Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AIDS-Fondet søger studentermedhjælper til International afdeling

AIDS-Fondet søger studentermedhjælper til International afdeling

 

AIDS-Fondet søger en studentermedhjælper til at bistå det politiske arbejde i vores internationale afdeling. Du har ansvaret for egne opgaver, men arbejder tæt sammen med andre kolleger i afdelingen.

 

Dine arbejdsopgaver

  • Planlægge og udføre events og andre fortaleraktiviteter
  • Forberede og koordinere politiske møder, samt bidrage til den rette opfølgning
  • Administrere bookinger og afrapporteringer i forbindelse med møder og rejser
  • Assistere med politisk kommunikation, blandt andet på sociale medier

 

 

Personlig profil

  • Det er en stor fordel, hvis du har tidligere erfaring med at administrere og implementere events og andre politiske aktiviteter
  • Du er en stærk mundtlig og skriftlig kommunikatør på både dansk og engelsk
  • Du har gåpåmod og trives godt med at møde en masse forskellige mennesker gennem dit arbejde
  • Du har overblik, tager initiativ og kan strukturere dine opgaver

 

Vi tilbyder

  • En organisation, som er præget af stor mangfoldighed
  • Et engageret og aktivistisk arbejdsmiljø med godt humør
  • En travl hverdag i en organisation med fokus på trivsel

 

Vilkår for ansættelse

Stillingen er 15 timer/ugen. Timerne kan du selv placere efter aftale med din leder. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

  

Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest onsdag den 19. April 2018 kl 12.00. Ansøgning, cv og evt. relevante bilag sendes til International policy konsulent Mille Herskind på herskind@aidsfondet.dk, og spørgsmål til stillingen kan sendes til samme adresse.

Vi afholder samtaler den 24. og 25. april. Start 1. maj. 

 

AIDS-Fondet arbejder for en verden uden aids, både nationalt og internationalt. Hiv og aids er ikke længere automatisk en dødsdom, alligevel kræver sygdommen hvert år mange menneskers liv på verdensplan, og mennesker som lever med hiv eller er berørt af hiv møder stadig fordomme og diskrimination. AIDS-Fondet arbejder for at forebygge hiv. Vi arbejder for lettilgængelig hiv-test og effektiv hiv-behandling, og for, at nye forebyggelsesmetoder udvikles og anvendes. Vi støtter forskningen i en kur mod hiv. Samtidig arbejder vi på at styrke rettighederne for de mest udsatte målgrupper, bekæmpe stigma og diskrimination for at fjerne barrierer for en effektiv hiv-indsats, hvad enten de hidrører seksuel sundhedstilstand eller bunder i sociale og/eller politiske årsager, i kønsidentitet, i seksualitet eller migrantstatus.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329789295Phoenix-bd87000a12018-04-06T18:05:09.117AIDS-Fondet søger studentermedhjælper til International afdeling

AIDS-Fondet søger studentermedhjælper til International afdeling

 

AIDS-Fondet søger en studentermedhjælper til at bistå det politiske arbejde i vores internationale afdeling. Du har ansvaret for egne opgaver, men arbejder tæt sammen med andre kolleger i afdelingen.

 

Dine arbejdsopgaver

  • Planlægge og udføre events og andre fortaleraktiviteter
  • Forberede og koordinere politiske møder, samt bidrage til den rette opfølgning
  • Administrere bookinger og afrapporteringer i forbindelse med møder og rejser
  • Assistere med politisk kommunikation, blandt andet på sociale medier

 

 

Personlig profil

  • Det er en stor fordel, hvis du har tidligere erfaring med at administrere og implementere events og andre politiske aktiviteter
  • Du er en stærk mundtlig og skriftlig kommunikatør på både dansk og engelsk
  • Du har gåpåmod og trives godt med at møde en masse forskellige mennesker gennem dit arbejde
  • Du har overblik, tager initiativ og kan strukturere dine opgaver

 

Vi tilbyder

  • En organisation, som er præget af stor mangfoldighed
  • Et engageret og aktivistisk arbejdsmiljø med godt humør
  • En travl hverdag i en organisation med fokus på trivsel

 

Vilkår for ansættelse

Stillingen er 15 timer/ugen. Timerne kan du selv placere efter aftale med din leder. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

  

Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest onsdag den 19. April 2018 kl 12.00. Ansøgning, cv og evt. relevante bilag sendes til International policy konsulent Mille Herskind på herskind@aidsfondet.dk, og spørgsmål til stillingen kan sendes til samme adresse.

Vi afholder samtaler den 24. og 25. april. Start 1. maj. 

 

AIDS-Fondet arbejder for en verden uden aids, både nationalt og internationalt. Hiv og aids er ikke længere automatisk en dødsdom, alligevel kræver sygdommen hvert år mange menneskers liv på verdensplan, og mennesker som lever med hiv eller er berørt af hiv møder stadig fordomme og diskrimination. AIDS-Fondet arbejder for at forebygge hiv. Vi arbejder for lettilgængelig hiv-test og effektiv hiv-behandling, og for, at nye forebyggelsesmetoder udvikles og anvendes. Vi støtter forskningen i en kur mod hiv. Samtidig arbejder vi på at styrke rettighederne for de mest udsatte målgrupper, bekæmpe stigma og diskrimination for at fjerne barrierer for en effektiv hiv-indsats, hvad enten de hidrører seksuel sundhedstilstand eller bunder i sociale og/eller politiske årsager, i kønsidentitet, i seksualitet eller migrantstatus.

2018-04-20T00:50:43.220 AIDS-Fondet søger studentermedhjælper til International afdeling AIDS-Fondet søger en studentermedhjælper til at bistå det politiske arbejde i vores internationale afdeling. Du har ansvaret for egne opgaver, men arbejder tæt sammen med andre kolleger i afdelingen. Dine arbejdsopgaver Planlægge og udføre events og andre fortaleraktiviteter Forberede og koordinere politiske møder, samt bidrage til den rette opfølgning Administrere bookinger og afrapporteringer i forbindelse med møder og rejser Assistere med politisk kommunikation, blandt andet på sociale medier Personlig profil Det er en stor fordel, hvis du har tidligere erfaring med at administrere og implementere events og andre politiske aktiviteter Du er en stærk mundtlig og skriftlig kommunikatør på både dansk og engelsk Du har gåpåmod og trives godt med at møde en masse forskellige mennesker gennem dit arbejde Du har overblik, tager initiativ og kan strukturere dine opgaver Vi tilbyder En organisation, som er præget af stor mangfoldighed Et engageret og aktivistisk arbejdsmiljø med godt humør En travl hverdag i en organisation med fokus på trivsel Vilkår for ansættelse Stillingen er 15 timer ugen. Timerne kan du selv placere efter aftale med din leder. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest onsdag den 19. April 2018 kl 12.00. Ansøgning, cv og evt. relevante bilag sendes til International policy konsulent Mille Herskind på herskind@aidsfondet.dk, og spørgsmål til stillingen kan sendes til samme adresse. Vi afholder samtaler den 24. og 25. april. Start 1. maj. AIDS-Fondet arbejder for en verden uden aids, både nationalt og internationalt. Hiv og aids er ikke længere automatisk en dødsdom, alligevel kræver sygdommen hvert år mange menneskers liv på verdensplan, og mennesker som lever med hiv eller er berørt af hiv møder stadig fordomme og diskrimination. AIDS-Fondet arbejder for at forebygge hiv. Vi arbejder for lettilgængelig hiv-test og effektiv hiv-behandling, og for, at nye forebyggelsesmetoder udvikles og anvendes. Vi støtter forskningen i en kur mod hiv. Samtidig arbejder vi på at styrke rettighederne for de mest udsatte målgrupper, bekæmpe stigma og diskrimination for at fjerne barrierer for en effektiv hiv-indsats, hvad enten de hidrører seksuel sundhedstilstand eller bunder i sociale og eller politiske årsager, i kønsidentitet, i seksualitet eller migrantstatus.11Jobnetbd87000a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-19T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3208062FONDET TIL BEKÆMPELSE AF AIDS11Vestergade 18E1456København KDKDanmark0
herskind@aidsfondet.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent551135JobNet48054821000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd87000ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd87000ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd87000a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bd87000a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos FONDET TIL BEKÆMPELSE AF AIDS er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige354197916Kristian Gandrupherskind@aidsfondet.dkDKDanmarkDKDanmark329974334Frisk og selvstændig studentermedhjælper til ungt marketingteamBasic Er du lærenem, struktureret og god til at engagere dig i store såvel som små opgaver? Kan du arbejde både selvstændigt og i teams? Brænder du for at arbejde med marketing og digitale medier særligt med interesse for e-mail marketing og sociale medier? Så har vi det perfekte studierelevante job til dig i Klasselotteriet! Mulighed for masser af læring i alsidig rolle: Som assistent i marketingafdelingen vil du blive en del af et ungt marketingteam med 11 kolleger. Her kommer du helt tæt på en digital og datadreven virksomhed hvor du får rig mulighed for læring på tværs af medier. Din primære rolle vil være at supportere i opsætningen og udsendelsen af kampagner via e-mails i programmet Visual Dialogue. Derudover vil der være brug din hjælp i forbindelse med vedligeholdelsen af vores sociale medier og evt. vores website. Dine primære arbejdsopgaver: Supportere opsætning og udsendelse af e-mail kampagnerSupportere overvågning og besvarelse af henvendelser på SoMe-platformeKorrekturlæsning af tekster til brug på diverse medierEvt. fotografering og redigering af billeder (let brug af Photoshop)Evt. opdatering af website Din baggrund: Du har gerne erfaring med e-mail marketing og sociale medier, og er i gang med en relevant uddannelse (enten bachelor eller kandidat indenfor marketing, kommunikation og evt. IT). Det vigtigste er dog, at du har en god forståelse for digitale medier og kommunikation og at du har evnen og lysten til at udvikle dine kompetencer indenfor området. Erfaring med Visual Dialogue, Microsoft Click Dimensions og Photoshop eller lignende systemer er et plus, men ikke et krav. I stikord søger vi dig som: Er struktureret og detaljeorienteretArbejder effektivt og engageret med rutineprægede opgaverHar et godt overblik og kan jonglere flere sideløbende opgaverHar gode skriftlige evnerHar gåpåmod og ikke bange for at arbejde i nye systemer Formelle krav til ansættelsen: Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte e-mail marketing og loyalitetsansvarlig Camilla Kornbeck Larsen på telefon: 6178 0863. Din arbejdsgang vil finde sted på adressen Rådhuspladsen 2 i København og arbejdstiden vil som udgangspunkt være 15-20 timer fordelt på 3 dage om ugen. Ansættelsesstart er snarest muligt, og der afholdes samtaler løbende. Se mere på vores ansøgersite: https: klasselotteriet.brandero.com

Er du lærenem, struktureret og god til at engagere dig i store såvel som små opgaver? Kan du arbejde både selvstændigt og i teams? Brænder du for at arbejde med marketing og digitale medier – særligt med interesse for e-mail marketing og sociale medier? Så har vi det perfekte studierelevante job til dig i Klasselotteriet!

Mulighed for masser af læring i alsidig rolle:

Som assistent i marketingafdelingen vil du blive en del af et ungt marketingteam med 11 kolleger. Her kommer du helt tæt på en digital og datadreven virksomhed – hvor du får rig mulighed for læring på tværs af medier.

Din primære rolle vil være at supportere i opsætningen og udsendelsen af kampagner via e-mails i programmet Visual Dialogue. Derudover vil der være brug din hjælp i forbindelse med vedligeholdelsen af vores sociale medier og evt. vores website.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Supportere opsætning og udsendelse af e-mail kampagner
  • Supportere overvågning og besvarelse af henvendelser på SoMe-platforme
  • Korrekturlæsning af tekster til brug på diverse medier
  • Evt. fotografering og redigering af billeder (let brug af Photoshop)
  • Evt. opdatering af website

Din baggrund:

Du har gerne erfaring med e-mail marketing og sociale medier, og er i gang med en relevant uddannelse (enten bachelor eller kandidat indenfor marketing, kommunikation og evt. IT). Det vigtigste er dog, at du har en god forståelse for digitale medier og kommunikation – og at du har evnen og lysten til at udvikle dine kompetencer indenfor området.

Erfaring med Visual Dialogue, Microsoft Click Dimensions og Photoshop eller lignende systemer er et plus, men ikke et krav.

I stikord søger vi dig som:

  • Er struktureret og detaljeorienteret
  • Arbejder effektivt og engageret med rutineprægede opgaver
  • Har et godt overblik og kan jonglere flere sideløbende opgaver
  • Har gode skriftlige evner
  • Har gåpåmod og ikke bange for at arbejde i nye systemer

Formelle krav til ansættelsen:

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte e-mail marketing og loyalitetsansvarlig Camilla Kornbeck Larsen på telefon: 6178 0863.

Din arbejdsgang vil finde sted på adressen Rådhuspladsen 2 i København – og arbejdstiden vil som udgangspunkt være 15-20 timer fordelt på 3 dage om ugen. Ansættelsesstart er snarest muligt, og der afholdes samtaler løbende.

Se mere på vores ansøgersite: https://klasselotteriet.brandero.com

ORS/Small/00727401_logo.jpegDet Danske Klasselotteri A/SKøbenhavn V2019-03-08T15:00:38.4572019-04-11T00:00:00
329976438Studentermedhjælper til Center for DiabetesBasic Er du dynamisk og loyal, så søger Center for Diabetes i Københavns Kommune en studentermedhjælper på fuld tid. Center for Diabetes søger en administrativ medarbejder, der har lyst til at arbejde i et team, hvor du dagligt skal have mange forskellige arbejdsopgaver på dit skrivebord. Du skal indgå i et team af tre administrative medarbejdere, som varetager de daglige stabsopgaver i Center for Diabetes. Du vil primært skulle håndtere direkte borgerkontakt og bistå med diverse forskelligeartede opgaver, som fx kopiering af undervisningsmateriale og forplejning til møder. Arbejdsopgaver Som administrativ medarbejder skal du blandt andet varetage følgende i tæt samarbejde med kollega: Servicere borgere i modtagelsen ved direkte henvendelse samt pr. telefon (receptionist) Ringe til borgere og informere dem om deres indkaldelse til første samtale i centeret Booking og om booking af tider til borgere Bestilling af varer Diverse ad hoc-opgaver Kvalifikationer I stillingen ønsker vi en kollega, der er i gang med et relevant studium og holder pause. Vi forventer, at du: er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt har flair for og solid erfaring med Office-pakken og it generelt arbejder selvstændigt og struktureret og samtidig ønsker at indgå i tværfagligt team er serviceminded og imødekommende har et åbent sind, er venlig, rolig og robust Vi tilbyder et selvstændigt job et spændende udviklingsmiljø sammen med kompetente kolleger med høj motivation kompetenceudvikling inden for faget udfordrende og stimulerende arbejde i landets første kommunale Center for Diabetes introduktionsprogram et center hvor faglighed, tillid, åbenhed og engagement er grundlæggende værdier Om Center for Diabetes I Center for Diabetes er vi ca. 35 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde som sygeplejersker, fysioterapeuter, diætister, akademikere og administrative medarbejdere. Vi er en arbejdsplads i rivende udvikling og arbejder blandt andre sammen med forskere fra forskellige institutioner. Center for Diabetes varetager den kommunale rehabiliteringsindsats overfor borgere med type 2 diabetes i Københavns Kommune. I centeret giver vi en helhedsorienteret tværfaglig indsats, der tager udgangspunkt i borgerens behov. Centeret har indgået en partnerskabsaftale med Diabetesforeningen, som betyder, at vi i centeret kommer til at have et tæt samarbejde med de frivillige. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er tidsbegrænset og ønskes besat 1. maj 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne Ny Løn lokal løndannelse i henhold til aftale med forhandlingsberettigede organisation. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet referencer. Yderligere oplysninger Fås ved henvendelse til souschef Joan Marie Aastrand-Jørgensen på 2499 5933. Få mere information om Center for Diabetes på www.diabetes.kk.dk Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 26. marts 2019 Ansættelsessamtaler holdes i uge 13, 2019.
Er du dynamisk og loyal, så søger Center for Diabetes i Københavns Kommune en studentermedhjælper på fuld tid.
 
Center for Diabetes søger en administrativ medarbejder, der har lyst til at arbejde i et team, hvor du dagligt skal have mange forskellige arbejdsopgaver på dit skrivebord.  
 
Du skal indgå i et team af tre administrative medarbejdere, som varetager de daglige stabsopgaver i Center for Diabetes. Du vil primært skulle håndtere direkte borgerkontakt og bistå med diverse forskelligeartede opgaver, som fx kopiering af undervisningsmateriale og forplejning til møder.  
 
Arbejdsopgaver  
Som administrativ medarbejder skal du blandt andet varetage følgende i tæt samarbejde med kollega:  
  • Servicere borgere i modtagelsen – ved direkte henvendelse samt pr. telefon (receptionist)  
  • Ringe til borgere og informere dem om deres indkaldelse til første samtale i centeret  
  • Booking og om booking af tider til borgere  
  • Bestilling af varer  
  • Diverse ad hoc-opgaver    
Kvalifikationer  
I stillingen ønsker vi en kollega, der er i gang med et relevant studium og holder pause.  
 
Vi forventer, at du:  
  • er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt  
  • har flair for og solid erfaring med Office-pakken og it generelt  
  • arbejder selvstændigt og struktureret og samtidig ønsker at indgå i tværfagligt team  
  • er serviceminded og imødekommende  
  • har et åbent sind, er venlig, rolig og robust  
Vi tilbyder   
  • et selvstændigt job  
  • et spændende udviklingsmiljø sammen med kompetente kolleger med høj motivation  
  • kompetenceudvikling inden for faget  
  • udfordrende og stimulerende arbejde i landets første kommunale Center for Diabetes  
  • introduktionsprogram   
  • et center hvor faglighed, tillid, åbenhed og engagement er grundlæggende værdier  
Om Center for Diabetes   
I Center for Diabetes er vi ca. 35 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde som sygeplejersker, fysioterapeuter, diætister, akademikere og administrative medarbejdere. Vi er en arbejdsplads i rivende udvikling og arbejder blandt andre sammen med forskere fra forskellige institutioner. Center for Diabetes varetager den kommunale rehabiliteringsindsats overfor borgere med type 2 diabetes i Københavns Kommune.
 
I centeret giver vi en helhedsorienteret tværfaglig indsats, der tager udgangspunkt i borgerens behov. Centeret har indgået en partnerskabsaftale med Diabetesforeningen, som betyder, at vi i centeret kommer til at have et tæt samarbejde med de frivillige.  
 
Løn og ansættelsesforhold  
Stillingen er tidsbegrænset og ønskes besat 1. maj 2019.  
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne Ny Løn/lokal løndannelse i henhold til aftale med forhandlingsberettigede organisation.  
 
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet referencer.  
 
Yderligere oplysninger  
Fås ved henvendelse til souschef Joan Marie Aastrand-Jørgensen på 2499 5933.  
Få mere information om Center for Diabetes på www.diabetes.kk.dk
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 26. marts 2019
Ansættelsessamtaler holdes i uge 13, 2019.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for DiabetesKøbenhavn V2019-03-12T17:00:57.4932019-03-26T00:00:00
329979439FOA Medier søger studentermedhjælper til FOAs digitale kanalerBasic Vil du være med til at udvikle og vedligeholde fagbladetfoa.dk og FOAs hjemmeside?Er du skrap til at konvertere og redigere web-indhold, og er du selv en sikker og velskrivende formidler?Så bliv studentermedhjælper i FOA Medier og få godt 30 kommunikationsfaglige kolleger og få muligheden for at deltage i digitale indsatser og projekter.Stillingen er tidsbegrænset og varer frem til 1. april 2020.ArbejdsopgaverEn af dine vigtigste opgaver bliver at bistå med at holde fagbladetfoa.dk og foa.dk i luften med teknisk gode løsninger og velredigeret indhold.Der vil være opgaver i relation til vores nyhedsportal, fagbladetfoa.dk, hvor du skal bistå med support og konvertering af indhold.Desuden vil der være et arbejde med at skrive brugbare og letlæste tekster fx manualer. På sigt vil der komme opgaver, som omfatter rådgivning, opsætning og strukturering af indhold samt support af forskellige typer af brugere.Vi forventer, at du: har erfaring med og er stærk til digital kommunikation har mod på digitale opgaver med brugerfokus har kendskab til web-redigering og billedbehandling er vant til både at forstå og at skrive til målgrupper kan begå dig og samarbejde på tværs i en politisk styret organisation er god til såvel komplekse opgaver som rutinearbejde Det er en fordel, hvis du: har erfaring med Sitecore eller tilsvarende CMS-systemer herunder kendskab til HTML er i gang med en uddannelse inden for digital design og kommunikation servicedesign har erfaring med virksomhedskommunikation eller redaktionelt arbejde har kendskab til user experience, webanalyse og statistik Som person er du teamplayer og har gåpåmod. Du har en positiv livsholdning samt et smittende humør. Vi tilbyder:Gode arbejdsforhold, hvor du kan udvikle dine faglige og personlige kompetencer og styrke dit netværk. Dertil kommer et uformelt arbejdsmiljø og en fleksibel arbejdstid.Ansættelse 15-20 timer om ugen efter nærmere aftale.Løn- og ansættelsesvilkår iht. intern overenskomst på løntrin 13.Der er tilknyttet en pensionsordning på 14 procent, et ferietillæg på 3 procent, og vi optjener 7 ugers ferie. Ansøgning:Yderligere oplysninger fås hos webkoordinator i FOA Medier Mette Laursen på 4697 2329.Stillingen er til besættelse pr. 1. maj 2019. Ansøgning vedlagt CV sendes via FOA elektroniske rekrutteringssystem mærket Studentermedhjælper til FOA Kommunikation senest fredag den 29. marts 2019 kl. 12.00. Øvrige relevante dokumenter bedes medbragt til eventuel samtale.Vil du være med til at udvikle og vedligeholde fagbladetfoa.dk og FOAs hjemmeside?
Er du skrap til at konvertere og redigere web-indhold, og er du selv en sikker og velskrivende formidler?

Så bliv studentermedhjælper i FOA Medier og få godt 30 kommunikationsfaglige kolleger og få muligheden for at deltage i digitale indsatser og projekter.

Stillingen er tidsbegrænset og varer frem til 1. april 2020.

Arbejdsopgaver
En af dine vigtigste opgaver bliver at bistå med at holde fagbladetfoa.dk og foa.dk i luften med teknisk gode løsninger og velredigeret indhold.
Der vil være opgaver i relation til vores nyhedsportal, fagbladetfoa.dk, hvor du skal bistå med support og konvertering af indhold.
Desuden vil der være et arbejde med at skrive brugbare og letlæste tekster – fx manualer. På sigt vil der komme opgaver, som omfatter rådgivning, opsætning og strukturering af indhold samt support af forskellige typer af brugere.


Vi forventer, at du:
  • har erfaring med og er stærk til digital kommunikation
  • har mod på digitale opgaver med brugerfokus
  • har kendskab til web-redigering og billedbehandling
  • er vant til både at forstå og at skrive til målgrupper
  • kan begå dig og samarbejde på tværs i en politisk styret organisation
  • er god til såvel komplekse opgaver som rutinearbejde
     
Det er en fordel, hvis du:
  • har erfaring med Sitecore eller tilsvarende CMS-systemer herunder kendskab til HTML
  • er i gang med en uddannelse inden for digital design og kommunikation/servicedesign
  • har erfaring med virksomhedskommunikation eller redaktionelt arbejde
  • har kendskab til user experience, webanalyse og –statistik
     
    Som person er du teamplayer og har gåpåmod. Du har en positiv livsholdning samt et smittende humør.
     
Vi tilbyder:
Gode arbejdsforhold, hvor du kan udvikle dine faglige og personlige kompetencer og styrke dit netværk. Dertil kommer et uformelt arbejdsmiljø og en fleksibel arbejdstid.
Ansættelse 15-20 timer om ugen efter nærmere aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår iht. intern overenskomst på løntrin 13.
Der er tilknyttet en pensionsordning på 14 procent, et ferietillæg på 3 procent, og vi optjener 7 ugers ferie.
 
Ansøgning:
Yderligere oplysninger fås hos webkoordinator i FOA Medier Mette Laursen på 4697 2329.

Stillingen er til besættelse pr. 1. maj 2019.
 
Ansøgning vedlagt CV sendes via FOA elektroniske rekrutteringssystem mærket ”Studentermedhjælper til FOA Kommunikation” senest fredag den 29. marts 2019 kl. 12.00.
Øvrige relevante dokumenter bedes medbragt til eventuel samtale.
 

ORS/Small/eaccda48_logo.jpegFOA ForbundKøbenhavn V2019-03-18T11:00:52.4972019-03-29T00:00:00
329965125Ambitiøse studentermedhjælpere søges til Regnskabskontrollen i ErhvervsstyrelsenRobot Er du interesseret i virksomheders økonomiske forhold, herunder særligt de regnskabsmæssige og selskabsretlige forhold? Så er du måske en af vores nye studentermedhjælpere i Erhvervsstyrelsens Regnskabskontrol, der arbejder med kontrol, sagsbehandling og vejledning af virksomheder, revisorer og advokater. Om stillingen Vi tilbyder afvekslende arbejdsdage i et højt fagligt miljø med forskelligartede opgaver og daglig kontakt til virksomheder, advokater, revisorer mv. Afhængig af dine kvalifikationer og kompetencer vil du arbejde med at bistå teamets medarbejdere på et eller flere af følgende områder: Behandling af sager om fejl i virksomheders årsrapporter Behandling af sager om ulovlige udlån til kapitalejer eller ledelse Behandling af sager om overtrædelser af bogføringsloven Behandling af klager over afgifter ved for sent indberettede årsrapporter Bistand til løbende forvaltningsmæssige opgaver, som f.eks. anmodninger om aktindsigt fra journalister Har du lysten, gåpåmodet og kvalifikationerne, vil du ud over ovenstående få mulighed for at bistå i arbejdet med mere komplekse problemstillinger, der vil være med til at give dig kompetencer, som i høj grad efterspørges af mange arbejdsgivere. Du vil ligeledes bistå og få faglig sparring fra styrelsens eksperter på de forskellige områder. Jobbet vil være et stærkt fagligt supplement til studiet og kan gøre dig ekstra kvalificeret til at få drømmejobbet, når du er færdig med studiet. Om dig Vi forestiller os, at du læser på en videregående uddannelse inden for det regnskabsmæssige, juridiske eller erhvervsøkonomiske område. Derudover har du interesse for at arbejde med problemstillinger inden for det regnskabsmæssige og selskabsretlige område. Vi lægger således vægt på, at: Du er indstillet på at lære og dygtiggøre dig inden for området Du kan formulere dig klart og tydeligt på skrift og i tale Du kan arbejde struktureret og i fællesskab med andre Du har en åben, positiv og nysgerrig tilgang til arbejdsopgaverne Du er kendetegnet ved at have en høj faglighed Om os Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 550 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Langelinie i København. Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed med en stærk digital dagsorden. Vi har fagligt dygtige medarbejdere, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe ny værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder. Team Regnskabskontrol består af knap 20 medarbejdere med ekspertise inden for de forskellige kontrolområder. Vi kan tilbyde et varieret og udfordrende studiejob med høj faglighed og mulighed for at arbejde selvstændigt i et stærkt fagligt miljø med gode kolleger. Vi bor i Dahlerups Pakhus ved Langelinie med udsigt over havnen. Vi har en uformel omgangstone, rig mulighed for at deltage i mange sociale aktiviteter og møde kolleger på kryds og tværs. Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på http: www.erst.dk. Om ansættelse Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem HK STAT og Finansministeriet. Arbejdstiden ligger typisk på 15 timer om ugen. Vi er fleksible mht. eksamensperioder, men vi forventer til gengæld, at du er frisk på at give en hånd med i travle perioder. Tiltrædelse er hurtigt muligt. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Martin Bo Mortensen eller fuldmægtig Andreas Heegaard . Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår bedes du kontakte HR-rekrutteringspartner Cathrine Lund-Jensen. Find oplysninger i boksen til højre. Interesseret? Lyder stillingen som noget for dig? Så klik på Søg stilling i boksen til højre eller søg via vores hjemmeside på http: www.erhvervsstyrelsen.dk job. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest den 31. marts 2019. Vi planlægger at afholde samtaler i uge 14 og eller 15. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi kvinder og mænd uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge.Er du interesseret i virksomheders økonomiske forhold, herunder særligt de regnskabsmæssige og selskabsretlige forhold? Så er du måske en af vores nye studentermedhjælpere i Erhvervsstyrelsens Regnskabskontrol, der arbejder med kontrol, sagsbehandling og vejledning af virksomheder, revisorer og advokater.

Om stillingen
Vi tilbyder afvekslende arbejdsdage i et højt fagligt miljø med forskelligartede opgaver og daglig kontakt til virksomheder, advokater, revisorer mv.

Afhængig af dine kvalifikationer og kompetencer vil du arbejde med at bistå teamets medarbejdere på et eller flere af følgende områder:
  • Behandling af sager om fejl i virksomheders årsrapporter
  • Behandling af sager om ulovlige udlån til kapitalejer eller ledelse
  • Behandling af sager om overtrædelser af bogføringsloven
  • Behandling af klager over afgifter ved for sent indberettede årsrapporter
  • Bistand til løbende forvaltningsmæssige opgaver, som f.eks. anmodninger om aktindsigt fra journalister

Har du lysten, gåpåmodet og kvalifikationerne, vil du ud over ovenstående få mulighed for at bistå i arbejdet med mere komplekse problemstillinger, der vil være med til at give dig kompetencer, som i høj grad efterspørges af mange arbejdsgivere. Du vil ligeledes bistå og få faglig sparring fra styrelsens eksperter på de forskellige områder.

Jobbet vil være et stærkt fagligt supplement til studiet og kan gøre dig ekstra kvalificeret til at få drømmejobbet, når du er færdig med studiet.

Om dig
Vi forestiller os, at du læser på en videregående uddannelse inden for det regnskabsmæssige, juridiske eller erhvervsøkonomiske område. Derudover har du interesse for at arbejde med problemstillinger inden for det regnskabsmæssige og selskabsretlige område.

Vi lægger således vægt på, at:
  • Du er indstillet på at lære og dygtiggøre dig inden for området
  • Du kan formulere dig klart og tydeligt på skrift og i tale
  • Du kan arbejde struktureret og i fællesskab med andre
  • Du har en åben, positiv og nysgerrig tilgang til arbejdsopgaverne
  • Du er kendetegnet ved at have en høj faglighed

Om os
Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 550 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Langelinie i København.

Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed med en stærk digital dagsorden. Vi har fagligt dygtige medarbejdere, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe ny værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder.

Team Regnskabskontrol består af knap 20 medarbejdere med ekspertise inden for de forskellige kontrolområder. Vi kan tilbyde et varieret og udfordrende studiejob med høj faglighed og mulighed for at arbejde selvstændigt i et stærkt fagligt miljø med gode kolleger. Vi bor i Dahlerups Pakhus ved Langelinie med udsigt over havnen. Vi har en uformel omgangstone, rig mulighed for at deltage i mange sociale aktiviteter og møde kolleger på kryds og tværs.

Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på http://www.erst.dk.

Om ansættelse
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem HK/STAT og Finansministeriet.
Arbejdstiden ligger typisk på 15 timer om ugen. Vi er fleksible mht. eksamensperioder, men vi forventer til gengæld, at du er frisk på at give en hånd med i travle perioder. Tiltrædelse er hurtigt muligt.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Martin Bo Mortensen eller fuldmægtig Andreas Heegaard . Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår bedes du kontakte HR-rekrutteringspartner Cathrine Lund-Jensen. Find oplysninger i boksen til højre.


Interesseret?
Lyder stillingen som noget for dig? Så klik på ”Søg stilling” i boksen til højre eller søg via vores hjemmeside på http://www.erhvervsstyrelsen.dk/job. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest den 31. marts 2019.

Vi planlægger at afholde samtaler i uge 14 og/eller 15.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund, derfor opfordrer vi kvinder og mænd uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge.
ErhvervsstyrelsenKøbenhavn Ø2019-02-22T00:00:002019-03-31T00:00:00
329972585ISS søger studentermedhjælper i Cleaning ExcellenceRobot Ønsker du at kickstarte din karriere hos en af verdens største serviceorganisationer, og brænder du for at arbejde med udvikling og mennesker? Så er en studentermedhjælper stilling hos Cleaning Excellence måske noget for dig. Et arbejde i et skiftende miljø ISS søger en studentermedhjælper til afdelingen Cleaning Excellence. Som studentermedhjælper i Cleaning Excellence vil du blive en del af et dynamisk team, som arbejder med innovative projekter for at opnå bedst mulige resultater i driften. Dine primære opgaver i afdelingen vil være opsætning af kvalitetsrapportering på rengøring, opstart af nye kontrakter og diverse ad-hoc opgaver. Du vil skulle lære at arbejde med programmet CRM. Det er derfor vigtigt, at du går positivt til dine opgaver, tænker kreativt og er udadvendt. Arbejdstiden vil være mellem 10-20 timer og ugen. Vi har forståelse for travle eksamensperioder, og vi vil derfor tage hensyn til din skole i disse perioder. Vi forventer derimod, at du er fleksibel i dine mindre travle perioder. Er du vores nye studentermedhjælper? Vi søger en person der: Er serviceminded og nysgerrig på at tilegne sig ny viden Har lyst til at lære og udvikle sig Er proaktiv og kan arbejde selvstændigt Har erfaringer med Office Som studentermedhjælper i ISS tilbyder vi et arbejde fyldt med udfordringer, og hver dag er ikke den samme. Du vil blive udfordret på dine menneskelige egenskaber, og dine kompetencer indenfor kommunikation samtidig med, at din organisatorisk forståelse vil blive styrket. Vi forventer, at du er i afslutningen af din bachelor, eller lige er startet på din kandidat, og at din uddannelse ligger indenfor følgende områder: læring, forretningsforståelse, kommunikation, eller data. Det vigtigste er, at du har en stræben efter at lære mere. Ansøgning Send din ansøgning med vedlagt CV vha. nedenstående link inden den 20 marts 2019. Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, eller ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte: Anders Kjærgaard Larsen på Tlf.: 20 12 27 93. Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.Ønsker du at kickstarte din karriere hos en af verdens største serviceorganisationer, og brænder du for at arbejde med udvikling og mennesker? Så er en studentermedhjælper stilling hos Cleaning Excellence måske noget for dig.

Et arbejde i et skiftende miljø
ISS søger en studentermedhjælper til afdelingen Cleaning Excellence. Som studentermedhjælper i Cleaning Excellence vil du blive en del af et dynamisk team, som arbejder med innovative projekter for at opnå bedst mulige resultater i driften. Dine primære opgaver i afdelingen vil være opsætning af kvalitetsrapportering på rengøring, opstart af nye kontrakter og diverse ad-hoc opgaver. Du vil skulle lære at arbejde med programmet CRM. Det er derfor vigtigt, at du går positivt til dine opgaver, tænker kreativt og er udadvendt.

Arbejdstiden vil være mellem 10-20 timer og ugen. Vi har forståelse for travle eksamensperioder, og vi vil derfor tage hensyn til din skole i disse perioder. Vi forventer derimod, at du er fleksibel i dine mindre travle perioder.

Er du vores nye studentermedhjælper?
Vi søger en person der:
  • Er serviceminded og nysgerrig på at tilegne sig ny viden
  • Har lyst til at lære og udvikle sig
  • Er proaktiv og kan arbejde selvstændigt
  • Har erfaringer med Office
Som studentermedhjælper i ISS tilbyder vi et arbejde fyldt med udfordringer, og hver dag er ikke den samme. Du vil blive udfordret på dine menneskelige egenskaber, og dine kompetencer indenfor kommunikation samtidig med, at din organisatorisk forståelse vil blive styrket. Vi forventer, at du er i afslutningen af din bachelor, eller lige er startet på din kandidat, og at din uddannelse ligger indenfor følgende områder: læring, forretningsforståelse, kommunikation, eller data. Det vigtigste er, at du har en stræben efter at lære mere.

Ansøgning
Send din ansøgning med vedlagt CV vha. nedenstående link inden den 20 marts 2019. Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning allerede i dag.

Har du spørgsmål, eller ønsker du yderligere information om stillingen, kan du kontakte: Anders Kjærgaard Larsen Tlf.: 20 12 27 93.

Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt
ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.


ISS Facility Services A/SSøborg2019-03-06T00:00:002019-03-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Frisk og selvstændig studentermedhjælper til ungt marketingteam

Det Danske Klasselotteri A/S

København V
Er du lærenem, struktureret og god til at engagere dig i store såvel som små opgaver? Kan du arbejde både selvstændigt og i teams? Brænder du for at arbejde med marketing og digitale medier særligt med interesse for e-mail marketing og sociale medie...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:11. april 2019

Studentermedhjælper til Center for Diabetes

Center for Diabetes

København V
Er du dynamisk og loyal, så søger Center for Diabetes i Københavns Kommune en studentermedhjælper på fuld tid. Center for Diabetes søger en administrativ medarbejder, der har lyst til at arbejde i et team, hvor du dagligt skal have mange forskellige...
Indrykket:12. marts 2019
Udløbsdato:26. marts 2019

FOA Medier søger studentermedhjælper til FOAs digitale kanaler

FOA Forbund

København V
Vil du være med til at udvikle og vedligeholde fagbladetfoa.dk og FOAs hjemmeside?Er du skrap til at konvertere og redigere web-indhold, og er du selv en sikker og velskrivende formidler?Så bliv studentermedhjælper i FOA Medier og få godt 30 kommuni...
Indrykket:18. marts 2019
Udløbsdato:29. marts 2019

Ambitiøse studentermedhjælpere søges til Regnskabskontrollen i Erhvervsstyrelsen

Erhvervsstyrelsen

København Ø
Er du interesseret i virksomheders økonomiske forhold, herunder særligt de regnskabsmæssige og selskabsretlige forhold? Så er du måske en af vores nye studentermedhjælpere i Erhvervsstyrelsens Regnskabskontrol, der arbejder med kontrol, sagsbehandli...
Indrykket:22. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

ISS søger studentermedhjælper i Cleaning Excellence

ISS Facility Services A/S

Søborg
Ønsker du at kickstarte din karriere hos en af verdens største serviceorganisationer, og brænder du for at arbejde med udvikling og mennesker? Så er en studentermedhjælper stilling hos Cleaning Excellence måske noget for dig. Et arbejde i et skiften...
Indrykket:6. marts 2019
Udløbsdato:20. marts 2019