Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Postens Vej Bofællesskab & Aktivitets- og Læringstilbud (Genopslag)

 Postens Vej søger en erfaren afdelingsleder på døgn. Her er muligheden for ledelse i praksis med at bidrage til at gøre en forskel for livet på Postens Vej.  
 
Derfor det er måske dig – hvis du er målrettet på 
  •  at skabe resultater 
  •  at spille hinanden gode 
  • at tegne fremtiden  
  • at du vil noget  
 
Om jobbet 
Postens Vej er et botilbud og Aktivitets& Læringstilbud for voksne borgere med nedsat psykisk og fysisk funktionsevne.  
Der bor 95 borgere og der er 4 aflastningspladser. Boligerne er fordelt i 6 huse.  
Bakkevænget er Aktivitets & Læringstilbud for borgerne.  
Tilbuddene ligger inden for gåafstand.  
 
Der er i alt ansat ca. 230 medarbejdere. I ledelsen er vi 8 engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Postens Vej.  
 
Vi forventer af dig 
  • At du kan lede den pædagogiske faglighed med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder.  
  • At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål.  
  • At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte den videre udvikling i at være et fælles hus.  
  • At du har erfaring med at det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse.  
  • At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende.  
  • At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter. 
  • At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde.  
 
Temaet i Postens Vejs kerneopgave er ”Herre i eget hus – et liv i læring” 
Hvor de centrale områder er udvikling af borgernes selvbestemmelse, selvstændighed, kommunikation og sociale netværk.  
Du skal kunne skabe mening i udvikling af det pædagogiske arbejde.  
 
 
Dine primære ledelsesopgaver vil være 
  • Fag-faglig ledelse 
  • Personaleledelse 
  • Administrativ ledelse 
 
Vi tilbyder dig 
En levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er gode muligheder for udvikling.  
Der er en ledelse, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer.  
Hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring.  
Der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Postens Vejs kerneopgave.  
 
Du får mulighed for at bidrage til den videre udvikling af Postens Vej og indgå i et samarbejde med kompetente medarbejdere. 
Du får mulighed for supervision, der er kultur for at se på egen og fælles ledelse. 
 
 
Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.  
 
 
Om os 
Vi har en anerkendende og positiv indstilling til den enkelte borger og hinanden og har fokus på ressourcerne. 
Vi arbejder ud fra tanken om, at alle borgere kan udvikle sig. Vi har fokus på etik i det daglige arbejde.  
Det skal også være sjovt at være på Postens vej. Derfor arrangeres forskellige aktiviteter og arrangementer, som er med til at skabe livskvalitet og trivsel.  
Vores grundholdning er, at det enkelte menneske til stadighed har mulighed for at udvikle sig. Derfor arbejdes der med at øge den enkeltes grad af selvhjulpenhed og indflydelse på eget liv. 
 
Vores pædagogiske reference rammer er  
  • Neuropædagogik 
  • Sansemotorik 
  • KRAP 
  • Low arousel  
 
Du vil blive en del af en arbejdsplads, der kendetegnes ved stor arbejdsglæde, høj faglighed, humor, sjov og stor hjælpsomhed. 
 
Vi har fokus på at have et godt arbejdsmiljø bl.a. ved et godt samarbejde i en uhøjtidelig tone.  
I ledelsen er vi i gang med en leder-APV, netop for at understøtte det gode arbejdsmiljø med øje for, hvor vi kan ændre og med fordel justere, så vi i ledelsen har et godt fundament og kan yde den bedste ledelse til gavn for medarbejdere og borgere på Postens Vej.  
 
 
Flere oplysninger 
Du er velkommen til at kontakte Centerleder Hanne Frandsen mobil 22 84 18 26 d. 5.2. kl. 09.00-10.00. Du er også velkommen på mail hfsen@vejle.dk   
I uge 7 kan der fås flere oplysninger ved Anette Bakkesen Buch, anbak@vejle.dk   
 
 
Link til hjemmesider: 
Du kan følge os på Facebook: Postensvej og Cafe Keller  
 
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning senest d. 17.2.2018 Der er 1. samtale d. 20.2. og 2. samtale d. 22.2.2018 
 
Straffeattest 
Vi indhenter straffeattest 
 
 
Send din ansøgning 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.  
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.  
 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her