Afdelingssekretær søges til Institut for Folkesundhedsvidenskab ved Københavns Universitet

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at være en del af det administrative sekretariat på Afdeling for Almen Medicin ved Institut for Folkesundhedsvidenskab på Københavns Universitet?

Kan du lide at arbejde med administration og support til forskere og undervisere, og er du struktureret, grundig og god til at samarbejde? Så er du måske vores nye kollega på Afdeling for Almen Medicin, som sammen med Forskningsenheden for Almen Praksis udgør Center for Almen Medicin.

Du vil få et selvstændigt og afvekslende job i et spændende universitetsmiljø, hvor du har gode muligheder for selv at præge dine opgaver.


Om os
Center for Almen Medicin ved Københavns Universitet er et sammenhængende miljø for forskning, uddannelse og formidling inden for almen medicin. Centret består af Afdeling for Almen Medicin og Forskningsenheden for Almen Praksis i København, samt en satellit af Forskningsenheden i Region Sjælland.

Institut for Folkesundhedsvidenskab ved Københavns Universitet arbejder gennem forskning, uddannelse og engagement i interessenter og offentligheden i almindelighed på at levere det videnskabelige grundlag, der kan forbedre folkesundheden både nationalt og globalt. Instituttet arbejde desuden på at skabe en bedre forståelse af sammenhængen mellem sundhed, individ og samfund såvel som etiske, retfærdigheds-/ligheds- og politiske konsekvenser.


Dine driftsopgaver vil primært være:

  • Introduktion og modtagelse af nye medarbejdere, gæster og studerende
  • Koordinering af arrangementer, receptioner mv.
  • Indkøb og fakturagodkendelse
  • Godkendelse af timesedler for timelønnede
  • Administrativ hjælp i forbindelse med kontrakter, aftaler, budgetter og økonomiopfølgning
  • Mødeindkaldelse og referater
  • Bistand ved undervisnings- og publikationsregistrering
  • Opdatering af intranet og hjemmesider i samarbejde med instituttets webteam
  • Løbende overblik over afdelingens medarbejdere og associerede forskere
  • Kontakt til driftsafdeling og reparatører
  • Sekretærmæssig støtte til afdelingslederen
En del af dine opgaver vil være tværgående opgaver som løses i samarbejde med sekretariatet i Center for Almen Medicin eller sekretærkolleger på Institut for Folkesundhedsvidenskab.


Om dig
Vi forventer, at du:

  • Har en relevant kontoruddannelse og erfaring med administration
  • Er erfaren bruger af forskellige IT-systemer, gerne med kendskab til Navision og Workzone.
  • Er god til at sætte dig ind i regler og rammer og forstår at arbejde med disse i praksis
  • Er serviceminded, fleksibel, ansvarlig og arbejder løsningsorienteret
  • Kan samarbejde på tværs af organisationen og med eksterne samarbejdspartnere
  • Gerne træder til og hjælper dine kolleger, når der er brug for det
  • Har gode formuleringsevner på dansk og engelsk
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med administrativ forskerstøtte – gerne fra et universitetsmiljø.


Vi tilbyder

  • Et alsidigt job i et spændende miljø i sekretariat i Center for Almen Medicin
  • Indflydelse på opgaveløsningen og gode mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden
  • Gode mulighed for efteruddannelse og faglige netværk
  • En centralt beliggende arbejdsplads i Det Almenmedicinske Hus i Center for Sundhed og Samfund på Københavns Universitet, Øster Farimagsgade 5, 1014 København K.
Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes ved Institut for Folkesundhedsvidenskab på Københavns Universitet

Stillingen er på 37 timer ugentligt og ansættelsen sker som kontorfunktionær efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige Område (OAO-S). Ansættelsen følger organisationsaftalen for HK/Stat (Ny løn) med aflønning i løngruppe 3, sats 1. For fuldtidsansatte udgør lønnen (oktober 2022) 28.361,75 kr. om måneden ekskl. pension. Der er desuden mulighed for forhandling af et personligt tillæg i henhold til reglerne for Ny løn.

Vi holder jobsamtaler i februar i uge 8 og 9, og forventer, at den rigtige kandidat kan tiltræde senest 1. april 2023.


Din ansøgning
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget)

Send ansøgning, CV og eksamensbevis senest mandag d. 13. februar 2023. Materiale modtaget efter denne dato vil ikke blive taget i betragtning.

Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


For yderligere information om stillingen
Hvis du har spørgsmål til stillingen kan du kontakte administrativ leder i Center for Almen Medicin Jørgen Thorsø Pedersen på tlf. nr. 35 33 31 45 eller på e-mail: thorso@sund.ku.dk



Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Afdelingssekretær søges til Institut for Folkesundhedsvidenskab ved Københavns Universitet

Har du lyst til at være en del af det administrative sekretariat på Afdeling for Almen Medicin ved Institut for Folkesundhedsvidenskab på Københavns Universitet?

Kan du lide at arbejde med administration og support til forskere og undervisere, og er du struktureret, grundig og god til at samarbejde? Så er du måske vores nye kollega på Afdeling for Almen Medicin, som sammen med Forskningsenheden for Almen Praksis udgør Center for Almen Medicin.

Du vil få et selvstændigt og afvekslende job i et spændende universitetsmiljø, hvor du har gode muligheder for selv at præge dine opgaver.


Om os
Center for Almen Medicin ved Københavns Universitet er et sammenhængende miljø for forskning, uddannelse og formidling inden for almen medicin. Centret består af Afdeling for Almen Medicin og Forskningsenheden for Almen Praksis i København, samt en satellit af Forskningsenheden i Region Sjælland.

Institut for Folkesundhedsvidenskab ved Københavns Universitet arbejder gennem forskning, uddannelse og engagement i interessenter og offentligheden i almindelighed på at levere det videnskabelige grundlag, der kan forbedre folkesundheden både nationalt og globalt. Instituttet arbejde desuden på at skabe en bedre forståelse af sammenhængen mellem sundhed, individ og samfund såvel som etiske, retfærdigheds-/ligheds- og politiske konsekvenser.


Dine driftsopgaver vil primært være:

  • Introduktion og modtagelse af nye medarbejdere, gæster og studerende
  • Koordinering af arrangementer, receptioner mv.
  • Indkøb og fakturagodkendelse
  • Godkendelse af timesedler for timelønnede
  • Administrativ hjælp i forbindelse med kontrakter, aftaler, budgetter og økonomiopfølgning
  • Mødeindkaldelse og referater
  • Bistand ved undervisnings- og publikationsregistrering
  • Opdatering af intranet og hjemmesider i samarbejde med instituttets webteam
  • Løbende overblik over afdelingens medarbejdere og associerede forskere
  • Kontakt til driftsafdeling og reparatører
  • Sekretærmæssig støtte til afdelingslederen
En del af dine opgaver vil være tværgående opgaver som løses i samarbejde med sekretariatet i Center for Almen Medicin eller sekretærkolleger på Institut for Folkesundhedsvidenskab.


Om dig
Vi forventer, at du:

  • Har en relevant kontoruddannelse og erfaring med administration
  • Er erfaren bruger af forskellige IT-systemer, gerne med kendskab til Navision og Workzone.
  • Er god til at sætte dig ind i regler og rammer og forstår at arbejde med disse i praksis
  • Er serviceminded, fleksibel, ansvarlig og arbejder løsningsorienteret
  • Kan samarbejde på tværs af organisationen og med eksterne samarbejdspartnere
  • Gerne træder til og hjælper dine kolleger, når der er brug for det
  • Har gode formuleringsevner på dansk og engelsk
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med administrativ forskerstøtte – gerne fra et universitetsmiljø.


Vi tilbyder

  • Et alsidigt job i et spændende miljø i sekretariat i Center for Almen Medicin
  • Indflydelse på opgaveløsningen og gode mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden
  • Gode mulighed for efteruddannelse og faglige netværk
  • En centralt beliggende arbejdsplads i Det Almenmedicinske Hus i Center for Sundhed og Samfund på Københavns Universitet, Øster Farimagsgade 5, 1014 København K.
Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes ved Institut for Folkesundhedsvidenskab på Københavns Universitet

Stillingen er på 37 timer ugentligt og ansættelsen sker som kontorfunktionær efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige Område (OAO-S). Ansættelsen følger organisationsaftalen for HK/Stat (Ny løn) med aflønning i løngruppe 3, sats 1. For fuldtidsansatte udgør lønnen (oktober 2022) 28.361,75 kr. om måneden ekskl. pension. Der er desuden mulighed for forhandling af et personligt tillæg i henhold til reglerne for Ny løn.

Vi holder jobsamtaler i februar i uge 8 og 9, og forventer, at den rigtige kandidat kan tiltræde senest 1. april 2023.


Din ansøgning
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget)

Send ansøgning, CV og eksamensbevis senest mandag d. 13. februar 2023. Materiale modtaget efter denne dato vil ikke blive taget i betragtning.

Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


For yderligere information om stillingen
Hvis du har spørgsmål til stillingen kan du kontakte administrativ leder i Center for Almen Medicin Jørgen Thorsø Pedersen på tlf. nr. 35 33 31 45 eller på e-mail: thorso@sund.ku.dk



Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.