Akademisk medarbejder med flair for kommunikation til Kultur- og Fritidsforvaltningen (vikariat)

Har du talent for at skrive, erfaring med kommunikationsarbejde og indsigt i økonomi? Kan du skære budskaber til, så de går rent ind hos modtageren? Så er du måske vores nye medarbejder.  
 
Om stillingen
Vi kan tilbyde et barselsvikariat i Regnskab og Forretningsstøtte, hvor vi arbejder med moderne økonomistyring, strategisk indkøb og styrkelse af sikre driftsprocesser på økonomiområdet.  
 
Det er store strategiske indsatser, som har tråde ud i hele forvaltningen, og som kræver en målrettet kommunikationsindsats for at lykkedes. Derfor skal du også væk fra skrivebordet og møde og inddrage de medarbejdere, som arbejder med økonomi og indkøb i deres hverdag. 
 
Det er dig, vi går til, når vi skal planlægge og gennemføre indsatser, som får vores budskaber helt ud over kanten. Du kan derfor både drible med dine egne opgaver og rådgive resten af centeret, der består af forskellige fagligheder.  
 
Derudover vil du løbende få opgaver med at udarbejde præsentationer, lave mødeforberedelse og skrive notater til direktion og chefer.   
 
Vi kan garantere, at det bliver et intensivt år, og vi har derfor høje forventninger til det, vi producerer, og forventer, at du – lige som os – er engageret og villig til at lægge en ekstra indsats.  
 
Om arbejdsopgaverne
De daglige arbejdsopgaver vil spænde fra at udarbejde nyhedsbreve om økonomi og administrative opgaver samt udarbejde kommunikationsplaner og arrangere møder med både interne og eksterne parter. Dine opgaver vil blandt andet være at
  • udvikle og producere kommunikationsprodukter, fx nyhedsbreve, artikler til intranettet, præsentationer mv.  
  • koordinere kommunikationsindsatsen i teamet, så de mange spor bliver samlet  
  • udarbejde mødeforberedelse og præsentationer til direktion og chefer  
  • forberede sagsfremstillinger og notater   
Dine konkrete opgaver vil afhænge af dit erfaringsniveau og dine kompetencer.  
 
Om dig 
Du har en kommunikationsfaglig uddannelse eller relevant uddannelse inden for administration, samfundsvidenskab/økonomi. Du kan være nyuddannet eller have relevant erhvervserfaring.
 
Derudover lægger vi vægt på, at du  
  • er selvstændig, proaktiv og kreativ  
  • er god til at gå i dialog, skabe tillid og samarbejde   
  • er knivskarp til at skrive, så det er til at forstå  
  • forstår værdien i visuel kommunikation og er god til at lave professionelle præsentationer  
  • formår at sætte dig hurtigt ind i nyt stof  
  • er en god sparringspartner   
Om os   
Stillingen er organisatorisk placeret i HR, Strategi og Økonomi. Centeret servicerer borgmesteren, Kultur- og Fritidsudvalget og direktionen samt understøtter forvaltningens institutioner. Det er vores fornemmeste opgave at sikre, at forvaltningen kan fokusere på at skabe de bedste kultur- og fritidstilbud til borgerne inden for den økonomiske ramme.   
 
Kendetegnende for afdelingen er et højt engagement, der hviler på et fagligt stærkt fundament. Vi har en uformel og humørfyldt omgangstone og afholder i løbet af året forskellige faglige og sociale arrangementer.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.    
 
Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer ugentligt med start hurtigst muligt. Stillingen udløber den 31. maj 2019.  
 
Mere information
Du er velkommen til at kontakte leder af Regnskab og Forretningsstøtte Søren Lund Mikkelsen på 3011 4554.  
 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. april 2018   
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 26. april  
 
  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs generalist (akademisk medarbejder) til Koncern IT i Københavns Kommune

Strategi og Analyse

Brænder du for digitalisering af den offentlige sektor? Er du god til koordinering, og har du proces- og organisationsforståelse udover det sædvanlige? Og vil du være med til at optimere Københavns Kommunes fælles IT? Så er du måske en af vores nye ...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:7. maj 2018