Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Miljøområdet

Kunne du tænke dig en central rolle i den videre udvikling af Teknik og Miljø? Og kan du sikre den fortsatte udvikling af en kompetent og udviklingsorienteret miljøafdeling, så har Teknik og Miljø, Haderslev Kommune jobbet til dig
 
Vores tidligere afdelingsleder for Miljø har takket ja til stillingen som Chef for Teknik og Miljø, og vi søger derfor en ny ambitiøs afdelingsleder med stærke relationelle og kommunikative evner til ledergruppen i Teknik og Miljø pr. august 2019.
 
Indflydelse i en ambitiøs organisation
Du trækker på dine gode samarbejds- og formidlingsevner, når du i hverdagen arbejder tæt sammen med den øvrige ledelse. Med din ledererfaring ved du, at du trives godt med opgaver og projekter, der er i søgelyset og af og til haster. Det giver dig energi at navigere i en ambitiøs organisation, som også giver dig gode udviklingsmuligheder.
 
Dialog som omdrejningspunkt
I Haderslev Kommune går miljø og erhverv hånd i hånd. Vi har gennem de senere år haft særligt fokus på, at vi arbejder for den retning som politikerne sætter, og at vi har en dialogbaseret tilgang i vores arbejde – eksternt som internt. Vi anerkender at et godt resultat skabes ved, at vi på en intelligent måde forstår at bringe vores faglighed i spil for den enkelte borger og for borgerne som en helhed.
 
Afdelingen består af 23 kompetente medarbejdere, som tilsammen besidder en bred vifte af faglighed og har et bredt spekter af opgaver inden for miljøområdet, bl.a. med landbrug, industri, affald, jord, grundvand, spildevand samt vandløb. Afdelingen fungerer godt, har en uhøjtidelig omgangstone og alle har øje for at hjælpe hinanden.  
 
Målrettet og meningsgivende
Afdelingslederen for Miljø refererer til Chefen for Teknik og Miljø og skal varetage den overordnede ledelse, planlægning og styring af driften indenfor eget område. Samtidig er det afgørende at se både sig selv og afdelingen som en del af et samlet hold i Teknik og Miljø, hvor det tværgående samarbejde og koordinering har stor prioritet.
 
Du sikrer, at der arbejdes ud fra synlige strategier og mål ud fra et ønske om at skabe meningsfulde og helhedsorienterede løsninger sammen med borgerne. Sammen med den øvrige ledergruppe skaber du den røde tråd fra Byrådets vision til medarbejdernes daglige opgaver, og den anden vej kan du omsætte konkrete problemstillinger til generelle dilemmaer med synliggørelse af handlerummet for opgaveløsningen.
 
Vi ønsker en åben og dynamisk tilgang til tværgående ledelsessamarbejde
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er omdrejningspunktet. Vi har en åben og uformel omgangstone. Du vil komme til at indgå i en dynamisk ledergruppe, der ønsker at agere som et team, og som målrettet arbejder på, at:
 

  • fastholde den gode gænge Teknik og Miljø har vist de senere år, og samtidig fortsætte udviklingen af vores kultur og helhedsorienteret opgaveløsning
     
  • mål og rammer er tydelige og forventningerne afstemte, og der bedrives nærværende, tydelig ledelse med tillid som omdrejningspunkt 
 
  • skabe det optimale afsæt for glade, motiverede medarbejdere, der bruger deres kompetencer til at skabe gode løsninger sammen med og for borgere og virksomheder. 
Vi ønsker os meget af dig
Ingen ansøgere kan det hele, men vi vil lægge særlig vægt på, at du er en fagligt kompetent og ambitiøs leder, som besidder personlig gennemslagskraft der kan styre i rørte vande. Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse, gerne inden for miljøområdet og at du har ledelsesmæssig erfaring. Vi ønsker os en ny afdelingsleder for Miljø, der udviser overblik og evner at fastholde den rette holdånd. Du skal kunne begejstre og have mod og styrke til konstruktivt at udfordre det eksisterende.
 
Du:
  • Trives med at arbejde i en politisk styret organisation
  • Har kendskab til at arbejde med et myndighedsområde
  • Kan navigere i komplekse opgaver og finde mulighederne
  • Har stærke analytiske kompetencer
  • Har en integritet og åbenhed, så medarbejdere nemt kan drøfte problemstilligner med dig
  • Kan kommunikere klart og tydeligt i skrift og tale – med blik for målgruppen
  • Kan bevare overblikket når det går stærkt, herunder evner hurtigt fokusskifte
  • Har øje for medarbejderne som gruppe og for den enkelte medarbejder og bidrager til at opretholde en god trivsel.
Har du ikke en lederuddannelse, vil Haderslev Kommune tilbyde dig en.
 
Sæt dit eget aftryk
Vi har så få regler som muligt med afsæt i værdibaseret ledelse og samarbejde. Vi søger tværfaglige løsninger i en virkelighed, der hele tiden forandrer sig. Vores værdier er pejlemærker for en kultur, som vi tror på sikrer trivsel og resultater.
 
Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelsestidspunkt
August 2019.

Vil du vide mere?
Har vi vakt din nysgerrighed, og har du yderligere spørgsmål, så kontakt endelig Chef for Teknik og Miljø, Jonna Tveskov, telefon 29 37 90 92, mail.: jotv@haderslev.dk
 
Læs mere i Job- og kompetenceprofilen her.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via linket senest 2. juni 2019.

1. runde ansættelsessamtaler afholdes 12. juni 2019 og 2. runde den 17. juni 2019. De ansøgere, der bliver udvalgt til 1. samtale, får besked senest den 4. juni 2019. Der gennemføres test mellem 1. og 2. samtale.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.
 
Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330017730Phoenix-3a0232ac12019-05-06T16:01:33.880Afdelingsleder til MiljøområdetKunne du tænke dig en central rolle i den videre udvikling af Teknik og Miljø? Og kan du sikre den fortsatte udvikling af en kompetent og udviklingsorienteret miljøafdeling, så har Teknik og Miljø, Haderslev Kommune jobbet til dig
 
Vores tidligere afdelingsleder for Miljø har takket ja til stillingen som Chef for Teknik og Miljø, og vi søger derfor en ny ambitiøs afdelingsleder med stærke relationelle og kommunikative evner til ledergruppen i Teknik og Miljø pr. august 2019.
 
Indflydelse i en ambitiøs organisation
Du trækker på dine gode samarbejds- og formidlingsevner, når du i hverdagen arbejder tæt sammen med den øvrige ledelse. Med din ledererfaring ved du, at du trives godt med opgaver og projekter, der er i søgelyset og af og til haster. Det giver dig energi at navigere i en ambitiøs organisation, som også giver dig gode udviklingsmuligheder.
 
Dialog som omdrejningspunkt
I Haderslev Kommune går miljø og erhverv hånd i hånd. Vi har gennem de senere år haft særligt fokus på, at vi arbejder for den retning som politikerne sætter, og at vi har en dialogbaseret tilgang i vores arbejde – eksternt som internt. Vi anerkender at et godt resultat skabes ved, at vi på en intelligent måde forstår at bringe vores faglighed i spil for den enkelte borger og for borgerne som en helhed.
 
Afdelingen består af 23 kompetente medarbejdere, som tilsammen besidder en bred vifte af faglighed og har et bredt spekter af opgaver inden for miljøområdet, bl.a. med landbrug, industri, affald, jord, grundvand, spildevand samt vandløb. Afdelingen fungerer godt, har en uhøjtidelig omgangstone og alle har øje for at hjælpe hinanden.  
 
Målrettet og meningsgivende
Afdelingslederen for Miljø refererer til Chefen for Teknik og Miljø og skal varetage den overordnede ledelse, planlægning og styring af driften indenfor eget område. Samtidig er det afgørende at se både sig selv og afdelingen som en del af et samlet hold i Teknik og Miljø, hvor det tværgående samarbejde og koordinering har stor prioritet.
 
Du sikrer, at der arbejdes ud fra synlige strategier og mål ud fra et ønske om at skabe meningsfulde og helhedsorienterede løsninger sammen med borgerne. Sammen med den øvrige ledergruppe skaber du den røde tråd fra Byrådets vision til medarbejdernes daglige opgaver, og den anden vej kan du omsætte konkrete problemstillinger til generelle dilemmaer med synliggørelse af handlerummet for opgaveløsningen.
 
Vi ønsker en åben og dynamisk tilgang til tværgående ledelsessamarbejde
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er omdrejningspunktet. Vi har en åben og uformel omgangstone. Du vil komme til at indgå i en dynamisk ledergruppe, der ønsker at agere som et team, og som målrettet arbejder på, at:
 
  • fastholde den gode gænge Teknik og Miljø har vist de senere år, og samtidig fortsætte udviklingen af vores kultur og helhedsorienteret opgaveløsning
     
  • mål og rammer er tydelige og forventningerne afstemte, og der bedrives nærværende, tydelig ledelse med tillid som omdrejningspunkt 
 
  • skabe det optimale afsæt for glade, motiverede medarbejdere, der bruger deres kompetencer til at skabe gode løsninger sammen med og for borgere og virksomheder. 
Vi ønsker os meget af dig
Ingen ansøgere kan det hele, men vi vil lægge særlig vægt på, at du er en fagligt kompetent og ambitiøs leder, som besidder personlig gennemslagskraft der kan styre i rørte vande. Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse, gerne inden for miljøområdet og at du har ledelsesmæssig erfaring. Vi ønsker os en ny afdelingsleder for Miljø, der udviser overblik og evner at fastholde den rette holdånd. Du skal kunne begejstre og have mod og styrke til konstruktivt at udfordre det eksisterende.
 
Du:
  • Trives med at arbejde i en politisk styret organisation
  • Har kendskab til at arbejde med et myndighedsområde
  • Kan navigere i komplekse opgaver og finde mulighederne
  • Har stærke analytiske kompetencer
  • Har en integritet og åbenhed, så medarbejdere nemt kan drøfte problemstilligner med dig
  • Kan kommunikere klart og tydeligt i skrift og tale – med blik for målgruppen
  • Kan bevare overblikket når det går stærkt, herunder evner hurtigt fokusskifte
  • Har øje for medarbejderne som gruppe og for den enkelte medarbejder og bidrager til at opretholde en god trivsel.
Har du ikke en lederuddannelse, vil Haderslev Kommune tilbyde dig en.
 
Sæt dit eget aftryk
Vi har så få regler som muligt med afsæt i værdibaseret ledelse og samarbejde. Vi søger tværfaglige løsninger i en virkelighed, der hele tiden forandrer sig. Vores værdier er pejlemærker for en kultur, som vi tror på sikrer trivsel og resultater.
 
Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Tiltrædelsestidspunkt
August 2019.

Vil du vide mere?
Har vi vakt din nysgerrighed, og har du yderligere spørgsmål, så kontakt endelig Chef for Teknik og Miljø, Jonna Tveskov, telefon 29 37 90 92, mail.: jotv@haderslev.dk
 
Læs mere i Job- og kompetenceprofilen her.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via linket senest 2. juni 2019.

1. runde ansættelsessamtaler afholdes 12. juni 2019 og 2. runde den 17. juni 2019. De ansøgere, der bliver udvalgt til 1. samtale, får besked senest den 4. juni 2019. Der gennemføres test mellem 1. og 2. samtale.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.
 
Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.
 

2019-06-03T00:54:36.980 Kunne du tænke dig en central rolle i den videre udvikling af Teknik og Miljø? Og kan du sikre den fortsatte udvikling af en kompetent og udviklingsorienteret miljøafdeling, så har Teknik og Miljø, Haderslev Kommune jobbet til dig! Vores tidligere afdelingsleder for Miljø har takket ja til stillingen som Chef for Teknik og Miljø, og vi søger derfor en ny ambitiøs afdelingsleder med stærke relationelle og kommunikative evner til ledergruppen i Teknik og Miljø pr. august 2019. Indflydelse i en ambitiøs organisationDu trækker på dine gode samarbejds- og formidlingsevner, når du i hverdagen arbejder tæt sammen med den øvrige ledelse. Med din ledererfaring ved du, at du trives godt med opgaver og projekter, der er i søgelyset og af og til haster. Det giver dig energi at navigere i en ambitiøs organisation, som også giver dig gode udviklingsmuligheder. Dialog som omdrejningspunktI Haderslev Kommune går miljø og erhverv hånd i hånd. Vi har gennem de senere år haft særligt fokus på, at vi arbejder for den retning som politikerne sætter, og at vi har en dialogbaseret tilgang i vores arbejde eksternt som internt. Vi anerkender at et godt resultat skabes ved, at vi på en intelligent måde forstår at bringe vores faglighed i spil for den enkelte borger og for borgerne som en helhed. Afdelingen består af 23 kompetente medarbejdere, som tilsammen besidder en bred vifte af faglighed og har et bredt spekter af opgaver inden for miljøområdet, bl.a. med landbrug, industri, affald, jord, grundvand, spildevand samt vandløb. Afdelingen fungerer godt, har en uhøjtidelig omgangstone og alle har øje for at hjælpe hinanden. Målrettet og meningsgivendeAfdelingslederen for Miljø refererer til Chefen for Teknik og Miljø og skal varetage den overordnede ledelse, planlægning og styring af driften indenfor eget område. Samtidig er det afgørende at se både sig selv og afdelingen som en del af et samlet hold i Teknik og Miljø, hvor det tværgående samarbejde og koordinering har stor prioritet. Du sikrer, at der arbejdes ud fra synlige strategier og mål ud fra et ønske om at skabe meningsfulde og helhedsorienterede løsninger sammen med borgerne. Sammen med den øvrige ledergruppe skaber du den røde tråd fra Byrådets vision til medarbejdernes daglige opgaver, og den anden vej kan du omsætte konkrete problemstillinger til generelle dilemmaer med synliggørelse af handlerummet for opgaveløsningen. Vi ønsker en åben og dynamisk tilgang til tværgående ledelsessamarbejde Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor værdierne ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er omdrejningspunktet. Vi har en åben og uformel omgangstone. Du vil komme til at indgå i en dynamisk ledergruppe, der ønsker at agere som et team, og som målrettet arbejder på, at: fastholde den gode gænge Teknik og Miljø har vist de senere år, og samtidig fortsætte udviklingen af vores kultur og helhedsorienteret opgaveløsning mål og rammer er tydelige og forventningerne afstemte, og der bedrives nærværende, tydelig ledelse med tillid som omdrejningspunkt skabe det optimale afsæt for glade, motiverede medarbejdere, der bruger deres kompetencer til at skabe gode løsninger sammen med og for borgere og virksomheder. Vi ønsker os meget af digIngen ansøgere kan det hele, men vi vil lægge særlig vægt på, at du er en fagligt kompetent og ambitiøs leder, som besidder personlig gennemslagskraft der kan styre i rørte vande. Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse, gerne inden for miljøområdet og at du har ledelsesmæssig erfaring. Vi ønsker os en ny afdelingsleder for Miljø, der udviser overblik og evner at fastholde den rette holdånd. Du skal kunne begejstre og have mod og styrke til konstruktivt at udfordre det eksisterende. Du: Trives med at arbejde i en politisk styret organisation Har kendskab til at arbejde med et myndighedsområde Kan navigere i komplekse opgaver og finde mulighederne Har stærke analytiske kompetencer Har en integritet og åbenhed, så medarbejdere nemt kan drøfte problemstilligner med dig Kan kommunikere klart og tydeligt i skrift og tale med blik for målgruppen Kan bevare overblikket når det går stærkt, herunder evner hurtigt fokusskifte Har øje for medarbejderne som gruppe og for den enkelte medarbejder og bidrager til at opretholde en god trivsel. Har du ikke en lederuddannelse, vil Haderslev Kommune tilbyde dig en. Sæt dit eget aftrykVi har så få regler som muligt med afsæt i værdibaseret ledelse og samarbejde. Vi søger tværfaglige løsninger i en virkelighed, der hele tiden forandrer sig. Vores værdier er pejlemærker for en kultur, som vi tror på sikrer trivsel og resultater. Løn og ansættelsesforholdLøn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.TiltrædelsestidspunktAugust 2019.Vil du vide mere?Har vi vakt din nysgerrighed, og har du yderligere spørgsmål, så kontakt endelig Chef for Teknik og Miljø, Jonna Tveskov, telefon 29 37 90 92, mail.: jotv@haderslev.dk Læs mere i Job- og kompetenceprofilen her.AnsøgningsfristSend din ansøgning, CV og bilag via linket senest 2. juni 2019.1. runde ansættelsessamtaler afholdes 12. juni 2019 og 2. runde den 17. juni 2019. De ansøgere, der bliver udvalgt til 1. samtale, får besked senest den 4. juni 2019. Der gennemføres test mellem 1. og 2. samtale. Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave. Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.10Phoenix3a0232ac101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-02T00:00:000010https://haderslev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=38d6a02a-d7b9-4ead-836e-fc5c8095cddd0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3521158Teknik og Miljø11Simmerstedvej 16100HaderslevDKDanmarkORS/3a0232ac_logo.gifORS/Small/3a0232ac_logo.gif0
tilb@haderslev.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent754829EmplyOfir Minimumeeb3493b-79f4-4d5b-be4d-c8ee04b030ca_350300006-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a0232achttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a0232achttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a0232ac&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a0232ac&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgAfdelingsleder til Miljøområdet12008001Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse361711475Jonna Tveskovtilb@haderslev.dkDanmarkDanmark330094685Afdelingsleder til afdelingen for Træning og Rehabilitering i Haderslev KommuneProfile Vi søger en munter og struktureret afdelingsleder til vores trænings og rehabiliteringsafdeling pr. 1. januar 2020. Har du lyst til at sætte dig i spidsen for en travl hverdag i en afdeling med 40 kompetente medarbejdere? Vil du være en del af lederteamet i Sundhed og Forebyggelse? Er du uddannet fysio eller ergoterapeut med relevant ledelseserfaring? Så kan vi tilbyde dig en stilling som afdelingsleder for træning og Rehabilitering i Haderslev kommune. Du skal lede en afdeling, der løser en bred vifte af trænings- og rehabiliteringsopgaver for mennesker fra 0 100 år. Opgaveløsningen omfatter genoptræning efter sygehusophold og sygdom, vederlagsfri fysioterapi, patientrettet forebyggelse samt tværgående trænings- og rehabiliteringsopgaver. Træning og Rehabilitering overtager flere og flere opgaver fra sygehusene, samtidig med at det rehabiliterende perspektiv udvides med sundhedsfremmende og forebyggende aspekter.Det gælder f.eks. træning som alternativ til operation, samarbejde med frivillige med mere. Vi forventer, at du har blik for udviklingstendenser på området, og har modet til at afprøve nye former for opgaveløsning.Du skal være en dygtig kommunikator og have lyst til dialog med andre. Den politiske opmærksomhed på området er betydelig. Du skal være garant for en sikker drift i en travl hverdag og bliver ansvarlig for et årligt budget på ca. 25 mio. kr. Vi prioriterer, at vores nye afdelingsleder i samarbejde med MEDudvalget arbejder med det gode arbejdsmiljø og arbejdsglæden via tillid og dialog. Vi forventer, at du prioriterer faglig udvikling. Du skal have en uddannelse som fysio- eller ergoterapeut og relevant ledelseserfaring. Sammen med resten af Sundhed og Forebyggelses ledergruppe skal du kunne sætte en kurs og arbejde på at forandringerne har en samlet retning. For os er ledelse en holdsport og du kan glæde dig til sparring med gode lederkollegaer. Vil tilbyder dig en arbejdsplads med høj tillid, fagligt kompetente og engagerede medarbejdere og en ambitiøs ledergruppe.Du kan læse mere om jobbet her i job- og funktionsbeskrivelsen. For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Marit Nielsen-Man, Chef for Sundhed og Forebyggelse, på telefon 23 99 63 04, mail: marit@haderslev.dk Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest den 24. oktober 2019, kl. 14. Den første ansættelsessamtale holdes den 6. november 2019 fra kl. 12.30 og den anden ansættelsessamtale holdes den 12. november 2019 fra kl. 13. Forvent at vi laver en dialogtest i perioden mellem samtalerne. Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.Vi søger en munter og struktureret afdelingsleder til vores trænings – og rehabiliteringsafdeling pr. 1. januar 2020.
 
Har du lyst til at sætte dig i spidsen for en travl hverdag i en afdeling med 40 kompetente medarbejdere? Vil du være en del af lederteamet i Sundhed og Forebyggelse? Er du uddannet fysio– eller ergoterapeut med relevant ledelseserfaring?
 
Så kan vi tilbyde dig en stilling som afdelingsleder for træning og Rehabilitering i Haderslev kommune.
 
Du skal lede en afdeling, der løser en bred vifte af trænings- og rehabiliteringsopgaver for mennesker fra 0 – 100+ år.
 
Opgaveløsningen omfatter genoptræning efter sygehusophold og sygdom, vederlagsfri fysioterapi, patientrettet forebyggelse samt tværgående trænings- og rehabiliteringsopgaver.
 
Træning og Rehabilitering overtager flere og flere opgaver fra sygehusene, samtidig med at det rehabiliterende perspektiv udvides med sundhedsfremmende og forebyggende aspekter.
Det gælder f.eks. træning som alternativ til operation, samarbejde med frivillige med mere.
 
Vi forventer, at du har blik for udviklingstendenser på området, og har modet til at afprøve nye former for opgaveløsning.
Du skal være en dygtig kommunikator og have lyst til dialog med andre.
 
Den politiske opmærksomhed på området er betydelig. Du skal være garant for en sikker drift i en travl hverdag og bliver ansvarlig for et årligt budget på ca. 25 mio. kr.
 
Vi prioriterer, at vores nye afdelingsleder i samarbejde med MEDudvalget arbejder med det gode arbejdsmiljø og arbejdsglæden via tillid og dialog.
 
Vi forventer, at du prioriterer faglig udvikling.
 
Du skal have en uddannelse som fysio- eller ergoterapeut og relevant ledelseserfaring.
 
Sammen med resten af Sundhed og Forebyggelses ledergruppe skal du kunne sætte en kurs og arbejde på at forandringerne har en samlet retning. For os er ledelse en holdsport og du kan glæde dig til sparring med gode lederkollegaer.
 
Vil tilbyder dig en arbejdsplads med høj tillid, fagligt kompetente og engagerede medarbejdere og en ambitiøs ledergruppe.

Du kan læse mere om jobbet her i job- og funktionsbeskrivelsen.
 
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Marit Nielsen-Man, Chef for Sundhed og Forebyggelse, på telefon 23 99 63 04, mail: marit@haderslev.dk
 
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest den 24. oktober 2019, kl. 14.
 
Den første ansættelsessamtale holdes den 6. november 2019 fra kl. 12.30 og den anden ansættelsessamtale holdes den 12. november 2019 fra kl. 13.
 
Forvent at vi laver en dialogtest i perioden mellem samtalerne.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.

ORS/Small/3491f01f_logo.gifTræning og RehabiliteringHaderslev2019-09-24T11:00:58.6532019-10-24T00:00:00
330104829Pædagogisk-adminstrativ afdelingsleder LyreskovskolenBasic Vi søger en skarp administrativ afdelingsleder med erfaring inden for offentlig administration og skoleledelse, som kan være med til at bringe vores organisation videre i udviklingen og have ansvaret for skolens sekretariat og daglige drift. Stillingen er en fastansættelse med fuldtid og med tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. december 2019. Som pædagogisk-administrativ afdelingsleder forventer vi, at du arbejder på tværs i organisationen med særligt fokus på de skole-administrative opgaver, der er forbundet med skoleårets planlægning og afvikling. Vi tænker her på alle faser dvs. de budgetmæssige forhold omkring lønsumsberegning og normeringer m.m., og de pædagogiske forhold med fagfordelingen, skemalægning og opfølgning, når skoleåret er igangsat. Samt løbende administrativ understøttelse af skolens øvrige ledelse. Lyreskovskolen har ca. 550 elever. Det samlede personale består af 70 lærere og pædagoger, 3 afdelingsledere, 2 administrative medarbejdere samt 10 servicemedarbejdere, som gerne deler ud af deres store faglige viden, gode humør og mange erfaringer. Lyreskovskolen er afdelingsopdelt med 0. 2. årgang i indskolingen, 3. 5. årgang på mellemtrinnet og 6. 9. årgang i udskolingen. Skolen har ligeledes specialklasser i Center for Trivsel og Læring. Vi leder efter en afdelingsleder, der brænder for ledelsesopgaven med fokus på at finde de bedste løsninger for alle i skolen. tydeligt og professionelt kan være med til at sætte rammerne i skolehverdagen. kan indgå i tæt teamsamarbejde omkring ledelsen af Lyreskovskolen, og varetagelsen af den mangfoldighed af opgaver, der er på en skole som vores. i en travl hverdag er omstillingsparat, og har lyst til at arbejde fleksibelt. er læreruddannet. kan træffe beslutninger og stå fast, når situationen kræver det. Hvis du bliver vores nye kollega, så får du en licens til at lave fejl, så vi derigennem kan lære og udvikle os. arbejdsplads med fokus på elevers og medarbejderes trivsel. arbejdsplads med fleksible arbejdstider, hvor der kan laves individuelle aftaler. skole med tydelig ansvarsfordeling. ledelse med klare forventninger til elever, forældre og ansatte. skole hvor god humor er en fast og vigtig del af hverdagen. Det er vigtigt at du vil indgå aktivt i et nært og forpligtende teamsamarbejde. vægter stor faglighed og skæve idéer højt. tør udfordre dig selv og dine kolleger. brænder for at være med til at udvikle skolen. Det er en fordel, hvis du har kendskab til: Trio Tabulex Prisme Acadre Aula Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest, og at ansættelse vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende. Yderligere oplysninger Har du brug for flere oplysninger, er du også velkommen til at kontakte Skoleleder: Jon Sønderby på tlfnr. 7376 8389 eller 3055 3404. Se i øvrigt skolens hjemmeside på www.lyreskovskolen.dk eller www.facebook.com lyreskovskolen. Ansøgning Ansøgningsfristen er torsdag d. 24. oktober 2019. Send din ansøgning inklusiv relevante bilag via linket. Ansættelsessamtaler afholdes mandag d. 28. oktober 2019 kl. 14 -17.

Vi søger en skarp administrativ afdelingsleder med erfaring inden for offentlig administration og skoleledelse, som kan være med til at bringe vores organisation videre i udviklingen og have ansvaret for skolens sekretariat og daglige drift.

Stillingen er en fastansættelse med fuldtid og med tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. december 2019.

Som pædagogisk-administrativ afdelingsleder forventer vi, at du arbejder på tværs i organisationen med særligt fokus på de skole-administrative opgaver, der er forbundet med skoleårets planlægning og afvikling. Vi tænker her på alle faser dvs. de budgetmæssige forhold omkring lønsumsberegning og normeringer m.m., og de pædagogiske forhold med fagfordelingen, skemalægning og opfølgning, når skoleåret er igangsat. Samt løbende administrativ understøttelse af skolens øvrige ledelse.

Lyreskovskolen har ca. 550 elever. Det samlede personale består af 70 lærere og pædagoger, 3 afdelingsledere, 2 administrative medarbejdere samt 10 servicemedarbejdere, som gerne deler ud af deres store faglige viden, gode humør og mange erfaringer.
Lyreskovskolen er afdelingsopdelt med 0. – 2. årgang i indskolingen, 3. – 5. årgang på mellemtrinnet og 6. – 9. årgang i udskolingen. Skolen har ligeledes specialklasser i Center for Trivsel og Læring.

Vi leder efter en afdelingsleder, der

  • brænder for ledelsesopgaven med fokus på at finde de bedste løsninger for alle i skolen.
  • tydeligt og professionelt kan være med til at sætte rammerne i skolehverdagen.
  • kan indgå i tæt teamsamarbejde omkring ledelsen af Lyreskovskolen, og varetagelsen af den mangfoldighed af opgaver, der er på en skole som vores.
  • i en travl hverdag er omstillingsparat, og har lyst til at arbejde fleksibelt.
  • er læreruddannet.
  • kan træffe beslutninger og stå fast, når situationen kræver det.

Hvis du bliver vores nye kollega, så får du en

  • licens til at lave fejl, så vi derigennem kan lære og udvikle os.
  • arbejdsplads med fokus på elevers og medarbejderes trivsel.
  • arbejdsplads med fleksible arbejdstider, hvor der kan laves individuelle aftaler.
  • skole med tydelig ansvarsfordeling.
  • ledelse med klare forventninger til elever, forældre og ansatte.
  • skole hvor god humor er en fast og vigtig del af hverdagen.

Det er vigtigt at du

  • vil indgå aktivt i et nært og forpligtende teamsamarbejde.
  • vægter stor faglighed og skæve idéer højt.
  • tør udfordre dig selv og dine kolleger.
  • brænder for at være med til at udvikle skolen.

Det er en fordel, hvis du har kendskab til:

  • Trio
  • Tabulex
  • Prisme
  • Acadre
  • Aula

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest, og at ansættelse vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Yderligere oplysninger
Har du brug for flere oplysninger, er du også velkommen til at kontakte Skoleleder: Jon Sønderby på tlfnr.  7376 8389 eller 3055 3404.

Se i øvrigt skolens hjemmeside på www.lyreskovskolen.dk eller www.facebook.com/lyreskovskolen.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er torsdag d. 24. oktober 2019. Send din ansøgning inklusiv relevante bilag via linket.
Ansættelsessamtaler afholdes mandag d. 28. oktober 2019 kl. 14 -17.

 

 

 

 

 

 

ORS/Small/cbaf6b52_logo.pngBørn og SkolePadborg2019-10-10T16:05:10.4102019-10-24T00:00:00
330094698Afdelingsleder til Center for Høretabs skoleafdelingBasic Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi, afdeling Center for Høretab er stillingen som afdelingsleder for skoleafdelingen ledig til besættelse pr. 1. januar 2020. Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi afdeling Center for Høretab er stillingen som afdelingsleder for skoleafdelingen ledig til besættelse pr. 1. januar 2020. Skoleafdelingen består af: Fredericiaskolen, der retter sig mod børn og unge med høretab og andre udfordringer, undervisning i 0.-10 klasse efter folkeskoleloven STU (særlig tilrettelagt ungdomsuddannelse), som retter sig mod unge med høretab og andre udfordringer Den interne skole på bostedet Møllebakken FVU, som retter sig mod voksne med høretab Center for Høretabs skoleafdeling har 31 medarbejdere. Afdelingen er organiseret i klynger med selvstyrende team. Afdelingens kerneydelse er højt specialiseret undervisning i et rummeligt læringsmiljø. Vi søger en afdelingsleder, der har flair for administration og planlægning har omfattende kendskab til pædagogik og specialundervisning har en involverende og dialogbaseret ledelsesstil kan balancere mellem at understøtte selvledende medarbejdere og træffe tydelige ledelsesmæssige beslutninger vil fortsætte arbejdet med at skabe gode rammer for elevers og medarbejderes faglige og personlige udvikling er god til relationer Du har en lederuddannelse eller er villig til at påbegynde f.eks. en diplomuddannelse i ledelse. Du refererer til centerchef Steen Friis og bliver en del af Center for Kommunikation og Velfærdsteknologis lederteam. Center for Høretab rummer også et elevhjem for børn og unge, der frekventerer Fredericiaskolen, og en specialrådgivning, der i tæt samarbejde med forældre, PPR, audiologisk afdeling og fagpersoner sikrer børn med høretab optimal udvikling. Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi er en del af Region Syddanmarks højt specialiserede socialområde, hvis strategier blandt andet omfatter samarbejde på tværs, vækst i faglighed og udvikling og forankring af en forbedringskultur. Løn og ansættelsesforhold I henhold til gældende overenskomst. Region Syddanmark indhenter straffeattest ved alle ansættelser. Ved ansættelse på Center for Høretab indhentes også børneattest, da du som ansat vil få kontakt med børn under 15 år. Få mere at vide hos Centerchef Steen Friis, steen.friis@rsyd.dk, tlf. 51 83 80 62 Du er velkommen til at besøge Center for Høretab efter aftale. Ansøgningsfrist 4. november 2019 Vi afvikler første samtalerunde 12. november og anden samtalerunde 25. november. Kandidater, der indbydes til 2. samtale, inviteres til en Hogan personprofilanalyse.Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi, afdeling Center for Høretab er stillingen som afdelingsleder for skoleafdelingen ledig til besættelse pr. 1. januar 2020.

Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi afdeling Center for Høretab er stillingen som afdelingsleder for skoleafdelingen ledig til besættelse pr. 1. januar 2020.

Skoleafdelingen består af:

  • Fredericiaskolen, der retter sig mod børn og unge med høretab og andre udfordringer, undervisning i 0.-10 klasse efter folkeskoleloven
  • STU (særlig tilrettelagt ungdomsuddannelse), som retter sig mod unge med høretab og andre udfordringer
  • Den interne skole på bostedet Møllebakken
  • FVU, som retter sig mod voksne med høretab

Center for Høretabs skoleafdeling har 31 medarbejdere. Afdelingen er organiseret i klynger med selvstyrende team. Afdelingens kerneydelse er højt specialiseret undervisning i et rummeligt læringsmiljø.

Vi søger en afdelingsleder, der

  • har flair for administration og planlægning
  • har omfattende kendskab til pædagogik og specialundervisning
  • har en involverende og dialogbaseret ledelsesstil 
  • kan balancere mellem at understøtte selvledende medarbejdere og træffe tydelige ledelsesmæssige beslutninger
  • vil fortsætte arbejdet med at skabe gode rammer for elevers og medarbejderes faglige og personlige udvikling
  • er god til relationer

Du har en lederuddannelse eller er villig til at påbegynde f.eks. en diplomuddannelse i ledelse.

Du refererer til centerchef Steen Friis og bliver en del af Center for Kommunikation og Velfærdsteknologis lederteam.

Center for Høretab rummer også et elevhjem for børn og unge, der frekventerer Fredericiaskolen, og en specialrådgivning, der i tæt samarbejde med forældre, PPR, audiologisk afdeling og fagpersoner sikrer børn med høretab optimal udvikling.

Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi er en del af Region Syddanmarks højt specialiserede socialområde, hvis strategier blandt andet omfatter samarbejde på tværs, vækst i faglighed og udvikling og forankring af en forbedringskultur.

Løn og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst.

Region Syddanmark indhenter straffeattest ved alle ansættelser. Ved ansættelse på Center for Høretab indhentes også børneattest, da du som ansat vil få kontakt med børn under 15 år.

Få mere at vide hos
Centerchef Steen Friis, steen.friis@rsyd.dk, tlf. 51 83 80 62

Du er velkommen til at besøge Center for Høretab efter aftale.

Ansøgningsfrist
4. november 2019

Vi afvikler første samtalerunde 12. november og anden samtalerunde 25. november. Kandidater, der indbydes til 2. samtale, inviteres til en Hogan personprofilanalyse.

ORS/Small/bd4fe0cf_logo.pngCenter for Kommunikation og Velfærdsteknologi, Region SyddanmarkFredericia2019-09-24T11:01:31.2632019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til afdelingen for Træning og Rehabilitering i Haderslev Kommune

Træning og Rehabilitering

Haderslev
Vi søger en munter og struktureret afdelingsleder til vores trænings og rehabiliteringsafdeling pr. 1. januar 2020. Har du lyst til at sætte dig i spidsen for en travl hverdag i en afdeling med 40 kompetente medarbejdere? Vil du være en del af leder...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Pædagogisk-adminstrativ afdelingsleder Lyreskovskolen

Børn og Skole

Padborg
Vi søger en skarp administrativ afdelingsleder med erfaring inden for offentlig administration og skoleledelse, som kan være med til at bringe vores organisation videre i udviklingen og have ansvaret for skolens sekretariat og daglige drift. Stillin...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Afdelingsleder til Center for Høretabs skoleafdeling

Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi, Region Syddanmark

Fredericia
Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi, afdeling Center for Høretab er stillingen som afdelingsleder for skoleafdelingen ledig til besættelse pr. 1. januar 2020. Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi afdeling Center for Høreta...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019