Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Økonomi og Løn

Har du en leder ”i maven” og får du energi af at sikre en solid og effektiv drift?

Så har vi den ideelle lederstilling til dig.

Økonomi og løn er ved ændre på organiseringen af ledelsesopgaver og i den anledning er
stillingen som afdelingsleder med fokus på Backoffice opgaver blevet oprettet.

Din kommende afdelings opgaver spænder over følgende hovedområder:

  • Løn
  • Opkrævning
  • Forsikring
  • Bogholderi 
  • Automatisering
I alt 20 topmotiverede medarbejdere. God service er det vigtige fundament. Derfor er afdelingen hele tiden i dialog med kommunens serviceområder og sætter en ære i at levere kompetent og serviceminded sagsbehandling.

Fagligt kompetent med personlig gennemslagskraft
Din primære opgave bliver at sikre, at driften fungerer effektivt og fejlfrit. Derfor skal du som leder kunne agere faglig sparringspartner. Du skal være tæt på driften for at kunne løfte den opgave. Vi forventer ikke, at du kan det hele fra start, men forventer til gengæld at du hurtigt vil sætte dig ind i det meste. Du skal være fagligt nysgerrig og vedholden. Dine medarbejdere skal både mærke din empati, ordenssans, forretningsforståelse og skarpe analytiske evner.

Grundlæggende skal du:
  • Have et skarpt øje for arbejdsgange
  • Evne at styre komplekse processer
  • Være vedholdende i din tilgang
  • Lede og motivere dine medarbejdere
  • Kunne konstruktivt udfordre eksisterende løsninger.
Indflydelse i en ambitiøs organisation
Som afdelingsleder indgår du i en ledergruppe med to andre afdelingsledere og økonomichefen, hvor du bidrager til det tværgående samarbejde og den ledelsesfaglige udvikling. Vi har en uhøjtidelig, ærlig og tillidsfuld omgangstone. I ledergruppen udfordrer vi hinanden, så vi udvikler os sammen.

Du evner at samarbejde med ledere på alle niveauer af organisationen. Du kan formidle løn- og økonomirelaterede udfordringer til kollegaer med en anden faglig baggrund end din.

Hvem er vi
Økonomi og Løn er en stabsafdeling under kommunaldirektøren. Afdelingen tæller godt og vel 50 medarbejdere. Vi er kendetegnet ved en uformel omgangstone, har højt til loftet og plads til at indfri dine ambitioner.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Lønnen vil ligge på 600.000 kr. + pension.
 
Vil du vide mere?
Har vi vakt din nysgerrighed, og har du yderligere spørgsmål, så kontakt endelig Økonomichef, Morten Outtrup på mou@haderslev.dk eller 27 74 15 50.

Forventet tiltrædelse den 1. januar 2021.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag senest den 1. november 2020, kl. 8.00.

Første samtale afholdes den 9. november 2020, og anden samtale den 16. november 2020.
Kandidater, der inviteres til anden samtale, skal gennemføre en personprofiltest.

Om Haderslev Kommune
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Haderslev Kommune har røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.