at du:  
  • har indsigt/interesse i borgerserviceområdet samt gældende lovgivning og myndighedsområder  
  • er en stærk lederprofil og har dokumenteret ledelseserfaring og relevant akademisk uddannelse  
  • har en åben, empatisk og lyttende tilgang til mennesker  
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk organisation med mange interessenter  
  • kan vise resultater i forhold til udvikling og drift af en tilsvarende større organisation – gerne indenfor borgerservice- og/eller kontaktcenterområdet  
  • har erfaring med økonomistyring, gennemførelse af større effektiviseringsprojekter og processer, samt udarbejdelse af beslutningsgrundlag til en politisk ledelse  
  • gennem synlighed og engagement kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv om tempoet er højt  
  • ser vigtigheden af at have et ”udefra-og-ind-perspektiv” i forhold til at videreudvikle og kvalificere borgerserviceopgaven med afsæt i borgernes behov og en helhedsorienteret forståelse  
Om Københavns Borgerservice  
KBS er Danmarks største borgerserviceindgang og med organisatorisk ansvar én fysisk indgang og hele Københavns Kommunes kontaktcenter/call center. Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner, og vi vil være kendt for at være på forkant og levere service med et smil.  
 
Enhedschefen er øverste leder af KBS med reference til direktionen i Kultur- og Fritidsforvaltningen. Ledelsesgruppen i KBS består af tre afdelingsledere og fem teamledere, som varetager den daglige ledelse i KBS’ tre afdelinger og i alt ca. 170 medarbejdere.  
 
Samlet set modtager KBS årligt 1 million telefonopkald og 345.000 fysiske henvendelser fra borgere fordelt i de otte Borgerserviceindgange, hvor vi hjælper med pas, kørekort, NemID og diverse selvbetjeningsløsninger. Vi målretter vores service dér, hvor borgerne er og giver overblik og svar med afsæt i den enkeltes behov.  
 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker på cheflønaftalen. Lønnen fastsættes i forhold til kvalifikationer efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.  
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.  
 
Yderligere oplysninger 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte enhedschef Line Friedrichsen på 2465 3562.
Du kan læse mere om Kultur- og Fritidsforvaltningen på www.kk.dk/kff   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 28. februar 2018  
Første samtalerunde gennemføres den 13. marts 2018. Hvis du går videre til anden samtalerunde, som ligger den 21. marts 2018, skal du være forberedt på at skulle gennemføre en test ved rekrutteringsbureauet Dahl og Kjærgaard. Der vil desuden blive taget referencer efter 2. samtalerunde.  
 
2018-02-28T23:59:48.360 Kan du sætte fokus på borgerne, styrke digital udvikling og service i forhold til Borgerservice både på myndighedsopgaver og de mange andre services, vi tilbyder for at gøre livet nemmere for københavnerne? Trives du med at lede forandringer, er du nysgerrig på den digitale udvikling, og evner du at lede en stor serviceorganisation? Er du en erfaren og dygtig leder med et stort hjerte, der kan lede ledere og skabe teamånd og resultatfokus? Trives du i en politisk styret organisation, hvor kommunikation er vores vigtigste redskab? Kan du se dig selv i ovenstående, er du måske vores nye afdelingsleder i Københavns Borgerservice (KBS) med ansvar for vores centrale borgerservicecenter og Københavns Kommunes Kontaktcenter Call Center. Du bliver en del af KBS ledelsesteam og får direkte reference til Enhedschefen for KBS. Udviklings- og serviceorienteret lederprofil Som afdelingsleder i KBS driver du Borgerserviceområdet (myndighedsopgaver og services) professionelt i tæt samarbejde med ledere og medarbejdere. Du får medansvar i forhold til at videreudvikle borgerservice og skal mestre at tænke på tværs af afdelinger og forvaltninger, for at sikre de bedste og mest effektive serviceoplevelser for københavnerne. Du kan omsætte vores kerneopgave og strategi til konkrete handlinger, der giver mening for den enkelte medarbejder. Det er vigtigt, at du som person også er relationsskabende og ser værdi i at skabe resultater i samarbejde med andre. Det er centralt for at skabe et stærkt samarbejde internt til KBS ledelsesgruppe, og til vores mange interessenter og samarbejdspartnere både i og uden for Københavns Kommune. Vi forventer derudover, at du: har indsigt interesse i borgerserviceområdet samt gældende lovgivning og myndighedsområder er en stærk lederprofil og har dokumenteret ledelseserfaring og relevant akademisk uddannelse har en åben, empatisk og lyttende tilgang til mennesker har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk organisation med mange interessenter kan vise resultater i forhold til udvikling og drift af en tilsvarende større organisation gerne indenfor borgerservice- og eller kontaktcenterområdet har erfaring med økonomistyring, gennemførelse af større effektiviseringsprojekter og processer, samt udarbejdelse af beslutningsgrundlag til en politisk ledelse gennem synlighed og engagement kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv om tempoet er højt ser vigtigheden af at have et udefra-og-ind-perspektiv i forhold til at videreudvikle og kvalificere borgerserviceopgaven med afsæt i borgernes behov og en helhedsorienteret forståelse Om Københavns Borgerservice KBS er Danmarks største borgerserviceindgang og med organisatorisk ansvar én fysisk indgang og hele Københavns Kommunes kontaktcenter call center. Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner, og vi vil være kendt for at være på forkant og levere service med et smil. Enhedschefen er øverste leder af KBS med reference til direktionen i Kultur- og Fritidsforvaltningen. Ledelsesgruppen i KBS består af tre afdelingsledere og fem teamledere, som varetager den daglige ledelse i KBS tre afdelinger og i alt ca. 170 medarbejdere. Samlet set modtager KBS årligt 1 million telefonopkald og 345.000 fysiske henvendelser fra borgere fordelt i de otte Borgerserviceindgange, hvor vi hjælper med pas, kørekort, NemID og diverse selvbetjeningsløsninger. Vi målretter vores service dér, hvor borgerne er og giver overblik og svar med afsæt i den enkeltes behov. Ansættelsesvilkår Ansættelse sker på cheflønaftalen. Lønnen fastsættes i forhold til kvalifikationer efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte enhedschef Line Friedrichsen på 2465 3562. Du kan læse mere om Kultur- og Fritidsforvaltningen på www.kk.dk kff Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 28. februar 2018 Første samtalerunde gennemføres den 13. marts 2018. Hvis du går videre til anden samtalerunde, som ligger den 21. marts 2018, skal du være forberedt på at skulle gennemføre en test ved rekrutteringsbureauet Dahl og Kjærgaard. Der vil desuden blive taget referencer efter 2. samtalerunde.10Phoenixf212e827101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=149159&DepartmentId=19001&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3106704Københavns Borgerservice11Nyropsgade 11602København VDKDanmarkORS/f212e827_logo.pngORS/Small/f212e827_logo.png155.6801115012.56181590
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523703KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f212e827https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f212e827https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f212e827&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f212e827&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgMed et job indenfor Ledelse bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Afdelingsleder lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse352909752importimport_f212e827DKDanmarkDKDanmarkda-DK