Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Udviklingscenter Skansebakken

Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. september, da vores afdelingsleder med næsten 50 år i organisationen, har valgt at gå på pension. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken.

Derfor er det måske dig – hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier:

  • At skabe resultater
  • Spille hinanden gode
  • At tegne fremtiden
  • At du vil noget

Om jobbet:
Skansebakken er et botilbud med et internt Aktivitets- og Læringstilbud for 45 voksne borgere med multiple handicaps.

Skansebakken er delt op i fire afdelinger og et aktivitets- og læringstilbud.
Den ledige afdelingslederstilling er tilhørende afdeling Bakken, hvor der bor 11 borgere. Der er 16 fastansatte medarbejdere samt et antal vikarer. Det samlede ansvar omfatter personaleledelse, den løbende faglige udvikling samt afdelingens daglige drift og økonomistyring.

Der er samlet ansat ca. 110 medarbejdere på Skansebakken. I ledelsen er vi fem engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Skansebakken.
Skansebakkens kerneopgave er at facilitere aktive og selvstændige liv i meningsfuldt samvær med andre. Dette sker i et samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere.

Skansebakken har udarbejdet en ”køreplan” som viser de strategiske spor, der arbejdes indenfor. Du vil som afdelingsleder skulle forholde dig aktivt til køreplanen og være ansvarlig for at føre den ud i praksis.

Hele personalegruppen er uddannet i KRAP og som afdelingsleder skal dette understøttes i den daglige praksis.
Derudover er den faglige indsats forankret i neuropædagogikken med fokus på sansestimuli og alternative kommunikationsmuligheder. Der er fokus på tværfaglighed og teamarbejde på Skansebakken. Medarbejdergruppen er sammensat af pædagoger, ergoterapeuter, fysioterapeuter, omsorgsmedhjælpere, SSA, SSH, kok og sygeplejersker.

 

Tiltrædelse pr. 1. september 2019.

 

Vi forventer:

  • At du kan lede fagligheden med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder
  • At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål
  • At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte medarbejdere i at lykkes i fællesskab
  • At det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse
  • At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende
  • At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter
  • At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde
  • At du har en socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne suppleret med lederkurser eller lederuddannelse

 


Som person er du:

  • En både tydelig og empatisk leder, der tør træde i karakter og kan strukturere, prioritere og følge op på opgaverne, samt være lyttende.
  • Visionær og udviklingsorienteret og formår at se værdien i samarbejde og sikre de bedst mulige rammer til vores udfyldelse af de lovgivningsmæssige rammer
  • Udstyret med et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til borgerne, medarbejderne, og samarbejdspartnere med plads til humor.
  • Dialogorienteret personaleleder der forstår at balancere værdier og faglighed med medarbejdernes behov for handlefrihed
  • Motiveret for samarbejdet i lederteamet, og kan balancere mellem helheden og afdelingens særlige udfordringer

 

Vi tilbyder dig:
Vi er en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Skansebakkens kerneopgave. Der er et ledelsesteam, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer, hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring.

 

Om os:
Vi er en arbejdsplads, der er beliggende i smukke omgivelser i Brejning, hvor der er højt til loftet, i mere end en forstand. Vi er også en arbejdsplads der prioriterer det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, hvor der er en anerkendende og positiv tilgang til borgerne og hinanden. Du vil møde en engageret medarbejdergruppe, som har kerneopgaven i fokus og hvor fælles mål er drivkraften. 

 

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerleder Kim Madsen-Röschmann mobil 21 59 29 17 eller på mail: kmima@vejle.dk.  
Vi giver gerne en rundvisning og en kop kaffe.
Du kan se vores film om Skansebakken.

 

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest d. 16.06.2019.
Der er 1. samtale 21.06.2019 og 2. samtale 24.06.2019.

Vi forventer tiltrædelse den 1. september.

 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.

 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030391Phoenix-5e18b13d12019-05-23T17:00:58.253Afdelingsleder til Udviklingscenter Skansebakken

Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. september, da vores afdelingsleder med næsten 50 år i organisationen, har valgt at gå på pension. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken.

Derfor er det måske dig – hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier:

  • At skabe resultater
  • Spille hinanden gode
  • At tegne fremtiden
  • At du vil noget

Om jobbet:
Skansebakken er et botilbud med et internt Aktivitets- og Læringstilbud for 45 voksne borgere med multiple handicaps.

Skansebakken er delt op i fire afdelinger og et aktivitets- og læringstilbud.
Den ledige afdelingslederstilling er tilhørende afdeling Bakken, hvor der bor 11 borgere. Der er 16 fastansatte medarbejdere samt et antal vikarer. Det samlede ansvar omfatter personaleledelse, den løbende faglige udvikling samt afdelingens daglige drift og økonomistyring.

Der er samlet ansat ca. 110 medarbejdere på Skansebakken. I ledelsen er vi fem engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Skansebakken.
Skansebakkens kerneopgave er at facilitere aktive og selvstændige liv i meningsfuldt samvær med andre. Dette sker i et samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere.

Skansebakken har udarbejdet en ”køreplan” som viser de strategiske spor, der arbejdes indenfor. Du vil som afdelingsleder skulle forholde dig aktivt til køreplanen og være ansvarlig for at føre den ud i praksis.

Hele personalegruppen er uddannet i KRAP og som afdelingsleder skal dette understøttes i den daglige praksis.
Derudover er den faglige indsats forankret i neuropædagogikken med fokus på sansestimuli og alternative kommunikationsmuligheder. Der er fokus på tværfaglighed og teamarbejde på Skansebakken. Medarbejdergruppen er sammensat af pædagoger, ergoterapeuter, fysioterapeuter, omsorgsmedhjælpere, SSA, SSH, kok og sygeplejersker.

 

Tiltrædelse pr. 1. september 2019.

 

Vi forventer:

  • At du kan lede fagligheden med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder
  • At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål
  • At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte medarbejdere i at lykkes i fællesskab
  • At det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse
  • At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende
  • At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter
  • At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde
  • At du har en socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne suppleret med lederkurser eller lederuddannelse

 


Som person er du:

  • En både tydelig og empatisk leder, der tør træde i karakter og kan strukturere, prioritere og følge op på opgaverne, samt være lyttende.
  • Visionær og udviklingsorienteret og formår at se værdien i samarbejde og sikre de bedst mulige rammer til vores udfyldelse af de lovgivningsmæssige rammer
  • Udstyret med et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til borgerne, medarbejderne, og samarbejdspartnere med plads til humor.
  • Dialogorienteret personaleleder der forstår at balancere værdier og faglighed med medarbejdernes behov for handlefrihed
  • Motiveret for samarbejdet i lederteamet, og kan balancere mellem helheden og afdelingens særlige udfordringer

 

Vi tilbyder dig:
Vi er en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Skansebakkens kerneopgave. Der er et ledelsesteam, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer, hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring.

 

Om os:
Vi er en arbejdsplads, der er beliggende i smukke omgivelser i Brejning, hvor der er højt til loftet, i mere end en forstand. Vi er også en arbejdsplads der prioriterer det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, hvor der er en anerkendende og positiv tilgang til borgerne og hinanden. Du vil møde en engageret medarbejdergruppe, som har kerneopgaven i fokus og hvor fælles mål er drivkraften. 

 

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerleder Kim Madsen-Röschmann mobil 21 59 29 17 eller på mail: kmima@vejle.dk.  
Vi giver gerne en rundvisning og en kop kaffe.
Du kan se vores film om Skansebakken.

 

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest d. 16.06.2019.
Der er 1. samtale 21.06.2019 og 2. samtale 24.06.2019.

Vi forventer tiltrædelse den 1. september.

 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.

 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

2019-06-17T00:53:48.040 Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. september, da vores afdelingsleder med næsten 50 år i organisationen, har valgt at gå på pension. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken. Derfor er det måske dig hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier: At skabe resultater Spille hinanden gode At tegne fremtiden At du vil noget Om jobbet: Skansebakken er et botilbud med et internt Aktivitets- og Læringstilbud for 45 voksne borgere med multiple handicaps. Skansebakken er delt op i fire afdelinger og et aktivitets- og læringstilbud. Den ledige afdelingslederstilling er tilhørende afdeling Bakken, hvor der bor 11 borgere. Der er 16 fastansatte medarbejdere samt et antal vikarer. Det samlede ansvar omfatter personaleledelse, den løbende faglige udvikling samt afdelingens daglige drift og økonomistyring. Der er samlet ansat ca. 110 medarbejdere på Skansebakken. I ledelsen er vi fem engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Skansebakken. Skansebakkens kerneopgave er at facilitere aktive og selvstændige liv i meningsfuldt samvær med andre. Dette sker i et samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere. Skansebakken har udarbejdet en køreplan som viser de strategiske spor, der arbejdes indenfor. Du vil som afdelingsleder skulle forholde dig aktivt til køreplanen og være ansvarlig for at føre den ud i praksis. Hele personalegruppen er uddannet i KRAP og som afdelingsleder skal dette understøttes i den daglige praksis. Derudover er den faglige indsats forankret i neuropædagogikken med fokus på sansestimuli og alternative kommunikationsmuligheder. Der er fokus på tværfaglighed og teamarbejde på Skansebakken. Medarbejdergruppen er sammensat af pædagoger, ergoterapeuter, fysioterapeuter, omsorgsmedhjælpere, SSA, SSH, kok og sygeplejersker. Tiltrædelse pr. 1. september 2019. Vi forventer: At du kan lede fagligheden med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte medarbejdere i at lykkes i fællesskab At det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde At du har en socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne suppleret med lederkurser eller lederuddannelse Som person er du: En både tydelig og empatisk leder, der tør træde i karakter og kan strukturere, prioritere og følge op på opgaverne, samt være lyttende. Visionær og udviklingsorienteret og formår at se værdien i samarbejde og sikre de bedst mulige rammer til vores udfyldelse af de lovgivningsmæssige rammer Udstyret med et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til borgerne, medarbejderne, og samarbejdspartnere med plads til humor. Dialogorienteret personaleleder der forstår at balancere værdier og faglighed med medarbejdernes behov for handlefrihed Motiveret for samarbejdet i lederteamet, og kan balancere mellem helheden og afdelingens særlige udfordringer Vi tilbyder dig: Vi er en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Skansebakkens kerneopgave. Der er et ledelsesteam, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer, hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring. Om os: Vi er en arbejdsplads, der er beliggende i smukke omgivelser i Brejning, hvor der er højt til loftet, i mere end en forstand. Vi er også en arbejdsplads der prioriterer det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, hvor der er en anerkendende og positiv tilgang til borgerne og hinanden. Du vil møde en engageret medarbejdergruppe, som har kerneopgaven i fokus og hvor fælles mål er drivkraften. Flere oplysninger Du er velkommen til at kontakte Centerleder Kim Madsen-Röschmann mobil 21 59 29 17 eller på mail: kmima@vejle.dk. Vi giver gerne en rundvisning og en kop kaffe. Du kan se vores film om Skansebakken. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest d. 16.06.2019. Der er 1. samtale 21.06.2019 og 2. samtale 24.06.2019. Vi forventer tiltrædelse den 1. september. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenix5e18b13d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145952&DepartmentId=20173&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejle3533183Skansebakken11H.O. Wildenskovsvej 1A7080BørkopDKDanmarkORS/5e18b13d_logo.pngORS/Small/5e18b13d_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent766508VejlePremium14595201123-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e18b13dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e18b13dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e18b13d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e18b13d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgEr du den nye Afdelingsleder i Skansebakken?12008001Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse361855257KMIMA@vejle.dkDanmarkDanmark330040911Afdelingsleder til indskolingen på PetersmindeskolenProfile Petersmindeskolen er kendt for at være en udviklingsorienteret skole med særdeles god elevtrivsel samt gode forberedelsesfaciliteter og et utrolig godt kollegialt fællesskab. Vil du gerne være en del af dette, så læs videre. Om jobbet som afdelingsleder til indskolingen (0.-3.) på Petersmindeskolen Som afdelingsleder får du en central rolle i udviklingen af Petersmindeskolens pædagogiske arbejde. Du er en person, der kan lede og har erfaring med ledelse. Du har forstand på og viden om pædagogik og kan lede medarbejdere og udviklingsprocesser. Det er dig, der samler trådene, skaber overblik og sammenhæng for medarbejderne i indskolingen. Det er dig, der sikrer, at medarbejderne har fokus på kerneopgaven og deres rolle i løsningen af den. Du vil være en daglig faciliterende sparringspartner for afdelingens medarbejdere på et fagligt og samarbejdsmæssigt plan. Hvor du er den rammesættende figur på afdelingsmøder og den samlende rollemodel til afdelingens morgensamlinger mm. Du kommer til at stå bag en stab af dygtige medarbejdere som en del af et progressivt ledelsesteam. Som en del af ledelsen på Petersmindeskolen oplever du egen succes, når vi alle lykkes med at alle elever uddannes og dannes. Du vil blive... del af et lederteam med øverste leder og 4 afdelingsledere, som har en professionel og humoristisk tilgang til samarbejdet, og hvor der er plads (og forventning) om forskellige holdninger, leder for en afdeling med tre klasser på hver årgang, hvor der er dygtige medarbejdere, som er gode til at se de enkelte elever, og samtidig er opsatte på at videreudvikle på en fælles afdelingskultur, en tæt samarbejdspartner med skolens ledende pædagog, del af ledelsen for en organisation, hvor der er plads til forskellighed og de gode idéer. Hvor der er fokus på videreudviklingen af en kultur med professionelle læringsfællesskaber i både årgangsteamet, men også organisationens øvrige samarbejdsrelationer, del af et lokalområde, som er i rivende udvikling med flere nye byggegrunde og et i forvejen stort veletableret boligkvarter, hvor forældrene er engagerede i børnenes skolegang og fritidsliv. Vi tilbyder mulighed for at definere sig som afdelingsleder i sin egen afdeling, et godt samarbejde i ledelsesteamet, hvor vi sparrer med hinanden omkring vores fælles opgaver og de enkelte afdelinger, fokus på muligheden for at udvikle sig og trives som leder. Vi forventer at du har lyst til ledelse af medarbejdere og sammen med medarbejdere med fokus på skole og SFO s kerneopgave, at du har fokus på at facilitere medarbejdernes løsning af kerneopgaven, så vi spiller hinanden gode til gavn for den enkelte elev, at du er en tydelig lederfigur i afdelingen overfor medarbejdere, børn og forældre, så skolens værdier og ledelsens rammesætning til daglig ses i din ledelsestilgang, at du enten har, eller vil læse en relevant lederuddannelse på diplom niveau, at du er robust og humoristisk, at du søger sparring, når du har behov. Ansættelsesvilkår Stillingen er en fast fuldtid stilling. Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Om os Petersmindeskolen har i skoleåret 2018-19 ca. 720 elever primært i 3 spor samt ca. 80 medarbejdere. Skolen er velholdt med en sund økonomi, gode fysiske rammer og et godt arbejdsmiljø. Petersmindeskolen - Vores indsatområder i 2019 20 er Arbejde med holddannelse i årgang og afdeling både i den daglige undervisning og i emneuger. At understøtte udviklingen af de professionelle læringsfællesskaber bl.a. igennem arbejdet med principperne i Ledelse tæt på, Elevcentreret ledelse samt videreuddannelse af teamkoordinatorer. Hovedfokus er at videreudvikle på Det gode Læringsmiljø for alle . Flere oplysninger Vil du vide mere, så klik dig rundt på skolens hjemmeside www.petersmindeskolen.aula.dk og kontakt skoleleder Anders Hyltoft på tlf. 7681 4343, mobil 2916 8667 eller viceleder Gitte D. Rosenlund på tlf. 5128 4547. Vi opfordrer ansøgere til at besøge skolen efter aftale frem til 2. juli eller mellem 7. august og 14. august 2019. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 15. august 2019. 1. og 2. samtalerunde holdes i uge 34 og 35 2019. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Petersmindeskolen er kendt for at være en udviklingsorienteret skole med særdeles god elevtrivsel samt gode forberedelsesfaciliteter og et utrolig godt kollegialt fællesskab.

Vil du gerne være en del af dette, så læs videre.

Om jobbet som afdelingsleder til indskolingen (0.-3.) på Petersmindeskolen
Som afdelingsleder får du en central rolle i udviklingen af Petersmindeskolens pædagogiske arbejde. Du er en person, der kan lede og har erfaring med ledelse. Du har forstand på og viden om pædagogik og kan lede medarbejdere og udviklingsprocesser. Det er dig, der samler trådene, skaber overblik og sammenhæng for medarbejderne i indskolingen. Det er dig, der sikrer, at medarbejderne har fokus på kerneopgaven og deres rolle i løsningen af den. Du vil være en daglig faciliterende sparringspartner for afdelingens medarbejdere på et fagligt og samarbejdsmæssigt plan. Hvor du er den rammesættende figur på afdelingsmøder og den samlende rollemodel til afdelingens morgensamlinger mm.

Du kommer til at stå bag en stab af dygtige medarbejdere som en del af et progressivt ledelsesteam. Som en del af ledelsen på Petersmindeskolen oplever du egen succes, når vi alle lykkes med at alle elever uddannes og dannes.

Du vil blive...

  • del af et lederteam med øverste leder og 4 afdelingsledere, som har en professionel og humoristisk tilgang til samarbejdet, og hvor der er plads (og forventning) om forskellige holdninger,
  • leder for en afdeling med tre klasser på hver årgang, hvor der er dygtige medarbejdere, som er gode til at se de enkelte elever, og samtidig er opsatte på at videreudvikle på en fælles afdelingskultur,
  • en tæt samarbejdspartner med skolens ledende pædagog,
  • del af ledelsen for en organisation, hvor der er plads til forskellighed og de gode idéer. Hvor der er fokus på videreudviklingen af en kultur med professionelle læringsfællesskaber i både årgangsteamet, men også organisationens øvrige samarbejdsrelationer,
  • del af et lokalområde, som er i rivende udvikling med flere nye byggegrunde og et i forvejen stort veletableret boligkvarter, hvor forældrene er engagerede i børnenes skolegang og fritidsliv.

Vi tilbyder

  • mulighed for at definere sig som afdelingsleder i sin egen afdeling,
  • et godt samarbejde i ledelsesteamet, hvor vi sparrer med hinanden omkring vores fælles opgaver og de enkelte afdelinger,
  • fokus på muligheden for at udvikle sig og trives som leder.

Vi forventer

  • at du har lyst til ledelse af medarbejdere og sammen med medarbejdere med fokus på skole og SFO’s kerneopgave,
  • at du har fokus på at facilitere medarbejdernes løsning af kerneopgaven, så vi spiller hinanden gode til gavn for den enkelte elev,
  • at du er en tydelig lederfigur i afdelingen overfor medarbejdere, børn og forældre, så skolens værdier og ledelsens rammesætning til daglig ses i din ledelsestilgang,
  • at du enten har, eller vil læse en relevant lederuddannelse på diplom niveau,
  • at du er robust og humoristisk,
  • at du søger sparring, når du har behov.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast fuldtid stilling. Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.

Om os
Petersmindeskolen har i skoleåret 2018-19 ca. 720 elever primært i 3 spor samt ca. 80 medarbejdere. Skolen er velholdt med en sund økonomi, gode fysiske rammer og et godt arbejdsmiljø.

Petersmindeskolen - Vores indsatområder i 2019/20 er

  • Arbejde med holddannelse i årgang og afdeling både i den daglige undervisning og i emneuger.
  • At understøtte udviklingen af de professionelle læringsfællesskaber bl.a. igennem arbejdet med principperne i Ledelse tæt på, Elevcentreret ledelse samt videreuddannelse af teamkoordinatorer.
  • Hovedfokus er at videreudvikle på ”Det gode Læringsmiljø for alle”.

Flere oplysninger
Vil du vide mere, så klik dig rundt på skolens hjemmeside www.petersmindeskolen.aula.dk og kontakt skoleleder Anders Hyltoft på tlf. 7681 4343, mobil 2916 8667 eller viceleder Gitte D. Rosenlund på tlf. 5128 4547.
Vi opfordrer ansøgere til at besøge skolen efter aftale frem til 2. juli eller mellem 7. august og 14. august 2019.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 15. august 2019. 1. og 2. samtalerunde holdes i uge 34 og 35 2019.

Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest. 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/25fdef5f_logo.pngPetersmindeskolenVejle2019-06-11T15:01:03.7002019-08-10T00:00:00
330043849Department Manager in offshore wind farm constructionRobot Would you like to manage and develop key resources responsible for the construction of some of the world s largest offshore wind farms? Join us and become Department Manager of Offshore Operations Logistics within Offshore Wind Construction. You and your team will be responsible for providing competent resources for both asset and development projects, while training and developing staff within the department. Maintaining best practice, assuring quality and continuous improvement are all key requirements of this role. Offshore Operations Logistics is one of five departments in Construction. The department comprises three sub-departments supporting projects in both planning and execution in cooperation with a range of offshore operations and logistics personnel and services. Your key tasks will be to lead a large and diverse department, including offshore operations and logistics, marine and helicopter coordination, marine inspection, technical support and offshore personnel provide skilled and competent resources for projects, including recruitment, training and development in the department assure quality of work performed through peer reviews and monitoring throughout the project cycle and provide recommendations for projects where required maintain best practice and continuous improvement, having ownership of the tools and processes to deliver this lead the development of how the above tasks are to be implemented in new markets, working alongside your colleagues in the Construction Management team. Furthermore, you ll ensure that the department is correctly represented in both internal and external forums to enable efficient and optimal delivery of value to both the projects and the company overall. Your competences include that you have managerial experience from large, complex international organisations are able to lead leaders and have strong, proven people management skills have a proactive and systematic approach to your work tasks have strong communication and stakeholder management skills speak and write English fluently. Furthermore, it s desirable that the right candidate has experience in offshore logistics. Working at Ørsted To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential. Would you like to help shape the renewable technologies of the future? Send your application to us as soon as possible and no later than 3 July 2019, as we ll be conducting interviews on a continuous basis. For Denmark, please don t hesitate to contact Bruce Willox, Head of Wind Power Construction, by email on bruwi@orsted.co.uk if you d like to know more about the position. For the United Kingdom, please don t hesitate to contact the Recruitment Specialist by email on ukrecruitment@orsted.co.uk. All UK-based positions will be subject to satisfactory pre-employment screening further details will be given at offer stage. Please note that for your application to be taken into consideration, you must submit your application via our online career pages. You should expect some travelling in relation to your work. About Ørsted Headquartered in Denmark, Ørsted s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted Offshore s 2,300 employees have developed and constructed the largest portfolio of offshore wind farms in Northern Europe, and we re expanding with international activities in the US and Asia-Pacific. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Would you like to manage and develop key resources responsible for the construction of some of the world’s largest offshore wind farms?

Join us and become Department Manager of Offshore Operations & Logistics within Offshore Wind Construction. You and your team will be responsible for providing competent resources for both asset and development projects, while training and developing staff within the department. Maintaining best practice, assuring quality and continuous improvement are all key requirements of this role.

Offshore Operations& Logistics is one of five departments in Construction. The department comprises three sub-departments supporting projects in both planning and execution in cooperation with a range of offshore operations and logistics personnel and services.

Your key tasks will be to

  • lead a large and diverse department, including offshore operations and logistics, marine and helicopter coordination, marine inspection, technical support and offshore personnel
  • provide skilled and competent resources for projects, including recruitment, training and development in the department
  • assure quality of work performed through peer reviews and monitoring throughout the project cycle and provide recommendations for projects where required
  • maintain best practice and continuous improvement, having ownership of the tools and processes to deliver this
  • lead the development of how the above tasks are to be implemented in new markets, working alongside your colleagues in the Construction Management team.

Furthermore, you’ll ensure that the department is correctly represented in both internal and external forums to enable efficient and optimal delivery of value to both the projects and the company overall.

Your competences include that you

  • have managerial experience from large, complex international organisations
  • are able to lead leaders and have strong, proven people management skills
  • have a proactive and systematic approach to your work tasks
  • have strong communication and stakeholder management skills
  • speak and write English fluently.

Furthermore, it’s desirable that the right candidate has experience in offshore logistics.

Working at Ørsted

To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential.

Would you like to help shape the renewable technologies of the future?

Send your application to us as soon as possible and no later than 3 July 2019, as we’ll be conducting interviews on a continuous basis.

For Denmark, please don’t hesitate to contact Bruce Willox, Head of Wind Power Construction, by email on bruwi@orsted.co.uk if you’d like to know more about the position.

For the United Kingdom, please don’t hesitate to contact the Recruitment Specialist by email on ukrecruitment@orsted.co.uk.

All UK-based positions will be subject to satisfactory pre-employment screening; further details will be given at offer stage.

Please note that for your application to be taken into consideration, you must submit your application via our online career pages.

You should expect some travelling in relation to your work.

About Ørsted

Headquartered in Denmark, Ørsted’s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted Offshore’s 2,300 employees have developed and constructed the largest portfolio of offshore wind farms in Northern Europe, and we’re expanding with international activities in the US and Asia-Pacific. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

 

Ørsted A/SFredericia2019-06-18T00:00:002019-07-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til indskolingen på Petersmindeskolen

Petersmindeskolen

Vejle
Petersmindeskolen er kendt for at være en udviklingsorienteret skole med særdeles god elevtrivsel samt gode forberedelsesfaciliteter og et utrolig godt kollegialt fællesskab. Vil du gerne være en del af dette, så læs videre. Om jobbet som afdelingsl...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:10. august 2019

Department Manager in offshore wind farm construction

Ørsted A/S

Fredericia
Would you like to manage and develop key resources responsible for the construction of some of the world s largest offshore wind farms? Join us and become Department Manager of Offshore Operations Logistics within Offshore Wind Construction. You and...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019