Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Affaldsplanlægger med driftsansvar

Er du fagligt stærk på affaldsområdet, og ønsker du et job med politisk bevågenhed og administrativt ansvar for driften af affaldsområde i Ringsted Kommune, så er det dig vi leder efter.

Om jobbet
I Ringsted Kommune har vi i 2018 implementeret ny affaldsordning, hvor borgerne skal sortere deres affald meget mere. Vi er nu i fuld gang med at følge op på ordningen. I den nye ordning tilbyder vi også nedgravede løsninger, hvor vi vil indgå i et konstruktivt samarbejde med boligselskaber og leverandøren. Samtidig har vi fået nyt affaldsregistreringssystem, Renoweb, som vi skal tilpasse og optimere.

Som affaldsplanlægger med driftsansvar får du ansvarsområder inden for udbud og kontrakter, økonomi og optimering af vores affaldsordninger. Du vil også få en bred kontaktflade til mange forskelligartede målgrupper som boligforeninger, virksomheder, affaldsselskab og ledelse, herunder politikkere. Dette foregår selvfølgelig i samarbejde med dine kollegaer i affaldsgruppen. For at du kan have fokus på de driftsmæssige- og faglige opgaver i løbet af dagen, skal du ikke tage dig af personaleansvaret. Det ligger hos lederen af Natur og Miljø.

Vi har et tæt samarbejde med vores affaldsselskab, AffaldPlus, og de øvrige kommuner i samarbejdet, hvor du har mulighed for at få masser af faglig sparring.

Dine opgaver

  • udbud, kontraktstyring, lagerstyring og samarbejde med renovatør og leverandører
  • økonomi, bl.a. budget, regnskab, beregning af gebyrer og kontering af faktura
  • servicering af det politiske niveau
  • gennemførelse af initiativer fra kommunens affaldsplan
  • deltage i kontaktgruppemøder i vores affaldsselskab, AffaldPlus
  • administration og udvikling af kommunens affaldsordninger, herunder tilsyn
  • faglig sparring med teamets kolleger inklusiv teamlederen

Hvem er du
Vi ser gerne, at du har erfaringer med affaldsområdet, enten fra affaldsbranchen eller fra det kommunale affaldsområde. Du har formodentlig en teknisk uddannelse som ingeniør, miljøtekniker eller tilsvarende og har en ”hands on” tilgang. Du har erfaring inden for affaldsområdet med indsigt i lovgivningen.

Vi lægger vægt på, at du:
  • har flair for tal og god økonomisk sans
  • arbejder struktureret og målrettet
  • er god til at kommunikere og skabe samarbejde på tværs
  • er fleksibel og har et godt humør
  • trives med en stor kontaktflade

Afdeling
Du vil blive en del af Natur og Miljø, hvor vi i dag er 20 medarbejdere og en leder. Afdelingen arbejder med beskyttelse af miljø, natur og grundvand, vandløbsvedligeholdelse, klima, jordforurening og affald.  

Vi er tre medarbejdere inkl. dig, der arbejder med affald. Vi håndterer alle opgaver inden for affaldsområdet – både affald fra private og erhverv. Vi får hjælp til henvendelser fra borgere af vores Frontoffice. Vi går ind for åbenhed, sparring og deling af viden, både i affaldsteamet og i vores samarbejde i AffaldPlus.



Vi tilbyder
  • selvstændigt og ansvarsfuldt job med fokus på udvikling og involvering af affaldsområdet
  • stor medbestemmelse og mulighed for selv at planlægge dit arbejde
  • mulighed for efteruddannelse og personlig udvikling
  • personalegoder som fx massage- og frugtordning
  • personaleforening med mange spændende tilbud
  • en afdeling med en uhøjtidelig og fri omgangstone og god humor

Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil.

Der bliver afholdt ansættelsessamtaler den 27. juni 2019.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030839Phoenix-e1bf3cbb12019-06-04T00:00:00Affaldsplanlægger med driftsansvarEr du fagligt stærk på affaldsområdet, og ønsker du et job med politisk bevågenhed og administrativt ansvar for driften af affaldsområde i Ringsted Kommune, så er det dig vi leder efter.

Om jobbet
I Ringsted Kommune har vi i 2018 implementeret ny affaldsordning, hvor borgerne skal sortere deres affald meget mere. Vi er nu i fuld gang med at følge op på ordningen. I den nye ordning tilbyder vi også nedgravede løsninger, hvor vi vil indgå i et konstruktivt samarbejde med boligselskaber og leverandøren. Samtidig har vi fået nyt affaldsregistreringssystem, Renoweb, som vi skal tilpasse og optimere.

Som affaldsplanlægger med driftsansvar får du ansvarsområder inden for udbud og kontrakter, økonomi og optimering af vores affaldsordninger. Du vil også få en bred kontaktflade til mange forskelligartede målgrupper som boligforeninger, virksomheder, affaldsselskab og ledelse, herunder politikkere. Dette foregår selvfølgelig i samarbejde med dine kollegaer i affaldsgruppen. For at du kan have fokus på de driftsmæssige- og faglige opgaver i løbet af dagen, skal du ikke tage dig af personaleansvaret. Det ligger hos lederen af Natur og Miljø.

Vi har et tæt samarbejde med vores affaldsselskab, AffaldPlus, og de øvrige kommuner i samarbejdet, hvor du har mulighed for at få masser af faglig sparring.

Dine opgaver
  • udbud, kontraktstyring, lagerstyring og samarbejde med renovatør og leverandører
  • økonomi, bl.a. budget, regnskab, beregning af gebyrer og kontering af faktura
  • servicering af det politiske niveau
  • gennemførelse af initiativer fra kommunens affaldsplan
  • deltage i kontaktgruppemøder i vores affaldsselskab, AffaldPlus
  • administration og udvikling af kommunens affaldsordninger, herunder tilsyn
  • faglig sparring med teamets kolleger inklusiv teamlederen

Hvem er du
Vi ser gerne, at du har erfaringer med affaldsområdet, enten fra affaldsbranchen eller fra det kommunale affaldsområde. Du har formodentlig en teknisk uddannelse som ingeniør, miljøtekniker eller tilsvarende og har en ”hands on” tilgang. Du har erfaring inden for affaldsområdet med indsigt i lovgivningen.

Vi lægger vægt på, at du:
  • har flair for tal og god økonomisk sans
  • arbejder struktureret og målrettet
  • er god til at kommunikere og skabe samarbejde på tværs
  • er fleksibel og har et godt humør
  • trives med en stor kontaktflade

Afdeling
Du vil blive en del af Natur og Miljø, hvor vi i dag er 20 medarbejdere og en leder. Afdelingen arbejder med beskyttelse af miljø, natur og grundvand, vandløbsvedligeholdelse, klima, jordforurening og affald.  

Vi er tre medarbejdere inkl. dig, der arbejder med affald. Vi håndterer alle opgaver inden for affaldsområdet – både affald fra private og erhverv. Vi får hjælp til henvendelser fra borgere af vores Frontoffice. Vi går ind for åbenhed, sparring og deling af viden, både i affaldsteamet og i vores samarbejde i AffaldPlus.



Vi tilbyder
  • selvstændigt og ansvarsfuldt job med fokus på udvikling og involvering af affaldsområdet
  • stor medbestemmelse og mulighed for selv at planlægge dit arbejde
  • mulighed for efteruddannelse og personlig udvikling
  • personalegoder som fx massage- og frugtordning
  • personaleforening med mange spændende tilbud
  • en afdeling med en uhøjtidelig og fri omgangstone og god humor

Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil.

Der bliver afholdt ansættelsessamtaler den 27. juni 2019.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.

2019-06-20T00:51:31.980 Er du fagligt stærk på affaldsområdet, og ønsker du et job med politisk bevågenhed og administrativt ansvar for driften af affaldsområde i Ringsted Kommune, så er det dig vi leder efter. Om jobbet I Ringsted Kommune har vi i 2018 implementeret ny affaldsordning, hvor borgerne skal sortere deres affald meget mere. Vi er nu i fuld gang med at følge op på ordningen. I den nye ordning tilbyder vi også nedgravede løsninger, hvor vi vil indgå i et konstruktivt samarbejde med boligselskaber og leverandøren. Samtidig har vi fået nyt affaldsregistreringssystem, Renoweb, som vi skal tilpasse og optimere. Som affaldsplanlægger med driftsansvar får du ansvarsområder inden for udbud og kontrakter, økonomi og optimering af vores affaldsordninger. Du vil også få en bred kontaktflade til mange forskelligartede målgrupper som boligforeninger, virksomheder, affaldsselskab og ledelse, herunder politikkere. Dette foregår selvfølgelig i samarbejde med dine kollegaer i affaldsgruppen. For at du kan have fokus på de driftsmæssige- og faglige opgaver i løbet af dagen, skal du ikke tage dig af personaleansvaret. Det ligger hos lederen af Natur og Miljø. Vi har et tæt samarbejde med vores affaldsselskab, AffaldPlus, og de øvrige kommuner i samarbejdet, hvor du har mulighed for at få masser af faglig sparring. Dine opgaver udbud, kontraktstyring, lagerstyring og samarbejde med renovatør og leverandørerøkonomi, bl.a. budget, regnskab, beregning af gebyrer og kontering af fakturaservicering af det politiske niveaugennemførelse af initiativer fra kommunens affaldsplandeltage i kontaktgruppemøder i vores affaldsselskab, AffaldPlusadministration og udvikling af kommunens affaldsordninger, herunder tilsynfaglig sparring med teamets kolleger inklusiv teamlederen Hvem er du Vi ser gerne, at du har erfaringer med affaldsområdet, enten fra affaldsbranchen eller fra det kommunale affaldsområde. Du har formodentlig en teknisk uddannelse som ingeniør, miljøtekniker eller tilsvarende og har en hands on tilgang. Du har erfaring inden for affaldsområdet med indsigt i lovgivningen. Vi lægger vægt på, at du:har flair for tal og god økonomisk sansarbejder struktureret og målretteter god til at kommunikere og skabe samarbejde på tværser fleksibel og har et godt humørtrives med en stor kontaktflade Afdeling Du vil blive en del af Natur og Miljø, hvor vi i dag er 20 medarbejdere og en leder. Afdelingen arbejder med beskyttelse af miljø, natur og grundvand, vandløbsvedligeholdelse, klima, jordforurening og affald. Vi er tre medarbejdere inkl. dig, der arbejder med affald. Vi håndterer alle opgaver inden for affaldsområdet både affald fra private og erhverv. Vi får hjælp til henvendelser fra borgere af vores Frontoffice. Vi går ind for åbenhed, sparring og deling af viden, både i affaldsteamet og i vores samarbejde i AffaldPlus. Vi tilbyderselvstændigt og ansvarsfuldt job med fokus på udvikling og involvering af affaldsområdetstor medbestemmelse og mulighed for selv at planlægge dit arbejdemulighed for efteruddannelse og personlig udviklingpersonalegoder som fx massage- og frugtordningpersonaleforening med mange spændende tilbuden afdeling med en uhøjtidelig og fri omgangstone og god humor Vi bryster os af, at Ringsted Kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil. Der bliver afholdt ansættelsessamtaler den 27. juni 2019. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.11jobnete1bf3cbb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000000https://ringsted.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=945288d4-0609-44f8-a239-06125f24bf5a0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøgeEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxeEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3534202Teknik- og Miljøcenter11Rønnedevej 94100RingstedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766880JobNet4994722499472210024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1bf3cbbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1bf3cbbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1bf3cbb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e1bf3cbb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/4.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Bygge og anlæg?12007981Dansk3Læse/ tale933533Miljøingeniør21Bygge og anlæg361890527noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330055141Klima- og spildevandsmedarbejder til Greve KommuneRobot Greve Kommune er beliggende mellem København og Køge. Vi har 8 km dejlig strand, og vi har stor opmærksomhed på håndtering af spildevand for at medvirke til at skabe et så rent badevand som muligt. Vi har endvidere stort fokus på, at vores store bolig- og erhvervsområder sikres med den fornødne tilpasning til klimaudviklingen. Vi har stor byggeaktivitet i kommunen og en løbende byomdannelse, der afstedkommer nye tiltag for håndtering af regnvand og spildevand, så det giver størst mulig værdi for borgere og naturen. Vi kan tilbyde en spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige færdigheder og opnå kendskab til andre dele af miljø- og naturområdet. Du vil indgå i enheden for Byg og Miljø, hvor vi har højt til loftet og fokus på, at vi selvstændigt tilrettelægger vores opgaver i nært samarbejde med områdets interessenter. Du vil få kvalificerede og engagerede kolleger med teamånd og som sætter pris på tværfaglighed på alle niveauer. Vi forventer, at du har en miljøfaglig baggrund, og at du har erfaring med myndighedsopgaver på spildevandsområdet fra kommune, stat eller privat rådgivningsvirksomhed. Vi lægger vægt på, at du kan strukturere dine opgaver, prioritere din tid og kommunikere tydeligt både i tale og på skrift. Vi forventer også, at du er en teamplayer, som kan hjælpe og inspirere kolleger ved opgaveløsning på tværs af teams og faglighed. Dine opgaver vil primært bestå i: Myndighedsbehandling, herunder udledningstilladelser og spildevandsplan Deltage i klimatilpasningsprojekter primært med forsyningsselskabet Håndtering af overfladevand ved lokalplanlægning Opfølgning på kloakering af ejendomme i det åbne land Deltage i projekt om kildeopsporing og fejltilslutning Myndighedsbetjening -vejledning om regler på området for håndtering af overfladevand og spildevandsområdet Enheden for Byg og Miljø er en del af Center for Teknik og Miljø, der består af i alt 3 enheder som dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område. Ansættelsen er en fuldtidsstilling på 37 timer uge med flextid. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Du kan finde oplysninger om Greve Kommune på www.greve.dk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Byg & Miljøchef Peter H. Schaarup, phs@greve.dk på 43 97 94 31 eller civilingeniør Tommy Koefoed, tko@greve.dk på 43 97 94 30. Vi afholder samtaler mandag den 26. august 2019Greve Kommune er beliggende mellem København og Køge. Vi har 8 km dejlig strand, og vi har stor opmærksomhed på håndtering af spildevand for at medvirke til at skabe et så rent badevand som muligt. Vi har endvidere stort fokus på, at vores store bolig- og erhvervsområder sikres med den fornødne tilpasning til klimaudviklingen. Vi har stor byggeaktivitet i kommunen og en løbende byomdannelse, der afstedkommer nye tiltag for håndtering af regnvand og spildevand, så det giver størst mulig værdi for borgere og naturen.

Vi kan tilbyde en spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor du får mulighed for at udvikle dine faglige færdigheder og opnå kendskab til andre dele af miljø- og naturområdet.

Du vil indgå i enheden for Byg og Miljø, hvor vi har højt til loftet og fokus på, at vi selvstændigt tilrettelægger vores opgaver i nært samarbejde med områdets interessenter. Du vil få kvalificerede og engagerede kolleger med teamånd og som sætter pris på tværfaglighed på alle niveauer.

Vi forventer, at du har en miljøfaglig baggrund, og at du har erfaring med myndighedsopgaver på spildevandsområdet fra kommune, stat eller privat rådgivningsvirksomhed. Vi lægger vægt på, at du kan strukturere dine opgaver, prioritere din tid og kommunikere tydeligt – både i tale og på skrift. Vi forventer også, at du er en teamplayer, som kan hjælpe og inspirere kolleger ved opgaveløsning på tværs af teams og faglighed.

Dine opgaver vil primært bestå i:

  • Myndighedsbehandling, herunder udledningstilladelser og spildevandsplan

  • Deltage i klimatilpasningsprojekter primært med forsyningsselskabet

  • Håndtering af overfladevand ved lokalplanlægning

  • Opfølgning på kloakering af ejendomme i det åbne land

  • Deltage i projekt om kildeopsporing og fejltilslutning

  • Myndighedsbetjening/-vejledning om regler på området for håndtering af overfladevand og spildevandsområdet

Enheden for Byg og Miljø er en del af Center for Teknik og Miljø, der består af i alt 3 enheder som dækker alle kommunens opgaver på det tekniske område.

Ansættelsen er en fuldtidsstilling på 37 timer/uge med flextid. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Du kan finde oplysninger om Greve Kommune på www.greve.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Byg & Miljøchef Peter H. Schaarup, phs@greve.dk på 43 97 94 31 eller civilingeniør Tommy Koefoed, tko@greve.dk på 43 97 94 30.

Vi afholder samtaler mandag den 26. august 2019





Center for Teknik og MiljøGreve2019-07-05T00:00:002019-08-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Klima- og spildevandsmedarbejder til Greve Kommune

Center for Teknik og Miljø

Greve
Greve Kommune er beliggende mellem København og Køge. Vi har 8 km dejlig strand, og vi har stor opmærksomhed på håndtering af spildevand for at medvirke til at skabe et så rent badevand som muligt. Vi har endvidere stort fokus på, at vores store bol...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019