Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Aflastningsfamilie

Der søges en aflastningsfamilie til 2 overnatninger pr. måned fra lørdag til søndag, fordelt på 2 weekender.

Aflastningsfamilien søges til en dreng på 13 år med infantil autisme. Familien består af mor, far og to søskende. Drengen interesserer sig for at læse, gå ture, madlavning, spille online spil og badminton. Han er en kærlig og omsorgsfuld dreng med begavelse indenfor normal området.

Det forventes, at du er en person, som har kendskab til autisme pædagogik, kan skabe struktur og forudsigelighed. Derudover er du psykisk robust og besidder en stor tålmodighed. Du skal ikke have mindre børn under 12 år.

Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver. Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v/koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299.

Ansøgningsfrist 1. marts 2019.

Ved ansættelse indhentes børn- og straffeattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942097Phoenix-d9f8663f12019-01-14T16:00:56.757Aflastningsfamilie

Der søges en aflastningsfamilie til 2 overnatninger pr. måned fra lørdag til søndag, fordelt på 2 weekender.

Aflastningsfamilien søges til en dreng på 13 år med infantil autisme. Familien består af mor, far og to søskende. Drengen interesserer sig for at læse, gå ture, madlavning, spille online spil og badminton. Han er en kærlig og omsorgsfuld dreng med begavelse indenfor normal området.

Det forventes, at du er en person, som har kendskab til autisme pædagogik, kan skabe struktur og forudsigelighed. Derudover er du psykisk robust og besidder en stor tålmodighed. Du skal ikke have mindre børn under 12 år.

Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver. Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v/koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299.

Ansøgningsfrist 1. marts 2019.

Ved ansættelse indhentes børn- og straffeattest.

2019-02-19T00:50:37.030 Der søges en aflastningsfamilie til 2 overnatninger pr. måned fra lørdag til søndag, fordelt på 2 weekender. Aflastningsfamilien søges til en dreng på 13 år med infantil autisme. Familien består af mor, far og to søskende. Drengen interesserer sig for at læse, gå ture, madlavning, spille online spil og badminton. Han er en kærlig og omsorgsfuld dreng med begavelse indenfor normal området. Det forventes, at du er en person, som har kendskab til autisme pædagogik, kan skabe struktur og forudsigelighed. Derudover er du psykisk robust og besidder en stor tålmodighed. Du skal ikke have mindre børn under 12 år. Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver. Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299. Ansøgningsfrist 1. marts 2019. Ved ansættelse indhentes børn- og straffeattest.10Phoenixd9f8663f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-18T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1493&ERId=325890EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3435155Middelfart Kommune11Teglgårdsparken 1035500MiddelfartDKDanmarkORS/d9f8663f_logo.gifORS/Small/d9f8663f_logo.gif0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693750MiddelfartkommuneMinimum511850001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9f8663fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9f8663fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9f8663f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9f8663f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgØnsker du et spændende job som Koordinator? Hos Middelfart Kommune tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007971Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration360113243lone.damgaard@middelfart.dkDKDanmarkDKDanmark330008962Barselsvikar - koordinatorRobot Barselsvikar - koordinator Har du et netværk blandt de flersprogede familier og kan du matche et barn med en frivillig? Så er jobbet måske lige noget for dig. 2 Timer om Ugen er en organisation i Odense, der matcher flersprogede børn i alderen 3-8 år med voksne frivillige, en til en. Barnet og den voksne tilbringer to timer om ugen sammen. Formålet er at udvikle barnet sprogligt og kulturelt før og omkring skolestarten. Indsatsen blev positivt evalueret med midler fra TrygFonden i 2016, ligesom den har succes i det daglige arbejde. 2 Timer om Ugen har i januar 2019 åbnet en afdeling i Esbjerg, som der løbende er samarbejde med. Du skal som koordinator stå for den daglige drift af foreningen i Odense med kontakt til frivillige, forældre og andre samarbejdspartnere. Det er vigtigt, at du som person har og kan skabe tillid til flersprogede børnefamilier. Vi søger en medarbejder der har gå-på-mod og som kan arbejde selvstændigt har gennemslagskraft og evne til at motivere er resultatorienteret har erfaring med frivilligt arbejde er god til mundtlig og skriftlig kommunikation er fleksibel, da en del af arbejdet vil foregå andre steder end på kontoret Som koordinator bliver dine arbejdsopgaver bl.a. at arbejde tæt sammen med formanden og øvrige bestyrelse sikre håndtering af daglig drift, herunder samarbejde med foreningens revisor interviewe frivillige og flersprogede børnefamilier matche flersprogede børn med frivillige opfølgning og evt. konflikthåndtering Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte sekretariatchef, Alaa Abdol-Hamid, på 2timeromugen@gmail.com eller formand for bestyrelsen, Pia Sigmund, på 24803106. Send din ansøgning til 2timeromugen@gmail.com mærket: Barselsvikar - koordinator. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 21.

Barselsvikar - koordinator

Har du et netværk blandt de flersprogede familier og kan du matche et barn med en frivillig? Så er jobbet måske lige noget for dig. 

2 Timer om Ugen er en organisation i Odense, der matcher flersprogede børn i alderen 3-8 år med voksne frivillige, en til en. Barnet og den voksne tilbringer to timer om ugen sammen. Formålet er at udvikle barnet sprogligt og kulturelt før og omkring skolestarten.
Indsatsen blev positivt evalueret med midler fra TrygFonden i 2016, ligesom den har succes i det daglige arbejde. 2 Timer om Ugen har i januar 2019 åbnet en afdeling i Esbjerg, som der løbende er samarbejde med.   

Du skal som koordinator stå for den daglige drift af foreningen i Odense med kontakt til frivillige, forældre og andre samarbejdspartnere. Det er vigtigt, at du som person har og kan skabe tillid til flersprogede børnefamilier.

Vi søger en medarbejder der

  • har gå-på-mod og som kan arbejde selvstændigt
  • har gennemslagskraft og evne til at motivere
  • er resultatorienteret
  • har erfaring med frivilligt arbejde
  • er god til mundtlig og skriftlig kommunikation
  • er fleksibel, da en del af arbejdet vil foregå andre steder end på kontoret


Som koordinator bliver dine arbejdsopgaver bl.a. at

  • arbejde tæt sammen med formanden og øvrige bestyrelse
  • sikre håndtering af daglig drift, herunder samarbejde med foreningens revisor
  • interviewe frivillige og flersprogede børnefamilier
  • matche flersprogede børn med frivillige
  • opfølgning og evt. konflikthåndtering


Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte sekretariatchef, Alaa Abdol-Hamid, på 2timeromugen@gmail.com eller formand for bestyrelsen, Pia Sigmund, på 24803106.

Send din ansøgning til 2timeromugen@gmail.com mærket: Barselsvikar - koordinator.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 21.

 

2 Timer om UgenOdense C2019-04-17T00:00:002019-05-13T00:00:00
330003460Eventkoordinatorelev søgesRobot Vores nuværende eventkoordinatorelev afslutter snart sin uddannelse, og vi søger derfor en ny elev med tiltrædelse i f.eks. august 2019. Lidt om os Lykke Co. A S tilbyder en række forskellige virksomhedsspil. Spillene er f.eks. velegnede som et afbræk i et møde eller som underholdning til sommerfesten. Vi er især kendt for vores underholdende spil, hvor man sammen med kollegaerne skal opklare fiktive mordsager, men vi tilbyder også spil med et mere lærende indhold, f.eks. vores innovationsspil Inventor Lab eller Operation Sundhed , der omhandler sundhed på arbejdspladsen. Vi laver ca. 300 arrangementer årligt og leverer til virksomheder i hele landet. Vi har mange af landets største virksomheder på kundelisten. Til dagligt er vi 6 fastansatte på kontoret og ca. 20 deltidsansatte instruktører, der deltager i afvikling af arrangementerne. Afvekslende hverdag Som eventkoordinatorelev kommer du i løbet af din uddannelse til at prøve kræfter med de fleste områder i vores virksomhed. Dine opgaver omfatter blandt andet: Kontakt til kunder fra arrangementet er solgt og frem til det er afviklet. Herunder besvarelse af spørgsmål fra kunden, koordinering af antal hold, deltagerantal, starttidspunkt m.m. Kontakt til lokation for aftaler om lokaler m.m. Lave tidsplaner og vagtplaner for instruktører. Sørge for pakning af spil og klargøring inden arrangementet. Deltagelse i afviklingen af arrangementer, hvor du har en aktiv rolle (f.eks. betjent, retsmediciner eller lign.). Du deltager ikke i samtlige arrangementer, men cirka 2 arrangementer om ugen. Briefe instruktører inden arrangementet. Ansvarlig for at arrangementerne afvikles iht. det aftalte og til kundens fulde tilfredshed. Evaluering af afholdte arrangementer og opfølgning herpå. Du får en meget varieret hverdag med frihed under ansvar og med stor mulighed for at tilrettelægge egen dag. Du bliver samtidigt en del af en virksomhed, der er i vækst og udvikling, og hvor beslutningsprocessen er kort. Du kommer til at sidde med ved bordet, når vi skal lave nye ting eller træffe beslutninger. Men som ansat i en mindre virksomhed, er du også med til at løse opgaver i den anden ende af skalaen, og derfor skal du også være klar på at tømme opvasker, vande blomster eller gå ud med skraldet. Jobbet indeholder flere kreative aspekter, men det er vigtigt at understrege, at indholdet i de forskellige arrangementer er ens fra gang til gang. Du skal således planlægge, pakke, koordinere og eksekvere, og kun i meget lille grad udtænke nye mordsager. Personen Vi leder efter en elev der: Er ansvarsbevidst og grundig samt følger sine opgaver helt til dørs. Arbejder struktureret og er detaljeorienteret. Elsker at tale i store forsamlinger, være på og er præsentabel. Er serviceminded og konstant har fokus på at kunde og deltagere skal have den bedste oplevelse. Er fleksibel og klar til at arbejde, når andre har fri. Er god til at formulere sig skriftligt og tale med kunder på mange niveauer. Det er samtidigt en fordel hvis du både skriver og taler engelsk. Har kørekort. Ansættelsesvilkår Løn, pension og ferie i henhold til gældende overenskomst. Starttidspunkt F.eks. august eller september 2019. Vi venter gerne på den rette. Arbejdstid 37 timer ugentligt med fleksibilitet mellem kl. 7 og 17. F.eks. fra kl. 7-15, kl. 8-16 eller kl. 9-17, så du er til stede i vores telefontid fra kl. 9-15. Skæve arbejdstider ifbm. arrangementer må forventes du har så fri på andre tidspunkter. Vi har arrangementer alle uges dage, men ugens mest travle dag er normalvis fredag. Frokost Vi har frokostordning og der er samtidigt mulighed for morgenmad. Din ansøgning Send din elektroniske ansøgning til direktør Dennis Lykke på dennis@lykkeco.dk. Medsend gerne billede. Du er også velkommen til at sende en lille video, hvor du præsenterer dig selv. Eventuelle vedhæftninger foretrækkes i pdf-format. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, så vi har modtaget den senest den 8. maj 2019 kl. 7.00. Vent ikke med at sende den, da vi løbende indkalder til samtaler og vi forbeholder os ret til at deaktivere opslaget, hvis vi finder den rette kandidat inden ansøgningsfristens udløb. Spørgsmål Har du spørgsmål til elevpladsen kan du kontakte Dennis Lykke på dennis@lykkeco.dk eller på 23 66 71 12 (gerne i tidsrummet 12.30 14.00). Vi glæder os meget til at læse din ansøgning!

Vores nuværende eventkoordinatorelev afslutter snart sin uddannelse, og vi søger derfor en ny elev med tiltrædelse i f.eks. august 2019. 

Lidt om os
Lykke & Co. A/S tilbyder en række forskellige virksomhedsspil. Spillene er f.eks. velegnede som et afbræk i et møde eller som underholdning til sommerfesten.

Vi er især kendt for vores underholdende spil, hvor man sammen med kollegaerne skal opklare fiktive mordsager, men vi tilbyder også spil med et mere lærende indhold, f.eks. vores innovationsspil “Inventor Lab” eller “Operation Sundhed”, der omhandler sundhed på arbejdspladsen.  

Vi laver ca. 300 arrangementer årligt og leverer til virksomheder i hele landet. Vi har mange af landets største virksomheder på kundelisten. Til dagligt er vi 6 fastansatte på kontoret og ca. 20 deltidsansatte instruktører, der deltager i afvikling af arrangementerne.

Afvekslende hverdag
Som eventkoordinatorelev kommer du i løbet af din uddannelse til at prøve kræfter med de fleste områder i vores virksomhed. Dine opgaver omfatter blandt andet:

  • Kontakt til kunder fra arrangementet er solgt og frem til det er afviklet. Herunder besvarelse af spørgsmål fra kunden, koordinering af antal hold, deltagerantal, starttidspunkt m.m.
  • Kontakt til lokation for aftaler om lokaler m.m.
  • Lave tidsplaner og vagtplaner for instruktører.
  • Sørge for pakning af spil og klargøring inden arrangementet.
  • Deltagelse i afviklingen af arrangementer, hvor du har en aktiv rolle (f.eks. betjent, retsmediciner eller lign.). Du deltager ikke i samtlige arrangementer, men cirka 2 arrangementer om ugen.
  • Briefe instruktører inden arrangementet.
  • Ansvarlig for at arrangementerne afvikles iht. det aftalte og til kundens fulde tilfredshed.
  • Evaluering af afholdte arrangementer og opfølgning herpå. 

Du får en meget varieret hverdag med frihed under ansvar og med stor mulighed for at tilrettelægge egen dag. Du bliver samtidigt en del af en virksomhed, der er i vækst og udvikling, og hvor beslutningsprocessen er kort.

Du kommer til at sidde med ved bordet, når vi skal lave nye ting eller træffe beslutninger. Men som ansat i en mindre virksomhed, er du også med til at løse opgaver i den anden ende af skalaen, og derfor skal du også være klar på at tømme opvasker, vande blomster eller gå ud med skraldet.

Jobbet indeholder flere kreative aspekter, men det er vigtigt at understrege, at indholdet i de forskellige arrangementer er ens fra gang til gang. Du skal således planlægge, pakke, koordinere og eksekvere, og kun i meget lille grad udtænke nye mordsager.

Personen
Vi leder efter en elev der:

  • Er ansvarsbevidst og grundig samt følger sine opgaver helt til dørs.
  • Arbejder struktureret og er detaljeorienteret.
  • Elsker at tale i store forsamlinger, være på og er præsentabel.
  • Er serviceminded og konstant har fokus på at kunde og deltagere skal have den bedste oplevelse.
  • Er fleksibel og klar til at arbejde, når andre har fri.
  • Er god til at formulere sig skriftligt og tale med kunder på mange niveauer. Det er samtidigt en fordel hvis du både skriver og taler engelsk.
  • Har kørekort.

Ansættelsesvilkår
Løn, pension og ferie i henhold til gældende overenskomst.

Starttidspunkt
F.eks. august eller september 2019. Vi venter gerne på den rette.   

Arbejdstid
37 timer ugentligt med fleksibilitet mellem kl. 7 og 17.
F.eks. fra kl. 7-15, kl. 8-16 eller kl. 9-17, så du er til stede i vores telefontid fra kl. 9-15.

Skæve arbejdstider ifbm. arrangementer må forventes – du har så fri på andre tidspunkter.
Vi har arrangementer alle uges dage, men ugens mest travle dag er normalvis fredag.

Frokost
Vi har frokostordning og der er samtidigt mulighed for morgenmad.

Din ansøgning
Send din elektroniske ansøgning til direktør Dennis Lykke på dennis@lykkeco.dk.
Medsend gerne billede. Du er også velkommen til at sende en lille video, hvor du præsenterer dig selv. Eventuelle vedhæftninger foretrækkes i pdf-format.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, så vi har modtaget den senest den 8. maj 2019 kl. 7.00.

Vent ikke med at sende den, da vi løbende indkalder til samtaler og vi forbeholder os ret til at deaktivere opslaget, hvis vi finder den rette kandidat inden ansøgningsfristens udløb. 

Spørgsmål
Har du spørgsmål til elevpladsen kan du kontakte Dennis Lykke på dennis@lykkeco.dk eller på 23 66 71 12 (gerne i tidsrummet 12.30 – 14.00).

Vi glæder os meget til at læse din ansøgning!

LYKKE & CO. A/SOdense SØ2019-04-09T00:00:002019-05-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Barselsvikar - koordinator

2 Timer om Ugen

Odense C
Barselsvikar - koordinator Har du et netværk blandt de flersprogede familier og kan du matche et barn med en frivillig? Så er jobbet måske lige noget for dig. 2 Timer om Ugen er en organisation i Odense, der matcher flersprogede børn i alderen 3-8 å...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:13. maj 2019

Eventkoordinatorelev søges

LYKKE & CO. A/S

Odense SØ
Vores nuværende eventkoordinatorelev afslutter snart sin uddannelse, og vi søger derfor en ny elev med tiltrædelse i f.eks. august 2019. Lidt om os Lykke Co. A S tilbyder en række forskellige virksomhedsspil. Spillene er f.eks. velegnede som et afbr...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:8. maj 2019