Aflastningsfamilie

Der søges en aflastningsfamilie til 2 overnatninger pr. måned fra lørdag til søndag, fordelt på 2 weekender.

Aflastningsfamilien søges til en dreng på 13 år med infantil autisme. Familien består af mor, far og to søskende. Drengen interesserer sig for at læse, gå ture, madlavning, spille online spil og badminton. Han er en kærlig og omsorgsfuld dreng med begavelse indenfor normal området.

Det forventes, at du er en person, som har kendskab til autisme pædagogik, kan skabe struktur og forudsigelighed. Derudover er du psykisk robust og besidder en stor tålmodighed. Du skal ikke have mindre børn under 12 år.

Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver. Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v/koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299.

Ansøgningsfrist 1. marts 2019.

Ved ansættelse indhentes børn- og straffeattest.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942097Phoenix-d9f8663f12019-01-14T16:00:56.757Aflastningsfamilie

Der søges en aflastningsfamilie til 2 overnatninger pr. måned fra lørdag til søndag, fordelt på 2 weekender.

Aflastningsfamilien søges til en dreng på 13 år med infantil autisme. Familien består af mor, far og to søskende. Drengen interesserer sig for at læse, gå ture, madlavning, spille online spil og badminton. Han er en kærlig og omsorgsfuld dreng med begavelse indenfor normal området.

Det forventes, at du er en person, som har kendskab til autisme pædagogik, kan skabe struktur og forudsigelighed. Derudover er du psykisk robust og besidder en stor tålmodighed. Du skal ikke have mindre børn under 12 år.

Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver. Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v/koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299.

Ansøgningsfrist 1. marts 2019.

Ved ansættelse indhentes børn- og straffeattest.

Der søges en aflastningsfamilie til 2 overnatninger pr. måned fra lørdag til søndag, fordelt på 2 weekender. Aflastningsfamilien søges til en dreng på 13 år med infantil autisme. Familien består af mor, far og to søskende. Drengen interesserer sig for at læse, gå ture, madlavning, spille online spil og badminton. Han er en kærlig og omsorgsfuld dreng med begavelse indenfor normal området. Det forventes, at du er en person, som har kendskab til autisme pædagogik, kan skabe struktur og forudsigelighed. Derudover er du psykisk robust og besidder en stor tålmodighed. Du skal ikke have mindre børn under 12 år. Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver. Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299. Ansøgningsfrist 1. marts 2019. Ved ansættelse indhentes børn- og straffeattest.10Phoenixd9f8663f101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-18T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1493&ERId=325890EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3435155Middelfart Kommune11Teglgårdsparken 1035500MiddelfartDKDanmarkORS/d9f8663f_logo.gifORS/Small/d9f8663f_logo.gif0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent693750MiddelfartkommuneMinimum511850001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9f8663fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9f8663fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9f8663f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9f8663f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgØnsker du et spændende job som Koordinator? Hos Middelfart Kommune tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007971Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration360113243lone.damgaard@middelfart.dkDKDanmarkDKDanmark329950009Pædagogisk koordinator 37 timer - pædagogfaglig ledelse i praksis til Børnehuset Kastanieborgen og BulderbyBasic Når forandringens vinde blæser- bygger nogle læhegn og andre vindmøller ? Er du til vindmøller? I Børnehuset Kastanieborgen og Bulderby blæser der nye vinde og derfor søger vi en pædagogisk koordinator med stærke faglige kompetencer til Kastanieborgen. Den pædagogisk koordinator varetager pædagogfaglig ledelse i hverdagen og er tovholder ved implementering og omsættelse af pædagogisk retning og arbejdsgrundlaget. Kastanieborgen og Bulderby ligger i Strib i Middelfart kommune få kilometer fra motorvejen. Vi er normeret til 34 vuggestuebørn og 135 børnehavebørn. Vores institutioner ligger i naturskønne omgivelser tæt på skov og Lillebælt. I Kastanieborgen er børnene fra 0-6 år og i Bulderby er børnene 3-6 år. Vi har nysgerrige og glade børn samt engagerede medarbejdere og forældre.Vi har fokus på børns trivsel, udvikling og læring samt læringsmiljøer der understøtter børns leg og læring.Vi er medskaber af værdifulde og lærende børnefællesskaber, der giver mening for børnene i hverdagen og dermed følge børnenes spor og perspektiver.Vi er voksne der viser glæde, engagement, anerkendelse og nærvær i samspil med børnene i deres hverdag.Vi forstår forskellighed og mangfoldighed som en ressource når vi indgår i samspil med børn og kollegaerVi ser vores arbejdsfællesskab som et læringsfællesskab med åbenhed og gensidighed i samarbejdetVi arbejder fokuseret og udviklende med børns kompetencer og ressourcer for at understøtte børnenes trivsel, læring og mestring.Vi ser tværprofessionel samarbejde som en vigtig medspiller i børnenes trivsel, udvikling og læringVi har et tæt forældresamarbejde der bygger på åbenhed, tillid og gensidig respektfuldhedVi anerkender værdien af høj forældreinddragelse og ser forældrene og hjemmemiljøet som barnets vigtigste arena og ressource i forhold til trivsel, dannelse og læring.Vi arbejder udviklingsorienteret udefra Arbejdsgrundlaget for Dagtilbud 0-6 år 2018-2021Vi ønsker en pædagogisk koordinator der Brænder for at arbejde med pædagogisk udvikling og mangfoldige udfordringer.Er tydelig i sin kommunikation og har stærke faglige kompetencer.Kan facilitere pædagogiske processer i pædagogisk praksis også ved uenighed og forskellige perspektiver.Er lydhør og kan se forskellige perspektiver og samtidig udvise handlekraft og stå fast på beslutninger.Kan navigere i forhold til forskellige pædagogiske redskaber og sammen med Dagtilbudslederen sætte tydelig pædagogisk retning for Kastanieborgen.Anvender refleksion, vidensdeling, sparring og er nysgerrig på hinandens pædagogiske perspektiver.Sætter fagligheden i højsædet og er motiveret for at bidrage til faglig udvikling.Har overblik og kan agere i en travl og kompleks hverdag uden at miste fodfæste.Bidrager, medskaber og udvikler nye tiltag og forandringer både i hverdagen men også i hele organisationen Holder sig orienteret om tværfaglige sager og sikre at der udarbejdes handleplaner i institutionen. Er aktiv, loyal og engageret.Har en anerkendende tilgang og et positivt menneskesyn.Har mod til insisterende involvering, når det er nødvendigt.Er indstillet på at arbejde konstruktivt og fagligt velovervejet i det pædagogiske ledelsesteam og sammen med Dagtilbudsleder sætte retningSætter forældresamarbejdet højt, arbejder inddragende og professionel i forældresamarbejdet og er rådgivende og vejledende i forhold børnenes udvikling, trivsel og læring.Dine arbejdsopgaver bliver Implementering og omsættelse af de nye styrkede læreplaner og arbejdsgrundlaget for dagtilbud og værdigrundlaget i Middelfart kommune.Pædagogfaglig ledelse af KastanieborgenAktivt medvirkende til skabelse og udvikling af højkvalitet i dagtilbuddet så børn opnår kompetencer og livsduelighed til at mestre livet.Aktivt bidrager til udvikling og fornyelse af pædagogisk faglighed i personalegruppen.Aktivt udvikle og styrke pædagogisk praksis således at kravene til dokumentation og evaluering sikres i forhold til høj kvalitet.At være på forkant med ny pædagogisk viden og udvikling, ny lovgivning og kunne videreformidle og inspirere personalegruppen.At deltage i teammøder stuemøder for at skabe sammenhæng i opgaver i forhold til pædagogisk praksis.Ansvarlig for vejledning og sparring af personalet omkring opgaver i pædagogisk praksisI tæt samarbejde med Dagtilbudsleder sikre et godt arbejdsmiljø og sund trivsel i Kastanieborgen.Udarbejdelse af arbejdsplaner og andre administrative opgaver.Være en del af arbejdsplanen, så der er tæt kobling med det pædagogiske i dagligdagen. For yderligere oplysninger og job funktionsbeskrivelse er du velkommen til at kontakte Dagtilbudsleder Hannemone Pedersen på 20585399 eller mail: hannemone.pedersen@middelfart.dk Lønnen er i overensstemmelse med principperne om Ny Løn. Der indhentes børneattest. Senest ansøgningsfrist er d. 20 2 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag d. 26 2 2019 mellem kl. 12-18 og eventuelt d. 27 2. Ansøgningen sendes elektronisk vedlagt CV og andre relevant dokumenter og bilag. Du modtager en E-mail for modtagelse af din ansøgning. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe spam uønsket post

”Når forandringens vinde blæser-

bygger nogle læhegn og andre vindmøller”?

Er du til vindmøller?

I Børnehuset Kastanieborgen og Bulderby ”blæser der nye vinde” og derfor søger vi en pædagogisk koordinator med stærke faglige kompetencer til Kastanieborgen. Den pædagogisk koordinator varetager pædagogfaglig ledelse i hverdagen og er tovholder ved implementering og omsættelse af pædagogisk retning og arbejdsgrundlaget.

Kastanieborgen og Bulderby ligger i Strib i Middelfart kommune – få kilometer fra motorvejen. Vi er normeret til 34 vuggestuebørn og 135 børnehavebørn. Vores institutioner ligger i naturskønne omgivelser tæt på skov og Lillebælt. I Kastanieborgen er børnene fra 0-6 år og i Bulderby er børnene 3-6 år.

  • Vi har nysgerrige og glade børn samt engagerede medarbejdere og forældre.
  • Vi har fokus på børns trivsel, udvikling og læring samt læringsmiljøer der understøtter børns leg og læring.
  • Vi er medskaber af værdifulde og lærende børnefællesskaber, der giver mening for børnene i hverdagen og dermed følge børnenes spor og perspektiver.
  • Vi er voksne der viser glæde, engagement, anerkendelse og nærvær i samspil med børnene i deres hverdag.
  • Vi forstår forskellighed og mangfoldighed som en ressource når vi indgår i samspil med børn og kollegaer
  • Vi ser vores arbejdsfællesskab som et læringsfællesskab med åbenhed og gensidighed i samarbejdet
  • Vi arbejder fokuseret og udviklende med børns kompetencer og ressourcer for at understøtte børnenes trivsel, læring og mestring.
  • Vi ser tværprofessionel samarbejde som en vigtig medspiller i børnenes trivsel, udvikling og læring
  • Vi har et tæt forældresamarbejde der bygger på åbenhed, tillid og gensidig respektfuldhed
  • Vi anerkender værdien af høj forældreinddragelse og ser forældrene og hjemmemiljøet som barnets vigtigste arena og ressource i forhold til trivsel, dannelse og læring.
  • Vi arbejder udviklingsorienteret udefra Arbejdsgrundlaget for Dagtilbud 0-6 år 2018-2021


Vi ønsker en pædagogisk koordinator der

  • Brænder for at arbejde med pædagogisk udvikling og mangfoldige udfordringer.
  • Er tydelig i sin kommunikation og har stærke faglige kompetencer.
  • Kan facilitere pædagogiske processer i pædagogisk praksis – også ved uenighed og forskellige perspektiver.
  • Er lydhør og kan se forskellige perspektiver og samtidig udvise handlekraft og stå fast på beslutninger.
  • Kan navigere i forhold til forskellige pædagogiske redskaber og sammen med Dagtilbudslederen sætte tydelig pædagogisk retning for Kastanieborgen.
  • Anvender refleksion, vidensdeling, sparring og er nysgerrig på hinandens pædagogiske perspektiver.
  • Sætter fagligheden i højsædet og er motiveret for at bidrage til faglig udvikling.
  • Har overblik og kan agere i en travl og kompleks hverdag uden at miste fodfæste.
  • Bidrager, medskaber og udvikler nye tiltag og forandringer både i hverdagen men også i hele organisationen


Holder sig orienteret om tværfaglige sager og sikre at der udarbejdes handleplaner i institutionen.

  • Er aktiv, loyal og engageret.
  • Har en anerkendende tilgang og et positivt menneskesyn.
  • Har mod til insisterende involvering, når det er nødvendigt.
  • Er indstillet på at arbejde konstruktivt og fagligt velovervejet i det pædagogiske ledelsesteam og sammen med Dagtilbudsleder sætte retning
  • Sætter forældresamarbejdet højt, arbejder inddragende og professionel i forældresamarbejdet og er rådgivende og vejledende i forhold børnenes udvikling, trivsel og læring.


Dine arbejdsopgaver bliver

  • Implementering og omsættelse af de nye styrkede læreplaner og arbejdsgrundlaget for dagtilbud og værdigrundlaget i Middelfart kommune.
  • Pædagogfaglig ledelse af Kastanieborgen
  • Aktivt medvirkende til skabelse og udvikling af højkvalitet i dagtilbuddet så børn opnår kompetencer og livsduelighed til at mestre livet.
  • Aktivt bidrager til udvikling og fornyelse af pædagogisk faglighed i personalegruppen.
  • Aktivt udvikle og styrke pædagogisk praksis således at kravene til dokumentation og evaluering sikres i forhold til høj kvalitet.
  • At være på forkant med ny pædagogisk viden og udvikling, ny lovgivning og kunne videreformidle og inspirere personalegruppen.
  • At deltage i teammøder/stuemøder for at skabe sammenhæng i opgaver i forhold til pædagogisk praksis.
  • Ansvarlig for vejledning og sparring af personalet omkring opgaver i pædagogisk praksis
  • I tæt samarbejde med Dagtilbudsleder sikre et godt arbejdsmiljø og sund trivsel i Kastanieborgen.
  • Udarbejdelse af arbejdsplaner og andre administrative opgaver.
  • Være en del af arbejdsplanen, så der er tæt kobling med det pædagogiske i dagligdagen.

 

For yderligere oplysninger og job/funktionsbeskrivelse er du velkommen til at kontakte Dagtilbudsleder Hannemone Pedersen på 20585399 eller mail: hannemone.pedersen@middelfart.dk

Lønnen er i overensstemmelse med principperne om Ny Løn. Der indhentes børneattest.

Senest ansøgningsfrist er d. 20/2 2019. Ansættelsessamtaler vil finde sted tirsdag d. 26/2 2019 mellem kl. 12-18 og eventuelt d. 27/2.

Ansøgningen sendes elektronisk vedlagt CV og andre relevant dokumenter og bilag. Du modtager en E-mail for modtagelse af din ansøgning. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”spam/uønsket post”

ORS/Small/14007005_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-01-29T13:04:50.7872019-02-19T00:00:00
329950003Faglig koordinator til Social- og Velfærdsområdet (myndighed) i Middelfart KommuneBasic Faglig koordinator til Social- og Velfærdsområdet (myndighed) i Middelfart kommune Kan du støtte og styrke den faglige udvikling? Holder du af at arbejde med dokumentation, systemer og styring? Kan du omsætte lovgivning til arbejdsgange og har du lyst til at være en del af en spændende udvikling på Handicap- og Psykiatriområdet i Middelfart kommune? Så læs videre og send os din ansøgning. Middelfart Kommunes Social- og Velfærdsområde søger en faglig koordinator til Handicap og Psykiatriteamet. Stillingen er på 37 timer ugentligt og med opstart 1. april 2019 eller hurtigst muligt. I Handicap og Psykiatri søger vi en stærk faglig koordinator, med stor viden indenfor området. Har du lyst og evne til at medvirke til fortsat god faglig styring på området, og drives du af at udvikle nye arbejdsgange og procedurer på området i overensstemmelse med eksisterende og kommende behov, så send din ansøgning til os. At arbejde sammen med os indebærer en hverdag, hvor der er travlt, og hvor opgaverne kan veksle dagligt. Vores organisation står overfor mange positive forandringer, der gør, at vi hele tiden udvikler os og dermed også tilretter vores interne samarbejder. Det kræver omstillingsparathed og lyst til at være i dialog med borgere, pårørende, samarbejdsparter og kollegaer. Vi er i gang med en omlægning af visitationsprocedurer og indsatser. Derfor arbejder myndighed og udfører tæt sammen om at løse opgaverne, og du skal have flair for og lyst til, at arbejde tværfagligt på alle parametre. Det bliver en del af dine opgaver, at være i tæt dialog med socialrådgiverne omkring opgaveløsningerne. I Middelfart er vi i gang med at gå fra vores nuværende IT-system til NEXUS. Du vil blive tovholder på implementeringen af NEXUS for myndighedsafdelingen. Vi søger derfor en kompetent koordinator, som: Har erfaring indenfor Handicap og Psykiatriområdet, myndighed Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler Har kendskab til Serviceloven indenfor voksenområdet Kan formidle ny viden og lovgivning, og gennemskue snitflader til andre områder Har fokus på kvalitet i sagsbehandlingen Kan understøtte socialrådgiverne i de komplicerede sager herunder gå med til møder Har en anerkendende tilgang, og vil det tværfaglige samarbejde Gerne har kendskab til NEXUS, eller implementering af IT-systemer Gerne har erfaring fra lignende stilling Arbejder systematisk og vedholdende Er energisk og har en positiv indstilling Du ansættes i Myndighed - Handicap og Psykiatri, en afdeling med 12 socialrådgivere, 1 administrativ medarbejder, 1 studerende og en teamleder. Der er desuden tilknyttet en jurist, som går på tværs af andre afdelinger. Vi tilbyder et interessant og udfordrende job, hvor du i samarbejde med kolleger og ledelse, får mulighed for at sætte dit eget præg på den fremtidige opgaveløsning. Vil du høre mere om stillingen kan du kontakte teamleder Pia Schjøtt på tlf. 20520517 eller Social- og Velfærdschef Lene Chortsen Isak på tlf. 20374139. Ansøgningsfrist: 21. februar 2019 vedlagt relevante oplysninger Der forventes afholdelse af ansættelsessamtaler den 26. februar 2019.

Faglig koordinator til Social- og Velfærdsområdet (myndighed) i Middelfart kommune

Kan du støtte og styrke den faglige udvikling? Holder du af at arbejde med dokumentation, systemer og styring? Kan du omsætte lovgivning til arbejdsgange og har du lyst til at være en del af en spændende udvikling på Handicap- og Psykiatriområdet i Middelfart kommune? Så læs videre og send os din ansøgning.

Middelfart Kommunes Social- og Velfærdsområde søger en faglig koordinator til Handicap og Psykiatriteamet. Stillingen er på 37 timer ugentligt og med opstart 1. april 2019 eller hurtigst muligt.

I Handicap og Psykiatri søger vi en stærk faglig koordinator, med stor viden indenfor området. Har du lyst og evne til at medvirke til fortsat god faglig styring på området, og drives du af at udvikle nye arbejdsgange og procedurer på området i overensstemmelse med eksisterende og kommende behov, så send din ansøgning til os.

At arbejde sammen med os indebærer en hverdag, hvor der er travlt, og hvor opgaverne kan veksle dagligt. Vores organisation står overfor mange positive forandringer, der gør, at vi hele tiden udvikler os og dermed også tilretter vores interne samarbejder. Det kræver omstillingsparathed og lyst til at være i dialog med borgere, pårørende, samarbejdsparter og kollegaer.

Vi er i gang med en omlægning af visitationsprocedurer og indsatser. Derfor arbejder myndighed og udfører tæt sammen om at løse opgaverne, og du skal have flair for og lyst til, at arbejde tværfagligt på alle parametre. Det bliver en del af dine opgaver, at være i tæt dialog med socialrådgiverne omkring opgaveløsningerne.

I Middelfart er vi i gang med at gå fra vores nuværende IT-system til NEXUS. Du vil blive tovholder på implementeringen af NEXUS for myndighedsafdelingen.

Vi søger derfor en kompetent koordinator, som:

  • Har erfaring indenfor Handicap og Psykiatriområdet, myndighed

  • Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler

  • Har kendskab til Serviceloven indenfor voksenområdet

  • Kan formidle ny viden og lovgivning, og gennemskue snitflader til andre områder

  • Har fokus på kvalitet i sagsbehandlingen

  • Kan understøtte socialrådgiverne i de komplicerede sager – herunder gå med til møder

  • Har en anerkendende tilgang, og vil det tværfaglige samarbejde

  • Gerne har kendskab til NEXUS, eller implementering af IT-systemer

  • Gerne har erfaring fra lignende stilling

  • Arbejder systematisk og vedholdende

  • Er energisk og har en positiv indstilling

Du ansættes i Myndighed - Handicap og Psykiatri, en afdeling med 12 socialrådgivere, 1 administrativ medarbejder, 1 studerende og en teamleder. Der er desuden tilknyttet en jurist, som går på tværs af andre afdelinger.

Vi tilbyder et interessant og udfordrende job, hvor du i samarbejde med kolleger og ledelse, får mulighed for at sætte dit eget præg på den fremtidige opgaveløsning.

Vil du høre mere om stillingen kan du kontakte teamleder Pia Schjøtt på tlf. 20520517 eller Social- og Velfærdschef Lene Chortsen Isak på tlf. 20374139.

Ansøgningsfrist: 21. februar 2019 vedlagt relevante oplysninger

Der forventes afholdelse af ansættelsessamtaler den 26. februar 2019.

ORS/Small/fdd31fe7_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-01-29T13:04:36.3632019-02-20T00:00:00
329956544Product Developer & CoordinatorRobot Schou søger Product Developer Coordinator med sans for detaljer Er du initiativrig, kreativ og nyskabende? Har du fingeren på pulsen hvad angår trends og kan du samtidig omsætte det til nye og spændende produktideer? Så er det måske lige dig vi leder efter. Vi har forrygende travlt på vores hovedkontor i Kolding, og søger derfor en struktureret og engageret kollega til vores salgsteam. I teamet leverer vi et bredt udvalg af Homeware Decoration products til vores kunde. Du vil indtage en central rolle som bindeled mellem KAM kunde og indkøbsafdelingen. Ser du muligheder i at arbejde i en international dynamisk handelsvirksomhed, i stærk vækst? Schou er en B2B-virksomhed - en af nordens største engrosvirksomheder indenfor nonfood produkter. Vi er en ambitiøs og dynamisk organisation i konstant udvikling, hvor personligt ansvar og engagement har afgørende betydning. Du bliver en del af en sund familieejet virksomhed med stærke værdier om ærlighed, passion og innovation. Dagligdagen er præget af en uformel omgangstone, med højt til loftet og plads til at fejre vores successer. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø med en klart defineret vækststrategi. Dine arbejdsopgaver: Udvælge og udvikle produkter både selvstændigt og i samarbejde med teamet Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder Samle trådene efter et salg og sørge for at opgaver videregives detaljeret til indkøb Godkendelse og kvalitetskontrol af vareprøver Arbejdet spænder lige fra strategisk planlægning og udvikling af varer koncepter til produktjustering af eksisterende sortiment Der er tale om en fuldtidsstilling, og der skal forventes rejseaktivitet på ca. 30 dage årligt både til messer og inspirationsbesøg i Europa såvel som Kina Din profil : Du er kreativ og god til at udvikle produkter indenfor kategorien Homeware Decoration Du har erfaring med produktudvikling og eller indkøb fra Kina Du er struktureret og kan styre et projekt fra start til slut Du er en holdspiller med en positiv energi, der gør det behageligt at samarbejde med dig Du har gode kommunikationsevner mundtligt som skriftligt på både dansk og engelsk, ligesom det er et krav at du kan forstå og formulere dig på tysk Det vil være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet i Illustrator eller Photoshop, hvor du kan omsætte kundernes ønsker til grafiske tegninger Du trives i et forandringspræget miljø med konstante deadlines og tidsrammer, der skal overholdes. Vi tilbyder: Stor indflydelse på egen hverdag En arbejdsplads med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold Løn efter kvalifikationer Sundhedsordning, pensionsordning samt personalegoder Ansøgning: Er du den vi leder efter - og ønsker du at tage del i den spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på søg stillingen . Du er velkommen til at kontakte Business Unit Manager Elisabeth Ebbesen på tlf. 21158741 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt og der afholdes samtaler løbende, da vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt. Virksomheden Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig Isenkram, Havemøbler, Have Grill, Auto Cykel samt Værktøj Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. Læs mere på www.schou.com

Schou søger Product Developer & Coordinator med sans for detaljer

Er du initiativrig, kreativ og nyskabende?

Har du fingeren på pulsen hvad angår trends – og kan du samtidig omsætte det til nye og spændende produktideer? Så er det måske lige dig vi leder efter.

Vi har forrygende travlt på vores hovedkontor i Kolding, og søger derfor en struktureret og engageret kollega til vores salgsteam. I teamet leverer vi et bredt udvalg af Homeware & Decoration products til vores kunde. Du vil indtage en central rolle som bindeled mellem KAM/kunde og indkøbsafdelingen.

Ser du muligheder i at arbejde i en international dynamisk handelsvirksomhed, i stærk vækst?

Schou er en B2B-virksomhed - en af nordens største engrosvirksomheder indenfor nonfood produkter.

Vi er en ambitiøs og dynamisk organisation i konstant udvikling, hvor personligt ansvar og engagement har afgørende betydning.

Du bliver en del af en sund familieejet virksomhed med stærke værdier om ærlighed, passion og innovation. Dagligdagen er præget af en uformel omgangstone, med højt til loftet og plads til at fejre vores successer. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø med en klart defineret vækststrategi.

Dine arbejdsopgaver:

  • Udvælge og udvikle produkter – både selvstændigt og i samarbejde med teamet
  • Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov
  • Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder
  • Samle trådene efter et salg og sørge for at opgaver videregives detaljeret til indkøb
  • Godkendelse og kvalitetskontrol af vareprøver
  • Arbejdet spænder lige fra strategisk planlægning og udvikling af varer/koncepter til produktjustering af eksisterende sortiment
  • Der er tale om en fuldtidsstilling, og der skal forventes rejseaktivitet på ca. 30 dage årligt – både til messer og inspirationsbesøg i Europa såvel som Kina

Din profil :

Du er kreativ og god til at udvikle produkter indenfor kategorien Homeware & Decoration

Du har erfaring med produktudvikling – og/eller indkøb fra Kina

Du er struktureret og kan styre et projekt fra start til slut

Du er en holdspiller med en positiv energi, der gør det behageligt at samarbejde med dig

Du har gode kommunikationsevner mundtligt som skriftligt på både dansk og engelsk, ligesom det er et krav at du kan forstå og formulere dig på tysk

Det vil være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet i Illustrator eller Photoshop, hvor du kan omsætte kundernes ønsker til grafiske tegninger

Du trives i et forandringspræget miljø med konstante deadlines og tidsrammer, der skal overholdes.

Vi tilbyder:

  • Stor indflydelse på egen hverdag
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold
  • Løn efter kvalifikationer
  • Sundhedsordning, pensionsordning samt personalegoder

Ansøgning:

Er du den vi leder efter - og ønsker du at tage del i den spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på ”søg stillingen”. Du er velkommen til at kontakte Business Unit Manager Elisabeth Ebbesen på tlf. 21158741 for at høre mere om stillingen.

Enhver henvendelse behandles fortroligt og der afholdes samtaler løbende, da vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt.

Virksomheden
Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimentet er meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. Læs mere på www.schou.com

SCHOU A/SKolding2019-02-07T00:00:002019-04-04T00:00:00
329955980IT SYSTEM & PROJEKTKOORDINATOR - ServiceorienteretRobot - med reference til IT Chefen VIRKSOMHEDEN Virksomheden lægger stor vægt på effektivitet og ressourcebevidsthed. Medarbejdere søger konstant at udvikle serviceniveauet og en moderne og miljørigtig håndtering af virksomhedens opgaver. Samtidig bliver der lagt vægt på social ansvarlighed. Personalet på virksomhedens site er den synlige del af virksomheden, som dog også rummer en hel del andre funktioner. En række medarbejdere sørger bl.a. for: drift af anlæg, information til kunder, rapportering til myndighederne, udvikling af projekter og behandlingsmetoder, plan- og skemalægning af vagt og kørsel og meget mere. Fælles for alle er, at de er med til at sikre et højt serviceniveau ud fra en miljøbevidst tankegang og er afhængige af velfungerende IT-systemer. STILLINGEN Stillingen er ny i organisationen og refererer til IT Chefen. Stillingen som IT System- Projektkoordinator (SP) er oprettet med baggrund i den stigende anvendelse af IT internt i organisationen og IT-serviceydelser ud mod selskabets kunder som b.la. omfatter borgere, boligselskaber, institutioner, virksomheder mf. OPGAVEN Med udgangspunkt i en organisatorisk placering i IT-afdelingen, vil den nye SP stille sig i spidsen for udvikling af IT-systemer, ledelse af IT-projekter samt den tværfaglige koordinering. SP skal være bindeleddet mellem ERP-systemet og IT. Hovedopgaverne vil være: Bindeled mellem IT-afdelingen og de interne brugere i selskabet Udvikle IT løsninger til både interne og eksterne brugere Deltagelse i projektplanlægning med fokus på kortlægning og beskrivelse af IT-snitflader. Opfølgning og koordinering af igangværende IT-projekter. At sikre at procedurer, tidsplaner og kvalitet i projekterne er i overensstemmelse med det aftalte. At kunne se potentielle løsninger Sikre koordinering mellem alle interessenter i organisationen og sparring med driftsafdelingerne. Kompetent sparringspartner til IT Chefen. KANDIDATEN Den ideelle kandidat har flere års erfaring med lignende opgaver i en tilsvarende stilling. Derudover har kandidaten: En god forretningsforståelse Projektledererfaring fra gennemførsel af IT-projekter Forståelse for IT projekters påvirkning af selskabets drift og udvikling. En analytisk og velstruktureret tilgang til nye opgaver, og let ved at skabe overblik. Stærke kommunikationsevner i skrift og tale. En serviceorienteret tilgang til opgaverne, og har let ved at samarbejde En positiv tilgang til tingene, og er klar på at hjælpe sine kollegaer og er komfortabel med en uhøjtidelig tone UDDANNELSE Datamatiker, Intet krav om noget specifikt en forretningsmæssig praktisk baggrund er et must gerne kombineret med stor erfaring og forståelse for IT-udviklingsprojekter og gerne suppleret med en projektlederuddannelse. SPROG Flydende dansk i skrift og tale. Engelsk (over middel). IT Superbruger MS Office pakke. Erfaring med ERP-systemer. Erfaring med traditionelle IT-platforme. Herunder CRM, hjemmesider og sociale medier. Kendskab og erfaring med databaser. VIRKSOMHEDEN TILBYDER En nyoprettet position centralt placeret i organisationen og med indflydelse på udvikling af IT og forretningsprojekter. Tværorganisatorisk samarbejde på alle niveauer i virksomheden. Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, mobiltelefon og PC TILTRÆDELSE Efter aftale gerne 1. april 2019

- med reference til IT Chefen

VIRKSOMHEDEN

Virksomheden lægger stor vægt på effektivitet og ressourcebevidsthed. Medarbejdere søger konstant at udvikle serviceniveauet og en moderne og miljørigtig håndtering af virksomhedens opgaver. Samtidig bliver der lagt vægt på social ansvarlighed.

Personalet på virksomhedens site er den synlige del af virksomheden, som dog også rummer en hel del andre funktioner. En række medarbejdere sørger bl.a. for: drift af anlæg, information til kunder, rapportering til myndighederne, udvikling af projekter og behandlingsmetoder, plan- og skemalægning af vagt og kørsel og meget mere.

Fælles for alle er, at de er med til at sikre et højt serviceniveau ud fra en miljøbevidst tankegang og er afhængige af velfungerende IT-systemer.

STILLINGEN

Stillingen er ny i organisationen og refererer til IT Chefen. Stillingen som IT – System- & Projektkoordinator (SP) er oprettet med baggrund i den stigende anvendelse af IT internt i organisationen og IT-serviceydelser ud mod selskabets kunder som b.la. omfatter borgere, boligselskaber, institutioner, virksomheder mf.

OPGAVEN

Med udgangspunkt i en organisatorisk placering i IT-afdelingen, vil den nye SP stille sig i spidsen for udvikling af IT-systemer, ledelse af IT-projekter samt den tværfaglige koordinering. SP skal være bindeleddet mellem ERP-systemet og IT.

Hovedopgaverne vil være:

  • Bindeled mellem IT-afdelingen og de interne brugere i selskabet
  • Udvikle IT løsninger til både interne og eksterne brugere
  • Deltagelse i projektplanlægning med fokus på kortlægning og beskrivelse af IT-snitflader.
  • Opfølgning og koordinering af igangværende IT-projekter.
  • At sikre at procedurer, tidsplaner og kvalitet i projekterne er i overensstemmelse med det aftalte.
  • At kunne se potentielle løsninger
  • Sikre koordinering mellem alle interessenter i organisationen og sparring med driftsafdelingerne.
  • Kompetent sparringspartner til IT Chefen.

KANDIDATEN

Den ideelle kandidat har flere års erfaring med lignende opgaver i en tilsvarende stilling.

Derudover har kandidaten:

  • En god forretningsforståelse
  • Projektledererfaring fra gennemførsel af IT-projekter
  • Forståelse for IT projekters påvirkning af selskabets drift og udvikling.
  • En analytisk og velstruktureret tilgang til nye opgaver, og let ved at skabe overblik.
  • Stærke kommunikationsevner i skrift og tale.
  • En serviceorienteret tilgang til opgaverne, og har let ved at samarbejde
  • En positiv tilgang til tingene, og er klar på at hjælpe sine kollegaer og er komfortabel med en uhøjtidelig tone

UDDANNELSE

Datamatiker, Intet krav om noget specifikt – en forretningsmæssig praktisk baggrund er et must – gerne kombineret med stor erfaring og forståelse for IT-udviklingsprojekter og gerne suppleret med en projektlederuddannelse.

SPROG

Flydende dansk i skrift og tale.

Engelsk (over middel).

IT

Superbruger MS Office pakke.

Erfaring med ERP-systemer.

Erfaring med traditionelle IT-platforme. Herunder CRM, hjemmesider og sociale medier.

Kendskab og erfaring med databaser.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

En nyoprettet position centralt placeret i organisationen og med indflydelse på udvikling af IT og forretningsprojekter.

Tværorganisatorisk samarbejde på alle niveauer i virksomheden.

Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, mobiltelefon og PC

TILTRÆDELSE

Efter aftale – gerne 1. april 2019

TARGET Headhunting ApSOdense C2019-02-06T00:00:002019-04-03T00:00:00
329951452KvalitetskoordinatorRobot Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,6 mia. i 2017. Har du lyst til at arbejde med kvalitet i en spændende innovativ vækstvirksomhed? Er du både struktureret, detaljeorienteret og har lyst til at arbejde tæt med dine kollegaer både på kontor og i produktionen? Så er stillingen som kvalitetskoordinator hos Smurfit Kappa Danmark måske noget for dig. Vi søger en kvalitetskoordinator på vores danske hovedkontor i Kolding. Med reference til kvalitetschefen bliver du en del af en afdeling på i alt 6 personer. Du kan læse mere om Smurfit Kappa på hjemmesiden https: www.smurfitkappa.com vhome dk Jobbet: Stillingen er et vikariat frem til 1. maj 2020, med mulighed for fastansættelse efterfølgende. Med reference til kvalitetschefen får du det daglige ansvar for flere kvalitetsmæssige processer og løbende optimering af disse. Du vil derudover skulle deltage i interne og eksterne audits af vore systemer ISO 9001, FSC, og på sigt BRC som vi er ved at implementere. Dine opgaver bliver: Auditering af ISO 9001, FSC og BRC Udarbejdelse og opfølgning af nøgletal Identificering og implementering af processoptimeringer Forståelse og udarbejdelse af risikovurderinger Din baggrund Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, og du kan nikke genkendende til følgende: Du har en faglig baggrund, fx. som produktionsingeniør eller lignende Du besidder en stor portion drivkraft og nytænkning Du har god forståelse og interesse for forbedringsprocesser Du er en teamplayer der forstår at skabe synergi i vores afdeling, så vi i fællesskab kan skabe fremdrift Du er positiv og har et godt humør Du bestrider officepakken på superbrugerniveau, heriblandt excel Dansk og engelsk i skrift og tale Hvem er du? Du motiveres som person af en analystisk tilgang til opgaverne. Du forholder dig helt naturligt kritisk til validiteten i en rapport, og inviterer gerne dine kolleger til en tæt sparring for at opnå den mest optimale løsning. Du kan lide at arbejde med detaljer og nå deadlines, samtidig med at du helhedsorienteret. Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt, men kan også samarbejde på tværs i organisationen, hvor du er i dialog med øvrige kolleger i organisationen. Det stiller gode krav til dine kommunikationsevner. Du er derfor kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er desuden også initiativrig og innovativ i din arbejdsform i forhold til nye tiltag. Er du den rette kandidat kan du se frem til: Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Vi har højt til loftet og frihed under ansvar.

Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,6 mia. i 2017.

Har du lyst til at arbejde med kvalitet i en spændende innovativ vækstvirksomhed? Er du både struktureret, detaljeorienteret og har lyst til at arbejde tæt med dine kollegaer både på kontor og i produktionen? Så er stillingen som kvalitetskoordinator hos Smurfit Kappa Danmark måske noget for dig.

Vi søger en kvalitetskoordinator på vores danske hovedkontor i Kolding. Med reference til kvalitetschefen bliver du en del af en afdeling på i alt 6 personer. Du kan læse mere om Smurfit Kappa på hjemmesiden https://www.smurfitkappa.com/vhome/dk

Jobbet:

Stillingen er et vikariat frem til 1. maj 2020, med mulighed for fastansættelse efterfølgende.

Med reference til kvalitetschefen får du det daglige ansvar for flere kvalitetsmæssige processer og løbende optimering af disse. Du vil derudover skulle deltage i interne og eksterne audits af vore systemer ISO 9001, FSC, og på sigt BRC som vi er ved at implementere. Dine opgaver bliver:

  • Auditering af ISO 9001, FSC og BRC
  • Udarbejdelse og opfølgning af nøgletal
  • Identificering og implementering af processoptimeringer
  • Forståelse og udarbejdelse af risikovurderinger

Din baggrund

Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, og du kan nikke genkendende til følgende:

  • Du har en faglig baggrund, fx. som produktionsingeniør eller lignende
  • Du besidder en stor portion drivkraft og nytænkning
  • Du har god forståelse og interesse for forbedringsprocesser
  • Du er en teamplayer der forstår at skabe synergi i vores afdeling, så vi i fællesskab kan skabe fremdrift
  • Du er positiv og har et godt humør
  • Du bestrider officepakken på superbrugerniveau, heriblandt excel
  • Dansk og engelsk i skrift og tale

Hvem er du?

Du motiveres som person af en analystisk tilgang til opgaverne. Du forholder dig helt naturligt kritisk til validiteten i en rapport, og inviterer gerne dine kolleger til en tæt sparring for at opnå den mest optimale løsning. Du kan lide at arbejde med detaljer og nå deadlines, samtidig med at du helhedsorienteret. Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt, men kan også samarbejde på tværs i organisationen, hvor du er i dialog med øvrige kolleger i organisationen. Det stiller gode krav til dine kommunikationsevner. Du er derfor kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er desuden også initiativrig og innovativ i din arbejdsform i forhold til nye tiltag.

Er du den rette kandidat kan du se frem til:

Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Vi har højt til loftet og frihed under ansvar.

Smurfit KappaKolding2019-01-30T00:00:002019-03-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk koordinator 37 timer - pædagogfaglig ledelse i praksis til Børnehuset Kastanieborgen og Bulderby

Middelfart Kommune

Middelfart
Når forandringens vinde blæser- bygger nogle læhegn og andre vindmøller ? Er du til vindmøller? I Børnehuset Kastanieborgen og Bulderby blæser der nye vinde og derfor søger vi en pædagogisk koordinator med stærke faglige kompetencer til Kastanieborg...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

Faglig koordinator til Social- og Velfærdsområdet (myndighed) i Middelfart Kommune

Middelfart Kommune

Middelfart
Faglig koordinator til Social- og Velfærdsområdet (myndighed) i Middelfart kommune Kan du støtte og styrke den faglige udvikling? Holder du af at arbejde med dokumentation, systemer og styring? Kan du omsætte lovgivning til arbejdsgange og har du ly...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019

Product Developer & Coordinator

SCHOU A/S

Kolding
Schou søger Product Developer Coordinator med sans for detaljer Er du initiativrig, kreativ og nyskabende? Har du fingeren på pulsen hvad angår trends og kan du samtidig omsætte det til nye og spændende produktideer? Så er det måske lige dig vi lede...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:4. april 2019

IT SYSTEM & PROJEKTKOORDINATOR - Serviceorienteret

TARGET Headhunting ApS

Odense C
- med reference til IT Chefen VIRKSOMHEDEN Virksomheden lægger stor vægt på effektivitet og ressourcebevidsthed. Medarbejdere søger konstant at udvikle serviceniveauet og en moderne og miljørigtig håndtering af virksomhedens opgaver. Samtidig bliver...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:3. april 2019

Kvalitetskoordinator

Smurfit Kappa

Kolding
Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,6 mia. i 2017. Har du lyst til at arbejde med kvalitet i en spændende innovativ vækstvirksomhed? Er du...
Indrykket:30. januar 2019
Udløbsdato:27. marts 2019