Akademisk fuldmægtig til BUF-Akademi i Fagligt Center

Brænder du for administrative opgaver, og trives du med en omskiftelig hverdag med en stor samarbejdsflade og deadlines? Så har vi jobbet til dig!
 
Vi søger en dygtig, struktureret generalist med indsigt i kommunal forvaltning, som kan bidrage med stærke kursusadministrative kompetencer samt gode projektlederkompetencer og skarpe analyse- og formidlingsevner.
 
Omstillingen
Fagligt Center i Børne- og Ungdomsforvaltningen (BUF) løser en række support- og udviklingsopgaver for københavnske dagtilbud, skoler samt fritids- og ungdomstilbud. Som fuldmægtig i BUF-Akademi i Fagligt Center kommer du til at arbejde med den vigtige opgave at sørge for løbende kompetenceudvikling af forvaltningens medarbejdere, så de kan blive så dygtige som muligt og dermed give alle børn og unge i Københavns Kommune den bedste start på livet.   
 
Du vil i dit arbejde som fuldmægtig i BUF-Akademi få en todelt funktion. Du skal først og fremmest bistå med den daglige drift og kursusadministration sammen med dine kollegaer i BUF-Akademi, og derudover vil du være tilknyttet kompetenceudviklingsteamet, hvor du skal hjælpe med understøttelse af det løbende, strategiske arbejde med årshjul og planlægning af de kommende års kursusaktiviteter og kompetenceudvikling i BUF. For jobbet generelt er det gældende, at du kommer til at have en bred kontakt- og samarbejdsflade med både forvaltningens ledere, medarbejdere og kollegaer i din daglige opgaveløsning.   
 
Det er vigtigt, at du brænder for den administrative opgave, og at du trives med en omskiftelig hverdag med en stor samarbejdsflade og deadlines. Vi lægger vægt på, at du har erfaring med administrative it-systemer, og det er vigtigt, at du er fleksibel og omstillingsparat, og at du både har blik for detaljen og kan skabe overblik – også i en travl hverdag, og når det skal gå stærkt. Til gengæld kan vi tilbyde dig en fast stilling på en ambitiøs arbejdsplads i et arbejdsfællesskab med kompetente kolleger, hvor du har mulighed for at udvikle dig fagligt.  
 
Dine arbejdsopgaver vil være mangfoldige og vil eksempelvis indebære  
  • daglig drift og kursusadministration i BUF-Akademi, herunder besvarelse af mails, telefoner, kontakt og koordinering med undervisere etc.   
  • oprettelse og administration af kurser via frontPlanner/Plan2learn  
  • løbende kommunikation og planlægning med interne og eksterne aktører   
  • analyseopgaver til understøttelse af den løbende kompetenceudvikling i BUF   
  • understøttelse af gruppens leder og resten af kompetenceudviklingsteamet i det strategiske arbejde med kompetenceudvikling i BUF  
  • løbende opdatering og udarbejdelse af kompetenceudviklingsteamets styringsredskaber, fx mødenotater, sagsindstillinger og mødebilag mv.  
Vi forventer, at du
  • har en relevant akademisk uddannelse  
  • har gode formidlingsevner både mundtligt og skriftligt  
  • er stærk i anvendelse og tilegnelse af it-systemer   
  • er udadvendt, opsøgende og servicemindet, og du trives med at arbejde i en omskiftelig hverdag og med forskelligartede opgaver  
  • er ansvarlig og glad for at samarbejde, og du kan skabe resultater i samarbejde med eksterne samarbejdspartnere, ledere og kolleger  
  • har lyst til at arbejde med både driftsopgaver og kursusadministration samt planlægning af kompetenceudviklingsaktiviteter – i samtlige af planlægningens faser  
  • mestrer de centrale projektledelsesdiscipliner  
  • har erfaring med at arbejde i en offentlig forvaltning, og du ved, hvad det vil sige at arbejde i en kompleks, politisk styret organisation  
  • er god til at bevare det store overblik, holde retning i din opgaveløsning og snor i processer  
Løn- og ansættelsesforhold
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.    
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt eller senest den 1. april 2018.    
 
Yderligere oplysninger  
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos leder af Kompetenceudvikling, Kommunikation og Ressourcer Julie Kock Clausen på 2365 2022. Bemærk, at Julie Kock Clausen ikke kan træffes i uge 7.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018   
Vi afholder 1. ansættelsessamtaler onsdag den 21. februar 2018 om formiddagen. Ansøger bedes bemærke, at kandidater til samtale vil blive orienteret telefonisk den 20. februar først på dagen.  
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:1. marts 2018

Jurastuderende til Justitsministeriets område

Justitsministeriet

København
Vi tilbyder dig et studierelevant job i et spændende og stærkt fagligt miljø, hvor kvaliteten af arbejdet vægtes højt. Arbejdet varierer alt efter den enkelte stilling, men består bl.a. i udarbejdelse af notater, konkret juridisk sagsbehandling, inf...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Kirkeministeriet søger fuldmægtig/konsulent til økonomi, styring og politik

Kirkeministeriet

København
Kirkeministeriet søger fuldmægtig konsulent til økonomi, styring og politik Vil du arbejde tæt på de politiske beslutningsprocesser og være med til at sikre det faglige fundament for demokratiet? Trives du med stort ansvar og en høj grad af indflyde...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:2. marts 2018

Akademisk medarbejder til ledelsessupport, udviklings- og formidlingsopgaver samt politisk betjening i Byens Fysik

TMF Sekretariat

Vil du arbejde med ledelses- og politisk betjening mm. i en ambitiøs politisk organisation, der er med til at gøre København til en spændende og eftertragtet by at bo i? Så er du måske vores nye akademiske medarbejder i Sekretariatet i Byens Fysik. ...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Erhvervsstyrelsen søger medarbejdere til at fremme IT-sikkerhed og ansvarlig dataanvendelse i dansk erhvervsliv

Erhvervsstyrelsen

København
Dansk erhvervsliv står over for en voksende trussel fra hackere og andre cyberkriminelle. Tyveri og læk af forretningskritiske data og persondata udfordrer i stigende grad virksomheder og kan koste virksomheder, deres samarbejdspartnere og kunder dy...
Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:23. marts 2018

Organisations- og kommunikationsmedarbejder til Botilbud Kamager i Tårnby

Pensionat Kamager

København
Vi vil prøve noget nyt, så derfor opretter vi en stilling som organisations og kommunikationsmedarbejder til Kamager - i første omgang tidsbegrænset til et år, men med mulighed for forlængelse. Vil du være med til at udvikle organisationen og styrke...