Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Udviklingscenter Skansebakken

Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. september, da vores afdelingsleder med næsten 50 år i organisationen, har valgt at gå på pension. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken.

Derfor er det måske dig – hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier:

  • At skabe resultater
  • Spille hinanden gode
  • At tegne fremtiden
  • At du vil noget

Om jobbet:
Skansebakken er et botilbud med et internt Aktivitets- og Læringstilbud for 45 voksne borgere med multiple handicaps.

Skansebakken er delt op i fire afdelinger og et aktivitets- og læringstilbud.
Den ledige afdelingslederstilling er tilhørende afdeling Bakken, hvor der bor 11 borgere. Der er 16 fastansatte medarbejdere samt et antal vikarer. Det samlede ansvar omfatter personaleledelse, den løbende faglige udvikling samt afdelingens daglige drift og økonomistyring.

Der er samlet ansat ca. 110 medarbejdere på Skansebakken. I ledelsen er vi fem engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Skansebakken.
Skansebakkens kerneopgave er at facilitere aktive og selvstændige liv i meningsfuldt samvær med andre. Dette sker i et samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere.

Skansebakken har udarbejdet en ”køreplan” som viser de strategiske spor, der arbejdes indenfor. Du vil som afdelingsleder skulle forholde dig aktivt til køreplanen og være ansvarlig for at føre den ud i praksis.

Hele personalegruppen er uddannet i KRAP og som afdelingsleder skal dette understøttes i den daglige praksis.
Derudover er den faglige indsats forankret i neuropædagogikken med fokus på sansestimuli og alternative kommunikationsmuligheder. Der er fokus på tværfaglighed og teamarbejde på Skansebakken. Medarbejdergruppen er sammensat af pædagoger, ergoterapeuter, fysioterapeuter, omsorgsmedhjælpere, SSA, SSH, kok og sygeplejersker.

 

Tiltrædelse pr. 1. september 2019.

 

Vi forventer:

  • At du kan lede fagligheden med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder
  • At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål
  • At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte medarbejdere i at lykkes i fællesskab
  • At det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse
  • At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende
  • At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter
  • At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde
  • At du har en socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne suppleret med lederkurser eller lederuddannelse

 


Som person er du:

  • En både tydelig og empatisk leder, der tør træde i karakter og kan strukturere, prioritere og følge op på opgaverne, samt være lyttende.
  • Visionær og udviklingsorienteret og formår at se værdien i samarbejde og sikre de bedst mulige rammer til vores udfyldelse af de lovgivningsmæssige rammer
  • Udstyret med et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til borgerne, medarbejderne, og samarbejdspartnere med plads til humor.
  • Dialogorienteret personaleleder der forstår at balancere værdier og faglighed med medarbejdernes behov for handlefrihed
  • Motiveret for samarbejdet i lederteamet, og kan balancere mellem helheden og afdelingens særlige udfordringer

 

Vi tilbyder dig:
Vi er en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Skansebakkens kerneopgave. Der er et ledelsesteam, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer, hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring.

 

Om os:
Vi er en arbejdsplads, der er beliggende i smukke omgivelser i Brejning, hvor der er højt til loftet, i mere end en forstand. Vi er også en arbejdsplads der prioriterer det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, hvor der er en anerkendende og positiv tilgang til borgerne og hinanden. Du vil møde en engageret medarbejdergruppe, som har kerneopgaven i fokus og hvor fælles mål er drivkraften. 

 

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerleder Kim Madsen-Röschmann mobil 21 59 29 17 eller på mail: kmima@vejle.dk.  
Vi giver gerne en rundvisning og en kop kaffe.
Du kan se vores film om Skansebakken.

 

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest d. 16.06.2019.
Der er 1. samtale 21.06.2019 og 2. samtale 24.06.2019.

Vi forventer tiltrædelse den 1. september.

 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.

 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030391Phoenix-5e18b13d12019-05-23T17:00:58.253Afdelingsleder til Udviklingscenter Skansebakken

Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. september, da vores afdelingsleder med næsten 50 år i organisationen, har valgt at gå på pension. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken.

Derfor er det måske dig – hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier:

  • At skabe resultater
  • Spille hinanden gode
  • At tegne fremtiden
  • At du vil noget

Om jobbet:
Skansebakken er et botilbud med et internt Aktivitets- og Læringstilbud for 45 voksne borgere med multiple handicaps.

Skansebakken er delt op i fire afdelinger og et aktivitets- og læringstilbud.
Den ledige afdelingslederstilling er tilhørende afdeling Bakken, hvor der bor 11 borgere. Der er 16 fastansatte medarbejdere samt et antal vikarer. Det samlede ansvar omfatter personaleledelse, den løbende faglige udvikling samt afdelingens daglige drift og økonomistyring.

Der er samlet ansat ca. 110 medarbejdere på Skansebakken. I ledelsen er vi fem engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Skansebakken.
Skansebakkens kerneopgave er at facilitere aktive og selvstændige liv i meningsfuldt samvær med andre. Dette sker i et samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere.

Skansebakken har udarbejdet en ”køreplan” som viser de strategiske spor, der arbejdes indenfor. Du vil som afdelingsleder skulle forholde dig aktivt til køreplanen og være ansvarlig for at føre den ud i praksis.

Hele personalegruppen er uddannet i KRAP og som afdelingsleder skal dette understøttes i den daglige praksis.
Derudover er den faglige indsats forankret i neuropædagogikken med fokus på sansestimuli og alternative kommunikationsmuligheder. Der er fokus på tværfaglighed og teamarbejde på Skansebakken. Medarbejdergruppen er sammensat af pædagoger, ergoterapeuter, fysioterapeuter, omsorgsmedhjælpere, SSA, SSH, kok og sygeplejersker.

 

Tiltrædelse pr. 1. september 2019.

 

Vi forventer:

  • At du kan lede fagligheden med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder
  • At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål
  • At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte medarbejdere i at lykkes i fællesskab
  • At det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse
  • At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende
  • At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter
  • At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde
  • At du har en socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne suppleret med lederkurser eller lederuddannelse

 


Som person er du:

  • En både tydelig og empatisk leder, der tør træde i karakter og kan strukturere, prioritere og følge op på opgaverne, samt være lyttende.
  • Visionær og udviklingsorienteret og formår at se værdien i samarbejde og sikre de bedst mulige rammer til vores udfyldelse af de lovgivningsmæssige rammer
  • Udstyret med et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til borgerne, medarbejderne, og samarbejdspartnere med plads til humor.
  • Dialogorienteret personaleleder der forstår at balancere værdier og faglighed med medarbejdernes behov for handlefrihed
  • Motiveret for samarbejdet i lederteamet, og kan balancere mellem helheden og afdelingens særlige udfordringer

 

Vi tilbyder dig:
Vi er en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Skansebakkens kerneopgave. Der er et ledelsesteam, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer, hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring.

 

Om os:
Vi er en arbejdsplads, der er beliggende i smukke omgivelser i Brejning, hvor der er højt til loftet, i mere end en forstand. Vi er også en arbejdsplads der prioriterer det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, hvor der er en anerkendende og positiv tilgang til borgerne og hinanden. Du vil møde en engageret medarbejdergruppe, som har kerneopgaven i fokus og hvor fælles mål er drivkraften. 

 

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerleder Kim Madsen-Röschmann mobil 21 59 29 17 eller på mail: kmima@vejle.dk.  
Vi giver gerne en rundvisning og en kop kaffe.
Du kan se vores film om Skansebakken.

 

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest d. 16.06.2019.
Der er 1. samtale 21.06.2019 og 2. samtale 24.06.2019.

Vi forventer tiltrædelse den 1. september.

 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.

 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

2019-06-17T00:53:48.040 Skansebakken søger en afdelingsleder pr. 1. september, da vores afdelingsleder med næsten 50 år i organisationen, har valgt at gå på pension. Her er muligheden for ledelse i praksis, hvor du kan bidrage til at gøre en forskel for livet på Skansebakken. Derfor er det måske dig hvis du kan sige ja til Vejle Kommunes ledelsesværdier: At skabe resultater Spille hinanden gode At tegne fremtiden At du vil noget Om jobbet: Skansebakken er et botilbud med et internt Aktivitets- og Læringstilbud for 45 voksne borgere med multiple handicaps. Skansebakken er delt op i fire afdelinger og et aktivitets- og læringstilbud. Den ledige afdelingslederstilling er tilhørende afdeling Bakken, hvor der bor 11 borgere. Der er 16 fastansatte medarbejdere samt et antal vikarer. Det samlede ansvar omfatter personaleledelse, den løbende faglige udvikling samt afdelingens daglige drift og økonomistyring. Der er samlet ansat ca. 110 medarbejdere på Skansebakken. I ledelsen er vi fem engagerede ledere med forskellige kompetencer, som vi gerne sætter i spil på tværs af Skansebakken. Skansebakkens kerneopgave er at facilitere aktive og selvstændige liv i meningsfuldt samvær med andre. Dette sker i et samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere. Skansebakken har udarbejdet en køreplan som viser de strategiske spor, der arbejdes indenfor. Du vil som afdelingsleder skulle forholde dig aktivt til køreplanen og være ansvarlig for at føre den ud i praksis. Hele personalegruppen er uddannet i KRAP og som afdelingsleder skal dette understøttes i den daglige praksis. Derudover er den faglige indsats forankret i neuropædagogikken med fokus på sansestimuli og alternative kommunikationsmuligheder. Der er fokus på tværfaglighed og teamarbejde på Skansebakken. Medarbejdergruppen er sammensat af pædagoger, ergoterapeuter, fysioterapeuter, omsorgsmedhjælpere, SSA, SSH, kok og sygeplejersker. Tiltrædelse pr. 1. september 2019. Vi forventer: At du kan lede fagligheden med øje for kompetencer, ressourcer og muligheder At du har erfaring med ledelse af dokumentationsarbejdet og borgernes indsatsmål og delmål At du har praksiserfaring med udvikling af fælles kultur og kan understøtte medarbejdere i at lykkes i fællesskab At det opleves, at du skaber retning, er tydelig, synlig og nærværende i din ledelse At du har erfaring med at facilitere medarbejdernes samarbejde med pårørende At du har erfaring med at styre økonomien inden for de udmeldte budgetter At du har fået tilbagemelding på, at du kan skabe motivation og arbejdsglæde At du har en socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne suppleret med lederkurser eller lederuddannelse Som person er du: En både tydelig og empatisk leder, der tør træde i karakter og kan strukturere, prioritere og følge op på opgaverne, samt være lyttende. Visionær og udviklingsorienteret og formår at se værdien i samarbejde og sikre de bedst mulige rammer til vores udfyldelse af de lovgivningsmæssige rammer Udstyret med et positivt menneskesyn og en anerkendende og nærværende tilgang til borgerne, medarbejderne, og samarbejdspartnere med plads til humor. Dialogorienteret personaleleder der forstår at balancere værdier og faglighed med medarbejdernes behov for handlefrihed Motiveret for samarbejdet i lederteamet, og kan balancere mellem helheden og afdelingens særlige udfordringer Vi tilbyder dig: Vi er en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er et målrettet fokus på kompetenceudvikling, der matcher udvikling af Skansebakkens kerneopgave. Der er et ledelsesteam, der vil et samarbejde på tværs og fortsat ønsker at udvikle og anvende hinandens kompetencer, hvor du får mulighed for at bidrage med din viden og erfaring. Om os: Vi er en arbejdsplads, der er beliggende i smukke omgivelser i Brejning, hvor der er højt til loftet, i mere end en forstand. Vi er også en arbejdsplads der prioriterer det fysiske og psykiske arbejdsmiljø, hvor der er en anerkendende og positiv tilgang til borgerne og hinanden. Du vil møde en engageret medarbejdergruppe, som har kerneopgaven i fokus og hvor fælles mål er drivkraften. Flere oplysninger Du er velkommen til at kontakte Centerleder Kim Madsen-Röschmann mobil 21 59 29 17 eller på mail: kmima@vejle.dk. Vi giver gerne en rundvisning og en kop kaffe. Du kan se vores film om Skansebakken. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest d. 16.06.2019. Der er 1. samtale 21.06.2019 og 2. samtale 24.06.2019. Vi forventer tiltrædelse den 1. september. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.10Phoenix5e18b13d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=145952&DepartmentId=20173&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejle3533183Skansebakken11H.O. Wildenskovsvej 1A7080BørkopDKDanmarkORS/5e18b13d_logo.pngORS/Small/5e18b13d_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent766508VejlePremium14595201123-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e18b13dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e18b13dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e18b13d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e18b13d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgAfdelingsleder til Udviklingscenter Skansebakken12008001Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse361855257KMIMA@vejle.dkDanmarkDanmark330094698Afdelingsleder til Center for Høretabs skoleafdelingBasic Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi, afdeling Center for Høretab er stillingen som afdelingsleder for skoleafdelingen ledig til besættelse pr. 1. januar 2020. Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi afdeling Center for Høretab er stillingen som afdelingsleder for skoleafdelingen ledig til besættelse pr. 1. januar 2020. Skoleafdelingen består af: Fredericiaskolen, der retter sig mod børn og unge med høretab og andre udfordringer, undervisning i 0.-10 klasse efter folkeskoleloven STU (særlig tilrettelagt ungdomsuddannelse), som retter sig mod unge med høretab og andre udfordringer Den interne skole på bostedet Møllebakken FVU, som retter sig mod voksne med høretab Center for Høretabs skoleafdeling har 31 medarbejdere. Afdelingen er organiseret i klynger med selvstyrende team. Afdelingens kerneydelse er højt specialiseret undervisning i et rummeligt læringsmiljø. Vi søger en afdelingsleder, der har flair for administration og planlægning har omfattende kendskab til pædagogik og specialundervisning har en involverende og dialogbaseret ledelsesstil kan balancere mellem at understøtte selvledende medarbejdere og træffe tydelige ledelsesmæssige beslutninger vil fortsætte arbejdet med at skabe gode rammer for elevers og medarbejderes faglige og personlige udvikling er god til relationer Du har en lederuddannelse eller er villig til at påbegynde f.eks. en diplomuddannelse i ledelse. Du refererer til centerchef Steen Friis og bliver en del af Center for Kommunikation og Velfærdsteknologis lederteam. Center for Høretab rummer også et elevhjem for børn og unge, der frekventerer Fredericiaskolen, og en specialrådgivning, der i tæt samarbejde med forældre, PPR, audiologisk afdeling og fagpersoner sikrer børn med høretab optimal udvikling. Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi er en del af Region Syddanmarks højt specialiserede socialområde, hvis strategier blandt andet omfatter samarbejde på tværs, vækst i faglighed og udvikling og forankring af en forbedringskultur. Løn og ansættelsesforhold I henhold til gældende overenskomst. Region Syddanmark indhenter straffeattest ved alle ansættelser. Ved ansættelse på Center for Høretab indhentes også børneattest, da du som ansat vil få kontakt med børn under 15 år. Få mere at vide hos Centerchef Steen Friis, steen.friis@rsyd.dk, tlf. 51 83 80 62 Du er velkommen til at besøge Center for Høretab efter aftale. Ansøgningsfrist 4. november 2019 Vi afvikler første samtalerunde 12. november og anden samtalerunde 25. november. Kandidater, der indbydes til 2. samtale, inviteres til en Hogan personprofilanalyse.Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi, afdeling Center for Høretab er stillingen som afdelingsleder for skoleafdelingen ledig til besættelse pr. 1. januar 2020.

Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi afdeling Center for Høretab er stillingen som afdelingsleder for skoleafdelingen ledig til besættelse pr. 1. januar 2020.

Skoleafdelingen består af:

  • Fredericiaskolen, der retter sig mod børn og unge med høretab og andre udfordringer, undervisning i 0.-10 klasse efter folkeskoleloven
  • STU (særlig tilrettelagt ungdomsuddannelse), som retter sig mod unge med høretab og andre udfordringer
  • Den interne skole på bostedet Møllebakken
  • FVU, som retter sig mod voksne med høretab

Center for Høretabs skoleafdeling har 31 medarbejdere. Afdelingen er organiseret i klynger med selvstyrende team. Afdelingens kerneydelse er højt specialiseret undervisning i et rummeligt læringsmiljø.

Vi søger en afdelingsleder, der

  • har flair for administration og planlægning
  • har omfattende kendskab til pædagogik og specialundervisning
  • har en involverende og dialogbaseret ledelsesstil 
  • kan balancere mellem at understøtte selvledende medarbejdere og træffe tydelige ledelsesmæssige beslutninger
  • vil fortsætte arbejdet med at skabe gode rammer for elevers og medarbejderes faglige og personlige udvikling
  • er god til relationer

Du har en lederuddannelse eller er villig til at påbegynde f.eks. en diplomuddannelse i ledelse.

Du refererer til centerchef Steen Friis og bliver en del af Center for Kommunikation og Velfærdsteknologis lederteam.

Center for Høretab rummer også et elevhjem for børn og unge, der frekventerer Fredericiaskolen, og en specialrådgivning, der i tæt samarbejde med forældre, PPR, audiologisk afdeling og fagpersoner sikrer børn med høretab optimal udvikling.

Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi er en del af Region Syddanmarks højt specialiserede socialområde, hvis strategier blandt andet omfatter samarbejde på tværs, vækst i faglighed og udvikling og forankring af en forbedringskultur.

Løn og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst.

Region Syddanmark indhenter straffeattest ved alle ansættelser. Ved ansættelse på Center for Høretab indhentes også børneattest, da du som ansat vil få kontakt med børn under 15 år.

Få mere at vide hos
Centerchef Steen Friis, steen.friis@rsyd.dk, tlf. 51 83 80 62

Du er velkommen til at besøge Center for Høretab efter aftale.

Ansøgningsfrist
4. november 2019

Vi afvikler første samtalerunde 12. november og anden samtalerunde 25. november. Kandidater, der indbydes til 2. samtale, inviteres til en Hogan personprofilanalyse.

ORS/Small/bd4fe0cf_logo.pngCenter for Kommunikation og Velfærdsteknologi, Region SyddanmarkFredericia2019-09-24T11:01:31.2632019-10-29T00:00:00
330094031Pædagogisk afdelingsleder til HældagerskolenBasic Hældagerskolen søger pædagogisk afdelingsleder til indskolingen, som brænder for kerneopgaven i folkeskolen og læringsledelse. Om jobbet Da vores dygtige pædagogiske afdelingsleder for indskolingen skal være skoleleder på en anden skole i kommunen, søger vi derfor hendes afløser. I tæt samarbejde med resten af skolens ledelse vil du få ansvaret for indskolingen (0. 2. årgang) samt skolens to SFO´er i samarbejde meddaglig leder af SFO og Førskolen. Tiltrædelse 1.december 2019. Vi søger en pædagogisk indskolingsleder som kan lede på tværs af fagområder og kompetencer, kan skabe sammenhæng mellem undervisning og SFO til gavn for børnenes læring, trivsel og dannelse, har god relationskompetence og møder alle i øjenhøjde, har og udviser tillid til medarbejderne, har modet til at være insisterende forstyrrende, kan og vil læringsledelse på tværs af fag, kan facilitere udvikling, motivere og sætte retning i skolen og fritidsdelen, kan se sig selv i vores slogan - Sammen er vi bedre, arbejder med udgangspunkt i skolens værdier - Ordentlighed, anerkendelse og handlekraft, er psykisk robust, og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer, har relevant uddannelse og gerne erfaring med ledelse eller vejledning, har en lederuddannelse eller klar til at tage en, er en god sparringspartner, har øje for hele skolens virke og udvikling, og som træder naturligt i karakter, reflekterende og konstruktiv (også sidst på dagen), evner at smile, grine højt, og ser humoren som en merværdi. Vi tilbyder dig I samarbejde med skolens ledelsesteam skal du kunne skabe det grundlag, der er nødvendigt for det fortsatte arbejde med professionelle læringsfællesskaber og elevcentreret læringsledelse. Koblet med trivsel og dannelse har vi fokus på optimering af elevernes læring. Dette sker blandt andet gennem læringssamtaler samt Ledelse tæt på . Du skal som pædagogisk indskolingsleder indgå i et tæt samarbejde med skolens samlede ledelse, der består af skoleleder, pædagogisk afdelingsleder, viceskoleleder, administrativ leder, daglig leder af Centerafdelingen, daglig leder af SFO og Førskolen samt teknisk serviceleder. Hældagerskolen ser samarbejdet med elever, forældre, medarbejdere samt skolebestyrelse som meget væsentlige i forhold til at udvikle skolens professionelle og sociale kapital. Du vil få tilkoblet en mentor. Dine arbejdsområder vil blandt andet være læringsleder for indskolingen (0. 2. årgang) med tilhørende personaleansvar for lærere og pædagoger, overordnet ansvar for SFO i samarbejde med daglig leder af SFO og Førskolen, afholdelse af læringssamtaler, afdelingsmøder, MUS og TUS i egen afdeling, pædagogisk udvikling på hele skolen i tæt samarbejde med ledelsesteamet og medarbejderne, deltagelse i MED, skolebestyrelsen, Tænketanken mm. Der er tale om en stilling med fuld ledelsestid. De endelige arbejdsopgaver aftales efter ansættelsen i samarbejde med resten af ledelsesteamet. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår er efter overenskomst og principperne i Ny løn Om os Hældagerskolen er en stor veldrevet folkeskole med 725 elever og 105 medarbejdere. Hældagerskolen har følgende afdelinger Almenafdelingen: Undervisning på 0. 9. årgang på tre spor pr. årgang. SFO: To afdelinger med 320 tilmeldte børn. Centerafdelingen. Specialafdeling for elever med bevægelseshandicap samt specifikke kognitive vanskeligheder 0. 10 klasse. Hertil træningsafdeling med fysio- og ergoterapi. Vejle Børne og Ungetræningscenter: Kommunalt træningstilbud til §86.2 børn. Se vores skolevideo: https: www.youtube.com watch?v eci6YpyC8pI&feature youtu.be Skolen har meget gode fysiske rammer med idrætshal og skoven som nabo. Flere oplysninger Kontakt skoleleder Søren Klindt på tlf. 2175 2428 eller via mail sokli@vejle.dk for yderlige oplysninger og eller et besøg på skolen. Link til egen hjemmeside: Du kan læse mere om os på https: haeldagerskolen.aula.dk eller https: www.facebook.com pages H C3 A6ldagerskolen-Vejle-Kommune 445347012211769 Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 20. oktober 2019. Vi har ansættelsessamtaler 23.oktober 2019 (1. runde) samt 30.oktober 2019 (2. runde). Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børne-og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Hældagerskolen søger pædagogisk afdelingsleder til indskolingen, som brænder for kerneopgaven i folkeskolen og læringsledelse.

Om jobbet
Da vores dygtige pædagogiske afdelingsleder for indskolingen skal være skoleleder på en anden skole i kommunen, søger vi derfor hendes afløser. I tæt samarbejde med resten af skolens ledelse vil du få ansvaret for indskolingen (0. – 2. årgang) samt skolens to SFO´er i samarbejde meddaglig leder af SFO og Førskolen.

Tiltrædelse 1.december 2019.

Vi søger en pædagogisk indskolingsleder som

  • kan lede på tværs af fagområder og kompetencer,
  • kan skabe sammenhæng mellem undervisning og SFO til gavn for børnenes læring, trivsel og dannelse,
  • har god relationskompetence og møder alle i øjenhøjde,
  • har og udviser tillid til medarbejderne,
  • har modet til at være insisterende forstyrrende,
  • kan og vil læringsledelse på tværs af fag,
  • kan facilitere udvikling, motivere og sætte retning i skolen og fritidsdelen,
  • kan se sig selv i vores slogan - Sammen er vi bedre,
  • arbejder med udgangspunkt i skolens værdier - Ordentlighed, anerkendelse og handlekraft,
  • er psykisk robust, og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer,
  • har relevant uddannelse og gerne erfaring med ledelse eller vejledning,
  • har en lederuddannelse eller klar til at tage en,
  • er en god sparringspartner,
  • har øje for hele skolens virke og udvikling, og som træder naturligt i karakter,
  • reflekterende og konstruktiv (også sidst på dagen),
  • evner at smile, grine højt, og ser humoren som en merværdi.
      
    Vi tilbyder dig
    I samarbejde med skolens ledelsesteam skal du kunne skabe det grundlag, der er nødvendigt for det fortsatte arbejde med professionelle læringsfællesskaber og elevcentreret læringsledelse.
    Koblet med trivsel og dannelse har vi fokus på optimering af elevernes læring. Dette sker blandt andet gennem læringssamtaler samt ”Ledelse tæt på”.
    Du skal som pædagogisk indskolingsleder indgå i et tæt samarbejde med skolens samlede ledelse, der består af skoleleder, pædagogisk afdelingsleder, viceskoleleder, administrativ leder, daglig leder af Centerafdelingen, daglig leder af SFO og Førskolen samt teknisk serviceleder.
    Hældagerskolen ser samarbejdet med elever, forældre, medarbejdere samt skolebestyrelse som meget væsentlige i forhold til at udvikle skolens professionelle og sociale kapital.
    Du vil få tilkoblet en mentor.
     
    Dine arbejdsområder vil blandt andet være
     
  • læringsleder for indskolingen (0. – 2. årgang) med tilhørende personaleansvar for lærere og pædagoger,
  • overordnet ansvar for SFO i samarbejde med daglig leder af SFO og Førskolen,
  • afholdelse af læringssamtaler, afdelingsmøder, MUS og TUS i egen afdeling,
  • pædagogisk udvikling på hele skolen i tæt samarbejde med ledelsesteamet og medarbejderne,
  • deltagelse i MED, skolebestyrelsen, Tænketanken mm.
     
     Der er tale om en stilling med fuld ledelsestid. De endelige arbejdsopgaver aftales efter ansættelsen i samarbejde med resten af ledelsesteamet.
     
    Ansættelsesvilkår
    Løn og ansættelsesvilkår er efter overenskomst og principperne i Ny løn
     
    Om os
    Hældagerskolen er en stor veldrevet folkeskole med 725 elever og 105 medarbejdere. Hældagerskolen har følgende afdelinger
     
  • Almenafdelingen: Undervisning på 0. – 9. årgang på tre spor pr. årgang.
  • SFO: To afdelinger med 320 tilmeldte børn.
  • Centerafdelingen. Specialafdeling for elever med bevægelseshandicap samt specifikke kognitive vanskeligheder 0. – 10 klasse. Hertil træningsafdeling med fysio- og ergoterapi.
  • Vejle Børne – og Ungetræningscenter: Kommunalt træningstilbud til §86.2 børn.
  • Se vores skolevideo: https://www.youtube.com/watch?v=eci6YpyC8pI&feature=youtu.be
     
    Skolen har meget gode fysiske rammer med idrætshal og skoven som nabo.
     
    Flere oplysninger
    Kontakt skoleleder Søren Klindt på tlf. 2175 2428 eller via mail sokli@vejle.dk  for yderlige oplysninger og/eller et besøg på skolen.
      
    Link til egen hjemmeside:
    Du kan læse mere om os på https://haeldagerskolen.aula.dk/
    eller https://www.facebook.com/pages/H%C3%A6ldagerskolen-Vejle-Kommune/445347012211769
     
    Ansøgningsfrist
    Vi skal have din ansøgning senest 20. oktober 2019. Vi har ansættelsessamtaler 23.oktober 2019 (1. runde) samt 30.oktober 2019 (2. runde).
     
    Profilanalyse
    Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 
     
    Børne-og straffeattest
    Vi indhenter børne- og straffeattest.  
     
    Send din ansøgning
    Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

    Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
    Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
     
    Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
     
    Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
ORS/Small/6b1603d2_logo.pngHældagerskolenVejle Øst2019-09-23T13:01:13.7502019-10-20T00:00:00
330090478Afdelingsleder til Bifrost, afdeling BygdenProfile Bifrost er på udkig efter en ny afdelingsleder til afdeling Bygden. Vi søger dig der kan se værdien og mulighederne i at arbejde tæt sammen med afdelingsleder- kollega i en delt ledelsesfunktion. Du vil i tæt samarbejde med afdelingsleder- kollega skulle dele ledelsen mellem afdelingerne Mælkevejen og Storebjørn. Vi søger en afdelingsleder som motiveres af, at inspirere og videreudvikle medarbejdernes kompetencer og derigennem sikre vores anbragte børn den bedst mulige hverdag. Vi har i Bifrost fokus på autismepædagogik og neuropædagogik som metodisk tilgang og er pt i gang med at implementere dette i hele organisationen. Vi søger derfor en afdelingsleder med kendskab til autisme og neuropædagogik. Vi søger en afdelingsleder der har fokus på et godt arbejdsmiljø. Én som kan videreføre det gode pædagogiske fundament, tænke langsigtet på organisationens vegne, og være med til at videreudvikle vores unikke tilbud. Vi søger netop dig, som kender vigtigheden af at lytte og anerkende. Dig som med ordentlighed, faglig styrke og en naturlig autoritet, kan opnå følgeskab, få det bedste frem i medarbejderne, og skabe en positiv fællesfaglig kultur, der skal kendetegne de afdelinger, hvor du vil blive afdelingsleder. Om jobbet Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt. Du skal lede vores afdeling, som har fokus på at skabe gode bo-og aflastningsvilkår for børn med handicap. Opgaven er kompleks børnenes unikke behov er mangeartede, forældrenes forventninger er store, og rådgiverne efterspørger individuelle løsninger. Til at løse denne opgave er en gruppe af pædagoger og medhjælpere, som har faglige ambitioner, som individuelt bidrager til det gode arbejdsmiljø, og som er loyale over for organisationen. Tiltrædelse Den 1. december 2019. Vi forventer af dig Du har fagligt fokus, kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på Du har kendskab til autismepædagogik og neuropædagogik som metodisk tilgang Du er parat til at gribe nye opgaver, og du kan holde fast i dem, indtil der er fundet gode løsninger Du kender dine egne begrænsninger og kan bede om sparring i ledelsesteamet og blandt medarbejderne, når der er behov for det du formår altså at forblive autentisk Du er stærk i din kommunikation, og du er skarp på, hvad der kræver proces, og hvad der kræver beslutning Du er udforsker, og tør lede på grundlag af kvalificerede fornemmelser og anelser frem for udelukkende på grundlag af manualer og retningslinjer. Du er ikke bange for at være tydelig om usikkerheden Du udfordrer og udvikler forskellige greb og teknologier og får (midlertidig) styr på det ustyrlige Dine primære opgaver vil være: At bedrive faglig ledelse herunder at udøve faglig ledelse ift. medarbejdere og teams gennem støtte og sparring, samt være ansvarlig for at personaleressourcerne udnyttes så effektivt og fleksibelt som muligt i afdelingen Medansvarlig for at afdelingens budget overholdes At udvikle eget lederskab ved at praktisere anerkendende, værdibaseret ledelse i overensstemmelse med kommunens værdigrundlag At bidrage til godt samarbejde med alle relevante samarbejdspartnere Vi tilbyder dig At blive del af et velfungerende ledelsesteam i en udviklingsorienteret organisation Et afvekslende job med gode udviklingsmuligheder Engagerede medarbejdere, der tilskriver det faglige fællesskab og loyalitet stor betydning En systemisk og anerkendende arbejdsplads Administrative støttefunktioner til bl.a. arbejdsplanlægning o.a. Kontinuerlig supervision individuelt og i grupper Det forventes at du indgår i en plan med 7 kollegaer, hvor du kan kontaktes en akutfunktion for medarbejdere i tjeneste i weekender. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Om os Bifrost Fleksible tilbud til børn og unge med handicap, består af Kilden, Bygden og Gården. Kilden er et bo- og aflastningstilbud til børn med multiple funktionsnedsættelser. Bygden og Gården er aflastningstilbud til hjemmeboende børn med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser samt botilbud for børn og unge med autismespektrumforstyrrelser. Flere oplysninger Flere oplysninger kan fås hos Centerleder Lars Jarle Mikkelsen, tlf. 20 27 66 23 eller på mail: lajmi@vejle.dk. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.bifrost.vejle.dk Ansøgningsfrist Det skal oplyses at vi alene ønsker at modtage dit CV. Vi skal have dit CV senest den 20. oktober 2019. Vi har ansættelsessamtaler den 23. og 29. oktober 2019. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og offentlig straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Bifrost er på udkig efter en ny afdelingsleder til afdeling Bygden.

Vi søger dig der kan se værdien og mulighederne i at arbejde tæt sammen med afdelingsleder- kollega i en delt ledelsesfunktion.

Du vil i tæt samarbejde med afdelingsleder- kollega skulle dele ledelsen mellem afdelingerne Mælkevejen og Storebjørn.

Vi søger en afdelingsleder som motiveres af, at inspirere og videreudvikle medarbejdernes kompetencer og derigennem sikre vores anbragte børn den bedst mulige hverdag.

Vi har i Bifrost fokus på autismepædagogik og neuropædagogik som metodisk tilgang og er pt i gang med at implementere dette i hele organisationen. Vi søger derfor en afdelingsleder med kendskab til autisme og neuropædagogik.

Vi søger en afdelingsleder der har fokus på et godt arbejdsmiljø. Én som kan videreføre det gode pædagogiske fundament, tænke langsigtet på organisationens vegne, og være med til at videreudvikle vores unikke tilbud.

Vi søger netop dig, som kender vigtigheden af at lytte og anerkende. Dig som med ordentlighed, faglig styrke og en naturlig autoritet, kan opnå følgeskab, få det bedste frem i medarbejderne, og skabe en positiv fællesfaglig kultur, der skal kendetegne de afdelinger, hvor du vil blive afdelingsleder.

Om jobbet

Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt. Du skal lede vores afdeling, som har fokus på at skabe gode bo-og aflastningsvilkår for børn med handicap. Opgaven er kompleks; børnenes unikke behov er mangeartede, forældrenes forventninger er store, og rådgiverne efterspørger individuelle løsninger. Til at løse denne opgave er en gruppe af pædagoger og medhjælpere, som har faglige ambitioner, som individuelt bidrager til det gode arbejdsmiljø, og som er loyale over for organisationen.

Tiltrædelse

Den 1. december 2019.

Vi forventer af dig

  • Du har fagligt fokus, kan skabe overblik og bevare dit gode humør, når der er fart på
  • Du har kendskab til autismepædagogik og neuropædagogik som metodisk tilgang
  • Du er parat til at gribe nye opgaver, og du kan holde fast i dem, indtil der er fundet gode løsninger
  • Du kender dine egne begrænsninger og kan bede om sparring i ledelsesteamet og blandt medarbejderne, når der er behov for det – du formår altså at forblive autentisk
  • Du er stærk i din kommunikation, og du er skarp på, hvad der kræver proces, og hvad der kræver beslutning
  • Du er udforsker, og tør lede på grundlag af kvalificerede fornemmelser og anelser frem for udelukkende på grundlag af manualer og retningslinjer. Du er ikke bange for at være tydelig om usikkerheden
  • Du udfordrer og udvikler forskellige greb og teknologier og får (midlertidig) styr på det ustyrlige

Dine primære opgaver vil være:

  • At bedrive faglig ledelse; herunder at udøve faglig ledelse ift. medarbejdere og teams gennem støtte og sparring, samt være ansvarlig for at personaleressourcerne udnyttes så effektivt og fleksibelt som muligt i afdelingen
  • Medansvarlig for at afdelingens budget overholdes
  • At udvikle eget lederskab ved at praktisere anerkendende, værdibaseret ledelse i overensstemmelse med kommunens værdigrundlag
  • At bidrage til godt samarbejde med alle relevante samarbejdspartnere

Vi tilbyder dig

  • At blive del af et velfungerende ledelsesteam i en udviklingsorienteret organisation
  • Et afvekslende job med gode udviklingsmuligheder
  • Engagerede medarbejdere, der tilskriver det faglige fællesskab og loyalitet stor betydning
  • En systemisk og anerkendende arbejdsplads
  • Administrative støttefunktioner til bl.a. arbejdsplanlægning o.a.
  • Kontinuerlig supervision; individuelt og i grupper

Det forventes at du indgår i en plan med 7 kollegaer, hvor du kan kontaktes; en akutfunktion for medarbejdere i tjeneste i weekender.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Om os

Bifrost – Fleksible tilbud til børn og unge med handicap, består af Kilden, Bygden og Gården.

Kilden er et bo- og aflastningstilbud til børn med multiple funktionsnedsættelser.

Bygden og Gården er aflastningstilbud til hjemmeboende børn med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser samt botilbud for børn og unge med autismespektrumforstyrrelser.

Flere oplysninger

Flere oplysninger kan fås hos Centerleder Lars Jarle Mikkelsen, tlf. 20 27 66 23 eller på mail: lajmi@vejle.dk.

Link til egen hjemmeside

Du kan læse mere om os på www.bifrost.vejle.dk

Ansøgningsfrist

Det skal oplyses at vi alene ønsker at modtage dit CV.

Vi skal have dit CV senest den 20. oktober 2019.

Vi har ansættelsessamtaler den 23. og 29. oktober 2019.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og offentlig straffeattest

Vi indhenter børne- og straffeattest. 
Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

 

 

ORS/Small/f69c37a0_logo.pngBifrostBørkop2019-09-16T13:00:20.8232019-10-20T00:00:00
330094685Afdelingsleder til afdelingen for Træning og Rehabilitering i Haderslev KommuneProfile Vi søger en munter og struktureret afdelingsleder til vores trænings og rehabiliteringsafdeling pr. 1. januar 2020. Har du lyst til at sætte dig i spidsen for en travl hverdag i en afdeling med 40 kompetente medarbejdere? Vil du være en del af lederteamet i Sundhed og Forebyggelse? Er du uddannet fysio eller ergoterapeut med relevant ledelseserfaring? Så kan vi tilbyde dig en stilling som afdelingsleder for træning og Rehabilitering i Haderslev kommune. Du skal lede en afdeling, der løser en bred vifte af trænings- og rehabiliteringsopgaver for mennesker fra 0 100 år. Opgaveløsningen omfatter genoptræning efter sygehusophold og sygdom, vederlagsfri fysioterapi, patientrettet forebyggelse samt tværgående trænings- og rehabiliteringsopgaver. Træning og Rehabilitering overtager flere og flere opgaver fra sygehusene, samtidig med at det rehabiliterende perspektiv udvides med sundhedsfremmende og forebyggende aspekter.Det gælder f.eks. træning som alternativ til operation, samarbejde med frivillige med mere. Vi forventer, at du har blik for udviklingstendenser på området, og har modet til at afprøve nye former for opgaveløsning.Du skal være en dygtig kommunikator og have lyst til dialog med andre. Den politiske opmærksomhed på området er betydelig. Du skal være garant for en sikker drift i en travl hverdag og bliver ansvarlig for et årligt budget på ca. 25 mio. kr. Vi prioriterer, at vores nye afdelingsleder i samarbejde med MEDudvalget arbejder med det gode arbejdsmiljø og arbejdsglæden via tillid og dialog. Vi forventer, at du prioriterer faglig udvikling. Du skal have en uddannelse som fysio- eller ergoterapeut og relevant ledelseserfaring. Sammen med resten af Sundhed og Forebyggelses ledergruppe skal du kunne sætte en kurs og arbejde på at forandringerne har en samlet retning. For os er ledelse en holdsport og du kan glæde dig til sparring med gode lederkollegaer. Vil tilbyder dig en arbejdsplads med høj tillid, fagligt kompetente og engagerede medarbejdere og en ambitiøs ledergruppe.Du kan læse mere om jobbet her i job- og funktionsbeskrivelsen. For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Marit Nielsen-Man, Chef for Sundhed og Forebyggelse, på telefon 23 99 63 04, mail: marit@haderslev.dk Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest den 24. oktober 2019, kl. 14. Den første ansættelsessamtale holdes den 6. november 2019 fra kl. 12.30 og den anden ansættelsessamtale holdes den 12. november 2019 fra kl. 13. Forvent at vi laver en dialogtest i perioden mellem samtalerne. Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.Vi søger en munter og struktureret afdelingsleder til vores trænings – og rehabiliteringsafdeling pr. 1. januar 2020.
 
Har du lyst til at sætte dig i spidsen for en travl hverdag i en afdeling med 40 kompetente medarbejdere? Vil du være en del af lederteamet i Sundhed og Forebyggelse? Er du uddannet fysio– eller ergoterapeut med relevant ledelseserfaring?
 
Så kan vi tilbyde dig en stilling som afdelingsleder for træning og Rehabilitering i Haderslev kommune.
 
Du skal lede en afdeling, der løser en bred vifte af trænings- og rehabiliteringsopgaver for mennesker fra 0 – 100+ år.
 
Opgaveløsningen omfatter genoptræning efter sygehusophold og sygdom, vederlagsfri fysioterapi, patientrettet forebyggelse samt tværgående trænings- og rehabiliteringsopgaver.
 
Træning og Rehabilitering overtager flere og flere opgaver fra sygehusene, samtidig med at det rehabiliterende perspektiv udvides med sundhedsfremmende og forebyggende aspekter.
Det gælder f.eks. træning som alternativ til operation, samarbejde med frivillige med mere.
 
Vi forventer, at du har blik for udviklingstendenser på området, og har modet til at afprøve nye former for opgaveløsning.
Du skal være en dygtig kommunikator og have lyst til dialog med andre.
 
Den politiske opmærksomhed på området er betydelig. Du skal være garant for en sikker drift i en travl hverdag og bliver ansvarlig for et årligt budget på ca. 25 mio. kr.
 
Vi prioriterer, at vores nye afdelingsleder i samarbejde med MEDudvalget arbejder med det gode arbejdsmiljø og arbejdsglæden via tillid og dialog.
 
Vi forventer, at du prioriterer faglig udvikling.
 
Du skal have en uddannelse som fysio- eller ergoterapeut og relevant ledelseserfaring.
 
Sammen med resten af Sundhed og Forebyggelses ledergruppe skal du kunne sætte en kurs og arbejde på at forandringerne har en samlet retning. For os er ledelse en holdsport og du kan glæde dig til sparring med gode lederkollegaer.
 
Vil tilbyder dig en arbejdsplads med høj tillid, fagligt kompetente og engagerede medarbejdere og en ambitiøs ledergruppe.

Du kan læse mere om jobbet her i job- og funktionsbeskrivelsen.
 
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Marit Nielsen-Man, Chef for Sundhed og Forebyggelse, på telefon 23 99 63 04, mail: marit@haderslev.dk
 
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest den 24. oktober 2019, kl. 14.
 
Den første ansættelsessamtale holdes den 6. november 2019 fra kl. 12.30 og den anden ansættelsessamtale holdes den 12. november 2019 fra kl. 13.
 
Forvent at vi laver en dialogtest i perioden mellem samtalerne.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.

Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.

ORS/Small/3491f01f_logo.gifTræning og RehabiliteringHaderslev2019-09-24T11:00:58.6532019-10-24T00:00:00
330101858Afdelingsleder til Børnehuset BullerboBasic Spændende afdelingslederstilling i Børnehuset Bullerbo - Vejle Midtby. - en mulighed for at kombinere ledelse med praktisk pædagogisk arbejde på tværs af grupperne i vores vuggestue. Stillingen er tidsbegrænset frem til september 2021, men med mulighed for fastansættelse - da Bullerbo deltager i projekt Helhedsorienteret familie & dagtilbud og derudover har fået tilført puljemidler fra puljen Flere pædagoger til institutioner med mange børn i udsatte positioner (begge fra socialstyrelsen). Om jobbet Da vores souschef starter studie som familieterapeut, udvides ledelsesteamet i Bullerbo med en afdelingsleder. Børnehuset Bullerbo er en aldersintegreret daginstitution beliggende i Vejle Midtby. Kendetegnende for Bullerbo er, at vores brugergruppe er mangfoldig bestående af familier med forskellige nationaliteter og fra forskellige sociale lag. Du skal derfor have lyst og interesse for at arbejde med netop denne børnegruppe, deres familier samt tværfagligt med familieafdeling, TCBU m.m. Tiltrædelse Den 1. januar 2020. Vi forventer af dig Du er team-player i forhold til den fælles retning, vi som ledelsesteam og daginstitution sammen stræber mod. Du er loyal og åben. Du følger op på de pædagogiske indsatser og på at den pædagogiske retning bliver omsat i hverdagspraksis. Du sætter faglige kompetencer i spil på tværs af grupper. Du kan skabe overblik og klarhed over opgaver, roller og forventninger i en travl hverdag. Du vil have ansvaret for arbejdsplaner samt planlægning af ferie m.m. Du har viljen og kompetencerne til at gøre en positiv forskel for alle i Bullerbo. Du er stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation, samt har en stærk digital profil. Du har fokus på kerneopgaven: at skabe størst mulig trivsel og læring for børnene. Du har en stærk relationskompetance, er motiverende og skaber arbejdsglæde. Du bidrager til en fælles positiv kultur og har blik for trivsel og et godt arbejdsmiljø. Du sparrer med pædagoger og i ledelsesteam. Du er en leder der vægter at have en finger på pulsen, og dermed synlig i forhold til personale, børn og forældre. Du trives med at være tæt på praksis i hverdagen med henblik på at støtte og udvikle den pædagogiske praksis. Vi tilbyder dig Mulighed for at være med i en spændende proces hvor styrkelse af institutionens fællesskab samt skabelse af et stærkt fælles pædagogisk fundament er i fokus. Mulighed for at være med i projektet Helhedsorienteret familie og dagtilbud . En arbejdsplads hvor medindflydelse og medansvar har høj prioritet. At blive en del af et engageret og nytænkende ledelsesteam. Ansættelse i en dagtilbudsafdeling, der har udarbejdet et ledelsesgrundlag og som understøtter ledelsesteams med løbende kurser og uddannelser. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i NY løn. Om os I Bullerbo vægter vi, at det skal være et trygt sted at komme for både barnet og forældrene. Hver enkelt familie mødes med respekt og forståelse. Atmosfæren er positiv, imødekommende og omsorgsfuld. Vi arbejder ud fra en anerkendende tilgang og møder det enkelte barn på dets udviklingstrin. Vi har en tydelig struktur, hvor vi opdeler børnene i mindre grupper henover dagen, så vi sikrer at vi når omkring alle børn og giver dem tilpasse udfordringer. Vi er et hus der er inspireret af Bruce Perrys Neuroaffektiv udviklingspsykologi en teori som på sigt skal være en del af Bullerbos pædagogiske fundament. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.Bullerbo.vejle.dk Informationsmøde Du er velkommen til at komme og høre mere om stillingen torsdag den 31. oktober 2019 kl. 15.30-16.30 Skolegade 5, 7100 Vejle. Ansøgningsfrist Den 7. november 2019. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Spændende afdelingslederstilling i Børnehuset Bullerbo -  Vejle Midtby.
- en mulighed for at kombinere ledelse med praktisk pædagogisk arbejde på tværs af grupperne i vores vuggestue.

Stillingen er tidsbegrænset frem til september 2021, men med mulighed for fastansættelse - da Bullerbo  deltager i projekt ”Helhedsorienteret familie & dagtilbud” og derudover har fået tilført puljemidler fra puljen ”Flere pædagoger til institutioner med mange børn i udsatte positioner (begge fra socialstyrelsen).

Om jobbet
Da vores souschef starter studie som familieterapeut, udvides ledelsesteamet i Bullerbo med en afdelingsleder.
Børnehuset Bullerbo er en aldersintegreret daginstitution beliggende i Vejle Midtby.
Kendetegnende for Bullerbo er, at vores brugergruppe er mangfoldig bestående af familier med forskellige nationaliteter og fra forskellige sociale lag.
Du skal derfor have lyst og interesse for at arbejde med netop denne børnegruppe, deres familier samt tværfagligt med familieafdeling, TCBU m.m.

Tiltrædelse

Den 1. januar 2020.

Vi forventer af dig

  • Du er team-player i forhold til den fælles retning, vi som ledelsesteam og daginstitution sammen stræber mod.
  • Du er loyal og åben.
  • Du følger op på de pædagogiske indsatser og på at den pædagogiske retning bliver omsat i hverdagspraksis. 
  • Du sætter faglige kompetencer i spil på tværs af grupper.
  • Du kan skabe overblik og klarhed over opgaver, roller og forventninger i en travl hverdag. Du vil have ansvaret for arbejdsplaner samt planlægning af ferie m.m.
  • Du har viljen og kompetencerne til at gøre en positiv forskel for alle i Bullerbo. 
  • Du er stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation, samt har en stærk digital profil. 
  • Du har fokus på kerneopgaven: at skabe størst mulig trivsel og læring for børnene.
  • Du har en stærk relationskompetance, er motiverende og skaber arbejdsglæde.
  • Du bidrager til en fælles positiv kultur og har blik for trivsel og et godt arbejdsmiljø.
  • Du sparrer med pædagoger og i ledelsesteam.
  • Du er en leder der vægter at have en finger på pulsen, og dermed synlig i forhold til personale, børn og forældre.
  • Du trives med at være tæt på praksis i hverdagen med henblik på at støtte og udvikle den pædagogiske praksis.

Vi tilbyder dig

  • Mulighed for at være med i en spændende proces hvor styrkelse af institutionens fællesskab samt skabelse af et stærkt fælles pædagogisk fundament er i fokus.
  • Mulighed for at være med i projektet ”Helhedsorienteret familie og dagtilbud”. 
  • En arbejdsplads hvor medindflydelse og medansvar har høj prioritet. 
  • At blive en del af et engageret og nytænkende ledelsesteam. 
  • Ansættelse i en dagtilbudsafdeling, der har udarbejdet et ledelsesgrundlag og som understøtter ledelsesteams med løbende kurser og uddannelser. 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i NY løn.

Om os
I Bullerbo vægter vi, at det skal være et trygt sted at komme for både barnet og forældrene. Hver enkelt familie mødes med respekt og forståelse. Atmosfæren er positiv, imødekommende og omsorgsfuld. Vi arbejder ud fra en anerkendende tilgang og møder det enkelte barn på dets udviklingstrin. Vi har en tydelig struktur, hvor vi opdeler børnene i mindre grupper henover dagen, så vi sikrer at vi når omkring alle børn og giver dem tilpasse udfordringer.
Vi er et hus der er inspireret af Bruce Perrys Neuroaffektiv udviklingspsykologi – en teori som på sigt skal være en del af Bullerbos pædagogiske fundament.


Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.Bullerbo.vejle.dk


Informationsmøde

Du er velkommen til at komme og høre mere om stillingen torsdag den 31. oktober 2019 kl. 15.30-16.30 Skolegade 5, 7100 Vejle.
 
Ansøgningsfrist
Den 7. november 2019.

Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og eventuelt cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børneattest og straffeattest
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest.


Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/1c5e03a6_logo.pngBørnehuset BullerboVejle2019-10-07T14:00:39.8232019-11-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til Center for Høretabs skoleafdeling

Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi, Region Syddanmark

Fredericia
Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi, afdeling Center for Høretab er stillingen som afdelingsleder for skoleafdelingen ledig til besættelse pr. 1. januar 2020. Ved Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi afdeling Center for Høreta...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019

Pædagogisk afdelingsleder til Hældagerskolen

Hældagerskolen

Vejle Øst
Hældagerskolen søger pædagogisk afdelingsleder til indskolingen, som brænder for kerneopgaven i folkeskolen og læringsledelse. Om jobbet Da vores dygtige pædagogiske afdelingsleder for indskolingen skal være skoleleder på en anden skole i kommunen, ...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Afdelingsleder til Bifrost, afdeling Bygden

Bifrost

Børkop
Bifrost er på udkig efter en ny afdelingsleder til afdeling Bygden. Vi søger dig der kan se værdien og mulighederne i at arbejde tæt sammen med afdelingsleder- kollega i en delt ledelsesfunktion. Du vil i tæt samarbejde med afdelingsleder- kollega s...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Afdelingsleder til afdelingen for Træning og Rehabilitering i Haderslev Kommune

Træning og Rehabilitering

Haderslev
Vi søger en munter og struktureret afdelingsleder til vores trænings og rehabiliteringsafdeling pr. 1. januar 2020. Har du lyst til at sætte dig i spidsen for en travl hverdag i en afdeling med 40 kompetente medarbejdere? Vil du være en del af leder...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Afdelingsleder til Børnehuset Bullerbo

Børnehuset Bullerbo

Vejle
Spændende afdelingslederstilling i Børnehuset Bullerbo - Vejle Midtby. - en mulighed for at kombinere ledelse med praktisk pædagogisk arbejde på tværs af grupperne i vores vuggestue. Stillingen er tidsbegrænset frem til september 2021, men med mulig...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:7. november 2019