Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingssekretær til Tværsektorielt samarbejde i regionshuset

Er du blæksprutten, der kan være mange steder på én gang, og få det hele til at glide i en hektisk hverdag? Er du serviceminded, og nyder du at hjælpe dine kolleger med alt fra stort til småt? Så er du måske vores nye afdelingssekretær.

I Tværsektorielt samarbejde arbejder vi tæt sammen med sygehusene, kommunerne og de praktiserende læger om trygge overgange for de patienter, der krydser sektorgrænser, fx patienter, der har været indlagt, og som efterfølgende skal genoptrænes i kommunen. Afdelingen er med til at udforme de aftaler, der skal til for at sikre, at patientforløbene bliver gode og sammenhængende, ligesom vores opgave er at betjene politiske og administrative udvalg.

Der er stort fokus på det tværsektorielle samarbejde. Derfor er vores afdeling også en spændende arbejdsplads, og der er mange ting i gang. Vi samarbejder med andre afdelinger i huset, ligesom vi har mange samarbejdspartnere udenfor huset. Og vi har som udgangspunkt, at vi hele tiden kan blive bedre til det, vi laver, og vi har derfor meget fokus på, hvordan vi forbedrer os. 

Dine opgaver

Opgaverne, som vi er afhængige af, at du løser, er:

  • Kalenderstyring, mødebookning, forplejning og telefonpasning, samt referater i begrænset omfang.
  • Hjælp til store og små praktiske opgaver.
  • Samling af dagsordener i vores elektroniske dagsordenssystem.
  • Betaling af regninger og varetagelse af andre økonomiopgaver.
  • Opdatering af vores del af regionens hjemmeside og af intranettet.
  • Overblik over vores it-udstyr, telefoner og andet elektronisk udstyr.

Dine kompetencer

Vi forventer, at du:

  • Har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse.
  • Har erfaringer fra lignende jobs.
  • Er imødekommende og serviceminded og har glæde ved at hjælpe kolleger.
  • Er forudseende og struktureret af natur, så både små og store opgaver bliver fulgt til dørs.
  • Kan fungere i en hverdag, hvor du nogle gange må smide det, du har i hænderne.
  • Er velbevandret i Officepakken (vi skal nok sørge for oplæring i andre it-systemer til journalisering, økonomistyring, webredigering m.m.)

Det vil desuden være en fordel, hvis du har indsigt i sundhedsvæsenets opgaver og opbygning og forståelse for administrative procedurer og forretningsgange.

Afdelingen

Vi er 18 ansatte i afdelingen. Du bliver en del af en faglig stærk afdeling, som også lægger vægt på gensidig sparring og trivsel i hverdagen. Vi er en arbejdsplads, der sikrer faglige og personlige udviklingsmuligheder, men som også har fokus på den rette balance mellem arbejdstid og fritid. Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er travlt, men vi har også plads til forskellighed og et godt grin. 

Løn og ansættelsesvilkår 

Dit arbejdssted er i Regionshuset i Vejle.

Der er tale om en fast stilling, som i udgangspunktet er på 30 timer. Men der er mulighed for, at stillingen kan blive på fuld tid.

Løn og ansættelsesvilkår i forhold til gældende overenskomst. 

Tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. 

Yderligere oplysninger 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret afdelingschef Kurt Æbelø på telefon 2920 1232 eller mail kae@rsyd.dk.  

Ansøgning 

Ansøgningsfristen er søndag 16. juni 2019. Vi holder samtaler fredag 21. juni 2019.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033089Phoenix-6651a8e612019-05-28T13:00:30.870Afdelingssekretær til Tværsektorielt samarbejde i regionshuset

Er du blæksprutten, der kan være mange steder på én gang, og få det hele til at glide i en hektisk hverdag? Er du serviceminded, og nyder du at hjælpe dine kolleger med alt fra stort til småt? Så er du måske vores nye afdelingssekretær.

I Tværsektorielt samarbejde arbejder vi tæt sammen med sygehusene, kommunerne og de praktiserende læger om trygge overgange for de patienter, der krydser sektorgrænser, fx patienter, der har været indlagt, og som efterfølgende skal genoptrænes i kommunen. Afdelingen er med til at udforme de aftaler, der skal til for at sikre, at patientforløbene bliver gode og sammenhængende, ligesom vores opgave er at betjene politiske og administrative udvalg.

Der er stort fokus på det tværsektorielle samarbejde. Derfor er vores afdeling også en spændende arbejdsplads, og der er mange ting i gang. Vi samarbejder med andre afdelinger i huset, ligesom vi har mange samarbejdspartnere udenfor huset. Og vi har som udgangspunkt, at vi hele tiden kan blive bedre til det, vi laver, og vi har derfor meget fokus på, hvordan vi forbedrer os. 

Dine opgaver

Opgaverne, som vi er afhængige af, at du løser, er:

  • Kalenderstyring, mødebookning, forplejning og telefonpasning, samt referater i begrænset omfang.
  • Hjælp til store og små praktiske opgaver.
  • Samling af dagsordener i vores elektroniske dagsordenssystem.
  • Betaling af regninger og varetagelse af andre økonomiopgaver.
  • Opdatering af vores del af regionens hjemmeside og af intranettet.
  • Overblik over vores it-udstyr, telefoner og andet elektronisk udstyr.

Dine kompetencer

Vi forventer, at du:

  • Har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse.
  • Har erfaringer fra lignende jobs.
  • Er imødekommende og serviceminded og har glæde ved at hjælpe kolleger.
  • Er forudseende og struktureret af natur, så både små og store opgaver bliver fulgt til dørs.
  • Kan fungere i en hverdag, hvor du nogle gange må smide det, du har i hænderne.
  • Er velbevandret i Officepakken (vi skal nok sørge for oplæring i andre it-systemer til journalisering, økonomistyring, webredigering m.m.)

Det vil desuden være en fordel, hvis du har indsigt i sundhedsvæsenets opgaver og opbygning og forståelse for administrative procedurer og forretningsgange.

Afdelingen

Vi er 18 ansatte i afdelingen. Du bliver en del af en faglig stærk afdeling, som også lægger vægt på gensidig sparring og trivsel i hverdagen. Vi er en arbejdsplads, der sikrer faglige og personlige udviklingsmuligheder, men som også har fokus på den rette balance mellem arbejdstid og fritid. Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er travlt, men vi har også plads til forskellighed og et godt grin. 

Løn og ansættelsesvilkår 

Dit arbejdssted er i Regionshuset i Vejle.

Der er tale om en fast stilling, som i udgangspunktet er på 30 timer. Men der er mulighed for, at stillingen kan blive på fuld tid.

Løn og ansættelsesvilkår i forhold til gældende overenskomst. 

Tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. 

Yderligere oplysninger 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret afdelingschef Kurt Æbelø på telefon 2920 1232 eller mail kae@rsyd.dk.  

Ansøgning 

Ansøgningsfristen er søndag 16. juni 2019. Vi holder samtaler fredag 21. juni 2019.  

2019-06-17T00:55:45.337 Er du blæksprutten, der kan være mange steder på én gang, og få det hele til at glide i en hektisk hverdag? Er du serviceminded, og nyder du at hjælpe dine kolleger med alt fra stort til småt? Så er du måske vores nye afdelingssekretær. I Tværsektorielt samarbejde arbejder vi tæt sammen med sygehusene, kommunerne og de praktiserende læger om trygge overgange for de patienter, der krydser sektorgrænser, fx patienter, der har været indlagt, og som efterfølgende skal genoptrænes i kommunen. Afdelingen er med til at udforme de aftaler, der skal til for at sikre, at patientforløbene bliver gode og sammenhængende, ligesom vores opgave er at betjene politiske og administrative udvalg. Der er stort fokus på det tværsektorielle samarbejde. Derfor er vores afdeling også en spændende arbejdsplads, og der er mange ting i gang. Vi samarbejder med andre afdelinger i huset, ligesom vi har mange samarbejdspartnere udenfor huset. Og vi har som udgangspunkt, at vi hele tiden kan blive bedre til det, vi laver, og vi har derfor meget fokus på, hvordan vi forbedrer os. Dine opgaver Opgaverne, som vi er afhængige af, at du løser, er: Kalenderstyring, mødebookning, forplejning og telefonpasning, samt referater i begrænset omfang. Hjælp til store og små praktiske opgaver. Samling af dagsordener i vores elektroniske dagsordenssystem. Betaling af regninger og varetagelse af andre økonomiopgaver. Opdatering af vores del af regionens hjemmeside og af intranettet. Overblik over vores it-udstyr, telefoner og andet elektronisk udstyr. Dine kompetencer Vi forventer, at du: Har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse. Har erfaringer fra lignende jobs. Er imødekommende og serviceminded og har glæde ved at hjælpe kolleger. Er forudseende og struktureret af natur, så både små og store opgaver bliver fulgt til dørs. Kan fungere i en hverdag, hvor du nogle gange må smide det, du har i hænderne. Er velbevandret i Officepakken (vi skal nok sørge for oplæring i andre it-systemer til journalisering, økonomistyring, webredigering m.m.) Det vil desuden være en fordel, hvis du har indsigt i sundhedsvæsenets opgaver og opbygning og forståelse for administrative procedurer og forretningsgange. Afdelingen Vi er 18 ansatte i afdelingen. Du bliver en del af en faglig stærk afdeling, som også lægger vægt på gensidig sparring og trivsel i hverdagen. Vi er en arbejdsplads, der sikrer faglige og personlige udviklingsmuligheder, men som også har fokus på den rette balance mellem arbejdstid og fritid. Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er travlt, men vi har også plads til forskellighed og et godt grin. Løn og ansættelsesvilkår Dit arbejdssted er i Regionshuset i Vejle. Der er tale om en fast stilling, som i udgangspunktet er på 30 timer. Men der er mulighed for, at stillingen kan blive på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår i forhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret afdelingschef Kurt Æbelø på telefon 2920 1232 eller mail kae@rsyd.dk. Ansøgning Ansøgningsfristen er søndag 16. juni 2019. Vi holder samtaler fredag 21. juni 2019.10Phoenix6651a8e6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207653&DepartmentId=21830&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3536370Tværsektorielt samarbejde11Damhaven 127100VejleDKDanmarkORS/6651a8e6_logo.pngORS/Small/6651a8e6_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent768888RegionSyddanmarkMinimum20765300028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6651a8e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6651a8e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6651a8e6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6651a8e6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgAfdelingssekretær til Tværsektorielt samarbejde i regionshuset12007991Dansk3Læse/ tale411513Afdelingssekretær5Kontor og administration361937209kae@rsyd.dkDanmarkDanmarkda-DK