Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk generalist til projektlederstilling i Center for Driftsudvikling

Har du talent for at drive og udvikle projekter og opgaver med meget varieret indhold? 
 
I Teknik- og Miljøforvaltningens Center for Driftsudvikling søger vi en fremsynet projektleder, der får ansvaret for den daglige graffitibekæmpelse på Københavns Kommunes ejendomme, og du skal bidrage til udmøntning af forvaltningens plan for offentlige toiletter.  
 
Om jobbet  
Du bliver en del af Partnerskaber i Center for Driftsudvikling. Vi har en blandet portefølje af projekter, og du skal sammen med projektledere og øvrige medarbejdere være med til at sikre, at projekterne kommer i mål.
 
Du skal have forståelse for vigtigheden af at kunne kommunikere med alle – lige fra driftsmedarbejdere til formidling af information på ledelsesniveau. Du kan se frem til at blive involveret i både projektarbejde og mere rutineprægede opgaver.  
 
Primære arbejdsopgaver  
Som ansvarlig for kommunens udliciterede graffitibekæmpelse er du i løbende dialog med vores leverandører. Det indebærer blandt andet at holde 18 årlige fælleskontroller og driftsmøder og en årlig opdatering af de tre hovedkontrakter.
 
Da to af Københavns Kommunes tre graffitikontrakter skal i udbud i 2018, vil en stor del at dit arbejde dreje sig om udformningen af disse. Her får du et tæt samarbejde med områdets anden projektleder, vores juridiske afdeling og en lang række fagansvarlige medarbejdere internt i Teknik- og Miljøforvaltningen.  
 
Sideløbende med den daglige drift af graffitikontrakterne skal du sammen med områdets anden projektleder videreudvikle graffitiområdet og arbejde med forvaltningens politiske vedtagene plan for offentlige toiletter. Teknik- og Miljøforvaltningen stiller i alt 145 offentlige toiletter til rådighed for københavnerne, og du skal være med til at sikre fremdrift på toiletområdet i Byens Drift.
 
Du kommer til at arbejde på tværs af forskellige centre og forvaltninger, da både graffitibekæmpelse og de offentlige toiletter berører hele København.  
 
Om dig  
Du skal have en god organisationsforståelse, da mange af dine opgaver går på tværs af kommunens forvaltninger og centrene i Teknik- og Miljøforvaltningen.
 
Vi forventer, at du er 

  • samarbejdsorienteret – du er engagerende og ser fælles mål  
  • struktureret og analytisk – du har blik for detaljerne og kan håndtere mange sideløbende opgaver  
  • udviklingsorienteret – du kan være kreativ og nytænkende  
  • overbliksskabende – du ser dig omkring og ser på tværs  
  • resultatorienteret – du bliver motiveret af at opnå gode resultater  
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring 
  • med udarbejdelsen af offentlige udbud  
  • med regnskab og budgettering  
  • med kontraktstyring  
  • med politiske indstillinger, notater mm.  
  • fra en offentlig/statslig arbejdsplads  
Der er ikke specifikke uddannelseskrav, men relevante uddannelsesretninger kunne være humanistisk, samfundsvidenskabelig, økonomisk eller lignende.  
 
Vi tilbyder  
Du bliver en del af enheden Partnerskaber, der tæller ca. 24 medarbejdere. Vi lægger vægt på faglighed, engagement og teamspirit. Arbejdsmiljøet er uhøjtideligt og velfungerende. Din arbejdsuge bliver gennemsnitligt på 37 timer inklusiv frokostpause.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.  
 
Dit nye arbejdssted bliver Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Partnerskaber på Islands Brygge. I anden halvdel af 2018 flytter vi til lokaler på Kraftværksvej.   
 
Yderligere oplysninger  
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Jakob Hjuler Tamsmark på 2059 4225.
Ansættelsesstart er den 1. april 2018 eller gerne tidligere. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018  
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 8 og 9.  
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen  
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde.  Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr. 
 



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329751801Phoenix-7eb329eb12018-01-31T19:50:47.317Akademisk generalist til projektlederstilling i Center for DriftsudviklingHar du talent for at drive og udvikle projekter og opgaver med meget varieret indhold? 
 
I Teknik- og Miljøforvaltningens Center for Driftsudvikling søger vi en fremsynet projektleder, der får ansvaret for den daglige graffitibekæmpelse på Københavns Kommunes ejendomme, og du skal bidrage til udmøntning af forvaltningens plan for offentlige toiletter.  
 
Om jobbet  
Du bliver en del af Partnerskaber i Center for Driftsudvikling. Vi har en blandet portefølje af projekter, og du skal sammen med projektledere og øvrige medarbejdere være med til at sikre, at projekterne kommer i mål.
 
Du skal have forståelse for vigtigheden af at kunne kommunikere med alle – lige fra driftsmedarbejdere til formidling af information på ledelsesniveau. Du kan se frem til at blive involveret i både projektarbejde og mere rutineprægede opgaver.  
 
Primære arbejdsopgaver  
Som ansvarlig for kommunens udliciterede graffitibekæmpelse er du i løbende dialog med vores leverandører. Det indebærer blandt andet at holde 18 årlige fælleskontroller og driftsmøder og en årlig opdatering af de tre hovedkontrakter.
 
Da to af Københavns Kommunes tre graffitikontrakter skal i udbud i 2018, vil en stor del at dit arbejde dreje sig om udformningen af disse. Her får du et tæt samarbejde med områdets anden projektleder, vores juridiske afdeling og en lang række fagansvarlige medarbejdere internt i Teknik- og Miljøforvaltningen.  
 
Sideløbende med den daglige drift af graffitikontrakterne skal du sammen med områdets anden projektleder videreudvikle graffitiområdet og arbejde med forvaltningens politiske vedtagene plan for offentlige toiletter. Teknik- og Miljøforvaltningen stiller i alt 145 offentlige toiletter til rådighed for københavnerne, og du skal være med til at sikre fremdrift på toiletområdet i Byens Drift.
 
Du kommer til at arbejde på tværs af forskellige centre og forvaltninger, da både graffitibekæmpelse og de offentlige toiletter berører hele København.  
 
Om dig  
Du skal have en god organisationsforståelse, da mange af dine opgaver går på tværs af kommunens forvaltninger og centrene i Teknik- og Miljøforvaltningen.
 
Vi forventer, at du er 
  • samarbejdsorienteret – du er engagerende og ser fælles mål  
  • struktureret og analytisk – du har blik for detaljerne og kan håndtere mange sideløbende opgaver  
  • udviklingsorienteret – du kan være kreativ og nytænkende  
  • overbliksskabende – du ser dig omkring og ser på tværs  
  • resultatorienteret – du bliver motiveret af at opnå gode resultater  
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring 
  • med udarbejdelsen af offentlige udbud  
  • med regnskab og budgettering  
  • med kontraktstyring  
  • med politiske indstillinger, notater mm.  
  • fra en offentlig/statslig arbejdsplads  
Der er ikke specifikke uddannelseskrav, men relevante uddannelsesretninger kunne være humanistisk, samfundsvidenskabelig, økonomisk eller lignende.  
 
Vi tilbyder  
Du bliver en del af enheden Partnerskaber, der tæller ca. 24 medarbejdere. Vi lægger vægt på faglighed, engagement og teamspirit. Arbejdsmiljøet er uhøjtideligt og velfungerende. Din arbejdsuge bliver gennemsnitligt på 37 timer inklusiv frokostpause.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.  
 
Dit nye arbejdssted bliver Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Partnerskaber på Islands Brygge. I anden halvdel af 2018 flytter vi til lokaler på Kraftværksvej.   
 
Yderligere oplysninger  
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Jakob Hjuler Tamsmark på 2059 4225.
Ansættelsesstart er den 1. april 2018 eller gerne tidligere. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018  
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 8 og 9.  
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen  
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde.  Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr. 
 


2018-02-19T01:03:51.613 Har du talent for at drive og udvikle projekter og opgaver med meget varieret indhold? I Teknik- og Miljøforvaltningens Center for Driftsudvikling søger vi en fremsynet projektleder, der får ansvaret for den daglige graffitibekæmpelse på Københavns Kommunes ejendomme, og du skal bidrage til udmøntning af forvaltningens plan for offentlige toiletter. Om jobbet Du bliver en del af Partnerskaber i Center for Driftsudvikling. Vi har en blandet portefølje af projekter, og du skal sammen med projektledere og øvrige medarbejdere være med til at sikre, at projekterne kommer i mål. Du skal have forståelse for vigtigheden af at kunne kommunikere med alle lige fra driftsmedarbejdere til formidling af information på ledelsesniveau. Du kan se frem til at blive involveret i både projektarbejde og mere rutineprægede opgaver. Primære arbejdsopgaver Som ansvarlig for kommunens udliciterede graffitibekæmpelse er du i løbende dialog med vores leverandører. Det indebærer blandt andet at holde 18 årlige fælleskontroller og driftsmøder og en årlig opdatering af de tre hovedkontrakter. Da to af Københavns Kommunes tre graffitikontrakter skal i udbud i 2018, vil en stor del at dit arbejde dreje sig om udformningen af disse. Her får du et tæt samarbejde med områdets anden projektleder, vores juridiske afdeling og en lang række fagansvarlige medarbejdere internt i Teknik- og Miljøforvaltningen. Sideløbende med den daglige drift af graffitikontrakterne skal du sammen med områdets anden projektleder videreudvikle graffitiområdet og arbejde med forvaltningens politiske vedtagene plan for offentlige toiletter. Teknik- og Miljøforvaltningen stiller i alt 145 offentlige toiletter til rådighed for københavnerne, og du skal være med til at sikre fremdrift på toiletområdet i Byens Drift. Du kommer til at arbejde på tværs af forskellige centre og forvaltninger, da både graffitibekæmpelse og de offentlige toiletter berører hele København. Om dig Du skal have en god organisationsforståelse, da mange af dine opgaver går på tværs af kommunens forvaltninger og centrene i Teknik- og Miljøforvaltningen. Vi forventer, at du er samarbejdsorienteret du er engagerende og ser fælles mål struktureret og analytisk du har blik for detaljerne og kan håndtere mange sideløbende opgaver udviklingsorienteret du kan være kreativ og nytænkende overbliksskabende du ser dig omkring og ser på tværs resultatorienteret du bliver motiveret af at opnå gode resultater Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med udarbejdelsen af offentlige udbud med regnskab og budgettering med kontraktstyring med politiske indstillinger, notater mm. fra en offentlig statslig arbejdsplads Der er ikke specifikke uddannelseskrav, men relevante uddannelsesretninger kunne være humanistisk, samfundsvidenskabelig, økonomisk eller lignende. Vi tilbyder Du bliver en del af enheden Partnerskaber, der tæller ca. 24 medarbejdere. Vi lægger vægt på faglighed, engagement og teamspirit. Arbejdsmiljøet er uhøjtideligt og velfungerende. Din arbejdsuge bliver gennemsnitligt på 37 timer inklusiv frokostpause. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Dit nye arbejdssted bliver Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Partnerskaber på Islands Brygge. I anden halvdel af 2018 flytter vi til lokaler på Kraftværksvej. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Jakob Hjuler Tamsmark på 2059 4225. Ansættelsesstart er den 1. april 2018 eller gerne tidligere. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 18. februar 2018 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 8 og 9. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.11Jobnet7eb329eb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=148758&DepartmentId=19594&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3095172Partnerskaber11Borups Allé 1772400København NVDKDanmark0
DKDanmarkAdvertiser
8Fuldtid46Permanent516820JobNet47486701000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb329ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb329ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb329eb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7eb329eb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse352657371importimport_7eb329ebAdvertiserAdvertiserda-DK