Gem job

Afdelingsleder til varemodtagelse og servicecenter - Odense M

Vil du bruge hele din ledelsesmæssige værktøjskasse – og blive en endnu bedre leder?

I denne rolle får du ikke kun ansvaret for vores lager, men kommer også i tæt dialog med kunderne via vores servicecenter.

Bilka som arbejdsplads og karrierevej
I Bilka har vi en klar ambition om at være Den Bedste Arbejdsplads i detailbranchen. Hver eneste dag arbejder vi målrettet på at gøre os fortjent til den titel blandt vores medarbejdere.

Som medarbejder i Bilka – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karriereambitioner – ikke kun i Bilka, men på tværs af hele koncernen. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

Du sørger for de rigtige varer på hylderne
Som den nye leder af vores varemodtagelse og servicecenter får du en central rolle i varehuset. Du leder 10-50 medarbejdere og er sammen med dine teams med til at sikre, at vi har de rigtige varer på hylderne.

Derudover understøtter du vores høje serviceniveau, når du håndterer kundehenvendelser og reklamationer. Du får altså en todelt rolle, hvor du både håndterer vareadministration og har det overordnede ansvar for kundebetjeningen i servicecentret.

Du bliver ansvarlig for at

  • håndtere lagerstyring og -administration
  • varetage kontakten til vores leverandører
  • indgå i et tæt samarbejde med kollegerne i resten af huset samt vores interne IT-afdeling
  • uddelegere opgaver og sørge for, at dine medarbejdere effektivt kan håndtere deres ansvarsområder
  • motivere og udvikle dit team.
  • Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Uanset om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven. Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Du har erfaring som leder og en god teknisk forståelse
    Du er systemvant og derfor god til at sætte dig ind i nye IT-systemer. Samtidig er du god til kundeservice, og du forstår, at kunderne nogle gange kan stå i en presset situation, hvis deres vare ikke virker som forventet – og det overskud giver du videre til dine medarbejdere.

  • Du har erfaring som leder.
  • Du har en god teknisk forståelse, og det er en fordel, hvis du har erfaring med SAP.
  • Du er vant til at arbejde målrettet efter faste KPI’er.
  • Du har godt styr på regler og procedurer – og du kan oversætte regler og jura på en god og forståelig måde til kunderne.
  • Lyder det som noget for dig, så send os din ansøgning med det samme gennem linket her på siden.

    Vi ser frem til at møde dig.

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 8.500 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    ellerGem job

    Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Afdelingsleder til varemodtagelse og servicecenter - Odense M

    Vil du bruge hele din ledelsesmæssige værktøjskasse – og blive en endnu bedre leder?

    I denne rolle får du ikke kun ansvaret for vores lager, men kommer også i tæt dialog med kunderne via vores servicecenter.

    Bilka som arbejdsplads og karrierevej
    I Bilka har vi en klar ambition om at være Den Bedste Arbejdsplads i detailbranchen. Hver eneste dag arbejder vi målrettet på at gøre os fortjent til den titel blandt vores medarbejdere.

    Som medarbejder i Bilka – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karriereambitioner – ikke kun i Bilka, men på tværs af hele koncernen. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

    Du sørger for de rigtige varer på hylderne
    Som den nye leder af vores varemodtagelse og servicecenter får du en central rolle i varehuset. Du leder 10-50 medarbejdere og er sammen med dine teams med til at sikre, at vi har de rigtige varer på hylderne.

    Derudover understøtter du vores høje serviceniveau, når du håndterer kundehenvendelser og reklamationer. Du får altså en todelt rolle, hvor du både håndterer vareadministration og har det overordnede ansvar for kundebetjeningen i servicecentret.

    Du bliver ansvarlig for at

  • håndtere lagerstyring og -administration
  • varetage kontakten til vores leverandører
  • indgå i et tæt samarbejde med kollegerne i resten af huset samt vores interne IT-afdeling
  • uddelegere opgaver og sørge for, at dine medarbejdere effektivt kan håndtere deres ansvarsområder
  • motivere og udvikle dit team.
  • Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Uanset om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven. Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Du har erfaring som leder og en god teknisk forståelse
    Du er systemvant og derfor god til at sætte dig ind i nye IT-systemer. Samtidig er du god til kundeservice, og du forstår, at kunderne nogle gange kan stå i en presset situation, hvis deres vare ikke virker som forventet – og det overskud giver du videre til dine medarbejdere.

  • Du har erfaring som leder.
  • Du har en god teknisk forståelse, og det er en fordel, hvis du har erfaring med SAP.
  • Du er vant til at arbejde målrettet efter faste KPI’er.
  • Du har godt styr på regler og procedurer – og du kan oversætte regler og jura på en god og forståelig måde til kunderne.
  • Lyder det som noget for dig, så send os din ansøgning med det samme gennem linket her på siden.

    Vi ser frem til at møde dig.

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 8.500 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Gem

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.