Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk HR-medarbejder (barselsvikar) med flair for tal, analyser og processtyring til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

HR-enheden i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF) i Københavns Kommune søger en akademisk medarbejder i et barselsvikariat til at løse HR-opgaver med særligt fokus på analyse, statistik og koordinering.  
 
Stillingen tager afsæt i at servicere vores centre og direktion på HR-området bl.a. inden for trivsel, miljø, MUS, arbejdsmiljø og sygefravær.  
 
BIF har den målsætning, at blive den kommune – blandt sammenlignelige kommuner – der har flest borgere i job og uddannelse. HR-enheden skal på en enkel og effektiv måde understøtte forvaltningens medarbejdere og ledere i at levere kerneydelser af høj kvalitet til borgere og virksomheder, så vi når vores mål.  
 
I stillingen skal du:  
  • bidrage til, at vi handler på baggrund af viden og opnår den ønskede effekt med vores indsatser  
  • udarbejde statistik og gennemføre undersøgelser og analyser inden for personaleområdet fx sygefravær og personaleomsætning  
  • være forvaltningens tovholder for planlægning og gennemførsel af trivselsundersøgelsen 2019 i Københavns Kommune  
  • være sekretær for Centralforvaltningens MED-udvalg  
  • være tovholder for miljøledelsen i forvaltningen  
  • rådgive og betjene forvaltningens direktion på HR-området  
  • rådgive og understøtte forvaltningens centre i driften  
  • udarbejde skriftlige notater og indstillinger samt redigere hjemmeside  
  • være tovholder ift. IT-understøttelsen af forvaltningens MUS-system  
  • løse øvrige HR- og organisationsopgaver   
Vi forestiller os, at du  
  • har en relevant akademisk uddannelse  
  • gerne har praktisk erfaring inden for HR-udviklingsområdet og gerne viden inden for beskæftigelsesområdet  
  • gerne har erfaring med at gennemføre og følge op på kvantitative undersøgelser  
  • er stærk til tal, analyser og statistik  
  • er Excel-haj og har indsigt i administrative systemer  
  • kan styre processer og større projekter, facilitere møder og bevare overblikket – også når der er travlt  
  • arbejder systematisk og struktureret med sans for detaljen  
  • besidder klassiske embedsmandsdyder  
  • er en kompetent og resultatorienteret samarbejdspartner  
  • er god til kort og præcis skriftlig formidling    
BIF har ca.1.800 medarbejdere fordelt på en centralforvaltning og 10 decentrale centre. Forvaltningen er ledet af Beskæftigelses- og Integrationsborgmesteren og betjener Beskæftigelses- og Integrationsudvalget.  
 
Enhed for HR og Service er en del af centralforvaltningen og løser opgaver inden for kompetenceudvikling, medarbejder- og ledelsesudvikling, organisation, arbejdsmiljø, miljøledelse og MED-udvalg. Vi er samtidig forvaltningens partner ift. løn- og personaleadministration, som drives af Koncernservice. Vi er 11 medarbejdere og en chef.  
 
Vi tilbyder spændende og afvekslende opgaver i en travl politisk organisation, som er præget af fokus på forenkling, faglighed og resultatskabelse. Du vil blive del af en arbejdsplads med kompetente kolleger og med en uhøjtidelig omgangstone.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen aftales efter principperne om Ny Løn.  Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Tiltrædelse senest 25. juni 2018.  
 
Mere information  
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk.
 Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Vibeke Østergaard på 2612 2843 eller analysekonsulent Anna Klüver på 2974 0488.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 4. maj 2018 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 20 og 21.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329794344Phoenix-bfe5bbab12018-04-16T17:00:18.523Akademisk HR-medarbejder (barselsvikar) med flair for tal, analyser og processtyring til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
HR-enheden i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF) i Københavns Kommune søger en akademisk medarbejder i et barselsvikariat til at løse HR-opgaver med særligt fokus på analyse, statistik og koordinering.  
 
Stillingen tager afsæt i at servicere vores centre og direktion på HR-området bl.a. inden for trivsel, miljø, MUS, arbejdsmiljø og sygefravær.  
 
BIF har den målsætning, at blive den kommune – blandt sammenlignelige kommuner – der har flest borgere i job og uddannelse. HR-enheden skal på en enkel og effektiv måde understøtte forvaltningens medarbejdere og ledere i at levere kerneydelser af høj kvalitet til borgere og virksomheder, så vi når vores mål.  
 
I stillingen skal du:  
  • bidrage til, at vi handler på baggrund af viden og opnår den ønskede effekt med vores indsatser  
  • udarbejde statistik og gennemføre undersøgelser og analyser inden for personaleområdet fx sygefravær og personaleomsætning  
  • være forvaltningens tovholder for planlægning og gennemførsel af trivselsundersøgelsen 2019 i Københavns Kommune  
  • være sekretær for Centralforvaltningens MED-udvalg  
  • være tovholder for miljøledelsen i forvaltningen  
  • rådgive og betjene forvaltningens direktion på HR-området  
  • rådgive og understøtte forvaltningens centre i driften  
  • udarbejde skriftlige notater og indstillinger samt redigere hjemmeside  
  • være tovholder ift. IT-understøttelsen af forvaltningens MUS-system  
  • løse øvrige HR- og organisationsopgaver   
Vi forestiller os, at du  
  • har en relevant akademisk uddannelse  
  • gerne har praktisk erfaring inden for HR-udviklingsområdet og gerne viden inden for beskæftigelsesområdet  
  • gerne har erfaring med at gennemføre og følge op på kvantitative undersøgelser  
  • er stærk til tal, analyser og statistik  
  • er Excel-haj og har indsigt i administrative systemer  
  • kan styre processer og større projekter, facilitere møder og bevare overblikket – også når der er travlt  
  • arbejder systematisk og struktureret med sans for detaljen  
  • besidder klassiske embedsmandsdyder  
  • er en kompetent og resultatorienteret samarbejdspartner  
  • er god til kort og præcis skriftlig formidling    
BIF har ca.1.800 medarbejdere fordelt på en centralforvaltning og 10 decentrale centre. Forvaltningen er ledet af Beskæftigelses- og Integrationsborgmesteren og betjener Beskæftigelses- og Integrationsudvalget.  
 
Enhed for HR og Service er en del af centralforvaltningen og løser opgaver inden for kompetenceudvikling, medarbejder- og ledelsesudvikling, organisation, arbejdsmiljø, miljøledelse og MED-udvalg. Vi er samtidig forvaltningens partner ift. løn- og personaleadministration, som drives af Koncernservice. Vi er 11 medarbejdere og en chef.  
 
Vi tilbyder spændende og afvekslende opgaver i en travl politisk organisation, som er præget af fokus på forenkling, faglighed og resultatskabelse. Du vil blive del af en arbejdsplads med kompetente kolleger og med en uhøjtidelig omgangstone.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen aftales efter principperne om Ny Løn.  Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Tiltrædelse senest 25. juni 2018.  
 
Mere information  
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk.
 Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Vibeke Østergaard på 2612 2843 eller analysekonsulent Anna Klüver på 2974 0488.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 4. maj 2018 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 20 og 21.  
 
2018-05-04T22:50:03.680 HR-enheden i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF) i Københavns Kommune søger en akademisk medarbejder i et barselsvikariat til at løse HR-opgaver med særligt fokus på analyse, statistik og koordinering. Stillingen tager afsæt i at servicere vores centre og direktion på HR-området bl.a. inden for trivsel, miljø, MUS, arbejdsmiljø og sygefravær. BIF har den målsætning, at blive den kommune blandt sammenlignelige kommuner der har flest borgere i job og uddannelse. HR-enheden skal på en enkel og effektiv måde understøtte forvaltningens medarbejdere og ledere i at levere kerneydelser af høj kvalitet til borgere og virksomheder, så vi når vores mål. I stillingen skal du: bidrage til, at vi handler på baggrund af viden og opnår den ønskede effekt med vores indsatser udarbejde statistik og gennemføre undersøgelser og analyser inden for personaleområdet fx sygefravær og personaleomsætning være forvaltningens tovholder for planlægning og gennemførsel af trivselsundersøgelsen 2019 i Københavns Kommune være sekretær for Centralforvaltningens MED-udvalg være tovholder for miljøledelsen i forvaltningen rådgive og betjene forvaltningens direktion på HR-området rådgive og understøtte forvaltningens centre i driften udarbejde skriftlige notater og indstillinger samt redigere hjemmeside være tovholder ift. IT-understøttelsen af forvaltningens MUS-system løse øvrige HR- og organisationsopgaver Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse gerne har praktisk erfaring inden for HR-udviklingsområdet og gerne viden inden for beskæftigelsesområdet gerne har erfaring med at gennemføre og følge op på kvantitative undersøgelser er stærk til tal, analyser og statistik er Excel-haj og har indsigt i administrative systemer kan styre processer og større projekter, facilitere møder og bevare overblikket også når der er travlt arbejder systematisk og struktureret med sans for detaljen besidder klassiske embedsmandsdyder er en kompetent og resultatorienteret samarbejdspartner er god til kort og præcis skriftlig formidling BIF har ca.1.800 medarbejdere fordelt på en centralforvaltning og 10 decentrale centre. Forvaltningen er ledet af Beskæftigelses- og Integrationsborgmesteren og betjener Beskæftigelses- og Integrationsudvalget. Enhed for HR og Service er en del af centralforvaltningen og løser opgaver inden for kompetenceudvikling, medarbejder- og ledelsesudvikling, organisation, arbejdsmiljø, miljøledelse og MED-udvalg. Vi er samtidig forvaltningens partner ift. løn- og personaleadministration, som drives af Koncernservice. Vi er 11 medarbejdere og en chef. Vi tilbyder spændende og afvekslende opgaver i en travl politisk organisation, som er præget af fokus på forenkling, faglighed og resultatskabelse. Du vil blive del af en arbejdsplads med kompetente kolleger og med en uhøjtidelig omgangstone. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst indgået mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen aftales efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Tiltrædelse senest 25. juni 2018. Mere information Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Vibeke Østergaard på 2612 2843 eller analysekonsulent Anna Klüver på 2974 0488. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 4. maj 2018 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 20 og 21.10Phoenixbfe5bbab101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150350&DepartmentId=18965&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3217794Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/bfe5bbab_logo.pngORS/Small/bfe5bbab_logo.png155.6756370012.56954400
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset555600KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfe5bbabhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfe5bbabhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfe5bbab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfe5bbab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/3.jpgEr Offentlig administration noget for dig? Søg jobbet som medarbejder i dag.12008001Dansk3Læse/ tale25Offentlig administration354428761mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK