Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsledere til OK-Fondens enheder i Odense - Dyruphus og Gurli-Vibeke

Nærværende, praksisnær afdelingsledere der kan understøtte medarbejdernes forståelse af opgavernes retning, rammer, råderum og centrale relationer søges til OK-Fondens enheder i Odense - Dyruphus og Gurli-Vibeke.

Sammen med os skal du arbejde for, at vores beboere har et indholdsrigt liv med baggrund i OK-Fondens vision om, at

Livet skal leves  - hele livet

Vores afdelingsleder har rykket teltpælene op og er flyttet på den anden side af Storebælt. Vi ønsker fremadrettet en afdelingsleder til hver enhed til vores organisation i OK-Fonden Odense.

OK-Fonden Odense består af to demensenheder med henholdsvis 27 beboere på Dyruphus samt et dagcenter og 26 beboere på Gurli-Vibeke. 

OK-Fonden Odense er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Odense Kommune, hvorfor Odense kommune er en central samarbejdspartner.

OK-Fonden og Odense Kommune samarbejder omkring Danmarks første Demenslandsby, ”Byen for Livet”.

 Kerneopgaven

 ”At skabe et meningsfuldt og værdigt liv med oplevelsen af tryghed og omsorg for den enkelte beboer”

Vores fokus er beboerne. Retten til at fortsætte med at leve sit liv, som man ønsker, selv om man bor på institution.

Du bliver medansvarlig for fortsat at fokuserer på den gode udvikling organisationen er i. Dette med blik for helheden og med udgangspunkt i den anerkendende og faglige tilgang.

Vi forventer, at du gennem en åben, tillidsfuld og involverende kommunikation engagerer dig i de fastsatte visioner og strategier og er med til at skabe arbejdsglæde og trivsel i de nuværende mål og rammer.

Du formår at være agil og forandringsparat og kan gå forrest for at definere og motivere medarbejdeteamet i den daglige opgaveløsning. Du kan fremme og udleve organisationens værdier, skabe helhed og sammenhæng og værdsætte succeser.

Dine kompetencer

  • Du har en sundhedsfaglig viden, som du formår at omsætte i din faglige ledelse.
  • Du har lyst til nærværende personaleledelse.
  • Du kan skabe værdi i kraft af følgeskab.
  • Du har en motiverende, støttende og anerkendende ledelsesstil.
  • Du har et rummeligt menneskesyn og skaber relationer præget af respekt, gensidighed og ligeværdighed.
  • Du kan samarbejde på tværs i vores egne enheder og ind i den samlede organisation, OK-Fonden 
  • Du er klar og tydelig i din kommunikation og benytter feedback.
  • Du kan understøtte og videreudvikle faglighed og kvalitet.
  • Du har kendskab til, og interesse for arbejdet i den psykiatriske snitflade.
  • Du har erfaring med IT og sundhedsfaglig dokumentation.

Den samlede organisation, OK-Fonden Odense tilbyder

  • Tværfaglig medarbejdergruppe hvor du blandt andet møder fysio- og ergoterapeuter, sygeplejersker, SSA, SSH, serviceassistent, pedel, pædagoger, administrativ. medarbejder, økonoma, kok og en integreret gruppe på 45 fleksjobbere der varetager praktiske opgaver.
  • Mulighed for bredt ledelsesrum
  • En arbejdsplads, hvor du vil få stor medindflydelse.
  • En organisation, hvor der er højt til loftet og plads til at tænke nyt og kreativt.
  • Et uformelt miljø, der er baseret på ansvar, tillid, respekt og trivsel.
  • Supervision ved Marte Meo terapeut for medarbejdere og pårørende.
  • Uddannelsessted for sygeplejestuderende og psykiatrisk praktiksted for SSA elever.

 Kvalifikationer – faglig profil 

  • Relevant sundhedsfaglig baggrund så som sygeplejerske eller terapeut.
  • Erfaring med lignende stilling evt. suppleret med relevant lederuddannelse.
  • Viden og erfaring med personaleledelse.
  • Gerne erfaring med psykiatri, demens, pleje og omsorg.

 Vi tilbyder dig

  • Et arbejdsklima med korte beslutningsveje og nærhed til nærmeste leder.
  • Sparring og dialog med centerchef.
  • Sparring og vidensdeling med kollegaer i den samlede organisation, OK-Fonden.
  • Inddragelse i den fortsatte udvikling i organisationen,
  • Et trygt og tillidsfuldt samarbejdsmiljø.
  • En bred ledelsesplatform.
  • Et åbent, rummeligt og uhøjtideligt arbejdsmiljø.
  • En arbejdsplads med engagerede og dedikerede medarbejdere og ledere.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Jobprofil kan rekvireres på abo@ok-fonden.dk

Ansøgning samt CV sendes til: abo@ok-fonden.dk

Ansøgningsfristen er onsdag 22. februar 2018 kl. 10.00.

Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 23. februar 2018 samt mandag den 26. februar 2018

For yderligere oplysninger kontaktes: Centerchef Anne Mulberg Dahl,  tlf: 4277 6971, anda@ok-fonden.dk

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753859Phoenix-b7c7dc5a12018-02-02T19:00:30.723Afdelingsledere til OK-Fondens enheder i Odense - Dyruphus og Gurli-Vibeke

Nærværende, praksisnær afdelingsledere der kan understøtte medarbejdernes forståelse af opgavernes retning, rammer, råderum og centrale relationer søges til OK-Fondens enheder i Odense - Dyruphus og Gurli-Vibeke.

Sammen med os skal du arbejde for, at vores beboere har et indholdsrigt liv med baggrund i OK-Fondens vision om, at

Livet skal leves  - hele livet

Vores afdelingsleder har rykket teltpælene op og er flyttet på den anden side af Storebælt. Vi ønsker fremadrettet en afdelingsleder til hver enhed til vores organisation i OK-Fonden Odense.

OK-Fonden Odense består af to demensenheder med henholdsvis 27 beboere på Dyruphus samt et dagcenter og 26 beboere på Gurli-Vibeke. 

OK-Fonden Odense er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Odense Kommune, hvorfor Odense kommune er en central samarbejdspartner.

OK-Fonden og Odense Kommune samarbejder omkring Danmarks første Demenslandsby, ”Byen for Livet”.

 Kerneopgaven

 ”At skabe et meningsfuldt og værdigt liv med oplevelsen af tryghed og omsorg for den enkelte beboer”

Vores fokus er beboerne. Retten til at fortsætte med at leve sit liv, som man ønsker, selv om man bor på institution.

Du bliver medansvarlig for fortsat at fokuserer på den gode udvikling organisationen er i. Dette med blik for helheden og med udgangspunkt i den anerkendende og faglige tilgang.

Vi forventer, at du gennem en åben, tillidsfuld og involverende kommunikation engagerer dig i de fastsatte visioner og strategier og er med til at skabe arbejdsglæde og trivsel i de nuværende mål og rammer.

Du formår at være agil og forandringsparat og kan gå forrest for at definere og motivere medarbejdeteamet i den daglige opgaveløsning. Du kan fremme og udleve organisationens værdier, skabe helhed og sammenhæng og værdsætte succeser.

Dine kompetencer

  • Du har en sundhedsfaglig viden, som du formår at omsætte i din faglige ledelse.
  • Du har lyst til nærværende personaleledelse.
  • Du kan skabe værdi i kraft af følgeskab.
  • Du har en motiverende, støttende og anerkendende ledelsesstil.
  • Du har et rummeligt menneskesyn og skaber relationer præget af respekt, gensidighed og ligeværdighed.
  • Du kan samarbejde på tværs i vores egne enheder og ind i den samlede organisation, OK-Fonden 
  • Du er klar og tydelig i din kommunikation og benytter feedback.
  • Du kan understøtte og videreudvikle faglighed og kvalitet.
  • Du har kendskab til, og interesse for arbejdet i den psykiatriske snitflade.
  • Du har erfaring med IT og sundhedsfaglig dokumentation.

Den samlede organisation, OK-Fonden Odense tilbyder

  • Tværfaglig medarbejdergruppe hvor du blandt andet møder fysio- og ergoterapeuter, sygeplejersker, SSA, SSH, serviceassistent, pedel, pædagoger, administrativ. medarbejder, økonoma, kok og en integreret gruppe på 45 fleksjobbere der varetager praktiske opgaver.
  • Mulighed for bredt ledelsesrum
  • En arbejdsplads, hvor du vil få stor medindflydelse.
  • En organisation, hvor der er højt til loftet og plads til at tænke nyt og kreativt.
  • Et uformelt miljø, der er baseret på ansvar, tillid, respekt og trivsel.
  • Supervision ved Marte Meo terapeut for medarbejdere og pårørende.
  • Uddannelsessted for sygeplejestuderende og psykiatrisk praktiksted for SSA elever.

 Kvalifikationer – faglig profil 

  • Relevant sundhedsfaglig baggrund så som sygeplejerske eller terapeut.
  • Erfaring med lignende stilling evt. suppleret med relevant lederuddannelse.
  • Viden og erfaring med personaleledelse.
  • Gerne erfaring med psykiatri, demens, pleje og omsorg.

 Vi tilbyder dig

  • Et arbejdsklima med korte beslutningsveje og nærhed til nærmeste leder.
  • Sparring og dialog med centerchef.
  • Sparring og vidensdeling med kollegaer i den samlede organisation, OK-Fonden.
  • Inddragelse i den fortsatte udvikling i organisationen,
  • Et trygt og tillidsfuldt samarbejdsmiljø.
  • En bred ledelsesplatform.
  • Et åbent, rummeligt og uhøjtideligt arbejdsmiljø.
  • En arbejdsplads med engagerede og dedikerede medarbejdere og ledere.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Jobprofil kan rekvireres på abo@ok-fonden.dk

Ansøgning samt CV sendes til: abo@ok-fonden.dk

Ansøgningsfristen er onsdag 22. februar 2018 kl. 10.00.

Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 23. februar 2018 samt mandag den 26. februar 2018

For yderligere oplysninger kontaktes: Centerchef Anne Mulberg Dahl,  tlf: 4277 6971, anda@ok-fonden.dk

 

 

2018-02-12T12:15:20.600 Nærværende, praksisnær afdelingsledere der kan understøtte medarbejdernes forståelse af opgavernes retning, rammer, råderum og centrale relationer søges til OK-Fondens enheder i Odense - Dyruphus og Gurli-Vibeke. Sammen med os skal du arbejde for, at vores beboere har et indholdsrigt liv med baggrund i OK-Fondens vision om, at Livet skal leves - hele livet Vores afdelingsleder har rykket teltpælene op og er flyttet på den anden side af Storebælt. Vi ønsker fremadrettet en afdelingsleder til hver enhed til vores organisation i OK-Fonden Odense. OK-Fonden Odense består af to demensenheder med henholdsvis 27 beboere på Dyruphus samt et dagcenter og 26 beboere på Gurli-Vibeke. OK-Fonden Odense er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Odense Kommune, hvorfor Odense kommune er en central samarbejdspartner. OK-Fonden og Odense Kommune samarbejder omkring Danmarks første Demenslandsby, Byen for Livet . Kerneopgaven At skabe et meningsfuldt og værdigt liv med oplevelsen af tryghed og omsorg for den enkelte beboer Vores fokus er beboerne. Retten til at fortsætte med at leve sit liv, som man ønsker, selv om man bor på institution. Du bliver medansvarlig for fortsat at fokuserer på den gode udvikling organisationen er i. Dette med blik for helheden og med udgangspunkt i den anerkendende og faglige tilgang. Vi forventer, at du gennem en åben, tillidsfuld og involverende kommunikation engagerer dig i de fastsatte visioner og strategier og er med til at skabe arbejdsglæde og trivsel i de nuværende mål og rammer. Du formår at være agil og forandringsparat og kan gå forrest for at definere og motivere medarbejdeteamet i den daglige opgaveløsning. Du kan fremme og udleve organisationens værdier, skabe helhed og sammenhæng og værdsætte succeser. Dine kompetencer Du har en sundhedsfaglig viden, som du formår at omsætte i din faglige ledelse.Du har lyst til nærværende personaleledelse.Du kan skabe værdi i kraft af følgeskab.Du har en motiverende, støttende og anerkendende ledelsesstil.Du har et rummeligt menneskesyn og skaber relationer præget af respekt, gensidighed og ligeværdighed.Du kan samarbejde på tværs i vores egne enheder og ind i den samlede organisation, OK-Fonden Du er klar og tydelig i din kommunikation og benytter feedback.Du kan understøtte og videreudvikle faglighed og kvalitet.Du har kendskab til, og interesse for arbejdet i den psykiatriske snitflade.Du har erfaring med IT og sundhedsfaglig dokumentation. Den samlede organisation, OK-Fonden Odense tilbyder Tværfaglig medarbejdergruppe hvor du blandt andet møder fysio- og ergoterapeuter, sygeplejersker, SSA, SSH, serviceassistent, pedel, pædagoger, administrativ. medarbejder, økonoma, kok og en integreret gruppe på 45 fleksjobbere der varetager praktiske opgaver.Mulighed for bredt ledelsesrumEn arbejdsplads, hvor du vil få stor medindflydelse.En organisation, hvor der er højt til loftet og plads til at tænke nyt og kreativt.Et uformelt miljø, der er baseret på ansvar, tillid, respekt og trivsel.Supervision ved Marte Meo terapeut for medarbejdere og pårørende.Uddannelsessted for sygeplejestuderende og psykiatrisk praktiksted for SSA elever. Kvalifikationer faglig profil Relevant sundhedsfaglig baggrund så som sygeplejerske eller terapeut.Erfaring med lignende stilling evt. suppleret med relevant lederuddannelse.Viden og erfaring med personaleledelse.Gerne erfaring med psykiatri, demens, pleje og omsorg. Vi tilbyder dig Et arbejdsklima med korte beslutningsveje og nærhed til nærmeste leder.Sparring og dialog med centerchef.Sparring og vidensdeling med kollegaer i den samlede organisation, OK-Fonden.Inddragelse i den fortsatte udvikling i organisationen,Et trygt og tillidsfuldt samarbejdsmiljø.En bred ledelsesplatform.Et åbent, rummeligt og uhøjtideligt arbejdsmiljø.En arbejdsplads med engagerede og dedikerede medarbejdere og ledere. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Jobprofil kan rekvireres på abo@ok-fonden.dk Ansøgning samt CV sendes til: abo@ok-fonden.dk Ansøgningsfristen er onsdag 22. februar 2018 kl. 10.00. Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 23. februar 2018 samt mandag den 26. februar 2018 For yderligere oplysninger kontaktes: Centerchef Anne Mulberg Dahl, tlf: 4277 6971, anda@ok-fonden.dk11Jobnetb7c7dc5a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-22T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3098209OK- Fonden Odense11Faaborgvej 3555250Odense SVDKDanmark155.3508500010.33801100
abo@ok-fonden.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent520026JobNet47535151000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7c7dc5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7c7dc5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7c7dc5a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7c7dc5a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgEr du en fagligt stærk Afdelingsleder?12008001Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse352729736Anne Mulberg Dahlabo@ok-fonden.dkDKDanmarkDKDanmark329924672Autismecenter Syddanmark søger afdelingsleder til botilbuddet HolmehøjBasic Ønsker du et lederjob tæt på kerneopgaven i et velfungerende center med faglige ambitioner og klare værdier? Og kan du med en anerkendende ledelsesstil og faglig gejst, bidrage til en kultur med høj arbejdsglæde og lyst til faglig udvikling? Så er det måske dig vi søger til en stilling som afdelingsleder til ledelsesteamet for botilbuddet, Holmehøj. Vi søger en visionær afdelingsleder, der brænder for at skabe en meningsfuld hverdag for mennesker med autisme, udviklingshæmning, og psykiske lidelser, og som i tæt samarbejde med den øvrige ledelse kan stå i spidsen for driften og den videre udvikling af bo- og aktivitetstilbuddet, Holmehøj. Holmehøj er et bo- og aktivitetstilbud til voksne borgere med autisme og nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Målgruppen har både autisme, udviklingshæmning, lavt psykisk udviklingsniveau og psykiske diagnoser såsom angst, manier mv. Enkelte borgere er kendetegnet ved behov for støtte 24 timer i døgnet og gerne én til én. Afdelingsleder med en anerkendende ledelsesstil Som afdelingsleder har du primært ansvar for: Personaleledelse Faglig udvikling og kvalitet Økonomi og løbende driftsopgaver Samarbejde med pårørende og øvrige samarbejdspartnere I forhold til medarbejderne er det vigtigt, at du har en åben og personlig tilgang og tør bringe dig selv i spil. Din ledelsesstil skal være anerkendende dvs. åben, ærlig og direkte, så personalet føler sig set og hørt. Dette gør sig ligeledes gældende over for de pårørende og øvrige samarbejdspartnere. Desuden skal din ledelsesstil afspejle kompetencerne i Den sundeste ledelse. Som afdelingsleder på Holmehøj indgår du i et tæt samarbejde med en anden afdelingsleder om daglig drift og udvikling. I skal lykkes med den samlede ledelsesopgave på Holmehøj, og det er vigtigt, du ønsker at indgå i et forpligtende ledelsesfællesskab, hvor ansvaret og opgaver, kan skal deles på tværs, men hvor du samtidig skal være i stand til at handle selvstændigt. Dine styrker skal komme dine kollegaer og den fælles ledelsesopgave til gavn og omvendt. Det daglige pædagogiske arbejde understøttes af en række medarbejdere, der alle har et højt fagligt niveau og som brænder for at gøre en forskel. Det giver lederteamet plads til at fokusere på ledelse, tværgående samarbejde og på at understøtte, at vi følger vores pædagogiske tilgang til autisme, udviklingshæmning samt psykiske lidelser og hele tiden udvikler den til gavn for borgerne. Hvem er du? Vi forestiller os, at den ideelle kandidat har en pædagogisk uddannelse og ledererfaring fra socialområdet, kombineret med en diplomuddannelse i ledelse eller lyst til at tage en. Der kan dog også være andre veje til jobbet. Det vigtigste for os er, at du er en kompetent leder, der kan stå fast, være åben og personlig i din tilgang til ledelse. Som person er du desuden en dygtig sparringspartner, der lytter til dine lederkollegaer, medarbejdere og samarbejdspartnere. Derudover er det vigtigt med stærke kommunikative kompetencer, da vi i de kommende år skal blive endnu bedre til at profilere Autismecenter Syddanmark i forhold til eksterne samarbejdspartnere og kommuner. Ligeså at du brænder for at gå på arbejde og sætte retning for, at vi giver borgerne med udviklingshæmning, autisme og psykiske lidelser muligheder for trivsel, udvikling og forandring. Vi tilbyder Et spændende lederjob tæt på kerneopgaven i et center med faglige ambitioner og klare værdier. En fast kerne af kompetente og imødekommende kolleger, og et miljø med en uformel og anerkendende omgangstone. Gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Attraktive løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation. Om os Holmehøj er en del af Autismecenter Syddanmark i Region Syddanmark. Centeret tilbyder bolig og beskæftigelse til børn, unge og voksne med autisme, børn voksne, som har gavn af en meget struktureret og forudsigelig hverdag. Holmehøj er desuden VISO leverandør på voksenområdet. Centret har afdelinger i Ringe, Kværndrup. Odense, Middelfart og Kolding og beskæftiger i alt ca. 200 medarbejdere og har et årligt budget på ca. 100 mio. kr. Du kan også læse mere om Autismecenter Syddanmark og Holmehøj på vores hjemmeside. Yderligere oplysninger Du vil få fast arbejdsplads i Hus C på Holmehøj i Ringe. Vi afholder jævnligt møder på andre matrikler, så derfor er det nødvendigt, at du har kørekort og bil. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Niels Christian Fruergaard Hansen tlf.: 4043 4618 eller leder af kvalitet og udvikling Lene Stentoft tlf.: 21679835. Vi gør opmærksom på, at pr. 1. januar 2019 ændrer vi navn fra Børne- og Autismecenter til Autismecenter Syddanmark. Sådan søger du Send din ansøgning sammen med relevante bilag via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 15. januar 2019. Første samtalerunde forventes afholdt 21. januar 2019 og anden samtalerunde forventes afholdt 25. januar 2019. Mellem første og anden samtalerunde vil vi evt. anvende tests. Der vil også være mulighed for at besøge centeret mellem første og anden samtalerunde.
Ønsker du et lederjob tæt på kerneopgaven i et velfungerende center med faglige ambitioner og klare værdier? Og kan du med en anerkendende ledelsesstil og faglig gejst, bidrage til en kultur med høj arbejdsglæde og lyst til faglig udvikling? Så er det måske dig vi søger til en stilling som afdelingsleder til ledelsesteamet for botilbuddet, Holmehøj.  
 
Vi søger en visionær afdelingsleder, der brænder for at skabe en meningsfuld hverdag for mennesker med autisme, udviklingshæmning, og psykiske lidelser, og som i tæt samarbejde med den øvrige ledelse kan stå i spidsen for driften og den videre udvikling af bo- og aktivitetstilbuddet, Holmehøj.  
 
Holmehøj er et bo- og aktivitetstilbud til voksne borgere med autisme og nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Målgruppen har både autisme, udviklingshæmning, lavt psykisk udviklingsniveau og psykiske diagnoser såsom angst, manier mv. Enkelte borgere er kendetegnet ved behov for støtte 24 timer i døgnet og gerne én til én.
 
Afdelingsleder med en anerkendende ledelsesstil 
Som afdelingsleder har du primært ansvar for: 
  • Personaleledelse 
  • Faglig udvikling og kvalitet 
  • Økonomi og løbende driftsopgaver 
  • Samarbejde med pårørende og øvrige samarbejdspartnere 
 
I forhold til medarbejderne er det vigtigt, at du har en åben og personlig tilgang og tør bringe dig selv i spil. Din ledelsesstil skal være anerkendende – dvs. åben, ærlig og direkte, så personalet føler sig set og hørt. Dette gør sig ligeledes gældende over for de pårørende og øvrige samarbejdspartnere. Desuden skal din ledelsesstil afspejle kompetencerne i Den sundeste ledelse
 
Som afdelingsleder på Holmehøj indgår du i et tæt samarbejde med en anden afdelingsleder om daglig drift og udvikling. I skal lykkes med den samlede ledelsesopgave på Holmehøj, og det er vigtigt, du ønsker at indgå i et forpligtende ledelsesfællesskab, hvor ansvaret og opgaver, kan/skal deles på tværs, men hvor du samtidig skal være i stand til at handle selvstændigt. Dine styrker skal komme dine kollegaer og den fælles ledelsesopgave til gavn og omvendt.  
 
Det daglige pædagogiske arbejde understøttes af en række medarbejdere, der alle har et højt fagligt niveau og som brænder for at gøre en forskel. Det giver lederteamet plads til at fokusere på ledelse, tværgående samarbejde og på at understøtte, at vi følger vores pædagogiske tilgang til autisme, udviklingshæmning samt psykiske lidelser og hele tiden udvikler den til gavn for borgerne.  
 
Hvem er du? 
Vi forestiller os, at den ideelle kandidat har en pædagogisk uddannelse og ledererfaring fra socialområdet, kombineret med en diplomuddannelse i ledelse eller lyst til at tage en. Der kan dog også være andre veje til jobbet. Det vigtigste for os er, at du er en kompetent leder, der kan stå fast, være åben og personlig i din tilgang til ledelse.  
 
Som person er du desuden en dygtig sparringspartner, der lytter til dine lederkollegaer, medarbejdere og samarbejdspartnere. Derudover er det vigtigt med stærke kommunikative kompetencer, da vi i de kommende år skal blive endnu bedre til at profilere Autismecenter Syddanmark i forhold til eksterne samarbejdspartnere og kommuner. Ligeså at du brænder for at gå på arbejde og sætte retning for, at vi giver borgerne med udviklingshæmning, autisme og psykiske lidelser muligheder for trivsel, udvikling og forandring. 
 
Vi tilbyder 
  • Et spændende lederjob tæt på kerneopgaven i et center med faglige ambitioner og klare værdier. 
  • En fast kerne af kompetente og imødekommende kolleger, og et miljø med en uformel og anerkendende omgangstone. 
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.  
  • Attraktive løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation. 
 
Om os  
Holmehøj er en del af Autismecenter Syddanmark i Region Syddanmark. Centeret tilbyder bolig og beskæftigelse til børn, unge og voksne med autisme, børn/voksne, som har gavn af en meget struktureret og forudsigelig hverdag. Holmehøj er desuden VISO leverandør på voksenområdet. Centret har afdelinger i Ringe, Kværndrup. Odense, Middelfart og Kolding og beskæftiger i alt ca. 200 medarbejdere og har et årligt budget på ca. 100 mio. kr. Du kan også læse mere om Autismecenter Syddanmark og Holmehøj på vores hjemmeside
 
Yderligere oplysninger 
Du vil få fast arbejdsplads i Hus C på Holmehøj i Ringe. Vi afholder jævnligt møder på andre matrikler, så derfor er det nødvendigt, at du har kørekort og bil. 
 
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Niels Christian Fruergaard Hansen tlf.: 4043 4618 eller leder af kvalitet og udvikling Lene Stentoft tlf.: 21679835.  
 
Vi gør opmærksom på, at pr. 1. januar 2019 ændrer vi navn fra Børne- og Autismecenter til Autismecenter Syddanmark.
 
Sådan søger du 
Send din ansøgning sammen med relevante bilag via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 15. januar 2019.  Første samtalerunde forventes afholdt 21. januar 2019 og anden samtalerunde forventes afholdt 25. januar 2019. Mellem første og anden samtalerunde vil vi evt. anvende tests. Der vil også være mulighed for at besøge centeret mellem første og anden samtalerunde. 
ORS/Small/77aa31e6_logo.pngBørne- og Autismecenter, Region Syddanmark2018-12-07T16:00:14.8602019-01-15T00:00:00
329924643Natmedarbejder på 28 timer søges til Engbo KertemindeBasic Vi søger en natmedarbejder på Engbo Kerteminde. Stillingen er på 28 timer og ønskes besat 1.2.2019. Engbo Kerteminde er en institution under Region Syddanmark. Du vil blive forankret i Hus C, der primært har borgere med både fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. Der er 7 borgere i Hus C. Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads med fokus på faglig og organisatorisk udvikling. Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø. Et målrettet pædagogisk arbejde, hvor der er fokus på at øge livskvaliteten gennem omsorg og pædagogisk støtte. Et spændende og alsidigt job med rum til personlig og faglig udvikling. Vi forventer, at du som medarbejder: Er loyal overfor de strukturer og aftaler, der er i huset. Har en høj grad af selvstændighed i arbejdsopgaven. Kan arbejde alene i løbet af natten. Har mod på opgaven. Har erfaring med at arbejde med mennesker med særlige behov. F.eks. på plejehjem, sygehus eller institution. Du må meget gerne have erfaring med natarbejde, men det er ikke et krav. Nærmere oplysninger kan fås hos afdelingsleder Henrik Christensen på tlf. nr. 2916 5041. Ansøgningsfrist d. 19.12.2018. Det forventes at samtalerne afholdes d. 21.12.2018
Vi søger en natmedarbejder på Engbo Kerteminde. 
 
Stillingen er på 28 timer og ønskes besat 1.2.2019. 
 
Engbo Kerteminde er en institution under Region Syddanmark. Du vil blive forankret i Hus C, der primært har borgere med både fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. Der er 7 borgere i Hus C.  
 
Vi tilbyder: 
  • En spændende arbejdsplads med fokus på faglig og organisatorisk udvikling. 
  • Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø. 
  • Et målrettet pædagogisk arbejde, hvor der er fokus på at øge livskvaliteten gennem omsorg og pædagogisk støtte. 
  • Et spændende og alsidigt job med rum til personlig og faglig udvikling. 
 
Vi forventer, at du som medarbejder: 
  • Er loyal overfor de strukturer og aftaler, der er i huset. 
  • Har en høj grad af selvstændighed i arbejdsopgaven. 
  • Kan arbejde alene i løbet af natten. 
  • Har mod på opgaven. 
  • Har erfaring med at arbejde med mennesker med særlige behov. F.eks. på plejehjem, sygehus eller institution.
 
Du må meget gerne have erfaring med natarbejde, men det er ikke et krav. 
 
Nærmere oplysninger kan fås hos afdelingsleder Henrik Christensen på tlf. nr. 2916 5041. 
 
Ansøgningsfrist d. 19.12.2018. 
 
Det forventes at samtalerne afholdes d. 21.12.2018 
ORS/Small/717ec95e_logo.pngHandicapcenter Nordøstfyn, Region SyddanmarkNyborg2018-12-07T15:00:12.7272018-12-19T00:00:00
329922240Afdelingschef søges til vores værksted i Odense CRobot Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi har forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted. Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice. Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver, er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet. Du er engagerende, motiverende og formår at få god teamånd frem hos teamet. Jobbeskrivelse Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder. Tiltrædelse hurtigst muligt. Du får mere end du forventer Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring, pensionsordning og overenskomst. Ansøgning Send venligst ansøgningen til: job@skorstensgaard.dkMærk emnefeltet med AFDELINGSCHEF og ODENSE C. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Driftschef Joran Lilholm ( 45) 2598 9211 Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien. Læs mere om afdelingen påhttps: skorstensgaard.dk odense odense-c Skorstensgaard er en af Danmarks førende indenfor autoreparationer. Vi er en værkstedskæde i vækst med 17 afdelinger, hvor vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere. God service og høj kvalitet kommer i allerførste række og vi lægger stor vægt på udvikling, motivering og efteruddannelse af vores medarbejdere.

Bliv en del af en koncern i rivende udvikling

Vi har forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef.

Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted.

Du er udadvendt, smilende og ønsker at yde den bedste kundeservice.
Du trives i en travl hverdag med afvekslende opgaver, er struktureret og sætter en ære i, at der er styr på værkstedet.
Du er engagerende, motiverende og formår at få god teamånd frem hos teamet.

Jobbeskrivelse

Du skal primært beskæftige dig med daglig drift af værkstedet, personaleledelse, kundeservice, tilbudsgivning og fakturering, kvalitetskontrol af arbejdet på værkstedet, månedsafslutning, indskrivning og oprettelse af kunder.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Du får mere end du forventer

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i et arbejdsmiljø med en fri omgangstone, fordelagtige medarbejderordninger, løn efter kvalifikationer, efteruddannelse, sundhedssikring, pensionsordning og overenskomst.

Ansøgning

Send venligst ansøgningen til: job@skorstensgaard.dk
Mærk emnefeltet med AFDELINGSCHEF og ODENSE C.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:
Driftschef Joran Lilholm (+45) 2598 9211

Vi glæder os til at byde dig velkommen til Skorstensgaard familien.

Læs mere om afdelingen på
https://skorstensgaard.dk/odense/odense-c

 

Skorstensgaard er en af Danmarks førende indenfor autoreparationer. Vi er en værkstedskæde i vækst med 17 afdelinger, hvor vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere. God service og høj kvalitet kommer i allerførste række og vi lægger stor vægt på udvikling, motivering og efteruddannelse af vores medarbejdere.

Skorstensgaard Odense C ApSOdense2018-12-04T00:00:002019-01-29T00:00:00
329916534Erfaren og energisk leder af KundeserviceRobot Er du klar til at stå i spidsen for et team, hvor pulsen er høj og behovet for forandringsskabende medarbejdere og processer er stort? Vi søger en leder til vores dygtige kundeservicemedarbejdere og booking koordinatorer i Esoft Danmark. Hvis du trives i en kultur båret af ansvarlighed, professionalisme og et stærkt kollegialt sammenhold, så er du den, vi leder efter. Esoft leverer innovative markedsføringsløsninger, der indeholder både fotografydelser, tekstforfatning, online marketing, 3D visualiseringer mv., som alt sammen gør hverdagen lettere for ejendomsmæglere. Vi er en innovativ virksomhed som arbejder for hele tiden at levere nye digitale produkter til vores kunder. For at sikre vores kunder en sublim service, har vi en erfaren og dygtig kundeservice-, samt bookingafdeling, der hver dag har ansvaret for at hjælpe og servicere vores mange kunder. Faglige kvalifikationer Du er en erfaren og robust leder, der kan skabe resultater - du er en menneskekender og du har allerede bevist, at dine ledelsesmetoder virker. Din stil er involverende og motiverende og du har gode kommunikationsevner og et positivt livssyn, der smitter af på såvel medarbejdere som kunder. Personlig profil Som person har du et højt energiniveau, og tager ejerskab for opgaver og ser muligheder. Det skal vores kunder og dine medarbejdere kunne mærke. Din personlige profil er vigtig. Du skal kunne spille dine kollegaer og medarbejdere gode, og selv kunne indgå som kapacitet i afdelingen. Kort sagt, så er du mentalt indstillet på at være spillende træner for din afdeling. Du kan se dig selv tage lederskabet, holde retningen og balancen i en uforudsigelig hverdag, hvor forandring, dynamik, situationsfornemmelse og kommunikation på alle niveauer er fast indhold. Det er dig, der hurtigt får samlet teamet ved en udfordring for en kunde, og får sat handlinger på en løsning. Du vægter at møde andre med et smil og godt humør, følger alle opgaver til dørs og kan agere fleksibelt i enhver situation - både internt og i dialog med kunderne. Du har flair for IT og finder det spændende og motiverende at tage ansvaret for den systemmæssige understøttelse af afdelingen. Vi tilbyder Du tilbydes en spændende lederstilling, som Customer Success Manager, for en dygtig og erfaren afdeling dette i en velfunderet og markedsledende virksomhed, der ligger stor vægt på kvalitet, innovation og troværdighed. En central plads i vores virksomhed hvor du har mulighed for at udvikle både dig og din afdeling og hvor udvikling og optimering af potentialet kræver tæt samarbejde med Esofts øvrige afdelinger. Du bliver en del af ledergruppen med reference til virksomhedens COO. Arbejdssted er centralt i Odense. Hvis du synes ovenstående lyder spændende og du har mod på en varierende hverdag, hvor du leverer vores kunder den sublime kundeoplevelse og kvalitet som Esoft står for, så vil vi meget gerne modtage din ansøgning. Vi glæder os til at høre fra DIG! Hvis du har spørgsmål om jobbet, bedes du kontakte Mette Kjær Andersen på 25 55 91 24, ellers send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi behandler løbende de modtagne ansøgninger, samt holder samtaler. Om Esoft Esoft er en af verdens førende tech-virksomheder med speciale i ejendomspræsentationer, billedredigering, 3D-visualisering og online markedsføring af ejendomme i hele verden. Vores kunder er ejendomsmæglere og fotografer i Europa, USA og Australien, der vælger Esoft på grund af vores hurtige service, vores innovative løsninger og den høje, ensartede kvalitet af de services, vi leverer. Esoft blev startet i år 2000 og vi har oplevet kontinuerlig vækst siden. Vi blev finalist i Entrepreneur of the year af EY i 2006, 2007 2018, Børsen Gazelle i 2006 2007, og blev børsnoteret på NASDAQ OMX s First North i 2007. Vi tæller 750 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Danmark, Sverige, Spanien og Vietnam. Besøg www.esoft.com for at lære mere om vores kultur og forretning.

Er du klar til at stå i spidsen for et team, hvor pulsen er høj og behovet for forandringsskabende medarbejdere og processer er stort?

Vi søger en leder til vores dygtige kundeservicemedarbejdere og booking koordinatorer i Esoft Danmark. Hvis du trives i en kultur båret af ansvarlighed, professionalisme og et stærkt kollegialt sammenhold, så er du den, vi leder efter.

Esoft leverer innovative markedsføringsløsninger, der indeholder både fotografydelser, tekstforfatning, online marketing, 3D visualiseringer mv., som alt sammen gør hverdagen lettere for ejendomsmæglere. Vi er en innovativ virksomhed som arbejder for hele tiden at levere nye digitale produkter til vores kunder.

For at sikre vores kunder en sublim service, har vi en erfaren og dygtig kundeservice-, samt bookingafdeling, der hver dag har ansvaret for at hjælpe og servicere vores mange kunder.

Faglige kvalifikationer

Du er en erfaren og robust leder, der kan skabe resultater - du er en menneskekender og du har allerede bevist, at dine ledelsesmetoder virker. Din stil er involverende og motiverende og du har gode kommunikationsevner og et positivt livssyn, der smitter af på såvel medarbejdere som kunder.

Personlig profil

Som person har du et højt energiniveau, og tager ejerskab for opgaver og ser muligheder. Det skal vores kunder og dine medarbejdere kunne mærke.

Din personlige profil er vigtig. Du skal kunne spille dine kollegaer og medarbejdere gode, og selv kunne indgå som kapacitet i afdelingen. Kort sagt, så er du mentalt indstillet på at være spillende træner for din afdeling.

Du kan se dig selv tage lederskabet, holde retningen og balancen i en uforudsigelig hverdag, hvor forandring, dynamik, situationsfornemmelse og kommunikation på alle niveauer er fast indhold. Det er dig, der hurtigt får samlet teamet ved en udfordring for en kunde, og får sat handlinger på en løsning.

Du vægter at møde andre med et smil og godt humør, følger alle opgaver til dørs og kan agere fleksibelt i enhver situation - både internt og i dialog med kunderne.

Du har flair for IT og finder det spændende og motiverende at tage ansvaret for den systemmæssige understøttelse af afdelingen.

Vi tilbyder

Du tilbydes en spændende lederstilling, som Customer Success Manager, for en dygtig og erfaren afdeling – dette i en velfunderet og markedsledende virksomhed, der ligger stor vægt på kvalitet, innovation og troværdighed. En central plads i vores virksomhed hvor du har mulighed for at udvikle både dig og din afdeling – og hvor udvikling og optimering af potentialet kræver tæt samarbejde med Esofts øvrige afdelinger.

Du bliver en del af ledergruppen med reference til virksomhedens COO.

Arbejdssted er centralt i Odense.

Hvis du synes ovenstående lyder spændende og du har mod på en varierende hverdag, hvor du leverer vores kunder den sublime kundeoplevelse og kvalitet som Esoft står for, så vil vi meget gerne modtage din ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra DIG!

Hvis du har spørgsmål om jobbet, bedes du kontakte Mette Kjær Andersen på 25 55 91 24, ellers send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi behandler løbende de modtagne ansøgninger, samt holder samtaler.

Om Esoft

Esoft er en af verdens førende tech-virksomheder med speciale i ejendomspræsentationer, billedredigering, 3D-visualisering og online markedsføring af ejendomme i hele verden. Vores kunder er ejendomsmæglere og fotografer i Europa, USA og Australien, der vælger Esoft på grund af vores hurtige service, vores innovative løsninger og den høje, ensartede kvalitet af de services, vi leverer.

Esoft blev startet i år 2000 og vi har oplevet kontinuerlig vækst siden. Vi blev finalist i Entrepreneur of the year af EY i 2006, 2007 & 2018, Børsen Gazelle i 2006 & 2007, og blev børsnoteret på NASDAQ OMX’s First North i 2007. Vi tæller 750+ medarbejdere fordelt på vores kontorer i Danmark, Sverige, Spanien og Vietnam.

Besøg www.esoft.com for at lære mere om vores kultur og forretning.

Esoft Danmark A/SOdense2018-11-22T00:00:002019-01-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Autismecenter Syddanmark søger afdelingsleder til botilbuddet Holmehøj

Børne- og Autismecenter, Region Syddanmark

Ønsker du et lederjob tæt på kerneopgaven i et velfungerende center med faglige ambitioner og klare værdier? Og kan du med en anerkendende ledelsesstil og faglig gejst, bidrage til en kultur med høj arbejdsglæde og lyst til faglig udvikling? Så er d...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:15. januar 2019

Natmedarbejder på 28 timer søges til Engbo Kerteminde

Handicapcenter Nordøstfyn, Region Syddanmark

Nyborg
Vi søger en natmedarbejder på Engbo Kerteminde. Stillingen er på 28 timer og ønskes besat 1.2.2019. Engbo Kerteminde er en institution under Region Syddanmark. Du vil blive forankret i Hus C, der primært har borgere med både fysiske og psykiske funk...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Afdelingschef søges til vores værksted i Odense C

Skorstensgaard Odense C ApS

Odense
Bliv en del af en koncern i rivende udvikling Vi har forrygende travlt og søger derfor autobranchens bedste afdelingschef. Du er uddannet automekaniker alternativt pladesmed og du må meget gerne have erfaring med ledelse af et moderne autoværksted. ...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:29. januar 2019

Erfaren og energisk leder af Kundeservice

Esoft Danmark A/S

Odense
Er du klar til at stå i spidsen for et team, hvor pulsen er høj og behovet for forandringsskabende medarbejdere og processer er stort? Vi søger en leder til vores dygtige kundeservicemedarbejdere og booking koordinatorer i Esoft Danmark. Hvis du tri...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:17. januar 2019