Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk medarbejder i barselsvikariat til Driftsadministration i Københavns Ejendomme & Indkøb

Vil du være med til at løse mindre udviklingsopgaver, og kan du strukturere og effektivisere arbejds- og forretningsgange? Synes du, at det er spændende at arbejde internt i en organisation med mange fagligheder, og har du erfaring med projektledelse? Vi kan tilbyde et spændende barselsvikariat, hvor en af hovedopgaverne bliver at effektivisere administrative og økonomiske driftsopgaver.

Driftsadministration søger en dygtig og ambitiøs akademisk medarbejder, der vil blive en del af et større team med mange forskellige fagligheder. Du vil have et tæt samarbejde med din nærmeste leder og vi forventer derfor, at du er lidt af en generalist, der har en bred erfaring, og som effektivt kan koordinere og løse både små og store ad hoc-opgaver. Du vil blive projektleder for et projekt, hvor du skal kortlægge og optimere arbejds- og forretningsgange i tæt samarbejde med kollegaer og samarbejdspartnere.

Om Driftsadministration
Driftsadministration er en tværgående enhed under Ejendomsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb, der består af 16 medarbejdere. Driftsadministration har til opgave at udføre tværgående administrative og økonomiske driftsopgaver i Ejendomsservice og understøtter derudover centerledelsen i den daglige drift.

Dine arbejdsopgaver

  • Projektledelse af projektet ”Sammenlægning af processer", hvor formålet er at effektivisere tværgående processer, der bidrager til skabelsen af stærke arbejdsfællesskaber på tværs af enhederne i centret
  • Indsamling, systematisering og formidling af viden til relevante parter, herunder opsætning af oplæg i PowerPoint
  • Kortlægning og analyse af tværgående processer samt optimering af arbejds- og forretningsgange
  • Ledelsesbetjening, bl.a. deltage i at udvikle, igangsætte og sikre fremdrift på mindre projekter på tværs af centeret
  • Varierede ad hoc-opgaver som mødeplanlægning, research, referatskrivning, evaluering, procesplanlægning m.m.
  • Det forventes også, at du i perioder understøtter andre dele af centeret med løsning af særlige initiativer, som har centerets bevågenhed.  

Om dig
Vi søger dig, der har solide AC-generalistkompetencer og flair for analyser og systemer. Vi forventer, at du har en kandidatuddannelse og gerne kendskab til Københavns Kommune.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • har erfaring med projektledelse og kan koordinere opgaver, navigere mellem skarpe deadlines og samtidig skabe brugbare resultater
  • har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner og er særligt god til at kommunikere til mange forskellige målgrupper
  • har solidt kendskab til Office 365, herunder særligt PowerPoint
  • er analytisk, kan forenkle komplekse problemstillinger og strukturere store mængder information
  • kan skabe relationer, både internt i Ejendomsservice og til samarbejdspartnere i KEID, og resten af kommunen
  • er selvstændig og proaktiv i din tilgang til opgaverne, har lyst til at lære nyt og trives i en travl og omskiftelig hverdag.

Løn- og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn.
Stillingen er på 37 timer ugentligt inkl. ½ times frokost og flekstidsordning.
Stillingen er et barselsvikariat med henblik på tiltrædelse den 1. april 2020 eller snarest herefter.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Pia Ravn på 2928 4233.

Søg via nedenstående link senest fredag den 28. februar 2020.
Samtaler vil blive afholdt umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.