Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Aflastningsfamilie

Der søges en aflastningsfamilie 1 overnatning pr. måned.

Aflastningsfamilien søges til en dreng på 11 år med psykisk funktionsnedsættelse, der har diagnoserne; hyperkinetisk adfærdsforstyrrelse og let mental retardering.

Familien består af mor, far og en søskende. Drengen interesserer sig for bøger, musik, film og fysisk aktivitet. Han er en glad dreng med begavelse under normal området.

Det forventes, at I kan guide i forskellige situationer, skabe struktur, faste rammer og forudsigelig. Derudover er I psykisk robust og besidder en stor tålmodighed.

Det er et krav, at der ikke er mindre børn under 12 år eller dyr i hjemmet under aflastningen.

Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver.

Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v/koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299.

Ansøgningsfrist d. 13. august 2019.

Ansættelsessamtalerne vil finde sted i uge 36.

Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048820Phoenix-a30e642612019-06-25T13:00:27.333Aflastningsfamilie

Der søges en aflastningsfamilie 1 overnatning pr. måned.

Aflastningsfamilien søges til en dreng på 11 år med psykisk funktionsnedsættelse, der har diagnoserne; hyperkinetisk adfærdsforstyrrelse og let mental retardering.

Familien består af mor, far og en søskende. Drengen interesserer sig for bøger, musik, film og fysisk aktivitet. Han er en glad dreng med begavelse under normal området.

Det forventes, at I kan guide i forskellige situationer, skabe struktur, faste rammer og forudsigelig. Derudover er I psykisk robust og besidder en stor tålmodighed.

Det er et krav, at der ikke er mindre børn under 12 år eller dyr i hjemmet under aflastningen.

Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver.

Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v/koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299.

Ansøgningsfrist d. 13. august 2019.

Ansættelsessamtalerne vil finde sted i uge 36.

Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

2019-07-31T00:51:48.023 Der søges en aflastningsfamilie 1 overnatning pr. måned. Aflastningsfamilien søges til en dreng på 11 år med psykisk funktionsnedsættelse, der har diagnoserne hyperkinetisk adfærdsforstyrrelse og let mental retardering. Familien består af mor, far og en søskende. Drengen interesserer sig for bøger, musik, film og fysisk aktivitet. Han er en glad dreng med begavelse under normal området. Det forventes, at I kan guide i forskellige situationer, skabe struktur, faste rammer og forudsigelig. Derudover er I psykisk robust og besidder en stor tålmodighed. Det er et krav, at der ikke er mindre børn under 12 år eller dyr i hjemmet under aflastningen. Det er Middelfart kommune, der er arbejdsgiver. Vil du høre mere om ansættelsesforhold m.m., kan du kontakte Familie og Forebyggelse v koordinator Jonna Christoffersen på tlf. 8888 5299. Ansøgningsfrist d. 13. august 2019. Ansættelsessamtalerne vil finde sted i uge 36. Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.10Phoenixa30e6426101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1493&ERId=360610EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3552240Middelfart Kommune11Teglgårdsparken 1035500MiddelfartDKDanmarkORS/a30e6426_logo.gifORS/Small/a30e6426_logo.gif0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent783211MiddelfartkommuneMinimum5574600025-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a30e6426https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a30e6426https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a30e6426&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a30e6426&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgSom Koordinator hos Middelfart Kommune bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007971Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362135257lone.damgaard@middelfart.dkDanmarkDanmark3300631662 faglige koordinatorer/formænd for Kolding Kommunes Rehabiliteringsteams, Børne-, Uddannelses- og ArbejdsmarkedsforvaltningenBasic Arbejdssted: Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen, Jobcenter Kolding -Sygedagpenge- og Rehabiliteringsafdelingen Adresse: Staldgården 1, 6000 Kolding Arbejdstid: Den ene stilling er på 37 timer ugentligt og den anden er på 30 timer ugentligt Ansættelsestidspunkt: hurtigst muligt og senest 1. oktober 2019 Arbejdsopgaver: Formændene for rehabiliteringsteamene de faglige koordinatorer er Kolding Kommunes fyrtårn på fleks- og førtidspensionsområdet, og der er tale om to utrolig spændende stillinger. Rehabiliteringsteamsene er yderst velfungerende tværfaglige teams. Kolding Kommune er lykkedes med det tværfaglige samarbejde omkring fleks- og førtidspensionsreformen og Sygedagpengereformen, og der er et stort ejerskab for dette på tværs af kommunes søjler. Rehabiliteringsteamene er kendetegnet ved at være fagligt stærke og kompetente teams, hvor viljen til at bidrage med forskellige fagligheder er stor. Arbejdet indebærer et stort ansvar for og indflydelse på det faglige arbejde i såvel rehabiliteringsteamets arbejde som i Jobcentrets arbejde omkring borgere, hvor en særlig tværfaglig indsats er nødvendig. Rehabiliteringsteamenes tilgange i mødet med borgeren er borgerens centrum, empowerment i forhold til en aktiv og reel inddragelse, således borgeren kan tage ejerskab, italesættelse af en ny begyndelse for de fleste med fokus på, at der er et arbejdsliv til alle. Arbejdsopgaverne vil være: Varetagelse af formandsrollen på rehabiliteringsteamene for såvel fleks-og førtidspensionsreformen og for sygedagpengereformen herunder ledelse af de to rehabiliteringsteams Ansvar for den faglige kvalitet i rehabiliteringsteamets arbejde og for mødeafviklingen i teamene Udarbejdelse af indstillinger Udvikling af rehabiliteringsteamets arbejde og mødeform Sikre en fælles faglig linje og ensartet praksis i teams med skiftende deltagere og i Jobcenter Koldings arbejde med området Koordination og vidensdeling internt og eksternt i relation til området At have specialistkompetencen på området Ansvar for at outputtet fra møderne lever op til de formelle og lovgivningsmæssige krav Sikring af gode og opdaterede retningslinjer på området Samarbejde med klinisk funktion I et vist omfang løse generelle faglige koordinatoropgaver af tværgående karakter på jobcentret i samarbejde med jobcentrets øvrige faglige koordinatorer. Kvalifikationer: Du er har Socialfaglig eller juridisk baggrund og kendskab til området Stor erfaring med og indsigt i arbejdet på beskæftigelsesområdet Stort kendskab til relevant lovgivning, herunder detaljeret kendskab til betingelserne for tilkendelse af ressourceforløb, fleksjob og førtidspension Har et ressourcefokus, og kan se muligheder og potentialer hos borgerne Loyalitet og professionalisme ift. den lovgivning og praksis på området Har gennemslagskraft og kan varetage formandsrollen på møderne i rehabiliteringsteamsene Kan træffe vanskelige beslutninger og stå fast ved disse under pres Lyst og evne til at arbejde tværfagligt, herunder mestre du at være åben og konstruktiv i forhold til andres fagligheder Gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner Psykisk robust ift. at håndtere svære borgersamtaler Hvad kan vi tilbyde: En god afdeling præget af høj faglighed, engagement, godt kollegialt sammenhold og et godt arbejdsklima, hvor både ledelsen og medarbejderne brænder for deres arbejde Rehabiliteringsteamsene fungerer rigtig godt, og der er stor fokus på tværfagligheden og det at udnytte netop hinandens spidskompetencer. Et job, hvor rammerne er frie, og miljøet kreativt og hvor der kontinuerligt er fokus på borgerens centrum og at sikre borgerens tilknytning til arbejdsmarkedet. En dagligdag med variation, ansvar og indflydelse. Mulighed for at arbejde hjemme, frugtordning, sundhedsordning og mange flere ting der bare gør det lidt sjovere at arbejde hos os Du vil blive en del af Jobcentrets faglige koordinatorgruppe. En gruppe som bidrager aktivt til konstant udvikling og sikring af kvalitet i det daglige arbejde og hvor arbejdsmiljøet og samarbejdet er helt i top. Gode muligheder for faglig- og personlig udvikling Hvem er vi? I Sygedagpenge- og Rehabiliteringsafdelingen er vi ca. 80 medarbejdere. Vi er en afdeling der tror på at vi lykkes i fællesskabet og når vi finder løsninger på tværs. Vi er kendt for at gå all in når det handler om at lykkes med vores opgaver. Vi sikrer at borgerne er inddraget og har indflydelse på valg af indsatser. I dialogen med borgeren sætter vi arbejdslivet på dagsorden. Vi arbejder med borgerens centrum, der betyder, at vi finder de individuelle løsninger ved at være nysgerrige i mødet, ved byde borgeren ind og ved at opstille valgmuligheder. Vores afdeling er præget af et imponerende engagement og høj trivsel, som afspejler sig både i gode resultater og gode borgeroplevelser. Vi insisterer på at gøre en positiv forskel for vores borgere og samarbejdspartnere, og det kan og skal mærkes i vores omgang med borgerne, hinanden og vores samarbejdspartnere. Løn: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne om lokal løndannelse. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Sygedagpenge- og Rehabiliteringschef Inge Meta Nielsen på telefon 5152 6278. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Send ansøgning under stillingsannoncen. Ansøgningsfrist: 21. august 2019 Ansættelsessamtaler: afholdes mandag den 26. august 2019. 2. samtale afholdes onsdag den 28. august 2019. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Arbejdssted: Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen, Jobcenter Kolding -Sygedagpenge- og Rehabiliteringsafdelingen

 

Adresse: Staldgården 1, 6000 Kolding

 

Arbejdstid: Den ene stilling er på 37 timer ugentligt og den anden er på 30 timer ugentligt

 

Ansættelsestidspunkt: hurtigst muligt og senest 1. oktober 2019

 

Arbejdsopgaver:

Formændene for rehabiliteringsteamene/de faglige koordinatorer er Kolding Kommunes fyrtårn på fleks- og førtidspensionsområdet, og der er tale om to utrolig spændende stillinger.  Rehabiliteringsteamsene er yderst velfungerende tværfaglige teams. Kolding Kommune er lykkedes med det tværfaglige samarbejde omkring fleks- og førtidspensionsreformen og Sygedagpengereformen, og der er et stort ejerskab for dette på tværs af kommunes søjler.

 

Rehabiliteringsteamene er kendetegnet ved at være fagligt stærke og kompetente teams, hvor viljen til at bidrage med forskellige fagligheder er stor.

 

Arbejdet indebærer et stort ansvar for og indflydelse på det faglige arbejde i såvel rehabiliteringsteamets arbejde som i Jobcentrets arbejde omkring borgere, hvor en særlig tværfaglig indsats er nødvendig.

 

Rehabiliteringsteamenes tilgange i mødet med borgeren er; borgerens centrum, empowerment i forhold til en aktiv og reel inddragelse, således borgeren kan tage ejerskab, italesættelse af en ny begyndelse for de fleste med fokus på, at der er et arbejdsliv til alle.

 

Arbejdsopgaverne vil være:

  • Varetagelse af formandsrollen på rehabiliteringsteamene for såvel fleks-og førtidspensionsreformen og for sygedagpengereformen herunder ledelse af de to rehabiliteringsteams
  • Ansvar for den faglige kvalitet i rehabiliteringsteamets arbejde og for mødeafviklingen i teamene
  • Udarbejdelse af indstillinger
  • Udvikling af rehabiliteringsteamets arbejde og mødeform
  • Sikre en fælles faglig linje og ensartet praksis i teams med skiftende deltagere og i Jobcenter Koldings arbejde med området
  • Koordination og vidensdeling internt og eksternt i relation til området
  • At have specialistkompetencen på området
  • Ansvar for at outputtet fra møderne lever op til de formelle og lovgivningsmæssige krav
  • Sikring af gode og opdaterede retningslinjer på området
  • Samarbejde med klinisk funktion
  • I et vist omfang løse generelle faglige koordinatoropgaver af tværgående karakter på jobcentret i samarbejde med jobcentrets øvrige faglige koordinatorer.

 

Kvalifikationer:

Du er/har

  • Socialfaglig eller juridisk baggrund og kendskab til området
  • Stor erfaring med og indsigt i arbejdet på beskæftigelsesområdet
  • Stort kendskab til relevant lovgivning, herunder detaljeret kendskab til betingelserne for tilkendelse af ressourceforløb, fleksjob og førtidspension
  • Har et ressourcefokus, og kan se muligheder og potentialer hos borgerne
  • Loyalitet og professionalisme ift. den lovgivning og praksis på området
  • Har gennemslagskraft og kan varetage formandsrollen på møderne i rehabiliteringsteamsene
  • Kan træffe vanskelige beslutninger og stå fast ved disse under pres
  • Lyst og evne til at arbejde tværfagligt, herunder mestre du at være åben og konstruktiv i forhold til andres fagligheder
  • Gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
  • Psykisk robust ift. at håndtere svære borgersamtaler

 

Hvad kan vi tilbyde:

  • En god afdeling præget af høj faglighed, engagement, godt kollegialt sammenhold og et godt arbejdsklima, hvor både ledelsen og medarbejderne brænder for deres arbejde
  • Rehabiliteringsteamsene fungerer rigtig godt, og der er stor fokus på tværfagligheden og det at udnytte netop hinandens spidskompetencer.
  • Et job, hvor rammerne er frie, og miljøet kreativt og hvor der kontinuerligt er fokus på borgerens centrum og at sikre borgerens tilknytning til arbejdsmarkedet.
  • En dagligdag med variation, ansvar og indflydelse.
  • Mulighed for at arbejde hjemme, frugtordning, sundhedsordning og mange flere ting der bare gør det lidt sjovere at arbejde hos os
  • Du vil blive en del af Jobcentrets faglige koordinatorgruppe. En gruppe som bidrager aktivt til konstant udvikling og sikring af kvalitet i det daglige arbejde og hvor arbejdsmiljøet og samarbejdet er helt i top.
  • Gode muligheder for faglig- og personlig udvikling

 

Hvem er vi?

I Sygedagpenge- og Rehabiliteringsafdelingen er vi ca. 80 medarbejdere.

Vi er en afdeling der tror på at vi lykkes i fællesskabet og når vi finder løsninger på tværs. Vi er kendt for at gå ”all in” når det handler om at lykkes med vores opgaver. Vi sikrer at borgerne er inddraget og har indflydelse på valg af indsatser. I dialogen med borgeren sætter vi arbejdslivet på dagsorden. Vi arbejder med borgerens centrum, der betyder, at vi finder de individuelle løsninger ved at være nysgerrige i mødet, ved byde borgeren ind og ved at opstille valgmuligheder.

Vores afdeling er præget af et imponerende engagement og høj trivsel, som afspejler sig både i gode resultater og gode borgeroplevelser. 

Vi insisterer på at gøre en positiv forskel for vores borgere og samarbejdspartnere, og det kan og skal mærkes i vores omgang med borgerne, hinanden og vores samarbejdspartnere.  

Løn: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne om lokal løndannelse.

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:

Sygedagpenge- og Rehabiliteringschef Inge Meta Nielsen på telefon 5152 6278.

 

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Send ansøgning" under stillingsannoncen.

 

Ansøgningsfrist: 21. august 2019

 

Ansættelsessamtaler:  afholdes mandag den 26. august 2019. 2. samtale afholdes onsdag den 28. august 2019.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

ORS/Small/63868320_logo.pngBørne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen (bif)Kolding2019-07-23T15:00:10.8572019-08-21T00:00:00
330070523Lydbogsvirksomheden Swann A/S søger koordinatorRobot Lydbogsvirksomheden Swann A S søger koordinator Lydbogsvirksomheden Swann A S, baseret i Holmstrup udenfor Odense, søger en administrativ medarbejder til koordinering af udgivelser i mere end 10 lande med 300 indlæsere. Primære opgaver: Koordinering af lydbogsproduktioner i 11 lande. Ansvar for korrekturlytninger. Kontrollytning. Servicering af Swanns indlæsere. Det er vigtigt, at den nye medarbejder kan gøre sig forståelig på engelsk og kan kommunikere med svenske og norske kunder og samarbejdspartnere. Hvis kandidaten desuden i en vis grad kan tysk og el. fransk vil dette også være et plus, men det er ikke påkrævet. Medarbejderen vil komme til at arbejde i et mindre koordineringteam, med tæt kontakt til lyd- og indlæserresearchteamet, og skal kunne håndtere stressede situationer. Udadvendthed og en god fornemmelse for kundseservice er vigtigt, da man skal kunne yde god service overfor vores freelancere, kunder og andre samarbejdspartnere. En relevant uddannelse indenfor kontor og administration og tidligere erfaring fra en lignende stilling er et plus. Løn og ansættelsesvilkår Efter kvalifikationer. Yderligere spørgsmål Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, så kontakt Julian Lundsgaard på jwl@swann-studio.com Ansøgning Send ansøgning til Julian Lundsgaard på jwl@swann-studio.com hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart vi finder den rette. Om Swann A S Swann er Danmarks ældste, største og førende lydbogsproducent med mere end 30 års erfaring. Virksomheden blev grundlagt i 1983 med hovedsæde udenfor Odense. Her har vi studier, kontorer, print-on-demand produktion, forsendelse og lagerfaciliteter. Vi producerer lydbøger i højeste kvalitet med professionelle indlæsere for forlag i hele verden. Vi udvider hele tiden og har det seneste år produceret over 2000 lydbøger.

Lydbogsvirksomheden Swann A/S søger koordinator

Lydbogsvirksomheden Swann A/S, baseret i Holmstrup udenfor Odense, søger en administrativ medarbejder til koordinering af udgivelser i mere end 10 lande med 300+ indlæsere.

Primære opgaver:

  • Koordinering af lydbogsproduktioner i 11+ lande.
  • Ansvar for korrekturlytninger.
  • Kontrollytning.
  • Servicering af Swanns indlæsere.

Det er vigtigt, at den nye medarbejder kan gøre sig forståelig på engelsk og kan kommunikere med svenske og norske kunder og samarbejdspartnere. Hvis kandidaten desuden i en vis grad kan tysk og/el. fransk vil dette også være et plus, men det er ikke påkrævet.

Medarbejderen vil komme til at arbejde i et mindre koordineringteam, med tæt kontakt til lyd- og indlæserresearchteamet, og skal kunne håndtere stressede situationer. Udadvendthed og en god fornemmelse for kundseservice er vigtigt, da man skal kunne yde god service overfor vores freelancere, kunder og andre samarbejdspartnere. En relevant uddannelse indenfor kontor og administration og tidligere erfaring fra en lignende stilling er et plus.

Løn og ansættelsesvilkår

Efter kvalifikationer.

Yderligere spørgsmål

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, så kontakt Julian Lundsgaard på jwl@swann-studio.com

Ansøgning

Send ansøgning til Julian Lundsgaard på jwl@swann-studio.com hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart vi finder den rette.

Om Swann A/S

Swann er Danmarks ældste, største og førende lydbogsproducent med mere end 30 års erfaring. Virksomheden blev grundlagt i 1983 med hovedsæde udenfor Odense. Her har vi studier, kontorer, print-on-demand produktion, forsendelse og lagerfaciliteter. Vi producerer lydbøger i højeste kvalitet med professionelle indlæsere for forlag i hele verden. Vi udvider hele tiden og har det seneste år produceret over 2000 lydbøger.

Swann A/SOdense SV2019-08-09T00:00:002019-08-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

2 faglige koordinatorer/formænd for Kolding Kommunes Rehabiliteringsteams, Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen

Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen (bif)

Kolding
Arbejdssted: Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen, Jobcenter Kolding -Sygedagpenge- og Rehabiliteringsafdelingen Adresse: Staldgården 1, 6000 Kolding Arbejdstid: Den ene stilling er på 37 timer ugentligt og den anden er på 30 timer ug...
Indrykket:23. juli 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Lydbogsvirksomheden Swann A/S søger koordinator

Swann A/S

Odense SV
Lydbogsvirksomheden Swann A S søger koordinator Lydbogsvirksomheden Swann A S, baseret i Holmstrup udenfor Odense, søger en administrativ medarbejder til koordinering af udgivelser i mere end 10 lande med 300 indlæsere. Primære opgaver: Koordinering...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019