Afdelingsleder - Varde

Har du drivet til at lede din egen afdeling hos BR-EL A/S og trives du med at tage ansvar? Så er her chancen for at komme til at arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst.

Som afdelingsleder får du ansvaret for den daglige drift af BR-EL A/S i Varde. Dine opgaver spænder bredt – lige fra bearbejdning af nye og eksisterende kunder, beregning af tilbud – over løbende ressourcestyring og kvalitetssikring – til efterkalkulation og evaluering af afdelingens samlede opgaver og projekter. Med en stærk lokal profil sikrer du en synlig og velfungerende afdeling, hvor resultaterne leveres med fokus på tid, kvalitet og økonomi.

Dine vigtigste opgaver:

  • Daglig ledelse af afdelingen
  • Ressourcestyring, økonomistyring og kvalitetssikring af afdelingens projekter
  • Udarbejdelse og beregning af tilbud
  • Bidrage til den fortsatte vækst og udvikling
  • Sikre høj faglig kvalitet og stor medarbejder- og kundetilfredshed

Du vil få reference til direktøren og du vil indgå i et dynamisk team, hvor samarbejde, drive og humoristisk sans bliver vurderet højt.

Du har formentlig en baggrund som el-installatør eller overmontør, og du har en teoretisk og praktisk erfaring indenfor faget. Et stærkt købmandskab er en naturlig del af dit DNA. Du har et godt overblik samt gennemslagskraft til at træffe både små og store beslutninger, samtidig med at du tager ejerskab over afdelingen og dens projekter. Desuden er du resultatorienteret, udadvendt, imødekommende og forstår vigtigheden af tværorganisatorisk samarbejde. Du er forudseende, og med dit øje for detaljen har du altid løsningen klar, inden behovet opstår.

Du vil få en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som afdelingsleder samtidig med, at du også kan udvikle dig i en innovativ og solid virksomhed. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter kvalifikationer.

BR-EL A/S er en elektriker og installationsvirksomhed med afdelinger i Ølgod, Varde, Grindsted og Ansager og kan tilbyde alt ud i el-arbejde. Virksomheden løser opgaver for både private kunder med simple el-installationer, sikring og varmepumper, samt erhvervskunder med eksempelvis opgaver inden for installation af klimaanlæg, termografering samt IT-service, og endelig løses større opgaver for offentlige kunder med el-opgaver på f.eks. skoler og ved nybyggeri. Virksomheden har ca. 30 medarbejdere. BR-EL A/S er en del af TS-Gruppen, der er et stærkt landsdækkende netværk af el-installatører. Se mere på www.br-el.dk

Send din ansøgning til pro&co via knappen ”søg stillingen”.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329936420Phoenix-cf9fe28212019-01-04T00:00:00Afdelingsleder - VardeHar du drivet til at lede din egen afdeling hos BR-EL A/S og trives du med at tage ansvar? Så er her chancen for at komme til at arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst.

Som afdelingsleder får du ansvaret for den daglige drift af BR-EL A/S i Varde. Dine opgaver spænder bredt – lige fra bearbejdning af nye og eksisterende kunder, beregning af tilbud – over løbende ressourcestyring og kvalitetssikring – til efterkalkulation og evaluering af afdelingens samlede opgaver og projekter. Med en stærk lokal profil sikrer du en synlig og velfungerende afdeling, hvor resultaterne leveres med fokus på tid, kvalitet og økonomi.

Dine vigtigste opgaver:

  • Daglig ledelse af afdelingen
  • Ressourcestyring, økonomistyring og kvalitetssikring af afdelingens projekter
  • Udarbejdelse og beregning af tilbud
  • Bidrage til den fortsatte vækst og udvikling
  • Sikre høj faglig kvalitet og stor medarbejder- og kundetilfredshed

Du vil få reference til direktøren og du vil indgå i et dynamisk team, hvor samarbejde, drive og humoristisk sans bliver vurderet højt.

Du har formentlig en baggrund som el-installatør eller overmontør, og du har en teoretisk og praktisk erfaring indenfor faget. Et stærkt købmandskab er en naturlig del af dit DNA. Du har et godt overblik samt gennemslagskraft til at træffe både små og store beslutninger, samtidig med at du tager ejerskab over afdelingen og dens projekter. Desuden er du resultatorienteret, udadvendt, imødekommende og forstår vigtigheden af tværorganisatorisk samarbejde. Du er forudseende, og med dit øje for detaljen har du altid løsningen klar, inden behovet opstår.

Du vil få en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som afdelingsleder samtidig med, at du også kan udvikle dig i en innovativ og solid virksomhed. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter kvalifikationer.

BR-EL A/S er en elektriker og installationsvirksomhed med afdelinger i Ølgod, Varde, Grindsted og Ansager og kan tilbyde alt ud i el-arbejde. Virksomheden løser opgaver for både private kunder med simple el-installationer, sikring og varmepumper, samt erhvervskunder med eksempelvis opgaver inden for installation af klimaanlæg, termografering samt IT-service, og endelig løses større opgaver for offentlige kunder med el-opgaver på f.eks. skoler og ved nybyggeri. Virksomheden har ca. 30 medarbejdere. BR-EL A/S er en del af TS-Gruppen, der er et stærkt landsdækkende netværk af el-installatører. Se mere på www.br-el.dk

Send din ansøgning til pro&co via knappen ”søg stillingen”.

Har du drivet til at lede din egen afdeling hos BR-EL A S og trives du med at tage ansvar? Så er her chancen for at komme til at arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst. Som afdelingsleder får du ansvaret for den daglige drift af BR-EL A S i Varde. Dine opgaver spænder bredt lige fra bearbejdning af nye og eksisterende kunder, beregning af tilbud over løbende ressourcestyring og kvalitetssikring til efterkalkulation og evaluering af afdelingens samlede opgaver og projekter. Med en stærk lokal profil sikrer du en synlig og velfungerende afdeling, hvor resultaterne leveres med fokus på tid, kvalitet og økonomi. Dine vigtigste opgaver: Daglig ledelse af afdelingen Ressourcestyring, økonomistyring og kvalitetssikring af afdelingens projekter Udarbejdelse og beregning af tilbud Bidrage til den fortsatte vækst og udvikling Sikre høj faglig kvalitet og stor medarbejder- og kundetilfredshed Du vil få reference til direktøren og du vil indgå i et dynamisk team, hvor samarbejde, drive og humoristisk sans bliver vurderet højt. Du har formentlig en baggrund som el-installatør eller overmontør, og du har en teoretisk og praktisk erfaring indenfor faget. Et stærkt købmandskab er en naturlig del af dit DNA. Du har et godt overblik samt gennemslagskraft til at træffe både små og store beslutninger, samtidig med at du tager ejerskab over afdelingen og dens projekter. Desuden er du resultatorienteret, udadvendt, imødekommende og forstår vigtigheden af tværorganisatorisk samarbejde. Du er forudseende, og med dit øje for detaljen har du altid løsningen klar, inden behovet opstår. Du vil få en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som afdelingsleder samtidig med, at du også kan udvikle dig i en innovativ og solid virksomhed. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter kvalifikationer. BR-EL A S er en elektriker og installationsvirksomhed med afdelinger i Ølgod, Varde, Grindsted og Ansager og kan tilbyde alt ud i el-arbejde. Virksomheden løser opgaver for både private kunder med simple el-installationer, sikring og varmepumper, samt erhvervskunder med eksempelvis opgaver inden for installation af klimaanlæg, termografering samt IT-service, og endelig løses større opgaver for offentlige kunder med el-opgaver på f.eks. skoler og ved nybyggeri. Virksomheden har ca. 30 medarbejdere. BR-EL A S er en del af TS-Gruppen, der er et stærkt landsdækkende netværk af el-installatører. Se mere på www.br-el.dk Send din ansøgning til pro co via knappen søg stillingen .11Jobnetcf9fe282100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:000000http://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job/384760EuropaDanmarkJyllandVestjyllandVarde3428097pro&co a/s11Tømrervej 286800VardeDKDanmark0
mbs@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent688316JobNet492568649256861000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf9fe282https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf9fe282https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf9fe282&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf9fe282&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos pro&co a/s er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse359945285Mettembs@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark329952988Stærk og visionær leder søges til Huset Venture RingkøbingRobot Er du erfaren i at drive forretning og har interesse for forskelligartede forretningsområder? Er du samtidig interesseret i socialøkonomi og kan se dig selv som leder af en kommerciel virksomhed med en særlig social og bæredygtig forretningsmodel? Huset Venture Ringkøbing mangler en erfaren og kompetent leder, som vil stå i spidsen for driften og den videre udvikling af vores unikke virksomhed. Huset Venture Ringkøbing består af flere afdelinger nemlig et professionelt træ- og metalværksted med montageafdeling, en butik med produktion og salg af bæredygtig brugskunst, en multimedieafdeling med webproduktion og droneservice og herudover en kursus- og afklaringsafdeling, der arbejder med afklaring af udsatte ledige. Vi har 32 ansatte alle er ansat i fleksjob, da hele ideen bag Huset Venture er at skabe arbejdspladser til mennesker, der pga. enten ulykke, handicap eller sygdom ikke kan arbejde på fuld kraft, men stadig indeholder masser af gåpåmod, virkelyst, faglige kompetencer og arbejdsevne. Huset Venture Ringkøbing er en del af den landsdækkende, socialøkonomiske virksomhed Huset Venture, som du kan læse mere om her https: husetventure.dk videncenter huset-venture-konceptet . Socialøkonomi handler for os om at drive en forretning, der løber rundt, så vi kan skabe arbejdspladser og effektive jobtræningsforløb. Dine opgaver Som chef for Huset Venture Ringkøbing skal du drive og udvikle virksomheden efter Huset Ventures velafprøvede koncept. Du skal varetage samarbejdet med leverandører, kunder og samarbejdspartnere herunder Ringkøbing-Skjern Kommune. Du har ansvar for husets økonomi, afrapportering, drift og udvikling. Du vil få personaleansvar for alle ansatte, og du vil referere direkte til Huset Ventures administrerende direktør og vil i øvrigt indgå i et fast samarbejde med Huset Ventures stabsafdelinger i Huset Venture Aarhus. Faglige kompetencer Solid erfaring med at drive og udvikle forretning erhverv Stærk i personaleledelse I stand til at arbejde med regnskaber og budgetter Erfaring med planlægning og organisering Gerne erfaring med samarbejde mellem det private erhvervsliv og det offentlige viden om socialøkonomi og erfaring med afklaring og udvikling af mennesker på kanten af arbejdsmarkedet I stand til at arbejde i en kompleks virksomhed, der både er idealistisk og økonomisk funderet Meget gerne et stærkt, lokalt netværk. Personlige kompetencer Handlekraftig og selvstændig ildsjæl Empatisk og rummelig Kommunikerende og god til opbygning af netværk Anerkendende og tillidsfuld tilgang til medarbejdere og samarbejdspartnere Mod til at have visioner og gå efter dem. Jobbet tager udgangspunkt i ordinær ansættelse på 37 timer. Ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Arbejdssted: Birkmosevej 20, 6950 Ringkøbing. Ansøgningsfrist søndag d. 3. marts 2019. Send ansøgningen med relevante bilag og eventuelle referencer til HR-medarbejder Majbritt Simonsen på job@husetventure.dk. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette person. Eventuel henvendelse om stillingen til adm. direktør Inge Bak på 6155 5502. Samtaler i uge 11 og 12. Du kan læse mere om Huset Venture Ringkøbing her https: husetventure.dk ringkobing Huset Venture er Danmarks største registrerede socialøkonomiske virksomhed med afdelinger i Aarhus, Kolding, Ringkøbing og Storkøbenhavn. Huset Venture drives på markedsvilkår med et socialt formål om at skabe job til mennesker, der har nedsat arbejdsevne. 95 af vores knap 170 ansatte på landsplan arbejder derfor på særlige vilkår. Huset Venture består af to søjler dels en kursus- og afklaringsenhed og dels erhvervsafdelinger inden for bl.a. reklame, web, regnskab, brugskunst og skrædderi.

Er du erfaren i at drive forretning og har interesse for forskelligartede forretningsområder? Er du samtidig interesseret i socialøkonomi og kan se dig selv som leder af en kommerciel virksomhed med en særlig social og bæredygtig forretningsmodel?

Huset Venture Ringkøbing mangler en erfaren og kompetent leder, som vil stå i spidsen for driften og den videre udvikling af vores unikke virksomhed. Huset Venture Ringkøbing består af flere afdelinger – nemlig et professionelt træ- og metalværksted med montageafdeling, en butik med produktion og salg af bæredygtig brugskunst, en multimedieafdeling med webproduktion og droneservice og herudover en kursus- og afklaringsafdeling, der arbejder med afklaring af udsatte ledige. Vi har 32 ansatte – alle er ansat i fleksjob, da hele ideen bag Huset Venture er at skabe arbejdspladser til mennesker, der pga. enten ulykke, handicap eller sygdom ikke kan arbejde på fuld kraft, men stadig indeholder masser af gåpåmod, virkelyst, faglige kompetencer og arbejdsevne.

Huset Venture Ringkøbing er en del af den landsdækkende, socialøkonomiske virksomhed Huset Venture, som du kan læse mere om her https://husetventure.dk/videncenter/huset-venture-konceptet/. Socialøkonomi handler for os om at drive en forretning, der løber rundt, så vi kan skabe arbejdspladser og effektive jobtræningsforløb.

Dine opgaver

Som chef for Huset Venture Ringkøbing skal du drive og udvikle virksomheden efter Huset Ventures velafprøvede koncept. Du skal varetage samarbejdet med leverandører, kunder og samarbejdspartnere – herunder Ringkøbing-Skjern Kommune. Du har ansvar for husets økonomi, afrapportering, drift og udvikling.

Du vil få personaleansvar for alle ansatte, og du vil referere direkte til Huset Ventures administrerende direktør og vil i øvrigt indgå i et fast samarbejde med Huset Ventures stabsafdelinger i Huset Venture Aarhus.

 

Faglige kompetencer

  • Solid erfaring med at drive og udvikle forretning/erhverv
  • Stærk i personaleledelse
  • I stand til at arbejde med regnskaber og budgetter
  • Erfaring med planlægning og organisering
  • Gerne erfaring med samarbejde mellem det private erhvervsliv og det offentlige
  • viden om socialøkonomi og erfaring med afklaring og udvikling af mennesker på kanten af arbejdsmarkedet
  • I stand til at arbejde i en kompleks virksomhed, der både er idealistisk og økonomisk funderet
  • Meget gerne et stærkt, lokalt netværk.

 

Personlige kompetencer

  • Handlekraftig og selvstændig ildsjæl
  • Empatisk og rummelig
  • Kommunikerende og god til opbygning af netværk
  • Anerkendende og tillidsfuld tilgang til medarbejdere og samarbejdspartnere
  • Mod til at have visioner og gå efter dem.

 

Jobbet tager udgangspunkt i ordinær ansættelse på 37 timer. Ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Arbejdssted: Birkmosevej 20, 6950 Ringkøbing. Ansøgningsfrist søndag d. 3. marts 2019.  

Send ansøgningen med relevante bilag og eventuelle referencer til HR-medarbejder Majbritt Simonsen på job@husetventure.dk. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette person. Eventuel henvendelse om stillingen til adm. direktør Inge Bak på 6155 5502. Samtaler i uge 11 og 12.

Du kan læse mere om Huset Venture Ringkøbing her https://husetventure.dk/ringkobing/

 

Huset Venture er Danmarks største registrerede socialøkonomiske virksomhed med afdelinger i Aarhus, Kolding, Ringkøbing og Storkøbenhavn.
Huset Venture drives på markedsvilkår med et socialt formål om at skabe job til mennesker, der har nedsat arbejdsevne. 95 % af vores knap 170 ansatte på landsplan arbejder derfor på særlige vilkår. Huset Venture består af to søjler – dels en kursus- og afklaringsenhed og dels erhvervsafdelinger inden for bl.a. reklame, web, regnskab, brugskunst og skrædderi.

Huset Venture MidtjyllandRingkøbing2019-02-01T00:00:002019-03-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Stærk og visionær leder søges til Huset Venture Ringkøbing

Huset Venture Midtjylland

Ringkøbing
Er du erfaren i at drive forretning og har interesse for forskelligartede forretningsområder? Er du samtidig interesseret i socialøkonomi og kan se dig selv som leder af en kommerciel virksomhed med en særlig social og bæredygtig forretningsmodel? H...
Indrykket:1. februar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019