Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingssekretær til Tværsektorielt samarbejde i regionshuset

Er du blæksprutten, der kan være mange steder på én gang, og få det hele til at glide i en hektisk hverdag? Er du serviceminded, og nyder du at hjælpe dine kolleger med alt fra stort til småt? Så er du måske vores nye afdelingssekretær.

I Tværsektorielt samarbejde arbejder vi tæt sammen med sygehusene, kommunerne og de praktiserende læger om trygge overgange for de patienter, der krydser sektorgrænser, fx patienter, der har været indlagt, og som efterfølgende skal genoptrænes i kommunen. Afdelingen er med til at udforme de aftaler, der skal til for at sikre, at patientforløbene bliver gode og sammenhængende, ligesom vores opgave er at betjene politiske og administrative udvalg.

Der er stort fokus på det tværsektorielle samarbejde. Derfor er vores afdeling også en spændende arbejdsplads, og der er mange ting i gang. Vi samarbejder med andre afdelinger i huset, ligesom vi har mange samarbejdspartnere udenfor huset. Og vi har som udgangspunkt, at vi hele tiden kan blive bedre til det, vi laver, og vi har derfor meget fokus på, hvordan vi forbedrer os. 

Dine opgaver

Opgaverne, som vi er afhængige af, at du løser, er:

  • Kalenderstyring, mødebookning, forplejning og telefonpasning, samt referater i begrænset omfang.
  • Hjælp til store og små praktiske opgaver.
  • Samling af dagsordener i vores elektroniske dagsordenssystem.
  • Betaling af regninger og varetagelse af andre økonomiopgaver.
  • Opdatering af vores del af regionens hjemmeside og af intranettet.
  • Overblik over vores it-udstyr, telefoner og andet elektronisk udstyr.

Dine kompetencer

Vi forventer, at du:

  • Har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse.
  • Har erfaringer fra lignende jobs.
  • Er imødekommende og serviceminded og har glæde ved at hjælpe kolleger.
  • Er forudseende og struktureret af natur, så både små og store opgaver bliver fulgt til dørs.
  • Kan fungere i en hverdag, hvor du nogle gange må smide det, du har i hænderne.
  • Er velbevandret i Officepakken (vi skal nok sørge for oplæring i andre it-systemer til journalisering, økonomistyring, webredigering m.m.)

Det vil desuden være en fordel, hvis du har indsigt i sundhedsvæsenets opgaver og opbygning og forståelse for administrative procedurer og forretningsgange.

Afdelingen

Vi er 18 ansatte i afdelingen. Du bliver en del af en faglig stærk afdeling, som også lægger vægt på gensidig sparring og trivsel i hverdagen. Vi er en arbejdsplads, der sikrer faglige og personlige udviklingsmuligheder, men som også har fokus på den rette balance mellem arbejdstid og fritid. Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er travlt, men vi har også plads til forskellighed og et godt grin. 

Løn og ansættelsesvilkår 

Dit arbejdssted er i Regionshuset i Vejle.

Der er tale om en fast stilling, som i udgangspunktet er på 30 timer. Men der er mulighed for, at stillingen kan blive på fuld tid.

Løn og ansættelsesvilkår i forhold til gældende overenskomst. 

Tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. 

Yderligere oplysninger 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret afdelingschef Kurt Æbelø på telefon 2920 1232 eller mail kae@rsyd.dk.  

Ansøgning 

Ansøgningsfristen er søndag 16. juni 2019. Vi holder samtaler fredag 21. juni 2019.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033089Phoenix-6651a8e612019-05-28T13:00:30.870Afdelingssekretær til Tværsektorielt samarbejde i regionshuset

Er du blæksprutten, der kan være mange steder på én gang, og få det hele til at glide i en hektisk hverdag? Er du serviceminded, og nyder du at hjælpe dine kolleger med alt fra stort til småt? Så er du måske vores nye afdelingssekretær.

I Tværsektorielt samarbejde arbejder vi tæt sammen med sygehusene, kommunerne og de praktiserende læger om trygge overgange for de patienter, der krydser sektorgrænser, fx patienter, der har været indlagt, og som efterfølgende skal genoptrænes i kommunen. Afdelingen er med til at udforme de aftaler, der skal til for at sikre, at patientforløbene bliver gode og sammenhængende, ligesom vores opgave er at betjene politiske og administrative udvalg.

Der er stort fokus på det tværsektorielle samarbejde. Derfor er vores afdeling også en spændende arbejdsplads, og der er mange ting i gang. Vi samarbejder med andre afdelinger i huset, ligesom vi har mange samarbejdspartnere udenfor huset. Og vi har som udgangspunkt, at vi hele tiden kan blive bedre til det, vi laver, og vi har derfor meget fokus på, hvordan vi forbedrer os. 

Dine opgaver

Opgaverne, som vi er afhængige af, at du løser, er:

  • Kalenderstyring, mødebookning, forplejning og telefonpasning, samt referater i begrænset omfang.
  • Hjælp til store og små praktiske opgaver.
  • Samling af dagsordener i vores elektroniske dagsordenssystem.
  • Betaling af regninger og varetagelse af andre økonomiopgaver.
  • Opdatering af vores del af regionens hjemmeside og af intranettet.
  • Overblik over vores it-udstyr, telefoner og andet elektronisk udstyr.

Dine kompetencer

Vi forventer, at du:

  • Har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse.
  • Har erfaringer fra lignende jobs.
  • Er imødekommende og serviceminded og har glæde ved at hjælpe kolleger.
  • Er forudseende og struktureret af natur, så både små og store opgaver bliver fulgt til dørs.
  • Kan fungere i en hverdag, hvor du nogle gange må smide det, du har i hænderne.
  • Er velbevandret i Officepakken (vi skal nok sørge for oplæring i andre it-systemer til journalisering, økonomistyring, webredigering m.m.)

Det vil desuden være en fordel, hvis du har indsigt i sundhedsvæsenets opgaver og opbygning og forståelse for administrative procedurer og forretningsgange.

Afdelingen

Vi er 18 ansatte i afdelingen. Du bliver en del af en faglig stærk afdeling, som også lægger vægt på gensidig sparring og trivsel i hverdagen. Vi er en arbejdsplads, der sikrer faglige og personlige udviklingsmuligheder, men som også har fokus på den rette balance mellem arbejdstid og fritid. Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er travlt, men vi har også plads til forskellighed og et godt grin. 

Løn og ansættelsesvilkår 

Dit arbejdssted er i Regionshuset i Vejle.

Der er tale om en fast stilling, som i udgangspunktet er på 30 timer. Men der er mulighed for, at stillingen kan blive på fuld tid.

Løn og ansættelsesvilkår i forhold til gældende overenskomst. 

Tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. 

Yderligere oplysninger 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret afdelingschef Kurt Æbelø på telefon 2920 1232 eller mail kae@rsyd.dk.  

Ansøgning 

Ansøgningsfristen er søndag 16. juni 2019. Vi holder samtaler fredag 21. juni 2019.  

2019-06-17T00:55:45.337 Er du blæksprutten, der kan være mange steder på én gang, og få det hele til at glide i en hektisk hverdag? Er du serviceminded, og nyder du at hjælpe dine kolleger med alt fra stort til småt? Så er du måske vores nye afdelingssekretær. I Tværsektorielt samarbejde arbejder vi tæt sammen med sygehusene, kommunerne og de praktiserende læger om trygge overgange for de patienter, der krydser sektorgrænser, fx patienter, der har været indlagt, og som efterfølgende skal genoptrænes i kommunen. Afdelingen er med til at udforme de aftaler, der skal til for at sikre, at patientforløbene bliver gode og sammenhængende, ligesom vores opgave er at betjene politiske og administrative udvalg. Der er stort fokus på det tværsektorielle samarbejde. Derfor er vores afdeling også en spændende arbejdsplads, og der er mange ting i gang. Vi samarbejder med andre afdelinger i huset, ligesom vi har mange samarbejdspartnere udenfor huset. Og vi har som udgangspunkt, at vi hele tiden kan blive bedre til det, vi laver, og vi har derfor meget fokus på, hvordan vi forbedrer os. Dine opgaver Opgaverne, som vi er afhængige af, at du løser, er: Kalenderstyring, mødebookning, forplejning og telefonpasning, samt referater i begrænset omfang. Hjælp til store og små praktiske opgaver. Samling af dagsordener i vores elektroniske dagsordenssystem. Betaling af regninger og varetagelse af andre økonomiopgaver. Opdatering af vores del af regionens hjemmeside og af intranettet. Overblik over vores it-udstyr, telefoner og andet elektronisk udstyr. Dine kompetencer Vi forventer, at du: Har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse. Har erfaringer fra lignende jobs. Er imødekommende og serviceminded og har glæde ved at hjælpe kolleger. Er forudseende og struktureret af natur, så både små og store opgaver bliver fulgt til dørs. Kan fungere i en hverdag, hvor du nogle gange må smide det, du har i hænderne. Er velbevandret i Officepakken (vi skal nok sørge for oplæring i andre it-systemer til journalisering, økonomistyring, webredigering m.m.) Det vil desuden være en fordel, hvis du har indsigt i sundhedsvæsenets opgaver og opbygning og forståelse for administrative procedurer og forretningsgange. Afdelingen Vi er 18 ansatte i afdelingen. Du bliver en del af en faglig stærk afdeling, som også lægger vægt på gensidig sparring og trivsel i hverdagen. Vi er en arbejdsplads, der sikrer faglige og personlige udviklingsmuligheder, men som også har fokus på den rette balance mellem arbejdstid og fritid. Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er travlt, men vi har også plads til forskellighed og et godt grin. Løn og ansættelsesvilkår Dit arbejdssted er i Regionshuset i Vejle. Der er tale om en fast stilling, som i udgangspunktet er på 30 timer. Men der er mulighed for, at stillingen kan blive på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår i forhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret afdelingschef Kurt Æbelø på telefon 2920 1232 eller mail kae@rsyd.dk. Ansøgning Ansøgningsfristen er søndag 16. juni 2019. Vi holder samtaler fredag 21. juni 2019.10Phoenix6651a8e6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207653&DepartmentId=21830&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3536370Tværsektorielt samarbejde11Damhaven 127100VejleDKDanmarkORS/6651a8e6_logo.pngORS/Small/6651a8e6_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent768888RegionSyddanmarkMinimum20765300028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6651a8e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6651a8e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6651a8e6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6651a8e6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Tværsektorielt samarbejde søger vi en dygtig medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale411513Afdelingssekretær5Kontor og administration361937209kae@rsyd.dkDanmarkDanmark330041535AC-fuldmægtig til SundhedsplanlægningBasic Vil du bidrage til udviklingen af sundhedsvæsenet? Har du en faglig integritet, er du ansvarsbevidst i din opgaveløsning og har du mod på strategisk udvikling kombineret med effektiv sagsbehandling? Så er du måske vores kommende kollega. Vil du bidrage til udviklingen af sundhedsvæsenet? Har du en faglig integritet, er du ansvarsbevidst i din opgaveløsning og har du mod på strategisk udvikling kombineret med effektiv sagsbehandling? Så er du måske vores kommende kollega. Vores dygtige kollega har fået job på et af sygehusene i Region Syddanmark. Derfor kan vi nu tilbyde en stilling på en fagligt udfordrende arbejdsplads i et imødekommende miljø, hvor vi agerer tæt på den politiske og administrative topledelse på sundhedsområdet i Region Syddanmark. Selvom arbejdsdagen kan være hektisk i Sundhedsplanlægning, går vi ikke på kompromis med den faglige kvalitet og vores fokus på sundhedsvæsnets udvikling til gavn for patienterne. Samtidig gør vi os hver dag umage med at være gode kollegaer. Faglige kompetencer Du har en samfundsvidenskabelig baggrund. Du har måske erfaring fra eller viden om sundhedsområdet eller en administrativ stilling i en region, kommune eller en anden myndighed. Du skal være analytisk stærk og have flair for tal, og du skal kunne formulere dig kortfattet og præcist. Du kan forstå og formidle komplicerede problemstillinger på en konkret og håndgribelig måde. Din tilgang til arbejdsopgaverne er fokuseret og målrettet og du har forståelse for, at der er deadlines og faglige krav, der skal nås og overholdes. Personlige kompetencer Du kan arbejde selvstændigt og kan tage initiativ, samtidig med, at du kan indgå i teams og løse opgaver i nært samarbejde med kollegaer på tværs af organisationen, herunder de 5 sygehusenheder i regionen. Du er god til at skabe relationer og kontakter blandt alle faggrupper i sundhedsvæsnet. Du har lyst til at have borgerkontakt, da det er en forudsætning for at kunne løse de mange forskellige opgaver, du kan få mulighed for at varetage. Arbejdsopgaver Vores afdeling har til opgave at udarbejde de analyser og beslutningsgrundlag for den politiske og administrative ledelse af sundhedsområdet i Region Syddanmark, der skal til for at drive og udvikle det syddanske sundhedsvæsen. I afdelingen beskæftiger vi os både med det somatiske, det psykiatriske og det præhospitale område. En stor del af vores opgaver består dertil af en række generelle opgaver og driftsopgaver. Det gælder eksempelvis i forbindelse med behandling af borgeres ansøgninger om tilskud til sygehusbehandling i udlandet, primært indenfor EU. Vi indgår i en lang række både strategiske- og driftsorienterede arbejdsopgaver, som vil kunne indgå i dine arbejdsopgaver. Derfor skal du være indstillet på, at dine opgaver kan ændre og udvikle sig over tid. Sundhedsvæsnet udvikler sig dynamisk, og der vil hele tiden opstå nye opgaver, der skal tages hånd om i vores afdeling. Dine opgaver vil som udgangspunkt blandt andet kunne omfatte afrapportering til regionsrådet på udvalgte områder, udarbejdelse af årlige indsatsområder på sundhedsområdet og arbejdet med Region Syddanmarks sundhedsplan. Hvis du tror på, at du har det, der skal til, og hvis du har lyst til at tage udfordringen op som AC-medarbejder i Sundhedsplanlægning i regionshuset i Vejle, så send din ansøgning, så vi har den senest den 1. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler, den 7. og 8. august 2019. Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst. Hør gerne mere hos afdelingschef Helene Vestergaard 2920 1359 eller chefkonsulent Ulrich Jensen 2920 1111. Vi forventer ansættelsesstart senest den 1. oktober 2019.Vil du bidrage til udviklingen af sundhedsvæsenet? Har du en faglig integritet, er du ansvarsbevidst i din opgaveløsning og har du mod på strategisk udvikling kombineret med effektiv sagsbehandling? Så er du måske vores kommende kollega.

Vil du bidrage til udviklingen af sundhedsvæsenet? Har du en faglig integritet, er du ansvarsbevidst i din opgaveløsning og har du mod på strategisk udvikling kombineret med effektiv sagsbehandling? Så er du måske vores kommende kollega.

Vores dygtige kollega har fået job på et af sygehusene i Region Syddanmark. Derfor kan vi nu tilbyde en stilling på en fagligt udfordrende arbejdsplads i et imødekommende miljø, hvor vi agerer tæt på den politiske og administrative topledelse på sundhedsområdet i Region Syddanmark. Selvom arbejdsdagen kan være hektisk i Sundhedsplanlægning, går vi ikke på kompromis med den faglige kvalitet og vores fokus på sundhedsvæsnets udvikling til gavn for patienterne. Samtidig gør vi os hver dag umage med at være gode kollegaer.

Faglige kompetencer

  • Du har en samfundsvidenskabelig baggrund. Du har måske erfaring fra eller viden om sundhedsområdet eller en administrativ stilling i en region, kommune eller en anden myndighed.
  • Du skal være analytisk stærk og have flair for tal, og du skal kunne formulere dig kortfattet og præcist.
  • Du kan forstå og formidle komplicerede problemstillinger på en konkret og håndgribelig måde.
  • Din tilgang til arbejdsopgaverne er fokuseret og målrettet og du har forståelse for, at der er deadlines og faglige krav, der skal nås og overholdes.

Personlige kompetencer

  • Du kan arbejde selvstændigt og kan tage initiativ, samtidig med, at du kan indgå i teams og løse opgaver i nært samarbejde med kollegaer på tværs af organisationen, herunder de 5 sygehusenheder i regionen.
  • Du er god til at skabe relationer og kontakter blandt alle faggrupper i sundhedsvæsnet.
  • Du har lyst til at have borgerkontakt, da det er en forudsætning for at kunne løse de mange forskellige opgaver, du kan få mulighed for at varetage.

Arbejdsopgaver

Vores afdeling har til opgave at udarbejde de analyser og beslutningsgrundlag for den politiske og administrative ledelse af sundhedsområdet i Region Syddanmark, der skal til for at drive og udvikle det syddanske sundhedsvæsen. I afdelingen beskæftiger vi os både med det somatiske, det psykiatriske og det præhospitale område. En stor del af vores opgaver består dertil af en række generelle opgaver og driftsopgaver. Det gælder eksempelvis i forbindelse med behandling af borgeres ansøgninger om tilskud til sygehusbehandling i udlandet, primært indenfor EU.

Vi indgår i en lang række både strategiske- og driftsorienterede arbejdsopgaver, som vil kunne indgå i dine arbejdsopgaver. Derfor skal du være indstillet på, at dine opgaver kan ændre og udvikle sig over tid. Sundhedsvæsnet udvikler sig dynamisk, og der vil hele tiden opstå nye opgaver, der skal tages hånd om i vores afdeling. Dine opgaver vil som udgangspunkt blandt andet kunne omfatte afrapportering til regionsrådet på udvalgte områder, udarbejdelse af årlige indsatsområder på sundhedsområdet og arbejdet med Region Syddanmarks sundhedsplan.

Hvis du tror på, at du har det, der skal til, og hvis du har lyst til at tage udfordringen op som AC-medarbejder i Sundhedsplanlægning i regionshuset i Vejle, så send din ansøgning, så vi har den senest den 1. august 2019.

Vi forventer at afholde samtaler, den 7. og 8. august 2019.

Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.

Hør gerne mere hos afdelingschef Helene Vestergaard 2920 1359 eller chefkonsulent Ulrich Jensen 2920 1111.

Vi forventer ansættelsesstart senest den 1. oktober 2019.

ORS/Small/828bb593_logo.pngSundhedsplanlægningVejle2019-06-12T13:02:18.6102019-07-17T00:00:00
330037279Gennemgående Koordinerende Beskæftigelsesrådgivere til RessourceforløbBasic Ressourceforløb og Mentor søger 2 socialrådgivere socialformidlere.Begge stillinger er på 37 timer, som udgangspunkt tidsbegrænset et år. Trives du med mange forskellige opgaver, travlhed og forandringer og i et miljø med høj faglighed og gode kolleger. Brænder du for at rådgive og motiverer ressourceforløbsborgere hen imod beskæftigelse eller uddannelse. Drives du af, at skabe resultater sammen med de borgere du møder og dine kolleger. Så er du måske vores nye kollega der sammen med os vil løfte en spændende, udfordrende og central opgave hos Ressourceforløb og Mentor. Du vil blive en del af en faglig stærk og systematisk arbejdende afdeling. Vi har fokus på udvikling af vores faglighed og arbejdsgange i forhold til de konkrete resultatmål.Det har vi, fordi vi arbejder målrettet med, at finde ressourcer og løsninger i forhold til de udfordringer de borgere, der er indstillet til ressourceforløb, har.Vi er iderige, nysgerrige og lægger stor vægt på uhøjtidelighed og humor i vores hverdag.Du vil blive mødt af en synlig, tilgængelig faglig ledelse, både i forhold til opfølgning på det du lykkes med og hvordan og i forhold til din trivsel og udvikling. Primære opgave.Den primære opgave i afdelingen er, at de borgere der er længst væk fra arbejdsmarkedet opnår tilknytning og fastholdelse til arbejdsmarkedet i det omfang, det er muligt. Afdelingen varetager opgaver i forhold til Ressourceforløb og Mentorindsatsen.Du vil blive placeret i Ressourceteamet, hvor dine opgaver vil være, at afholde jobsamtaler med et stærkt beskæftigelsesfokus, støtte borgerne i at gennemføre forskellige udviklingsaktiviteter, iværksætte beskæftigelsesindsatser, følge op på, og koordinere de forskellige indsatser på tværs af Jobcenter, Kommunen i øvrigt og mange andre. Din faglige profil.Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, og gerne med kendskab til myndighedsopgaver i jobcentre. Det er vigtigt for os, at dukan skabe resultaterkan planlægge og bevare overblikkan koordinere og skabe retningkan samarbejde - med mangekan indgå i de forandringer og tilpasninger, der vil ske, nysgerrigt og konstruktivtkender dine faglige og menneskelige ressourcerkan bede om hjælp, hvis du oplever et behov. Kort om Ressourceforløb og Mentor.Vi er 2 velfungerende enheder, med en fælles kerneopgave og forskellige primær opgaver. Udover afdelingslederen vil du finde en faglige leder for Ressourceteamet og en faglig koordinator for Mentorindsatsen. Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte:Afdelingsleder Robert Lindholm Kristensen 21546432, ellerfaglig leder Anne Mette Randers, 23486035. Lønindplacering sker i henhold til gældende overenskomst og aftalen om ny løn.Ansøgningsfrist den 26 juni 2019.Vi forventer at afvikle samtalerne i uge 27.Alene de kandidater der indkaldes får en tilbagemelding. Vi ønsker, at du tiltræder snarest mulig, senest den 1. september 2019. Om Jobcenter HorsensJobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre med over 350 ansatte. Vi har det sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der står uden for arbejdsmarkedet, videre.I Jobcenter Horsens er vores mål, at flere skal være en del af arbejdsmarkedet, og at virksomhederne skal kunne få den arbejdskraft, de har behov for. Vi tror på, at åbenhed og samarbejde er vejen til at nå målet, og vi er kendt for at have et stærkt samarbejde med virksomheder og organisationer i lokalsamfundet.I Jobcenter Horsens har vi et erklæret mål om at arbejde efterspørgselsorienteret. Det betyder, at vi hele tiden er opmærksomme på vores omgivelsers behov særligt behovet for arbejdskraft på det lokale og regionale arbejdsmarked.Samtidig arbejder vi efter, at vores kontakt med ledige skal være jobrettet, så der hele tiden er et konkret job i sigte for den indsats, vi tilbyder.Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Derfor er det vigtigt for os, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi har stort fokus på medarbejdernes trivsel og på et sundt og sikkert arbejdsmiljø.Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dkRessourceforløb og Mentor søger 2 socialrådgivere/ socialformidlere.
Begge stillinger er på 37 timer, som udgangspunkt tidsbegrænset et år.
 
  • Trives du med mange forskellige opgaver, travlhed og forandringer og i et miljø med høj faglighed og gode kolleger.
  • Brænder du for at rådgive og motiverer ressourceforløbsborgere hen imod beskæftigelse eller uddannelse.
  • Drives du af, at skabe resultater sammen med de borgere du møder og dine kolleger.
 
Så er du måske vores nye kollega der sammen med os vil løfte en spændende, udfordrende og central opgave hos Ressourceforløb og Mentor.
 
Du vil blive en del af en faglig stærk og systematisk arbejdende afdeling. Vi har fokus på udvikling af vores faglighed og arbejdsgange i forhold til de konkrete resultatmål.
Det har vi, fordi vi arbejder målrettet med, at finde ressourcer og løsninger i forhold til de udfordringer de borgere, der er indstillet til ressourceforløb, har.
Vi er iderige, nysgerrige og lægger stor vægt på uhøjtidelighed og humor i vores hverdag.
Du vil blive mødt af en synlig, tilgængelig faglig ledelse, både i forhold til opfølgning på det du lykkes med og hvordan – og i forhold til din trivsel og udvikling.
 
Primære opgave.
Den primære opgave i afdelingen er, at de borgere der er længst væk fra arbejdsmarkedet opnår tilknytning og fastholdelse til arbejdsmarkedet i det omfang, det er muligt.
 
Afdelingen varetager opgaver i forhold til Ressourceforløb og Mentorindsatsen.
Du vil blive placeret i Ressourceteamet, hvor dine opgaver vil være, at
 
•  afholde jobsamtaler med et stærkt beskæftigelsesfokus,
•  støtte borgerne i at gennemføre forskellige udviklingsaktiviteter,
•  iværksætte beskæftigelsesindsatser,
•  følge op på, og koordinere de forskellige indsatser på tværs af Jobcenter, Kommunen i     øvrigt og mange andre.
 
Din faglige profil.
Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, og gerne med kendskab til myndighedsopgaver i jobcentre.
 
Det er vigtigt for os, at du
kan skabe resultater
kan planlægge og bevare overblik
kan koordinere og skabe retning
kan samarbejde - med mange
kan indgå i de forandringer og tilpasninger, der vil ske, nysgerrigt og konstruktivt
kender dine faglige og menneskelige ressourcer
kan bede om hjælp, hvis du oplever et behov.
 
Kort om Ressourceforløb og Mentor.
Vi er 2 velfungerende enheder, med en fælles kerneopgave og forskellige primær opgaver. Udover afdelingslederen vil du finde en faglige leder for Ressourceteamet og en faglig koordinator for Mentorindsatsen.
 
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte:
Afdelingsleder Robert Lindholm Kristensen 21546432, eller
faglig leder Anne Mette Randers, 23486035.
 
Lønindplacering sker i henhold til gældende overenskomst og aftalen om ny løn.
Ansøgningsfrist den 26 juni 2019.
Vi forventer at afvikle samtalerne i uge 27.
Alene de kandidater der indkaldes får en tilbagemelding.
 
Vi ønsker, at du tiltræder snarest mulig, senest den 1. september 2019.
 
Om Jobcenter Horsens
Jobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre med over 350 ansatte. Vi har det sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der står uden for arbejdsmarkedet, videre.
I Jobcenter Horsens er vores mål, at flere skal være en del af arbejdsmarkedet, og at virksomhederne skal kunne få den arbejdskraft, de har behov for. Vi tror på, at åbenhed og samarbejde er vejen til at nå målet, og vi er kendt for at have et stærkt samarbejde med virksomheder og organisationer i lokalsamfundet.
I Jobcenter Horsens har vi et erklæret mål om at arbejde efterspørgselsorienteret. Det betyder, at vi hele tiden er opmærksomme på vores omgivelsers behov – særligt behovet for arbejdskraft på det lokale og regionale arbejdsmarked.
Samtidig arbejder vi efter, at vores kontakt med ledige skal være jobrettet, så der hele tiden er et konkret job i sigte for den indsats, vi tilbyder.
Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Derfor er det vigtigt for os, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi har stort fokus på medarbejdernes trivsel og på et sundt og sikkert arbejdsmiljø.
Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dk
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegJobcenter HorsensHorsens2019-06-04T14:00:14.7402019-06-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

AC-fuldmægtig til Sundhedsplanlægning

Sundhedsplanlægning

Vejle
Vil du bidrage til udviklingen af sundhedsvæsenet? Har du en faglig integritet, er du ansvarsbevidst i din opgaveløsning og har du mod på strategisk udvikling kombineret med effektiv sagsbehandling? Så er du måske vores kommende kollega. Vil du bidr...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019

Gennemgående Koordinerende Beskæftigelsesrådgivere til Ressourceforløb

Jobcenter Horsens

Horsens
Ressourceforløb og Mentor søger 2 socialrådgivere socialformidlere.Begge stillinger er på 37 timer, som udgangspunkt tidsbegrænset et år. Trives du med mange forskellige opgaver, travlhed og forandringer og i et miljø med høj faglighed og gode kolle...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019