Herlev Kommune søger timelønnede vikarer og faste weekendafløsere til vagt henholdsvis hver 2. eller 3. weekend.
Vi søger uuddannede medarbejdere med erfaring, social- og sundhedshjælpere og social-og sundhedsassistenter til varetagelse af personlig og praktisk bistand.
Din mødetid vil fortrinsvis starte 07.15.
Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt. Har du kendskab til hjemmeplejen vil det være en fordel.
Der lægges vægt på, at du kan udføre opgaverne i overensstemmelse med Herlev Kommunes kvalitetsstandarder på en omsorgsfuld og respektfuld måde med udgangspunkt i borgerens egne ressourcer.
Af hensyn til dialogen med vores borgere skal du kunne tale, læse og skrive forståeligt dansk.
Vi lægger vægt på et godt samarbejde imellem borgere, pårørende, personale og ledelse. Du vil blive introduceret, så du er klædt godt på til opgaverne. Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsplads, hvor vi hjælper og lærer af hinanden.
Vi forventer, at du:
- Er uddannet social- og sundhedshjælper/assistent eller uuddannet med erfaring
- Er fagligt dygtig med godt overblik
- Er god til at samarbejde, er ærlig og loyal’ forstår at have et tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
- Har flair for IT og kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
- Er fleksibel og positiv indstillet
Om os og hvad kan vi tilbydeDu får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for at bruge alle dine kompetencer.
Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.
Vi arbejder ud fra Herlevs Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden IPhone og har det elektroniske nøglesystem Bekey.
Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.
Om løn og ansættelseLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Janni Jacqueline Damgaard på telefon 4452 6173.
Vi holder løbende ansættelsesamtaler og ansættelse sker så hurtigt som muligt.
Ansøgningen skal ske elektronisk – benyt nedenstående link ”send ansøgning” til at søge stillingen.
Vi oplever desværre, at vores automatisk generede mails kan have en tendens til at havne i spam-filteret hos modtageren, så hvis du ikke har hørt fra os, kan mailen måske findes der.